ΜΠΑΣΚΕΤ

Η συζήτηση με τον Γιώργο Συρίγο

Ο Γιώργος Συρίγος συνομίλησε για περισσότερο από δύο ώρες με τους αναγνώστες του Contra.gr για την ήττα αποκλεισμό της Εθνικής Ελλάδας από τη Σερβία, για τις αιτίες της και για το μέλλον της ομάδας.

Η συζήτηση με τον Γιώργο Συρίγο
INTIME SPORTS

Η συζήτηση

12:44

Σε λίγα λεπτά ο Γιώργος Συρίγος ανοίγει την κουβέντα για την Εθνική ομάδα. Στείλτε από τώρα τις ερωτήσεις σας

12:59

Καλό μεσημέρι σε όλους. Δεν είναι και το καλύτερο συναίσθημα να αποκλείεσαι με μια βαριά κι αχώνευτη ήττα, έπειτα από πέντε σερί νίκες που είχαν δημιουργήσει αισιοδοξία και προσδοκίες. Αυτό όμως είναι το αποτέλεσμα και ήμαστε υποχρεωμένοι να το δεχτούμε με ψυχραιμία και χωρίς ακρότητες.

13:00

Παναγιωτης : Γιωργο καλησπερα. Συγχαρητηρια στα παιδια και στον προπονητη. Πιστευεις οτι τελικα δεν ειχε plan Β ο Κατσικαρης για να αντιδρασει οταν σταβωνουν τα παιχνιδια οπως κι εγινε?

13:08

Παναγιώτη, είναι δύσκολο να κρίνουμε αν τελικά ο προπονητής είχε πλαν Β ή όχι, όταν είναι φανερό ότι όλα ξεκινούσαν απ’ το πνευματικό κομμάτι. Δεν σου κρύβω ότι κι εγώ σκέφτομαι, εκ των υστέρων βέβαια, τι θα γινόταν αν δοκιμάζαμε κάποια σχήματα με μεγαλύτερη δυνατότητα στην πίεση και γενικότερα στην άμυνα (πχ Καλάθης, Μάντζαρης, Παπανικολάου, Αντετοκούνμπο μαζί), ωστόσο αυτά εν τέλει είναι ψιλά γράμματα. Το ζήτημα είναι το εξής: να κρατήσουμε τα θετικά – τα οποία δεν είναι λίγα – και να εμφανιστούμε του χρόνου έχοντας κάνει 2-3 βήματα μπροστά.
Όσο για τον προπονητή, όταν ακούς τους παίκτες να μιλούν με τόσο κολακευτικά λόγια για την δουλειά που έγινε και το κλίμα που δημιουργήθηκε, αντιλαμβάνεσαι ότι αυτό που ξεκίνησε να δημιουργείται μόλις πριν λίγους μήνες είναι απόλυτα υγιές και έχει προοπτική.

13:08

georg : sigxaritiria stim ethnikara k as apoklhstike t xronou me kana duo prosthikes tha petaei

13:09

Συνονόματε, η αισιόδοξη προσέγγισή σου είναι ότι ακριβώς χρειαζόμαστε μόλις λίγες ώρες μετά από αυτό που συνέβη.

13:09

CM0102 : Και κάπως έτσι μάλλον κατάλαβαν όσοι δεν ήθελαν τον Σπανούλη και άρχισαν να πετάνε χολή ότι παίζουμε καλύτερα χωρίς αυτόν. Χρειαζόταν χθες ο ηγέτης και το κρύο αίμα. Δεν πειράζει όμως. Μας έχει δώσει τόσες χαρές αυτή η Εθνική. Συγχαρητήρια στα παιδιά για όσα έκαναν και κατάφεραν και την επόμενη φορά θα τα πάμε καλύτερα.

13:11

Δεν νομίζω ότι αυτό που συνέβη έχει να κάνει με την απουσία του Βασίλη. Απ’ την άλλη βεβαίως είναι ξεκάθαρο ότι όταν έχεις έναν παίκτη με μεγάλη προσωπικότητα, αυξάνονται οι πιθανότητες αντίδρασής σου όταν τα πράγματα στραβώσουν.

13:11

ΝΙΚΟΣ : ΠΑΟΚΑΡΑ ΜΙΑ ΖΩΗ

13:11

azaz : ego apla thelo na po dropi stus dimosiografus. Iste rezilides ke distixos iparxi kosmos pu sas akouei. Ektos apo rezilides iste ke asxeti. Den me niazi i dimosieusi, arki pu tha to dite esis.

13:13

Όπως είδες, δεν είχα κανένα πρόβλημα να περάσω το σχόλιό σου. Και τώρα μπορείς να είσαι υπερήφανος για την επιτυχία σου.

13:14

ΚΩΣΤΑΣ ΠΕΡΙ : ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΓΙΩΡΓΟ ΜΑΣ ΕΠΗΡΕΑΣΕ Ο ΕΥΚΟΛΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ

13:18

Κώστα, όταν εν τέλει προκρίνονται στους “8” και οι τέσσερις ομάδες του ομίλου με τον οποίο διασταυρωθήκαμε, τότε είναι βέβαιο ότι, τουλάχιστον σε έναν μικρό βαθμό, όλοι μας πιστέψαμε ότι αυτό που πετύχαμε στην πρώτη φάση ήταν σπουδαιότερο και δυσκολότερο απ΄ όσο φαίνεται τώρα.

