ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Με βαρύ πυροβολικό την 8C Competizione η Alfa Romeo

Η Alfa Romeo εμφανίζεται στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού με ένα περίπτερο το οποίο κοσμούν όλα της τα μοντέλα, καθώς και νέες παρουσίες που επιβεβαιώνουν την μοναδικότητα της φίρμας στο παγκόσμιο αυτοκινητικό στερέωμα.

default image

Η Alfa Romeo εμφανίζεται στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού με ένα περίπτερο το οποίο κοσμούν όλα της τα μοντέλα, καθώς και νέες παρουσίες που επιβεβαιώνουν την μοναδικότητα της φίρμας στο παγκόσμιο αυτοκινητικό στερέωμα. Όμως, η πραγματική «καρδιά» του περιπτέρου είναι σαφώς η περιοχή όπου θα εδρεύει η εκπληκτική Alfa 8C Competizione: η εξαιρετική τελευταία προσθήκη στη γκάμα της Alfa Romeo, ένα πραγματικό στολίδι, ένα πολύτιμο αντικείμενο που συγκεντρώνει το θαυμασμό όλων.

Alfa 8C Competizione
Ο απόλυτος πρωταγωνιστής του περιπτέρου της Alfa Romeo στο Παρίσι θα είναι φυσικά η Alfa 8C Competizione, που θα κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα της στο Παρίσι στην τελική μορφή της. Το εκπληκτικό “GT”, σχεδιασμένο από την Alfa Romeo, που θα κατασκευαστεί σε περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων, αποτελεί την καλύτερη σύνθεση των αξιών που χαρακτήριζαν πάντα τη μάρκα: τεχνολογία και συναίσθημα. Εμπνευσμένη από το ένδοξο παρελθόν της εταιρείας προβάλλει αυτές τις αξίες στο μέλλον και αποτελεί για το γκρουπ Fiat τον καλύτερο πρεσβευτή των δυνατοτήτων και των φιλοδοξιών του σπορ «πόλου» Alfa-Maserati.

Η ιστορική αναδρομή ξεκινάει από το ίδιο της το όνομα, βγαλμένο κατευθείαν από τη χρυσή ιστορία της Alfa Romeo. Ο κωδικός 8C χρησιμοποιήθηκε σε μοντέλα (αγωνιστικά και πολιτικά) των ‘30s και ‘40s, εξοπλισμένα με έναν επαναστατικό οκτακύλινδρο κινητήρα, παραγωγής του περίφημου σχεδιαστή Vittorio Jano. Ο κωδικό ‘Competizione’ βασίζεται στην ‘6C 2500 Competizione’, ένα σπορ coupe που το 1950 κέρδισε τον φημισμένο αγώνα Mille Miglia με οδηγούς τους Fangio και Zanardi. Το απόλυτα ελκυστικό σχήμα της σχεδιάστηκε από το Alfa Romeo Style Centre, κάνοντας το μοντέλο με τα δυο μπάκετ καθίσματα μοναδικό στο σκηνικό των Gran Turismo.

Οι σχεδιαστές δούλεψαν πολύ για να ενσωματώσουν τις αεροδυναμικές απαιτήσεις και τις επιδόσεις στο αυθεντικό σχήμα του αυτοκινήτου. Το στιλ της καθορίζεται από ένα εξαιρετικά «καθαρό» σχήμα και ολοκληρώνεται με στοιχεία που χαρίζουν στο αυτοκίνητο μια τέλεια αρμονία. Οι λύσεις που υιοθετήθηκαν στην Alfa 8C για την επίτευξη των κορυφαίων επίπεδων αεροδυναμικής δεν περιορίζονται μόνο στο σχήμα. Όλο το αυτοκίνητο είναι δομημένο με τέτοιο τρόπο, ώστε να επιτυγχάνεται το κορυφαίο αποτέλεσμα που προσφέρει.

Ο κινητήρας αποτελεί την καρδιά μιας Alfa Romeo και στη συγκεκριμένη περίπτωση πρόκειται για ένα οκτακύλινδρο σύνολο σε V 90°, χωρητικότητας 4.691 κ.εκ., που αποδίδει 450 ίππους στις 7000 στροφές και ροπή 470 Nm στις 7500 στροφές. Ένας κινητήρας που συνδυάζει τη δύναμη και τις κορυφαίες επιδόσεις με την ομαλή λειτουργία και τη ροπή από χαμηλά (είναι χαρακτηριστικό, ότι το 80% της μέγιστης ροπής είναι διαθέσιμο από τις 2000 στροφές), ανταποκρινόμενος έτσι με τον καλύτερο τρόπο στις ανάγκες της οδήγησης κάτω απ’ οποιεσδήποτε συνθήκες, από την επιδίωξη του απόλυτου στην πίστα μέχρι την οδήγηση μέσα στην κυκλοφορία της πόλης.

Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σειριακό κιβώτιο των 6 ταχυτήτων εγγυάται αυτή την προσαρμοστικότητα του αυτοκινήτου, προσφέροντας τη δυνατότητα επιλογής τεσσάρων διαφορετικών τρόπων λειτουργίας: χειροκίνητη «νορμάλ», χειροκίνητη σπορ, αυτόματη «νορμάλ» και αυτόματη σπορ. Αντίστοιχα το μπλοκέ διαφορικό εγγυάται την αποτελεσματική μεταφορά όλης αυτής της δύναμης στο δρόμο και την απόλυτη σταθερότητα του αυτοκινήτου, ενώ οι 4 αεριζόμενοι δίσκοι στους τροχούς των 20” εξασφαλίζουν το απόλυτο φρενάρισμα. Στη μακρά και σπουδαία παράδοση της Alfa Romeo, οι επιλογές στη μηχανολογία των αυτοκινήτων της προέρχονται κατευθείαν από τους αγώνες αυτοκινήτου. Το σύστημα ανάρτησης στο νέο μοντέλο δεν αποτελεί φυσικά εξαίρεση, με τα διπλά ψαλίδια να δεσπόζουν με την παρουσία τους και να εξασφαλίζουν ένα εξαιρετικό κράτημα σε όλες τις οδηγικές και οδικές συνθήκες.

Alfa 147 Q2
Άλλο ένα παράδειγμα της φιλοσοφίας και του στιλ της Alfa Romeo είναι η 147. Στο Παρίσι μάλιστα θα βρίσκεται, απολαμβάνοντας την παγκόσμια πρεμιέρα της, μια έκδοση εξοπλισμένη με εμπρός μπλοκέ διαφορικό (γνωστό ως Q2) που επιβεβαιώνει την αξία της μπροστινής κίνησης, αυξάνοντας μάλιστα σε πολύ υψηλά επίπεδα την οδηγική απόλαυση και τη δυνατότητα ελέγχου του αυτοκινήτου. Αυτό το σύστημα εγγυάται επίσης ορισμένα από τα πλεονεκτήματα που χαρακτηρίζουν τα τετρακίνητα μοντέλα, αλλά με σημαντικά χαμηλότερο βάρος και κόστος. Το Q2 είναι διαθέσιμο αποκλειστικά στις εκδόσεις με τον JTD πετρελαιοκινητήρα των 150 ίππων και είναι βασισμένο στο διαφορικό Torsen.

Η Alfa Romeo έχει εξελίξει το σύστημα Q2 για να εγγυηθεί μέγιστο έλεγχο και κορυφαία εκμετάλλευση της διαθέσιμης ροπής σε όλες τις συνθήκες. Η Alfa 147 Q2 προσφέρεται, μεταξύ άλλων, με αεροδυναμικά βοηθήματα, νέα γρίλια και το λογότυπο Q2. Στο εσωτερικό, προσφέρει μια μοναδική σπορ αίσθηση, η οποία περιλαμβάνει: δείκτες οργάνων με κόκκινες ενδείξεις και λευκό χρωματισμό, δερμάτινη επένδυση σε τιμόνι, επιλογέα και χειρόφρενο, καθώς και πεντάλ αλουμινίου. Η λίστα εξοπλισμού της Alfa 147 Q2 συμπληρώνεται από χειριστήρια ηχοσυστήματος στο τιμόνι, cruise control, το σύστημα VDC και 6 αερόσακους.

Alfa 159 and 159 Sportwagon
Το παρών φυσικά τα δώσουν και οι Alfa 159 και Alfa 159 Sportwagon, δυο αυτοκίνητα επίσης νέα στο στόλο της εταιρείας.

Alfa Brera and Alfa Spider
Η προσοχή στο γαλλικό Σαλόνι θα εστιαστεί και σε δυο άλλους εκπροσώπους της νέας γενιάς αυτοκινήτων της Alfa Romeo: στην Alfa Brera, ένα ολοκληρωτικά γοητευτικό δημιούργημα, που φέρει το πνεύμα των παραδοσιακών κουπέ σε μια ατμόσφαιρα πέρα για πέρα εμποτισμένη με τις σπορ αξίες της φίρμας. Και φυσικά στην ολοκαίνουργια Alfa Spider, τη διάδοχο της μεγαλειώδους παράδοσης της Alfa Romeo στην κατηγορία αυτή (από τη Giulietta Spider των ‘50s έως τη Duetto των ‘90s).

Alfa GT ‘Black Line’
Το Σαλόνι του Παρισιού θα φιλοξενήσει επίσης και την Alfa GT, σε μια ειδική έκδοση με τονισμένα τα σπορ χαρακτηριστικά της, με στοιχεία όπως μπροστινά φώτα με μαύρα πλαίσια ή καθίσματα από μαύρο δέρμα στο εσωτερικό, διαθέτοντας επιπλέον του στάνταρ εξοπλισμού της και ειδικά σχεδιασμένες ζάντες ελαφρού κράματος 18”.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