H Alibaba θα προσφέρει απλόχερα NBA περιεχόμενο στο τηλεοπτικό κοινό της Κίνας

Το ΝΒΑ επεκτείνει το τηλεοπτικό του κοινό, προσθέτοντας τους περίπου 700 εκατομμύρια συνδρομητές της Alibaba. Είναι ξεκάθαρα μια παγκόσμια δύναμη τηλεθέασης

H Alibaba θα προσφέρει απλόχερα NBA περιεχόμενο στο τηλεοπτικό κοινό της Κίνας
AP/JOHN LOCHER

Το NBA βρίσκεται κυριολεκτικά παντού, είναι το κορυφαίο πρωτάθλημα μπάσκετ του πλανήτη και η τελευταία επέκτασή του μέσω του e-commerce 'κολοσσού' Alibaba δείχνει ότι σύντομα σχεδόν όλος ο πλανήτης θα λέει με μια φωνή "Ι love this game".

Συγκεκριμένα, το παράρτημα του NBA στην Κίνα, κατόπιν συμφωνίας με την Alibaba θα δημιουργεί ψηφιακό περιεχόμενο, όπως κλασικά παιχνίδια, καλύτερες φάσεις αγώνων, προβλέψεις, θέματα αθλητικής μόδας και παράλληλα θα διαθέτει επίσημα προϊόντα της λίγκας στο δίκτυο των 700 εκατομμυρίων πελατών της κινεζικής εταιρείας, μέσα από ένα εκτεταμένο 'NBA Section', όπως ανακοίνωσε επίσημα το NBA.

Η συγκεκριμένη κίνηση αποτελεί ένα νέο κεφάλαιο σε μια ιστορία έντονης αγάπης μεταξύ NBA και Κινέζων θεατών, που κρατάει από το 1992, όταν η αμερικάνικη λίγκα αποφάσισε να ανοίξει το πρώτο παράρτημά της στο Χονγκ Κονγκ. To 2015, το NBA υπέγραψε μια συμφωνία συνεργασίας 5 ετών με τον 'κολοσσό' ψηφιακών μέσων Tencent, μέσω της οποίας έγινε διαθέσιμη η παρακολούθηση των αγώνων όλης της σεζόν live και on demand, αλλά και την ανάπτυξη σχετικών ψηφιακών εφαρμογών.

Η Tencent διαθέτει εταιρεία κινηματογραφικών παραγωγών, δισκογραφική εταιρεία, σύστημα πληρωμών paypal, studio video game publishing αλλά και ένα σύστημα αξιολόγησης πολιτών, αντίστοιχο με αυτό που έχουμε δει στη σειρά 'Black Mirror'. Μπορούμε να υποθέσουμε με ασφάλεια ποιοι θα καταφέρνουν να κερδίζουν το πακέτο συνδρομής NBA...

Ως προς τη συνεργασία του NBA με την Alibaba, η κατάσταση δείχνει λίγο πιο απλή, καθώς ο συνιδρυτής της -και ιδιοκτήτης των Μπρούκλιν Νετς- Τζόζεφ Τσαλ, πρόκειται να διαθέσει απλόχερα τεράστιες δόσεις NBA content στους πελάτες της εταιρείας, "Με αυτή την εκτεταμένη συνεργασία θα αξιοποιήσουμε πλήρως το οικοσύστημα της Alibaba, για να χαρίσουμε μια μοναδική digital εμπειρία και να φέρουμε πιο κοντά το NBA στους fans και τους πελάτες μας στην Κίνα", δήλωσε ο αντιπρόεδρος της Alibaba, Tόμπι Ξου.

Αξίζει να τονίσουμε επίσης πως ήδη από το 2012 λειτουργεί εξουσιοδοτημένο κατάστημα της Alibaba που διαθέτει original προϊόντα NBA.

Photo Credits: AP

News 24/7

24MEDIA NETWORK