13:18

giannis : Πιστεύω απ’την θέση 5 χάσαμε. Δεν γίνεται να περιμένει κανείς να παίζει ο μπουρούσης 40 λεπτά, στο πρώτο παιχνίδι που η αντίπαλη ομάδα είχε 2 καλά πεντάρια, χάσαμε πανηγυρικά. Επίσης ο σπίκερ χτες έλεγε ότι τα πηγαίναμε καλά στην επίθεση στο πρώτο ημίχρονο, κάτι άτοπο κατ’εμέ, αφού απλώς έμπαιναν τα τρίποντα. Πολύ λίγα τα εύκολα καλάθια μας, κάτι που φάνηκε στο 2ο ημίχρονο, όταν σταμάτησαν να μπαίνουν τα τρίποντα

13:21

Έχεις δίκιο και στα δύο. Ο Μπούρου βρέθηκε υπό πίεση απ’ το πρώτο λεπτό και δεν τα κατάφερε. απέναντι σε δύο μεγάλα κορμία, που διαθέτουν και ποιότητα.
Στην επίθεση, ακόμα κι όταν βάζαμε δύσκολα σουτ στο τέλος του χρόνου, ήταν φανερό ότι δεν είχαμε τον ρυθμό, την ταχύτητα και την ορμή των προηγούμενων παιχνιδιών. Οι Σέρβοι μας είχαν διαβάσει καλά και όσο ο χρόνος περνούσε τα προβλήματα μεγεθύνονταν.

13:22

Όμως δεν χάσαμε αποκλειστικά απ’ την θέση 5. Είναι άδικο να πέσει όλη ευθύνη πάνω σε δύο παιδιά.

13:22

dimi : τελικα γτ ο τρινκιερι θεωρειται πιο αποτυχημενος απ τον φωτη?θυμιζω οτι στην αρχη παιζαμε εξισου καλο μπασκετ μ τον ιταλο κ κερδισαμε κ την ισπανια.μηπως ημασταν λιγο αδικοι μαζι τ?

13:30

Ντίμι, εννοείται ότι υπήρχε μεγάλη δόση υπερβολής από αρκετούς όσον αφορά την κριτική και τις ευθύνες που αποδόθηκαν στον Τρινκιέρι. Εν πάση περιπτώσει, δεν μου αρέσει καθόλου αυτή η ελληνική συνήθεια να βγάζουμε το… μέτρο μετά από κάθε χαστούκι για να μετρήσουμε ποιος είναι πιο αποτυχημένος απ’ τον άλλο. Το θέμα είναι να “διαβάσουμε” τα λάθη που έγιναν, να κρατήσουμε τα θετικά και να πάμε παρακάτω.
Το επαναλαμβάνω. Όταν βλέπεις σχεδόν όλους τους παίκτες να αποθεώνουν τον προπονητή, δεν γίνεται, κάτι καλό συνέβη σε αυτή την ομάδα μέσα στο μικρό διάστημα που ήταν μαζί. Δεν το λέω για να μειώσω τον Ιταλό, ούτε για να παρουσιάσω ως προπονηταρά τον Φώτη, όμως κανείς απ’ τους παίκτες και γενικότερα τους συντελεστές της ομάδας δεν βγήκε να μιλήσει με κολακευτικά λόγια για το κλίμα και γενικότερα για την αύρα που έφερε ο Τρινκιέρι στην ομάδα όταν αποκλειστήκαμε πέρσι στην Σλοβενία. Άρα, είναι βέβαιο ότι κάτι διαφορετικό έγινε φέτος. Και δεν μπορεί να ακυρωθεί, όσο κι αν μας πονάει το βαρύ κι ασήκωτο -18 και κυρίως η κακή εμφάνιση με τους Σέρβους.

13:30

ΚΩΣΤΑΣ ΠΕΡΙ : ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΓΙΩΡΓΟ ΜΑΣ ΕΠΗΡΕΑΣΕ Ο ΕΥΚΟΛΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΟΚΑΛΑΘΗΣ ΘΑ ΑΦΗΣΕΙ ΕΠΟΧΗ ΚΑΚΟΣ Ο ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ.ΤΙ ΠΑΙΚΤΑΡΑ ΑΥΤΟΣ Ο ΜΠΟΓΙΑΝ

13:33

Η αλήθεια είναι ότι άπαντες περιμέναμε την οριστική μεταμόρφωση του Κώστα έπειτα απ’ την βελτίωσή του στα δύο τελευταία παιχνίδια του ομίλου. Δεν έγινε. Για τον Νικ, τα πράγματα είναι ξεκάθαρα. Άλλον τέτοιον παίκτη στα γκαρντ δεν έχουμε.
Όσο για τον Μπογκντάνοβιτς, ο Ζοτς ψώνισε περιφερειακό με ποιότητα και προσωπικότητα.

