ΜΠΑΣΚΕΤ

Διάλογος για το μπάσκετ με τον Τάσο Μαγουλά

Ο Τάσος Μαγουλάς με αφορμή την πρόκριση του Παναθηναϊκού στους "8" της Ευρωλίγκας, αλλά και το αποψινό παιχνίδι του Ολυμπιακού με τη Φενέρ στην Πόλη, συνομιλεί με τους αναγνώστες του Contra.gr για ό,τι αφορά τους δύο "αιώνιους". Μπείτε στον διάλογο.

Διάλογος για το μπάσκετ με τον Τάσο Μαγουλά

Όλη η συζήτηση

13:54

Ξεκινάμε. Μιλάμε κυρίως για την Ευρωλίγκα, αλλά έχουμε ακόμα ΝΒΑ, ελληνικό πρωτάθλημα καθώς και ότι άλλο θέλετε. Άιντε πάμε ρε παιδιά

13:54

Σπυροε κερκυρα : ο μπαρτχωκας δεν εχει αστρο.εχει χασει τα αποδυτηρια.δεν τονωνει ψυχολογικα τους παικτες.αποτυχια μεταγραφες.πιστευω οτι ο ολυμπιακος εκανε πισωγυρισμα και μου θυμιζει τον ολυμπιακο του ιωαννιδη.

13:56

Ο αντίλογος λέει ότι είναι η πρώτη του χρονιά και σίγουρα χρειάζεται χρόνο γενικώς και ειδικώς. Αυτό που εντοπίζω αφορά κυρίως στις επιλογές των ξένων από την άλλη δεν είναι εύκολο σε μία ήδη έτοιμη ομάδα. 

13:56

giwrgos : vlepete ellhniko emfilio stous 8?

14:25

Πιθανό, πιθανότατο σενάριο αλλά θα το ξέρουμε την άλλη εβδομάδα διότι ο Ολυμπιακός εξαρτάται σε έναν βαθμό και από τα αποτελέσματα Σιένα και Μακάμπι. 

14:25

giwrgos : Με δεδομένο πως η Μπάρτσα δεν θα έχει Μάικλ και ο Ναβάρο δεν είναι στα καλά του, ο Παναθηναϊκός την περάνει;

14:26

Αυτή την στιγμή δείχνει να έχει πιθανότητες αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι φαβορί. Είναι άδικο για τον Παναθηναϊκό να τον ορίσουμε φέτος ως φαβορί κόντρα στην Μπαρτσελόνα. 

14:26

Θεόδωρος Μαυρομιχάλης : Κύριε Μαγουλά καταρχάς είμαι ένας μανιώδης αναγνώστης των άρθρων σας και φίλαθλος του Παναθηναϊκού. Θα ήθελα να σας ρωτήσω, σε ποια θέση πιστεύετε ότι “πονάει” περισσότερο η ομάδα? Έχω την αίσθηση ότι η ομάδα είναι καλύτερη μετα τη φυγή του Καπόνο, συμφωνείτε? Ποια είναι τα σχέδια του κ. Ομπράντοβιτς για τη νέα χρονιά?

14:29

Ευχαριστώ καταρχάς. Νομίζω ότι ο Παναθηναϊκός θα ήθελε ακόμα ένα 3 σε διαφορετικό στυλ από τον Καπόνο, σύμφωνα με όσα ζητάει ο προπονητής του. Πίστευα πως με τον συγκεκριμένο παίκτη έλυνε το πρόβλημα. Όσο για τον Ζοτς; Νομίζω ότι πολλά θα κριθούν από την πορεία της Ρεάλ στην Ισπανία αν και νομίζω ότι η Τουρκία, θα είναι ο τελικός προορισμός λόγω μπάτζετ κι ελευθερίας κινήσεων. 

14:30

γιαννης πατρα : ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΘ ΠΕΙΤΕ ΤΕΛΙΚΑ ΣΕ ΠΙΑ ΘΕΣΗ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ….ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΣΑΙΤ ΕΥΡΟΛΙΓΚΑΣ ΤΟΝ ΕΧΕΙ 3ο…..

14:30

Lefteris Nikas : O Bramos evale ena triponto stin prwti periodo,ena diponto sti defteri kai ena triponto stin triti. * pontous eixe kai oxi 5. Episis o Matsioulis prin ta 5 seri, den eixe triponto. Mallon oloi pirate ta lathos statistika apo tin Evroliga, giati se ola ta sites pou exoun tin perigrafi anaferoun kai tous 8 pontous tou Bramou. Tsekarete kai tha to diapistwsete…

14:30

Ανδρεας : Καλημερα κυριοι. Μου φαινεται πως ο Πεδουλακης προσπαθει διακαως να βγαλει με συστημα το Σοφο να παιηει post(τελευταιο δεκαλεπτο ψες ασπουμε) αλλα δεν του βγενει πιστευω. Πιστευετε οτι μπορει να βοηθησει ο Σοφο στη συνεχεια?

14:32

Σωστό είναι αυτό αν και το βλέπουμε λιγότερο όσο περνάει ο καιρός. Νομίζω ότι το κάνει σε όποιους αγώνες γίνεται όπως με Μπάμπεργκ ή Μάλαγα ή Ρεάλ. Δύσκολα θα γίνει σε διάρκεια κάτι τέτοιο με την Μπαρτσελόνα και τον θηριώδη Τζαβάι. 

14:32

Γιάννης Εξαστεροσ : Τασο με τα δεδομενα που εχουμε μεχρι τωρα πιοσ πιστευεισ οτι θα ειναι ο αντιπαλοσ του παναθηναικου στουσ 8?

14:32

Τον 2ο του άλλου ομίλου. Λογικά…Ολυμπιακός. Ωραία πράγματα.

14:33

ilias : πιστευεις οι χιτ θα κανουν το ριπιτ φετος?εγω ελπιζζω οι σπερς να καταφερουν να τς σταματησουν,αφου μπορουν με τν φετινη ομαδα να πανε μεχρι τελικους nba

14:34

Ναι Ηλία, νομίζω ότι και με πλεονέκτημα έδρας είναι δύσκολο να τους σταματήσουν. Για την Δύση βλέπω Οκλαχόμα αλλά κάτι δεν πάει καλά μαζί τους και δεν ευθύνεται μόνο η φυγή του Χάρντεν. Παρασουτάρει ο Γουέστμπρουκ. Οι Σπερς είναι ένα ερωτηματικό στα πλέι οφ. 

14:35

vaggos : panathikaikos eimai!mpravo ston pedoulakh kai thn omada!gia olympiako pisteyw oti fortothikan megalo agxos oi paiktes tou olympiakou me tis persines katakthseis opou eidika h euroliga htan apo tis megalyteres ekplhkseis ta teleytaia 15 xronia..den anteksan thn piesh oi paixtes tou osfp..vevaia megalo meridio eythinhs exei kai o mpartzwkas lathos h epilogh tou..shmfwneis taso?

14:37

Βαγγέλη μου χρόνια σου πολλά καταρχάς. Οσο για τον Ολυμπιακό. Δεν είναι λάθος η επιλογή του Μπαρτζώκα. Για μένα το λάθος είναι ότι το προπονητικό τιμ , συνολικά, δεν διαθέτει εμπειρία. Θα έπρεπε να…γεμίσει περισσότερο. Μην ξεχνάμε ότι ο Ντούντα είχε δύο πεπειραμένους πρώτους προπονητές δίπλα του. Επίσης ήταν επιπόλαιες οι επιλογές ξένων. Αυτά συμβαίνουν όμως σε μία πρώτη χρονιά. 

14:38

Θοδωρής Θεσσαλονίκη : Κύριε Μαγουλά ποιες πιστεύετε ότι πρέπει να είναι οι διορθωτικές κινήσεις του Παναθηναικού τη νέα χρονιά?

