ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Οι δοκιμές του νέου Lacetti WTCC

Το χειμερινό πρόγραμμα δοκιμών της Chevrolet για το WTCC συνεχίστηκε στη Βαλένθια της Ισπανίας, με τους οδηγούς Rob Huff, Nicola Larini και Alan Menu να δοκιμάζουν το νέο Lacetti προδιαγραφών 2007. Πρόκειται για το πιο εντατικό πρόγραμμα εξέλιξης στην ιστορία της ομάδας αφού περιελάμβανε νωρίτερα δοκιμών στις πίστες Jerez de la Fronteira και Almeria ενώ για τον Φεβρουάριο έχει προγραμματιστεί κι ένα τεστ στο Zandvoort.

Οι δοκιμές του νέου Lacetti WTCC

Το χειμερινό πρόγραμμα δοκιμών της
Chevrolet για το WTCC συνεχίστηκε στη
Βαλένθια της Ισπανίας, με τους οδηγούς
Rob Huff, Nicola Larini και Alan Menu να δοκιμάζουν το νέο
Lacetti προδιαγραφών 2007. Πρόκειται για το πιο εντατικό πρόγραμμα εξέλιξης στην ιστορία της ομάδας αφού περιελάμβανε νωρίτερα δοκιμών στις πίστες
Jerez de la Fronteira και
Almeria ενώ για τον Φεβρουάριο έχει προγραμματιστεί κι ένα τεστ στο
Zandvoort.

Σε ότι αφορά όσα έγιναν στη Valencia, ο καιρός ήταν ιδανικός και τα μέλη της ομάδας έβγαλα χρήσιμα συμπεράσματα για το νέο τους όπλο, πριν επιστρέψουν στη βάση τους, το Wellingborough. Η πρεμιέρα του 2007 θα γίνει στη Βραζιλία αλλά η Chevrolet φιλοδοξεί να έχει μέχρι τότε έτοιμο άλλο ένα σασί, που να πραγματοποιεί δοκιμές στην Ευρώπη την ώρα που οι επίσημοι οδηγοί θα μάχονται στον πρώτο γύρο του πρωταθλήματος.

«Μόλις τελειώσαμε το πιο εντατικό πρόγραμμα δοκιμών όλων των εποχών. Δεν ήταν εύκολο να κατασκευάσουμε τα αυτοκίνητα και να τα δοκιμάσουμε τόσο νωρίτερα μέσα στη χρονιά ώστε να τα έχουμε έτοιμα έγκαιρα, προκειμένου να φορτωθούν στο πλοίο για τη Βραζιλία, αλλά όλη η ομάδα απέδωσε θαυμάσια. Έχουμε καταφέρει να κάνουμε περισσότερα χιλιόμετρα δοκιμών από ποτέ και στη μικρότερη χειμερινή περίοδο μέχρι στιγμής, επειδή ο πρώτος αγώνας γίνεται στη Νότια Αμερική. Στο πλαίσιο της προετοιμασίας μας για το 2007 δώσαμε περισσότερο βάρος στη σταθερότητα και στη δυνατότητα service του αυτοκινήτου, ενώ ταυτόχρονα δουλέψαμε στην ανάρτηση για να αυξήσουμε τις επιδόσεις. Για περαιτέρω αύξηση της απόδοσής μας κάναμε επίσης μερικές αλλαγές στη δομή της ομάδας. Ο John Waterman προσήλθε στην ομάδα μας σαν μηχανικός αγώνων του Alain Menu, ενώ ο Ron Hartvelt, ο οποίος ήταν υπεύθυνος για το αυτοκίνητο του Alain πέρσι, παίρνει τη θέση του Αρχιμηχανικού Αγώνων – Chief Race Engineer, που θα επιβλέπει και τα τρία αυτοκίνητα στους αγώνες και τις δοκιμές. Ο Mark Way,Chief Design Engineer, παραμένει στους αγώνες, αλλά θα ασχοληθεί κυρίως με τις μακροχρόνιες λύσεις και καινοτομίες. Οι αλλαγές αυτές, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι είμαστε η μοναδική ομάδα που τρέχουμε με τους ίδιους οδηγούς για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, θα μας επιτρέψουν να προλαμβάνουμε καλύτερα κάποιες καταστάσεις και να κάνουμε την καλύτερη δυνατή χρήση του διαθέσιμου χρόνου στην πίστα», δήλωσε ο Mark Bushfield.

Όμως σε αυτές τις περιπτώσεις, περισσότερη σημασία έχουν οι εντυπώσεις των ανθρώπων που δοκιμάζουν τα νέα αυτοκίνητα, των οδηγών…