13:33

κωστας : γιωργο καλησπερα..δυστυχως μεγαλη ξενερα χθες…δεν πρεπει ομως να τα ισοπεδωνουμε ολα..η εθνικη εθεσε βασεις για μεγαλα πραγματα τα επομενα χρονια κ για ολους εμας που κλαψαμε χθες με τον αποκλεισμο(οπως εγω)..απο δω κ περα εγω βλεπω ΗΠΑ-Τουρκια κ Ισπανια-Βραζιλια ημιτελικους..θα ηθελα τι γνωμη σου για το που παει απο δω κ περα η διοργανωση

13:37

Οι προβλέψεις που κάνεις Κώστα είναι λογικές. Η Τουρκία έχει πλέον σύμμαχο την ψυχολογία. Μετά από μία τέτοια νίκη (τρίποντο Πρέλντζιτς), τώρα πιστεύουν ότι είναι άτρωτοι. Η Βραζιλία μοιάζει λίγο πιο γεμάτη απ’ την Γαλλία, αν και είναι δύο ομάδες με κοντινά βασικά χαρακτηριστικά (ταχύτητα, αθλητική ικανότητα).
ΗΠΑ και Ισπανία είναι τουλάχιστον ένα επίπεδο πάνω απ’ τους άλλους.

13:38

Μάνος : Γιωργο, επειδη διαβαζω τρελα από χθες.1) Δεν καταλαβαινω τον εγωκεντρισμό.Χάνει η Ελλάδα,κερδίζει η Ελλάδα.Εχθες κέρδισε η ΣΕρβια γιατι ηταν καλύτερη, δεν έχασε η Ελλάδα.Η Σερβια την εκανε να μην παιξει καλά. 2) Ατομικά αν συγκρινεις τους παικτες των 2 ομάδων από που προκύπτει οτι εμεις έχουμε καλύτερους και επρεπε οποσδήπουε να κερδίσουμε? Ο Μπουρούσης δεν ηταν σουπερ γιατι απλά έπεσε σε καλούς ψηλόυς, οχι γιατι ηταν κουρασμένος ή απογοητευμένος..

13:41

Μάνο, νομίζω ότι είναι ξεκάθαρο εδώ και δεν ξέρω πόσα χρόνια, ότι στο μυαλό μας τα πάντα περιστρέφονται γύρω από μας. Και γι’ αυτό, όταν τα πράγματα στραβώσουν, αποτελεί λαϊκή απαίτηση να στηθούν κρεμάλες. Θέμα παιδείας και νοοτροπίας γενικότερα.

13:43

Mitsos7 : Γιωργο θεωρεις οτι ο ταχτσιδης επρεπε να παιξει ενενηντα λεπτα χθες;

13:46

Μήτσο, έχεις όρεξη για πλακίτσα..

13:47

ΤΕΟ7 : Γεια σου… Θελω να σε ρωτησω αν υπαρχουν περιπτωσεις νεαρων καλαθοσφαιριστων που εχουν το τααλνετο να φτασουν στα επιπεδα διαμαντιδ σπανουλη..και αν ναι ποτε θα ειναι ετοιμοι για να βοηθησουν την εθνικη αντρων????

13:48

Ταλέντα έχουμε και μάλιστα αρκετά. Κανείς όμως δεν μπορεί να προβλέψει με ακρίβεια που θα φτάσουν και πόσο χρόνο θα χρειαστούν για να εξελιχθούν.

13:48

ΛΕΥΤΕΡΗΣ : Γιωργο καλησπέρα τι νομιζεις ότι τελικα γταει και στις τελευεταιες διοργανώσεις δεν μπορούμε να δικαριθουμε και εμαστε μακρυα από τις πρωτες θεσεις

13:53

Έκλεισε ένας κύκλος, με παίκτες υψηλής κλάσης και προσωπικότητας (πρώτοι και καλύτεροι οι Παπαλουκάς, Διαμαντίδης) και χρειάζεται χρόνος. Επιπλέον, το γεγονός ότι μέσα σε πέντε χρόνια έχουμε τέσσερις διαφορετικούς προπονητές (Καζλάουσκας, Ζούρος, Τρινκιέρι, Κατσικάρης) δεν βοηθάει να μπουν τα πράγματα σε μία σειρά. Χρειάζεται συνέπεια σε όλα τα επίπεδα.
Αυτός είναι και ο σημαντικότερος λόγος (σε συνδυασμό με το θετικό κλίμα που δημιουργήθηκε και για το οποίο μίλησαν σχεδόν όλοι οι παίκτες στον απολογισμό τους) που πρέπει να συνεχίσει οπωσδήποτε ο Κατσικάρης.

13:53

alex : Τώρα που μας τελείωσε το Μουντομπάσκετ, μπορούμε να μάθουμε ποιοι ήταν οι χορηγοί που πλήρωσαν για την wild card και τι ποσό έδωσε ο καθένας? Για να τους ευχαριστήσει ο ελληνικός λαός βρε αδερφέ… Επίσης, με βάση ποια άρθρα και ποιων κανονισμών ο Καλαθής τιμωρήθηκε με 4 μήνες και όχι ας πούμε με 5 ή 6? Ρωτάω γιατί σε κάτι άλλες περιπτώσεις(ασφαλιστήρια, τιμωρίες για όποιον αθλητή κληθεί και δεν πάει κτλ) διαβάζαμε δεκάδες άρθρα με κανονισμούς και τιμωρίες…

13:55

Άλεξ, με αυτά που γράφεις… καρφώνεσαι.

13:56

Γιάννης : Γιώργο καλησπέρα.Το ότι μας στεναχ΄ρησε το χθεσινοβραδυνόδεν χωράει αμφιβολία.Έτσι δείχνει ότι την αγαπάμε την ομάδα,μαζί και στα καλά μαζί και στα άσχημα.Τώρα αρχίζει η πραγματική δουλειά για τον Κατσικάρη και έχει πολύ πράγμα να κάνει για ν’αλλάξει τα θεμέλια του ελληνικού μπάσκετ.Τουλάχιστον όπως το ξέραμε μέχρι και πέρυσι.

