To παρασκήνιο του μπλόκου στην Εθνική ομάδα καρτ
Πολλά έχουν ακουστεί σχετικά με την περιπέτεια της εθνικής μας ομάδας καρτ που δεν μπόρεσε να συμμετάσχει στον τελευταίο αγώνα του πρωταθλήματος της Νοτιοανατολικής Ευρώπης που έλαβε χώρα στην Τουρκία. Όπως γνωρίζαμε μέχρι τώρα, το πρόβλημα δημιουργήθηκε στο τελωνείο όπου δεν άφησαν το φορτηγό που μετέφερε τα καρτ των Ελλήνων αθλητών, να περάσει τα σύνορα. Ως αποτέλεσμα, δεν καταφέραμε να διεκδικήσουμε τους τίτλους που πολλά από τα παιδιά μας είχαν στο... τσεπάκι.

Πολλά έχουν ακουστεί σχετικά με την περιπέτεια της εθνικής μας ομάδας καρτ που δεν μπόρεσε να συμμετάσχει στον τελευταίο αγώνα του πρωταθλήματος της Νοτιοανατολικής Ευρώπης που έλαβε χώρα στην Τουρκία.
Όπως γνωρίζαμε μέχρι τώρα, το πρόβλημα δημιουργήθηκε στο τελωνείο όπου δεν άφησαν το φορτηγό που μετέφερε τα καρτ των Ελλήνων αθλητών, να περάσει τα σύνορα. Ως αποτέλεσμα, δεν καταφέραμε να διεκδικήσουμε τους τίτλους που πολλά από τα παιδιά μας είχαν στο… τσεπάκι.
Λίγα 24ωρα μετά, τα μέλη της ελληνικής αποστολής εξέδωσαν ανακοίνωση που φωτογραφίζει τους υπαίτιους της όλης περιπέτειας. Αυτή αναφέρει:
«Μας πούλησαν οι συμπατριώτες μας, στην Τουρκία…
Κύριοι,
Μετά τον διασυρμό που υπέστησαν τα μέλη της Ελληνικής αποστολής της Εθνικής Ομάδας ΚΑΡΤ, με την αποχώρησή τους από τον τελικό του ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ και στέρησαν την κατάκτηση του τίτλου σε επίπεδο ομάδων αλλά και οδηγών, αποστέλλουμε αυτή την επιστολή για να ΔΙΑΨΕΥΣΟΥΜΕ κατηγορηματικά τα όσα γράφτηκαν στο ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ της ΕΘΕΑ/ΕΛΠΑ περί αποχώρησης του φορτηγού και των μελών της αποστολής λόγω κούρασης.
Η αλήθεια είναι ότι, οι συνοριακές και τελωνειακές αρχές της Τουρκίας έκαναν τα πάντα, για να εμποδίσουν τη διέλευση του εξοπλισμού της Εθνικής Ομάδας Καρτ, με το πρόσχημα ότι ο οδηγός του φορτηγού δεν είχε τα απαιτούμενα έγγραφα. Μετά τις υπεράνθρωπες όμως προσπάθειες του εκπροσώπου του Υπουργείου Εξωτερικών κου Αλεξανδρίδη, του Πρόξενου κου Λυμπερόπουλου καθώς και του Γενικού Πρόξενου της Ελλάδας στη Τουρκία κου Αλεξανδρή, οι οποίοι ήταν σε συνεχή επαφή με τα μέλη της Εθνικής Ομάδας, που βρίσκονταν στην Κωνσταντινούπολη, έφτασαν στο σημείο να εξασφαλίσουν μόνο τηλεφωνικώς την είσοδο του φορτηγού (ουδείς Τούρκος τελωνειακός παρουσιάστηκε με έγγραφη εντολή, προκειμένου να επιτρέψει την είσοδο του ελληνικού φορτηγού).