14:39

Περισσότερο ενισχυτικές διότι μην ξεχνάμε ότι πέρασαν, ορθώς πιστεύω, ανεπιστρεπτί οι εποχές της σπατάλης. Έλληνες παίκτες, διατήρηση των ξένων και προώθηση νεαρων που έχει αρκετούς ο σύλλογος. Νομίζω ότι το προπονητικό τιμ, απέδειξε ότι άξιζε την ευκαιρία. 

14:40

σειριος : να ρωτησω ο παο πως θα μπορουσε να αντιμετωπισει την μπαρτσελονα;

14:40

Θα σου φανεί περίεργο, αλλά θα έλεγα, σε συγκεκριμένα σημεία, να την τρέξει. 

14:40

spyros : Ετσι οπως εχετε δει τον ΠΑΟ μεχρι στιγμης πιστευετε πως μπορει να παει στο final four?

14:41

Βεβαίως

14:41

ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΤΡΑ : Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΣΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΣΑΙΤ ΕΥΡΟΛΙΓΚΑΣ ΕΙΝΑΙ 3ος…..ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ??

14:42

Τώρα ναι.

14:42

giannis thess : με 8 παίκτες θα καταφέρει ο ΠΑΟ να βγάλει play-off(δλδ 5 αγώνες υψυλού επιπέδου)Ευρωλιγκας κ πρωταθλήματος?

14:43

Αν υπήρχαν σοβαροί αγώνες πρωταθλήματος, όπως στην Ισπανία, όχι. Τώρα; κανένα πρόβλημα. Περισσότερους έχει η Μπαρτσελόνα ;

14:43

Γιωργος Λεωνιδιο : Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΑΜΑΝΤΗΔΗ ΣΤΗΝ ΠΕΝΤΑΔΑ ΕΠΝΕΕΙ ΣΙΓΟΥΡΙΑ ΑΠΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΑΥΤΟΠΕΠΙΘΙΣΕΙ O ΜΠΑΝΚΣ ΓΙΑΤΙ Ο ΟΥΚΙΤΣ ΘΑ ΚΛΑΤΑΡΕΙ ΣΙΝΤΟΜΑ !!!! ΕΤΣΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΠΑΝΟΥΛΗ

14:45

Γιώργο μου έχει δίκιο αλλά τελικά φτάνει η τέταρτη περίοδος και ο Διαμαντίδης μοιάζει εξαντλημένος. Νομίζω ότι θα πρέπει να βλέπουμε περισσότερο τον Μπανκς στην 2η και την 4η περίοδο. Είναι και η λογική του ΝΒΑ, που παίζουν καλύτερα όταν τελειώνουν τα ημίχρονα. Ο Ούκιτς δεν θα κλατάρει διότι έχει συγκεκριμένο ρόλο. Όσο δεν ξεφεύγει, είναι καλά. 

14:45

Παυλος Ηρακλειο : Στο εελικο της Α1 τι πιθανοτητες δινεις σε ΠΑΟ να παρει τον τιτλο?

14:46

Αυτή την στιγμή, κοντά στο 40%.

14:46

estiakos : Τασο πιστευεις ότι οι Ναχμπαρ και Πλανινιτς θα μπορουσαν να αποτελεσουν μελλοντικες προσθηκες για ΠΑΟ???

14:47

Για τον Πλάνινιτς, από την στιγμή που ο Ούκιτς δικαιώνει τον Παναθηναϊκό, δεν χρειάζεται. Ο Νάχμπαρ αποτελεί εξαιρετική περίπτωση  και σωστά το τονίζεις. Κρίμα ένας τέτοιος παίκτης να μην παίζει στα μέρη μας και με μικρό συμβόλαιο άλλωστε. 

14:47

GIANNIS : O OLIMPIAKOS ME 2 NIKES PERNAEI DEFTEROS? AN KANEI KAI 2 NIKES I BARCELONA???

14:48

Exactly

14:48

Φίλιππος : Κ. μαγουλά γνωρίζεετε μήπως αν έχει αλλάξει ο γυμναστής του Ολυμπιακού. Τέτοια εποχή πέρυσι η ομάδα έβγαζε φωτιές ενώ φέτος δεν τραβάει και πολύ και τραυματίζονται και οι παίχτες.

14:50

Όχι είναι ο ίδιος γυμναστής ο Ανδρέας Γκατζούλης. Από τους καλύτερους στην Ελλάδα. Οι τραυματισμοί είναι θέμα τύχης κι…επιλογών(ο Πάουελ ήρθε με πρόβλημα στα πόδια).

14:50

Λάζαρος Κως : Καλησπέρα κύριε Μαγουλά, αυτό που βλέπω φέτος στον Παναθηναικό και με προβληματίζει είναι ότι δεν έχουμε βάθος πάγκου. Οι Σκορδίλης, Γιαννόπουλος και Ξανθόπουλος δεν έχουν προσφέρει αρκετά. Έχουν μέλλον στον Παναθηναικό; Τι πιστεύετε για Ζήση;

14:52

Ο Ζήσης αποτελεί την μεγάλη μου αδυναμία. Μεγάλος παίκτης και χαίρομαι που όσοι τον χαρακτήριζαν ως “ξεπερασμένο” τώρα πάλι τον αποθεώνουν. Μακάρι να είχε επιστρέψει νωρίτερα στην Ελλάδα πολλά θα ήταν διαφορετικά πιστεύω. Λάζαρέ μου, δεν γίνεται ο Παναθηναϊκός να έχει πια Γιασικεβίτσιους, Νίκολας στον πάγκο και Μάριτς-Λόγκαν εξέδρα. Ήταν υπερβολή. Σωστά υπάρχουν και αυτά τα παιδιά τα οποία βοηθούν στην Ελλάδα. 

14:52

Θοδωρής : Κε Μαγουλά, νομίζω πως ο Ομπράντοβιτς ρέπει περισσότερο προς τον Παναθηναϊκό (με βάση τις φήμες που οργιάζουν κ τον Φώτση που επιστρέφει) παρά σε γείτονα χώρα και Ισπανία. Ευχαριστώ.

14:54

Δεν ξέρω αν θα ήθελε να διαχειριστεί μία ομάδα με τόσο χαμηλό προϋπολογισμό, εν συγκρίσει με αυτούς που διαχειριζόταν ως τώρα. Ακριβώς επειδή αγαπάει τον Παναθηναϊκό δύσκολα θα ρισκάρει να μην πετύχει. Όσο για την επιστροφή Φώτση; αν γίνει θα πρέπει ο Παναθηναϊκός να είναι πολύ σίγουρος διότι φουσκώνει τον προϋπολογισμό του με παίκτες 34+.

14:55

Άκης Αθηνα : κ.Μαγουλά πιστεύεται ότι ο Παναθηναικος θα μπορέσει να κερδίσει την ΤΣΣΚΑ την ερχόμενη εβδομάδα και τι πιθανότητες δίνετε στο ενδεχόμενο ο μπερτομεου και η euroleαgue να μην θέλουν την Ρεάλ και την Εφές να πέσουν πάνω στην Μπατσελόνα?

14:55

Νομίζω ότι θα την νικήσει αλλά…ελεγχόμενα. Δηλαδή δεν θα πάρει μεγάλη διαφορά. 

14:56

νικος : τασο που οφειλετε πιστευεις αυτη η κοιλια που κανει ο οσφπ στην ευρωλιγκα?

14:56

Στους τραυματισμούς και τους ξένους που …δεν έχει. 

14:56

GregStiemsma : Shawn Kemp ή Blake Griffin; Γιατί δεν γράφεις στο NBA Hellas;

14:57

Μέχρι να μάθει να σουτάρει ο Griffin, Kemp. Γράφω κανονικότατα στο ΝΒΑ Greece  και θα το κάνω πιο συχνά.

14:58

giannis 13 : εαν τυχει ο παναθηναικος με τον ολυμπιακο στους 8 με μειονεκτημα εδρας πιστευεις οτι μπορει να περασει final 4?

14:58

Στην Ευρωλίγκα, 52-48 αυστηρά δίνω. 

