Η παγκόσμια πρεμιέρα του νέου Astra
Έχοντας ανανεωμένη σχεδίαση εξωτερικού και εσωτερικού με ‘φρέσκιες’ πινελιές και νέους κινητήρες που είναι πιο συμπαγείς, πιο ισχυροί και πιο οικονομικοί, η νέα έκδοση του Opel Astra κάνει το παγκόσμιο ντεμπούτο της στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Μπολόνια 2006. Με πωλήσεις άνω των 1.2 εκατομμυρίων μονάδων από το Μάρτιο του 2004 που λανσαρίστηκε, η τρίτη γενιά Astra παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στους πίνακες Ευρωπαϊκών πωλήσεων. Παραγγελίες για το νέο Astra γίνονται από τις 20 Νοεμβρίου, ενώ αναμένεται στα καταστήματα των Διανομέων το Φεβρουάριο του 2007.
αΈχοντας ανανεωμένη σχεδίαση εξωτερικού και εσωτερικού με ‘φρέσκιες’ πινελιές και νέους κινητήρες που είναι πιο συμπαγείς, πιο ισχυροί και πιο οικονομικοί, η
νέα έκδοση του Opel Astra κάνει το παγκόσμιο ντεμπούτο της στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Μπολόνια 2006. Με πωλήσεις άνω των 1.2 εκατομμυρίων μονάδων από το Μάρτιο του 2004 που λανσαρίστηκε, η τρίτη γενιά Astra παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στους πίνακες Ευρωπαϊκών πωλήσεων. Παραγγελίες για το νέο Astra γίνονται από τις 20 Νοεμβρίου, ενώ αναμένεται στα καταστήματα των Διανομέων το Φεβρουάριο του 2007.
Στο μέλλον, οι αγοραστές του Astra θα μπορούν να επιλέξουν από έντεκα διαφορετικούς κινητήρες, ιπποδύναμης 90 μέχρι 240 hp. Η γκάμα κινητήρων Astra επεκτείνεται με δύο νέους, πολύ αποδοτικούς βενζινοκινητήρες 1.6-λίτρων και δύο μονάδες 1.7 CDTI common-rail turbo-diesel που ήδη πληρούν της μελλοντικές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων.
Ο νέος, βελτιστοποιημένου βάρους 1.6 ECOTEC (85 kW/115 hp) με μεταβλητό εκκεντροφόρο πλαισιώνει τον κινητήρα με τις καλύτερες πωλήσεις1.6 TWINPORT (77 kW/105 hp). Με τον κινητήρα 115 hp να συνδυάζεται με πεντατάχυτο κιβώτιο Easytronic, το Astra χρειάζεται μόλις 6.3 λίτρα καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα. Ο συνεχής, μεταβλητός έλεγχος και των δύο εκκεντροφόρων συμβάλλει καθοριστικά στα πλεονεκτήματα επιδόσεων. Με το σύστημα “Cam-Phase”, ο χρονισμός των βαλβίδων της τετράλβιδης μονάδας, μπορεί να μεταβάλλεται ανάλογα με την ταχύτητα και το φορτίο, για άριστες επιδόσεις ή κατανάλωση. Ο νέος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 1.6 turbo (132 kW/180 hp), που αντικαθιστά τη μονάδα 2.0-λίτρων turbo με 125 kW/170 hp και διατίθεται με εξατάχυτο κιβώτιο στάνταρ, μειώνει ακόμα περισσότερο την κατανάλωση. Συγκριτικά με τον προκάτοχό του, η συνολική κατανάλωση μειώνεται πάνω από 13%, στα 7.7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα (προκαταρτικά δεδομένα).
Οι νέοι κινητήρες 1.7 CDTI με 81 kW/110 hp και 92 kW/125 hp συνδυάζονται με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο και υιοθετούν ψεκασμό common-rail, τετραβάλβιδη τεχνολογία με έλεγχο στροβιλισμού και φίλτρο σωματιδίων χωρίς απαιτήσεις συντήρησης. Διαθέσιμοι από την άνοιξη του 2007, θα αντικαταστήσουν τις μονάδες 1.9 CDTI με 74 kW/100 hp και 88 kW/120 hp.