13:57

Και στα καλά και στα άσχημα. Όπως το λες Γιάννη. Ξαναπές το μήπως το καταλάβει και ο Άλεξ.

13:57

Χρήστος : Καλησπέρα Γιώργο, Ποιες κατά τη γνώμη σου ήταν οι βασικές αιτίες της χθεςσινής ήττας και κατά συνέπεια του αποκλεισμού μας;

13:58

Η ομάδα δεν είχε ψυχολογία και αντανακλαστικά. Οι Σέρβοι μας διάβασαν καλά, ήταν σοβαροί και πειθαρχημένοι και με δεδομένο ότι δεν είχαμε αντίδραση, έκαναν… κρουαζιέρα.

13:59

Stelios : Η Εθνική δεν ήταν ξαφνικά χτες κακή, έτσι έπαιζε από την αρχή. Απλά ταίριαζε το στυλ μπασκετ που παίζαμε με τους αντιπάλους της πρώτης φάσης. Χωρίς ούτε ένα pick n roll σε όλη την διοργάνωση, με figurate που παίζουν μικρομεσαίες ομάδες ΝΒΑ που δεν μπαίνουν ποτέ στα play off και είναι exhibition teams και με τον point guard να έχει 2 assist σε όλο το τουρνουά, είναι δεδομένο ότι όταν παίξεις με σοβαρό ανταγωνιστικό Ευρωπαίο αντίπαλο, θα την πατήσεις. Και μην μου πει κανείς για την Κροατία, γιατί οι τύποι ήταν ανέκδοτο. Ας αφήσουν τις φτηνές δικαιολογίες, εμείς που φωνάζουμε στα μέσα με επιχειρήματα ακόμα και στις νίκες, μας είχατε αποκλείσει και μας αποκαλούσατε γκρινιάρηδες.

14:01

Ούτε το figurate, ούτε οι δύο ασίστ του Καλάθη είχαν σχέση με τον αποκλεισμό. Figurate για παράδειγμα παίζουν κατά κόρον οι Σπερς, οπότε μάλλον τα έχεις λίγο μπερδεμένα στο μυαλό σου.

14:02

Σπύρος : Φαινόταν από τα πρώτα κιόλας λεπτά ότι ο αγώνας χάνεται. Όσο περνούσε η ώρα και σκεφτόμουν τι θα μπορούσε άραγε να κάνει ο Κατσικάρης για να αλλάξει τη ροή του αγώνα απάντηση δεν έβρισκα. Μερικές φορές ένα παιχνίδι απλά δεν μπορείς να το κερδίσεις

14:05

Σωστό είναι αυτό που λες Σπύρο. Μονάχα που, για να είμαστε απόλυτα δίκαιοι, για να βρεθείς σε θέση να μην έχεις αντίδραση και να μην υπάρχει περιθώριο να κερδίσεις, κάποιο λάθος έχεις κάνει νωρίτερα. Προφανώς στην πνευματική προετοιμασία ενόψει του αγώνα.

14:05

Spyros : Καλημέρα! Απ’ οτι φάνηκε είχε ταβάνι χαμηλό αυτή η Εθνική. Κέρδισε τις μικρές ομάδες, αποθεώθηκε απο τους δημοσιογράφους και στο πρώτο ματς απέναντι σε σοβαρό αντίπαλο διασύρθηκε. Κατά τη γνώμη μου δεν έπρεπε καν να είχε βρεθεί σε αυτό το τουρνουά αφού η πρόκριση χάθηκε στο παρκέ. Πλήρωσε και πήγε χωρίς να της αξίζει και τελικά είδαμε το αποτέλεσμα.

14:07

Σπύρο, στον αθλητισμό υπάρχει πρόοδος κι εξέλιξη. Σίγουρα λοιπόν υπάρχουν πράγματα που αποκόμισε η Εθνική απ’ αυτό το τουρνουά. Γενικότερα, αυτή η μηδενιστική προσέγγισή σου είναι πολύ μακριά απ’ την λογική μου.

14:08

Αρης : Υπήρχε κάποιος λόγος που δεν έριξε μέσα Γλυνιαδάκη και Βουγιούκα για να φθείρουν τους ψηλούς της Σερβίας αλλά προτιμήσε να κάψει τον Μπουρούση;

14:09

Στα λίγα λεπτά που αγωνίστηκαν Άρη, δεν κατάφεραν να βοηθήσουν. ξαναλέω όμως: είναι άδικο να ρίξουμε την ευθύνη μονάχα σε 2-3 παιδιά.

14:09

νικος : συγχαρητηρια στην εθνικη ομαδα για την προσπαθεια της σε αυτο το τουρνουα που σαφως ηταν πολυ μεγαλη με 5 νικες αρα δεν θεωρειται κακη..η αληθεια ειναι οτι απογοητευτηκα λιγο απο αυτην την ηττα γιατι ηταν απροσμενη βαση της εικονας μας στον ομιλο..γιωργο τι πιστευεις οτι φταιει που χασαμε κα;ι μοιραια αποκλειστηκαμε τα ποσοστα μας σε αντιθεση με τους σερβους η μαχητικοτητα η κατι αλλο;

14:13

Τα ποσοστά ήταν αποτέλεσμα της εικόνας των δύο ομάδων. Η ομάδα δεν είχε ψυχολογία και κατ’ επέκταση δεν έπαιξε άμυνα. Αν θέλουμε να συγκρίνουμε την Εθνική μας με το απόλυτο μπάσκετ που έπαιξαν πέρσι οι Σπερς (κάτι που γράφτηκε και ειπώθηκε από πολλούς), τότε πρέπει να καταλάβουμε το εξής: η ομάδα του Πόποβιτς είναι παράδειγμα προς μίμηση και στις δύο πλευρές του παρκέ.