14:59

Γιάννης Εξαστεροσ : Πιστευεισ οτι ο ξανθοπουλοσ μπορει να δωσει ποιοτιτκεσ λυσεισ και να ξεκουραζει μεσα στουσ αγωνεσ τον διαμαντιδη και τον ουκιτσ?

14:59

Μια χαρά είναι Βασίλης και στην Ελλάδα μπορεί να βγάζει και όλα τα παιχνίδια ως βασικός. 

14:59

Δημητρης Πετραλωνα : Τασο καλησπερα.Τι πιστευεις οτι πρεπει να προσεξει σημερα ο Ολυμπιακος για να παρει τη νικη?

15:00

Την άμυνά του. Πρέπει να είναι σκληρός και να υποχρεώσει την Φενέρ να τα…παρατήσει. Μπορεί να το κάνει και μέχρι τώρα, τελικό δεν έχει χάσει. Μπορεί να παίξει δυνατή άμυνα και να ξεμπερδεύει από νωρίς. 

15:01

Δημητρης : Τασο εγω θελω να σε ρωτησω για τον μπραμο…εγω πιστευω πως ειναι ενας παιχτης που βοηθαει πολυ στην αμυνα αλλα και στην επιθεση αλλα περναει μια περιοδο ντεφοραμρισματος….Εσυ τι πιστευεις?

15:01

Δημήτρη μου το έχουν αυτό παίκτες οι οποίοι για πρώτη φορά παίζουν συνεχόμενα παιχνίδια και σε τόσο υψηλό επίπεδο. Πιστεύω πως ήταν μία από τις καλύτερες θερινές μετεγγραφές του Παναθηναϊκού. 

15:02

ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΤΡΑ : ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΠΩΣ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΡΟΣΤΗΙΚΕΣ ΚΑΛΟΝ ΠΕΧΤΟΝ ΠΡΩΤΗΣ ΣΕΙΡΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΕΤΙΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ????????

15:02

Έκανε πολύ σωστές κινήσεις αρχικώς. Νομίζω ότι χάθηκε λίγο μετά την αλλαγή του Ντόρσεϊ. 

15:03

Θανάσης : Ο φετινός Παναθηναϊκός έχει την ευχή και την κατάρα να είναι να είναι ελάχιστα προβλέψιμος. Θέλω να πω ότι ο Ομπράντοβιτς ήξερες τι θα παρουσιάσει απλά το παρουσίαζε εκπληκτικά. Φέτος δεν έχει σταθερούς άξονες παιχνιδιού γι’ αυτό και είναι ανοιχτός σε κάθε ταβάνι. Για το ΝΒΑ φέτος προβλέπω απίστευτα…απίστευτα ματς από τα ημιτελικά και μετά ειδικά στη Δύση. Έχεις 5 ομάδες έτοιμες για Conference Finals αν είναι σοβαρές. Κι ας πετάξουν έξω τους Λέικερς! Πρέπει να ξυριστεί και ο Νοβ σε κάποια φάση.

15:03

antwnis : ti paei na pei den antekse re vaggo exei teleiwsei tpt kai dn to kseroume ?? i omada saestata to teleutaio diastima kai exei epireastei apo tous traumatismous paiktwn kleidia.H omada tha pei londino fronw

15:03

Θοδωρής : Συμφωνώ με Vaggos, κ άπειρο να είναι το προπονητικό τιμ, τον πρώτο κ τελευταίο λόγο για πιθανή αλλαγή ξένου μεσούσης της αγωνιστικής περιόδου, την έχει πάντα ο προπονητής.

15:04

xristos13 : taso pioi paixtes sugkekrimena mporoun na voithisoun ton pao??

15:04

Καταλαβαίνεις Χρήστο ότι δεν γίνεται να προτείνουμε εμείς παίκτες. Τόσο ο Πεδουλάκης όσο και ο βοηθός του ο Μανωλόπουλος γνωρίζουν καλά την αγορά. 

15:04

τακης : κυριε τασο αν χασουμε σημερα κ κερδισουμε τ κιμκι . η σιενα κερδισει τ μπαρτσα κ χασει απο τ καχα . η μακαμπι χασει στη βαρκελωνη κ η κιμκι κερδισει τ καχα σημερα .. τοτε ο ολυμπιακος δεν βγαινει δευτερος??

15:07

Κύριε Τάκη, νομίζω πως ναι διότι κουβαλά τις δύο νίκες με Χίμκι στις ισοβαθμίες.

15:07

antwnis : 8ewrw pws o antits to teleutaio diastima einai arnitikos gia tin omada kai kalitera tha kanei o bartzwkas na min ton valei me fener kai na peksei se kapoia simeia tou paixnidiou me 3 perpe kai 4 pap p exei diksei oti douleuei simfwneitai ??

15:08

Δουλεύει το κοντό σχήμα αλλά δεν γίνεται να παίζει συνέχεια. Νομίζω ότι ο Άντιτς επιφορτίζεται με περισσότερα πράγματα από όσα μπορεί να κάνει, κουράζεται πιο γρήγορα και …θολώνει. 

15:08

Δημητρης Σκιαθος : Πιστευεις πως ο μπραμος μπορει να κατσει σον παο για πολλα χρονια ακομα,γιατι πιστευω πως ειναι ενας παοκτης ο οποιος βοηθαει πολυ ασχετα αν περναει μια περιοδο ντεφορμαρισματος(ετσι πιστευω)..

15:08

Φώτης : Καλησπέρα! Παρ’όλο που είμαι Ολυμπιακός βλέπω τον ΠΑΟ πολύ πιό σταθερό σαν ομάδα. Με τρομάζει η προοπτική να τον αντιμετοπίσουμε στην Ευρωλίγκα. Θα ήθελα Ρεάλ ή Αναντολού αντίπαλο και τον ΠΑΟ στο φάιναλ 4 (το αξίζει άλλωστε).

15:09

Eddie : Θεωρώ οτι πια ο ΠΑΟ ειναι φαβορί για το πρωταθλημα.δεν ξέρω απο που πηγάζει η αισιοδοξία σας οτι ο Ολυμπιακός θα προκριθεί ως δεύτερος.η αγωνιστική κ ψυχολογική του κατάσταση με κάνουν να αμφιβάλλω αν τελικα προκριθεί.

15:09

Καταρχάς δεν υπάρχει καμία αισιοδοξία, μόνο εκτίμηση. Ο Ολυμπιακός στην Ελλάδα έχει το πλεονέκτημα έδρας και ακόμα διαθέτει περισσότερες επιλογές. 

15:09

vagelis : Τασο πιστευεις οτι μπορουν να βρεθουν και ο ολυμπιακος και ο παναθηναικος στο final four ?

15:10

Δύσκολο αλλά όχι απίθανο.

15:10

panos : taso kalimera!!!ti elpides pisteveis exei o osfp na perasei sto f4 symfona kai me to agonistiko prosopo pou exei deiksei sto top-16???

15:11

Περισσότερες πιθανότητες έχει αν βρεθεί με…μειονέκτημα έδρας. Μετρά 4 σερί νίκες σε πολύ δύσκολες έδρες. Αστεϊσμός μεν, αλλά το σκεφτόμαστε κι έτσι. 

15:11

chrisvouk : an sinantithoun sta pleiof ths euroleague oi aionioi poios pisteveis exei to pano xeri gia thn prokrish?

15:11

panos : taso kalimera!!!ti elpides pisteveis exei o osfp na perasei sto f4 symfona kai me to agonistiko prosopo pou exei deiksei sto top-16???

15:12

giannis : me poia logiki egine i antallagi tou harden apo tous OKC? apo tis megaliteres patates ta teleutea xronia sto NBA. Epiaia taso thatan kalo na egrafes pou k pou kana arthro gia to NBA oxi mono gia ti mizeria edw..

15:13

Ήθελε μάξιμουμ συμβόλαιο, δεν μπορούσαν να του το δώσουν και για να μην μείνει ελεύθερος τον έδωσαν.  Θα γράφω περισσότερο, όχι ότι συμφωνούν όλοι με αυτό βεβαίως βεβαίως.

