Η συζήτηση με τον Τάσο Μαγουλά

Ο Τάσος Μαγουλάς συνομίλησε για 2 ώρες με τους αναγνώστες του Contra.gr για τις προκρίσεις του Παναθηναϊκού και του Ολυμπιακού στον τελικό της φετινής Basket League και την επικαιρότητα στο μπάσκετ. Διαβάστε ποιον έχρισε φαβορί για την κατάκτηση του πρωταθλήματος, τι είπε για Διαμαντίδη, Λο και πως σχολίασε την επιλογή του Φώτη Κατσικάρη για τον πάγκο της Εθνικής.

Η συζήτηση με τον Τάσο Μαγουλά

Αναλυτικά η συζήτηση:

13:50
Καλό μεσημέρι. Το μπάσκετ ξεκινά τις δικές του εκλογές από την Πέμπτη με ...δίπολο. Για το επόμενο χρονικό διάστημα θα δούμε την παράσταση νίκης, τα exit polls των τελικών αλλά και οποιαδήποτε μπασκετική κουβέντα καθώς υπάρχει και το ΝΒΑ.
13:53
aris7 : Ποιός περιμένεις να σηκώσει την κούπα φετος και ποιός παίχτης περιμένεις να κανει τη διαφορα στους τελικους?? ευχαριστώ
13:58
Ελπίζω να μην είναι το...Δ, διακοπή. Για μένα υπάρχει φαβορί, είναι ο Παναθηναϊκός αλλά όχι τόσο ισχυρό, όσο πριν από λίγο καιρό πριν την αλλαγή προπονητή. Θα το αναλύσουμε στην συνέχεια. Παίκτες κλειδιά; Οι ψηλοί.
13:58
ΛΑΜΠΡΟΣ : καλησπέρα, ποιοί προπονητές είναι ελεύθεροι αυτό το καλοκαίρι και ενδέχεται να απασχολήσουν τον ΠΑΟ?
14:00
Ο Μεσίνα αλλά κάνουμε...χιούμορ. Έχω πει την άποψή μου πως και ο Αλβέρτης με το δυνατό προπονητικό τιμ δίπλα του, δεν είναι κακή λύση. Αρκεί να υπάρχει συγκεκριμένο πλάνο.
14:00
θανος : καλησπερα τασο αν κ ξεκουραστες οι 2 ομαδες δεν νομιζω φετος να δουμε συναρπαστικα παιχνιδια..νιμιζω ο ολυμπιακος ειναι καλυτερος φετος αλλα οχι ο περσινος
14:01
Θάνο μου, έχεις δίκιο. Το άγχος είναι μεγάλο πλέον κι επειδή και οι δύο απέτυχαν στην Ευρώπη, ξέρουν ότι το πρωτάθλημα ορίζει μία χρονιά. Πάμε σε σκορ...ημιχρόνου. 60-58, 55-55 κλπ.
14:01
Νίκος : Σε ποιον δίνεις μεγαλύτερο προβάδισμα για το πρωτάθλημα βάση την μεχρι τώρα χρονιά που έχουν κανει και γιατί;(για παναθηναικο-ολυμπιακο μιλάω)
14:02
Προβάδισμα έχει ο Παναθηναϊκός έχοντας κερδίσει επτά από τα τελευταία εννέα παιχνίδια αν δεν κάνω λάθος. Για μένα θα ήταν μεγαλύτερος και πιο σαφές αν έμενε ο Πεδουλάκης διότι αυτός έκτισε τον τρόπο νίκης. Παραμένει πάντως φαβορί βάσει των προηγούμενων αγώνων.
14:02
Kostas : Ποια ομάδα πιστεύεις είναι σε καλύτερη φόρμα και ποια περιμένεις να το σηκώσει φέτος?..Μπορεί να κάνει το break ο Ολυμπιακός?
14:04
Αυτή την στιγμή ο Ολυμπιακός στα ημιτελικά, έδειξε καλύτερη παρουσία λόγω άμυνας. Από εκεί και πέρα αυτό δεν λέει κάτι ελλείψεως αντιπάλου. Ο Παναθηναϊκός με εξαίρεση τον τρίτο αγώνα, δεν έχει την καλύτερη εικόνα.
14:04
evdokimos7 : πως το βλεπεις ρε συ μεγαλε τασο θα κανει τιποτα ο ολυμπιακος ?
14:04
Θα ξέρεις σε 15 ημέρες.
14:04
Οδυσσέας : Καλησπέρα Τάσο, θα ήθελα να ρωτήσω αν ξέρεις κατά πόσο ισχύει αυτό που γράφτηκε με τους διαιτητές και την απαγόρευση μέχρι τέλος της σεζόν
14:06
Ισχύει ότι η Φίμπα τιμώρησε Σχοινά και Πηλοϊδη ως το τέλος της χρονιάς καθώς δεν πέρασαν τα τεστ. Είναι θέμα της ΕΟΚ, αν θα τους βάλει στην κλήρωση για τους τελικούς. Ναι, γίνεται ένα ντέρμπι για το θέμα.
14:06
Τσόρι_άουτ : Ο Family guy - Peter - (ακα Βαγγέλης Ιωάννου), θα κάνει τις μεταδόσεις και των τελικών ; Έχεις καμιά πληροφορία ;
14:06
Από όσο ξέρω, ο Ιωάννου θα κάνει το ΣΕΦ και ο Χατζηγεωργίου το ΟΑΚΑ.
14:06
evdokimos7 : πως το βλεπεις ρε συ το παιχνιδι
14:07
Κλειστό, εκνευριστικό, θα θες μαύρα γυαλιά για να το δεις.
14:07
asdf : κ.Τασο καλησπερα. εγω θα μιλήσω λίγο για το F4. ολοι χαρήκαμε την ήττα της ρεαλ. προσωπικά απο τη ρεαλ ξεχωριζω μονο 2 παικτες, τον ροντριγκεθ και το μπουρουση. ΤΣΚΑ, Μπαρτσα θα κανουν ξεκαθαρισμα το καλοκαιρι. με τη ρεαλ τι παιζει?
14:08
Οι Ισπανοί έχουν μία διαφορετική προσέγγιση. Αν πάρουν το πρωτάθλημα, θα κρατήσουν την ομάδα ως έχει καθώς η χρονιά τους θα είναι επιτυχημένη με στάνταρ που θέτουν. Το μόνο που μπορεί να τεθεί είναι θέμα προπονητή στο τέλος. Το βλέπω όμως δύσκολο.
14:08
Θάνος : Υπερχουν πιθανότητες παραμονής του Αλβέρτη μετα την ολόκληρωση της σεζόν ;
14:09
Κανονικά θα έπρεπε. Αρκεί να υπάρχει συγκεκριμένο πλάνο που θα του ζητηθεί. Το σκεπτικό μίας προσωπικότητας με δύο πολύ καλούς προπονητές δίπλα τους αλλά και καλό ρόστερ, δεν είναι λάθος.
14:09
νικος : Καλησπερα πολυ συντομα σε ποιες θεσεις πιστευεις θελουν ενισχυση οι 2 ομαδες?
14:11
Το κυρίαρχο ζήτημα είναι ο Παναθηναϊκός που έχει παίκτες μεγαλύτερης ηλικίας και λιγότερους ποιοτικούς Έλληνες. Είναι θέμα διαχείρισης και σχεδιασμού. Ο Ολυμπιακός δύσκολα θα χαλάσει το ρόστερ του εκτός αν χαθεί κανένας παίκτης όπως ο Παπ.
14:11
Αρης : την άποψή σου για την σημερινή ανακοίνωση του Ολυμπιακού; Εγώ νομίζω ότι είναι παιχνίδι εξουσίας και όχι κάτι ουσιαστικό. Καταλαβαίνω γιατί γίνεται αλλά θα ήθελα να μένει η εθνική απ'έξω.
14:13
Τα παιδία συνεχίζει και παίζει. Λάθος προσέγγιση από τον Ολυμπιακό λίγες ώρες πριν τους τελικούς. Το έλεγα και για το θέμα των διαιτητών, δεν υπάρχει λόγος για εντυπώσεις. Πολύ σωστά η ομάδα θέλει να μάθει λεπτομέρειες για τους παίκτες της, πολύ λάθος το κάνει δημόσια.
14:14
ΦΙλαθλος : Καλησπερα Τασο. Απαντησε μου σε παρακαλω, τι εφταιξε και ενω η ομαδα ξεκινησε την χρονια με προσδοκια την παρουσια στο F4 αγκομαχα να κερδισει τον ΠΑΟΚ; Αποψη μου, λαθος χειρισμοι του προεδρου με απολυση Πεδουλακη και αποκτηση Μπατιστ-Πινγκ, ενω ειχαμε για σεντερ τον τωρινο πρωταθλητη Ευρωπης Σχορτσιανιτη.
14:15
Δεν διαφωνώ σε τίποτα. Ο Σόφο κακώς έφυγε ενώ δεν έπρεπε να μετρήσει συναισθηματικά το θέμα του Μπατίστ. Ο Πινγκ είναι άλλη ιστορία και σωστά αποκτήθηκε γι αυτό το λόγο. Άλλωστε δεν δέσμευσε κάποια θέση.
14:15
geo-dypp : Η εθνική θα πάρει προπονητή πριν ή μετά το Μουντομπάσκετ??
14:16
Κάποια στιγμή θα πάρει. Όπως έχουμε γράψει στο contra.gr, ο Κατσικάρης θα αποφασίσει αυτές τις ημέρες αν τελικά θα αποδεχθεί την πρόταση. Ακόμα όμως ο Τρινκιέρι είναι προπονητής με συμβόλαιο.
