Η συζήτηση με Συρίγο, Μαγουλά, Καβαλιεράτο

Οι Γιώργος Συρίγος, Τάσος Μαγουλάς και Σπύρος Καβαλιεράτος συνομίλησαν για περίπου 3 ώρες με τους αναγνώστες του Contra.gr για τον αποψινό τελικό των "αιωνίων" στο ΟΑΚΑ, καθώς και για τις εκατέρωθεν δηλώσεις των παραγόντων Παναθηναϊκού και Ολυμπιακού.

Η συζήτηση με Συρίγο, Μαγουλά, Καβαλιεράτο
INTIME SPORTS

Διαβάστε τη συζήτηση των τριών:

14:54
Καλησπέρα. Σε πολύ λίγη ώρα αρχίζει το live chat του τελικού των τελικών. Στείλτε τις ερωτήσεις σας με τον γνωστό τρόπο
14:54
leeeeeeee : giwrgo giati de kanete kamia ekpobi sti nova gia tous telikous??
14:54
christos : Tha htan kalo giati milame oloi gia eilikrinia ktl ktl , prin apo thn arxh ths kouventas na peite o kathenas apo esas poia einai h omada tou.
14:55
STONES7 : ΝΑ ΒΑΛΩ ΛΕΜΟΝΙ ΣΤΑ ΜΠΙΦΤΕΚΙΑ?
15:01
Καλησπέρα. Όπως έλεγε και μία ψυχή, άντε πάμε ρε παιδιά.
15:01
Δαμιανος : ΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ Ο ΠΑΟ ΘΑ ΚΑΝΕΙ Κ ΦΙΕΣΤΑ ΜΕΤΑ;
15:02
Θα έχει απονομή λογικά. Φιέστα δεν νομίζω.
15:03
kwctac : καλησπερα!ο ολυμπιακος μπορει να κανει και αποψε break? η ο παο ειναι ακλονητο φαβορι μεσα στο οακα?
15:04
Για μένα ναι. Υπάρχει ακλόνητο φαβορί, ο Παναθηναϊκός, αλλά ο Ολυμπιακός έχει τις πιθανότητές του. Το έγραψα και την Κυριακή, για μένα ο νικητής του τέταρτου αγώνα θα πάρει το πρωτάθλημα. Οψόμεθα.
15:04
ArisBasketikos : Παιδιά έχω την αίσθηση πως ο ΠΑΟ θα κάνει εμφάνιση καρμπον με περσινούς τελικούς.Ευστοχία μεγάλι διλ σε 3ποντα και άμυνα Πεδουλάκης style. Κατά τ'αλλα περιμένουμε ακόμα ένα μεγάλο αγώνα από Μπράμο και Κάρυ!
15:05
Tasos77 : Θα ηθελα να τονισω κατι απλο!μεχρι στιγμης εχουμε δει δικαιες επικρατησεις στα 4παιχνιδια με μπρεικ με αποτυχημενες προσπαθειες για ανατροπες,με ελαστικη διαιτητικη αντιμετωπιση για να ευνοηθουν οιανατροπες,αλλα εν τελει με διαιτησιες που δεν διαμορφωσαν επουδεν αποτελεσμα?γιατι τετοιες αντιδρασεις απο τους παραγοντες???δεν το καταλαβαινω!!!Ας παιξουν μπασκετ και ας κερδισει και σημερα αυτος που θα το θελει αγωνιστικα περισσοτερο!Ελεος πια με τις δηλωσεις!πολλοι φιλοι μου παναθηναικοι λενε για την σφαγη του παο στα τελευταια λεπτα...με βηματα που δεν υπηρχαν,με γραμμες που δεν πατηθηκαν,με φαουλ που δεν σφυριχθηκαν,παρφομοια δεν εγιναν και στον τριτο τελικο??
15:05
ΤΑΚΙΣ ΨΥΧΙΚΟ : ΑΝ Ο ΜΠΑΡΤΖΩΚΑΣ ΕΙΧΕ ΠΑΙΞΕΙ ΖΩΝΗ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΑΤΣ ΘΑ ΤΟΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ ΜΑΡΣ.ΠΟΤΕ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ.ΕΤΣΙ ΘΑ ΚΟΨΕΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΠΟΥΚΕΣ ΤΟΥ ΔΙΜΑΝΤΙΔΗ ΚΑΙ ΤΑ ΧΑΙ -ΛΟΟΥ.ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΡΙΠΟΝΤΟ ΟΙ ΒΑΖΕΛΕΣ ΤΕΤΕΛΕΣΤΑΙ.ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ?ΕΤΣΙ ΘΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΦΑΟΥΛ Η ΟΜΑΔΑ.ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΕΠΙΘΕΤΙΚΑ ΘΑ ΠΑΕΙ ΟΜΩΣ ΣΕ ΣΕΤ ΠΑΙΧΝΙΔΙ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟ.ΛΙΓΟ ΓΡΗΓΟΡΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΘΑ ΤΟ ΒΡΕΙ ΕΥΚΟΛΑ ΤΟ ΣΟΥΤ.ΦΠΡΤΣΑ ΘΡΥΛΕ
15:05
ιανασης : Απλα σχολιαστε παρακαλω....παιζεται στο στοιχημα η...διαιρησοαπου προστατευετε. 1.70 ο Ολυμπιακπς 5 φαουλ σε 3 λεπτα στην 4η περιοδο..ΓΕΛΑΕΙ Ο ΚΟΑΜΟΣ
15:05
ΜΙΧΑΛΗΣ : Παιδιά πάει τελείωσε το προηγούμενο παιχνίδι αλλά μια έντσταση. Το μη σφύριγμα 4564 φάουλ πάνω στον ΔΔ είναι αδύνατον να διακαιολογηθεί και εξέθεσε σοβαρά τη διατησία. Τραυμάτισε το κύρος όσο βαρύγδουπο και αν ακούγεται. Ας κερδίσει ο καλύτερος και οι δύο ομάδες το αξίζουν για εντελώς διαφορετικούς λόγους.
15:06
ΚΩΣΤΑΣ : ΚΕ ΚΑΒΑΛΙΕΡΑΤΟ, ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΔΙΝΕΤΕ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ 60-40 ΣΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΝΑ ΛΕΤΕ ΟΤΑΝ ΣΑΣ ΡΩΤΟΥΝ ΟΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ Ο ΟΣΦΠ;ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΟ ΤΙ ΣΦΟΔΡΑ ΘΕΛΕΤΕ;
15:06
ανδρεας : αναμενουμε , σε ενδεχομενη νεα σφαγη σημερα να μας πειτε οτι το πρωταθλημα χαθηκε για τον ολυμπιακο στο 4ο παιχνιδι. Ηδη ειναι λες και σας ακουω....
15:06
PG 24 : Ανεξαρτήτου αποτελέσματος, για ποιους παίκτες του Ολυμπιακού απόψε θα είναι το τελευταίο παιχνίδι με την ομάδα;
15:06
Giannis Th. : Καλησπέρα σας. Γνώμη μου είναι πως θα 'πρεπε σε καταστάσεις Γκιστ-Σπανουλη να δίνει το σκριν στον Βασίλη ο Πριντεζης, ωστε στην αλλαγη να μένει με τον λιγοτερο αθλητικό Ματσιουλις ο Σπανουλης. Μια αλλη λύση θα μπορουσε να 'ναι ενας τριτος ψηλός μες στην 5αδα, ώστε να είσαι πολύ δυνατός στο low post. Σε όλα αυτά, βεβαια, ο ΠΑΟ θα προσαρμοστεί, αλλά μέχρι να τα καταφέρει θα έχουμε καταφέρει να ξεκολλήσουμε. Τέλος, ο Αλβέρτης εγκλημάτισε βάζοντας και Φώτση και Γκιστ και Λάσμε στα 20 δεύτερα, όταν ο Ολυμπιακός θα έστελνε νομοτελειακά τον ΠΑΟ σε βολές. Καλη συνέχεια.
15:07
thrylos : καλησπέρα πιστευω σήμεα να δώσει ευκαιρία στον Παπαπέτρου ο κοουτς
15:07
Αυτό είναι ένα από τα θέματα του Ολυμπιακού αν θα ανοίξει περισσότερο τις αλλαγές(παίζει με 10 από τους 12) ή θα τις...κλείσει ακόμα πιο πολύ.
15:07
Γιαννης : ο ολυμπιακος ειχε να σπασει την εδρα 20 χρονια.....ποσο πιθανο να το κανει 2 φορες σε μια εβδομαδα ρε γιωργο???(συριγο)..κατα τη γνωμη μου αυτες οι πιθηανοτητες του αναλογογουν σημερα για νικη....δηαλαδη...ενα 10%..ειχε την ευκαιρια του αλλα τη πεταξε...διαφωνεις???.....και συγχαρητηρια για την εκπομπη σας στο νοβα!!!
15:08
Γιάννης, Κέρκυρα : Κάποιος να μου δωσει τα φωτα του.... Τι να το παίξω το σημερινο παιχνιδι στο στοιχημα; Διακοπή ή Δεν Ξεκινάει Καν;
15:08
Π.Ξ. Ποιος ξέρει;
15:08
Παναγιώτης : Ας γίνει ένα καλό παιχνίδι όπου οι μόνοι προταγωνιστές θα είναι οι παίχτες. Αμα οι διαιτητές πάνε να κλέψουν την παράσταση τότε πάλι δεν θα μιλήσουμε για μπάσκετ...
15:08
Aris : Αν και Παναθηναϊκός πιστευω οτι ο Ολυμπιακος θα πάρει το πρωτάθλημα!!ακουσατε αν ο σπανουλης έκανε δήλωση οτι θα φύγει αν δεν πάρει πρωτάθλημα??
15:09
Είναι ωραία αυτά τα θέματα την ημέρα ενός αγώνα. Μια χαρά. Φυσικά κανείς Σπανούλης δεν έχει δηλώσει τίποτε, έχει δύο χρόνια συμβόλαιο, αλλά ο καθένας κάνει ότι...μπορεί.
15:09
ΚΩΣΤΑΣ : , Ο ΦΩΤΣΗΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΤΡΙΠΟΝΤΑ ΤΟΥ (ΔΕΣ ΤΕΛΙΚΟ ΠΡΙΝ ΜΕΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ) ΚΑΙ Ο ΠΡΙΝΤΕΖΗΣ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΕΙ ΕΥΚΟΛΟΥΣ ΠΟΝΤΟΥΣ ΣΤΟ 4.
15:10
ΚΩΣΤΑΣ : Κατ' αρχάς σε μερικές περιπτώσεις, δίνεις απάντηση ανάλογα με την ερώτηση που γίνεται. Να ξεκαθαρίσω ότι έχω πει πολλές φορές ότι φαβορί σε κάθε ματς είναι ο γηπεδούχος. Οπως έδινα 60-40 στον Ολυμπιακό στο ΣΕΦ, έτσι δίνω 60-40 στον Παναθηναϊκό στο ΟΑΚΑ... Δεν αλλάζει αυτό...  Αυτό δεν σημαίνει ότι το φαβορί κερδίζει πάντα, ούτε ότι το αουτσάιντερ είναι χαμένο από χέρι... 
15:11
Ακης : Μπορεί να μου πει κάποιος γιατί αύριο οι αγγελοπουλοι και όλοι οι κόκκινοι δημοσιογράφοι θα φωνάζουν για τη διαιτησία; Ο καβαλιερατος ήδη έχει αρχίσει να γράφει για τα φάουλ και τα βήματα που δεν δόθηκαν! Φιλάκια! Του χρόνου ίσως...
15:11
Ακης : Μπορεί να μου πει κάποιος γιατί αύριο οι αγγελοπουλοι και όλοι οι κόκκινοι δημοσιογράφοι θα φωνάζουν για τη διαιτησία; Ο καβαλιερατος ήδη έχει αρχίσει να γράφει για τα φάουλ και τα βήματα που δεν δόθηκαν! Φιλάκια! Του χρόνου ίσως...
15:11
ponos : kalhspera paidia thelw ta prognostika sas gia shmera
15:12
Ακης : Οσο κι αν ειρωνεύεσαι, δυστυχώς για σένα τα γραπτά μένουν.
15:12
Σαφέστατο προβάδισμα ο Παναθηναϊκός.
15:13
gavrosestia : kalispera paidia!pisteyete oti an o olympiakos kerdizei kathara mexri to telos tou agwna tha exoume diakopi k epeisodia?
15:14
dimitris : o olumpiakos exei pithanothtes .mhn apanthsete ta koinotipa.thelw eilhkrhnh apopsh.euxaristw
15:14
skostas : τ υθα γινει αν ο παο χασει ??
15:14
TAKIS : ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΘΑ ΠΑΙΞΕΙ ΖΩΝΗ Ο ΟΣΦΠ.ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙ ΕΥΚΟΛΑ.ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΝ?ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΥΠΟΤΙΜΗΤΙΚΟ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙΣ ΖΩΝΗ?ΗΜΑΡΤΟΝ ΠΙΑ
15:15
skostas : Εχουν γίνει ήδη δύο μπρέικ χωρίς να έχει συμβεί κάτι, συνεπώς δεν χρειάζεται να λέμε περισσότερα.
15:16
Η αλήθεια είναι ότι το έχει δηλώει πολλές φορές πως είναι εκτός της αμυντικής του φιλοσοφίας. Την δοκίμασε λίγο με τον Πανιώνιο, αλλά μάλλον δεν θα την χρησιμοποιήσει.
15:16
Leon : Ο Μπαρτζώκας εμφανίζεται πολύ νευρικός στους τελικούς. Παίζεται και η δική του θέση σήμερα?
15:17
gavrosestia : Γιατί να πιστεύουμε κάτι τέτοιο; Δεν νίκησε την Πέμπτη; Δεν έκανε μπρέικ και ο Παναθηναϊκός την Κυριακή; Δεν έληξαν όλα τα ματς κανονικά;
15:17
Στην Ελλάδα είμαστε, όλα συμβαίνουν, αλλά νομίζω ότι μία μεγάλη ομάδα, δεν μπορεί να κρίνει έναν άνθρωπο από ένα παιχνίδι. Και από όσα ξέρω δεν θα κριθεί από αυτό.
15:17
Παναγιωτης : Τασο γεια σου. Ποτε θα κανεις μια ναλυση για τα υπερ και τα κατα του Μπαρτζωκα?Αλλες φορες μοιαζει μετρ του ειδος και αλλες κανει απιστευτες γκαφες! Δεν μπορει να του πει καποιος να μην εχει αυτα τα ξεσπασματα μεσα σοτυς αγωνες?Οτι αδικει την δουλεια του?
15:19
Παναγιώτη μου, ως ρεπόρτερ Ολύμπιας Λάρισας στην εφημερίδα, στην πρώτη του δουλειά ως χεντ κόουτς, έτυχε να το συζητήσουμε το θέμα. Ένας τρομερά ήρεμος άνθρωπος στην ζωή του, στον πάγκο αντιδρά και φορτωνόταν με "Τ". Οι παίκτες του ξέρουν τον τρόπο κοουτσαρίσματος και δεν επηρεάζονται, αλλά ο ίδιος χαλάει κάπως την εικόνα του. Υπόσχομαι ότι θα γίνει η συζήτηση από την άλλη εβδομάδα.
15:20
Χρήστος : Δύσκολο για τον Ολυμπιακό σήμερα η νίκη. Ανέφικτη. Ο Παναθηναϊκός δίκαια θα πάρει το 34. Η νοοτροπία και των δύο προέδρων για διαιτησία είναι άκαιρη και δυναμιτίζει το κλίμα. 50-50 και στα δύο παιχνίδια έχουν αδικηθεί και οι δύο ομάδες. Ο Ολυμπιακός σε κάθε σειρά τελικών εκτός από το παιχνίδι στο σεφ τα έχει χαμένα...
15:20
tzimis : Αν ο ολυμπιακος παιξει 40 λεπτα συγκεντρωμενος στο στοχο του θα το παρει μεσα στο οακα.τι λετε;
15:20
nikitas7 : στον 4 τελικο η διατησιαευνοησε τον παναθηναικο? ποιαη γνωμη σας?
