Κωνσταντόπουλος: "Μαζί να βελτιώσουμε το προϊόν του μπάσκετ"

Ο διευθυντής μάρκετινγκ και επικοινωνίας της εταιρείας Stoiximan.gr, Πάνος Κωνσταντόπουλος μίλησε στον Sport24 Radio 103,3 και την εκπομπή “Βούρτσα μπάλα και τραμπάλα” με τους Δημήτρη Κωνσταντινίδη, Σπύρο Καβαλιεράτο και Κώστα Παπαγεωργίου για την μεγάλη χορηγία της Basket League.

Κωνσταντόπουλος: "Μαζί να βελτιώσουμε το προϊόν του μπάσκετ"

Για την συμφωνία των δύο πλευρών: “Ήταν μια διαπραγμάτευση που ξεκίνησε τις τελευταίες ημέρες με πολύ καλή διάθεση εκατέρωθεν. Με διάθεση να επιτευχθεί μια καλή συμφωνία για τις ομάδες, για τον συνεταιρισμό και για τη Stoiximan αλλά κυρίως με διάθεση για δουλειά για να βελτιωθεί το προϊόν, για να κάτσουμε όλοι οι εμπλεκόμενοι: Χορηγός, συνεταιρισμός, κανάλια και να βάλουμε ένα χεράκι, ώστε να βελτιώσουμε το προϊόν που λέγεται ελληνικό μπάσκετ. Θα κάνει καλό σε όλους μας”.

Για την κεντρική χορηγία: “Η νέα λίγκα μετονομάζεται σε Soixima.gr Basket League για τα επόμενα δύο χρόνια. Και όπως είπα είμαστε έτοιμοι να δουλέψουμε και να φτιάξουμε το προιόν”.

Για το αν υπήρχαν ενδοιασμοί και πώς κάμφθηκαν: “Σύμφωνα με το τελευταίο διοικητικό συμβούλιο του ΕΣΑΚΕ, διαβάσαμε στα πρακτικά ότι υπήρχε συντριπτική πλειοψηφία για την έγκριση της χορηγίας μας και όπως φαίνεται οι μεγάλες ομάδες αντιλήφθηκαν την ευθύνη και ότι δεν υπάρχει συνεταιρισμός χωρίς τη συμμετοχή τους. Οπότε όλοι μαζί θα κάτσουμε στο ίδιο τραπέζι για να εφαρμόσουμε όλες τις παροχές και επαναλαμβάνω για να δουλέψουμε όλοι μαζί. Η συμφωνία είναι για το όνομα του πρωταθλήματος. Δεν υπάρχει κάποια δέσμευση από από την μεριά μας προς κάποια ομάδα να μην έχει κάποιο χορηγό και φυσικά και μεις έχουμε δικαίωμα σε κάποια ομάδα που δεν έχει χορηγία στη φανέλα να συζητήσουμε ξεχωριστά”.

Για το τι ήταν αυτό που οδήγησε την Stoiximan στο μπάσκετ: “Δεν ήταν δύσκολη απόφαση. Ο προηγούμενος χορηγός δεν έδειξε ενδιαφέρον για ανανέωση, ο συνεταιρισμός μας προσέγγισε, κάναμε μια αρκετά αξιόλογη πρόταση και ψηφίστηκε. Μιλάμε μαζί με τη Super League για τους δύο κορυφαίους συνεταιρισμούς στην Ελλάδα. Οπότε είναι στρατηγικής σημασίας για εμάς ξ στήριξη και του μπάσκετ. Για δύο χρόνια ήμασταν μαζί με τον Παναθηναϊκό και δείξαμε τι μπορούμε να καταφέρουμε σε επίπεδο μάρκετινγκ και σε επίπεδο κοινωνικής ευθύνης. Καταφέραμε πολλά πράγματα μαζί και φιλοδοξούμε να μεταφέρουμε την εμπειρία μας αυτή και την τεχνογνωσία στον συνεταιρισμό, ώστε να κάνουμε αντίστοιχες ενέργειες».

Για τις χορηγίες της Stoiximan.gr: “Το μπάσκετ είναι εμπορικό άθλημα. Τα παιδιά που ήταν στους Ολυμπιακούς Αγώνες τ” αναλάβαμε πολύ πριν γίνουν γνωστοί και κατακτήσουν μετάλλια. Δεν κοιτάζαμε καμία ανταποδοτικότητα τότε. Ήταν καθαρά θέμα θέλησης να στηρίξουμε αθλήματα και αθλητές που είχαν πραγματικά ανάγκη και ήρθαν έτσι τα πράγματα όπου οι τρεις αθλητές μας κατέκτησαν τα χρυσά μετάλλια στους Ολυμπιακούς Αγώνες. Πέρα από αυτά, στηρίζουμε ομοσπονδίες όπως του πόλο και του βόλεϊ, που κακά τα ψέμματα, αυτά τα αθλήματα δεν είναι τόσο εμπορικά όπως το μπάσκετ και το ποδόσφαιρο. Παρόλα αυτά οι αθλητές δίνουν τον αγώνα τους και θέλουμε να αισθάνονται ότι έχουν έναν χορηγό δίπλα τους όχι μόνο υλικά αλλά τους υποστηρίζει με διάφορους τρόπους. Αυτό φαίνεται και από τον τρόπο που μας αντιμετωπίζουν και επικοινωνούν την χορηγία μας προς τρίτους. Όλοι μαζί πρέπει να βάλουμε τα δυνατά μας για να φέρουμε τον κόσμο στα γήπεδα”.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Χορηγία-σταθμός της Stoiximan.gr στην Basket League

News 24/7

24MEDIA NETWORK