14:17
Στράτος : Καλησπέρα, είναι η πρώτη χρονιά που θεωρώ τον ΟΣΦΠ φαβορί ακόμα και με μειονέκτημα έδρας. Είναι ομάδα που μποορεί να διατηρήσει το επίπεδό της σε σειρά αγώνων και ο λόγος είναι ο χαμηλότερος μ.ο ηλικίας. Εξάλλυ και ο ΠΑΟ έδειξε να μένεο από δυνάμεις στη Μόσχα, σε αντίθεση με τον ΟΣΦΠ που πάλεψε μέχρι τέλος το 5ο παιχνίδι με έναν πολύ πιο ΄δύσκολο αντίπαλο. Ο μόνος λόγος που θα χαθει (κατά την άποψη μου) θα είναι αν όντως ο ΟΣΦΠ έχει αποκτήσει κόμπλεξ απέναντι στον ΠΑΟ. Τι λες;
14:17
Εγώ δεν θα το πω κόμπλεξ, αλλά λογική ότι "μας αδικούν". Θυμίζω ότι δεν το είχε 2012 και πήρε τον τίτλο.
14:18
Μιτσος Σ : Ετσι οπως τους ειδες στα ημιτελικα σου δειξανε κανενα καινουργιο στοιχειο ειτε οι μεν ειτε οι δε; Ποσο εχει αλλαξει (αν εχει) η ψυχολογια των παικτων του Ολυμπιακου στα εκτος εδρας (τωρα που επαιξε και την Ρεαλ) σε σχεση με το πως αγωνιστηκε το χειμωνα εναντιον του ΠΑΟ; Η φυγη Πεδουλακη ειναι τελικα συν ή πλην για τον ΠΑΟ;
14:18
Ο Ολυμπιακός πάει λίγο πιο αργά και δοκίμασε κάποιες ζώνες. Ο Παναθηναϊκός ανοίγει το σκορ, αλλά χαλαρώνει την άμυνα. Στο τελευταίο παιχνίδι όμως, ήταν πιο πολύ Παναθηναϊκός. Όταν ξεκινήσουν αυτοί οι αγώνες, δεν θα μετράει τίποτα.
14:19
θανάσης : ανεξάρτητα απο το αν θα πάρει ή όχι το πρωτάθλημα, ποιά πιστεύεις οτι θα πρέπει να είναι η πρώτη κίνηση του Ολυμπιακού μετά τους τελικούς?
14:19
Να βρει καλύτερους καλύτερους ξένους.
14:19
Πανος : πιστευεις μπορει να κανει νικη στο οακα ο ολυμπιακος?τι γινεται με κατσικαρη στην εθνικη?
14:20
LeBron : Αν στοιχιμάτιζες σε ενα ακριβές σκορ τελικών ποιο θα ήταν αυτό; (Προσωπικά λέω Ολυμπιακός σε 4 match.)
14:20
Δ...
14:20
Nikos : Αν παρει και το πρωταθλημα ο Παναθηναικός, ο Μπαρτζώκας μένει ή φεύγει?
14:20
Αν φύγει θα είναι λάθος. Η ομάδα άλλαξε πολύ φέτος και θέλει χρόνο.
14:20
κωστας : ο Παναθηναϊκος πρεπει να παρει ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ αναλογο του μεγεθους του. λογικα το μισο ροστερ θα αλλαξει και χρειαζεται ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ για να φτιαξει μια νεα ομαδα. τα υπολοιπα ειναι για να εχουμε να λεμε.
14:21
loukos13 : taso kalispera.pisteueis o panathinaikos tha paiksei pio polu me tous psilous h' me makrina sout opws ekanes persu?
14:21
Ο Παναθηναϊκός έχει δείξει φέτος ότι αν βάλει τα σουτ, νικάει αρκεί να μην χαλαρώσει στην άμυνά του. Αυτό θα προσπαθήσει να κάνει.
14:21
Τάσος Χαλκίδα : εΤασε καλησπέρα! Βλέπω επιμένεις στον Αλβέρτη...εντάξει, ελευθερώσε κ έτρεξε τον Παναθηναϊκό, ομως τα παιχνίδια τα έπερνε η άμυνα του. Θεωρώ "λιγο" τον Αλβέρτη ακόμα κ με staff έμπειρο διπλα του, το ισοζύγιο δεν ειναι θετικό...ασε που χαλάει κ το δικό του το brand name o Φράνκι...
14:23
Τάσο μου, επιμένω γιατί μου αρέσει αυτό το σκεπτικό, θυμίζει πολύ Αμερική. Μπορούν να βάλουν ακόμα έναν προπονητή. Μανωλόπουλος και Πρίφτης είναι εξαιρετικοί, ο Αλβέρτης έχει άποψη για το μπάσκετ, γιατί όχι; Μην ξεχνάς ότι όποιος παίκτης κι αν έρθει, θα σεβαστεί τον Φράγκι.
14:23
ΠΑΡΗΣ : ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥ ΤΕΛΙΚΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΒΑΛΕΙ. Η ΝΕΡΙΤ?
14:23
Ναι
14:23
aris7 : Τασο συγγνωμη που σε παω στα μεταγραφικα απο τωρα(μεσα μαη) αλλα πες μου λιγο την γνωμη σου για τον τιτάνα Καιλ Χαινς.. ποια ειναι τα δεδομένα για επιστροφή και αν πιστευεις οτι θα γυρισει-βοηθήσει
14:25
Ο Χάινς έχει συγκεκριμένο ταβάνι και το έλεγα πέρυσι και ας μην άρεσε η άποψή μου. Είναι παίκτης για μία δουλειά σταθερή και θέλει η ομάδα να λειτουργεί έτσι ώστε να κρύβει τις αδυναμίες του(παιχνίδι κοντά στο καλάθι, τελειώματα, ακόμα και προσωπική άμυνα σε πιο ψηλούς παίκτες). Νομίζω ότι περισσότερο θα μοιάζει με ξαναζεσταμένο φαϊ.
14:25
μανος : Παιζει θεμα μπαρτζωκα σε περιπτωση απωλειας τιτλου?
14:25
tasos : gia hines taso ti les?
14:25
Nikos : Γιατί δεν έχεις γράψει ακόμη σχόλιο για τον τελικό Ρεάλ - Μακάμπι?
14:25
Έχω γράψει αλλά σήμερα. Θα μπει κάποια στιγμή. Με πολεμάνε παιδί μου τα ισχυρά συμφέροντα των μνημονιακών δυνάμεων στο σάιτ.
14:26
Dimitris : Τασο τι βλεπεις για ΠΑΟ το καλοκαιρι:Διαμαντιδης-Μεταγραφες.Θα βαλει λεφτα ο Γιαννακοπουλος ή (και ελεω Μακαμπι) θα συνεχισει στην ιδια σφιχτη λογικη;
14:29
Η σφιχτή λογική είναι ...λογική στις ημέρες μας. Το θεωρώ σωστό μία ομάδα που 15 χρόνια κατά μέσο όρο είχε το μεγαλύτερο μέσο όρο προϋπολογισμού, να ...ηρεμήσει λίγο. Δεν γίνεται συνέχεια να πληρώνει από την τσέπη του ένας άνθρωπος.
14:29
Δημήτρης : Τάσο, καταρχήν έχεις παχύνει,δεύτερον εγώ σε αντίθεση με σένα πιστεύω οτι θα γίνει πιο ανοιχτό ματς σε σχεση με τα προηγουμενα,εκτιμω πως ο αλβερτης δεν είναι ίδιος του πεδουλάκη και δε θα μπορεσει να εγκλωβισει οσο καλα οσο εκεινος τον ολυμπιακο επιθετικά
14:29
Ναι αλλά δεν βλέπεις τον Ολυμπιακό να παίζει πιο συγκρατημένα; Αυτό μου φάνηκε στην σειρά με τον Πανιώνιο.
14:30
ΔΗΜΗΤΡΗΣ : ΜΠΟΡΕΙ Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΤΙΣ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ?ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟ MONENTUM ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΜΕ ΜΙΑ ΝΙΚΗ ΣΠΑΕΙ ΤΗΝ ΕΔΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΗΚΩΝΕΙ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ
14:30
markos : pisteueis oti yparxei periptwsi epistrofis obradovits i itoudi apo fetos?
14:30
Όχι.
14:30
Νικος : Τάσο, τελικά ο Ρουντι και ο Τεοντοσιτς ειναι οι μεγαλυτεροι loosers στην Ευρωπη???
14:31
Για τον Τεόντοσιτς, σίγουρα όχι ότι είναι ηττοπαθής, αλλά δεν μπορεί να ελέγξει τον εαυτό του. Για τον Ρούντι, ας χάσει ένα ακόμα φάιναλ φορ, να είμαστε...σίγουροι.
14:31
Δημητρης : Ο Μποχωριδης θα επιλεγει στα ντραφτ? Πως το βλεπεις Τασο?
14:31
Νομίζω ότι θα αποσύρει την συμμετοχή του.
14:31
Thanos : Τασο πιστευεις οτι θα υπαρξουν αλλαγεσ στο ροστερ της ρεαλ? πχ ο μιροτιτσ μπορει να παει nba
14:32
Θάνο μου αν οι Μπουλς επενδύσουν σε αυτό τον Μίροτιτς που βλέπουμε, θα πρέπει να περιμένουν δύο, τρία χρόνια μέχρι να προσαρμοστεί. Ισως να φύγει άμεσα λοιπόν για να μην χαθεί χρόνος.