15:21
george : τι λες τασο σημερα θα παιξει ο παππας και περιπου ποσην ωρα ο γιανκοβιτς
15:21
Ο Γιάνκοβιτς πιστεύω ότι θα μπει μόνο αν η διαφορά το επιτρέψει ή υπάρχουν φάουλ. Όπως στο ΣΕΦ. Ο Παππάς δεν νομίζω.
15:22
nikitas7 : στον 4 τελικο η διατησιαευνοησε τον παναθηναικο? ποιαη γνωμη σας?
15:22
δημητρης ριζ. : Ρε παιδιά στο αγωνιστικό κομμάτι ό,τι έγινε έγινε μπορείτε να μου πείτε γιατί ξεφεύγουν τόσο πολύ οι διοικήσεις και των δύο;; Τι σχέση έχει η εθνική;; Γιατί να δίνεται πάτημα στους κάφρους να κάνουν αυτά που κάνουν;;;
15:22
ΟΣΦΠ : ανεξαρτήτου αποτελέσματος πιστεύω οτι θα μας βρει η νέα χρονιά με αντικαταστάτη του Μπαρτζώκα
15:23
nikitas7 : Πήρε σφυρίγματα ο Παναθηναϊκός, αλλά έχω καταθέσει την άποψή μου για το ματς στο σχόλιο στο contra.
15:23
nikos13 : H peorh periodos tha kathorisei to mats kai h eustoxia tou olympiakou sta triponta
15:24
PG 24 : Ο Petway πρέπει να μείνει ή καλύτερα να πάμε σε κάποιον με πιο σταθερή απόδοση;
15:24
Επί του πιεστηρίου: με ποινή απαγόρευσης εισόδου στα γήπεδα για τρεις μήνες τιμωρήθηκαν οι αδελφοί Αγγελόπουλοι από τον αθλητικό δικαστή.
15:25
ΟΣΦΠ : Αν πάρει το πρωτάθλημα ο Ολυμπιακός, δεν φεύγει ο Μπαρτζώκας.
15:27
Η τιμωρία έχει να κάνει με τις δηλώσεις που έκαναν αμέσως μετά τον τέταρτο τελικό στο ΣΕΦ... 
15:29
Ταπεινή γνώμη, όχι.
15:30
geosss : ΣΠΥΡΟ ΠΡΟΧΤΕΣ ΟΤΑΝ ΡΩΤΗΘΗΚΕΣ ΠΟΙΟΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ...ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ Η ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΑΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΑΘΩ?ΑΠΟ ΤΑ ΕΙΚΟΣΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΝΑ ΣΠΑΣΕΙ ΕΔΡΑ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΣΕ ΤΕΛΙΚΟ?
15:31
αντίλογος : Έχει νόημα αυτό που κάνετε αφού είναι δεδομένο το ποιος θα κερδίσει; Έχουμε την παγκόσμια πατέντα να μην υπάρχει αγωνία για το νικητή των τελικών. Ξέρω ότι πραγματικά μπασκετικά σχόλια δεν ανεβάζετε , μόνο τα μασονικά σας αρέσουν.
15:32
Δήμος : Πιστεύω ότι απόψε θα γίνει ένα παιχνίδι που δεν θα έπρεπε καν να ξεκινήσει......Προτείνω από του χρόνου να το ρίχνουνε κορώνα-γράμματα το πρωτάθλημα και να αποφεύγουμε τέτοιες καταστάσεις......μένω στο εξωτερικό στην μπασκετομάνα Σλοβενία και το τι ειρωνία πέφτει για τους τελικούς δεν περιγράφεται.....έτσι έχουν καταντήσει το ελληνικό μπάσκετ ι "μεγάλοι" .....
15:33
πωτς γκενεν αυτο : αν φυγει ο μπαρτζωκας ποιον προπονητη θα διαλεγατε ;
15:33
Δεν είναι η δουλειά μας  αυτή.
15:33
Aris : Ο διαμαντιδης παίζει μέσο όρο στους τελικούς 37 λεπτά...νομίσετε οτι μπορει να του βγει η κουράσει τωρα?αμα παίξει στην περιφέρεια ο καρυ ο γιανκοβιτς και ο Ματσιουλης θα παει καλα?
15:34
geosss : Μια πρόβλεψη ήταν, σε μια ερώτηση για το ποιος θα κερδίσει... Ούτε κανένα συμβόλαιο έχω με τις σωστές προβλέψεις, ούτε μαντικές ικανότητες. Ο Παναθηναϊκός είναι το φαβορί, αλλά ο Ολυμπιακός δεν είναι τελειωμένος για να απαγορεύεται να προβλέψω ότι θα κερδίσει... Δηλαδή αν αποτύχω στην πρόβλεψη προβλέπεται ποινή φυλάκισης και πρόστιμο;
15:34
Η κούραση του βγαίνει μέσα στο παιχνίδι, αν έχει δει στα τελευταία τρία λεπτά, ουσιαστικά δεν μπορεί να βοηθήσει όπως πριν. Το είδαμε και στο τρίτο, και στο τέταρτο παιχνίδι.
15:34
Σταυρος : Που εγκειται κ Μαγουλα το σαφεστατο προβαδισμα του Παο αγωνιστικα?
15:35
αντίλογος : Προφανώς έχεις παρακολουθήσει άλλους τελικούς φέτος. Δύο μπρέικ έχουν γίνει ήδη... 
15:36
Είναι στο ψυχολογικό κομμάτι, το είπε και ο Μπαρτζώκας, παίζει στην έδρα του, έχει 40 λεπτά για να πάρει το πρωτάθλημα, δεν έχει χάσει πρωτάθλημα μέσα στο ΟΑΚΑ. Αυτό δεν σημαίνει ότι έχει χάσει από τώρα ο Ολυμπιακός, υπάρχει όμως φαβορί. Αυτό έβλεπα από την Κυριακή πριν τον αγώνα.
15:37
Aris : Ο διαμαντιδης παίζει μέσο όρο στους τελικούς 37 λεπτά...νομίσετε οτι μπορει να του βγει η κουράσει τωρα?αμα παίξει στην περιφέρεια ο καρυ ο γιανκοβιτς και ο Ματσιουλης θα παει καλα?
15:37
VASILIS : ΠΙΣΤΕΥΩ ΘΑ ΓΕΡΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΛΕΜΕ ΣΤΑ ΕΓΓΟΝΙΑ ΜΑΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΔΑΜΕ ΤΟΝ ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΜΕ 5 ΦΑΟΥΛ.ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΧΕΙ ΒΓΕΙ ΠΟΤΕ?
15:38
Αν δεν κάνω λάθος, σύμφωνα με ένα ρεπορτάζ που διάβασα, είναι έξι ή επτά φορά τα τελευταία έξι χρόνια σε Ελλάδα κι Ευρωλίγκα.
15:38
ΔΗΜΗΤΡΗΣ : Καλησπέρα. εύχομαι απόψε να κερδίσει ο καλύτερος και οχι οι διοικητικοί παράγοντες. πιστεύεται οτι αν χάσει ο ολυμπιακός θα υπάρξει θέμα προπονητή? τα δημοσιεύματα περί Ιβκοβιτς οτι θέλει Σπανούλη πληρώνοντας τον Ολυμπιακό έχουν βάση. ευχαριστώ και καλό και ήρεμο αγώνα να δούμε απόψε
15:38
Doubis : Τελικά θα μας απαντήσει κανείς ποιος έδωσε τα λεφτά για τη wild card;
15:40
Ελάτε να γίνουμε πολλοί. Το contra.gr, από όσο γνωρίζουμε για να μην αδικούμε κόσμο, είναι το μοναδικό μέσο που ζήτησε επίσημα τα στοιχεία από την ΕΟΚ. Μέχρι να τα βρουν, έχουν περάσει ήδη τρεις μήνες. Κάνουμε υπομονή και τους στέλνουμε συνεχώς επίσημα αιτήματα.
15:40
jordan : Ήρθε η ώρα να πανηγυρίσουμε και μεις ένα πρωτάθλημα στην έδρα του αντιπάλου σήμερα!
15:40
nikitas7 : ελπιζω σε μεγαλο ματσ κωστα σλουκα
15:40
Giwrgos : file akh h alh8eia einai tria xronia exoume kaluterh omada apo esas kai me to zori sas to dinoun.. h8ela na 3era sto podosfaira sunexeia sas sfazei h diaithsia kai vlepete mia mia tis faseis me saranta replaytwra einai ola kala .??
15:40
Michalis : Καλησπέρα σας! Πιστεύετε ότι σήμερα ο Αλβέρτης θα πάρει τα ίδια ρίσκα όπως στο Σεφ? Δηλαδή να δίνει τα ελεύθερα σουτ οχυρώνοντας την άμυνα στο ζωγραφιστό και βγάζοντας ψηλό συνεχώς πάνω στον Σπανούλη? Και αν ναι αυτό δε μπορεί να στραφεί εναντίον του ΠΑΟ?
15:41
Νομίζω ότι θα τα πάρει. Είδε ότι με ρίσκο κερδίζονται αυτά τα παιχνίδια και είδε ότι παραλίγο να ηττηθεί στο τέλος, επειδή οι βασικοί του ήταν κατάκοποι.
15:41
Βασίλης : Τι νομίζετε ότι εννοούσε ο σχοινας με το "...δεν υπάρχει κανένα άγχος πλέον για τους διαιτητές..."???
15:43
ΔΗΜΗΤΡΗΣ : Δεν ξέρω τι ακριβώς γράφουν τα δημοσιεύματα, αλλά ένα είναι σίγουρο. Η Εφές θέλει σαν τρελή τον Σπανούλη... Θα προσθέσω και κάτι άλλο όμως. Ισως το σημερινό να είναι το τελευταίο ματς του Σπανούλη με τον Ολυμπιακό. Εχει ενοχληθεί με πολλά και κυρίως με το... κράξιμο που δέχεται σε κάθε κακό αποτέλεσμα... Και παρότι έχει συμβόλαιο για άλλα δύο χρόνια, μην εκπλαγείτε αν μάθετε πως δεν θέλει να συνεχίσει στους ερυθρόλευκους. Είτε ζητώντας να σπάσει το συμβόλαιο, είτε παίρνοντας μεταγραφή. Περισσότερες λεπτομέρειες αύριο. Το σημερινό αποτέλεσμα πάντως θα κρίνει πάρα πολλά... 
15:43
Γιατί να έχουν άγχος Βασίλη μου; Ερασιτέχνες με 2000-3000 καθαρά το μήνα έσοδα, συν την δουλειά που κάνουν. Εσύ θα αγχωνώσουν; Άλλωστε στο μπάσκετ ποτέ ότι κι αν έγινε, δεν κόπηκε το μπάσκετ σε κάποιο διαιτητή. Ιστορικά.
15:43
skostas : κ ο οσφπ οταν εχασε ομως ειχαμε παρατραγουδα στο τελος
15:43
κωστας! : υπαρχει περιπτωση να δουμε κατι νεο στην τακτικη των δυο προπονητων?οπως πχ ο γιανκοβιτσ(ασσος απο το μανικι του αλβερτη). η μετα απο τοσα παιχνιδια δεν κρυβονται και πολλα!
15:44
Λίγο δύσκολο φτάνοντας στο τελευταίο παιχνίδι της χρονιάς. Θα είναι σαν οι προπονητές, ιδιαίτερα ο Μπαρτζώκας, να αναιρούσε όλη την δουλειά τους.
15:48
george : 3 μηνες και οι αγγελοπουλοι
15:48
gavrosestia : sigoura spiro den egine tpt sta proigoumena mats alla ayto to mats dinei to prwtathlima kai min ksexnas oti exoun ginei epeisodia sto oaka k afou exei kerdisei k exei parei prwtathlima o panathinaikos..twra pou tha to xasei tha kylisoun ola omala?dyskolo...
15:49
Alexb7 : Καλησπέρα! Αν και Ολυμπιακός δεν πιστεύω ότι η ομάδα μπορεί να έχει ελπίδες σήμερα! Χάσαμε την ψυχολογία στο σεφ και τα πράγματα είναι παν-δύσκολα! Οι παίκτες πάλι θα φοβηθούν σήμερα στο οάκα! Δεν μπορώ να πιστεύσω ότι η καλύτερη ομάδα δεν θα κατακτήσει το πρωτάθλημα!
15:49
corfu 13 : kalhspera!poia h timoria gia tis dhloseis ton aggelopoulon ?apopse pos to vlepeis?sto teleutaio paixnidi pantos den epaixe kai toso rolo h diaithsia apla o pao epaixe me psixh kai kardia ta alla einai dikaiologies
15:49
Μιλτος : Βλέπετε κάποιες τρανταχτες μεταγραφές το καλοκαίρι για ΠΑΟ;
15:50
Καμία τιμωρία. Οφείλουν να κληθούν σε απολογία και αν δεν αποδείξουν όσα ισχυρίστηκαν, τότε τιμωρία και βαριά. Σε ότι αφορά στην εθνική, δεν μπορεί να υπάρξει τιμωρία για τέτοιες δηλώσεις. Ειναι καθαρά θέμα θεσμικό.
15:50
Μιλτος : Βλέπετε κάποιες τρανταχτες μεταγραφές το καλοκαίρι για ΠΑΟ;
15:50
gavrosestia : Εχουν γίνει επεισόδια και μάλιστα άσχημα στο ΟΑΚΑ στο παρελθόν.. Ας απαντήσω λοιπόν αλλιώς. Ελπίζω και εύχομαι οι τελικοί να ολοκληρωθούν όπως άρχισαν... 
15:51
Βλέπω...πολλές μετεγγραφές. Κυρίως νεαρών παικτών. Δεν νομίζω ότι θα δωθούν πολλά χρήματα, σωστό για εμένα, σε έναν παίκτη πλην μίας περίπτωσης.
15:51
panos : καλησπερα. ειμαι ΟΛΥΜΠΙΑΚΑΡΑ και συμφωνω με μπαρτζωκα οτι μας εχουν σφαξει σε τριτο και τεταρτο αγωνα. ΑΛΛΑ, δηλωσεις του στυλ θα παλεψουμε και οτι βγει, ελπιζουμε οι διαιτητες θα μας αφησουν, ελπιζουμε να μην ειναι ζουγκλα αλλα δεν το βλεπουμε κτλ δειχνουν ηττα. επισης, αν ειναι ο δημητρης σημερα στο γηπεδο καλυτερα να αλλαξουμε χωρα, ηπειρο, πλανητη. δε θα υπαρχει ελπιδα πια στη μπανανια μας. παρακαλω να περασει
15:51
marios13 : αν ο σπανουλης εχει μια ακομα μετρια εμφανιση πιστευετε πως ο ολυμπιακος θα εχει ελπιδες?εγω σε αυτο βασιζομαι κυριως και εχω ως φαβορι το παο αν και δε ειμαστε καλυτερη ομαδα οταν παιζουμε με 6-7 παιχτες
15:51
giwrgos : ο παπαπέτρου δεν επρεπε να έχει χρόνο συμμετοχής ?
15:52
ανδρεας : μονο με 90-10 διαιτησια χανει ο ολυμπιακος σημερα σε 3 παιχνιδια που κριθηκαν στον ποντο , με διατησια απο 20-80 εως 40-60 απεναντι, ο ολυμπιακος καταφερε να παρει τα δυο και αυτα με τον ολυμπιακο πολυ κακο. Τασαρα αν ο τανατζης σημερα παιξει για το εφαπαξ του περιμενουμε να μας πεις τα ιδια για τον 4ο τελικο. ηδη ξεκινησες...
15:52
tasos : συζητηση για τα μεταγραφικα ποτε θα εχουμε???
15:52
Από Δευτέρα
15:52
PG 24 : Οι Αγγελόπουλοι σήμερα θα πάνε ΟΑΚΑ;
15:52
andreas : πιστευετε οτι ο διαμαντιδης θα συνεχισει να κανει τοσο καλα παιχνιδια στους τελικους με βαση και τα λεπτα που παιζει?? θα ειναι φρεσκοσ οπως στο σεφ?
