ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Αναβάθμιση κινητήρων για το Toyota Land Cruiser

default image

Αρκετές σημαντικές τεχνικές βελτιώσεις εφαρμόστηκαν στο Toyota Land Cruiser με στόχο να παραμείνει στο προσκήνιο της Ευρωπαϊκής κατηγορίας Sports Utility Vehicle (SUV). Οι αναβαθμίσεις αυτές είχαν σαν αποτέλεσμα περισσότερη ισχύ για το δημοφιλή πετρελαιοκινητήρα 3.0 D-4D, βελτιωμένη οικονομία για το δυναμικό βενζινοκινητήρα V6 και ανώτερη οδηγική απόλαυση σε όλη τη γκάμα – χάρη στα μειωμένα επίπεδα θορύβων και κραδασμών. Λόγω της αναβάθμισης των κινητήρων, όλα τα μοντέλα της σειράς Land Cruiser πληρούν τώρα απόλυτα της προδιαγραφές Euro 4.

Ισχυρότερος D-4D diesel

Ο 3.0 D-4D (με την ονομασία 1KD) του Land Cruiser είναι ήδη ένας από τους πιο προηγμένους τεχνικά πετρελαιοκινητήρες του κόσμου, ο οποίος παράγει ροπή 410 Nm δικαιολογώντας τη φήμη του αυτοκινήτου ως μοντέλου ‘παντός εδάφους’. Η απόδοση ισχύος έχει αυξηθεί ακόμα περισσότερο – 127 kW (173 hp DIN) στις 3,400 σ.α.λ. – ενώ η μέγιστη ροπή παραμένει σταθερή σε μεγαλύτερο εύρος στροφών, 1,600 – 2,800 σ.α.λ. Παρά την αύξηση της ιπποδύναμης, οι εκπομπές CO2 από τον 3.0 D-4D έχουν μειωθεί και ο κινητήρας πληροί τώρα τις προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro 4.

Τεχνικές βελτιώσεις κινητήρα:

– Πιο ακριβής έλεγχος βαλβίδας ελέγχου στροβιλισμού στους δύο ξεχωριστούς αυλούς εισαγωγής. Η βαλβίδα στροβιλισμού ελέγχεται σύμφωνα με τις συνθήκες λειτουργίας του κινητήρα και σε τρεις πλέον θέσεις, για τη βελτίωση της ροπής στις χαμηλές στροφές και τη μείωση των εκπομπών ρύπων.

– Μια παράκαμψη του ψυγείου Ανακύκλωσης Καυσαερίων – Exhaust Gas Recirculation (EGR) που επιτυγχάνει χαμηλότερες εκπομπές ρύπων στις κρύες εκκινήσεις ή σε λοιπές κρύες συνθήκες λειτουργίας.

– Μια περιστροφική ηλεκτρομαγνητική πεταλούδα προσφέρει ταχύτερη απόκριση, βελτιώνοντας την οδηγική απόλαυση και προσφέροντας πιο ακριβή έλεγχο EGR.

Βελτιωμένη οικονομία για το βενζινοκινητήρα V6

Η βελτιωμένη κατανάλωση καυσίμου είναι αποτέλεσμα της τοποθέτησης ενός ευέλικτου συστήματος στάτη στο προηγμένο αυτόματο κιβώτιο, που είναι στάνταρ στο Land Cruiser με βενζινοκινητήρα V6. Το ευέλικτο σύστημα στάτη επιτρέπει αυξημένη σύμπλεξη του μετατροπέα ροπής διατηρώντας μία ελεγχόμενη ολίσθηση. Η κατανάλωση μικτού κύκλου για το 3θυρο V6 μοντέλο έχει τώρα μειωθεί στα 12.3 L/100km (12.4 l/100km στο πεντάθυρο) ενώ οι εκπομπές CO2 έχουν επίσης μειωθεί – στα 288 g/km και 291 g/km αντίστοιχα.

Ανώτερη οδηγική απόλαυση με τον αναβαθμισμένο πετρελαιοκινητήρα

Προηγμένος ψεκασμούς πετρελαίου common-rail δεύτερης γενιάς, χαμηλή αναλογία συμπίεσης και προηγμένος έλεγχος καύσης σημαίνουν ότι το 3.0 D-4D Land Cruiser είναι ήδη ένα από τα πιο πολιτισμένα και αθόρυβα πετρελαιοκίνητα SUV της αγοράς. Τώρα, με έξτρα ηχομόνωση γύρω από τον κινητήρα και πίσω από το ταμπλό, μειώνεται περαιτέρω το επίπεδο θορύβων και κραδασμών για τους επιβάτες. Το ηχομονωτικό παρμπρίζ ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό, ενώ η μόνωση Ουρεθάνης έχει αυξηθεί γύρω από το χώρο του κινητήρα. Το μεγάλο κάλυμμα του κινητήρα πάνω από το Intercooler, πέραν της αισθητικής συμβολής του, μειώνει και το θόρυβο από τον κινητήρα. Χάρη στη χρήση νέας τεχνολογίας, το κόστος χρήσης μειώνεται με την υιοθέτηση ενός συστήματος παρακολούθησης ποιότητας λαδιού, το οποίο βελτιώνει την αντοχή του κινητήρα και μπορεί να παρατείνει τα διαστήματα service.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

24MEDIA NETWORK