14:32
Αγγελος : Καλησπέρα Τάσσο θα μπορούσες να κανείς μια μίνι ανάλυση που υπερτερεί και που υστερεί η μια ομάδα με την άλλη.. Πλην του πλεονεκτήματος έδρας του ΠΑΟ
14:33
Ο Παναθηναϊκός έχει την ψυχολογία και την άμυνα. Ο Ολυμπιακός, διαθέτει περισσότερες επιλογές στην περιφέρεια.
14:33
Dimitris : Καλησπέρα Τάσο,εμένα η ερώτηση μου αφορά τις μεταδόσεις των αγώνων.Είναι σωστό να τις κάνουν δυο δημοσιογράφοι με φιλοομαδικά αισθήματα ή θα έπρεπε να υπάρχει μια πιο κατα τη γνώμη μου μια πιο αντικειμενική προσέγγιση των αγώνων?ευχαριστώ
14:36
Έχοντας μπει στην...δίνη του κυκλώνα τον τελευταίο καιρό για κάτι ανάλογο ή όντας σε ακόμα χειρότερη κατάσταση το 2010 στον τρίτο τελικό της Α1, νομίζω ότι είναι καιρός να καταλάβει ο κόσμος πως ο δημοσιογράφος όταν πιάνει το μικρόφωνο δεν έχει ομάδα. Αν μεταδίδει για την ΝΕΡΙΤ, την Νόβα, κλπ, δεν μπορεί παρά να είναι αντικειμενικός. Και θα είναι. Ασχέτως συναισθημάτων. Το θέμα είναι να μην παραποιείται η αλήθεια, ακόμα και αν κάνεις μετάδοση για ένα εξειδικευμένο μέσο.
14:36
Χρήστος : Καλημέρα θα ήθελα μια διευκρύνηση για το δεύτερο ματς των τελικώ.Στο sporfm γραφουν οτι θα γίνει κυριακή.Τα υπόλοιπα sites Δευτέρα.Τί ισχύει τελικά?
14:40
Θοδωρής : Καλησπέρα, πιστεύεις ότι ο Ολυμπιακός θα κάνει ένα σχετικό ξεκαθάρισμα του ρόστερ στο τέλος της σεζόν? Κόλινς, Μπέγκιτς ίσως και Πέτγουεϊ και αξιόπιστες μεταγραφές στις θέσεις τους. Ξέρεις κάτι για επιστροφή Λο?
14:41
Σε ότι αφορά στον Λο, ακόμα δεν είναι γνωστό αν θα είναι σε θέση να παίξει σε φουλ ρυθμούς του χρόνου. Έχει συμβόλαιο και θα αποτελέσει ένα από τα ζητήματα του καλοκαιριού.
14:41
μανος : Τασο για μουντομπασκετ πως μας βλεπεις?
14:42
Πολύ νωρίς και φαίνεται πως οι περισσότερες ομάδες θα έχουν απουσίες.Ήδη ο Πάρκερ είναι εκτός.
14:42
Kostas : Στο NBA ποιος λες να το πάρει?..Θα ήθελα να δω Θάντερ πάντως..
14:42
Κι εγώ θα τους προτιμούσα, αλλά όταν ο Ντάνκαν σου βάζει 27 και ο Τζινόμπιλι 18, μάλλον το...ξεχνάς. Εκτός αν παίξεις λίγο άμυνα στην ρακέτα και τον Πάρκερ.
14:43
kostas : Τασο ο Σχορτσιανιτης αλλαξε πολυ απο τοτε που εφυγε απο τον παο!!!Γιατι οσο ηταν στον παο ειχε ξεχασει τι θα πει αποβολη με 5 φαουλ,τεχνικη ποινη,επιθετικο φαουλ...
14:43
Θοδωρής : Καλησπέρα Τάσο...Εγώ θα ήθελα να σε ρωτήσω την άποψή σου για NBA και κυρίως για Pacers που έδειξαν ότι μπορούν να προχωρήσουν στους τελικούς ...Βέβαια κι η διαιτησία δεν ήταν κι η καλύτερη δυνατή...Πιστεύω Spurs πάντως θα είναι η μία ομάδα κατά 90%...Ποια η γνώμη σου γενικά;
14:43
Προς τα εκεί πάει το πράγμα. Το δεύτερο Ιντιάνα-Μαϊάμι θα μας δείξει πολλά. Ιδιαίτερα για τους ψηλούς των Χιτ.
14:43
kimon001 : Καλησπερα Τασο.Πιστευεις οτι ο ΠΑΟ χρειαζεται ενισχυση στην περιφερεια?
14:44
Αρκετή.
14:44
simos : Φιλε τασο πιστευεις πως ο ΠΑΟΚ αξιζε νικη απεναντι στον Παναθηναικο?
14:44
Μία νίκη μπορούσε να πάρει, αλλά έδειξε ότι είναι άπειρος και κυρίως δεν διέθετε λύσεις από τον πάγκο να δώσουν μία ανάσα. Σπουδαία προσπάθεια και δουλειά από τον Μαρκόπουλο.
14:45
teo Θεσσαλονικη : Τασο καλησπερα και καλους τελικους να εχουμε.Σχετικα με την Εθνικη δεν τον πιστευω τον Κατσικαρη,εσυ πιστευεις οτι μπορει να επιβαλλει ομοψυχια και να βαλουν στην ακρη το εγω τους και να ξαναγινουν οικογενεια και να δουμε φυσικα καλο μπασκετ απο την ομαδα?
14:46
Μπορεί για έναν απλό λόγο: Είναι επιτυχημένος προπονητής, υψηλού επιπέδου και τον σέβονται όλοι. Μην νομίσεις ότι στον Τρινκιέρι έπαιζαν ...σφαλιάρες. Ο Ιταλός δεν κατάφερε προπονητικά να διαχειριστεί το θέμα. Σεβασμός υπάρχει πάντα από τους παίκτες. Από τον περίγυρο πάλι...όχι.
14:46
Χρήστος : Καλησπέρα.Προσωπικά πιστεύω ότι εκτός της ποιότητας των παιχτών ,στην οποία υπερτερεί ο ολυμπιακός,διακρίνω και μία μεγαλύτερη δίψα απ'ότι ο Παο.Συμφωνείς;
14:46
Οψόμεθα. Όλα στο παρκέ.
14:46
Κατάφρακτος : ο Διαμαντίδης θα συνεχίσει του χρόνου; Τι θα γίνει με Παππά Γιάνκοβιτς;
14:46
Εννοείται ότι θα συνεχίσει. Ίσως ο ρόλος του να μειωθεί, αλλά έχει δρόμο μπροστά του.
14:46
αμπντελαχίμ : πως βλέπεις τον Ντάνστον απέναντι στον Λάσμε?
14:47
Διαφορετικοί παίκτες, για μένα έχει προβάδισμα ο Γκαμπονέζος.
14:47
Στεφανος : Καλησπέρα Τάσο θελω μια εξηγήσει σε παρακαλω ειδα προχθές το τελικό και ο κύριος Χριστόδουλου έδωσε ρεσιτάλ διαιτησίας και εχω τους ελληνικούς τελικούς τα κανει μπάχαλο
14:48
Στέφανέ μου, είναι ο άνθρωπος που ζήτησε ριπλέι σε ένα Άρης-Ολυμπιακός για να πάρει απόφαση αν μία προσπάθεια είναι σε άνοδο ή σε κάθοδο κάτι που απαγορεύεται. Και τον χειροκρότησαν. Φαντάσου πως ο Χριστοδούλου είναι όντως ο καλύτερος. Καταλαβαίνεις τί γίνεται παρακάτω όταν παίζουν Ελλάδα. Άσχετα με γνώσεις, δείχνει ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ, να μην μπορείς να βγάλεις ελληνικά παιχνίδια.
14:49
Djb0b : Κολλινς ή Λο ? Στο 2-3 ο Ολυμπιακος δεν εχει ενα κενο?
14:49
Λο ακόμα και...τώρα που είναι σε αποθεραπεία.
14:49
ΔΗΜΗΤΡΗΣ : ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ ΜΑΓΚΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΤΥΠΟΥ ΜΕΣΙΝΑ+++ ΘΕΛΕΙ ΕΝΑ ΜΠΑΤΖΕΤ ΑΠΟ ΕΔΩ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΤΗΜΕΝΟΣ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΝΑ ΤΑ ΣΠΡΩΞΕΙ ΑΝ ΟΧΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΧΑΡΑ
14:49
ALEXANDROS : δεν ειναι κρι,α τασο που ενω δεν εχεις ιδεα απο ΝΒΑ, τρως την θεση ενος αρθρογραφου που θα εγραφε 1000 φορες καλυτερα απο σενα? καλο πραγμα το βυσμα τελικα
14:49
Όττο Φον Βύσμα...ρκ
14:50
Chicago : Geia sou Taso, pisteueis oti o Itoudis tha epestrefe ston PAO kapoia stigmi i me ton Giannakopoulo sto timoni den yparxei tetoia pithanotita?
14:50
Φαντάζει μακρινό το σενάριο.
14:50
PANOS : TON PAO MHN TON JEGRAFETAI. OI TELIKOI EINAI ALLO PRAGMA
14:50
Nikos : Μπας και ξέρεις (λέμε τώρα...), πόσο κάνει ο ...Ράις?
14:50
Ο του...Πανιωνίου; Μάλλον μετά από αυτό, ο Μακόλουμ θα βγει κερδισμένος. Διά της τεθλασμένης.
14:51
kimon001 : Καλησπερα Τασο.Πιστευεις οτι ο ΠΑΟ μπορει να κανει break στο σεφ οπως περσι?
14:51
Εννοείται.
