Πρωτότυπο της χρονιάς το Opel Antara

Το πρωτότυπο Opel Antara GTC (Gran Turismo Crossover) κέρδισε τον περίοπτο τίτλο ‘Πρωτότυπο Όχημα της Χρονιάς (‘Concept of the Year’) στα φετινά βραβεία του Autocar. Η ετήσια τελετή, την οποία διοργανώνει το πιο παλιό περιοδικό της Βρετανίας, επιβραβεύει ό,τι καλύτερο κυκλοφορεί στην παγκόσμια βιομηχανία αυτοκινήτου.

Πρωτότυπο της χρονιάς το Opel Antara
Το πρωτότυπο Opel Antara GTC (Gran Turismo Crossover) κέρδισε τον περίοπτο τίτλο ‘Πρωτότυπο Όχημα της Χρονιάς (‘Concept of the Year’) στα φετινά βραβεία του Autocar. Η ετήσια τελετή, την οποία διοργανώνει το πιο παλιό περιοδικό της Βρετανίας, επιβραβεύει ό,τι καλύτερο κυκλοφορεί στην παγκόσμια βιομηχανία αυτοκινήτου.

Ο υπεύθυνος έκδοσης του Autocar, Rob Aherne, εκθείασε τη δυναμική σχεδίαση της Opel, λέγοντας: «Η Opel επιστρέφει στις επιτυχίες με ένα νέο σχεδιαστικό προσανατολισμό. Δεν υπάρχει φιλοσοφία New Edge ή Flame Surfacing στο Κέντρο Σχεδίασης της μάρκας, παρά μόνο μία ομάδα επαγγελματιών που φιλοτεχνούν μερικά από τα πιο ελκυστικά οικογενειακά αυτοκίνητα της εποχής».

Κατά την απονομή του τίτλου, ο Εκτελεστικός Διευθυντής Σχεδίασης της GM Europe, Bryan Nesbitt, δήλωσε: «Είναι μεγάλη ικανοποίηση να κερδίζεις αυτή την τιμητική διάκριση από ένα τόσο διάσημο και έγκυρο περιοδικό αυτοκινήτου. Νιώθουμε εξαιρετικά υπερήφανοι για τη δυναμική αισθητική των σημερινών αλλά και των μελλοντικών προϊόντων μας. Επομένως, πρόκειται για έναν τίτλο που τιμά τη σκληρή δουλειά της σχεδιαστικής ομάδας μας, καθώς αναγνωρίζει τη δημιουργικότητά μας και την υλοποίηση σε τέτοιο σημαντικό επίπεδο».

Από τη δυναμική μάσκα σχήματος V μέχρι τις επιβλητικές ζάντες των 20-ιντσών από γυαλιστερό αλουμίνιο, η μελέτη Opel Antara GTC συμβολίζει ένα δυναμισμό που καταργεί τα συμβατικά όρια. Συνδυάζει τα - φαινομενικά - αντίθετα σχεδιαστικά στοιχεία ενός σπορ coupe και ενός δυναμικού SUV, και ταυτόχρονα δίνει νέα διάσταση και στα δύο.

Χάρη στην πρωτοποριακή σχεδίαση, η πόρτα ανοίγει προς τα πάνω και εμπρός, έτσι ώστε το άτομο που φορτώνει το αυτοκίνητο δεν αναγκάζεται να κάνει ένα βήμα προς τα πίσω. Έτσι, διευκολύνεται η πρόσβαση στο χώρο φόρτωσης. Τα δύο πίσω καθίσματα μπορούν να αναδιπλώνονται πλήρως από το πίσω τμήμα του αυτοκινήτου, δημιουργώντας μία εντελώς επίπεδη επιφάνεια φόρτωσης (όγκος χώρου αποσκευών μέχρι 2400 λίτρα). Τα εμπρός καθίσματα στηρίζονται σε μονές ράγες και φαίνονται σαν να αιωρούνται. Με τη βοήθεια ενός συστήματος EasyEntry, μετατοπίζονται προς τα εμπρός με το πάτημα ενός μπουτόν μέχρι το ταμπλό οργάνων, ώστε οι επιβάτες να μπορούν να φτάνουν πιο εύκολα στα πίσω καθίσματα.

Κάτω από το καπό, το τετρακίνητο πρωτότυπο Antara GTC έχει μία έκδοση διπλού τούρμπο 212 hp του τετρακύλινδρου κινητήρα 1.9 CDTI.

Το πρωτότυπο όχημα Antara GTC παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Σαλόνι της Φρανγκφούρτης 2005, πριν από δύο μήνες. Η έκδοση παραγωγής του crossover οχήματος θα λανσαριστεί πριν από τα τέλη του 2006 και θα ονομάζεται Antara.

24MEDIA NETWORK