15:13

ΝΤΡΟΥ : ΤΑΣΟ Ο ΝΤΡΟΥ ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ…. ??? ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΦΕΤΟΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ!!!!

15:18

Makis : Καλησπέρα…..θεωρώ ότο ο ΠΑΟ πρέπει να κρατήσει όλο τον σημερινό κορμό και με την προσθήκη του Φώτση αλλά και την αντικατάσταση του Μπανκς (Ζήσης) είναι άλλη ομάδα….!!!!απλά πράγματα

15:19

glorious 66 : Ευρωπαιοι παιχτες, ετων 32 και ανω μοιαζουν να παιζουν ξεθυμασμενα στη Ευρωπη σε αντιδιαστολη με παιχτες NBA, μεγαλυτερους σε ηλικια που διανυουν τη μπασκετικη τους ακμη, παιζοντας περισσοτερα παιχνιδια με μεγαλυτερη κοποωση. Ειναι θεμα προπονησης; εξωγηπεδικης ζωης ; κουλτουρας ; φιλοδοξιων μηπως κι αγαπης για το αθλημα ;

15:19

Το 1ο και το…τελευταίο.

15:20

Aνδρεας : Καλησπερα σε ολους. Τασο θα ηθελα σε παρακαλω να μου πεις την αποψη σου για την διαχειριση του υλικου του Ολυμπιακου απο τον Μπαρτζωκα. Η μεγαλυτερη μου απορια ειναι γιατι δεν μπορουν να χωρεσουν στην ιδια πενταδα Σερμαντινι και Χαινς. Και ενα δευτερο, δεν θα επρεπε να υπαρχουν συστηματα για ελευθερα σουτ ειτε του Πα[ανικολαου ειτε του Γκετσεβιτσιους οταν αυτος χρησιμοποιειται βεβαιως. Ευχαριστω πολυ

15:21

Η δουλειά του Μπαρτζώκα μόνο εύκολη δεν ήταν. Να διαχειριστεί μία ομάδα η οποία ερχόταν από την χρονιά της ιστορίας της. Το έχω ξαναπεί ότι δεν πρέπει να κριθεί φέτος, αρνητικά ή θετικά. Θέλει χρόνο για να δείξει την δουλειά του και την διαχείρισή του. Συμφωνώ μπορούμε να πούμε αρκετά και είναι αλήθεια ότι πολλές φορές συζητάμε το δίδυμο ψηλών(παρά το ύψος του Χάινς) όμως απόντων σταθερών σουτέρ, τα πράγματα μπλέκονται διότι ούτε ο Χάινς παίζει μακριά από την ρακέτα. 

15:22

kapono : αν ο παναθηναικος νικησει με 4 ποντους και νικησει και η εφες παιρναει δευτερος?

15:22

Γρηγόρης : Τάσο ως τρελός ΠΑΟΚτσής εξ Αθηνών και δεδομένης της νίκης επί του Ολυμπιακού έχω μια μικρή-μικρή ελπίδα για κάτι καλύτερο απο την τρίτη θέση.Λες να γίνει το θαυματάκι?(Μέχρι πέρσι θα το έλεγα θαυματάρα)

15:23

Γρηγόρη μου έχεις δίκιο να σκέφτεσαι πολύ θετικά, αλλά μοιάζει απίθανο. Δεν έχει πολλές λύσεις. 

15:23

Σάββας : Πολλά πανηγύρια βλέπω και μεγάλα λόγια για την πρόκριση του Παναθηναϊκού στους 8!!! Μην γίνει καμία στραβή και έρθει κανένας άσχημος αποκλεισμός και όλοι αυτοί που γράφουν και λένε διθυράμβους, μην αρχίζουν να θάβουν την ομάδα…πάλι!!!!

15:23

Είμεθα υπέρ των πανηγυριών, κατά των πανηγυριτζήδων. Συμφωνούμε. 

15:24

ΓΙΩΡΓΟΣ Θεσσαλονίκη : Τάσο Καλησπέρα καταρχάς…Τι νομίζεις ότι θα γίνει στο Ρεάλ – Εφές??? μήπως πάει για 2ος ο Πάο μιάς και βλέπω την Εφές να κάνει το 2πλό….

15:25

Πάει για άσο κι εκεί ο Παναθηναϊκος μένει τρίτος αν νικήσει. 

15:26

Σωτήρης : Κατ αρχάς διαβάζω μανιωδώς τα άρθρα σου…Θα ήθελα να σε ρωτήσω με την περίπτωση του Αντώνη Φώτση ? Θα επιστρέψει το καλοκαιρι?

15:27

Νομίζω πως ναι και με την…σωστή τιμή θα είναι πολύτιμη προσθήκη. 

15:28

ilias : taso o panathinaikos an kerdisei tous rwsous tote pithanotata tha antimetwpisei me meionekthma edras kimki h olympiako??poia apo tis duo omades sumferei ton panathinaiko??

15:28

Χίμκι all the way

15:28

Helloween : ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΤΑΣΟ. ΜΕ ΛΕΝΕ ΓΙΩΡΓΟ ΕΙΜΑΙ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ… Ο ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΤΑΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΖΩΓΡΑΦΙΣΤΟ ΠΛΕΟΝ ΟΠΩΣ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΟΔΗΓΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΔΩΘΕΙ Η ΠΛΕΟΝ ΠΕΡΝΑΝΕ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ? ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΝ Ο DREW NICHOLAS ΜΕ ΤΟΝ ΦΩΤΣΗ ΤΙ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΟΥΝ ΓΙΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΠΙΣΩ?

15:30

Happy happy Helloween πάνω από όλα. Ο Διαμαντίδης πλέον αντιμετωπίζεται καλύτερα από τους αντιπάλους και ως αποτέλεσμα δεν μπορεί να ποστάρει. Ο Ντρου σταμάτησε νομίζω ενώ ο Φώτσης θέλει να γυρίσει. 

15:30

ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΕΩΝΙΔΙΟ : Ο Ουίλιαμς ΤΗΣ ΜΑΛΑΓΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥ

15:31

Στην πρώτη laser πάσα και στο σουτ μετά από σταυρωτή, θα έχει εισιτήριο one way για Συρία. 

15:31

Θεόφιλος : Τάσο, διαβάζω κ εγώ φανατικά τα άρθρα σου και συγχαρητήρια για ωραίες απόψεις σου. Σε ένα πρόσφατο έγραφες για τον Κουφό και γενικά για τους ομογενείς για εθνική.Αν δεν έρθει τώρα ο Κουφός εθνική πότε θα έρθει? Και επίσης πιστεύεις πως χωράνε οι ομογενείς σε αυτήν την εθνική? Δόξα το Θεώ έχουμε μια πλήρης ομάδα πιστεύω σε όλες τις γραμμές και δεν χωράνε δοκιμές, ειδικά παιχτών που πρέπει να μάθουν άλλο στιλ μπάσκετ. Σε ευχαριστώ πολύ. ΥΓ. οκ δεν συμπαθείς Βασιλακόπουλο, αλλά ποια είναι η παρέα της φεγγαρόπετρας κ τι έκαναν αυτοί??

15:32

Ευχαριστώ Θεόφιλε. Λέω να τους δούμε, να έχει ο προπονητής εικόνα για όλα τα διαθέσιμα παιδιά και κυρίως να μην χάσουμε ομογενείς όπως ο Πάνγκος για παράδειγμα. Οι κολλητοί του. Τα παλλικαρόπουλα δίπλα του είτε φαίνονται(συνεργάτες στην ΕΟΚ) είτε οι…αόρατοι φίλοι(από διαφόρους χώρους και τον δικό μας).

15:33

Δημήτρης : Τάσο ποια είναι η γνώμη σου για το Γιαννόπουλο;Εγώ τον πιστεύω πολύ αλλά δεν έχει πάρει τις ευκαιρίες που θα επρέπε.Επίσης τι πιστεύεις για Παππα και γιανκοβιτσ στον παο;Υ.Γ. PUMPKIN RULES!