14:51
Στράτος : Ποιές είναι οι κινήσεις που θα πρέπει να κάνει ο ΟΣΦΠ για να χτυπήσει Euro-league του χρόνου. Αν και πιστεύω πως και φέτος αν δεν είχε κάτσει να χάσει η Real, θα είχε καλές πιθανότηες για το three peat.
14:51
Για μένα εκτός των ατυχιών αλλά και των επιλογών σε ξένους, το λάθος ήταν η πώληση του Παπανικολάου. Λάθος όταν θέτεις ως στόχο την κορυφή.
14:51
κορτέζ : εγω προτιμώ το ταβάνι Χαινς απο του Ντάνστον πάντως
14:52
Από τους δύο τον...Ντόρσεϊ.
14:52
χρηστος : τασο πριν 1 χρονο,στους τελικους ειχες αποκαλεσει το bosh "γοργονα".ποσο δικιο ειχες ρε φιλε?!ο τυπος ειναι απαραδεκτος..2.10 υψος και παιζει λες και ειναι earl boykins..οπως και να χει,βλεπω τους heat να περνανε σε 6 παιχνιδια και να ακολουθει rematch με spurs..εκτος και αν ο ibaka θελησει να το παιξει willis reed..τι λες?
14:52
Είναι...γοργονάτος. Αλλά πάλι οι Χιτ θα έπρεπε να βρουν έναν ψηλό τύπου Τσάντλερ να τον καλύψει στον '5".
14:52
LETO 23 : GEIA SOU TASO APO THN OMORFH KARPATHO ,,,PWS BLEPEIS TA PRAGMATA GIA TIN EPISTROFI KALATHI STON PAO MPOREI NA GINEI???
14:53
Γεια σου τυχερέ μου Καρπάθιε. Αν μπορούσε να γίνει κάτι τέτοιο, είναι η κίνηση που θα άλλαζε το εγγύς μέλλον του Παναθηναϊκού.
14:53
Δημήτρης : οι ωρες των υπολοιπων τελικων ποτε θα ανακοινωθουν ?
14:53
Τάσος Χαλκίδα : Τάσε πρέπει το staff του contra να κανει ενα άρθρο με τις πιο ηλίθιες δικαιολογίες-ατάκες παιχτων κ παραγόντων μετα απο ήττες...Κ να δώσουμε όλοι παμψηφεί στο (ακριβό!!) κύριο Κριαπα το πρώτο βραβείο....
14:54
STEFANOS : KALISPERA TASO THA ITHELA NA MOU EKSIGISEIS KATI SE PARAKALO... POS GINETE O KYRIOS XRISTODOULOU STO TELIKO PROXTHES NA EKANE RESITAL DIAITISIS ANTISTIXA KAI O KYRIOS KOROMILAS STO TELIKO TOUS VALENCIA UNUKS KAI EDO NA MAS KANOUN NA BGAINOUME APO TA ROUXA MAS
14:54
Πάνος : Τάσο ο Άαρον Μπέινς παίζει στους Σπeρς καθόλου;Βλέπω να το σηκώνει η Ιντιάνα που είναι ομαδάρα ευρωπαικού στυλ με ανυπέρβλητο Πολ Τζωρτζ.Το αξίζουν απόλυτα
14:54
Αυτό το παιδί που είχε φέρει ο Ίκαρος και κανένα ερυθροπράσινο τσακάλι δεν κράτησε; Παίζει ως τρίτη αλλαγή στους ψηλούς και ίσως μείνει για πολλά χρόνια εκεί.
14:55
Antonis : 8α επηρεασει τους τελικους μια αισθηση αδιαφοριας που επικρατει μετα τους αποκλεισμους; Οι ομάδες ειναι πολυ μεγαλες και εν θα επηρεαστούν αλλα οι γύρω που μεταφερουν τοσο αγχος ισως αποσυμπιέσουν την κατσταση και δουμε ομορφοτερους τελικους!
14:55
Μόλις πατήσουν παρκέ και δουν γεμάτο το ΟΑΚΑ, θα ξεχαστούν όλα.
14:55
manos : τάσο όλοι οι σέντερ στην ευρώπη έχουν ταβάνι και μικρό μάλιστα, αλλά αν έβγαζες ένα τοπ 5 ποιό θα ήταν?
14:57
Προσπάθησα να βγάλω πεντάδα, αλλά δύσκολα. Τόμιτς, Λάσμε, Μπουρούσης. Οι άλλοι δεν είναι ακριβώς πεντάρια.
14:57
Kyle : Επιτελους να σταματησουν τις μεταδοσεις Χατζηγεωγιου και Ιωαννου! Ειδικα με τον δευτερο βαρεθηκαμε να ακουμε οτι το σημαντικοτερο στοιχειο του μπασκετ ειναι το μακρινο rebound. Χειροτερος και απο σενα στο ραδιο μας (χιουμορακι)
14:57
Όλοι έχουμε τις στιγμές μας...
14:57
φωτης : τασο καλησπερα πιστευεις οτι ο σερμαντινι θα επρεπε να εχει περισοτερο χρονο συμετοχης στον φετινο ολυμπιακο.θα παιξει επιτελους ο σπανουλης ενα καλο ματσ με τον παο? ποιος ο λογος που δεν παιζει τοσο καλα θελει να αποδηξει κατι?
14:58
Φώτη μου, η απάντηση στα ερωτήματά σου, είναι το κλειδί για τον Ολυμπιακό. Στο θέμα Σπανούλη εννοείται. Αν παίξει καλά, η ομάδα του μπορεί να νικήσει στο ΟΑΚΑ.
14:58
ilias mav : taso ti vlepeis n ginetai sto nba fetos me love kai anthony????kai pws vlepeis tous bulls mporoun na paroun kapoion apo autous? k t kinhseis 8a kanoun t kalokairi?
14:59
Χρήματα έχουν. Προοπτική όμως; Μάλλον όχι. Δύσκολα θα τους πείσουν.
14:59
αργυρης : για βεζενκοφ-μποχωριδη που ακούγεται για ΠΑΟ ξέρουμε κάτι??πιστεύω ότι αν ισχύει αυτό για ελληνικό κορμό που δήλωσε ο γιαννακόπουλος πρέπει να αποκτηθούν οπωσδήποτε αλλιώς δε βλέπω άλλους...
14:59
Βεζένκοφ λέγεται ότι έχει κλείσει Εφές λόγω Αγγέλου. Ο Μποχωρίδης έχει ατζέντη που ο Παναθηναϊκός δεν θέλει να συνεργαστεί μαζί του. Για να δούμε.
14:59
petrosnero : taso min ta les afta gia tous allous dimosiografous.den thumasai pou esy edines oskar anatropis?
15:00
Δημητρης : Στο Nba ισχύει ακόμα ο κανονισμός ο οποίος λέει οτι ένας παίχτης μπορεί να καλέσει time out ? Επίσης θέλω την γνώμη σου για Πέτγουει και αν κανει για τον ολυμπιακο ..
15:00
Ισχύει αν έχει και τα δύο πόδια στο παρκέ. Ο Πετγουέι μόνο ως συμπληρωματικός και από τις τελευταίες θέσεις του πάγκου.
15:00
giannos : Καλησπερα Τασο! με μια λεξη τι ειναι για σενα ο βασιλιας...
15:01
Ο δικός μας, όχι ο τέως...Ο καλύτερος
15:01
ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΣ 88 : Τασο ο Ντερικ Μπραουν και ο Μαλκολμ Ντιλεινι μπορουν να ερθουν στον Ολυπιακο το καλοκαιρι ή ειναι αρκετα ακριβοι?? που πιστευεις οτι χρειαζεται ενισχυση η ομαδα??
15:01
Ο Ολυμπιακός έχει ήδη 3 γκαρντ πρώτης γραμμής Έλληνες. Από την άλλη θέλει έναν...Λο. Ο Ντιλέινι θα κουστεί όπως και ο Ντεμάρκους Νέλσον.
15:01
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ : ΕΙΜΑΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΑΛΛΑ ΣΥΓΚΡΙΝΟΝΤΑΣ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΤΑ ΡΟΣΤΕΡ ΠΑΙΚΤΗ ΠΡΟΣ ΠΑΙΚΤΗ ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΚΑ ΥΠΕΡΤΕΡΕΙ Ο ΠΑΟ. ΕΣΥ ΤΙ ΒΛΕΠΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΙΚΗΤΗ???? (ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΟΤΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΠΡΟΤΙΜΑΤΕ ΝΑ ΑΝΑΛΥΕΤΕ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΑΡΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΕΤΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ) ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ
15:02
Προβάδισμα πολύ μικρό ο Παναθηναϊκός.
15:02
στελιος : Εμενα αυτος ο μακ κολουμ του πανιονιου μαρεσει για ολυμπιακο τι λες?
15:02
Δημητρης : Ο Ολυμπιακός πρέπει να επιμείνει στο Low post και να παρει ποντους απο εκει για να καταφερει να κανει το Break
15:02
Μαάριος : Πιστεύεις ότι εάν μείνει ο λο στον ολυμπιακό υπάρχει χώρος και για τον κολινς δεδομένης της βελτίωσης που επέδειξε?
15:03
Κανείς από τους δύο νομίζω. Δεν θα συνεχίσουν λογικά.
15:03
bronson : geia sou Taso! gia papa giankovits gia ton pao tis neas xronias ti apopsi exeis?
15:03
Ή θα τους στηρίξουν, ή θα πάνε πάλι στην λογική θέλουμε νίκες, βάλτους στον πάγκο.