Ωστόσο, ο υπεύθυνος του Καρτ κος Δ. Αθανασέκος, οποίος δεν συνόδευε την αποστολή αλλά βρίσκονταν στην Αθήνα όπως μας δήλωσε, ότι κατόπιν συνεννόησης με τον πρόεδρο της ΕΘ.Ε.Α. κο Μανιατόπουλο, έδωσε τηλεφωνική εντολή στον οδηγό του φορτηγού και στα μέλη της αποστολής να αποχωρήσουν, αφού ήταν πλέον αργά για τη συμμετοχή τους, στον αγώνα. Χαρακτηριστικό είναι δε ότι, ο οδηγός του φορτηγού παρέμεινε στα Ελληνικά σύνορα για τρεις τουλάχιστον ώρες, σε περίπτωση που αλλάξει κάτι, ώστε η χώρα μας να μπορέσει να κατακτήσει αυτή την διάκριση για την οποία πάλεψε τόσο πολύ αν και μερικοί την χαρακτήρισαν γελοία (βλέπε συμβούλους).
Τις ευθύνες αυτής της τραγωδίας, ποιος θα τις αναλάβει; Ας ψάξουν οι ειδικοί, εφόσον δεν υπήρχε κάποιος υπεύθυνος της αποστολής. Γιατί δε φρόντισαν οι υπεύθυνοι να έρθουν σε επικοινωνία με τα αρμόδια Υπουργεία και Προξενεία ή τέλος πάντων με τις αρμόδιες υπηρεσίες πριν ταξιδέψει η αποστολή;
Γιατί δεν υπήρχε υπεύθυνος για να λύσει θέματα αγωνοδικίας;
Γιατί ο υπεύθυνος του Καρτ δήλωσε φόρτο εργασίας και ο υπεύθυνος της αποστολής, λόγω θέματος υγείας δεν ήταν με την αποστολή αλλά, μπόρεσαν να βρεθούν σε αγώνα κυπέλλου ROTAX;
Γιατί δεν εστάλη έγγραφη διαμαρτυρία στην CIK-FIA από την πρώτη στιγμή, Πέμπτη 5/10/06, για το πρόβλημα και να το λύσει η παγκόσμια ομοσπονδία και να μην μεταφερθεί το πρόβλημα στην ΕΘΕΑ/ΕΛΠΑ;
Γιατί ο Έλληνας τεχνικός έφορος κος Πασχαλίδης δεν αποχώρησε σε ένδειξη διαμαρτυρίας όπως μας διαβεβαίωσαν ο κος Δ. Αθανασέκος και ο κος Θ.Γκουρτζούλης (μήπως δεν είναι Έλληνας;) ;
Λυπούμαστε που η ΕΘ.Ε.Α. μοιράζει αρμοδιότητες σε ανεύθυνα άτομα, που δυστυχώς δεν ξέρουν να αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους. Ζητάμε από τους αρμόδιους να δώσουν τώρα λόγο και να μας πουν, πώς θα μπορέσουμε να αποκαταστήσουμε την ψυχολογική και ηθική βλάβη που υπέστησαν τα παιδιά μας ηλικίας, 8 έως 19 ετών. Πώς, αυτά τα παιδιά θα τρέξουν σε επόμενους αγώνες και θα εκπροσωπήσουν την Ελλάδα, όταν οι υπεύθυνοι του αθλήματος, τους συμπεριφέρθηκαν έτσι; Μήπως οι επιτυχίες στο Μηχανοκίνητο Αθλητισμό, σε Εθνικό επίπεδο, είναι τόσες πολλές που δεν χρειαζόταν αυτή;
Σας ενημερώνουμε ότι οι υπογράφοντες θα κινήσουν οποιαδήποτε διαδικασία χρειάζεται, ώστε να αποκατασταθεί η βλάβη που υπέστησαν τα παιδιά, οι γονείς, οι συνοδοί και οι μηχανικοί. Και τέλος, ποιοι είναι αυτοί που θα μπορέσουν να αποκαταστήσουν αυτή την αδικία και δεν καταφέραμε να επιστρέψουμε με το χρυσό μετάλλιο;
ΚΡΙΜΑ. Γιατί αυτοί είναι οι άνθρωποι, που μπορούν να σπιλώνουν ονόματα υπολήψεις και συνειδήσεις για να σώσουν την καρέκλα τους και πάλι ΚΡΙΜΑ…»