Οι αγωνιστικές Porsche απέκτησαν σπίτι
Μετά από μια περίοδο κατασκευής που διήρκεσε μόλις ένα χρόνο, το νέο κέντρο αγωνιστικής αυτοκίνησης της Porsche στο Weissach πλέον ολοκληρώθηκε. Εκεί, η Γερμανική εταιρεία δημιούργησε τις απαραίτητες προϋποθέσεις που θα διασφαλίζουν τη συνεχή ανταγωνιστικότητα των οχημάτων της στους αγώνες.
Μετά από μια περίοδο κατασκευής που διήρκεσε μόλις ένα χρόνο, το νέο κέντρο αγωνιστικής αυτοκίνησης της Porsche στο Weissach, πλέον, ολοκληρώθηκε. Εκεί, η Γερμανική εταιρεία δημιούργησε τις απαραίτητες προϋποθέσεις που θα διασφαλίζουν τη συνεχή ανταγωνιστικότητα των οχημάτων της στους αγώνες.
Το κέντρο της Porsche Motorsports αποτελείται από τέσσερα κτίρια, τα οποία συνδέονται με μια ελαφριά και διάφανη θολωτή κατασκευή που ενώνει τις οροφές τους. Οι εγκαταστάσεις περιλαμβάνουν συνεργεία, εγκαταστάσεις παραγωγής αγωνιστικών οχημάτων, κέντρο logistics και έναν τερματικό σταθμό για φορτηγά. Το νέο αυτό σύμπλεγμα συμπληρώνεται από ένα τριώροφο κτίριο γραφείων για τις υπηρεσίες διοίκησης και τα τμήματα ανάπτυξης, με χώρο στάθμευσης αυτοκινήτων. Στο κτίριο αυτό θα εργάζονται 210 άτομα.
Ο Επικεφαλής του Τμήματος Αγωνιστικής Αυτοκίνησης, Hartmut Kristen, δήλωσε: «Η περαιτέρω αύξηση της παραγωγικότητας, η μεγαλύτερη δυνατή ευελιξία και η βελτιστοποίηση όλων των διαδικασιών ήταν οι παράγοντες που καθόρισαν το σχεδιασμό και τη διάταξη των νέων κτιρίων. Τα τελευταία χρόνια τα πρωταθλήματα των κατασκευαστών έχουν σημειώσει τεράστια αύξηση – το 2006 γίνονται αγώνες σε 18 χώρες και σε τέσσερις ηπείρους. Κατασκευάζουμε εδώ έως 250 αγωνιστικά αυτοκίνητα ετησίως για τα διάφορα Κύπελλα, καθώς και για τους αγώνες Gran Turismo και πρωτοτύπων. Πλέον μπορούμε να αξιοποιήσουμε τις πραγματικά εξαιρετικές συνθήκες στο νέο κέντρο και να συνεχίσουμε την αναπτυξιακή μας πορεία».
Το κτιριακό συγκρότημα του Κέντρου Αγωνιστικής Αυτοκίνησης καταλαμβάνει μια ωφέλιμη επιφάνεια 10.550 τετραγωνικών μέτρων, διπλάσια από αυτή του προηγούμενου τμήματος αγώνων. Ακόμα και από το σχεδιασμό της οδού πρόσβασης, μπορεί κανείς να αντιληφθεί ξεκάθαρα το χαρακτήρα του νέου κέντρου: στις στροφές υπάρχουν τα τυπικά καμπυλωτά κράσπεδα που συναντά κανείς στις αγωνιστικές πίστες, καθώς και στοίβες ελαστικών και διαφημίσεις που δημιουργούν μια ρεαλιστική ατμόσφαιρα αγώνων.
Οι εγκαταστάσεις των συνεργείων διαθέτουν ξεχωριστούς χώρους για την τεχνική εξυπηρέτηση των αυτοκινήτων που συμμετέχουν σε αγώνες και των αυτοκινήτων των πελατών, για το επιτυχημένο αγωνιστικό πρωτότυπο RS Spyder, την 911 GT3 RSR, καθώς και για διάφορα project ανάπτυξης αγωνιστικών μοντέλων. Το σύνθετο συνεργείο, ο χώρος προσυναρμολόγησης, η αίθουσα υδραυλικών συστημάτων και οι άλλες εξειδικευμένες εγκαταστάσεις συνδέονται απευθείας μεταξύ τους. Ο πρώτος όροφος φιλοξενεί τα τμήματα κινητήρων και κιβωτίων μετάδοσης, για τα οποία υπάρχουν ειδικοί χώροι προτυποποιημένων μετρήσεων και δοκιμών.
Στο λεγόμενο “στάδιο κατασκευής”, οι ειδικοί κατασκευάζουν αγωνιστικά σπορ αυτοκίνητα και πρωτότυπα σε περιορισμένο αριθμό. Στις εγκαταστάσεις logistics αποθηκεύονται περίπου 20.000 διαφορετικά είδη ανταλλακτικών. Εκεί συνδυάζεται πραγματικά η παραγωγή κανονικών αυτοκινήτων με την παραγωγή αγωνιστικών. Η προμήθεια, για παράδειγμα, των ανταλλακτικών για τη νέα 911 GT3 που κυκλοφορεί στους δρόμους και την αγωνιστική 911 GT3 RS γίνεται από το Weissach. Ο τερματικός σταθμός μπορεί να υποδεχθεί έως και επτά ρυμουλκά φορτηγά οχήματα ταυτόχρονα, προκειμένου να γίνεται η φόρτωσή τους και η παράδοση ανταλλακτικών στις αγωνιστικές πίστες.