15:53
Alexb7 : Οντως είναι πολύ δύσκολη η κατάσταση για τον Ολυμπιακό, αλλά δύσκολη ήταν και για τον Παναθηναϊκό την Κυριακή... Ο Ολυμπιακός ήταν καλύτερος στα σημεία μέχρι το τρίτο ματς, νομίζω ότι το παιχνίδι θα κριθεί στις λεπτομέρειες. Ενδεχομένως και στο σουτ.
15:53
Γιατί όχι, μοιάζει να του ταιριάζει ο τρόπος που αμύνεται ο Ολυμπιακός σε αντίθεση με την ΤΣΣΚΑ για παράδειγμα.
15:53
Alex7 : ποιος ο λογος που δεν παιζει ο παπαπετρου??εχει αποδειξει οτι μπορει ν βοη8ησει με τα σουτ του!!γιατι δεν παιζει κα8ολουυ??
15:53
nikitas7 : εε λοιπον αυτος ο τριμηνος αποκλεισμος ειναι αστειος ...και γιατσ δυοπλευρες...μια σοβαρη ποινη δεν μπορουν να δωσουν?
15:54
Όχι, Ποτέ. Σε κανένα σπορ.
15:54
αντίλογος : Υπάρχει περίπτωση με τον Βασιλακόπουλο να πάρει ποτέ πρωτάθλημα ο Ολυμπιακός;; Ποια είναι η άποψή σας;
15:54
VIC_THE GREEK : ΟΥΓΚΑΝΤΑ
15:55
Στην Ουγκάντα λένε: Ελλάδα γίναμε.
15:55
Μιλτος : Γιατί έχω την αίσθηση οτι ο Γιαννακοπουλος θα εγκαταλείψει το μπάσκετ του ΠΑΟ;
15:56
Alex7 : Στα τρία πρώτα ματς δεν χρειάστηκε να παίξει ο Παπαπέτρου, γι αυτό και ο Μπαρτζώκας δεν τον επέλεξε την Κυριακή. Ισως έπρεπε να αγωνιστεί από τη στιγμή που δεν ήταν καλός ο Περπέρογλου, ίσως πρέπει να αγωνιστεί και σήμερα αν τα άλλα 3αρια δεν βοηθήσουν.
15:56
Λάθος αίσθηση.
15:56
VASILIS : ΕΝΤΑΞΕΙ ΑΦΟΥ ΤΙΜΩΡΗΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΙ ΤΑ ΕΙΔΑΜΕ ΟΛΑ...ΚΑΙ ΕΠΙΜΕΝΩ ΘΑ ΓΕΡΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ Ο ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΜΕ 5 ΦΑΟΥΛ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΒΕΤΕΡΑΝΟΥΣ
15:57
παρης 13 : αληθευει οτι αν χασει ο ολυμπιακος ο σπανουλης αποχωρει?
15:57
αντίλογος : Γιατί δεν είναι ο Συρίγος;
15:58
Γιατί, το Live ήταν στις 13.00, αλλά λόγω στάσης εργασίας της ΕΣΗΕΑ, πήγε στις 15.00. Οπότε το πρόγραμμα εχάθη.
15:58
ανδρεας : καθαρες δουλειες? ιδια η συμπεριφορα μητσαρας-αγγελοπουλεων? απειλησαν διατητες οι αγγελοπουλοι? ελα τασο κανε τον κοφι αναν παλι....
15:58
αντίλογος : Εχει πάρει το 1993, το 1994, το 1995, το 1996, το 1997 και το 2012. Το 1999 το έχασε στο ΣΕΦ. Και έχει χάσει μέσα από τα χέρια του ένα πρωτάθλημα που θα άλλαζε πολλά. Το 2002... Κέρδιζε 2-0 και έχασε 2-3. Αν δεν είχε συμβεί αυτό, δεν θα είχε διαλυθεί το τμήμα μπάσκετ για τρία χρόνια.
16:00
Aris : Ο διαμαντιδης παίζει μέσο όρο στους τελικούς 37 λεπτά??μπορει ο καρυ η ο παππας να τον αντικαταστήσουν έστω για δέκα λεπτά χωρις να ξεφύγει ο ολυμπιακος στην διάφορα?
16:01
Το παράπτωμα δεν είναι το ίδιο και βεβαίως δεν γίνεται να υπάρχει η ίδια τιμωρία. Εννοείται ότι πρέπει να τιμωρηθούν και οι Αγγελόπουλοι αλλά θα πρέπει να κληθούν να δώσουν αποδείξεις για ότι είπαν. Ο θείος Στερν, θα έβαζε 2 εκατομμύρια στον ένα, κι 1 στους άλλους δύο(μαζί).
16:01
Πανος : Συγγνωμη ρε Τασο αλλα βλεπω τοση ωρα να το λες και να το ξαναλες!Ο Παναθηναικος εχει ξεκαθαρο προβαδισμα...Οταν μιλας για δυο ομαδες τοσο μεγαλες δεν μπορεις να μιλας για ξεκαθαρο προβαδισμα.Ναι μεν ο Παναθηναικος παιζει στην εδρα του αλλα οταν οι ομαδες ειναι και οι δυο τοσο ισχυρες και εχουν δυο σερι "σπασιματα" ενα για την καθεμια ολα ειναι ρευστα!!Ευχαριστω
16:02
Είναι η ψυχολογία, η έδρα, η παράδοση. Τα υπολογίζω όλα. Συμφωνώ για το μέγεθος των ομάδων και είμαι αυστηρά στο 50-50 μέχρι και τον τρίτο τελικό. Τώρα υπάρχει φαβορί και αουτσάιντερ.
16:02
still : dhladi den tha einai sto gipedo oi aggelopouloi
16:02
ΜΙΧΑΛΗΣ : Ο Collins ειναι τραγικός. Θα ήταν ενδιαφέρον να δούμε τον Lojesci στην θέση 2 για κάποια λεπτά και να πάρει χρόνο στο 3 ο Παπαπέτρου. Με αυτό το τρόπο εχει και το τρίποντο αλλα και ενα ψηλό guard στην περιφέρεια για καλύτερη αμυντική συμπεριφορα καθώς ο Σλούκας υστερεί αμυντικά λόγω ύψους. Επίσης γιατί δεν παίζει ζώνη ο Μπαρτζώκας έστω και για λίγο για να προστατέψει την ρακέτα. Υπάρχει περιπτωση να δούμε κατι απο αυτά απόψε ?
16:03
Panos : Μετά τις δηλώσεις των παραγόντων και την πόλωση του κλίματος για ακόμα μία χρονιά (δεν αλλάζει τίποτα εδώ και χρόνια) ειλικρινά δεν ξέρω αν θα πανηγυρίσουμε Παναθηναϊκοί ή Ολυμπιακοί το πρωτάθλημα όπως του αξίζει. Ευτυχώς που οι παίχτες είναι επαγγελματίες και δεν παίζουν το παιχνίδι των παραγόντων. Ας δούμε ένα καλό παιχνίδι τουλάχιστον ...
16:03
PanosUK : Elpizw simera na kerdisei kapoios me diafora wste ne min uparhoun oi kalassikes ekaterwthen diamarturies peri diaitisias. I edra rolo den paizei nomizw simera.Einai thema kalou xekinimatos kai akoma kaluterou finishing!
16:03
Άρη, ο Αλβέρτης έχει επιλέξει να πάει με τον Διαμαντίδη για 37-38 λεπτά και αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει. Υπό άλλες συνθήκες θα λέγαμε ότι ο Διαμαντίδης θα... σκάσει (έπαιξε 38' στο τρίτο και 37' στο τέταρτο), όμως τέτοια ώρα, τέτοια λόγια.
Ο Παναθηναϊκός θα ζήσει και θα πεθάνει με τον Διαμαντίδη στο παρκέ και το μόνο ερώτημα που υπάρχει είναι ποιοι απ' τους περιφερειακούς θα τον πλαισιώσουν. Ο Γιάνκοβιτς ήταν το κρυφό χαρτί στο ΣΕΦ και προβλέπω ότι θα έχει αυξημένο ρόλο. Δεν νομίζω ότι ο Αλβέρτης μπορεί να οδηγηθεί στην λύση Παππά, αφού δεν υπάρχει καμία τέτοια ένδειξη μέχρι τώρα.
16:03
Περικλής : Δηλαδή οι Αγγελόπουλοι δεν θαβρίσκονται σήμερα στο ΟΑΚΑ; Ο Γιαννακόπουλος πως θα βρίσκεται μέσα;
16:03
Alexandros : Σπύρο γιατί λες οτι πήρε σφυρίγματα ο ΠΑΟ? Ο ΟΣΦΠ δεν πήρε?Δυο φορές δεν πατούσε γραμμή ο παίκτης του ΠΑΟ και κάποια φάουλ του Λάσμε θέλουν συζήτηση...Συμφωνείς?
16:03
still : dhladi den tha einai sto gipedo oi aggelopouloi
16:03
CHRIS 7 : Καλησπερα να ρωτησω..Ο Κος Γιαννακοπουλος θα ειναι σημερα στο ΟΑΚΑ ?
16:04
Δεν θα είναι. Αν τυχόν μπει, τίθενται άπαντες προ των ευθυνών τους.
16:04
Still, το ρεπορτάζ λέει ότι οι αφοι Αγγελλόπουλοι δεν θα είναι στο ΟΑΚΑ
16:04
HoopDreams7 : Καλησπέρα σε όλη την ομάδα, Το μεγαλύτερο παιχνίδι εδώ και χρόνια σε μία πολύ συναρπαστική σειρά τελικών. Ο Ολυμπιακός είναι καλύτερος και με μεγαλύτερη δυναμική, αλλά χάνει πολύ απο την ηρεμία που ΔΕΝ υπαρχει στον πάγκο. Τον εκτιμούμε τον coach-B, αλλά τα λάθη του (περσυνοί τελικοί και 4ο φετινό)δείχνουν έλλειψη ηρεμίας και ελλειπέστατη προετοιμασία ομάδας. Επίσης δεν νωείται να μην έχει βρει λύσεις στο 'κλείσιμο' του VSpan σε όλα τα παιχνίδια στο ΟΑΚΑ. Πάραυτα, καθώς σε μια σειρά τελικών κερδίζει ο καλύτερος, πιστεύω ότι ο ΟΣΦΠ θα κερδίσει πειστικά παρά το momentum του αντιπάλου. Και μια ερώτηση τεχνική: Γιατί επιμένει τόσο πολύ στις αλλαγές στα σκριν & pick*roll αφού πάντα ο ΠΑΟ διαβάζει τα missmatches??
16:04
HoopDreams7 : Καλησπέρα σε όλη την ομάδα, Το μεγαλύτερο παιχνίδι εδώ και χρόνια σε μία πολύ συναρπαστική σειρά τελικών. Ο Ολυμπιακός είναι καλύτερος και με μεγαλύτερη δυναμική, αλλά χάνει πολύ απο την ηρεμία που ΔΕΝ υπαρχει στον πάγκο. Τον εκτιμούμε τον coach-B, αλλά τα λάθη του (περσυνοί τελικοί και 4ο φετινό)δείχνουν έλλειψη ηρεμίας και ελλειπέστατη προετοιμασία ομάδας. Επίσης δεν νωείται να μην έχει βρει λύσεις στο 'κλείσιμο' του VSpan σε όλα τα παιχνίδια στο ΟΑΚΑ. Πάραυτα, καθώς σε μια σειρά τελικών κερδίζει ο καλύτερος, πιστεύω ότι ο ΟΣΦΠ θα κερδίσει πειστικά παρά το momentum του αντιπάλου. Και μια ερώτηση τεχνική: Γιατί επιμένει τόσο πολύ στις αλλαγές στα σκριν & pick*roll αφού πάντα ο ΠΑΟ διαβάζει τα missmatches??
16:05
Γιατί αυτή είναι η μπασκετική του φιλοσοφία όλα αυτά τα χρόνια.
16:05
ΜΙΧΑΛΗΣ : Ο Κόλινς ήταν τραγικός στο τέταρτο παιχνίδι. Για την ακρίβεια ήταν διστακτικός. Με τον τρόπο που έπαιξε, εξυπηρέτησε τα πλάνα του Παναθηναϊκού. Ισως ένα σχήμα με τον Λοτζέσκι στο 2 να χρειαστεί, όπως και η ζώνη. Τα ματς που κρίνουν τίτλους θέλουν και τρικ.
16:05
Δημητρης : για πιο λογο τιμωρηθηκαν οι αγγελοπουλοι?επειδη ειπαν την αληθεια?
16:05
ILIAS : Τι δηλώσεις έκαναν και εξισώθηκε η ποινή με τον Γιαννακόπουλο που έβρισε χυδαία?
16:06
lojeski : spyro se ti psyxologikh katastash vriskontai oi paixtes tou olubiakoy mt tn htta tn kuriakh alla kai th foberh sthrixh pou tous edeixe o kosmos xtes sth proponhsh?
16:07
ΚΩΣΤΑΣ : Ο ΦΩΤΣΗΣ ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ. ΣΑΝ ΕΚΕΙΝΟ ΣΤΟΥΣ ΤΕΛΙΚΟΥΣ ΜΕ ΤΟ 5/5 ΤΡΙΠΟΝΤΑ ΠΟΥ ΠΗΡΕ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ. ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ Ο ΠΡΙΝΤΕΖΗΣ ΜΕ ΕΥΚΟΛΟΥΣ ΠΟΝΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΤΟ 4, ΤΟΤΕ Ο ΟΣΦΠ ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΤΙ ΛΕΤΕ;
16:07
Alexandros : Ναι, πήρε και ο Ολυμπιακός... Πολλές φάσεις θέλουν συζήτηση, αλλά αν υπάρχει ζυγαριά, ο Ολυμπιακός δικαιούται να έχει περισσότερα παράπονα. Μέχρι εκεί όμως...
16:07
Με τον Γκιστ υγιή, ο χρόνος του Φώτση μειώνεται και συνήθως όταν παίζει λίγο, δεν είναι το ίδιο εύστοχος. Συν ότι η άμυνα του Ολυμπιακού τον μαρκάρει γρήγορα.
16:08
jordan : Αν δεν το πάρει όμως Σπύρο δεν θα είναι μια αποτυχία αν σκεφτείς ότι απέναντι του έχει κάποιον που δεν είναι προπονητής και είχε και το πλεονέκτημα του 4 τελικού στο ΣΕΦ
16:08
Γιώργος : Παιδιά ο Μπαρτζωκας γιατί συνέχεια διαμαρτυρεται για ΚΆΘΕ φάση; Πώς να βρει ηρεμία μετά και ο ίδιος αλλά και οι παίχτες του. Οπότε χάνει φταίει η διαιτησία. Ας δούνε τα λάθη τους οι προπονητές πρώτα και μετά να κρίνουν και την διαιτησία.
16:08
jordan : Αν δεν το πάρει όμως Σπύρο δεν θα είναι μια αποτυχία αν σκεφτείς ότι απέναντι του έχει κάποιον που δεν είναι προπονητής και είχε και το πλεονέκτημα του 4 τελικού στο ΣΕΦ
16:08
james13 : Δεν πιστεύεται πως ο Παππάς αδικείται καθοντας στο παγκο για 40 λεπτά? Είναι μεγάλο ταλέντο κατά την γνωμη μου
16:08
bill7 : Άρα ούτε οι Αγγελόπουλοι (τυπικά) μπορούν να πάνε σήμερα ΟΑΚΑ! Ή και οι δύο ή κανείς, λοιπόν...
16:09
Μία είναι η τιμωρία: Να καθίσουν μαζί στην εξέδρα Αγγελόπουλοι και Γιαννακόπουλος.
16:09
Δημητρης : Όσο λιγότερο παίξει ο Σπανούλης τόσες περισσότερες ελπίδες έχει να κερδίσει ο ΟΣΦΠ. Η μπάλα στο ζωγραφιστό είναι η λύση για τον γαύρο.
16:09
jordan : Ναι, αν ο Ολυμπιακός δεν πάρει το πρωτάθλημα, η σεζόν θα είναι αποτυχημένη. Οποιος κερδίσει σήμερα είναι επιτυχημένος, όποιος χάσει είναι αποτυχημένος.