15:04
DRDUNK : σε τι εχει προβαδισμα αφου ο νταστον βγηκε καλητερος αμινιτικος
15:04
Τα βραβεία, το λέω εδώ και χρόνια, της Ευρωλίγκας, μου είναι αδιάφορα. Όχι ότι μόνο εγώ ξέρω, απλά καταθέτω την άποψή μου.
15:04
dimitris : kalhspreta file taso .. o law anhkei akoma ston olumpiako ? den ton exei diw3ei? kai an gnwrizeis ti traumatismo exei pa8ei . euxaristw
15:05
Ανήκει ακόμα, τον Αύγουστο θα γνωρίζει ακριβώς σε τί κατάσταση θα είναι.
15:05
Αντιαρδακιας : Τασο φοβασαι οτι αν πεις κατι υπουτιμιτιο για τον παο θα σου στελει ο Δημητρης Γιαννακοπουλους τα ασβερκα φουσκωτα καλοπαιδα να σου πουν δυο λογακια οπως σε αλλους "συναδελφους" σου γιαυτο τα βλεπεις ολα με προσινα γυαλια?
15:05
Όχι, αλλά αποφάσισα να γίνω...ΠΑΣΟΚ. Έστω και τώρα. Όλα πράσινα.
15:06
Β. Someone : Οι Σπερς ως ομαδα ειναι τουλαχιστον 2 επιπεδα πανω απο το Μαιαμι οπως και περσι που επρεπε να κοιμηθει ο θεος για να το παρουνε... Τελικα δεν ειναι απαραιτητο να εχεις την καλυτερη ομαδα, αρκει να εχεις τον καλυτερο παιχτη και τους καταλληλους παιχτες που να μπορουν να του σωσουν το τομαρι στα δυσκολα. Φετος καμια δυναμη δε σωζει το Μαιαμι
15:06
Στράτος : Ντόρσεϊ= ασταθής χαρακτήρας= πρόβλημα στο κλίμα της ομάδας. Οπότε θεωρώ λάθος να συγκρίνεται με Χάινς και Νανστον! Ο Ντάστον στην 1η τουυ χρονιά ήταν πάρα πολύ θετικός!
15:06
ΓΙΩΡΓΟΣ : Καλησπερα Τασο, πιστευεεις οτι σε ενδεχομενη επιστροφη Χαινς (μακαρι...) χωραει σε 5δα με Ντανστον και μεταφορα του δευτερου στο 4 και κατα ποσο αυτο ανεβαζει ποιοτικα την ομαδα ? Αποψη μου οτι χανει σε σουτ αλλα αποκτα πολυ δυναμη στη ρακετα..
15:07
Συνωστισμός στην ρακέτα από παίκτες που δεν μπορούν να παίξουν καλά με πλάτη στο καλάθι. Κυρίως όμως δεν σουτάρουν. Πολύ, πολύ δύσκολο. 
15:07
Sugar : Τασο καλησπερα. Ειδα ενα σχολιο σου για Dorsey....Πιστευεις οτι ειναι καλυτερος του Dunston???
15:07
Ναι.
15:07
Παππα Μήτσος : Τί θα γίνει ρε αδέλφια με τον Παππά; Γιατί του κόβουν τα πόδια ΣΤΟΝ ΠΑΟ; Μιλάμε για τον 1ο σκόρερ της περσινής χρονιάς. Όσο λίγο έπαιξε, βούταγε στο παρκέ να πιάσει την μπάλα, έδινε ομορφιά στην επίθεση. Με τί ψυχολογία να παίξει τώρα το παιδί όταν τον μεταχειρίζονται σαν 18χρονο ρούκι; Ντροπή ρε...
15:07
GEORGE : Τασο για Βεζενκοφ εχει ακουστει τπτ για μεταγραφη?πιστευεισ ταιριαζει καλυτερα σε ΟΣΦΠ η ΠΑΟ??
15:08
orange_iguana : Αχ ρε Μαγουλά, αν ήμουν κάφρος θα λεγα απλά ότι δεν ξέρεις μπάσκετ αλλά θα πω απλά ότι έχουμε πλήρως διαφορετικές απόψεις για το σπορ... Διαφωνώ σχεδόν στο 90% αυτών που λες, ειδικά στη κρίση σου για τις παικτικές ικανότητες διαφόρων. Πχ ο Λάσμε που θεωρώ ότι όταν ντουμπλάρεται έστω και ελάχιστα, εξαφανίζεται τελείως μιας και δεν έχει ούτε πάσα τελειώματα εκτός από λει-απ/κάρφώματα...
15:08
Κάνεις λάθος σε αυτό. Δες ότι ο Παναθηναϊκός, επί Πεδουλάκη ιδιαίτερα, τον έχει στην γραμμή του φάουλ και μοιράζει παιχνίδι.
15:08
mike rodos : τασο λες να κανει καποια κινηση ο Ολυμπιακος για teodosic?...και κατα την γνωμη μου πρεπει να παρει ενα καλο 4αρι ο ολιμπιακος..καλοσ ο Pεtway αλλα....εσυ τι λες?
15:08
ΘΑΝΑΣΗΣ : Τάσο ειλικρινά πιστεύεις πως ο Ντόρσεϊ είναι προτιμότερος από Ντάνστον και Χάινς; Θυμάσαι τον Ντόρσεϊ στον τελικό της Πόλης και στον ημιτελικό φέτος μήπως; Ο Ντάνστον πάλι δεν έχει παίξει ακόμα τέτοια παιχνίδια αλλά στα δύσκολα κρατούσε έναν Ολυμπιακό μόνος του, για Χάινς πιστεύως πως είναι άτοπη η σύγκρισή του με Ντόρσεϊ. Καλό κουράγιο ως προς τις ημέρες που (σου) έρχονται!
15:09
Θυμάσαι όμως πως ο Ντόρσεϊ κράτησε τον Ολυμπιακό ως τον τελικό του φάιναλ φορ και στους ελληνικούς τελικούς;
15:09
ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΣ 88 : Tασα για Ντερικ Μπραουν (της Λοκομοτιβ Μοσχας) στον Ολυμπιακο το θεωρεις εφικτο ή οχι ??
15:10
Ένας καλύτερος Πετγουέι; Αν αυτό θέλει ο Ολυμπιακός, είναι ιδανική λύση.
15:10
κωστας : ισχυει το σεναριο για επιστροφη χαινς και για μετακινηση τεοντοσιτσ και κριστιτς στη μπαρτσα?
15:10
Σενάριο. Τόσο αυτοκτονική πια η Μπαρτσελόνα;
15:10
thodoris : Πως θα σου φαινοταν η επιστροφη Χαινς και η μετακινηση Ντανστον σαν 4αρι. Θα εβγαζαν ενεργεια στο παρκε αν ο Ολυμπιακος εβρισκε και αλλο ενα αξιοπιστο 5αρι για αλλαγη η χρειαζεται ενα 4αρι που να χει και το μακρινο σουτ?
15:11
Υπάρχει ο Πρίντεζης για το μακρινό σουτ. Ο Χάινς περισσότερο του αρέσει να έρχεται από τον πάγκο άλλωστε.
15:11
bill_13 : an eixan vgei exit polls sthn arxh ths xronias antistoixhs poiothtas me ta prox8esina 8a vgazane tous suns favori gia prwta8lhma
15:12
Μα κάθε χρονιά το έγκυρο exit poll στο σπίτι μου, δίνει τους Σανς φαβορί με 66%.
15:12
xmike : Θα δεινοπαθήσουμε πάλι με Χατζηγεωργίου στο ΟΑΚΑ. Όσο για τον πιο συμπαθή κ. Ιωάννου, σας παρακαλώ πείτε του ότι miss-match δεν σημαίνει επ' ουδενί "χαμένο παιχνίδι". Καλή συνέχεια και κουράγιο!
15:12
Ψαροκασέλας : Ποια άσβερκα παιδιά μωρέ κ εσύ ; Προληπτικός είναι ο άνθρωπος κ είπε φέτος να στηρίξει Παναθηναϊκό, μπας κ γυρίσει το γούρι για Ολυμπιακό.
15:12
Μεγάλες στιγμές
15:13
paris : taso poses anoisies tha peis....o ntanston einai klaseis anwteros tou ntorsei....allaxe epaggelma
15:13
Έχοντας θέα τον Αίνο και το λιμάνι του Αργοστολίου τώρα, το σκέφτομαι σοβαρά. Τυχεροί.
15:13
giorgio : akoma kai meta tin apomakrynsi tou pedoulaki, pisteva oti o pao exei ton prwto logo stous telikous (aneksartita apo tin edra) oso kakos kai an einai fetos (pou einai poly), exei tin psyxologia kai skyliazei kathe fora pou paizei me osfp. Meta ti seira me ti real omws, pisteyw oti o osfp mporei na kanei to break kai parei to prwtathlima. Edeikse oti paixtes kai proponitiko team mporoun na allaksoun ton tropo paixnidiou tous kai na prosarmostoun poly grigora se nea dedomena (kati pou o osfp den to exei kanei se kanena sxedon apo ta teleutaia 9 paixnidia me ton pao). To mono meionektima einai oti fetos o olympiakos (peran tis malagas sto top16) den exei kataferei na xtypisei kanena derby ektos edras! Anamenoume....