«Έπρεπε να διαχειριστούμε ένα πολύ σχολαστικό πρόγραμμα δοκιμών φέτος. Ίσως δεν είχαμε τόσο χρόνο όσο πέρσι, αλλά ο χρόνος χρησιμοποιήθηκε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο χάρη στην εμπειρία της ομάδας και σε ένα πολύ αξιόπιστο αυτοκίνητο. Στη Jerez μόνο κατάφερα να διανύσω περίπου 2.000 χιλιόμετρα χωρίς το παραμικρό πρόβλημα, πράγμα που μας επέτρεψε να εστιάσουμε την προσοχή μας στην εξέλιξη και όχι στην επίλυση προβλημάτων. Τώρα βρισκόμαστε σε πολύ καλύτερο επίπεδο προετοιμασίας σε σχέση με πέρσι, γι’ αυτό και είμαι σίγουρος ότι θα είμαστε καλοί όλη τη χρονιά. Βέβαια είναι δύσκολο να πω ακριβώς πόσο καλοί, επειδή δεν είναι εύκολο να εκτιμήσω την πρόοδο των ανταγωνιστών μας, οι οποίοι έχουν κάνει τις δικές τους δοκιμές. Παρόλα αυτά, είμαστε σίγουροι ότι μπορούμε να κερδίσουμε βαθμούς και στους δύο αγώνες, οποιοδήποτε αγωνιστικό Σαββατοκύριακο. Επίσης, το γεγονός ότι προστίθενται τρεις νέες πίστες θα συμβάλει ελαφρώς στην εξίσωση του ανταγωνισμού. Ελπίζω οι οργανωτές να αλλάξουν το σύστημα των προκριματικών για τους αγώνες που διεξάγονται σε δημόσιους δρόμους για να αποφεύγονται ατυχήματα στα οποία εμπλέκονται πολλά αυτοκίνητα, όπως αυτό που είχαμε στο Macau», σχολίασε ο Nicola Larini.

Όσο για τον επίσης έμπειρο, Alain Menu, δήλωσε: «Η μεγαλύτερη αλλαγή για μένα συγκριτικά με πέρσι είναι ότι έχω νέο μηχανικό αγώνων, ένα άτομο με πλούσια εμπειρία. Οι δυο μας θα πρέπει να μάθουμε να συνεργαζόμαστε, που σημαίνει ότι θα χρειαστούν ένα με δύο αγώνες πριν βρούμε τη σωστή ισορροπία ώστε να μπορούμε να επικοινωνούμε κα να καταλαβαίνουμε ο ένας τον άλλον, χωρίς απαραίτητα να μιλάμε πολύ. Μακροπρόθεσμα, οι αλλαγές αυτές θα είναι καλύτερες για την ομάδα γενικά. Όσον αφορά τις δοκιμές, πρέπει να μάθω περαιτέρω το αυτοκίνητο, αφού ακόμα ψάχνω για το ιδανικό σετάρισμα, αλλά σε κάθε περίπτωση φαίνεται πολύ περισσότερο υποσχόμενο από ποτέ, πριν την έναρξη μιας νέας σεζόν. Ενώ πριν από τις δύο προηγούμενες σεζόν αντιμετωπίζαμε σταθερά εμπόδια στις δοκιμές μας λόγω κακού καιρού, αυτή τη φορά είχαμε τη θεά τύχη με το μέρος μας και καταφέραμε να διανύσουμε έναν απίστευτο αριθμό χιλιομέτρων, που υπογραμμίζει την αξιοπιστία του αυτοκινήτου. Επομένως, πιστεύω ότι έχουμε τη δυνατότητα να κερδίζουμε βαθμούς σε κάθε αγώνα, πράγμα που θα μας επιτρέψει να είμαστε μέσα στην πρώτη πεντάδα μέχρι το τέλος της σεζόν».

Τέλος, από « μαθητευόμενος», ο Robert Huff έχει προαχθεί σε πρώτο οδηγό της ομάδας και οι φιλοδοξίες του για το 2007 είναι υψηλές: «Έχω μία συγκρατημένη αυτοπεποίθηση για την φετινή σεζόν. Είναι η τρίτη χρονιά του προγράμματος, και σ’ αυτή θα πρέπει φανούν τα αποτελέσματα. Οι δοκιμές πήγαν πολύ καλά με ένα αυτοκίνητο που είναι σίγουρα ταχύτερο από το περσινό. Ασφαλώς δεν γνωρίζουμε τι έχουν κάνει οι άλλες ομάδες στις δοκιμές, τι βάρη είχαν κ.λ.π., και δεν θα ξέρουμε σίγουρα μέχρι τον πρώτο αγώνα. Αλλά σε κάθε περίπτωση η αξιοπιστία είναι καταπληκτική. Καταφέραμε να κάνουμε περίπου 100 γύρους την ημέρα με κάθε αυτοκίνητο σε κάθε δοκιμή, επομένως είμαι ευχαριστημένος με αυτό». Eric Neve: «Η ομάδα έχει κάνει θαυμάσια δουλειά όλο το χειμώνα! Είναι η τρίτη χρονιά του προγράμματος ελπίζω λοιπόν να μπορέσουμε να τηρήσουμε το αρχικό μας χρονοδιάγραμμα: η πρώτη χρονιά ήταν να μάθουμε τα μυστικά, η δεύτερη να κερδίσουμε μία νίκη και η τρίτη να είμαστε σε θέση να παλεύουμε για τον τίτλο. Κερδίσαμε δύο νίκες και μία σειρά τερματισμών στο πόντιουμ το 2006, που ήταν καλύτερο σκορ από το ‘προγραμματισμένο’, θα θέλαμε λοιπόν να συνεχίσουμε στον ίδιο ρυθμό. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα επαναπαυτούμε στις δάφνες μας επειδή έχουμε περάσει με επιτυχία τις χειμερινές δοκιμασίες μας, και μόλις τα αγωνιστικά αυτοκίνητα αναχωρήσουν από το λιμάνι της Αμβέρσας για τη Βραζιλία θα συνεχίσουμε το χειμερινό μας πρόγραμμα δοκιμών με ένα τριήμερο στη Zandvoort στα μέσα Φεβρουαρίου».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