15:34

Pumpkin metal is the law Δημήτρη μου. Ο Γιαννόπουλος πρέπει να βελτιώσει το σώμα του αυτή την στιγμή. Πολύ αδύνατος. Πολύ καλή χρονιά από Παππά και Γιάνκοβιτς με πολύ δουλειά από τον Σφαιρόπουλο. 

15:34

Νικος : Τασο καλησπερα πιστευεις οτι παναθηναικος θα πρεπει να κινηθει στην αποκτηση του Νικου Παππα αντι του Μπανκς το καλοκαιρι?

15:35

Ο Παναθηναϊκός οφείλει να βρει Έλληνες παίκτες διότι έμεινε πίσω. Ο Παππάς και άλλα παιδιά θα ήταν χρήσιμα. 

15:35

Ιωαννης : Καλησπερα Τασο, νομιζω οτι οσον αφορα το ΝΒΑ φετος δεν υπαρχει ομαδα που να μπορει να κοιταξει τους Μαιαμι στα ματια! Συμφωνεις? Επισης τον πρωτο λογο στην Ευρω΄λιγκα εχει η ΤΣΚΚΑ.Μακαρι να τους βρει ο Παναθηναικος στον τελικο, και οχι πριν.Πιστευεις οτι ο Παναθηναικος των αμετρητων τιτλων πασχει απο διαφιμιση, promotion, ψυχαγωγια?Πολλες φορες παω γηπεδο και το θεαμα – εκτος του αγωνα – δεν με γεμισει, δεν ειναι επιπεδου Παναθηναικου! Συμφωνεις?

15:36

Ιωάννη μου, καλησπέρα. Πολύ σοβαρή η παρατήρησή σου στο τέλος. Ο Παναθηναϊκός έχει κάνει προσπάθειες πολύ σοβαρές κατά καιρούς αλλά για κάποιο λόγο δεν επιμένει. Η λύση είναι απλή: γήπεδο μόνο όσοι διασκεδάζουν έναν αγώνα ιδιαίτερα στα ντέρμπι. Στο ΝΒΑ, οι Χιτ δύσκολα θα το χάσουν, ενώ στην Ευρωλίγκα όλα είναι ανοικτά. Για όλους. 

15:37

Δημήτρης : Πεδουλάκης ή Μπαρτζώκας? Εκ των μέχρι τώρα αποτελεσμάτων φυσικά… Μην ξεχνάτε ότι ο Μπαρτζώκας πήρε στημένη ομάδα

15:38

Διαφορετικοί προπονητές, διαφορετικές αποστολές, διαφορετική φιλοσοφία. Θα κριθούν του χρόνου.

15:38

George78 : Tάσο Καλησπέρα. 52-48 υπέρ ποιού?

15:38

Ολυμπιακού.

15:38

αποστολης : μας φαγανε τ αυτια σε ολα τα σαιτ οτι “πρεπει” ο παο να ερθει 3ος για να μν παιξει με μπαρτσα..δλδ τοσο κλτρ ομαδα ειναι απο τον παο?εγω εχω μεγαλωσει με την ιδεα οτι οι αλλοι φοβουνται τον παο..θα θελα να επαναληφθει το σεναριο του 11..

15:38

floydmayweather : οσον αφορα για την καλοκαιρινη ενισχυση, δεν πιστευεισ πως ζησησ και βασιλειαδης θα ηταν ιδανικες επιλογες για τον παο?

15:39

Επειδή οι Έλληνες προπονητές είναι λίγο περίεργοι, δεν είμαι σίγουρος για τον Βασιλειάδη. Αν ρωτάς εμένα; Με τα χίλια και οι δύο. 

15:39

giwrgos xanthi : προς θοδωρη. το προβλημα του zots δεν θα ηταν το badget αλλα ο δημητρης γιαννακοπουλος

15:39

γιαννης : μπορεις να μου πεις 5 παιχτες που δεν εχουν αποδωσει τα αναμενομενα ή τα απαιτούμενα για παναθηναικος κι αν σου δινοταν η δυνατοτητα με ποιους παιχτες που εφυγαν θα τους αντικαθιστουσες (συμβόλαια θα πρεπει να ειναι συγρκισιμα ή έστω λιγο παραπάνω), ευχαριστώ

15:40

Τώρα όχι Γιάννη μου, διότι η χρονιά είναι στην μέση. 

15:41

Γιάννης Αθήνα : κ.Μαγουλά τι βλέπετε για το μέλλον του ΠΑΟ?? φέτος είναι η δυσκολότερη χρονιά ύστερα από αρκετά χρόνια. ο Πεδουλάκης θα μείνει η θα πάμε σε μία άλλη λύση προπονητή όπως πχ Μεσίνα?? στο να χτίζει ομάδες ο Πεδουλάκης είναι καλός όπως έκανε με το Μαρούσι, αλλά για το μέγεθος του ΠΑΟ το πιστεύεις?

15:42

Εννοείς με το Περιστέρι. Στον Παναθηναϊκό ο Πεδουλάκης κι έκτισε και τίτλο πήρε. Ο Μεσίνα; Μεγάλος προπονητής, αλλά γιατί να φύγει ο Πεδουλάκης. Κέρδισε με το σπαθί του την εμπιστοσύνη διοίκησης και κόσμου. Αυτό νομίζω τουλάχιστον. 

15:43

giwrgos : Κ.Μαγουλά ο ΠΑΟ έχει τη δυνατότητα να πάρει στον Ζήση του χρόνου πόσα χρόνια έχει συμβόλαιο ακόμα και επίσης πιστεύεται πως ο Μπατιστ χωράει στον υπάρχον ρόστερ;

15:43

Ο Ζήσης νομίζω πως θα είναι ελεύθερος. Ο Μπατίστ με ένα πολύ, πολύ, πολύ χαμηλό συμβόλαιο εννοείται ότι θα βοηθούσε. 

15:44

Γιωργος : Σιγα ρε παιδιά με τον Μπράμος. Στα Καναρια Νησιά έπαιζε και στο Περιστέρι. Ήμαρτον!

15:44

Ωραία και τα Κανάρια νησιά. Δεν είναι σαν την Κεφαλλονιά αλλά όμορφο μέρος. Δεν έχει σημασία πού έπαιζε, αλλά τί κάνει τώρα και νομίζω ότι τα πάει πολύ καλά. 

15:45

σαββας : με μπαρτσα χωρις μαικλ ο παο μπορει να παρει το 7ο ποια ομαδα θεωρειτε φαβορι

15:45

Τεράστιο πλήγμα ο Μάικλ για την Μπαρτσελόνα. Κενό δυσαναπλήρωτο.

15:45

Γιώργος : Είμαι Ολυμπιακός και πιστεύω ότι παρά τα λάθη του Μπαρτζώκα στην πρώτη του χρονιά ο Ολυμπιακός σύμφωνα και με το site της ευρωλίγας είναι ανεβασμένος σε όλα τα στατιστικά. Μην ξεχνάμε πόσο διαφορετική είναι φέτος η διοργάνωση. Το περίεργο για μένα δεν είναι πως τα πηγαίνει ο Ολυμπιακός αλλά πόσο ανέλπιστα καλά τα πηγαίνει ο Παναθηαικός. Πως εξηγείται μια ομάδα με 10 νέους παίχτες να έχει την καλύτερη άμυνα της Ευρωλίγκας;; Εκτός από διάθεση η άμυνα είναι και θέμα ομοιογένειας οπότε το γεγονός αυτό μου προκαλεί τεράστια φετινή έκπληξη

15:46

n_tsiv : Ποιο είναι το μπάτζετ του Παναθηναϊκού αυτή τη στιγμή? Και σε σύγκριση με τις άλλες ομάδες σε ποια θέση βρίσκεται όσο αφορά τα λεφτά που δαπανούν?

15:48

Χωρίς να είμαι λογιστής πρέπει να φτάνει τα 15 εκ. Στην 8αδα των προϋπολογισμών πίσω από τις 2 τουρκικές, την τσσκα,την Χίμκι τις δύο ισπανικές. 