16:09
πανουμαν : Η τιμωρία θυμίζει λίγο νόμους μεσαίωνα... Αν σκοτωνες,τότε η ποινή ήταν θάνατος. Αν έκλεβες μια φρατζολα ψωμί,πάλι θάνατος... 3 μήνες και ο κ. Γιαννακόπουλος,που είναι και υποτροπος...και όπως διάβασα θα βρει τρόπο να μπει στο γήπεδο...το πρόβλημα λοιπόν δεν είναι τόσο η ποινή,έρχεται καλοκαίρι,αλλά το πώς οι δύο συμπεριφορές εξισώνονται...
16:09
Kane : κ. Καβαλιερατο μην τα βλέπετε μονοφθαλμα. Ο Ολυμπιακος πηρε πολλά σφυρίγματα για να καταφερει να γυρισει το ματς στο 4ο παιχνιδι. Βηματα Λασμε που δεν υπαρχουν, γραμμη που δεν πατουσε ο Λασμε, κλπ. Το ότι η διαιτησια έκανε το ένα λάθος για να διορθωσει το προηγουμενο δεν σημαινει ότι ευνοηθηκε ο Παναθηναικος. Έλεος πια με την κλάψα και την δικαιολογια σε κάθε τοποθετηση...
16:09
Θεοδόσης : Το να εξισώνονται οι συμπεριφορές των παραγόντων της μίας ομάδας και της άλλης αποτελεί δημοσιογραφικό όνειδος.. η συνακόλουθη εξίσωση αυτών απο πλευράς αθλητικού δικαστή πιστοποιεί περίτρανα την αναξιοπιστία και του εν λόγω θεσμού. Σε καταστάσεις αδικίας, ο ουδετερός παίρνει ξεκάθαρα το μέρος του θύτη!! Τα συγχαρητήρια μου!! Δεν θα μπορούσε να συμβαίνει τίποτε διαφορετικό σε μια χώρα όπως η δικιά μας!!
16:10
nikos7 : shmera o olumpiakos tha kerdisei eukola mesa sto oaka kai den katalavainw gt lete oti tha fugei o mpartzwkas
16:10
NickGla : Γνωρίζετε άμα τόσο οι ΑΦΟΙ Αγγελοπουλος όσο και ο Γιαννακοπουλος θα επικαλεστούν το δεδικασμένο του Κουγια και θα παραστούν;;;;
16:10
Yiannis : Ωραίο και αντικειμενικό πάνελ... Ο κος Συρίγος που είναι όντως γνωστής κΑι αχρωματιστος μαζί με τους κκ Μαρινάκη και Μώραλη (η Τάκη τσουκαλα και ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟ διαλέξετε και παίρνετε)
16:10
Αν πατήσει ο Κούγιας στο μπάσκετ, τότε να αρχίσουμε να πηδάμε όλοι πάνω από ανοικτές καγκελόπορτες.
16:11
Όνομα : Χωρίς να θέλω να μπω σε κάποιο τρυπάκι, δεν είναι λίγο άδικο το να τιμωρούνται οι Αγγελόπουλοι, όσο και ο Γιαννακόπουλος. Ναι έχουν δυναμιτίσει το κλίμα και οι 2, αλλά θεωρώ πως ο Γιαννακόπουλος αξίζει κάτι πολύ αυστηρότερο μόνο και μόνο για παραδειγματισμό. Να έχουμε έναν 5ο τελικό χωρίς πολλά καραγκιοζιλίκια, ξέρουμε ότι δε θα δούμε ποιοτικό μπάσκετ, μάλλον ταινία ρόκι με σπυριάρα μπάλα θα δούμε, ας κερδίσει ο καλύτερος τουλάχιστον!
16:11
Hoopdreams7, έγραψες καμιά 200 λέξεις και ήταν όλες μονάχα για μπάσκετ και ψυχολογία. Εύγε!
Η βασική σου προσέγγιση νομίζω ότι είναι σωστή. Ο Ολυμπιακός είχε απ' το ξεκίνημα της σειράς αγωνιστικό πλεονέκτημα, ενώ ο Παναθηναϊκός στήριξε το μεγαλύτερο μέρος της προσπάθειάς του στο πνευματικό κομμάτι. Το ότι δεν έχει βρεθεί λύση όταν ο Παναθηναϊκός αντιμετωπίζει δυναμικά τον Σπανούλη, απαγορεύοντας το drive στην καρδιά της ρακέτας, είναι τόσο θέμα του προπονητή, όσο και του ίδιου του Σπανούλη.
Όσο για τις αλλαγές, δεν είναι μόνο αν αλλάζεις μετά από σκριν, αλλά κυρίως πως το κάνεις. Όταν οι αλλαγές γίνονται δυναμικά, πιέζεται η μπάλα και εν συνεχεία κρύβονται πολλές γωνίες πάσας χαμηλά, τότε το πράγμα γίνεται δύσκολο για την επίθεση να περάσει την μπάλα μέσα. Εκεί πλέον μετράει η προσήλωση και η αποτελεσματικότητα του γκαρντ που καλείται να μαρκάρει τον ψηλό κάτω απ' το καλάθι.
16:11
Takis_Aigio : Δυστυχως το ελληνικο μπασκετ δν εχει την ιδια ισχυ και σεβασμο απο τους ευρωπαιους.. μια απλη περιηγηση στα ευρωπαικα σαιτς μπασκετ και θα το καταλαβετε..
16:11
markos : O olympiakos thq xasei aneta simera
16:11
dias : ειναι δυνατον σε 37 λεπτα παιχνιδιου να κανεις 1 φαουλ και στις αλλαγες στα σκριν να φυλας ψηλο. Κ εννοειται οτι κερδιζεις και 2 επιθετικα. Αυτος ειναι ο Διαμαντιδης-Σουπερμαν
16:11
Kane : κ. Καβαλιερατο μην τα βλέπετε μονοφθαλμα. Ο Ολυμπιακος πηρε πολλά σφυρίγματα για να καταφερει να γυρισει το ματς στο 4ο παιχνιδι. Βηματα Λασμε που δεν υπαρχουν, γραμμη που δεν πατουσε ο Λασμε, κλπ. Το ότι η διαιτησια έκανε το ένα λάθος για να διορθωσει το προηγουμενο δεν σημαινει ότι ευνοηθηκε ο Παναθηναικος. Έλεος πια με την κλάψα και την δικαιολογια σε κάθε τοποθετηση...
16:11
ΧΡΗΣΤΟΣ : ΕΙΜΑΙ 36 ΧΡΟΝΩΝ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ,ΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΖΩ ΚΑΙ ΟΣΑ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΘΥΜΑΜΑΙ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΘΛΗΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΧΩΡΟ,ΚΑΤΙ ΔΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΙ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ ΑΤΟΜΙΚΑ?ΕΜΕΝΑ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ,ΜΟΥ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟ ΚΑΙ ΟΤΙ,ΕΙΝΑΙ ΣΑΠΙΟ ΤΟ ΚΑΤΕΔΑΦΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΞΑΝΑΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΜ ΑΡΧΗ.ΕΔΩ,ΣΕ ΕΜΑΣ,ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΑΡΧΗ?????
16:12
ΠΟΤΕ, ΠΟΤΕ ΠΟΤΕ ΠΟΤΕΕΕΕΕΕ.
16:12
Θάνος : ο παπαπετρου πριν τους τελικους εκανε πολυ καλα παιχνιδια και εδειξε οτι εχει στοιχεια για να ειναι το επομενο νεαρο σε ηλικια αστερι του ολυμπιακου μετα τους σλουκα-παπανικολαου... γιατι ομως ο κοουτς δεν του εχει δωσει χρονο στους τελικους; δεν τον εχει εμπιστευτει αλλα πιστευω πως μπορει να προσφερει
16:12
Kane : Αυτός έχει καταλάβει με όσα έχω γράψει από τη Δευτέρα; Διάβασε σε παρακαλώ λίγο καλύτερα, μην τα τσουβαλιάζεις όλα.
16:12
still : πιστευεται οτι θα παιξει ρολο η εμφανιση του ΣΠΑΝΟΥΛΗ
16:12
ggeu : o mpartzwkas den prepei na fugei eite kerdisoume eite xasoume den ftaiei autos alla oi paiktes an xasoume
16:12
ΘΟΔΩΡΗΣ ΣΠΑΧΙΔΑΚΗΣ : ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΡΕ ΤΑΣΟ ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΝΑ ΞΑΝΑΓΡΑΨΩ ΤΙΣ ΦΑΣΕΙΣ ΜΙΑ ΠΡΟΣ ΜΙΑ ΠΟΥ ΑΔΙΚΗΘΗΚΕ Ο ΟΛΥΜΙΑΚΟΣ....ΛΕΣ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΔΑΜΕ ΟΤΙ Ο ΠΑΟ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΖΕ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ? ΟΜΩΣ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΑΦΑΙΡΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΚΑΚΗ ΜΟΥ ΜΕΡΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΦΤΑΣΕ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΩ ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΝΤΑΞΕΙ ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΙΑ...ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΔΕΚΑΝΙΚΙ Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΤΟ ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΦΟΒΟ ΤΩΝ ΙΟΥΔΑΙΩΝ ΜΗΝ ΣΤΡΑΒΩΣΕΙ ΚΑΤΙ...
16:14
ggeu : Αν θες την άποψή μου, ο Μπαρτζώκας πρέπει να μείνει στον Ολυμπιακό ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα...
16:15
Θοδωρή μου, το είπαμε ότι στο πρώτο ημίχρονο υπήρξαν τέσσερες τραβηγμένες φάσεις. Στο δεύτερο ημίχρονο(με εξαίρεση το φάουλ στον Διαμαντίδη που μάλλον έχει καλύτερες πιθανότητες να βάλει τις βολές από τον Λάσμε και ήταν λάθος των διαιτητών βεβαίως) πού εμποδίστηκε ο Ολυμπιακός; Όταν πλησίασε στους έξι κι έκανε έρμπολ ο Σπανούλης; Όταν ο Σλούκας έμεινε μόνος από τα 6,75 για ισοφάριση και με το ζόρι βρήκε στεφάνι. Εν κατακλείδι, το 2012, το ξεχνάς, ο Ολυμπιακός είχε αδικηθεί πραγματικά(είχε πατήσει γραμμή ο Διαμαντίδης στην τελευταία επίθεση) στον δεύτερο τελικό. Πήγε σπίτι του, ήρεμος, πήρε τα παιχνίδια του και το πρωτάθλημα.
16:15
Akis : ο μπαρτζωκας πρεπει να φυγει, ολοι οι παιχτες ειναι χειροτεροι απο περσι και ολοι εχουν τραυμτιστει!
16:15
βαγγελης : τι προβλεπτεις στο οακα μεσα?θα κανουν ενσταση οι αγγελοπουλοι για τον γιαννακοπουλο να βγει εξω απο το γηπεδο?τι πιστευεις?
16:16
alex : καλησπερα τασο και σπυρο .... τι γνωμη εχετε για ιβανοβιτς? αν τελικα ερθει στον παναθηναικο... ακουγονται πολλα για τις σχεσεις μ τους παιχτες
16:17
Akis, δεν είναι λογική αυτή. Άσπρο ή μαύρο, ήρωας ή αποδιοπομπαίος τράγος. Μονίμως στα άκρα δηλαδή. Αυτό δεν είναι αθλητισμός. Είναι η λογική της ρωμαϊκής αρένας.
16:17
Μαρκος : Γειά σας είμαι Ολυμπιακός και έχω ένα δίλημμα. Θέλω να κερδίσουμε σήμερα αλλά από την άλλη με τόσο τραγική εμφάνιση προχθές δεν θέλω να το πάρουμε γιατί δεν θα μπορέσουμε να διορθώσουμε τις πολλές αδυναμίες και ελλείψεις που έχουμε.
16:18
Αν πιστέψουμε όσα λέγονται για τις προπονήσεις τους, μάλλον είναι μέσο...πίεσης να αποχωρήσει ο Διαμαντίδης. Πέραν της πλάκας, είναι σε τρομερά φθίνουσα πορεία και δεν νομίζω ότι έχει να προσφέρει κάτι, εκτός του καλού του ονόματος.
16:18
still : Φυσικά και ο Σπανούλης και η απόδοσή του θα κρίνουν πολλά. Ισως και τα πάντα...
16:19
Δήμος : Παιδιά στη Σλοβενία παίζεται 1.60 νικη ΠΑΟ και 2.15 νίκη ΟΣΦΠ...σας λέει κάτι αυτό;
16:20
alex : Είναι δύσκολος άνθρωπος και δύσκολος προπονητής. Προσωπικά δεν μου αρέσει... Αλλά εξαρτάται και τι ρόστερ έχει. Θέλει στρατιωτάκια και όχι μεγάλες προσωπικότητες.
16:20
Νο
16:20
Γιαννος : σπυρο και τασο καλησπερα! δεν ζηταμε κατι παραλογο. απλα, να μας πει επιτελους καποιος, απο που βρεθηκαν τα λεφτα για την wild card? καλη επιτυχια και στον βασιλια σημερα...
16:20
Γιαννος : σπυρο και τασο καλησπερα! δεν ζηταμε κατι παραλογο. απλα, να μας πει επιτελους καποιος, απο που βρεθηκαν τα λεφτα για την wild card? καλη επιτυχια και στον βασιλια σημερα...
16:20
Theo apo Germanis : Menun liges ores ja na xekinisi to Pechnidi. I Gnomi mu ine oti o spanulis pu chrostai ena kalo Pechnidi k. genika o OSFP san kaliteri Omada tda pari apopse too agona. Oso ja tin apolisi tu Mparzoka den simfono me tus filus pu thelun kati tetio. Pios Proponitis me toso Bajet efere 2 EVROPAIKA stin Ellada!? Vevea ekane merikes kinisis pu den tu vgikane Begic, Kollins, Sermantini.Parola afta me 2 prosthikes tu chronu tha pame poli kala k. jati och ja to Epomeno Europaiko. Thelume lipon eana Pekti ja Raketa pragmatiko Palikar opos o Danston k. enan gero Loo i enanBraun i to Play apo tin Bayern (delinay) i kapos etsi legete!. Sas Efcheristo...kalo Vradi. An k. OSFP ...na kerdisi o kaliteros k. propanton choris EPISODIA...apo afta idame arketa mechri Simera!
16:21
Θάνος : πιστευω οτι οι γιαννακοπουλοι και οι αγγελοπουλοι ειναι οι μοναδικοι στον ελληνικο αθλητισμο με αγνα κινητρα... την αγαπη τους για τις ομαδες τους και την διακριση της ελλαδας στο εξωτερικο με τις κοκορομαχιες ομως αδικουν τους εαυτους τους και προκαλουν και οι δυο οικογενειες αρνητικες εντυπωσεις και φανατισμο εδω και χρονια
16:21
Είναι ένα δίλημμα αυτό Μάρκο που έχει τεθεί και από φίλους του Παναθηναϊκού, οι οποίοι, όπως κι εσύ, προφανώς δεν ζουν και πεθαίνουν μονάχα απ' το αποτέλεσμα. Απ' την άλλη πάντως κι αυτό το "να χάσω, γιατί μονάχα έτσι θα γίνουν αυτά που πρέπει", δεν στέκει απόλυτα. Να το πάμε ανάποδα; Αυτός που θα χάσει, είσαι βέβαιος ότι θα κάνει τις σωστές κινήσεις; Είναι πολλές οι περιπτώσεις που δεν έχει συμβεί...
16:21
Χρηστος : Είμαι φίλαθλος του Παναθηναικού. ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΑΛΛΟ ΚΑΦΡΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΠΡΩΤΟ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ. Δεν θέλω να δω αλλη οπαδική εφημερίδα με εμετικό πρωοτσέλιδο. Δεν θέλω άλλους κάφρους φιλάθλους στα γήπεδα και πίσω από τα πληκτρολόγια. Αηδίασα. Δεν θα δω τον τελικό, δεν με ενδιαφέρει ποιος θα το πάρει. Θέλω πίσω το μπάσκετ που αγάπησα.
