ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Με γνώμονα τις απαιτήσεις των νέων το νέο Corsa

Παρά την κυκλοφοριακή συμφόρηση, τις αυξανόμενες τιμές των καυσίμων και την έλλειψη χώρων παρκαρίσματος, ένα αυτοκίνητο παραμένει σημαντικός παράγοντας διασκέδασης. Αυτή η άποψη εκφράστηκε από το 75% ατόμων ηλικίας 20+, κατοίκων αστικών κέντρων (urbanites), που έλαβαν μέρος σε έρευνα της Opel, και αναλύθηκε κατά τη διάρκεια της εξέλιξης του νέου Corsa.

default image

Παρά την κυκλοφοριακή συμφόρηση, τις αυξανόμενες τιμές των καυσίμων και την έλλειψη χώρων παρκαρίσματος, ένα αυτοκίνητο παραμένει σημαντικός παράγοντας διασκέδασης. Αυτή η άποψη εκφράστηκε από το 75% ατόμων ηλικίας 20+, κατοίκων αστικών κέντρων (urbanites), που έλαβαν μέρος σε έρευνα της Opel, και αναλύθηκε κατά τη διάρκεια της εξέλιξης του νέου Corsa. Με αυτό το μοντέλο, η Opel κάνει ένα τεράστιο βήμα στο πλαίσιο αναζωογόνησης της μάρκας, διαμορφώνοντας τη σχεδίαση του Corsa, με γνώμονα το ‘τι σημαίνει διασκέδαση για τους νέους ανθρώπους του σήμερα’.

«Η διασκέδαση είναι καθοριστικός παράγοντας για τη γενιά των 20+ που ζει στις σύγχρονες μεγαλουπόλεις», δηλώνει ο Alain Visser, ο οποίος εξέλιξε το προφίλ της μάρκας σαν Εκτελεστικός Διευθυντής Ευρωπαϊκού Μάρκετινγκ. Η άποψη αυτή επιβεβαιώνεται από την αντιπροσωπευτική έρευνα που διεξήγαγε η Opel μεταξύ 1600 νέων ηλικίας 20 – 30 στις σημαντικότερες πόλεις οκτώ Ευρωπαϊκών χωρών. Καθώς ένα αυτοκίνητο θεωρείται σημαντικό κομμάτι της ανθρώπινης ζωής, πρέπει να ικανοποιεί αυτές τις προσδοκίες. Το πολύ ενδιαφέρον αποτέλεσμα της έρευνας ήταν ότι η οδήγηση δεν είναι σε καμία περίπτωση μία μοναχική δραστηριότητα για τους νέους ανθρώπους. Στην ουσία, ένα αυτοκίνητο είναι περισσότερο ένας χώρος για να σμίγουν οι φίλοι. Το 86% απάντησε ότι απολαμβάνει να πηγαίνει διακοπές με το αυτοκίνητο με φίλους, ενώ το 77% ότι έχει ρομαντικές συναντήσεις μέσα στο αυτοκίνητο. Για το 57% των νεαρών ανδρών, είναι ένα μέρος για τρυφερές στιγμές, και οι γυναίκες, σε ποσοστό 64%, διασκεδάζουν να μιλούν με την καλύτερή τους φίλη, ενώ οδηγούν.

Όταν το αυτοκίνητο αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητας, δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι τα τρία τέταρτα των ερωτηθέντων απάντησαν ότι το πρώτο πράγμα που θα έκαναν με ένα καινούργιο αυτοκίνητο είναι μία βόλτα με τους φίλους τους. Και επειδή οι 44 στους εκατό δήλωσαν ότι θα το διαμόρφωναν σύμφωνα με τις προσωπικές τους ανάγκες και προτιμήσεις, το αυτοκίνητο πρέπει να ικανοποιεί και την επιθυμία των πελατών για εξατομίκευση.

Στο πλαίσιο αυτό, οι πελάτες του νέου Corsa έχουν τη δυνατότητα να εξοπλίσουν το αυτοκίνητό τους από το εργοστάσιο με αποκλειστικές επιλογές, όπως φινίρισμα ‘piano lacquer’ ή θερμαινόμενο τιμόνι, και να δημιουργήσουν μία απόλυτα προσωπική έκδοση του μοντέλου.

Εξάλλου, οι σχεδιαστές έδωσαν μεγάλη έμφαση στον παράγοντα ‘ευεξία εντός του αυτοκινήτου’. Η προσοχή στη λεπτομέρεια υπογραμμίζεται με τους ποιοτικούς, φωτιζόμενους διακόπτες του συστήματος ελέγχου κλιματισμού, ραδιοφώνου και φώτων, καθώς και με την πολύχρωμη αισθητική της καμπίνας.

Σαν σύντροφος στις δραστηριότητες ελεύθερου χρόνου και στις διακοπές, το νέο Corsa προσφέρει ευέλικτες λύσεις αποθήκευσης και μεταφοράς. Υπάρχει ένας προαιρετικός χώρος στις πόρτες για μπουκάλια νερού 1.5-λίτρου, ένα ευρύχωρο συρτάρι κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού και η συρόμενη σχάρα μεταφοράς ποδηλάτων Flex-Fix, που είναι ενσωματωμένη στον πίσω προφυλακτήρα. Το σπορ σύστημα διεύθυνσης με μεταβλητό λόγο υποπολλαπλασιασμού και ένα δυναμικό πλαίσιο συμβάλλουν στην οδηγική απόλαυση. Αλλά η τελική ταχύτητα δεν φάνηκε να ενδιαφέρει πολλούς από τους ερωτηθέντες: το 44% απάντησε ότι δεν διασκεδάζει με τη γρήγορη οδήγηση.

Ως προς το σημείο που έθιξαν στην έρευνα τα τρία τέταρτα των νεαρών ‘urbanites’ ? ότι θα διασκέδαζαν περισσότερο αν είχαν πιο πολλά χρήματαη Opel έχει την απάντηση: οι τιμές του νέου Corsa ξεκινούν από 10,990 ευρώ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