15:48

teo papad : Τάσο, αν βρεθεί παο- οσφπ στους 8 λες να έχουμε τα ίδια τα “ελληνικά” όπως στο Ελληνικό στο κύπελλο? (για επεισόδια μιλάω). Ίσως να είναι κ καλό γιατί η ευρολίγκα δεν συγχωρεί τέτοια μιας και οι δικοί μας είναι ανίκανοι…και επίσης που πιστεύεις πως θα φτάσουμε με εθνική στο ευρωμπάσκετ?

15:49

Επειδή έζησα το Βερολίνο, θα έχουμε συγκέντρωση Αρσακειάδων και στα μέρη μας. Ουδείς θα τολμήσει να κάνει το παραμικρό διότι πιστεύουν οι αού-ουά ότι η Ευρωλίγκα είναι σαν την Ουέφα. 

15:50

Γιαννης Κοζανη : Είμαι Ολυμπιακός αλλά θέλω να δώσω συγχαρητήρια στον Πεδουλάκη.. Για τους μπασκετικούς απλά να θυμίσω τι ανατροπή είχε καταφέρει με την Χεμοφαρμ στην Κοζάνη ως προπονητής του μακεδονικού… μπράβο του!! Στα δικά μας πες ένα σχόλιο για παραμονή ή φυγή Σπανούλη

15:51

Θέλει να μείνει, θέλουν να μείνει, οψόμεθα. 

15:51

Χρήστος : Τάσο καλησπέρα. Πιστεύεις οτι το καλοκαίρι ο ΠΑΟ θα χρειαστεί μια μεταγραή στο 5 διότι έχει μόνο Σοφο και Λασμε. Ο Dorsey θα ταίριαζε ?

15:51

Με ένα ακόμα 4 είναι πλήρης. Όχι ο Ντόρσεϊ είναι πολύ κοντά στο παιχνίδι του Λάσμε. 

15:52

chrisvouk : με ενα παικτη τυπου ντορσει εναν σουτερ καλο και ενα γκαρντ σαν τον ζηση η τον μπομπι μπραουν πιστευεισ οτι ο ολυμπιακοσ θα γινοταν πολυ πολυ δυνατοσ??

15:53

Με ένα σέντερ λίγο καλύτερο επιθετικά του Ντόρσεϊ κι έναν σταθερό σκόρερ στο 2-3 ναι. Γκαρντ-χειριστές, έχει μπόλικους και πολύ καλούς. 

15:53

panos : taso kalimera!!!ti elpides pisteveis exei o osfp na perasei sto f4 symfona kai me to agonistiko prosopo pou exei deiksei sto top-16???

15:54

Παραμένει, για μένα, η καλύτερη ομάδα αλλά δεν ξέρεις πώς θα αντιδράσει στους εντός έδρας αγώνες της. Αυτό είναι το μοναδικό ερωτηματικό. Έχει βεβαίως αδυναμίες, αλλά έχει και πολύ δυνατά στοιχεία. 

15:54

ΜΙΛΤΟΣ : Τασαρε καλησπερα!Τελικα η φανελα ζυγιζει τονους εστω και με -50% μπατζετ.θετικό οτι φυγαν νωρις κατι απιθανοι τυπου Χιλτον κ κιτσεν.Δεν υπαρχει φοβητρο κ αυτο με κανει αισιοδοξο για τη συνεχεια.Λειπει το ταλεντο-η διψα ομως των νεων παικτων κανει μπαμ.Τωρα για Ολυμπιακο μηπως αργα θυμηθηκαμε οτι ο Παπ δεν ειναι μιξη Ντουραντ-Iγκοουνταλα+οτι ο σπανουλης εκτος απο σπουδαιος παικτης-θελει τη μπαλα 40 λεπτα δικια του κ μετα τα ριχνουμε στο περκινς!

15:57

Μίλτο μου την φανέλα την ορίζουν και οι επιλογές. Ο Κίτσεν και ο Άρμστρονγκ την φορούσαν και δεν θα έλεγε κανείς ότι σάρωναν. Μετρά σίγουρα η παράδοση του Παναθηναϊκού ώστε να ανεβάσει το κίνητρο των νέων. Όσο για τον Ολυμπιακό, ο Σπανούλης κρατάει την μπάλα 40 λεπτά, γι αυτό  και πήραν πέρυσι σχεδόν τα πάντα. Ο Πέρκινς είναι λάθος επιλογή ακριβώς διότι η μπάλα πρέπει να πηγαίνει στον Σπανούλη. 

16:02

nikos : kalispera taso..an k i csska den tairiazei katholou ston pao logo psilon nomizo pos i niki esto m 1 ponto tha erthei..exei elpides o pao gia break se kimki siena macabi i osfp..eyxaristo polu!

16:02

filippos : kalispera tasos, pisteveis oti o xains k o spanoulis tha parameinoun stin omada to kalokairi?

16:04

christos.s : Τάσο άρχισα να σε διαβάζω από το έπος του 11 με Μπάρτα… “heavy metal or no metal at all” remember???? ΠΑΟ ίμαι συμφωνώ πως η χρονιά είναι ήδη επιτυχημένη κ ο Πεδουλάκης αποδείχτηκε σωστή επιλογή αλλά… 1) Τα πραγματικά δύσκολα γι’αυτόν θα έρθουν την επόμενη χρονιά 2)ακριβώς επειδή είμαστε στη μέση της χρονιας κ επείδή στο τέλος κρίνονται όλοι καλό θα’ταν να κρατούσαμε μια πισινή….μην χάσουμε το πρωτάθλημα με 3-0 απο ολυμπιακό γιατί κανείς δεν θα θυμάται ούτε τη νίκη επί της Ρεαλ ούτε κ το κύπελο….εσύ τί πιστεύεις? Υ.Γ: Όλοι εμείς που ζητάμε ο ΠΑΟ να παίζει πιο γρήγορα δεν το κάνουμε απο καπρίτσιο ούτε απο…..χούι αλλά γιατί όταν έτρεγε έγινε πολύ καλύτερος κ λιγότερο προβλέψιμος keep up mate…..

16:05

Πολύ σωστός Χρήστο σε όλα και ιδιαίτερα στο ΥΓ. Αυτό πρέπει να είναι το μπάσκετ διότι έτσι γίνεται πιο εύκολο να νικήσεις τον αντίπαλο. 

16:05

lou1976 : γεια σου τασο μπασκετανθρωπε μου!! παναθηναικος ειμαι κ χαιρομαι γι αυτο.συγχαρητηρια στον κοουτς κ στους παιχτες μας.οσο για τον ολυμπιακο,πιστευω πως ενω εχει πολυ καλο ροστερ,ο μπαρτζοκας ειναι πολυ λιγος σε σχεση με τον τροπο που διαχειρηστηκε την σχεδον ιδια ομαδα ο ντουντα περυσι κ βλεπω πολυ οριακη νικη αποψε.εκτος κ τους καταβαλει το αγχος.οσο για τον παο,δεδομενοων των τωρινων οικονομικων,φωτσης,παππας γιάνκοβιτς και bye bye μπανκς,σκορδιλης και ισως γιαννοπουλος.

16:05

Chicago : to NBA pos to vlepete k. Magoula? Poia omada einai proto favorite gia sas? o Papanikolaou tou Olympiakou tha ta aktaferei sto NBA pisteuete?

16:06

Μαϊάμι-Θάντερ ή Κλιπς οι τελικοί. Ο Παπ θα τα καταφέρει αν ασχοληθεί πραγματικά με αυτό. Αν δουλέψει πολύ στις αδυναμίες του(τρίπλα, σουτ από μέση απόσταση).

16:07

Νίκος : Τάσο Καλησπέρα.Ποιος πιστεύεις ότι είναι το φαβορί για την κατάκτηση του πρωταθλήματος;

16:07

Ο Ολυμπιακός με τα υπάρχοντα δεδομένα, αλλά οι τελικοί είναι τέλη Μαϊου. Καλό Πάσχα δηλαδή. 