15:13
ΘΑΝΑΣΗΣ : Τάσο το θυμάμαι πάρα πολύ καλά, δεν υποτιμάω στο παραμικρό τον Ντόρσεϊ, απλώς πιστεύω πως τα κατάφερε περίφημα στο πρώτο του μισό στον Ολυμπιακό, ακριβώς επειδή δεν είχε πρωταγωνιστικό ρόλο, λόγω Χάινς. Δεν θεωρώ παίκτης που δεν έχει σοβαρό επιθετικό ρεπερτόριο μπορεί να κρατήσει μια ομάδα και τέτοιο θεωρώ τον Ντόρσεϊ, εκεί ήθελα να καταλήξω. Σαν συμπληρωματικό ψηλό, τον θεωρώ τον κορυφαίο της Ευρώπης, το καλύτερο εργαλείο για κάθε προπονητή. Σαν "πρώτο" όμως, νομίζω πως υπερτερούν Χάινς και Ντάνστον, αν και ο δεύτερος έχει ακόμη πολλά ψωμιά να φάει!
15:15
Θανάση μου είναι σταθερή η άποψή μου ότι από την στιγμή που δεν είμαι προπονητής, δεν μπορεί να με απασχολεί, πώς θα διαχεριστεί ένας κόουτς, τα διάφορα...προβληματικά παιδιά. Δουλειά του είναι να το πράξει εκτός αν μιλάμε για ακραίες περιπτώσεις. Δεν έχεις άδικο πως ο Ντόρσεϊ κολλάει περισσότερο ως ένας ψηλός ειδικών ρόλων, αλλά αυτούς τους ρόλους τους κάνει καλύτερα από όλους στην Ευρώπη. Και από τον Λάσμε και από τον Ντάνστον.
15:15
Tony7 : Τελικά αυτά που ακούγονται εδώ και καιρό για Καιμακόγλου και Ολυμπιακό, έχουν καμιά βάση?
15:16
Παίρνει πολλά χρήματα και είναι αρκετά καλά στο Καζάν. Μοιάζει δύσκολο. Άλλωστε ο Ολυμμπιακός έχει τον Πρίντεζη στην ίδια θέση.
15:16
Sugar : Τασο μου φαινεται οτι εισαι λιγο μυρωδιας οταν λες οτι ο Dorsey ειναι καλυτερος του Dunston. Ο Dorsey δεν εχει καμια επαφη μετο καλαθι (ουτε 3ου τυπου)....
15:16
antonis : KALYTERO TO ROSTER TOU PAO ESTO KAI ORIAKA....???axaxaxaxaxaxaxaxa...........KALO!!!KANENA ROSTER 7-8 PAIXTON DEN EINAI KALYTERO 10-12 KAI DE THA PREPE BASIKA NA SYGKRINONTAI KAN.....!!SOORY TASO SE PARAKOLOUTHO KAI S EKTIMO PROSOPIKA GIA TH DIADROMH SOU ALLA DIAFONOUME KATHETA.....mporoume alloste etsi? :)
15:17
Μα αυτό ισχύει όλη την χρονιά και ο Ολυμπιακός έως τώρα, δεν έχει παρει καμία από τις τρεις νίκες που ήθελε στο ΟΑΚΑ.
15:17
mightymike : Καλησπερα.Αν ο Ολυμπιακος αποκτησει τον Καιμακογλου ποιος και παραλληλα ανανεωσει και ο Περπερογλου (λιγο δυσκολο για μενα και τα δυο αυτα ταυτοχρονα αλλα λεμε)ποιος πιστευεις οτι θα επρεπε να αποχωρησει απο το ροστερ για να μην δημιουργηθει συνωστισμος και με δεδομενο οτι ο Παπαπετρου λογικα θα παιζει περισσοτερο του χρονου?Να αδειασει μια θεση στο 2-3?δηλαδη Λοτζεσκι?Η να φυγει ο Πετγουει?
15:17
Αν  πιστεύουν ότι δεν μπορούν να βρουν καλύτερους των Λοτζέσκι-Πετγουέι, κάτι θα ξέρουν παραπάνω.
15:18
Σεργιος : Τασο μπορεισ να μου πεισ ποιοσ ειναι ο μανος σεργιοσ κ αν αληθευει η κληση του στην εθνικη?
15:18
Συγνώμη που θα το πω, αλλά ως παλαιότερος, μου μυρίζει ιστορία μουντιάλ 94. Όλο αυτό το πανηγυράκι. Άλλο το διαφημιστικό που καλά το κάνει η εταιρεία και άλλο το αγωνιστικό που θα έπρεπε να ασχολούμαστε πραγματικά.
15:18
GEORGE : Τασο πιστευεις στον Παπαπετρου??θεωρεις οτι εχει περισσοτερα προσοντα απο τον Παπανικολαου στην ηλικια του??
15:19
Γιώργο μου μπορείς να βρεις κείμενό μου προ διετίας για τον μικρό. Καταγεγραμμένη και η...σύγκριση με Παπ. Θέλει την βελτίωση που δεν είχε ο Παπ, αλλά πρέπει να αποκτήσει την νοοτροπία νικητή του Παπ. Παπανικολάου βεβαίως βεβαίως.
15:19
pao ole : ο Περπέρογλου πάει Τουρκία?
15:19
chris : τασο αν οπως υποστιριζεις,ο Μποχωριδης εχει μανατερ καποιον που δεν θελει ο ΠΑΟ, τοτε δεν λιγοστευουν κι άλλο οι προσπάθειες για ελληνοποιηση ¨της ομαδας
15:20
Αν τον θέλει πραγματικά ο Παναθηναϊκός, δεν νομίζω ότι ο παίκτης θα κολλήσει στα διαδικαστικά.
15:20
kostas : πιστευεις οτι η γηρασμενοι πλην εξαιρετικη ομαδα των spurs Θα κοντραρει την παρεα του kd σε πιθανους μεταξυ τους τελικους?
15:20
Memorex : Παιδιά, ο καθένας έχει τη γνώμη του, αλλά μη μπερδεύεστε.. Οι Ντάνστον και Χαίνς ειναι ο ορισμός του κοντός "ψηλός"... Ο Ντόρσει ειναι ψηλός για όλα...
15:20
Βασίλης : Γιατί φεύγει ο Λο; Μιλάμε για τον πραγματικό MVP του φάιναλ 4του Λονδίνου
15:21
Τραυματισμός και μάλιστα πολύ ύπουλος. Δεν ξέρει και ο ίδιος τί θα κάνει.
15:21
Memorex : Παιδιά, ο καθένας έχει τη γνώμη του, αλλά μη μπερδεύεστε.. Οι Ντάνστον και Χαίνς ειναι ο ορισμός του κοντός "ψηλός"... Ο Ντόρσει ειναι ψηλός για όλα... Και ολοι συμφωνείτε οτι ο Ντόρσει στον Ολυμπιακό έπαιξε τρελό μπάσκετ, λόγω του οτι ΕΔΕΣΕ απίστευτα με τον Σπανούλη.. Αν ο Ολυμπιακος μπορούσε να εχει και Ντάνστον και ΧΑινς και Ντόρσει, θα είχε τη κορυφαία φροντ λαιν στην Ευρώπη...(αν και ειμαι φαν του Γκιστ μπορώ να πω)
15:21
Χρήστος : Καλησπέρα κ. Τάσο! Ένα σχόλιο θα ήθελα για τον Παναθηναϊκό και συγκεκριμένα για τα "πεσμένα" 3άρια του π.χ Μπράμος, Μασιούλις. Μπορεί η πεσμένη απόδοσή τους να είναι πρόβλημα στους τελικούς? Ευχαριστώ πολύ.
15:21
Όντως δείχνουν πεσμένοι αλλά αν οι τελικοί πάνε στους 55-60 πόντους, τότε και δύο καλά σουτ τους αρκούν.
15:21
B.P.B : Καλησπέρα σε όλους. αναφορικά με τον Petway θα ήθελα την άποψή σας. Έχω την εντύπωση ότι έχει ψιλοευνουχιστεί στον ολυμπιακό και βασική αιτία είναι ο Μπαρτζώκας. Ο συγκεκριμ΄νεος παίκτης μπορεί να σκοράρει με ευκολία ενώ στο 1-1 είναι πολύ καλός΄(όπως τον θυμάμαι τουλάχιστον προ ολυμπιαόύ) ενώ με τα αθλητικά προσόντα που έχει δύσκολα θα μπορούσε να τον μαρκάρει κάποιο 4άρι. Φέτος σουτάρει μόνο τρίποντα και ΄καρφώνει.... Μην παρεξηγηθώ σαφώς θέλει προσαρμογή το παιχνίδι του στον ολυμπιακό αλλά μάλλον η προσέγγιση είναι λάθος (κατά την άποψή μου!!
15:22
panther : Με πανιωνιο τι γίνεται?ξέρεις κάτι παραπάνω για Λιανό?Πώς βλέπεις την σειρά με πάοκ?Υπάρχει κάτι στον ορίζοντα απο μεταγραφές για του χρόνου και απο παραμονη Σφαιρόπουλου?
15:23
Ότι ακούμε... θέλει τον κ. Λιανό προς αποχώρηση. Χάρις στον Πανιώνιο και τον ΠΑΟΚ, το πρωτάθλημα έχει ένα ενδιαφέρον. Έρχεται η ΑΕΚ, αλλά χρειάζεται και ο Άρης. Θα είναι μπασκετική σειρά με χαλαρούς παίκτες.
15:23
ΚΩΣΤΑΣ : Εγω πιστευω οτι το ιδανικο για τον οσφπ θα ηταν να φτιαξει διδυμο στο 5 τους ντανστον και ταιους.Για το 4 εξαιρετικος θα ηταν ο νοτσιονι αν και ειναι 35
15:23
Βαγγελης-7- : (ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ) Αν πιστευεις οτι ο ντορσευ ειναι καλυτερος απο νταντστον και χαινς..τοτε εγω λεω ασε το αθλημα...