14:14

RAZIEL : Ο Τζουγκαρακης δεν ειχε θεση σε αυτη την ομαδα??? Ο Σπανος που ειναι εξελιιξιμος? Ακομα και ο Αθανασουλας??

14:15

Τρολάρεις Raziel.. Μήπως να έπαιρνε και τον Τάκη Φύσσα;

14:15

Νικος : Στις θέσεις των ψηλών : Μπογρης , Καββαδας δεν θεωρώ ότι μπορούν άμεσα να βοηθήσουν τον μόνο μπορούση. Ο Μαυροκεφαλίδης είναι πολύ sοft 5άρι. Αν όχι Σόφο και Κουφός τότε ποιοι μπορούν να καλύψουν τις εν λόγω θέσεις? Ευχαριστώ.

14:19

Νίκο, δώσε λίγο χρόνο σε Μπόγρη και Καββαδά. Η σεζόν που έρχεται είναι καθοριστική για την εξέλιξή τους. Με τον Λουκά είσαι μάλλον λίγο αυστηρός. Όσο για τους δύο (Σόφο, Κουφός) νομίζω ότι πρέπει να γίνει προσπάθεια επαναπροσέγγισης. Ειδικά με τον Κουφό.

14:20

Κωνσταντίνος : Καλησπερα Γιωργο. Χτες χασαμε απολυτως δικαια. Θεωρω οτι η ηττα προερχεται απο τον ενθουσιασμο ο οποιος μεταφερθηκε αναποφευκτα απο το φιλαθλο κοσμο στην ομαδα. Καθε πρωι τα πρωτοσελιδα παρουσιαζαν τα παιχνιδια της εθνικης ως βγαλμενα απο NBA κι οποιος τολμουσε να πει <<ηρεμια, το κεφαλι χαμηλα να εχουμε>> εθεωρειτο μιζερος και απαισιοδοξος. Δεν ειναι δυνατον να κερδιζεις Σενεγαλη, Φιλιππινες, Πουερτο Ρικο, Αργεντινη και να μιλας για μεταλλιο μη εχοντας αντιμετωπισει κλασικες υπερδυναμεις οπως η Σλοβενια, οι ΗΠΑ, η Ισπανια, η Λιθουανια και φυσικα η Σερβια (το ξερω οτι τις περισσοτερες απο αυτες μονο στον τελικο θα τις βρισκαμε αλλα δεν εστιαζω σε αυτο, εστιαζω στο οτι εκτος απο την Αργεντινη, δεν ειδαμε αλλη σοβαρη ομαδα). θυμαμαι χαρακτηριστικα σε εναν ραδιοφωνικο σταθμο, επειτα απο τη νικη επι της Αργεντινης οι παρουσιαστες συζητουσαν αν μας συμφερει περισσοτερο η Βραζιλια η η Αργεντινη στα προημιτελικα. Καμια σοβαρη ομαδα δε λειτουργει ετσι και ουτε ο κοσμος της θα επρεπε. Για μενα, περισσοτερο φταινε οι δημοσιογραφοι (δεν αναφερομαι σε σενα προσωπικα) παρα η ομαδα. Ο Κατσικαρης ειναι εξαιρετικος προπονητης και αξιοποιει στο 100% το υλικο που εχει. Αν η ομαδα εχει μονο δυνατο σεντερ τον Μπουρουση και δεν υπαρχουν ηγετες, αυτο δεν ειναι δικο του θεμα. Συγχαρητηρια στην ομαδα, συγχαρητηρια και στους Σερβους που πηραν μπεσα το παιχνιδι και καλη συνεχεια στην εθνικη μας…

14:27

Κατ’ αρχάς, άνοιξε ένα-ένα όλα τις ζωντανές συζητήσεις των τελευταίων ημερών με τον κόσμο και θα δεις ότι όποτε κάποιος άρχιζε τα “πάμε φουλ για μετάλλιο”, “πόσες πιθανότητες έχουμε να κερδίσουμε την Ισπανία στον ημιτελικό”, η απάντηση απ΄ όλα τα παιδιά εδώ στο contra.gr ήταν η εξής: μην βιάζεστε. Πρώτα υπάρχει η Σερβία, που δεν είναι εύκολος αντίπαλος.
Επιπλέον, θα σου πω το εξής Κωνσταντίνε. Αν όλο αυτό το κλίμα υπεραισιοδοξίας μεταφέρθηκε και επηρέασε σε τέτοιο βαθμό την ομάδα, τότε μάλλον έχουμε υπερεκτιμήσει τους παίκτες μας. Είναι ανθρώπινο να επηρεαστούν, δύσκολο όμως στον βαθμό που εκτιμάς ότι συνέβη.
Για τις ελλείψεις στο ρόστερ, συμφωνούμε απόλυτα.