16:21
Pao13 : Η καλύτερη ομάδα της τελευταίας 15ετίας στην Ελλάδα θα κάνει περίπατο σήμερα. Οι φίλοι ολυμπιακοί ας μην δουν το ματς καλύτερα σήμερα και χάσουν την ώρα τους. Ας πάνε στα village που έχει προσφορά με ένα εισιτήριο δύο άτομα.
16:21
CHRIS 7 : ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΛΕΤΕ ΤΣΑΤ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ....ΑΦΟΥ ΜΙΛΑΤΕ ΟΛΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ.......ΑΠΟ ΠΡΟΧΘΕΣ ΕΧΩ ΣΤΕΙΛΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΜΝΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΔΕΝ ΒΓΗΚΕ ......ΚΑΝΤΕ ΕΝΑ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΤΣΑΤ ΡΟΥΜ ΝΑ ΜΙΛΑΤΕ 5-6 ΑΤΟΜΑ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ
16:22
Chris7, Θυμάμαι ότι μονάχα εγώ, έχω απαντήσει σε τουλάχιστον 2 μηνύματά του την τελευταία εβδομάδα.
16:22
nikos : Afiste ta psemata.....otan xasame sto oaka xeirokrotousame........sto swf kaikan amaksia matzari agravani ktlp.....taso eseis eiste epagelmaties sti doulia sas eno oi diaitites erasitexnes? Taso o tsori mporei na krinei to simerino paixnidi an einai se kali mera?
16:22
Γιαννος : Από τα χρήματα του χορηγού της Εθνικής, της Eurobank. Αυτό γνωρίζω, με βάση το ρεπορτάζ που έχω κάνει.
16:23
spiros : Πιστευετε οτι ηρθε η ωρα να κανει ενα μεγαλο παιχνιδι ο σπανουλης στο οακα ?
16:23

Οι αποφάσεις του αθλητικού δικαστή για τους Αγγελόπουλους...

2. Επιβάλλεται στον κ. Παναγιώτη Αγγελόπουλο, Ιδιοκτήτη και Πρόεδρο του Δ.Σ. της ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π. ΚΑΕ, για δημόσιες δηλώσεις – κρίσεις, οι οποίες συνιστούν δυσφήμιση του αθλήματος, απαγόρευση εισόδου σε όλα τα γήπεδα για τρεις (3) μήνες, κατά τον αγώνα Πρωταθλήματος με τον ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟ της 1-6-2014.

3. Επιβάλλεται στον κ. Γεώργιο Αγγελόπουλο, Ιδιοκτήτη της ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π. ΚΑΕ, για δημόσιες δηλώσεις – κρίσεις, οι οποίες συνιστούν δυσφήμιση του αθλήματος, απαγόρευση εισόδου σε όλα τα γήπεδα για τρεις (3) μήνες, κατά τον αγώνα Πρωταθλήματος με τον ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟ της 1-6-2014.


16:24
Βεβαίως και οι διαιτητές είναι ερασιτέχνες στην Ελλάδα. Δεν το γνωρίζεις; Δεν υπάρχει επαγγελματική διαιτησία και αμείβονται με οδοιπορικά. Δύσκολο αλλά στο 4-4-2 του Μπαρτζώκα με ρόμβο θα λειτουργούσε καλύτερα. Φτερά Περπέρογλου-Λοτζέσκι να πατούν ρακέτα.
16:25
sotos1972 : Μήπως θα πρεπει να γίνουν πρωταγωνιστές οι παίκτες στο άθλημα που λέγεται μπασκετ......και να τους πούμε οτι δεν θα πρεπει να τρέχουν στον αιφνιδιασμό αν η αλλη ομάδα δεν έχει συμπληρώσει τα 4 φάουλ.....έλεος πια με τα έξυπνα φάουλ.....χάθηκε το θέαμα με όλα αυτα
16:26
Spiros, τι εννοείς μεγάλο ματς από Σπανούλη; Στο τρίτο παιχνίδι ήταν σπουδαίος κι ας μην σκόραρε πολλούς πόντους. Αν εννοείς να βάλει 30 πόντους, αυτό δεν θα γίνει σε καμία περίπτωση. Δεν το επιτρέπει η άμυνα του Παναθηναϊκού με τον τρόπο που τον αντιμετωπίζει. Να έχει 10-12 πόντους και 6-7 ασίστ είναι εφικτό και πιστεύω ότι είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεται ο Ολυμπιακός. Να μην κολλάει η μπάλα στα χέρια του και να δημιουργείται άμεσα απειλή από τους υπόλοιπους.
16:26
ΘΟΔΩΡΗΣ ΣΠΑΧΙΔΑΚΗΣ : Υπάρχει στοίχημα "O Ολυμπιακός να έχει συμπληρώσει 5 φάουλ στα πρώτα 5 λεπτά (10:00 - 05:00) της 4ης περιόδου" και δίνει... 1,40!!!! ΣΑΣ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ ΑΥΤΟ ΠΩΣ ΤΟ ΣΧΟΛΙΑΖΕΤΑΙ...
16:26
Χρηστος : Είμαι φίλαθλος του Παναθηναικού. ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΑΛΛΟ ΚΑΦΡΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΠΡΩΤΟ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ. Δεν θέλω να δω αλλη οπαδική εφημερίδα με εμετικό πρωοτσέλιδο. Δεν θέλω άλλους κάφρους φιλάθλους στα γήπεδα και πίσω από τα πληκτρολόγια. Αηδίασα. Δεν θα δω τον τελικό, δεν με ενδιαφέρει ποιος θα το πάρει. Θέλω πίσω το μπάσκετ που αγάπησα.
16:26

sotos1972 : Πρωταγωνιστές ήταν, είναι και είναι οι παίκτες. Οσο για τα φάουλ; Είναι μέρος της τακτικής. Και στους τελικούς, μετράει το αποτέλεσμα και όχι το θέαμα

16:27
Χρήστο, πάμε όλοι μαζί στο ρυθμό που έδωσες: ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ ΠΟΥ ΑΓΑΠΗΣΑΜΕ!!
16:27
nikos7 : shmera o olumpiakos tha kerdisei eukola mesa sto oaka kai den katalavainw gt lete oti tha fugei o mpartzwkas
16:27
Αδιάφορο. Θα ορίσουν το παιχνίδι οι στοιχηματικές εταιρείες;
16:28
Σπύρος : Καλησπέρα Τάσο και Σπύρο, Δηλαδή σε ενδεχόμενη απώλεια του πρωταθλήματος η αποχώρηση είναι σίγουρη του Σπανούλη? Για 100-200 άτομα που η μπάλα του μπάσκετ δεν ξέρουν τι σχήμα έχει θα πικράνει τόσο κόσμο ο αρχηγός?? Λυπάμαι και μόνο που σκέφτεται τέτοιο σενάριο στο μυαλό του..
16:29
nikos : Τα βήματα στον Λάσμε στο ματς του ΣΕΦ αποτελούν ή οχι αλλοιώση του αποτελέσματος? καθώς κράτησαν ζωντανό τον ΟΣΦΠ στο ματς.
16:30
Όχι, αλλοίωση αποτελέσματος είναι καλάθι που δεν μετράει στο τέλος, φάουλ καθαρό που δεν δίνεται στην τελευταία επίθεση, βήμματα στην τελευταία επίθεση κλπ. Γενικώς για να αλλοιωθεί ένα παιχνίδι πρέπει είτε να υπάρχει μία σειρά σφυριγμάτων σε συγκεκριμένο διάστημα(οι δύο πόντοι να γίνουν 15) είτε αυτό που προανέφερα.
16:30
Νίκο7, έχω την αίσθηση ότι ειδικά απόψε δεν υπάρχει "εύκολα" για καμία απ' τις δύο ομάδες. Η λογική λέει ότι με τέτοια καταπόνηση απ' τα περασμένα παιχνίδια και τόση πίεση λόγω του γεγονότος ότι... δεν υπάρχει αύριο, το παιχνίδι θα πάει κλειστά, σε αργό ρυθμό και αυτό είναι θεωρητικά κάτι που βολεύει τον Παναθηναϊκό. Ο Ολυμπιακός ωστόσο, εφόσον έχει ξεπεράσει το σοκ του 2-2 στο ΣΕΦ, έχει παίκτες που μπορούν να βρουν λύσεις ακόμα και με αυτές τις συνθήκες.
16:30
Γιαννης 26 κορινθος : Μετα λυπης μου διαπιστωνω οτι το προιων που εχουμε εχει παρει την κατω βολτα,τι πιστευτε οτι πρεπει να αλλαξει για να δουμε επιτελους ενα πρωταθλημα ανταξιο με αυτο που παρακολουθω στην Ισπανια και μια δεητερη ερωτηση δεν πιστευετε οτι αυτες οι τιμωριες ειναι πραγματικα για γελοια........ευχαριστω.
16:31
Δεν είναι τιμωρίες.
16:31
sotos1972 : Μήπως θα πρεπει να γίνουν πρωταγωνιστές οι παίκτες στο άθλημα που λέγεται μπασκετ......και να τους πούμε οτι δεν θα πρεπει να τρέχουν στον αιφνιδιασμό αν η αλλη ομάδα δεν έχει συμπληρώσει τα 4 φάουλ.....έλεος πια με τα έξυπνα φάουλ.....χάθηκε το θέαμα με όλα αυτα
16:32
Alexandros : Καλησπέρα παιδιά, δε βλέπει ο Μπαρτζώκας ότι ο μισός παναθηναικός είναι ο Γκιστ, ειλικρινά πιστεύεται ότι δε μπορεί με κάποιον τρόπο να τον βγάλουν από το παιχνίδι (π.χ. φόρτωμα με φάουλ)
16:32
Aggelos : Ο Βασιλακόπουλος δεν έχει προσφέρει τπτ στο ελληνικό μπάσκετ???
16:32
κεφαλονιτης : Τάσο αύριο θέλουμε αναλυτικό ρεπορτάζ για όλα τα καυτά θέματα των 2 ομάδων μεταγραφές ποιοι φεύγουν ποιοι μένουν χαιρετίσματα από πλατύ γιαλό!
16:33
Είσαι αχρείος. Πού να σηκώσει κύμα και να πας στις Μηνιές για μπάνιο.
16:33
Soto1972, να συμφωνήσω ότι πάνω απ' όλα το θέαμα. Αν όμως δεν εκμεταλλεύεσαι τις ευκαιρίες που σου δίνουν οι κανονισμοί και οι περιστάσεις και το κάνει μονάχα ο αντίπαλος, είσαι χαμένος από χέρι. Αυτό το μπάσκετ που αναπολείς, δεν υπάρχει πλέον. Η τακτική αντίληψη των παικτών και η δυνατότητα παρέμβασης του προπονητή πριν και κατά την διάρκεια ενός αγώνα έχουν φτάσει σε τέτοιο σημείο που το "διάβασμα" είναι το νούμερο 1 ζητούμενο.
16:34
Chris : Θεωρώ τραγικό φίλαθλοι που πανε στο ΟΑΚΑ με τα τελευταία 20 ευρο που έχουν να κάθονται και να δέχονται απο το προεδρείο τους τέτοια συμπεριφορά...τα λεφτα ας τα χάριζε σε κάποιους που τα έχουν ανάγκη...εμετιος!!!ευχομαι σήμερα να κερδίσει ο καλύτερος χωρίς τραμπούκισμους!!!
16:34
ανδρεας : εγω βλεπω τον μαρινακη να μπαινει απο το καλοκαιρι και στο μπασκετ ειτε εμφανως ειτε αφανως. μην τον δειτε να μπαινει και απο σημερα, και βλεπετε το ματσακι και τριβεται τα ματια σας.....
16:34
γιαννης : Σπυρο,λες αναλογα το αποτελεσμα,δλδ φιλε μου εχει αδικο ο κοσμος που ψελλιζει και πλεον φωναζει πως ο σπανουλης απεναντι στο παο δεν εχει κανει κανενα παιχνιδι σωστο;σιγουρα του εχει πεσει πολυ το επιθετικο κομματι,αλλα οκ,για αυτο ειναι οι σταρ
16:34
Τάσο, σεμνά. Θα βάλω... Sepultura
16:34
Alexandros : Το βλέπει και το ξέρει, αλλά δεν είναι εύκολο να φορτωθεί με φάουλ. Από την άλλη, νομίζω ότι ο Ολυμπιακός δεν πρέπει να επιτεθεί στον Γκιστ, αλλά σε άλλους παίκτες.
16:35
ERTEFER : TASO TI VLEPEIS GIA TOUS TELIKOUS TOY NBA
16:35
Θανος : ο παπαπετρου εδειξε οτι εχει καλα στοιχεια πριν τους τελικους... γαιτι δεν τον εμπιστευεται και τωρα ο κοουτς μπαρτζωκας εννοω μπορει να προσφερει
16:35
Κώστας : Άμα επιμένει και σήμερα ο Μπαρτζωκας με τους ίδιους παίκτες,δεν θα νικήσει ο Ολυμπιακός. Έχει και τον Παπαπέτρου η ομάδα ο οποίος βγάζει μάτια όταν παίζει. Ο Σπανουλης με τον ΠΑΟ δεν παίζει. Δεν το έχει καταλάβει ο κόουτς;!
16:36
Μετά λύπης μου, Σαν Αντόνιο αλλά πολύ πολύ δύσκολα. Έχουν βρει τρομερό ρυθμό και όσο οι ψηλοί των Χιτ δεν μπορούν, ο Ντάνκαν θα είναι όλο το παιχνίδι. Μόνο αν περιοριστεί ο Ντάνκαν, το Μαϊάμι πάει για το τρίτο.
16:36
Tzenet : Ο Hines θα φύγει από την ΤΣΣΚΑ? Και αν ναι υπάρχει ενδεχόμενο επιστροφής?
16:36
Θανος : ο παπαπετρου εδειξε οτι εχει καλα στοιχεια πριν τους τελικους... γαιτι δεν τον εμπιστευεται και τωρα ο κοουτς μπαρτζωκας εννοω μπορει να προσφερει
16:36
VASILIS : ΑΝ ΔΙΩΞΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΠΑΝΟΥΛΗ ΟΙ ''ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΤΗΣ ΕΞΕΔΡΑΣ'' ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΜΑΣ.ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟ ΠΑΛΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ.
16:36
Tzenet : Ο Παπαπέτρου θα ειναι στο draft του 2014;
16:37
Σπθρος : Σπύρο αυτό που είπες για τον αρχηγό είναι σοβαρό.Αλήθεια πιστεύεις ότι μπορεί να είναι αυτό το τελευταίο του παιχνίδι?Ακούγεται τίποτα σχετικό?
16:37
γιαννης : Εχει άδικο ο κόσμος του Ολυμπιακού για τον Σπανούλη, έχει προσφέρει ήδη πολλά, περισσότερα από πάρα πολλούς παίκτες στην ιστορία του τμήματος μπάσκετ των ερυθρολεύκων. Εχει οδηγήσει τον Ολυμπιακό σε δύο Ευρωλίγκες, μόνο γι αυτό αξίζει σεβασμό και τίποτα άλλο. Ακόμα και αν δεν παίζει καλά με τον Παναθηναϊκό, θέλει στήριξη. Δεν λέω να μην γίνεται κριτική, αλλά να υπάρχει και ένα όριο, ειδικά σε παίκτες που πραγματικά έχουν προσφέρει.
16:37
Προς αντίλογο : Με τον Βασιλακόπουλο ποτέ. Ειδικά όταν μπαίνει ζεστός έχει 10/10 τρίποντα.
16:37
A.fotsis13 : uparxei periptosi na doume to mantzari tou xronou sto panathinaiko ??
16:38
Για να βάλει Sepultura o Συρίγος, θα πρέπει: 1. να αγοράσει δίσκο. 2. βρει από πού θα αγοράσει. 3. να μάθει τί μουσική παίζουν. Πιο εύκολα θα βάλει μία γερή Φιλιώ Πυργάκη που έχει στην δισκοθήκη του.
16:38
Aggelos : Εχει προσφέρει πολλά, είναι μακράν ο πιο επιτυχημένος θεσμικός παράγοντας στην ιστορία του ελληνικού αθλητισμού.