15:24
Δεν κάνει τίποτε, πέρασε.
15:24
Κωστας : Τασο καλησπερα!!Τι βλεπεις να γινεται με Lakers απο το καλοκαιρι?!Εχουν ακουστει πολλα
15:24
Λες να έχουν βάλει πέμπτη φάλαγγα τον Τζάκσον να καθαρίσει τους Νικς;
15:25
αναστασιος : τάσε, άλλα έλεγες για Χάινς πριν λίγο καιρό..μαζί με λάσμε και ντόρσευ τον είχες στους κορυφαίους
15:26
Όχι αυτός ο...Μαγουλάς
15:26
andrious : Taso an ta sfyrigmata xtes sto spurs-Thunder dinontan stous ellinikous telikous ti tha legame simera?? Spurs gia Pacers vlepeis na to sikwnoun??????
15:27
Αυτό το Σαν Αντόνιο είτε με Στερν είτε με Σίλβερ η ίδια ...μεζονέτα.
15:27
Billdj : Καλησπέρα Τάσο, επικροτώ την ιδέα να σχολιάσουν αντικειμενικοί δημοσιογράφοι τους τελικούς. Εσύ, με το χέρι στην καρδιά πιστεύεις πως ο Χατζηγεωργίου είναι αντικειμενικός όπως επίσης και ο άλλος που κάνει ρεπορτάζ στον πάγκο(μου (διαφεύγει το όνομα) και μεταδίδει όταν λείπει ο Χατζ.
15:27
Ξέχωρα από την συνεργασία μου μαζί του και την προσωπική άποψη, σου υπογράφω ότι είναι αντικειμενικός. Και δεν έχω καλή σχέση.
15:27
Kostas : Γειά σου Τάσο. Μάντζαρης στον ΠΑΟ, αληθεύει?
15:28
Έχει συμβόλαιο στον Ολυμπιακό.
15:29
Να δώσουμε και μία είδηση. Πριν από πέντε λεπτά μιλήσαμε με τον Φώτη Κατσικάρη. Δεν επιβεβαίωσε ότι έχει κλείσει στην εθνική, αλλά αυτό που γνωρίοζυμε είναι ότι την άλλη εβδομάδα θα ανακοινωθεί ως ο νέος κόουτς. Η υπόθεση Τρινκιέρι αναμένεται να διευθετηθεί την Δευτέρα. Μετά τις ευρωεκλογές...
15:29
chris : τασο πιστευεις ότι ο cooper του παοκ θα μπορουσε να βαλει τον παο σε διαδικασια σκεψης αποκτησης του,μετα από τις τοσο πιστικες εμφανισεις στα μεταξυ τους ματς
15:30
Τον λατρεύω. Τον λατρεύω. Τον λατρεύω. Πολύ μέλλον και παρόν.
15:30
νικος : Μακκολουμ η κουπερ?Τι προτιμας?
15:30
Διαφορετικοί παίκτες. Δεν ξέρω αν ο Μακόλουμ στο υψηλότερο επίπεδο θα γινόταν περισσότερο πλέι μέικερ όπως είναι ο Κούπερ. Πολύ πολύ καλός και αυτός.
15:30
ΤΙΜΟΤΗΥ : ΤΑΣΟ ΠΩΣ ΕΞΗΓΕΙΣ ΠΩΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΑΙΞΕΙ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΑΝ ΣΧΕΔΟΝ ΑΠΑΡΑΤΗΡΗΤΟΙ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΡΟΛΟ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ ΤΟΥ ΝΒΑ? ΕΒΛΕΠΑ ΠΡΟΧΘΕΣ ΤΟ C.J. WATSON ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ.
15:31
Στον ΠΑΟΚ...Θυμήσου όμως τί ομάδα είχε ο ΠΑΟΚ και τί ρόλο του ζητούσε να έχει.
15:31
ΓΙΩΡΓΟΣ : Τάσο πως γίνεται η προϊστορία στους τελικούς στην έδρα του παο να είναι 34-1????το θεωρείς φυσιολογικό???
15:32
Μην ξεχνάς ότι όλα αυτά είναι σε μία σειρά πολλών ετών. Σίγουρα μοιάζει πολύ...βαρύ και μπορείς να σκεφτείς πολλά, αλλά δεν μπορεί να είναι η διαιτησία ο μοναδικός παράγοντας.
15:32
thodoris : molis ekleise katsikari h ethniki
15:33
Θα κλείσει, ολοκληρώνονται οι λεπτομέρειες.
15:33
ΓΙΑΝΝΗΣ-ΤΡΚ : ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΤΑΣΟ, ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΙ Η ΡΕΑΛ,ΕΙΔΕΣ ΤΙ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΣΤΟ ΠΕΜΠΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΗ ΣΤΗ ΜΑΔΡΙΤΗ??
15:33
Dimitris : Τάσο πως σου φαίνεται ο Ντιλεινι της Μπάγερν για αντικαταστάτης Λο;
15:34
Καλός παίκτης, σοβαρός, αλλά ο Λο ήταν άλλη κλάση. Ο τρόπος που διαχειριζόταν το παιχνίδι είτε μόνος είτε δίπλα στον Σπανούλη ήταν μοναδικός. Πώς επέλεξε πότε θα σουτάρει και πότε θα πασάρει, ειλικρινά δεν το έχω δει εδώ και πολλά χρόνια στην Ευρώπη.
15:35
spy : Καλησπέρα Τάσο!! Πιστεύεις ότι ο Cooper χωράει στον Ολυμπιακό???
15:35
Σταματης : Ποιος πιστευεις οτιειναι πιο ανεβασμενος ψυχολογικα ο Παναθηναικος η ο Ολυμπιακος??
15:35
giorgio : taso exei akoustei tipota gia perperoglou? tha ananewsei ston olympiako?
15:35
Είναι νωρίς ακόμα.
15:35
thodoris : me lampe tis barcelona 8a paixtei tipota gia olumpiako?
15:35
Μοιάζει απίθανο.
15:35
john : Η ευρωλίγκα είχε την πιο ανταγωνιστική σεζόν της μέχρι τώρα κατά την γνώμη μου, εσύ τι πιστεύεις? Επίσης πόσα έσοδα έχουν οι ομάδες συνολικά από την διοργάνωση?
15:36
Παρά το μη ελληνικό φινάλε, αυτή ήταν όντως η πιο ανταγωνιστική σεζόν. Τα άμεσα έσοδα, δηλαδή από την διοργάνωση είναι ελάχιστα, οπότε μόνο από τα τοπικά τηλεοπτικά μοιράζονται χρήματα οι ομάδες. Δεν πρέπει να έιναι πάνω από 2,5 εκατομμύρια όλη την σεζόν με...όλα μέσα.
15:36
Πανος Παπαδόπουλος : Καλησπέρα πιστεύω κάποιο απο τα λαβράκια της Macabi πρέπει να χτυπήσει ο Ολυμπιακός.
15:37
Τον Ράις τον ξέραμε στην Ελλάδα. Παίζει άλλο μπάσκετ η Μακάμπι, ας μην το ξεχνάμε.
15:37
geoΣ : ΤΑΣΟ ΚΑΛΗΣΠΠΕΡΑ...ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΘΑ ΤΕΘΕΙ ΘΕΜΑ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΣΤΟΝ ΠΑΟ?
15:38
Από ότι έχουν πει, το θέμα είτε αλλαγής είτε παραμονής θα κριθεί από το μηδέν το καλοκαίρι.
15:38
Dimitris : Γι'αυτο τον έφερε ο Ντιβατς στην Παρτιζαν έχεις δει πολλούς Αμερικανούς στη Σερβία;Σορρυ αν σε έχουν ξαναρωτησει αλλα θέλω τα προγνωστικά σου για τους τελικούς...
15:38
Μικρό προβάδισμα ο Παναθηναϊκός. Κούτσικο.
15:38
Αποστόλης : Τασο καλησπερα, οι 2 fap2fap τελικοι της Ρεαλ νομιζω γιγαντωνουν ακομα περισσοτερο τον αθλο του Ολυμπιακου με τις 2 σερι Ευρωλιγκοες. Το οτι η αντικεικενικα καλυτερη ομαδα της Ευρωπης εχασε δευτερο σερι τεοικο αποδεικνύειτο ποσο δυσκολο ηταν αυτο που εκανε ο Ολυμπιακος και γενικα μαζι με τον Παναθηναικο που συνηθως οταν μια ελληνικη ομαδα παει τεοικο το ΣΗΚΩΝΕΙ. που δειχνει πως αλλο να σαι ο καλυτερος κ αλλο να χεις cojones. Συμφωνεις;
15:40
Αποστόλη μου καταρχάς, ήταν άποψή μου από την αρχή της χρονιάς, ότι η καλύτερη ομάδα είναι η πρωταθλήτρια, δηλαδή ο Ολυμπιακός. Η Ρεάλ έπαιζε πολύ καλά, τον απέκλεισε, διέλυσε την Μπαρτσελόνα κι εκεί ήρθε ο...Ισπανός προπονητής. Η φιλοσοφία τους είναι για μία συνέχεια, για μία σεζόν, οπότε αν κάτι τους στραβώσει σε έναν αγώνα, εξεμέτρησαν το ζειν. Δεν είναι θέμα κοχόνες, διότι αν ήταν θα τους είχαμε διαλύσει τους Ισπανούς ως εθνική. Είναι προπονητή.
