Η GM Europe λανσάρει νέα εταιρική ταυτότητα δικτύου Διανομέων/Επισκευαστών
Η GM λανσάρει ένα νέο πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας - Corporate Identity (CI) σε όλη την Ευρώπη.
Η GM λανσάρει ένα νέο πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας – Corporate Identity (CI) σε όλη την Ευρώπη. Το νέο πρόγραμμα στο οποίο συμμετέχουν περίπου 9,000 διανομείς/επισκευαστές, ξεκίνησε αυτό το μήνα και θα συνεχιστεί μέχρι το 2010, με τους περισσότερους να μεταπηδούν στη νέα αισθητική φιλοσοφία στο χρονικό διάστημα μεταξύ 2007 και 2009. Ο αριθμός αυτός δεν περιλαμβάνει τους διανομείς/επισκευαστές Vauxhall καθώς ένα παρόμοιο πρόγραμμα ήδη τρέχει στη Βρετανία.
Η νέα σήμανση (πινακίδες) εξωτερικού, με μπλε διαφανές κρύσταλλο και μία μοναδική τεχνική εκτύπωσης, συνδυάζει τις μάρκες – Saab, Opel & Chevrolet – με μια συντονισμένη εμφάνιση που είναι οικονομική και ευέλικτη. Ανεξάρτητα αν η Μονάδα εκπροσωπεί μία, δύο ή και τις τρεις μάρκες, μόνον ένας πυλώνας χρειάζεται για τα λογότυπα και έχει τη δυνατότητα εύκολης επέκτασης ώστε να συμπεριλάβει πρόσθετες μάρκες της GM.
Λειτουργικοί εσωτερικοί χώροι υψηλής ποιότητας και βιτρίνες εκθεμάτων περιλαμβάνουν συστήματα πάγκων με ατμοσφαιρικό φωτισμό και οθόνες πολυμέσων, συστήματα εκθεμάτων λιανικής για καταλόγους και αξεσουάρ, σταντ πληροφοριών οχημάτων, χώρους για τους συμβούλους πωλήσεων, διαχωριστικά μαρκών και μία εκθεσιακή πλατφόρμα που θα φιλοξενεί τα καινούργια μοντέλα.
Το εσωτερικό εκφράζει σαφώς την ταυτότητα κάθε μάρκας, χρησιμοποιώντας την ιδιαίτερη ‘υπογραφή’ της. Για παράδειγμα, στο πλαίσιο αυτής της ομαδικής αισθητικής προσέγγισης, η Saab συνεχίζει το πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Εκθέσεων Διανομέων “Unlimited”, που ήδη εφαρμόζεται στις μισές σχεδόν Μονάδες.
” Η νέα σχεδιαστική φιλοσοφία είναι σαφής, με τεχνικά προηγμένη εμφάνιση και αίσθηση που επικοινωνούν τα σωστά πρότυπα ποιότητας. Ανεβάζει τον πήχη για το περιβάλλον των Μονάδων λιανικής στην Ευρωπαϊκή αυτοκινητιστική σκηνή, με τρόπο που είναι και ευέλικτος και προσιτός για το δίκτυό μας. Αυτό αποτελεί ένα ακόμα σημαντικό βήμα στην ενίσχυση των Ευρωπαϊκών δραστηριοτήτων μας“, λέει ο Jonathan Browning, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων, Μάρκετινγκ & Aftersales της GM Europe.
Η εφαρμογή της νέας εταιρικής ταυτότητας σε μεγαλύτερες Μονάδες πολλαπλής εκπροσώπησης μαρκών (multibrand), που αντιπροσωπεύουν τις Saab, Opel και Chevrolet, θα κοστίσει μέχρι €100,000, και την επένδυση θα μοιραστούν οι διανομείς/επισκευαστές με την GM. Από την άλλη πλευρά, ένας μικρός Εξουσιοδοτημένος Επισκευαστής μιας μάρκας, μπορεί να αναβαθμίσει την Εταιρική του Ταυτότητα με περίπου €10,000.
Η GM Europe καλύπτει ολόκληρο το κόστος σχεδιαστικής & τεχνικής εξέλιξης και προτυποποίησης. Επιπλέον, η GM θα διαθέσει κεντρικά μία σειρά συστημάτων αποθήκευσης και επίπλων ανάλογης αισθητικής, τα οποία ένας διανομέας/επισκευαστής μπορεί να αγοράσει και να χρησιμοποιήσει σε όλη τη Μονάδα. Συνολικά, η κοινή επένδυση GM και δικτύου λιανικής στο πρόγραμμα αυτό θα ξεπεράσει τα €400 εκατομμύρια, σε όλη τη διάρκεια της εφαρμογής του.