ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Οι πρεμιέρες της Honda στην έκθεση της Γενεύης

Η Honda θα παρουσιάσει σε παγκόσμια πρεμιέρα ένα συναρπαστικό πρωτότυπο αυτοκίνητο στο προσεχές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, όπως επίσης και το FCX αυτοκίνητο με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου στην οδηγική του έκδοση για πρώτη φορά στην Ευρώπη.

Οι πρεμιέρες της Honda στην έκθεση της Γενεύης

Η Honda θα παρουσιάσει σε παγκόσμια πρεμιέρα ένα συναρπαστικό πρωτότυπο αυτοκίνητο στο προσεχές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, όπως επίσης και το FCX αυτοκίνητο με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου στην οδηγική του έκδοση για πρώτη φορά στην Ευρώπη.

Το Μικρό σπορ υβριδικό πρωτότυπο της Ιαπωνικής εταιρείας, αντιπροσωπεύει την πρόταση της για τα μελλοντικά υβριδικά μοντέλα. Το πρωτότυπο αυτό διαθέτει μοναδική μίξη της προηγμένης υβριδικής τεχνολογίας και απολαυστικών οδηγικών χαρακτηριστικών. Έχει σχεδιαστεί από το Honda R&D Ευρώπης στο Offenbach της Γερμανίας και εξερευνά την ιδέα ότι ένα αυτοκίνητο μπορεί να έχει μικρή επίδραση στο περιβάλλον ενώ ταυτόχρονα να δίνει οδηγική απόλαυση εφάμιλλη ενός σπορ αυτοκινήτου.

Όσο για το FCX Concept, θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στην Ευρώπη. Το μοντέλο έχει μία πρόσφατα εξελιγμένη κυψέλη καυσίμου Honda FC Stack υψηλής απόδοσης όπως επίσης και χαμηλό πλαίσιο. Διαθέτει μία άνετη καμπίνα επιβατών και φουτουριστική σχεδίαση μαζί με σημαντικές βελτιώσεις στην ισχύ εξόδου και στην απόδοση ως προς το περιβάλλον. Το FCX Concept προσφέρει απόδοση οδήγησης με ένα εύρος 570 km (υπολογισμοί Honda σε οδήγηση LA4) και μία ανώτατη ταχύτητα στα 160 km/h. Προωθητικές ενέργειες για ένα νέο αυτοκίνητο με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου που θα βασιστεί στο FCX Concept πρόκειται να ξεκινήσουν στην Ιαπωνία και στις ΗΠΑ το 2008.

Περαιτέρω τεχνολογικές καινοτομίες θα παρουσιαστούν στην Γενεύη με τον κινητήρα diesel νέας γενιάς της εταιρείας που χρησιμοποιεί παγκοσμίως πρωτοποριακή τεχνολογία για την μείωση των εκπομπών καυσαερίων στα επίπεδα ενός κινητήρα βενζίνης. Ένας επαναστατικός καταλυτικός μετατροπέας μειώνει τις εκπομπές NOx (οξείδια του αζώτου) σε ένα επίπεδο που παρέχει την δυνατότητα στον κινητήρα να πληροί τις αυστηρές προδιαγραφές της US Environmental Protection Agency (EPA) Tier II/Bin 5. Ο καταλυτικός μετατροπέας διαθέτει ένα καινοτόμο σύστημα που χρησιμοποιεί σε δευτερεύοντα βαθμό την αντίδραση της αμμωνίας για να ‘αποτοξινωθούν’ τα οξείδια του αζώτου (NOx) μετατρέποντάς τα σε αβλαβές άζωτο (N2).

Παρόλα αυτά, σε αντίθεση με τα συστήματα Επιλεκτικής Καταλυτικής Μείωσης (SCR) που χρησιμοποιούν έκχυση τεχνητής ρητίνης, η πρωτοποριακή τεχνολογία της Honda χρησιμοποιεί αμμωνία που παράγεται μέσα στον καταλυτικό μετατροπέα. Τα σχέδια της Ιαπωνικής εταιρείας περιλαμβάνουν την εισαγωγή της επόμενης γενιάς κινητήρα diesel μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.

Για πρώτη φορά θα εμφανιστεί το νέο μονοθέσιο της Honda Racing F1 Team, που φέρει την κωδική ονομασία RA107. Η δέσμευση της Honda στους αγώνες αυτοκινήτων θα παρουσιαστεί επίσης με το Civic Type R το αγωνιστικό αυτοκίνητο το οποίο είναι βασισμένο στο αυτοκίνητο που παρουσιάστηκε πριν από λίγο καιρό. Έχει εξελιχθεί σε στενή συνεργασία με την JAS Motorsport στην Ιταλία. Το Civic Type R στοχεύει σε ακόμη μεγαλύτερη επιτυχία από τον προκάτοχό του, ο οποίος αποδείχθηκε ιδιαίτερα δημοφιλής στους Ευρωπαϊκούς αγωνιστικούς κύκλους από το λανσάρισμά του το 2002. Το αυτοκίνητο εξελίσσεται για τα Group N και Group A, όπως επίσης και για τους κανονισμούς του νέου Group R που θα εισαχθεί το 2008.

Στο περίπτερο θα υπάρχουν και τα ολοκαίνουργια CR-V και Civic Type R, όπως επίσης και η υπόλοιπη γκάμα της Honda. Μία πλήρης γκάμα αξεσουάρ της εταιρείας θα παρουσιαστεί στο πάνω μέρος του περιπτέρου, συμπεριλαμβανομένου ενός CR-V Aero Performance Pack.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