Οι αγωνιστικές δραστηριότητες της Chevrolet
Με νωπή ακόμα την ανάμνηση μιας δεύτερης νίκης το 2006 στο Brno πριν από δύο εβδομάδες, η ομάδα της Chevrolet έφερε τα αγωνιστικά της αυτοκίνητα πίσω στα συνεργεία στο Wellingborough για πρώτη φορά μετά το… Oschersleben τον Ιούνιο.

«Η ανταγωνιστικότητα των αυτοκινήτων στο Brno σήμαινε ότι μπορούσαμε να ασχοληθούμε αποκλειστικά με την προετοιμασία τους για την Κωνσταντινούπολη», δήλωσε ο Team Manager, Mark Busfield. «Κάναμε μερικές αλλαγές και αναβαθμίσεις με βάση τα συμπεράσματά μας στο Brno, αλλά οι επιδόσεις του Rob στα προκριματικά και το αποτέλεσμα του αγώνα έδειξαν ότι κινούμαστε προς τη σωστή κατεύθυνση. Περιμέναμε ότι θα είμαστε ανταγωνιστικοί, αλλά η νίκη ήταν μία ευπρόσδεκτη και πολύ θετική έκπληξη. Προφανώς, το γεγονός ότι τρέξαμε χωρίς επιπλέον βάρος (success ballast) στα αυτοκίνητά μας σε μία ορεινή αγωνιστική πίστα, μας βοήθησε πολύ».
Αυτό σημαίνει ότι η Chevrolet θα είναι εξίσου ανταγωνιστική στην Κωνσταντινούπολη, όπου η γρήγορη και με υψομετρικές διαφορές χάραξη της πίστας μοιάζει πολύ με του Brno. «Θα μπορούσαμε να βιώσουμε μία άλλη έκπληξη εδώ», δήλωσε ο Busfield. «Στο κάτω-κάτω εξακολουθούμε να τρέχουμε με σχετικά ελαφριά αυτοκίνητα σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό. Με το συνολικό αποτέλεσμα των δύο αγώνων κάθε Σαββατοκύριακου να προσδιορίζει το επιπλέον βάρος, ο Rob εξακολουθεί να τρέχει μόνο με 15 κιλά επιπλέον, ο Alain με 10 κιλά, ενώ ο Nicola δεν έχει καθόλου».
Εν τω μεταξύ, ο νικητής του αγώνα του Brno, Rob Huff, εξακολουθεί να βρίσκεται στον έβδομο ουρανό. «Είναι θαυμάσιο συναίσθημα, παρόλο που δεν πιστεύω ότι το έχω βιώσει ακόμα πλήρως», δήλωσε. «Έτρεξα στο Britcar 24 Hours το περασμένο Σαββατοκύριακο και άνθρωποι που δεν είχα ξαναδεί ποτέ πριν ήρθαν να με συγχαρούν. Όσον αφορά την Κωνσταντινούπολη, πιστεύω ότι μπορούμε να πάμε εκεί νιώθοντας αρκετά άνετα. Είναι ένα γρήγορο και με ροή σιρκουί, όπως το Brno, με παρόμοια χαρακτηριστικά και ο παράγοντας «επιπλέον βάρος» είναι ακόμα με το μέρος μας, επομένως δεν βλέπω το λόγο γιατί τα αυτοκίνητά μας να μην κερδίσουν μερικούς βαθμούς. Ας μην ξεχνάμε ότι στο Brno, η ομάδα γενικά ήταν πολύ γρήγορη, κάτι που σε συνδυασμό με την πρόοδο που κάναμε στις δοκιμές τους τελευταίους δύο μήνες, δίνει τη δυνατότητα στον Alain και σε μένα, να προσβλέπουμε σε ένα τερματισμό σε βαθμολογούμενη θέση μέχρι το τέλος της σεζόν. Δεν θα είναι εύκολο, αλλά όχι και αδύνατο».
Κανένας όμως δεν είναι πιο ευχαριστημένος, με τη νίκη στο Brno, από τον Διευθυντή Αγωνιστικού της Chevrolet Europe, Eric Neve: «Ενώ γνωρίζαμε ότι θα ήμασταν ανταγωνιστικοί στο Brno λόγω του πλεονεκτήματος βάρους, κανείς δεν είχε ονειρευτεί ότι θα παίρναμε μία νίκη. Από όλα τα μέρη που θα μπορούσαμε να κερδίσουμε μία δεύτερη νίκη, το γεγονός ότι το πετύχαμε σε μία από τις νέες αγορές, ήταν ασφαλώς ό,τι καλύτερο. Τώρα απομένουν δύο αγώνες για να αποδείξουμε τις δυνατότητές μας πριν πάμε στο Macau, όπου τα πάντα μπορούν να συμβούν. Πιστεύω ότι θα δούμε ένα πολύ συναρπαστικό αγώνα στην Κωνσταντινούπολη καθώς ένας αριθμός ρεκόρ, 16 αυτοκινήτων, φέρουν τώρα επιπλέον βάρος, πράγμα που αποδεικνύει και πάλι ότι αυτή η αγωνιστική κατηγορία είναι ένα από τα πιο ανταγωνιστικά πρωταθλήματα αυτοκινήτου τουρισμού στον πλανήτη και ένας από τους κυριότερους λόγους που συμμετέχει η Chevrolet».