14:30

κυριακος : Ο προπονητης εκανε καλη δουλεια και πιστευω οτι σε καποιο καιρο αν αποκομισουν την απαραιτητη εμπειρια παικτες και προπονητης θα φτασουμε ψηλα.παρ’ολα αυτα πιστευω οτι το παιχνιδι το χασαμε με το που μπηκαμε κυριως εξαιτιας κατσικαρη που δεν παρουσιασε καμια ευελιξια στο σχεδιασμο του αλλα και δεν περασε το πνευμα που χρειαζοταν στους παικτες

14:30

Όταν η ομάδα δεν παρουσιάζεται έτοιμη πνευματικά, μοιραία το μεγαλύτερο βάρος πέφτει στον προπονητή Κυριάκο.

14:31

Δημήτρης : Καλησπέρα Γιώργο.Στην περίπτωση που δεν συμμετάσχει ο Μπουρούσης στο Ευρωμπάσκετ ποιοι παίκτες θα κληθούν να αναπληρώσουν το κενό με δεδομένη τη συνήθεια απουσίας του Κουφού από την Εθνική τα τελευταία πέντε χρόνια;

14:33

Ευτυχώς ο Μπουρούσης δεν λείπει ποτέ, μονάχα αν (χτύπα ξύλο) δεν μπορεί να περπατήσει. Όσο για τον Κουφό, το είπα και πριν. Έκανε λάθος, γνώρισε την κατακραυγή γι’ αυτό, όμως είμαι εναντίον του “αποκεφαλισμού”, χωρίς να έχει δοθεί μια δεύτερη ευκαιρία.

14:33

kanapedakias : Αυτο που με ενοχλησε στην εικονα της εθνικης ηταν που σε κανενα σημειο του αγωνα δεν καναμε συνεχομενα 2 καλες αμυνες.Σχεδον σε ολα τα 1vs1 χασαμε.Υπαρχει καποια λογικη εξηγηση;Ασχετα παντως με το χθεσινο πιστευω πως ειμαστε σε καλο δρομο για να χτισουμε μια καλη ομαδα για τα επομενα χρονια.

14:35

Σωστά το λες. Χάσαμε όλα τα 1vs1. Ειδικά αυτή η ιστορία με τον Μπιέλιτσα, δεν είχε γιατρειά. Θέμα προσόντων και συγκέντρωσης. Όταν δεν είσαι ο καλύτερος αθλητικά, οφείλεις να παίζεις στο 110%, τόσο ατομικά όσο και ομαδικά.

14:36

Γιώργος : καλησπέρα! ήθελα να ρωτήσω το εξής: πέρυσι έφταιγε ο προπονητής. Φέτος που όλοι τον αποδέχονται, που οφείλεται η αποτυχία για το παραπάνω βήμα; Γιατί θεωρώ ότι η πρόκριση από τον όμιλο δε θεωρείται υπέρβαση. Το λέω γιατί τελευταία αποτυγχάνουμε στο παιχνίδι της υπέρβασης

14:38

Πέρσι δεν έφταιγε μονάχα ο προπονητής. Η’ μάλλον, για να είμαι ακριβής, δεν είχε την βασική ευθύνη ο προπονητής. Εννοείται ότι η πρόκριση απ’ τον όμιλο δεν είναι υπέρβαση, όμως πέρα απ’ τα αποτελέσματα μετρούν κι άλλα πράγματα.

14:38

panzer : kalispera ego pisteuo oti to provlima itan i seira ton agonon tha itan protimotero na paizame prota me kroates kai argentinous xoris ti sigouri prokrisi gia na exoun ta paidia dio diskola mats me agxos

14:39

Μάνος : Γιώργο δεν πιστεύεις ότι Παπανικολάου, Σλούκας, Μάντζαρης έκαναν αρκετά φτωχό Μουντομπάσκετ δεδομένης της ποιότητάς τους? Δεν μιλάω για Βουγιούκα, Γλυνιαδάκη γιατί οι απαιτήσεις δεν ήταν πολλές..Προσοχή σε όψιμους “κάφρους” δεν το προσωποποιώ λόγω Ολυμπιακού, τα παιδιά πιστεύω ότι είναι το μέλλον του Ελληνικού μπάσκετ..

14:42

Ο παίκτης απ’ τον οποίο με βάση το ταλέντο και τα αθλητικά του προσόντα περιμέναμε να βγει μπροστά, ήταν αναμφίβολα ο Κώστας Παπανικολάου. Δεν συνέβη.

14:42

Θωμας : Καλημερα Γιωργο. Μηπως οι καλες εμφανισεις μας ηταν πλασματικες αν αναλογιστεις οτι ολες οι ομαδες απο τον ομιλο μας αποκλειστικαν και ευκολα μαλιστα απο τον αλλον ομιλο. Μηπως το επιπεδο του ομιλου μας ηταν χαμηλο για αυτο φαινομασταν υπερομαδα??

14:42

Σε ένα βαθμό ισχύει Θωμά.