Η νέα έκδοση του Astra προσφέρει επίσης άφθονα τεχνολογικά συστήματα, που ακόμα είναι πρωτοφανή σ’ αυτή την κατηγορία. Για παράδειγμα, το Astra GTC είναι το μοναδικό επιβατικό όχημα παραγωγής που διατίθεται με πανοραμικό παρμπρίζ. Μία αποκλειστική διάσταση οδηγικής άνεσης και ασφάλειας παρέχεται από το προαιρετικό σύστημα IDSPlus με ηλεκτρονικό Συνεχή Έλεγχο Απόσβεσης – Continuous Damping Control (CDC) που επιτρέπει άμεση βελτιστοποίηση της ρύθμισης του πλαισίου σε όλες τις οδηγικές καταστάσεις. Το σύστημα προβολέων AFL bi-xenon (Adaptive Forward Lighting) με δυναμικό φωτισμό στροφής έκανε το ντεμπούτο το στην κατηγορία των συμπαγών με το Astra. Το βελτιωμένο σύστημα ελέγχου ευστάθειας τρέιλερ του νέου μοντέλου είναι επίσης σπάνιο για την κατηγορία, κρίνοντας από άλλες μάρκες.
Μετά την παγκόσμια Πρεμιέρα στο Παρίσι, το νέο Opel Antara κάνει το Ιταλικό του ντεμπούτο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Μπολόνια. Το τεχνολογικά προηγμένο crossover για καθημερινή χρήση και δραστηριότητες ελεύθερου χρόνου συνδυάζει τη δυναμική, κομψή σχεδίαση με την έξυπνη τετρακίνηση και την ευέλικτη συμπεριφορά. Ταυτόχρονα, το Antara προσφέρει άφθονους εσωτερικούς χώρους μέσα από συμπαγείς διαστάσεις, πρωτοποριακές λύσεις μεταφοράς, όπως το ενσωματωμένο σύστημα σχάρας οροφής “Flex-Fix”, υψηλά επίπεδα λειτουργικότητας και μία υπερυψωμένη θέση οδήγησης. Αρχικά, το Antara διατίθεται με ένα βενζινοκινητήρα 2.4-λίτρων, 103 kW/140 hp, ένα 3.2-λίτρων V6 βενζινοκινητήρα 167 kW/227 hp, ή ένα πετρελαιοκινητήρα 2.0-λίτρων, 110 kW/150 hp. Μέσα σε λίγους μήνες, αυτή η μονάδα common-rail turbo-diesel θα πλαισιωθεί από μία δεύτερη έκδοση που παράγει 93 kW/127 hp. Και οι δύο κινητήρες CDTI διατίθενται με φίλτρο σωματιδίων πετρελαίου χωρίς απαιτήσεις συντήρησης στάνταρ.
Το Ιταλικό του ντεμπούτο κάνει και το νέο Opel GT, το οποίο ενσαρκώνει τη σύγχρονη εκδοχή ενός σπορ διθέσιου. Σαν κλασικό roadster, έχει ισχυρό κινητήρα μπροστά, κίνηση πίσω, cockpit με σπορ όργανα και υφασμάτινη οροφή προσαρμοσμένη στο σχήμα του. Με πλατιά, κομψή σιλουέτα, μακρύ καπό με τους μεντεσέδες εμπρός τοποθετημένους και κοντούς προβόλους, εκφράζει τις χαρακτηριστικές αναλογίες της κατηγορίας του. Εξάλλου, χαρίζει στην ιδιαίτερη προσωπικότητά του μία νέα γοητεία γι’ αυτό το είδος αυτοκινήτου. Το συναρπαστικό σχήμα του Opel GT με τα έντονα άκρα κάνει αντίθεση με τις πολύ δυναμικές, μυώδεις επιφάνειες για μία προηγμένη, πολιτισμένη οδηγική εμπειρία ακόμα και στα μακρινά ταξίδια.
Η τιμή του GT είναι επίσης δελεαστική. Αντί 29,900 ευρώ (συνιστώμενη τιμή λιανικής στη Γερμανία, συμπερ. ΦΠΑ), οι πελάτες απολαμβάνουν 264 hp από τον υψηλής τεχνολογίας turbo με άμεσο ψεκασμό βενζίνης. Η επιτάχυνση 0 – 100 km/h επιτυγχάνεται σε έξι δευτερόλεπτα. Το νέο διθέσιο, που θα λανσαριστεί στην αγορά την άνοιξη του 2007, φέρει αυτό το θρυλικό όνομα επειδή συνεχίζει τη παράδοση του πρώτου Opel GT (1968 – 1973) και είναι ανταγωνιστικό σε μία από τις πιο συναρπαστικές κατηγορίες αυτοκινήτων.