Στο Γερμανικό Πρωτάθλημα ADAC Procar, ο οδηγός του Chevrolet Lacetti, Vincent Radermecker διεκδίκησε τον τίτλο μετά από νίκη και μία δεύτερη θέση στο Salzburgring την περασμένη εβδομάδα. Ο άλλος οδηγός της ομάδας, Rainer Bastuck, τερμάτισε τρίτος και δεύτερος αντίστοιχα. Νικητής του 1ου αγώνα, ο Stefan Kissling, συμμετείχε σαν προσκεκλημένος οδηγός και δεν πήρε καθόλου βαθμούς, επομένως ο Radermecker, πήρε βαθμούς για δύο νίκες, που τώρα ανέρχονται σε συνολικά επτά νίκες στους δεκατέσσερις αγώνες που έχουν πραγματοποιηθεί. Ευρισκόμενος στην πρώτη θέση με διαφορά 24 βαθμών και με δύο αγώνες να απομένουν ακόμα στο Oschersleben, ο Radermecker είναι εκτός συναγωνισμού. Είναι ο πρώτος τίτλος του μηχανοκίνητου αθλητισμού στη σύντομη ιστορία της Chevrolet Europe και ο δεύτερος συνεχόμενος Γερμανικός τίτλος για την Ελβετική ομάδα Maurer Motorsport.
Η ομάδα και ο Radermecker θα τρέξουν με τους αγωνιζόμενους του WTCC στο γύρο της Βαλένθια, στις 8 Οκτωβρίου, όπου το δεύτερο Maurer Chevrolet Lacetti θα οδηγήσει η Maria de Villota, κόρη του πρώην Ισπανού οδηγού της F1, Emilio. Θα είναι επίσης, η πρώτη γυναίκα-οδηγός στο WTCC.
Για την ενημέρωση των οπαδών των αγώνων σε όλο τον κόσμο, η Chevrolet ανοίγει και πάλι το δρόμο μεταδίδοντας το πρώτο τηλεοπτικό σόου μέσω Internet. Το “Chevrolet Racing Insight” είναι ένα 15-λεπτο σόου και παρουσιάζει τη ζωή στα παρασκήνια της αγωνιστικής ομάδας Chevrolet WTCC στην Κωνσταντινούπολη. Το καθημερινό σόου θα βγει στον αέρα για πρώτη φορά το Σάββατο και την Κυριακή στις 8.00 μ.μ. Μετά την πρώτη μετάδοση και τα δύο σόου, θα υπάρχουν στη διεύθυνση www.chevrolet-racinginsight.com.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗΣ WTCC
Σάββατο 23 Σεπτεμβρίου
09.00-09.30 Ελεύθερες Δοκιμές 1
11.45-12.15 Ελεύθερες Δοκιμές 2
14.40-15.10 Προκριματικά
Κυριακή 24 Σεπτεμβρίου
10.05-10.20 Προθέρμανση
15.10-15.35 WTCC Αγώνας 1 (10 γύροι = 53,400km)
16.20-16.45 WTCC Αγώνας 2 (10 γύροι = 53,400km)
Τα προκριματικά, η προθέρμανση και οι αγώνες θα μεταδοθούν ζωντανά από το Eurosport, καθώς και στη διεύθυνση www.fiawtcc.com.
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ 14ο ΑΠΟ ΤΟΥΣ 20 ΑΓΩΝΕΣ
Πρωτάθλημα οδηγών:
1. A Priaulx (BMW) 58 βαθμοί, 2. J Thompson (SEAT), 49 βαθμοί, 3. A Farfus (Alfa Romeo) 46, 4. J Muller (BMW) 45, 5. Y Muller (SEAT) 45,… 12. A Menu (Chevrolet) 20, 13. R Huff (Chevrolet) 17,… 19. N Larini (Chevrolet) 5,…
Πρωτάθλημα κατασκευαστών:
1. BMW: 170 βαθμοί, 2. SEAT: 169, 3. Alfa Romeo, 117, 4. Chevrolet: 87.
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ CHEVROLET ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
Στην Αμερική, οι δέκα οδηγοί που θα διεκδικήσουν το Nextel Cup είναι τώρα γνωστοί. Επτά από τους δέκα οδηγούς που μπορεί να γίνουν πρωταθλητές NASCAR μετά τους υπόλοιπους δέκα αγώνες, από τους 36 της σειράς, οδηγούν Chevrolet. Πρόκειται για τους Jimmie Johnson, Kevin Harvick, Kyle Busch, Denny Hamlin, Dale Earnhardt Jr., Jeff Burton και Jeff Gordon.
Στην Αργεντινή, ο οδηγός του Chevrolet Astra, Matias Rossi κέρδισε το γύρο Mendoza του πρωταθλήματος Αργεντινής TC2000. Παραμένει δεύτερος στην κατάταξη πίσω από τον Juan Manuel Silva, με διαφορά τώρα μόνο 15 βαθμών. Απομένουν τέσσερις αγώνες στο πρωτάθλημα.