Ανανεώνεται το Toyota Hiace
Η Toyota πρόκειται να λανσάρει μία ισχυρότερη και αναβαθμισμένη αισθητικά έκδοση του ελαφρού επαγγελματικού οχήματος Hiace προκειμένου να προσφέρει στους πελάτες της μία αξιόπιστη, ευέλικτη και οικονομική λύση για τις επαγγελματικές τους ανάγκες.

Η Toyota πρόκειται να λανσάρει μία ισχυρότερη και αναβαθμισμένη αισθητικά έκδοση του ελαφρού επαγγελματικού οχήματος Hiace προκειμένου να προσφέρει στους πελάτες της μία αξιόπιστη, ευέλικτη και οικονομική λύση για τις επαγγελματικές τους ανάγκες. Το Hiace έρχεται ανανεωμένο και αξιόπιστο, με βελτιωμένη ποιότητα εσωτερικού και αναβαθμισμένα χαρακτηριστικά ασφαλείας. Επίσης αποκτά ισχυρότερες εκδόσεις του πετρελαιοκινητήρα 2.5 D-4D με δυνατότητα επιλογής ιπποδύναμης 95 DIN hp (70kW) ή 117 DIN hp (86kW). Αυτοί οι νέοι κινητήρες πληρούν τις προδιαγραφές Euro IV και θα προσφέρουν ένα συνδυασμό έξοχων επιδόσεων, χαμηλής κατανάλωσης καυσίμου και χαμηλού λειτουργικού κόστους.
Εν τω μεταξύ, το νέο Hiace διατηρεί όλα τα γνώριμα, φιλικά με το χρήστη χαρακτηριστικά που το βοήθησαν να γίνει παγκοσμίως διάσημο για την ποιότητα, αντοχή και αξιοπιστία του. Χάρη στα χαρακτηριστικά αυτά, το Toyota Hiace παίζει σημαντικό ρόλο στην καθημερινότητα χιλιάδων επαγγελματιών. Υπολογίζεται ότι κυκλοφορούν πάνω από 365,000 Hiace στους Ευρωπαϊκούς δρόμους, ενώ περίπου 15,000 νέα μοντέλα πωλούνται κάθε χρόνο.
Το Toyota Hiace διακρίνεται για την ποιότητα, αντοχή και αξιοπιστία του καθώς και για το κορυφαίο κόστος χρήσης, κάτι που υποστηρίζεται από την υψηλή αξία μεταπώλησης. Πραγματικά, η σημερινή γενιά Toyota Hiace υπερέχει με σαφή διαφορά έναντι των κυριότερων αντιπάλων του στην αξία μεταπώλησης μετά από τρία χρόνια και 60,000 μίλια σε βασικές Ευρωπαϊκές αγορές (πηγή: EurotaxGlass’s).
Οι προϊοντικές αναβαθμίσεις που λανσαρίστηκαν για το μοντέλο 2007 σχεδιάστηκαν για να το κάνουν ακόμα πιο ευέλικτο και για να προσφέρουν στους επαγγελματίες χρήστες περισσότερες επιδόσεις, μεγαλύτερη άνεση και ανώτερη ποιότητα κατά τη διάρκεια των εργασιών τους.
Ισχυρότερος πετρελαιοκινητήρας 2.5
* Επιλογή ιπποδύναμης – 95 ή 117 DIN hp
* Αύξηση ροπής για εύκολη οδήγηση
Τώρα πληροί τις προδιαγραφές Euro IV
Χαμηλό λειτουργικό κόστος
Διατίθενται ισχυρότεροι πετρελαιοκινητήρες, με την εισαγωγή μονάδων νέας γενιάς, βασισμένων στον προηγμένης τεχνολογίας D-4D common rail 2KD-FTV που χρησιμοποιείται στο τρέχον μοντέλο. Όπως ίσχυε και με την τρέχουσα μονάδα, θα υπάρχει δυνατότητα επιλογής ιπποδύναμης ανάλογα με τις ατομικές ανάγκες του πελάτη και το εργασιακό περιβάλλον. Η βασική έκδοση 2.5 D-4D με intercooler αποκτά 7 DIN hp ανεβάζοντας τη μέγιστη ισχύ της στα 95 DIN hp στις 3600 σ.α.λ. Επίσης, ωφελείται από μία σημαντική αύξηση στη μέγιστη ισχύ, η οποία είναι αυξημένη κατά 38 Nm φτάνοντας στα 230 Nm, και παράγεται σε μία κλίμακα στροφών από 1400 μέχρι 2800 σ.α.λ.
Ακόμα πιο εντυπωσιακή είναι η αύξηση ισχύος για τον υψηλών επιδόσεων 2.5 D-4D που επίσης συνοδεύεται από ένα μεγάλο intercooler (εναλλακτή θερμότητας) για τη μεγιστοποίηση της λειτουργικής απόδοσης. Η μέγιστη ισχύς φτάνει τα 117 DIN hp (αύξηση 15 hp) και η μέγιστη ροπή αυξάνεται κατά 34 Nm, στα 294 Nm, μεταξύ 1600 και 2400 σ.α.λ. Και οι δύο κινητήρες πληρούν τις προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro IV.