16:38
Antonis : Εγώ αυτό που βλέπω είναι πως στα ματσ με τον Παναθηναικό συχνά πυκνά έχουμε εφευρέσεις. Μια το no call, μια η τεχνική στον Μπουρσούση επειδή έπιασε τη μπάλα μετά από καλάθι, πλεονέκτημα σε παίκτη που του γίνεται φάουλ. Αινστάιν οι έλληνες διαιτητές.
16:39
κωστας : γτ δεν χρησιμοποιειται ο σερμαντινι!εδειξε οτι μπορει να κανει καλη αμυνα στν μαυροκεφαλιδη και στην επιθεση οντας ψηλοτερος δεν εχει προβλημα να τελειωσει τις φασεις με τον λουκα αντιπαλο!'τον εχει' δηλαδη..
16:39
Θάνο και Κώστα. Ο Ολυμπιακός είναι χτισμένος πάνω στον Σπανούλη και όσο κακός κι αν εμφανίζεται αυτός, δεν γίνεται σε καμία περίπτωση να αλλάξει 100% το πλάνο. Πολύ απλά γιατί οι ομάδες έχουν αρχές και έχουν μάθει να παίζουν με ένα συγκεκριμένο πλάνο και μοτίβο, απ' το οποίο δεν μπορεί να υπάρξουν μεγάλες αποκλίσεις.
Όσο για τον Παπαπέτρου, δεν νομίζω ότι το πρόβλημα του Ολυμπιακού είναι στη θέση του μικρού. Λοτζέσκι και Περπέρογλου είναι αρκετά συνεπείς. Θα συμφωνήσω ότι ο Παπαπέτρου έχει ήδη κερδίσει το δικαίωμα να βρίσκεται στο παρκέ, όμως ακόμα κι όταν έκανε πράγματα και θάματα, είχε έναν μικρό, συμπληρωματικό, ρόλο.
16:39
Θεωρητικά, δεν υπάρχει δικαιολογία ιδιαίτερα από την στιγμή που ο Ολυμπιακός με τον Σίμονς δείχνει να θέλει να παίξει κοντά στο καλάθι.
16:39
ΚΩΣΤΑΣ : ΣΗΜΕΡΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ, ΜΟΝΟ ΣΗΜΕΡΑ, ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΖΗΤΗΜΑ ΠΑΘΟΥΣ, ΚΑΡΔΙΑΣ. ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΑΙΧΤΩΝ. ΟΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΠΑΝΕ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ. ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΗΡΕΑΣΟΥΝ. ΠΟΙΑΝΩΝ ΠΑΙΧΤΥΩΝ ΤΟ ΛΕΕΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΨΕ. ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ.
16:39
αλεξανδρος : Ειμαι απιστευτα εκνευρισμενος με οσους κραζουν σπανουλη μπατζωκα...δεν εχουν πιθανως την ικανοτητα να κατανοησουν ποιος μας εκανε απο loosers winners...στο fb του contra εχει διατυπωθει απαισια η αποψη σας και διαστρεβλωνει τα οσα ειπατε...στα του αγωνα σημερα αν ο ολυμπιακος ξεκινησει με ψυχολογια και ευστοχια απο το τριποντο πιστευω οτι θα το παρει
16:39
Χριστοδούλου, Αναστόπουλος, Φούφης οι διαιτητές του πέμπτου τελικού
16:40
πανος : Μεγάλος τρίμηνος αποκλεισμός και για τους Αγγελόπουλους. Το έχουμε παμε μπορούμε, ελληνικό κράτος, παράγοντες και "φίλαθλοι". ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΠΑΣΚΕΤ. Πάμε τώρα να δούμε Heat-Spurs να χαρούμε λίγο μπάσκετ
16:40
Ναι αλλά όχι σήμερα, ξημερώματα Παρσκευής ο πρώτος τελικός. Φρόντισαν να έχουν μία ημέρα κενό από τους τελικούς του no basket at all.
16:41
nikos : Τα χρυσά χρόνια του ΟΣΦΠ με Ιωαννιδή και Κόκκαλη ο Βασιλακόπουλος δεν ήταν πρόεδρος της ΕΟΚ?
16:41
Ανδρέας : Μίλτο αγόρι μου άλλαξε πλευρό το είχε πει ο Θανάσης πέρυσι ο παναθηναικοσ θα είναι για αλλά 10 χρόνια εγώ και η οικογένεια μου ο Παναγιώτης που θα είναι; Εγώ πιθανότερο το βρίσκω να φύγουν οι Αγγελόπουλοι
16:41
κωστας πατρα : σπυρο ο σπανουλης ειναι πολυ καλος παιχτης.θεωρω πως δεν ειναι ομως ο παιχτης που πρεπει να ειναι ο αρχηγος σε μια ομαδα.δεν εχει σταθερη αποδοση σε ολα τα ματς.μια υψος μια βαθος.και πολλες τραβηγμενες προσπαθειες οταν δεν ειναι στη μερα του. ειναι παιχτης για να παιζει 20 με 25 λεπτα.οχι να στηριζεται ολο το συστημα επανω του.πιστευω πως και το πρωταθλημα να παρει σημερα ο ολυμπιακος, ο σπανουλης δεν εχει κινητρο για να παραμεινει στην ομαδα.θελω τη γνωμη σου.
16:41
Kos7 : Pisteveis oti o olimpiakos prepei ba kanei megales metagrafes i na meinei sto idio stil me neous ellines pextes?
16:42
Μαρία Μ. : Τώρα συγγνώμη "Αντίλογε" πριν από 2 χρόνια δε πήρε πρωτάθλημα ο Ολυμπιακός;;;Το μπάσκετ καταστρέφεται και σεις το χαβά σας...Δεν είδα κανέναν να λέει πότε θα πάρει πρωτάθλημα ο ΠΑΟΚ και ο Αρης(για ΑΕΚ,Ηρακλή κτλ δεν αναφέρομαι καν)....Εκεί εσείς...ο νταλγκάς σας είναι ποιός θα πάρει πρωτάθλημα από τους αιωνίους...Οχι πως θα φτιάξουμε το μπάσκετ..Μη τυχόν και γίνουμε ACB και μας χαλάσει το μονοπώλιο....Το 50-50 δεν αρέσει σε κανέναν αιώνιο..Αδικούνται μονίμως..Οι μικροί που παίζουν συνέχεια με μειονέκτημα δε μας ενδιαφέρει όμως...Το σχόλιο σας παρακαλώ...
16:42
Κώστα, σε γενικές γραμμές η προσέγγισή σου είναι σωστή. Τέτοια παιχνίδια, με τόση πίεση, τα κερδίζουν οι παίκτες με την μαγκιά τους. Μην μηδενίζουμε όμως τον ρόλο του προπονητή. Σε ένα κλειστό παιχνίδι που κρίνεται για παράδειγμα στα 1-2 σουτ, μια έμπνευση της στιγμής από τον κόουτς μπορεί να αλλάξει τα πάντα.
Επιπλέον, πέρα απ' όσα γίνονται στο παρκέ, έχει σημασία τι έχει προηγηθεί στην προπόνηση και γενικότερα στην προετοιμασία. Εκεί μετράει 100% ο προπονητής.
16:42
Σπθρος : Σπύρο αυτό που είπες για τον αρχηγό είναι σοβαρό.Αλήθεια πιστεύεις ότι μπορεί να είναι αυτό το τελευταίο του παιχνίδι?Ακούγεται τίποτα σχετικό?
16:42
Petros : Αξίζουμε πολλά μπράβο σαν οπαδοί εμείς στον ΟΣΦΠ αν μεσα σε μερικά χρόνια και μετά από 2 κούπες διώξουμε τον Σπανούλη. Φυσικά πρέπει να διώξουμε και τους Αγγελόπουλους να μην ξεχαστεί ο Κορυδαλλός και οι 8η θέση.Μπράβο μας...
16:43
Michail : Gia mena den paizei rolo ti lene oi paragontes apo tin stigmi pou paraferontai kai dynymitizoun to klima amesos 1 xrono apokleismo kai apo 2 ekatomyria prostimo meta 8a tous dw an 8a kanoun ta idia
16:43
Βασίλης2 : Θα ήθελα και ένα σχόλιο για τα non call φάουλ ΤΟΥ Διαμαντίδη και τώρα πρόσφατα ΣΤΟΝ Διαμαντίδη...Μην αγγίζετε!!!
16:43
Εγγύηση οι διαιτητές του πέμπτου τελικού... Ο Χριστοδούλου σφύριξε τον πέμπτο τελικό, ο Αναστόπουλος και ο Φούφης είναι διαιτητές υψηλού επιπέδου στην Ευρωλίγκα.
16:43
Παντελης : εχω την αισθηση οτι ο Σπανουλης για ακομα μια φορα συμπεριφερεται σαν κακομαθημενο σχολιαροκοριτσο. Ακου εκει ενοχληθηκε με το κραξιμο λογω ηττων. Συγγνωμη κιολας kill bill ,δωσε μας εμας τα 2 εκ το χρονο και κατσε εσυ κερκιδα να κραζεις,κανενα θεμα. Το εχει ξανακανει φευγοντας απο τον Παο επειδη ο μπαμπας αγαπουσε τον Μητσο πιο πολυ. Σοβαρα τωρα,αν τον χαλαει ο ΟΣΦΠ ,ας παει τουρκια και να παρουμε 2-3 παιχτες με τα λεφτα του,καποιος θα βγει,δε μπορει.
16:44
ΜΙΧΑΛΗΣ : Τσο θεωερεις οτι μιας και ο Ολυμπιακος εχει εμγαλυτερο ροτεισον και με δεδομενο οτι η ψυχολογια στις δυο ομαδαες ειναι η ιδια μπορει να αναιρεσει το πλεονεκτημα του ΠΑΟ;
16:44
Petro, θέλει μεγάλο θάρρος και ισχυρή δόση ρεαλισμού για να κάνεις τέτοια αυτοκριτική. Η κακή εμφάνιση και η ήττα είναι αναπόσπαστα κομμάτια του αθλητισμού και πολλοί (όχι μόνο στη δική σου ομάδα) δεν θα το καταλάβουν ποτέ...
16:44
Kos7 : Ο Ολυμπιακός με δυο-τρεις διορθωτικές κινήσεις μπορεί να διεκδικήσει Ευρωλίγκα, το στυλ που έχει επιλέξει είναι το σωστό και απλά θέλει κάτι καλύτερο στην περιφέρεια στη θέση "5".
16:44
Αν ο Ολυμπιακός μείνει πίσω από νωρίς, μοιάζει πολύ δύσκολο να γυρίσει το παιχνίδι.
16:44
θρυλος7cz : Τέτοια λέγετε για τον σπανουλη να τα βαράμε ένα ένα τα εγκεφαλικα...Δεν έχει να πάει πουθενά που να σκάσουν ολοι!
16:45
KOK-crete : Οι 2 νίκες του παο οριακες, όπως και στα τελευταία ματς με ΤΣΣΚ, αυτή η ομάδα εξαρτάται χρόνια τώρα από την ευστοχία της από την περιφέρεια. Όσο για τις ποινές, ασ είμαστε λίγο σοβαροί, ποιές ποινές;;;
16:45
Άγγελος : Παντού πρέπει να υπάρχει διαφθορα και μετά δηλώσεισ εκατέροθεν? Θελουμε να λεγόμαστε ευρωπαιοι με νοοτροπια και μπασκετικη φίλαθλη φιλοσοφία μετά από 15 χρόνια. Κλαός ο Μητσάρας, ψυχάρα για πρόεδρος αλλά εμεις του βάλαμε φωνή να τα λέει αυτα!! Αν διακοπή το ματς δεν θα φταίνε οι προκλήσεις του Σπανούλη αλλά το μυάλο αμς το χαζό που τις πέρνουμε στα σοβαρα!!! Τα πράγματα είναι απλα φωνάχτε βρίστε αλλά στο τέλος χειροκροτήστε τον Πρωτάθλητή, όποιος και αν είναι. Μονο έτσι ο ηττημένος δεν θα μιλήσει και ο νικήττης θα είναι πραγαμτικά Πρωταθλητης! Έχω άδικο?
16:45
Σπθρος : Δεν είναι κάτι που έβγαλα από το μυαλό μου, είναι πολύ πιθανό ο Σπανούλης να ζητήσει να φύγει από τον Ολυμπιακό.
16:45
Hohoho : Ekpliktiki i energeia tou Mitsara.37 lepta M.O. symmetoxis, enw me ti CSKA varys kai nwthros. Lete ayti i metastrofi na einai thema psyhologias? Oi athlites prin apo tetoies seires akolouthoun eidiko programma ekgymnasis kai diatrofis? Polla bravo stous frontistes kai tous diatrofologous.
16:46
George : Μήπως να μη ξαναμπει παράγοντας ομάδας των αιωνίων για 2 χρονάκια στα παρκέ και να γουστάρουμε όλοι?
16:46
Να μπαίνουν χέρι-χέρι, να κάθονται μαζί. Αυτή είναι η μόνη τιμωρία τους.
16:46
στεφανος : Πιστευω πως πολυ εχει τραβηξει αυτη η ιστορια με της δηλωσεις μετα απο καθε ματς τοσα χρονια το ιδιο γινετε το εχουμε μαθει. Ας ασχοληθουν οι προεδροι με την ομαδα τους, οι οπαδοι με την δικια τους και ας δουμε ενα πραγματικο ντερμπι σε μια καταπληκτικη ατμοσφαιρα.
16:47
giorgio : taso elpizw ston olympiako na proponisan autes tis meres ligo ton collins sto triponta kai sta makrina sout, giati einai sigouro oti o PAO tha akolouthisei idia syntagi epanw tou
16:47
Εύα7 : Θεωρείτε ότι είναι δημοσιογραφικά δεοντολογικό να βγαίνετε και να λέτε ότι μπορεί να είναι το τελευταίο παιχνίδι του Σπανούλη, 4 ώρες πριν τον αγώνα που κρίνει πρωτάθλημα? Ή ότι η Εφές έχει κλείσει τον Περπέρογλου, ή ότι πάιχτης έχει μιλήσει με τον μανατζέρ του και ζήτησε να του βρει ομάδα στο εξωτερικό? Μην την πάρετε προσωπικά την ερώτηση, απλά απαντήστε μου αν το θεωρείτε δεοντολογικό. Και φυσικά για παίκτες του ΠΑΟ δεν έχουμε ακούσει ποτέ τίποτατα τελευταία 3 χρόνια όταν είναι σε εξέλιξη οι τελικοί. Ευχαριστώ.
16:48
ΜΑΡΙΑ : ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΤΕ ΤΟΣΟ ΦΙΛΟ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ?ΟΤΙ Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΓΙΑΤΙ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΛΑΣΕΙΣ ΑΝΩΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ.
16:48
κωστας πατρα : Ολη Η Ευρώπη θέλει τον Σπανούλη για ηγέτη, είναι προφανές ότι στην Ελλάδα δεν εκτιμούμε ιδιαίτερα αξίες σαν του αρχηγού του Ολυμπιακού.
16:48
ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΣ : Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΠΑΙΚΤΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΤΑ 3 ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ... ΤΟΝ ΘΕΛΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΤΟ ΠΙΟ ΥΨΗΛΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ. Ο ΣΠΑΝΟΥΛΗΣ ΚΑΝΕΙ ΟΡΓΙΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΡΕΑΛ, Ο ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗΣ ΣΕΡΝΕΤΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΤΣΣΚΑ ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΣΤΗΝ Α1 ΟΛΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ... ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΜΟΥ ΤΟ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ?
