ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Μεγαλώνει η οικογένεια Panda

Το Panda δεν είναι απλώς ένα μικρό αυτοκίνητο της κατηγορίας A, αλλά μια πλατφόρμα πάνω στην οποία η Fiat χτίζει μια νέα οικογένεια αυτοκινήτων. Τώρα είναι η σειρά του ανανεωμένου MY 2007 και η οικογένεια αυξάνεται κατά δυο μέλη: τα ‘Panda Panda’ και το Panda των 100 ίππων.

default image

Το Panda δεν είναι απλώς ένα μικρό αυτοκίνητο της κατηγορίας A, αλλά μια πλατφόρμα πάνω στην οποία η Fiat χτίζει μια νέα οικογένεια αυτοκινήτων. Τώρα είναι η σειρά του ανανεωμένου MY 2007 και η οικογένεια αυξάνεται κατά δυο μέλη: τα ‘Panda Panda’ και το Panda των 100 ίππων.

Η νέα γενιά παρουσιάζει τέσσερα νέα χρώματα: τα Settimo Cielo Light blue (Surf Azure), Egocentrico Orange (Samba Orange), Magnetico Blue (New Orleans Blue) και Spumeggiante Beige (Cumbia Beige). Αλλαγές στο αυθεντικό, δυναμικό σχήμα του αυτοκινήτου δεν έγιναν αφού και οι καταναλωτές το έχουν αγαπήσει. Το Panda Model Year 2007 συμπληρώνει αισθητικά αυτές τις γραμμές με ένα πολύ όμορφο σκούρο γκρι ταμπλό και νέα χρώματα και υλικά στο εσωτερικό.

Σχεδιασμένο να είναι οικονομικό, χωρίς όμως να χάνει ίχνος από τη ζωντάνια του. Ιδανικό στην πυκνή κίνηση της πόλης, αλλά την ίδια στιγμή πρόθυμο και αποτελεσματικό στα μακρινά ταξίδια, με την εγγύηση της άνετης οδήγησης για τους επιβάτες κάθε στιγμή. Άλλα θετικά σημεία που αναδεικνύουν το αυτοκίνητο, είναι τα καινοτόμα χαρακτηριστικά και οι πλέον εξελιγμένες τεχνολογικές λύσεις. Το Panda είναι επίσης υπεύθυνο για την παρουσίαση μιας σειράς λειτουργιών που ποτέ μέχρι τώρα δεν έχουν εμφανιστεί στην κατηγορία του: για παράδειγμα, είναι το αυτοκίνητο που πρώτο παρουσίασε τον επαναστατικό 16βάλβιδο κινητήρα 1.3 Multijet των 70 ίππων, ένα σειριακό ημιαυτόματο χειροκίνητο κιβώτιο (Dualogic), ένα εξελιγμένο σύστημα ESP, τη διάταξη DPF και ένα καινοτόμο σύστημα μόνιμης τετρακίνησης με δυο διαφορικά.

Από την πρώτη στιγμή της παρουσίασής του, το Panda έγινε ιδιαίτερα αγαπητό σε όλη την ευρωπαϊκή αγορά, φτάνοντας μάλιστα στην κορυφή των πωλήσεων του segment A. Και όχι μόνο. Αν και προορισμένο βασικά για τις ευρωπαϊκές αγορές, το Panda γνώρισε μεγάλη εμπορική επιτυχία και σε χώρες όπως η Μαλαισία, η Ταϊβάν και η Μαρτινίκα. Για την ακρίβεια, από τη στιγμή που πρωτολανσαρίστηκε, έχουν ταξινομηθεί στην Ευρώπη περισσότερες από 650.000 μονάδες (προσθιοκίνητα και τετρακίνητα αυτοκίνητα), ένα νούμερο που το φέρνει στην κορυφαία θέση της κατηγορίας του, κάνοντάς το πιο καλοπουλημένο μοντέλο αυτής. Άλλωστε, οι πωλήσεις του αυτοκινήτου επιβεβαιώνουν τα 18 βραβεία που έχει κερδίσει από τον διεθνή αυτοκινητικό Τύπο, στα οποία περιλαμβάνονται οι κορυφαίες διακρίσεις ‘Car of The Year 2004’ και ‘Auto Europa 2004’.

Αυτή η επιτυχία άλλωστε από το κοινό και τα βραβεία που έχει κερδίσει, είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για το Panda να προβληθεί και να δημιουργήσει νέες εκδόσεις: το ‘έτοιμο για οτιδήποτε’ 4×4, το διασκεδαστικό Alessi, το ψυχαγωγικό Panda Active και φυσικά το Panda Emotion -χωρίς να παραλείπουμε τα Panda Cross και Panda Monster, αλλά και τα ολοκαίνουρια ‘Panda Panda’ και το Panda 100 ίππων. Επίσης, υπάρχουν σε αυτή την μεγάλη οικογένεια και πρωτότυπα, χτισμένα πάνω στην ίδια βάση και στις ίδιες αξίες: τα Panda Jolly και Panda Luxury, το κορυφαίο τεχνολογικά Panda Hydrogen και το Panda Terramare. Οι νεαροί οδηγοί επίσης θα ενθουσιαστούν όταν οδηγήσουν το Panda Rally στο Fiat Panda Rally Cup 2006.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

24MEDIA NETWORK