Άτυχο φινάλε για Αθανασούλα
Το φινάλε των Λάμπρου Αθανασούλα και Νίκου Μουζάκη στο διεθνή θεσμό "Ford Fiesta ST Trophy", που ακολουθεί 6 αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι (WRC), δεν ήταν ιδανικό.
Το φινάλε των Λάμπρου Αθανασούλα και Νίκου Μουζάκη στο διεθνή θεσμό “Ford Fiesta ST Trophy”, που ακολουθεί 6 αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι (WRC), δεν ήταν ιδανικό. Ή τέλος πάντων δεν ήταν αντάξιο της αξιέπαινης προσπάθειας του ελληνικού πληρώματος όλη τη χρονιά, η οποία είχε ως αποκορύφωμά της, τη νίκη τους στο Ράλι Γερμανίας τον περασμένο Αύγουστο.
Σε αντίθεση λοιπόν με τη γλιστερή άσφαλτο της Γερμανίας, οι λασπωμένοι δρόμοι της Ουαλίας δεν ήταν καθόλου φιλόξενοι για το «γαλανόλευκο» Ford Fiesta ST. Το ελληνικό πλήρωμα, αν και έφτασε έως και τη δεύτερη θέση της κατάταξης στην αρχή της δεύτερης ημέρας του αγώνα, δεν κατάφερε να τον ολοκληρώσει, εξαιτίας διαφόρων ανυπέρβλητων μηχανικών βλαβών (ημιαξόνιο στο τέλος της 2ης ημέρας και βλάβη κινητήρα λόγω υπερθέρμανσης την 3η). Έτσι οι ολοκλήρωσαν άδοξα -μόλις 9οι- την προσπάθειά τους στον τελευταίο αγώνα του θεσμού, αποτέλεσμα που δεν τους επέτρεψε να διεκδικήσουν κάτι περισσότερο από τη 5η θέση στην τελική βαθμολογία, που ήδη κατείχαν από τον προηγούμενο αγώνα.
Οι Αθανασούλας – Μουζάκης, λοιπόν, μια χρονιά ολόκληρη, όχι μόνο ήθελαν, αλλά κατά γενική ομολογία άξιζαν κάτι παραπάνω, κατάφεραν όμως να αφήσουν τις φετινές εμφανίσεις τους υποθήκη για το μέλλον τους στο θεσμό. Μακάρι να προσπαθήσουν για το κάτι παραπάνω του χρόνου…
Για την ιστορία να που με πως στο πλαίσιο του Ford Fiesta ST Trophy τον αγώνα της Ουαλίας τον κέρδισε ο τοπικός Μπάρι Κλαρκ, που διατήρησε τη 2η θέση στη βαθμολογία, πίσω από ήδη πρωταθλητή Αλεσάντρο Μπέτεγκα.