16:48
Λαμπρος : καλησπερα παιδια.βλεπω τους τελικους του '10,τελαυταια παιχνιδια του Σπανουλη με τον παναθηναϊκο.ηταν κατα τη γνωμη μου ο καλυτερος παικτης της σειρας,μαζι με τον τσαρτσαρη...οποτε ισως ενιωσε οτι δεν τον εκτιμησαν στον Παναθηναϊκο..Παναθηναϊκος ειμαι,αλλα λεω αυτο που βλεπω...και αν δουμε το πραγμα πιο καθαρα,ποτε δεν προκαλεσε τον κοσμο μας...με τη διοικηση τα εβαλε εμμεσα (οπως με το 'που σε θαναση που χορευαι)...ασχετα ολα αυτα,απλα τωρα τα παρατηρησα...αποψε μακαρι να γινει ενα καλο ματς,να υπαρχει οσο δυνατον λιγοτερη ενταση και να παψουμε πια ολοι να ασχολουμαστε με τους διαιτητες και τους προεδρους....και κατι τελευταιο:θα κινηθει ο παο για βουγιουκα-κουπερ-καλαθη το καλοκαιρι??μπορει ο Φρανκι να ειναι και του χρονου πρωτος προπονητης??
16:50
Μπορεί, διότι έχει ένα εκπληκτικό προπονητικό τιμ, το οποίο μπορεί να εμπλουτισθεί. Αρκεί ο Παναθηναϊκός να έχει συγκεκριμένο πλάνο και να το στηρίξει ως το τέλος.
16:51
Παντελης : εχω την αισθηση οτι ο Σπανουλης για ακομα μια φορα συμπεριφερεται σαν κακομαθημενο σχολιαροκοριτσο. Ακου εκει ενοχληθηκε με το κραξιμο λογω ηττων. Συγγνωμη κιολας kill bill ,δωσε μας εμας τα 2 εκ το χρονο και κατσε εσυ κερκιδα να κραζεις,κανενα θεμα. Το εχει ξανακανει φευγοντας απο τον Παο επειδη ο μπαμπας αγαπουσε τον Μητσο πιο πολυ. Σοβαρα τωρα,αν τον χαλαει ο ΟΣΦΠ ,ας παει τουρκια και να παρουμε 2-3 παιχτες με τα λεφτα του,καποιος θα βγει,δε μπορει. Δεν εχει κατι το κακο το σχολιο και το στελνω 2η φορα(την 1η δεν το περασατε.Αληθεια γτ;)
16:51
jason : μακαρι να φυγει ο σπανουλησ ειναι λιγοσ για ολυμπιακο κ μαζι του ο μπαρτζωκασ ο αμπασκετοσ......
16:51
ΣΩΤΗΡΗΣ Ηγουμενίτσα : Αν πανε το παιχνίδι σετ δεν έχουμε καμία τύχη αν παίξει γρήγορα κάτι θα γίνει ...Σπανουλη δεν χρειάζεται να αποδείξει τίποτα μιρασε μπάλα και να ειναι ήρεμος στο παιχνίδι ..ο παπά /τρου γιατι δεν παίζει ευχαριστο
16:52
MethCooker : ειναι ντροπη σας να βαζετε στο ιδιο τσουβαλι τα αδερφια με τν εφευρετη..θα σας το γραφω μεχρι να βγαλει ο ηλιος κερατα και ας μην σας αρεσει.
16:52
giannis : αν υπειρχε instant replay το αποτελεσμα θα ηταν ιδιο στον 4ο τελικο ??? και ποιος θα ευνοουταν??? ευχαριστω
16:53
geri : k kabalierato o mpartzokas tha fugei;
16:53
Instant replay υπάρχει αλλά χρησιμοποιείται για τον χρόνο (εμπρόθεσμο, εκπρόθεσμο) και αν ένα σουτ είναι δίποντο, τρίποντο.  Τίποτε άλλο.
16:54
koletsas : Επειδή δε μπορώ να καταλάβω από τακτικές στο μπάστετ, ποια η γνώμη σας για την μη-καλή απόδοση του Σπανούλη στα παιχνίδια με τον Παναθηναϊκό; Είναι όντως αρνητικός; Ή μήπως τραβάει πάνω του την προσοχή 2-3 παικτών και έτσι ελευθερώνονται οι υπόλοιποι παίκτες του Ολυμπιακού; Δηλαδή στα ματς που είναι "αρνητικός", θα ήταν καλύτερα να μην είχε μπει καθόλου;
16:54
geri : Αν νικήσει απόψε ο Ολυμπιακός, με τίποτα. Αν χάσει, αν θες την άποψή μου δεν πρέπει να φύγει
16:54
Γιωργος : Ρε παιδια χωρις καμια δωση ειρωνιας αφου εσεις οι δημοσιογραφει τα ξερεται ολα τοσο καλα γιατι δεν γινεσται προπονητες για να δουμε ποσα απιδια πιανει ο σακος και ειδηκα ο κυριος μαγουλας
16:55
Κόουτς των τίτλων. Έχω κατακτήσει το πρωτάθλημα Τύπου με κοουτσάρισμα που θα ζήλευε ο Πόποβιτς.
16:55
spud13 : Με το μπάσκετ ασχολειται κανεις η θα μετραμε σφυρίγματα παλι να δουμε ποιος αδικηθηκε?βλέπουμε για 4 τελικους κακιστο θεαμα, πολύ ακνευρισμο, διαμαρτυρίες και αθλιες συμπεριφορές.Εχει σημασια ποιος θα το παρει στο τελος, η ότι άλλο ένα πρωταθλημα παρωδια τελειωνει με τον ιδιο τροπο όπως τα προηγουμενα 10?
16:56
Aντώνης : Αθάνατη Ελλάδα Αφού ο ένας πρόεδρος μιλάει και συμπεριφέρεται σαν ντραμπούκος, βάζει το σύστημα δηλ διαιτητές και δημοσιογράψους να οδηγήσουν στον ίδιο δρόμο και τους άλλους προέδρους απορώ που δεν τα παρατούν οι Αγγελόπουλοι.Ας μείνουν οι τραμπούκοι καιτα πρεζόνια στο μπάσκετ, αυτοί μετράνε, οι άλλοι βάζουν χρήματα και τους δουλεύουν
16:56
Theo : Simfono apolita me ton Spiro ..sinechisume dinamika me Bartzoka! Kali Epitichia apopse!
16:56
bill_13 : mia erwthsh re taso...giati o olympiakos exei toso megalo provlima me ta mis mats otan ginontai oi allages enw otan sthn antimetwpish spanoulh vgainei o gist o olympiakos vraxykyklwnei anti na ekmetaleftei kapoio mis match pou dhmiourgeitai antistoixa...
16:57
koletsas : Το αν είναι καλός ή όχι ο Σπανούλης δεν εξαρτάται από τους πόντους που πετυχαίνει, αλλά και από το πόσο βοηθάει την ομάδα του να παίξει καλά. Κάθε φορά που παίζει καλά ο Σπανούλης, είτε έχει σκοράρει, είτε έχει μοιράσει σωστά την μπάλα, παίζει καλά και ο Ολυμπιακός. Σε πολλές περιπτώσεις οι άμυνες είναι προσαρμένες πάνω του, το ζητούμενο λοιπόν είναι να έχει συνολικά θετική παρουσία.
16:57
CORFU7 : Πρεπει να κρατησει Μπαρτζωκα και να αλλαξει 2-3 παικτες μονο πιστευω....εσεις τι λετε ???
16:57
Όταν είναι ο Κόλινς μέσα, δεν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα. Αλλά όταν είναι Σλούκας ή ο Μάντζαρης, το πρόβλημα είναι η αδράνεια των ψηλών(ιδιαίτερα του Πετγουέι). Δύο φορές έκανε το ίδιο λάθος στο 4ο παιχνίδι .
16:58
Panos13 : Αντί ο Ολυμπιακός να ψάχνει να βρει τρόπους πως θα τρέξει το παιχνίδι κ πως θα κλείσει το Διαμαντίδη ασχολούνται όλοι με τη διαιτησία κ πωσια ζωη αδικούνται..ετσι μαλλον πρωτάθλημα δε θα πάρουν..αν είχαν καθαρό μυαλο θα πας είχαν καθαρίσει άνετα στο 4ο παιχνίδι..οκ μονο ο διαμαντιδης παίζει απο τον ΠΑΟ..κλειστούν κ συ καλα ρε Μπαρτζωκα οπως κανει ο ΠΑΟ στον Σπανουλη κ θα κερδίσεις σίγουρα..
16:58
nikolas : Το μπασκετικό τμήμα του Ολυμπιακού δεν προήλθε από παρθενογένεση όταν ανέλαβαν οι Αγγελόπουλοι κάλο θα ήταν οι φίλοι του Ολυμπιακού να μην ξεχνούν και την ιστορική εποχή των Κόκκαλη και Ιωαννίδη. Ο Μπανε και η παρέα του τους θυμούνται ακόμη
16:58
CORFU7 : Ναι, θεωρώ ότι ο Μπαρτζώκας πρέπει να μείνει και με 2-3 σωστές προσθήκες να δημιουργήσει καλύτερη ομάδα.
16:58
nikolas : Εγω βρε παιδια, αυτο που γουσταρα στον Ομπραντοβιτς ειναι οτι δεν φοβοταν ακομα σε ματς χωρις αυριο να βαλει κατι καινουριο. Ειχες θαρρος, ρισκαρε και συνηθως του εβγαιναν. Εγω θα ξεκινουσα με Γιανκοβιτς!
16:58
Σπύρος : Λυπάμαι για τον Ολυμπιακο που έχει τοσους καλούς παίκτες και στηριζεται στον εγωιστη Σπανουλη και στον Μπαρτζωκα που απο το τζαμπολ ξεκιναει να γκρινιαζει...και οι αλλοι παικτες κρυβονται πίσω τους και πισω απο το αλλοθι της διαιτησιας όταν παιζουν με τον ΠΑΟ.
16:58
κέλτης : ο σπανούλης έχει ενοχληθεί απ'την κριτική; σοβαρά τώρα; ας κάνει ένα καλό παιχνίδι, στα χέρια του είναι. δηλαδή η αποθέωση αποθέωση, αλλα κριτική καμμία. είναι ο ηγέτης και με τον παο μας θάβει πάντα. ας τα αφήσει αυτά και ας παίξει.
16:59
κέλτης : Δεν έχει ενοχληθεί από την κριτική, αλλά από την ισοπέδωση. 
16:59
Tasos77 : φιλε θοδωρη σπαχιδακη μαλλον δεν εχεις ιδεα σε ποσες φασεις αδικηθηκε ο παναθηναικος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!προφανως διαβασες την οπαδικη σου εφημεριδα και καποιους δημοσιογραφους που στηριζοπυν την ομαδα σου και απο εκει και περα γνοια!!δες ξανα το παιχνιδι ,κοιτα σε ποσες φασεις αδικουν και τον παο!!!θα σου πω και το εξης......μια ενταταγμενη διατησια δεν αφηνειενα αγωνα που ειναι στο ΄μειον 13 3,30 πριν το τελος να παει στον ποντο και να σε αφησει να διεκδικησεις ...πραγματα...ποσω μαλλον οταν αδικεις τον παο...με λαθος σφυριγματα στα τελευταια λεπτα
16:59
osfp : κληρωθηκαν οι διαιτητες?
16:59
ΚΩΣΤΑΣ : ΜΠΡΑΒΟ ΤΑΣΟ ΚΑΙ ΓΙΩΡΓΟ... ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΣΑΣ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΤΟ ΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΤΕ ΜΕΣΑ ΣΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΚΑΙ ΔΙΑ;ΧΩΡΙΖΟΥΝ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΣΑΣ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΟΥ ΟΠΑΔΟΥ (ΑΝ ΕΙΣΤΕ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ)
16:59
Βασίλης2 : Τάσο για την απάντησή σου στον Θοδωρή.... Δηλαδή επειδή αστόχησε ο Σανούλης και ο Σλούκας δεν δικαιούται σωστή διαιτησία ??? κάτι σαν το έχασες το πουλάκι πέταξε, δηλαδή ο παναθηναικός που κέρδιζε μέχρι και με 13 πόντους και έχασε τη διαφορά ή στο τέλος που έκανε το ένα λάθος μετά το άλλο (άστοχο σουτ Διαμαντίδη κλπ) δικαιούται σφυρίγματα??? Παρακαλώ να περάσει έχω στείλει και άλλα αλλλα δεν βλέπω τίποτα!!
16:59
osfp : Ναι, Χριστοδούλου, Αναστόπουλος, Φούφης
17:00
Όχι απλά δικαιούται αλλά απαιτείται το 50-50 παντού. Αλλά πάντα όταν παίζεις καλύτερα, οκ συνήθως, νικάς στο μπάσκετ.
17:00
Jimis : Αν ο Σπανουλης εχει 100% περισσοτερους ποντους απο το Σεφ..το πρωταθλημα θα πιασει λιμανι..πλακιτσα κανω αλλα εχει ψυχολογικα με Παο ο σπανουλης..δεν εξηγειται αλλιως.απο μενα ας νικησει ο καλυτερος
17:01
George : Τάσο, έχεις ρέντα σήμερα... "Μία είναι η τιμωρία: Να καθίσουν μαζί στην εξέδρα Αγγελόπουλοι και Γιαννακόπουλος. " "Αν πατήσει ο Κούγιας στο μπάσκετ, τότε να αρχίσουμε να πηδάμε όλοι πάνω από ανοικτές καγκελόπορτες. "
17:02
vspan : Ρε παιδια ξεχναμε τοσα χρονια τις σφαγες στον οσφπ με απιστευτα σφυριγματα ειδικα το 2009 με γιαννακη και στην περιοδο γκερσον και το συστημα συνεχιζει στον ιδιο ρυθμο
17:02
κέλτης : ο σπανούλης έχει ενοχληθεί απ'την κριτική; σοβαρά τώρα; ας κάνει ένα καλό παιχνίδι, στα χέρια του είναι. δηλαδή η αποθέωση αποθέωση, αλλα κριτική καμμία. είναι ο ηγέτης και με τον παο μας θάβει πάντα. ας τα αφήσει αυτά και ας παίξει.
17:02
αλεξανδρος : θεωρω το λιγοτερο ασχετους και επικινδυνους οσους κραζουν σπανουλη και μπαρτζωκα....ο πρωτος εκανε μια looser ομαδα winners και πηρε "μονος του" δυο ευρωπαικα και ο δευτερος αποτελει τον πρωτο ελληνα προπονητη με euroleague..δυστυχως σαν φιλαθλους του ολυμπιακου δεν μας αξιζουν...ο τροπος που ανεβηκε η τοποθετηση του κυριου καβαλιερατου στο fb για το αν θα αποχωρησει ο σπανουλης αποτελει διαστρεβλωση...στα σημερινα αν ο ολυμπιακος δειξει οτι εχει ξεπερασει τον 4ο τελικο και ξεκινησει με ευστοχια απο το τριποντο πιστευω πως δεν το χανει ακομα κι ο γιαννακοπουλος να μπει να σφυριξει.
17:02
θανος 7 : τασο αν κ ολυμπιακος πιστευω οτι χασαμε την ευκαιρια την κυριακη..πιστευω οτι θα ναι ποιο φοβισμενοι απο προχτες μακαρι να βγω λαθος!!!βλεπω σπανουλη να φευγει παρει δε παρει πρωταθλημα ο ολυμπιακος..πιστευω βαρεθηκε να τον βριζουν παιζει δ παιζει καλα!!!!
17:03
βασιλης : θα μου πιτε τι γνωμη σας για το θεμα του ΜΠΑΤΙΣΤ φετος...
17:03
Χρησταρας : Ρε παιδιά με τον παπαπετρου τι έγινε ;;γιατί δεν το βάζει;;;;
17:04
Ο Μπατίστ δεν μπορούσε να βοηθήσει και ήταν λάθος επιλογή. Ο Παπαπέτρου θα μπορούσε να παίξει.
17:04
giannhs : γεια σας!!δυσκολο αποψε για την ομαδα μου,εδω καναμε 20 χρονια να τους νικησουμε,να κανουμε 2 νικες σε μια βδομαδα ειναι αρκετα απιθανο!!μονοι τους το εχασαν απο τον χειροτερο ΠΑΟ EVER!!οσο για την αποδοση του Σπανουλη φταιει ξεκαθαρα ο ιδιος κι οχι ο προπονητης,ειναι τοσο εγωιστης και περηφανος που δεν διαβαζει το παιχνιδι!!μας εδωσει 1 ευρωλιγκα και τιποτα αλλο σε 4 χρονια!!και μη μου πειτε για την αλλη ευρωλιγκα και το πρωταθλημα γιατι αυτα ηταν εργο του ΙΒΚΟΒΙΤΣ!!ωρα του να φευγει λοιπον,μα με 3 εκατομμυρια παιρνεις μια χαρα παιχτη
17:05
Γιάννης Γιάννενα : Πιστεύετε ότι θα αντέξει ο Διαμαντιδης κυρίως και ο Λασμε να βγάλει 40λεπτο και να παρουν μόνοι τους τον καλύτερο πιστεύω Ολυμπιακό, κάνοντας το θαύμα; Η διαιτησία με τα τόσα που ακούστηκαν θα είναι ανεπηρεαστη;
17:05
νικος : Σπανουλης και ξερο ψωμι!!Η σημερα η ποτε!
