Η συζήτηση με Μαγουλά

O Τάσος Μαγουλάς συνομίλησε για περισσότερες από 2 ώρες με τους αναγνώστες του Contra.gr για τους τελικούς των "αιωνίων" και τον τρίτο γύρο της "μάχης" τους για την πρώτη θέση του πρωταθλήματος. Τι απάντησε στο ερώτημα Σπανούλης ή Διαμαντίδης και ποιον έχρισε φαβορί για τον αγώνα της Πέμπτης (29/5).

Η συζήτηση με Μαγουλά
diamantidis.jpg INTIME SPORTS

H συζήτηση:

14:26
Καλό απόγευμα σε όλους. Μας χωρίζουν λίγες ώρες πριν τον τρίτο και απίστευτα κρίσιμο τελικό. Ξεκινάμε την κουβέντα μας για το παιχνίδι αλλά και την πολύ γεμάτη μπασκετική δράση σε όλο τον κόσμο. Άντε πάμε ρε παιδιά, που έλεγε και μία ψυχή.
14:26
redfan : μακ κόλουμ ή κούπερ;
14:27
Μου αρέσουν και οι δύο. Ο πρώτος αν θες σκόρερ από το "1" και ίσως για λίγο πιο χαμηλό επίπεδο από της Ευρωλίγκας. Ο δεύτερος δείχνει σπουδαίος οργανωτής. Αμφότεροι πρέπει να δοκιμαστούν στο υψηλότερο επίπεδο με λιγότερα λεπτά συμμετοχής και περισσότερες ευθύνες.
14:27
kwctac : καλησπερα!πιστευεις πως θα ειναι πολυ διαφορετικο το παιχνιδι σημερα σε σχεση με το προηγουμενο? γκιστ κι οακα ειναι μεγαλοι παραγοντες.αλλα αν ο ολυμπιακος πιασει αποδοση οπωσ την δευτερα τι τυχη εχει ο παο?? ευχαριστω!
14:29
Θα είναι διαφορετικό, μόνο αν ο Ολυμπιακός βάλει τα τρίποντα και ο Γκιστ δεν είναι σε καλή κατάσταση. Αν ο Παναθηναϊκός με τον Γκιστ στο 100% παίξει την άμυνά του, δεν θα είναι εύκολο να βάλει ο Ολυμπιακός όλα τα τρίποντα. Πάντα όμως οι πρωταθλητές αφήνουν σουτ.
14:29
δημητρης : πως βλεπεις το παιχνιδι σημερα που γερνει?
14:30
Μέχρι την Δευτέρα, είχε προβάδισμα ο Παναθηναϊκός. Νομίζω ότι επέρχεται απόλυτη ισορροπία, κρίνοντας από την εικόνα των πρασίνων τον τελευταίο μήνα και των ερυθρολεύκων στα πλέι οφ. Δεν υπάρχει όμως φαβορί, όταν τα τελευταία παιχνίδια στο ΟΑΚΑ, ναι μεν είναι για τον Παναθηναϊκό αλλά με μικρή διαφορά.
14:30
Ματθαίος : Γειά σου Τάσο! Ποιά συμβόλαια του Παναθηναικού λήγουν το καλοκαίρι και από αυτά ποιά πιστεύεις ότι πρέπει να κρατήσει η ομάδα;
14:31
Από όσο θυμάμαι, το ρόστερ του Παναθηναϊκού το καλοκαίρι είναι...καθαρό. Φώτσης, Γιάνκοβιτς, Παππάς σίγουρα. Λάσμε αν δεν κάνω λάθος.
14:31
aris7 : Υπάρχει άλλος τρόπος να ανοίξει τον ρυθμό του αγώνα ο ολυμπιακός εκτός απο το να βάλει τα ελευθερα 3ποντα??
14:32
Μόνο αν μπορέσει να πάρει πολλούς πόντους μέσα στην ρακέτα
14:32
spyros7 : καλημέρα τασο....σήμερα πιστεύω ειναι η μοναδική ευκαιρία τ ολυμπιακου για break...σε 5ο ματς 8α ειναι πολυ πιο δυσκολα θεώρω...πως το βλέπεις σήμερα?
14:34
Αυτό θα έλεγα μεν, αλλά νομίζω ότι ένας 5ος τελικός θα έχει διαλύσει ψυχολογικά και τις δύο ομάδες. Κάτι σαν το ...Ρόκι 2 θα είναι.
14:34
tasos : o coopes tou paok lene oti exei kleisei ston pao isxuei kati tetoio???gt an isxuei einai pl kalo kefalaio gia tn omada!!!
14:35
Αν έχει κλείσει είναι κίνηση με προοπτική. Αλλά από την άλλη, κλείνει χωρίς προπονητή; Εκτός αν μένει ο Αλβέρτης οπότε σωστά γίνονται κινήσεις. Νομίζω ότι είναι πολύ καλή επιλογή αν υπάρχει η υπομονή της προσαρμογής.
14:35
πανος : στο ιδιο εργο θεατες μας βλεπω...κακο μπασκετ,αστοχια κ περισσοτερα νευρα αυτη τη φορα...τι λες?
14:35