16:08

Γιαννης Ν. : Έχω πάει σε όλα τα εντός της ευρωλίγκας και μου έχουν κάνει κακή εντύπωση τα timeout που διαρκούν 30 δευτέρα και τον υπόλοιπο χρόνο οι παίκτες κοιτούν τις μαζορέτες. Η γκρίνια του Σπανούλη. Τα σχόλια και οι γκριμάτσες του Σπανούλη στις αλλαγές του προπονητή. Από την κερκίδα φαίνεται περισσότερο να αντιδρά και να συμμετέχει στο παιχνίδι ο Τόμιτς παρά ο Μπαρτζώκας. Φέτος η ομάδα είναι παιδική χαρά. Κάνει ο καθένας ότι θέλει. Βάλε και τις επιλογές Μπαρτζώκα στην μέση της χρονιάς (Πάουελ και Πέρκινς). Φέτος θα χαθεί και το πρωτάθλημα. Νομίζω ότι ο Μπαρτζωκας δεν έχει το ειδικό βάρος να είναι προπονητής του ολυμπιακού.

16:08

spiros : Kalispera k.Magoula. Kat’eme o panathinaikos vgainei 3os ston omilo me apli niki me tsska kai perimenei antipalo me meionektima…metaksi siena olimpiakou, kimki kai makampi, nomizw oti mono stin periptwsi sienas ante isws kai ligo makambi tha exei megales pithanotites gia f4, stis ipoloipes periptwseis tha prepei na kanei sovari ipervasi…simfwneite i diafwneite me tin ektimisi? Siggnwmi gia ta greeklish alla ontas sti germania diskolo na vrethei elliniki grammatoseira..

16:09

YANNIS : ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΣΠΑΝΙΑ ΛΕΙΠΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΑΠΟ FINAL-4. EXOYME ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΚΥΠΕΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΣΕ ΤΕΛΙΚΟΥΣ.ΓΙΑΤΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΒΓΑΖΕΙ ΜΟΝΟ 2 ΟΜΑΔΕΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΛΙΓΚΑ ΚΑΙ Η ΤΟΥΡΚΙΑ 3 ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΕΠΙΔΕΙΞΕΙ. ΓΙΑΤΙ Η ΙΣΠΑΝΙΑ 4, ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ 2 ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ

16:09

nikos : ειλικρινα ενοιωσες εστω κ μια μικρη ικανοποιηση απο την ασιστ του Ντραγκιτς μπροστα απο τον Νας; βλεπεις κανα φως στους Ηλιους για νεα σεασον η μια απο τα ιδια;

16:10

Τί να νοιώσω Νίκο μου; Που πήραμε πίσω τον αναπληρωματικό του μποτοξάκια(οι κατάρες μας πιάνουν) και του δώσαμε 40 εκατομμύρια; Το ντραφτ δεν φαίνεται πολύ καλό, χάσαμε τον Χάρντεν που είναι αρρωστάκι με την ομάδα, πρέπει να πάρουμε τον Γκέι οπωσδήποτε. Πολύ χουλιγκάνος.

16:11

κωστας : ΘΑ ΠΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ?

16:12

Τί να πούμε Κώστα μου; Για τον προπονητή που ακόμα δεν έχει έρθει στην Ελλάδα να δει τί φανέλες φοράει η ομάδα ή για τα ταξίδια να πείσουμε τα…καλόπαιδα να παίξουν; Έχουμε ολόκληρο καλοκαίρι. 

16:13

Παιδιά άλλα επτά λεπτά. Μην στέλνετε  ερωτήσεις, να απαντήσω σε όσους δεν έχω προλάβει. Χίλια συγνώμη αν λησμόνησα κάποια ποστ. 

16:13

Νικος : Τασο καλησπέρα…πέρυσι ο ολυμπιακός το μεγαλύτερο μέρος της χρονιάς δν είχε δείξει εικόα ομάδας που μπορούσε να χτυπησει euroleague..πιστεύεις πως ο παναθηναικός φέτος παρόλο που δεν έχει δείξει μέχρι τώρα μια συγκροτημένη εικόνα να παρει το ευρωπαικό?

16:14

Μπορεί μεν, αλλά είναι εντελώς διαφορετικές καταστάσεις. Άλλωστε φέτος είναι πολύ πιο ανοικτή η διοργάνωση και πιο υποψιασμένες οι ομάδες. Ο Ολυμπιακός πέρυσι τους εξέπληξε όλους. 

16:14

ΓΙΩΡΓΟΣ : γεια σου Τασο.απο το υπαρχον ροστερ του παο ποιοι θα μεινουν μετα το καλοκαιρι?λασμε γιστ ουκιτς μασιουλις μπραμος πρεπει να μεινουν(εκτος απο διαμαντιδη σοφο που μενουν λογικα).η γνωμη σου για τον γκιστ ποια ειναι?αθλητικο τεσσαρι παντως..

16:15

Τρομερά έξυπνη ανταλλαγή και χρήσιμος παίκτης. 

16:15

Γιωργος : Καλησπερα Τασο. Πως θεωρεις την κινηση του Μαυροειδη να παει το καλοκαιρι στον Ολυμπιακο και να λιωσει στον παγκο, αντι να ερθει στον ΠΑΟ και εχει σιγουρα λεπτα εγγυημενα? λιγο γελοια μου φαίνεται η αποφασή του. Επισηςβλεπω οτι η Μακαμπι θα κανει το 7-0 στο δευτερο γυρο και μαλλον με αυτην θα παιξουμε στους 8, την εχει την αδιαφορη Μπαρτσελονα εκει μεσα, η οποια καιγεται και για το δυσκολο ισπανικο πρωταθλημα

16:16

Εκ των υστέρων ναι, αλλά εκείνη την στιγμή μην ξεχνάμε ότι στον Παναθηναϊκό δεν έμειναν τα δικά του παιδιά. Λογικό να φοβηθεί ο Μαυρό.

16:16

Νικος : Τασο καλησπέρα…πέρυσι ο ολυμπιακός το μεγαλύτερο μέρος της χρονιάς δν είχε δείξει εικόα ομάδας που μπορούσε να χτυπησει euroleague..πιστεύεις πως ο παναθηναικός φέτος παρόλο που δεν έχει δείξει μέχρι τώρα μια συγκροτημένη εικόνα να παρει το ευρωπαικό?

16:17

Εννοείται ότι μπορεί. Το τονίζω χρόνια πως ο πρωταθλητής Ευρώπης είναι πάντα φαβορί μέχρι να αποκλειστεί. 

16:17

Χρήστος : κ. Μαγουλά καλησπέρα. Καταρχάς συγχαρητήρια για τα άρθρα σας και την εν γένει παρουσία σας. Δεν είναι τυχαίο ότι έχετε την εκτίμηση των φιλάθλων ανεξαρτήτου αποχρώσεως. Θα ήθελα να ρωτήσω το εξής. Φέτος η ομάδα του Παναθηναικού είναι πιο “διασκεδαστική” για τους φιλάθλους της, ενώ αντίθετα η ομάδα του Ολυμπιακού δεν δείχνει να το “διασκεδάζει” τόσο. Μήπως για τον Παναθηναικό αποτελεί μια ιντριγκαδόρικη ευκαιρία ένα πιθανό σταύρωμα με τον Ολυμπιακό. Η μήπως αποτελέσει ευκαιρία για τον Ολυμπιακό να βρει τον παλμό που του λείπει

16:19

Σας ευχαριστώ για τα καλά λόγια αν και δεν γνωρίζω πόσοι συμφωνούν. Έχετε δικιο ότι είναι πιο ενδιαφέρουσα η ομάδα του Παναθηναϊκού, σε σχέση με πέρυσι, διότι είναι καινούργια. Ο Ολυμπιακός έχει κρατήσει τα ίδια στοιχεία και δυστυχώς ως Έλληνες φίλαθλοι προτιμάμε το…απρόβλεπτο. Θα είναι πολύ μεγάλα παιχνίδια. Μεγάλες στιγμές για το μπάσκετ ίσως καλύτερα από ημιτελικό. 

