ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το HANS και στους ελληνικούς αγώνες

Όπως είναι ήδη γνωστό, η χρήση του συστήματος ασφαλείας HANS (Head And Neck Support) θα είναι υποχρεωτική για όλους τους αγώνες από το 2009. Παρ’ όλα αυτά, η Εθνική Επιτροπή Αγώνων εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία συνιστά στους αγωνιζομένους, την άμεση χρήση του.

default image

Όπως είναι ήδη γνωστό, η χρήση του συστήματος ασφαλείας HANS (Head And Neck Support) θα είναι υποχρεωτική για όλους τους αγώνες από το 2009. Παρ’ όλα αυτά, η Εθνική Επιτροπή Αγώνων εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία συνιστά στους αγωνιζομένους, την άμεση χρήση του.

Υπενθυμίζει επίσης πως το σύστημα HANS εφαρμόζεται σε κράνη που έχουν τις ανάλογες υποδοχές από το εργοστάσιο. Υπάρχουν όμως κράνη τα οποία μπορούν να δεχθούν το σύστημα HANS, αλλά δεν έχουν τρύπες για να τοποθετηθούν οι ανάλογες υποδοχές. Η εργασία αυτή μπορεί να γίνει εκ των υστέρων (δηλαδή να τοποθετηθούν οι υποδοχές), αλλά μόνο από το κατασκευαστή του κράνους και ΟΧΙ από το πλήρωμα ή κάποιο τρίτο μη εξειδικευμένο άτομο. Και φυσικά, οι ιμάντες που χρησιμοποιούνται για την στήριξη του κράνους πρέπει υποχρεωτικά να είναι αναγνωρισμένοι από τη FIA.

Μία σχετική θλιβερή υποσημείωση είναι ένα μοιραίο ατύχημα για αγωνιζόμενο στην Ιταλία, ο οποίος έχασε πρόσφατα τη ζωή του γιατί η τοποθέτηση των υποδοχών του HANS στο κράνος του, δεν ήταν η ενδεδειγμένη, με τραγικό αποτέλεσμα την αποκόλληση του ενός στελέχους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