17:05
gesss : ΤΑΣΟ ΜΕ ΤΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΟΥ ΕΧΕΙΣ ΞΑΝΑΔΕΙ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΑΓΜΑ ΜΕ ΠΡΟΕΔΡΟΥΣ ΟΠΩΣ ΦΕΤΟΣ?
17:05
Στο μπάσκετ δεν έχει ξαναγίνει.
17:06
Vaggelis apo Alexandroupolh : Kalhspera paidia, apo opados tou Olympiakou, filathlos pleon... ena exw na pw to ekane sto 3to mats ara borei kai twra o Olympiakos... aploustata, den yparxei 6asteros Panathinaikos, aytos pou paizei se liges wres einai apla oti apemhne apo Obradovic... kalo mats kai makari na teleiosei kai epitelous na anevoun ena skalh san filathloi oi vazeloi kai na dextoun thn omada tous na xanei kai kamia fora...
17:06
ΔΗΜΗΤΡΗΣ : ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΕΙΜΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΒΓΩ ΨΕΥΤΗΣ ΑΛΛΑ ΘΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΩ ΤΟΣΟ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΑΛΛΑ ΒΑΣΗ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ.ΕΧΩ ΠΑΙΞΕΙ ΜΠΑΣΚΕΤ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΒΑΣΙΚΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ.
17:07
Στεφ : Ο ολυμπιακός διαμαρτύρεται για ΟΛΟΥΣ τους διαιτητές που βρήκε στις αναμετρήσεις με ΠΑΟ; Ακόμα και ευρωπαικά; Πιο είναι το σκορ στα μεταξύ τους παιχνίδια ευρωπαικά; Εσείς είδατε ΤΟΣΟ διαφορετικές διαιτησίες στα ευρωπαικά παιχνίδια;
17:08
ilio : Γιώργο σε εκτιμώ πολύ κ όλη την ομάδα της nova. Θεωρώ ότι ο Παναθηναϊκός υπερέχει εάν καταφέρει να προστατέψει την ρακέτα του όπως έχει κάνει σε όλα σχεδόν τα παιχνίδια τα τελευταία 2 χρόνια. Όσο για τα μη αγωνιστικά ο Παπαδογιάννης νομίζω για άλλη μια φορά έχει γράψει ένα καταπληκτικό άρθρο
17:10
Μπασκετικά : Θεωρώ πως ο Μπαρτζώκας έχει καταστρέψει ότι απέμεινε από την ομάδα του Ίβκοβιτς, ο Ολυμπιακό δεν παίζει μπάσκετ και είναι ξεκάθαρο, από τρίποντο σε γιόμα στο 5άρι, πραγματικά δεν υπάρχει παίχτης που να πάρει πρωτοβουλία να κατευθυνθεί προς τη ρακέτα, αν κατέβαινε χωρίς προπονητή σήμερα ο Ολυμπιακός θα είχε περισσότερες πιθανότητες.
17:11
Ilio, σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια όσον αφορά το team της nova. Κι εδώ όμως, στο contra.gr, είμαστε δυνατοί! Όσον αφορά την προσέγγισή σου, συμφωνώ 100%. Αυτό είναι το βασικό ζητούμενο (μαζί με τις γρήγορες επιστροφές, για να μην έχει ο Ολυμπιακός περιθώριο για αιφνιδιασμό ή transition) όταν έχεις απέναντί σου έναν παίκτη που είναι μετρ στις διεισδύσεις, όπως ο Σπανούλης.
17:11
3D.. : Poioi paixtes e3etazontai apo ton pao gia tou xronou?
17:12
alexis : θέλουμε το μπασκετ όπως μεγαλώσαμε , με το sporting, το Mύλωνα, το Περιστέρι, τη Δάφνη. Με παίκτες όπως ο wiggins, ο τσερτς, ο φοστερ. Δεν κάναμε τίποτα στην ευρώπη αλλα τα γήπεδα όλων ήταν γεμάτα.Επίσης, ειναι γεγονός οτι οι οπαδοί του ολυμπιακού δεν έχουν αγακαλιάσει τον Σπανούλη, όπως αυτοι του Παναθηναικού τον Διαμαντίδη
17:13
3D, λες τέτοια μέρα να ασχολείται κανείς στον Παναθηναϊκό με την επόμενη σεζόν και τις μεταγραφές; Απόψε κρίνονται τα πάντα. Μεταγραφολογία αύριο!
17:13
nikos : Oxi dn to gnoriza........oso gia to 4-4-2 exei k ta riska tou..........k kati allo o diamantidis apo pou k os pou dn prosferei tpt? Mporei na einai se fthinousa poreia alla otan plisiazei o exthros einai proti grammi entos k ektos......o spanoulis k to kalitero paixnidi tis zois tou na kanei dn dikaiologei ta lefta k tn ipervasi ton agelopoulon.....to leo prokatavolika giati an ginei tha vgeite k tha lete oti lisaksate k krazate k mpla mpla mpla.....logo onomatos diladi......eno an tixei na to kanei o collins apla tha antimetopisei me antikeimenikotita......oso gia to an einai kalos proponiis o mpartzokas makari na antistrefontan oi roloi.......na eixame pedoulaki k o olumpiakos tomic........to xei krinei I istoria.....oi paixtes tn kanoun proponiti.....oso gia ta evropaika sto 1 voithise k o teontosic k I tixi k sto allo o spanoulis pou pire fotia........agona diko tou me trick dn exei kerdisei oute 1
17:13
Χρηστος86 : φταιμε ολοι που το μπασκετ το φτασαμε εσω...μεγαλο μεριδιο ευθυνης το εχετε εσεςι οι δημοσιογραφοι που ησαστασν yes man στους προεδρους και των δυο ομαδων..ποτε δεν κανατε ουσιαστικη κριτικη...
17:14
αλεξανδρος : θεωρω το λιγοτερο ασχετους και επικινδυνους οσους κραζουν σπανουλη και μπαρτζωκα....ο πρωτος εκανε μια looser ομαδα winners και πηρε "μονος του" δυο ευρωπαικα και ο δευτερος αποτελει τον πρωτο ελληνα προπονητη με euroleague..δυστυχως σαν φιλαθλους του ολυμπιακου δεν μας αξιζουν...ο τροπος που ανεβηκε η τοποθετηση του κυριου καβαλιερατου στο fb για το αν θα αποχωρησει ο σπανουλης αποτελει διαστρεβλωση...στα σημερινα αν ο ολυμπιακος δειξει οτι εχει ξεπερασει τον 4ο τελικο και ξεκινησει με ευστοχια απο το τριποντο πιστευω πως δεν το χανει ακομα κι ο γιαννακοπουλος να μπει να σφυριξει.περαστε ενα
17:14
Κυριάκοςθυρα13 : Καλησπέρα εχω μια ερώτηση και αυτη ειναι σαφώς και ο παναθηναικοσ πρεπει να αλλαξει πολλα αλλα θελω να μου απαντήσετε ποίοι παίκτες πιστεύετε οτι πρέπει να φύγουν και ποιεσ θεσεισ θέλουν ενίσχυση???
17:14
Γιάννης Γιαννενα : Αν και είμαι Παναθηναικος, και παρόλο που παίζουμε ΟΑΚΑ, σήμερα πιστεύω πως φαβορί είναι ο Ολυμπιακός γιατί πρώτον είναι αδύνατον να τον ξαναπετυχεις τοσο χάλια οσο την Κυριακή και μετά αν δεν βγάλει ασους από το μανικι του ο Αλβερτης, ποσο θα αντεξουν οι Διαμαντιδης - Λασμε;
17:15
Βαγγελης : Αποψε ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ θα ειναι ποιος θα επικρατησει στο 4..Γκιστ-Φωτσης εναντιον Πριντεζη-Πετγουει οπως και σε ποιον θα μπουν τα μακρινα σουτ..στα υπολοιπα αλληλοεξουδετερωνονται,ενω περιμενω και καποιον παραγοντα Χ οπως Γιανκοβιτς η Παπαπετρου που μπορει να κανουν την ευχαριστη εκπληξη
17:16
Αλέξανδρε, δεν είδα τι ανέβηκε στο fb, όμως ο Σπύρος ήταν σαφής και συμφωνώ με την προσέγγισή του. Όσο για το παιχνίδι, αυτό που λες έχει βάση. Δεν θα έλεγα ότι θα κερδίσει οπωσδήποτε, όμως αν συμβεί αυτό που γράφεις, οι πιθανότητες του Ολυμπιακού θα αυξηθούν κατακόρυφα.
17:16
GGP13 : Αν παραμείνει ο Αλβερτης κ του χρόνου τοτε τιθεται Θέμα επιστροφής Ομπράντοβιτς του χρόνου το καλοκαίρι..τι λέτε γι αυτό; Υπάρχει τέτοιο θέμα... Τι πιθανότητες δινετε για ένα τετοιο σενάριο κ γιατί;
17:16
GGP13 : Αν παραμείνει ο Αλβερτης κ του χρόνου τοτε τιθεται Θέμα επιστροφής Ομπράντοβιτς του χρόνου το καλοκαίρι..τι λέτε γι αυτό; Υπάρχει τέτοιο θέμα... Τι πιθανότητες δινετε για ένα τετοιο σενάριο κ γιατί;
17:17
GGP13, δεν βλέπω επιστροφή Ζοτς στο άμεσο μέλλον.
17:17
Gthεο : Καλησπερά σας, γνώμη μου είναι πως θα 'πρεπε σε καταστάσεις Γκιστ-Σπανουλη να δίνει το σκριν στον Βασίλη ο Πριντεζης, ωστε στην αλλαγη να μένει με τον λιγοτερο αθλητικό Ματσιουλις ο Σπανουλης. Μια αλλη λύση θα μπορουσε να 'ναι ενας τριτος ψηλός μες στην 5αδα, ώστε να είσαι πολύ δυνατός στο low post. Σε όλα αυτά, βεβαια, ο ΠΑΟ θα προσαρμοστεί, αλλά μέχρι να τα καταφέρει θα έχουμε καταφέρει να ξεκολλήσουμε. Τέλος, ο Αλβέρτης εγκλημάτισε βάζοντας και Φώτση και Γκιστ και Λάσμε στα 20 δεύτερα, όταν ο Ολυμπιακός θα έστελνε νομοτελειακά τον ΠΑΟ σε βολές. Καλη συνέχεια.
17:20
Κάπου εδώ τελειώσαμε. Συγνώμη, πάλι, σε όσους δεν δώσαμε προσωπική απάντηση. Μόνο η ...ελπίδα υπάρχει για σήμερα. Μακάρι όλα να πάνε καλά.
17:20
Gtheo, σε αυτή την περίπτωση δεν θα αλλάξει η άμυνα του Παναθηναϊκού. Αλλάζει μονάχα όταν βγαίνει επάνω του ο Λάσμε. Η τακτική του Αλβέρτη είναι απλή: επάνω στον Σπανούλη θα είναι είτε ο Γκιστ είτε ο Λάσμε. Κανείς άλλος. Όσο για τους τρεις ψηλούς δεν συμφωνώ. Δεν υπάρχουν πλέον αυτά στο σύγχρονο μπάσκετ. Βασιλεύει η ταχύτητα. Δες τι έπαθε η ΤΣΣΚΑ, με τον Χριάπα στο 3 και τον Ουίμς στο 2...
17:20
ΜΑΝΟΣ : ο παναθηναικος εχει 9 ντεφορμε παιχτες εδω και 2-3 μηνες και καταφερε να το παει στο 2-2
17:23
Μάνο, αυτό που λες ακούγεται λίγο υπερβολικό, όμως δεν απέχει απ' την πραγματικότητα. Στο 2-2 η σειρά με τον Ολυμπιακό, στο 2-2 και εκείνη με την ΤΣΣΚΑ κι ας ήταν βαρύ το αποτέλεσμα στο 5ο παιχνίδι. Και στις δύο σειρές, υπήρχαν παιχνίδια που ο ΠΑΟ έμοιαζε να παίζει στο 110%, ξεπερνώντας τον εαυτό του.
17:23
Kyriakos8 : Kύριε Συρίγο πιστεύετε οτι ο Παναθηναικός θα επιλέξει να αφήσει τον Κόλινς να σουτάρει ελεύθερος?
17:24
Κυριάκο8, αυτό είναι δεδομένο. Όταν θες να μην αφήσεις τον Σπανούλη να πάει μέσα και γενικότερα έχει επιλέξει να παίξεις "κλειστά", είσαι υποχρεωμένος να αφήσεις κάποια πράγματα στον αντίπαλο. Ένα απ' αυτά είναι το σουτ του Κόλινς.
17:25
ΝΙΚΟΣ : ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΑΛΛΑ ΑΝ ΦΥΓΕΙ Ο ΣΠΑΝΟΥΛΗΣ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΣΕ ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΓΙ ΟΛΑ ΤΑ ΜΠΙΝΕΛΙΚΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΡΙΞΕΙ...ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗΔΕΣ,ΣΠΑΝΟΥΛΙΔΕΣ...ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ?
17:29
Νίκο, πες τα χρυσόστομε! Έχουμε δύο εκ των κορυφαίων ομάδων της Ευρώπης (την Μπάρτσα και την Μπάγερν, ή την Ρεάλ, ή όποιο άλλο μεγαθήριο προτιμάς), δύο απ' τους καλύτερους παίκτες της 20ετιας και δεν το εκτιμάμε. Δυστυχώς δεν έχουμε ως Έλληνες αθλητικό υπόβαθρο και κουλτούρα και αυτό ξεπερνάει τα όρια του μπάσκετ και του αθλητισμού. Είναι γενικότερο κοινωνικό φαινόμενο. Το γεγονός λοιπόν ότι πιστεύουμε στο δόγμα "ή εμείς ή κανείς", έτοιμοι να διαλύσουμε τα πάντα στην περίπτωση που δεν κερδίσει η ομάδα μας, είναι φυσικό επακόλουθο της νοοτροπίας μας.
17:30
orange_iguana : Δηλαδή ο Σπανούλης αντί να πεισμώνει και να θέλει να αποδείξει ότι μπορεί, σκέφτεται να φύγει γιατί στενοχωρήθηκε; Αν ισχύει, καλά θα κάνει να φύγει, όχι γιατί δεν είναι παικταράς(είναι, τεράστιος) αλλά γιατί θα είναι λιπόψυχος.
17:35
Orange_iguana είσαι λάθος. Δεν ξέρω αν θα μείνει ή θα φύγει ο Σπανούλης, όμως δίνω 100% δίκιο σε κάποιον που με την προσπάθειά του έχει αλλάξει ριζικά την μοίρα μιας ομάδας και από ένα σημείο και μετά δεν ανέχεται να ακούει για... μανάδες, πατεράδες και παιδιά. Αν πιστεύεις ότι μέσα στα πλαίσια της ελληνικής νοοτροπίας, κάθε παίκτης είναι υποχρεωμένος να ανέχεται αυτές τις γελοιότητες από ανθρώπους στην εξέδρα που δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με το πραγματικό πνεύμα του αθλητισμού, είσαι γελασμένος..
Όσο για το αν πεισμώνει ή όχι, έπρεπε να ξέρεις ότι ελάχιστοι παίκτες διαθέτουν την τόλμη και την επιμονή του Βασίλη.
17:36
Παιδιά, ευχαριστούμε για την συμμετοχή. Θα τα πούμε αύριο το μεσημέρι.

News 24/7

24MEDIA NETWORK