Οι συνολικές τιμές επιδόσεων έχουν βελτιωθεί σημαντικά, διατηρώντας παράλληλα χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και χαμηλό συνολικό λειτουργικό κόστος. Το Toyota Hiace έχει τώρα τελική ταχύτητα 152 km/h (η έκδοση υψηλής ιπποδύναμης) ενώ η εν κινήσει επιτάχυνση, από 80 km/h στα 100 km/h, έχει βελτιωθεί κατά δύο δευτερόλεπτα περίπου, για κορυφαία επιτάχυνση στις προσπεράσεις. Βελτιώνει και τις τιμές κατανάλωσης καυσίμου, καθώς η μονάδα 2.5 υψηλής ιπποδύναμης D-4D (4×2, 5M/T) φτάνει στα 8.5 λίτρα/100 km αντί της υφιστάμενης γενιάς με 8.7 λίτρα/100km.
Παρά την αυξημένη ισχύ, το χαμηλό λειτουργικό κόστος παραμένει σχεδιαστική προτεραιότητα. Οι αναβαθμισμένοι πετρελαιοκινητήρες είναι εφοδιασμένοι με το Σύστημα Διαχείρισης Διάρκειας Ζωής Λαδιού – Oil Maintenance Management System (OMMS) που βοηθά στη μείωση του λειτουργικού κόστους παρατείνοντας τα διαστήματα service. Σαν αποτέλεσμα, το Hiace D4-D διατίθεται με διάστημα service 30,000km/δύο ετών.
Το 2007 Hiace έχει πιο δυναμική σχεδίαση στο καπό με νέο προφυλακτήρα και μάσκα που προεξέχουν. Βασικό χαρακτηριστικό είναι οι εντυπωσιακοί προβολείς που έχουν διευρυνθεί και είναι πολλαπλών κατόπτρων. Τα φώτα στάθμευσης και τα φλας είναι τώρα τοποθετημένα κάτω από ένα διαφανή φακό για πιο μοντέρνα εμφάνιση. Καθοριστικό στοιχείο στην εικόνα του εμπρός τμήματος είναι ο εμπρός πρόβολος, που έχει αυξηθεί κατά 80mm.
Οι αλλαγές στη σχεδίαση του εσωτερικού επικεντρώθηκαν στη δημιουργία μιας αίσθησης ανώτερης ποιότητας για τη βελτίωση του εργασιακού περιβάλλοντος. Αξίζει να αναφέρουμε το νέο τιμόνι τεσσάρων ακτίνων που αποπνέει την αίσθηση περισσότερο επιβατικού αυτοκινήτου και το μοντέρνο ασημί φινίρισμα στην κεντρική κονσόλα. Τα υφάσματα των καθισμάτων είναι τώρα πιο σύγχρονα. Το 2007 Hiace διατίθεται είτε με ένα προηγμένο προαιρετικό σύστημα audio/CD (που μπορεί να παίζει αρχεία MP3) ή ένα προαιρετικό σύστημα πλοήγησης DVD πλήρους χάρτη.
Ο αερόσακος οδηγού είναι τώρα στον στάνταρ εξοπλισμό σε όλες τις αγορές, ενώ η παθητική ασφάλεια έχει επίσης βελτιωθεί με την τοποθέτηση ζωνών ασφαλείας με περιοριστές φορτίου για τον οδηγό και το συνοδηγό που συνεργάζονται με τον αερόσακο SRS για μείωση της πίεσης στον θώρακα σε ένα ατύχημα. Η ενεργητική ασφάλεια είναι επίσης σημαντικός παράγοντας για τους χρήστες ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων και το ABS είναι τώρα στάνταρ σε όλη τη σειρά Toyota Hiace για όλες σχεδόν τις Ευρωπαϊκές αγορές.
Η νέα οικογένεια Toyota Hiace θα συνεχίσει να διατίθεται με μία πλούσια γκάμα εκδόσεων αμαξώματος και εξοπλισμού για την ικανοποίηση όλων των επαγγελματιών χρηστών. Το βασικό, τριθέσιο panel van έχει εκδόσεις με κοντό και μακρύ μεταξόνιο (GVW 2.80 – 3.00 τόνων) και υπάρχει επιλογή των μεγάλων συρόμενων θυρών, στη μία ή και στις δύο πλευρές, που είναι ιδανικές για τους πολύ στενούς δρόμους της πόλης. Πίσω, το όχημα μπορεί να εφοδιάζεται είτε με μία πόρτα που ανοίγει προς τα πάνω ή με ανοιγόμενες προς τα έξω πόρτες που μπορούν να ανοίξουν κατά 180 μοίρες.
Με το μεγάλο μήκος χώρου φόρτωσης 2,355 mm (εκδόσεις μια κοντό μεταξόνιο), το panel van είναι σχεδιασμένο για να χωράει δύο παλέτες Ευρωπαϊκών προδιαγραφών (το μήκος χώρου φόρτωσης των εκδόσεων με μακρύ μεταξόνιο είναι 2,780 mm). Το van με τα παράθυρα, με πολλαπλή διάταξη καθισμάτων, διατίθεται επίσης με κοντό ή μακρύ μεταξόνιο (GVW 2.70 – 2.90 τόνους) με πλαϊνές συρόμενες πόρτες και μία πίσω πόρτα που σηκώνεται προς τα πάω για μέγιστη ευελιξία. Η έκδοση “wagon” μπορεί να μεταφέρει μέχρι 8 άτομα με χώρο αποσκευών 1,200 λίτρων. Η νέα σειρά Toyota Hiace θα ξεκινήσει να πωλείται στην Ευρώπη από τον Οκτώβριο του 2006.