14:43

Βασιλης : Σε αντιδιαστολη με την εθνικη του Γιαννακη,η οποια εδινε εμφαση πρωτιστως στην αμυνα,η εθνικη του Κατσικαρη ειδαμε πως ειχε κυριως επιθετικες αρετες.Μηπως αυτο ειναι το θεμα(αμυνα δηλαδη) που πρεπει να δωσει εμφαση ο Κατσικαρης;Στην τελικη απο την ενεργεια που βγαινει στις αμυνες προκυπτουν και πιο ”ευκολες” επιθεσεις…

14:46

Δεν νομίζω ότι ο Κατσικάρης δεν δίνει έμφαση στην άμυνα. Σίγουρα δεν το κάνει στον βαθμό που ίσχυε με τον “Δράκο”, που μπορούσε να θυσιάσει πολλά στην επίθεση προκειμένου να έχει το μάξιμουμ στα μετόπισθεν, αλλά μέχρι εκεί. Επιπλέον, μην ξεχνάμε ότι ο Γιαννάκης, την εποχή των μεγάλων επιτυχιών έδωσε πρωταγωνιστικούς ρόλους σε σπεσιαλίστες της άμυνας (Παπαλουκάς, Διαμαντίδης, Χατζηβρέττας, Τσαρτσαρής), πάνω στους οποίους στηρίχθηκαν οι επιτυχίες.

14:46

Ηλιας Τ. : Μπραβο στα παιδια,αλλα διαφωνω οταν λετε αυτη η ομαδα εχει μελλον.Δεν εχει μελλον χωρις 2-3 πενταρια υψηλου επιπεδου. Οσο καλη δουλεια να κανει ο Κατσικαρης, οσο μεγαλη ορεξη να εχουν “αυτοι που θελουν” να παιξουν, δυστυχως η θεληση δεν αναπληρωνει ταλεντο και υψος.

14:47

Γι’ αυτό ακριβώς πρέπει να γίνουν όλα όσα απαιτούνται για να επιστρέψει ο Κουφός.

14:47

Παναγιώτης : Παιδιά Συνχαριτίρια για την προσπάθεια σας!! Απλός ήθελα να ρωτήσω ,τι πώς έγινε αυτό με την Σερβία ,δεν είχαμε προπονηθεί καλά??? Η δεν εέχαμε κανι καλό scouting?

14:48

Ψυχολογία Παναγιώτη. Μας έπιασαν οι Σέρβοι απ’ τον λαιμό κι εμείς δεν είχαμε κανένα περιθώριο αντίδρασης.

14:48

chrstos : καλησπερα ! απλα χασαμε γιατι δεν ειχαμε 5αρια ,, το τι βομβαρδισμος επεφτε στο καλαθι μας δεν λεγετε …δυστιχως οσο θεοι ας το πουμε ειμαστε σε ολες τις θεσεις εκει ποναμε ….

14:49

Δημητρης : το προβλημα μασ νομιζω οτι ηταν οτι ποτε δ βρεθηκαμε πισω στο σκορ στον ομιλο κ κατ επεκταση δεν ειχαμε τροπο να διαχειριστουμε μια τετοια κατασταση σε ενα νοκ αουτ ματσ

14:49

Έπαιξε σίγουρα ρόλο αυτό που λες Δημήτρη.

14:51

ΤΕΟ7 : Καλησπέρα,θέλω να θέσω 2 θέματα : 1. θεωρώ υπερβολική την προστασία που έχει το ελληνικό μπασκετ και οι έλληνες παίκτες – προπονητές (εθνικό και συλλογικό επίπεδο) από τα ΜΜΕ (σε βαθμό μασωνίας). Πιστέυω ότι το επίπεδο του έλληνα καλαθοσφαιριστή έχει πέσει αρκετά. Θα κάνω 2 συγκρίσεις : το 2005-2006 η ομάδα είχε πρωταγωνσιτές Διαμαντίδη Σπανούλη Φώτση κλπ σε ηλικές τότε 24 – 26 (παιχταράδες με προσωπικότητα!!!) Σήμερα οι αντίστοιχοι ηλικιακά στην Εθνική Παπ, Σλούκας, Μάντζαρης είναι ακόμα ταλέντα – κομπάρσοι… Η έλλειψη ποιότητας φαίνεται και από τις μικρές Εθνικές . Προσπαθούν να μας πείσουν ότι Παπαγιάννης Μουράτος Λούντζης κλπ θα φέρουν ευρωπαικά μέσω ΠΑΟ ΟΣΦΠ όταν δεν μπορούν να πάρουν ένα μετάλλιο με τις Εθνικές (κάποτε τα σαρώναμε σε μικρές ηλικίες). Πρέπει να ΔΟΥΛΕΥΤΕΙ ΠΙΟ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΙΚΑ ΣΕ ΑΤΟΜΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗΣ!!

14:52

Συμφωνώ απόλυτα με το τελευταίο που επισήμανες Τεο. Στα υπόλοιπα σε βρίσκω υπερβολικό.

14:53

christos : μααα κυριε Συριγο προς θεου ,, βουγιουκας και γλυνιαδακης ειναι πολυ χαμηλου επιπεδου ..ελεος…καλα παιδια οκ ολα καλα αλλα με αυτους δν..

14:57

Να τους ρίξουμε στην πυρά λοιπόν για να ικανοποιήσουμε τις ορέξεις μας; Αντί να λέμε για τον Γλυνιαδάκη “μπράβο στο παιδί, γιατί την ώρα που τον χρειαζόμασταν, άφησε τα μπάνια του και ήρθε να δώσει το 100% για να μας βοηθήσει”, πρέπει σύμφωνα με την λογική σου να βάλουμε μπροστά το έλλειμμα ταλέντου που παρουσιάζει. Διαφωνώ.
Πονάγαμε στο 5 αναμφίβολα, αλλά με αφοριστικές προσεγγίσεις δεν κερδίζουμε απολύτως τίποτα.

