Κόμπε Μπράιαντ: Το άγνωστο διαφημιστικό όπου έγινε ντετέκτιβ ποδοσφαιριστών

Ο Κόμπε Μπράιαντ πρωταγωνιστής σε ταινία δράσης; Ναι και το αποτέλεσμα ήταν πιο μαγικό, πιο badass απ' όσο μπορείς να φανταστείς.

Ο Κόμπε Μπράιαντ αντιδρά σε απόφαση του διαιτητή, κατά τη διάρκεια του αγώνα Σαν Αντόνιο Σπερς - Λος Άντζελες Λέικερς.
Ο Κόμπε Μπράιαντ αντιδρά σε απόφαση του διαιτητή, κατά τη διάρκεια του αγώνα Σαν Αντόνιο Σπερς-Λος Άντζελες Λέικερς AP PHOTO/DARREN ABATE

Τo content marketing υπάρχει παντού σήμερα: στις ταινίες που βλέπουμε στο σινεμά, στις σειρές του Netflix, ακόμα και σε κείμενα που διαβάζουμε. Υπάρχουν κάποιες φωτεινές στιγμές, που το content είναι τόσο έξυπνο, που σε κάνει να ξεχνάς ότι αυτό που παρακολουθείς, η πληροφορία που καταναλώνεις, είναι απολύτως εμπορική. Το 2012, η ιταλική Nike πήρε τηλέφωνο τον σκηνοθέτη φιλμ νουάρ Έντσο Καστελάρι, τον Τζενάρο Γκατούζο, τον Μάρκο Ματεράτσι, τον Κλαούντιο Μαρκίζιο, τον Αλμπέρτο Ακουιλάνι, τον Τζιαμπάολο Πατσίνι και τους έδωσε τα κλειδιά για τη δημιουργία μιας ταινίας μικρού μήκους. Όμως, ο απόλυτος πρωταγωνιστής δεν είχε καμία σχέση με το ποδόσφαιρο. Ήταν ο Black Mamba, γνωστός και ως Κόμπε Μπράιαντ.

Το 'Milano Kalibro Kobe' θυμίζει σε πολλά σημεία το 'Sabotage' των Beastie Boys, με τη μόνη διαφορά πως εδώ κανείς δεν πρωταγωνιστεί ως η καρτουνίστικη εκδοχή κάποιου νουάρ στερεότυπου. Όλοι είναι badass, όλοι είναι πολύ σκληροί, αλλά ξεκάθαρα, ο Μπράιαντ είναι το κάτι διαφορετικό. Υποκλινόμαστε στο μυαλό του Καστελάρι, που είδε τον Γκατούζο σαν μοχθηρό μαφιόζο και τον Μπράιαντ ως τον 'MVP' που έρχεται από τις ΗΠΑ στην Ιταλία, για να πατάξει το έγκλημα. Ο 'Black Mamba' εδώ έγινε ντετέκτιβ και μάλιστα χωρίς να αποχωριστεί τα αγαπημένα sneakers του. Θέλει μια δεξιοτεχνία να πετύχεις κάτι τέτοιο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