15:40
chris : τασο δεν σε ρωτησα αν σου αρεσει ο cooper,αλλα αν υπαρχει πιθανοτητα κι αν γνωρίζεις κατι για πιθανο ενδιαφερον από τον παο,με δεδομενο ότι ο Διαμαντίδης είναι πολύ μονος στο δημιουργικο κομματι
15:41
Παίκτη θα πάρει αλλά άγνωστο αν θα είναι ο κούπερ.
15:41
g7777 : ti ginetai me xines .pisteu pws o kaluteros anyikatasths tou law einai jamon gordon
15:41
john : Ωραία, ευχαριστώ, ισχύει ότι για κάθε νίκη κάθε ομάδα αμείβεται μόνο με 7 χιλιάδες ευρώ? Επίσης τι πιστεύεις ότι πρέπει να γίνει για να αποκτήσουν οι ομάδες περισσότερα έσοδα ?
15:41
Πανος Παπαδόπουλος : Πολύ σωστά.Και έχει και προπονητάρα.
15:41
antonis : καλησπερα τασο...βλέποντας τις δυο ομαδες πίστευεις οτι ο παο μπορεί να πάρει πρωτάθλημα με τον φραγκι στον πάγκο?ποιος είναι πιο κοντα στον τίτλο βάση της αγωνιστικής τους απόδοσης?
15:42
Το φαβορί είναι αυτός που έχει νικήσει 7 στα 9. Η αλλαγή προπονητή όμως παίζει ρόλο. Ο Ολυμπιακός έδειξε καλύτερους στους ημιτελικούς, αλλά όταν ξεκινάει το παιχνίδι και λέει ΠΑΟ-ΟΣΦΠ, δεν υπάρχει τίποτε.
15:42
μητσος : πιστευεις πως ο ολυμπιακος μπορει να παρει το πρωταθλημα στο μπασκετ ; ευχαριστω
15:42
Βεβαίως και μπορεί.
15:42
Σπύρος : Πως βλεπεις τον Μάτζαρη θα κάτσει η θα φύγει;
15:43
Έχει συμβόλαιο.
15:43
spy : Καλησπέρα Τάσο!! Πιστεύεις ότι ο Cooper χωράει στον Ολυμπιακό???
15:44
Νομίζω πως  δύσκολα, λόγω Μάντζαρη και Σλούκα. Επίσης είναι και η απειρία σε έναν βαθμό. Γι αυτό και ο Λο ήταν μοναδικός. Τα συνδύαζε όλα.
15:44
Rose#1 : Κατά τη γνώμη μου ότι και να γίνει στο πρωτάθλημα οι 2 ομαδες δεν πρέπει να κάνουν ριζικές αλλάγές. Ο κορμός υπάρχει. Ο οσφπ κρατάει Μπαρτζώκα και παίρνει ένα ψηλό παρόμοιο στυλ κ επιπέδου Τομιτς ή Μπουρούση. Ο Πάο ίσως χρειαστεί προπονητή και θέλει ένα γκαρντ επιπέδου Lull/ Rodriguez και αντικαταστάτη του Batist.
15:45
Νικος : Πιστευεις οτι ο Σαδα,τωρα που λογικα θα μεινει ελευθερος απο την Μπαρτσελονα,θα ταιριαζε σε νοοτροπια Ελληνικης ομαδας?
15:45
Ε, τώρα όχι.
15:45
chronis53 : teodosic pisw ston olympiako h sto nba??
15:46
Πίσω στην...Χέμοφαρμ
15:46
Γιωργος : με Βουγουκα τι παιζει;
15:46
Θα είναι καυτός το καλοκαίρι γιατί φεύγει από την Ρωσία.
15:46
kikll : τασο καλησπερα...θελω να μου πεις ειλικρινα τι θα αλλαζες αν ησουν προπονητης του παο...
15:47
Θα έδινε περισσότερη ξεκούραση στον Διαμαντίδη και θα χρησιμοποιούσα ...αμερικάνικη πεντάδα(Ράιτ, Κάρι, Μπράμο, Γκιστ, Λάσμε) για αλλαγή ρυθμού. Γι αυτό όμως δεν είμαι προπονητής.
15:48
dimdim : Καλησπέρα Τάσο.Σε θυμάμαι σε κάτι μεταδόσεις ΝΒΑ πριν 4-5 χρόνια να λες "χαιρετίσματα στον μπασκετικό Πλαταμώνα".Με ποια λογική το έλεγες?Σημειωτέον δεν υπάρχει γήπεδο μπάσκετ στον Πλαταμώνα.Ευχαριστώ.
15:49
Γιατί τα παιδιά δεν έχαναν μετάδοση και ήταν το λιγότερο τιμητικό να μου στέλνουν μηνύματα σε κάθε ξενύχτι. Και γνώριζαν μπάσκετ. Μπασκετικότατος Πλαταμώνας.
15:49
Στελιος : Καλησπερα..πιστευω οτι ο λοτζεσκι αποδειχθηκε λιγος για τον ολυμπιακο..με παπαπετρου , σουτερ και ψηλο ο ολυμπιακος του χρονου θα ειναι δυνατος...η πιστευειε οτι λειπει κατι ακομα
15:49
Ο Ολυμπιακός έχει κάνει εξαιρετικό σχεδιασμό για το εγγύς και απώτερο μέλλον. Του μένει να συνδέσει τα κομμάτια με πιο ποιοτικούς ξένους. Έχει επίσης κι έναν πολύ καλό προπονητή.
15:49
Ορέστης Θρασυβουλίδης : παικταράς ο Διαμαντίδης..ως πότε όμως θα κάτσει στον παο σαν παίκτης..?ο γιάνκοβιτς γιατί δεν χρησιμοποιήθηκε φέτος?
15:50
andrious : Xtes oi spurs petyxan panw apo 60 pontous mesa sti raketa,me meso oro 40 oli ti sezon, elipsi Ibaka vevaiws..Poso pithano einai oi pacers na skepasoun to kalathi mesa ka na krithei i seira sto transition kai sto poso eystoxoi tha einai ginobili,leonard kai danny green????
15:50
Με τους Πέισερς ξεχνάς την ρακέτα, αλλά εκεί θα έρχεται ο Πάρκερ που δεν έχει αντίπαλο από την Ιντιάνα.
15:50
giorgio : me dedomenous tous obradovic kai ivkovic stin tourkia kai to sigoura megalo budget pou tha exoun pali oi tourkikes omades, yparxei periptosi na xtypisoun kapoion paikti apo osfp kai pao? ksereis poiwn ligoun fetos ta symvolaia?
15:50
Υπάρχει και παραυπάρχει.
15:51
chronis53 : den prolavame narxisoume kai o giannakopoulos apoxwrise apo tin klirwsh epeidh o piloidis den vgike apo tin klirwsh..einai diladh kalh arxh gia tous telikous auta ta pragmata?
15:51
Τα παιδία παίζει. Ότι είπαμε και για τους κόκκινους, το ίδιο και τους πράσινους. Απλά κάποια στιγμή το ...φάρδος θα τελειώσει, θα έχουμε κανένα μάτι βγαλμένο ή νεκρό και μετά όλοι οι τεθλιμένοι συγγενείς θα βρεθούμε γύρω από το φέρετρο του μπάσκετ.
15:51
νικος : με μπομπυ μπραουν τι γινεται τελικα?
15:52
Τίποτε δεν έγινε τελικά.
15:52
Yannis : Geia s Taso, xereis ti simvolaio exei o Abrines sti Barcelona? Tha tairiaze sto paixnidi tou Olympiakou? Proswpika mou aresei poli k exei poli mellon..
15:52
Όχι
15:52
nibes : Καλησπερα Τασο,να σε ρωτησω κατι..οταν εισουν στην ερτ ποιου αποφαση ειναι να δειχνετε τα πρωτα παιχνιδια των σειρων με συνεπεια να μην εχετε δικαιωμα να μεταδωσετε τα τελευταια και σημαντικοτερα παιχνιδια τω σειρων?
15:52
Της διεύθυνσης προγραμμάτων που πίστευαν ότι είναι χαμένος κόπος το ΝΒΑ.
15:54
Κάπου εδώ σας αποχαιρετούμε από την όμορφη Κεφαλλονιά. Μιλήσαμε για πολλά, βγήκε και η είδηση της συμφωνίας με τον Κατσικάρη και της ανακοίνωσής της από την εθνική την άλλη εβδομάδα. Έχουμε την αρχή των τελικών με ανακοινώσεις και διαιτητές. Ότι προλαβαίνει ο καθένας. Καλό απόγευμα.
15:54
Ορέστης Θρασυβουλίδης : παικταράς ο Διαμαντίδης..ως πότε όμως θα κάτσει στον παο σαν παίκτης..?ο γιάνκοβιτς γιατί δεν χρησιμοποιήθηκε φέτος?
15:54
ilias : kalhspera! h apopsh sou gia ton mpartzwka ws proponhth tou olumpiakou?
15:54
antonis : τασο μια εκτιμηση για NBA...θα περασουν οι φοβεροι pacers το miami,μπορουν να κανουν οτι δεν εκανε παλιοτερα η indiana tou reggie miller?
15:54
christos : geia sou taso.xereis kati gia maccaleb;euxaristo
15:56
Ο Μπαρτζώκας είναι εξαιρετικός προπονητής υψηλού επιπέδου.

Μετά το δεύτερο παιχνίδι στην Ιντιάνα, το συζητάμε. Με 2-0 θα κάνουν...πολλά.

Ο Μακάλεμπ λογικά θα αποδεσμευθεί το καλοκαίρι από την Φενέρ.

Ο Γιάνκοβιτς δεν ήταν έτοιμος πιστεύω να παίξει σε αυτό το επίπεδο.

News 24/7

24MEDIA NETWORK