16:19

giorgos : τασο καλησπερα με δυο καλα γκαρντ ζηση καλογουεη η γκορντον φωτση στο τσαρτσαρη και το φετινο ροστερ του χρονου ο παναθηναικοσ δεν εχει αντιπαλο οσο για φετος ενα ονομα ΑΡΓΥΡΗΣ ΠΕΔΟΥΛΑΚΗΣ και ασ μη παρει αλλο τοτλο

16:19

Ισιδωρος : Κ. Τασο πιστευεται οτι ο Περκινς μπορει να προσφερει περισσοτερα στον Ολυμπιακο η θεωρειται κακη μεταγγραφη? Και μεχρι που πιστευεται οτι μπορουν να φτασουν οι Clippers μπορουν τελικο με Miami?

16:20

Ναι αλλά μόνο δίπλα στον Σλούκα διότι δεν έχει σουτ. Μακάρι να δούμε Κλιπς στον τελικό. 

16:20

georgios apo stockholm : Τασο καλησπερα ειμαι με λενε Γιωργο και παρακολουθω τον διαλογο απο την Στοκολμη πιστευεις οτι ο Μπανκς δεν εχει πιθανοτητες να μας δειξει τις ικανοτητες του Πιστευω οτι το κατεχει το μπασκετ.

16:22

Γιώργο μου να είσαι καλά εκεί στον ήλιο του μεσονυχτίου(δεν ξέρω αν σας πιάνει). Ο Μπανκς είναι ένας πολύ ιδιαίτερος παίκτης που πλέον προσαρμόζεται σε αυτό που θέλει ο Πεδουλάκης. Του ήταν πιο εύκολο στην αρχή με τον Διαμαντίδη ντεφορμέ και τον Ούκιτς εκτός…λογικής. Τώρα ο Παναθηναϊκός ειναι ομάδα και αλλάζουν οι σταθερές. Θα τον δούμε. 

16:22

Γιάννης αμπελοκηποι : Τάσο καλησπέρα . Πιστεύεις ότι ο μπάνκς εκτός από κάτι τρίποντα σωτηρία σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να βοηθήσει από θέμα οργάνωσης και γενικά μπορεί να βοηθήσει τον Παναθηναϊκό..;..; Παρακολουθώντας όλα τα παιχνίδια βλέπω αρκετά λάθη …είναι υποκειμενική άποψη η το βλέπουν κ άλλοι

16:23

demo13 : τασο καλησπερα!πιστευω πως ο παναθηναικος του χρονου θα ειναι πολυ καλητερος με 3 προσθηκες οχι παραπανω…εναν διπλα στον διαμαντιδη πλην του ουκιτς ενα τριαροτεσσαρι κ αλλον εναν στην θεση 5!θα δουμε μεγαλα πραγματα απο πεδουλακη ειναι γνωστης του μπασκετ απλα δεν αρεσει σε πολλους το στυλ αλανας που εχει…δεν ειναι πολυ καλητεροι του στην ευρωπη…

16:23

Δημήτρης : Όσο για τον Φώτση όντως φουσκώνει προϋπολογισμό με παίχτες 34+ απλά μην ξεχνάμε τον Σάρας και το ότι πήρε μεταγραφή στην Μπάρτσα σε ηλικία που άλλοι δεν παίζουν καν.

16:24

Δεν πιστεύω οτι ένας αθλητής έχει ηλικία. Αλλά θα πρέπει να αποτιμάται αναλόγως. ο Σάρας πηρε ελάχιστα χρήματα από την Μπάρτσα. 

16:24

Σαββας : Καλησπέρα Τάσο ομοιδεάτη Phoenix Suns. Ο Παναθηναικός κατά την άποψη μου πρέπει να δώσει κι άλλο χρόνο προσαρμογής στον Μπανκς. Είναι μεγάλο γκαρντ και μπορεί να αλλάξει τη ροή ενός αγώνα. By the way τι τραγική η ομάδα φέτος (Suns). Καμια κίνηση μπας και βελτιωθούμε; Τελευταίοι πλέον!

16:25

christos.s : Ενα τελευταίο που θέλω να πω επειδή πολλοί νομίζουν ότι ο Πασκουάλ είναι μέτριος έως καλός προπονητής (και ειδικά τώρα με αυτό που του έτυχε με τον Μάικλ)να θυμίσω ότι το ’10 κατέκτησε την ευρωλίγκα το ’11 τον απέκλεισε ο Ομπράντοβιτς κ το ’12 ο Ίβκοβιτς…φέτος ποιός θα τον αποκλείσει? Μόνο ο Μεσίνα έχει μείνει(αυτό θα’ναι το ζευγάρι στον τελικό πιστεύω) κ σε σχέση με τους Σέρβους υστερεί νομίζω…. Αν καταφέρει κ πάρει την κούπα χωρίς τον Μάικλ άγαλμα θα του στήσω του κερατά

16:25

Ο Μεσίνα τον απέκλεισε το 09 με τα όργια της ΤΣΣΚΑ στον ημιτελικό( ο Ναβάρο είχε 3 φάουλ στο 13′).

16:26

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΒΑΛΑ : Τασο βλεπω τον Διαμαντιδη τον τελευταιο διαστημα να ειναι σε πολυ μεγαλη φορμα και πολυ ορεξατο,πιστευεις το γεγονος πως η ομαδα παει καλα λογω του αρχηγου η εχει δεσει?και κατι αλλο εχει πιασει η ομαδα αυτη τη στιγμη?ευχαριστω..

16:28

Ήμουν πολύ επικριτικός με τον Διαμαντίδη μέχρι τα μέσα του τοπ-16. Πίστευα ότι όφειλε να πάρει την ομάδα πάνω του, να την τραβήξει. Δεν υπολόγισα τον χαρακτήρα του. Μόλις έμαθε τους συμπαίκτες του, είναι όλοι 10 σκαλιά καλύτεροι. Ο ίδιος δε πολύ ήρεμος. Είναι ο τύπος του ηγέτη που θα οδηγήσει με την ηρεμία, με την υπομονή. 

16:28

Νίκος : Τασο, τι γνωμη εχεις για το Νταντόνι?.Τον θεωρω από τις μεγαλύτερες προπονητικές απάτες….

16:29

Νίκο μου πήγα να κόψω τους…Σανς με αυτόν τον σάλτσα μουστάκια. Ουρτ, ανίκανε να κάνεις μία φορά φάουλ όταν προηγείσαι με τρεις πόντους. 

16:29

nik lar : kalispera taso..yparxei kapoia pithanotita gia epistrofi kalathi i kaimakoglou..nomizo oti o kalathis fetos tha itan megalos protagonistis

16:30

Αποστόλης : Καλησπέρα Τάσο! Τί πιστεύεις για Παππά , Γιάνκοβιτς , μπορούν να σταθούν στο επίπεδο Παναθηναικού? Υπάρχει περίπτωση να ενδιαφερθεί ο Παο το καλοκαίρι? Υπάρχει φημολογία ή πρόθεση από τους παίκτες να ρθουν?

16:32

Πολύ καλή χρονιά για τον Καλάθη, αλλά αναμενόμενη. Παίκτης υψηλού επιπε΄δου και κακώς δεν δοκιμάζει στο ΝΒΑ. Ο Παναθηναϊκός νομίζω ότι περισσότερο θα δει προς τον Γιάνκοβιτς. 

Σας ευχαριστώ όλους. Υποτίθεται ότι το λάιβ είναι για 1 ώρα και χάρις τις παρατηρήσεις σας, ακόμα και τώρα δεν θα ήθελα να κλείσουμε. Και πάλι συγνώμη για όσα πόστ δεν σχολίασα. Μην ξεχνάτε, να βλέπετε πάντα καλό μπάσκετ. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

24MEDIA NETWORK