14:57

alex : Ένας νοκ-άουτ αγώνας είναι ένα γεγονός, όχι ένα φαινόμενο. Δεν υπάρχει κάτι που φταίει ή δεν φταίει. Ήταν απλώς μια κακή βραδυά. Όμως το ότι οι εθνικές μας μπάσκετ σε όλες τις ηλικίες είναι σε ανυποληψία τα τελευταία χρόνια είναι ένα φαινόμενο, που πρέπει να αναλυθεί. Κάτι δεν κάνουμε σωστά. Χρειάζεται σοβαρή δουλειά στις υποδομές, έχουμε μείνει πίσω ως χώρα, ως κοινωνία. Χαμηλά το κεφάλι, και δουλειά. Ελπίζω σε μια ριζικότερη ανανέωση.

15:01

Σωστός και πάνω απ’ όλα ψύχραιμος ο Άλεξ. Όλα ξεκινούν απ’ την δομή της κοινωνίας μας και κατά συνέπεια απ’ τον τρόπο που αντιμετωπίζουμε τον αθλητισμό. Το ψυχροπολεμικό, ανατολικού μπλοκ, μοντέλο, συναντά τον πλήρως απαίδευτο νεοέλληνα. Φονικός συνδυασμός..

15:03

left : Κακιζω τα σχολια συναδελφων σου για Τεοντοσιτς πριν το ματς. Ηταν αψογος ,συγκεντρωμενος και καταλυτης στην δικαιη νικη της ομαδας του. ΑΠΟ ΠΟΥ Ως που ευκολη η ΣΕΡΒΙΑ ?

15:05

Είναι εύκολο θύμα ο Μίλαν. Ικανοποιεί την επιθυμία του έλληνα δημοσιογράφου να πει κάτι με το οποίο πιστεύει ότι θα προκαλέσει εντύπωση.

15:06

Νίκος : Όπως και ο giannis αλλά και σε δική μου ήδη αποσταλθείσα ερώτηση, δεν θεωρώ ότι υπάρχει θέμα ευθύνης στους 2 ψηλούς,από κανένα που γνωρίζει από Μπάσκετ. Οι Σέρβοι ήταν καλύτεροι και κέρδισαν, οι 2 ψηλοί μας απλά τόσο μπορούσαν τόσο έπαιξαν. Απλά θεωρώ ότι πρέπει να υπάρξουν επιλογές που θα δώσουν το κάτι παραπάνω.

15:06

Σωστό Νίκο.

15:06

giannis : δεν λέω ότι χάσαμε αποκλειστικά απ’αυτό, ούτε ρίχνω ευθύνες, δεν φταίνε βουγιούκας-γλυνιαδάκης, αν δεν ήρθε ο κουφος και δεν κάνουνε γι αυτό το επίπεδο, απλά το ότι έπρεπε να προστατευθεί απ’τα φάουλ ο Μπουρου, μας οδήγησε να μην μπορούμε να παίξουμε αποτελεσματική αμυνα. Εννοείται ότι και άλλοι εμφανίστικαν κατώτεροι των προσδοκιών

15:07

Τώρα καταλαβαινόμαστε πλήρως Γιάννη.

15:07

Ηλίας : Καλησπέρα Γιώργο, έχω την εντύπωση ότι ο Κατσικάρης κατάφερε να “κρύψει” τις ατομικές αδυναμίες των παιχτών παίζοντας όσο πιο ομαδικά και γρήγορα μπορούσε στα πρώτα παιχνίδια. Αυτό που οι Σέρβοι κατάφεραν ήταν να μας παίξουν για 40 λεπτά σε 5 εναντίον 5 επιθέσεις, εκεί όπου απέναντι σε κλειστές άμυνες υπερτερούσαν οι προσωπικές ενέργειες. Και οι Σέρβοι στο 1on1 είναι μάνα καϊμένη! 2 ερωτήσεις: 1. Όταν μια κακή άμυνα man to man με συνεχείς αλλαγές δεν τραβάει δοκιμάζεις τη ζώνη (ζώνη 2-3 ενδεχομένως); 2. Ο Μάντζαρης έδειξε να πατάει καλά, έπαιξε καλή άμυνα πάνω στον Bogdanovic, έδωσε και κάποιες επιθετικές λύσεις, ωστόσο αντικαταστάθηκε στο ημίχρονο και δεν ξαναχρησιμοποιήθηκε. Πώς το δικαιολογείς; Όπως και να έχει τα παιδιά έκαναν την προσπάθειά τους, είναι κρίμα να ψάχνουμε για δικαιολογίες για αυτή την ομάδα. Ας δώσουμε χρόνο στο προπονητικό team και τους παίχτες να ψηθούν σε διεθνής αγώνες πρωτού βγάλουμε συμπεράσματα. Ευκαιρίες θα βρεθούν…

15:09

Ένα ζον πρες είναι αλήθεια πως το περίμενα, με βάση και την εικόνα του αγώνα. Ειλικρινά όμως δεν ξέρω αν η ομάδα το είχε δουλέψει στην προετοιμασία για να το έχει στο οπλοστάσιό της.

15:10

Παιδιά, σας ευχαριστώ για την συμμετοχή. Θα τα ξαναπούμε μόλις επιστρέψω απ’ την Ισπανία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