Δεν ...βλέπω. Ελεήστε τον αόμματο.
14:35
Στεφαλεξ7 : Τασο συμφωνεις οτι οποια ομαδα κερδισει σημερα παιρνει το πρωταθλημα;
14:36
Όχι διότι πιστεύω, με όσα είδαμε σε δύο παιχνίδια, ότι κάθε αγώνες αποτελεί ξεχωριστή ιστορία με άλλη ψυχολογία. Λογικά βεβαίως, αν νικήσει ο Ολυμπιακός, δύσκολα θα χάσει τον τίτλο στην έδρα του. Αλλά πάλι η λογική δεν πολυσυμφωνεί με τους φετινούς αιωνίους.
14:37
Ivan_Drago : Αν δε νικήσει σήμερα ο Ολυμπιακός πραγματικά πιστεύεις οτι θα πάρει ποτέ πρωτάθλημα με μειονεκτημα έδρας?
14:37
Αν νικήσει την Κυριακή, τότε μπορεί να ξαναδοκιμάσει φέτος. Το ρεκόρ πάντως, είναι όντως συντριπτικό.
14:38
Antwnis : Καλησπέρα.Το πρώτο παιχνίδι χάθηκε στα τελευταία δύο λεπτά, όταν ο σπανούλης αποφάσισε να κάνει τον ήρωα χωρίς να υπάρχει λόγος..
14:38
Δημήτρης : Τι πιθανότητες έχουν οι Pacers να περάσουν τους Heat ??
14:38
Όσες οι Suns να πάρουν φέτος το πρωτάθλημα.
14:39
giorgio : taso pisteueis tha paiksei ligo pio eleuthera apopse o olympiakos 'h tha mplokaristei pali psyxologika?
14:40
Αν μετά από αυτή την νίκη της Δευτέρας, την πρώτη με τόσο μεγάλη διαφορά, τον πιάσει πάλι το βέρτιγκο, τότε μάλλον δεν έχει τύχη γενικώς.
14:41
Theo : Μια πρόβλεψη? Wild guess κυριολεκτικά<2
14:41
Nada
14:41
themis : Αμυντικά όμως και οι 2?
14:42
Η άμυνα είναι θέμα διάθεσης. Όλοι μπορούν να παίξουν, όλοι μπορούν να είναι ...χάλια. Σίγουρα θέλει και μυαλό, αλλά περισσότερο θέληση.
14:42
spyros7 : επίσης οκ σημαντικός ο γκιστ για παναθηναικό..αλλά μην μας λενε για απουσιες για την 25αρα...λο και μαντζαρης περυσι ηταν οφφ και παιζαμε με 3ο γκαρντ κατσίβελη..συμφωνεις?
14:43
Ότι ίσχυε και πέρυσι. Ο Παναθηναϊκός με μικρότερο ρόστερ, άρα ένας παίκτης λιγότερο, κοστίζει...διπλά. Όπως κόστισαν Μάντζαρης και Λο πέρυσι.
14:43
takis : mia erwthsei..uparxei thema apoditirion gia tn panathinaiko???dn mporw na katalavw kt allo gia auta ta xalia..
14:44
Το μόνο που δεν  υπάρχει στον Παναθηναϊκό.
14:44
δημητρης : προπονητης για παο ακουγεται κανενα ονομα? εχει ολη την εκτιμηση ο φραγκη αλλα δεν νομιζω την εμπειρια να στησει επιθεσεις κλπ. εκει υστερει ο παο καθως και στην ηλικια των παιχτων.
14:45
Δεν είναι όμως λάθος να μείνει με ένα συγκεκριμένο πλάνο και με το τιμ που έχει(Πρίφτης-Μανωλόπουλος είναι πολύ υψηλού επιπέδου). Ονόματα, θα κάνουν ουρά διότι είναι από τις πολύ καλές ευρωπαϊκές δουλειές.
14:46
giorgos_preveza : καλησπερα και απο μενα παιδια! Τασο μια ερωτηση θα σου κανω. εχεις ακουσει τιποτα για μεταγραφες στον Ολυμπιακο?
14:47
Γιώργο μου, ακόμα λίγα πράγματα διότι πολλά θα κριθούν από τον επίλογο της σεζόν.
14:47
ΚΩΣΤΑΣ : ΤΑΣΟ,Ο ΤΑΙΟΥΣ ΤΗΣ ΜΑΚΑΜΠΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΚΑΝΕ ΙΔΑΝΙΚΟ ΔΙΔΥΜΟ ΜΕ ΤΟΝ ΝΤΑΝΣΤΟΝ?
14:47
Ναι αλλά ποιος θα σουτάρει; Δύο σούπερ αθλητικοί τύποι ο ένας αλλαγή του άλλου μόνο.
14:47
mastoras : thewrw oti opios kerdisei simera sikwnei kai tin koupa...sumfwneis?
14:48
Παυλος : Καλησπερα, που νομιζεις οφειλεται η αστοχια του ΠΑΟ?
14:49
Πνευματική κούραση. Η ομάδα πιέστηκε πολύ μετά τον Πεδουλάκη, προσπάθησε να βάλει καινούργια πράγματα, δεν είναι εύκολο μέσα στην χρονιά έστω και μικρές αλλαγές. Νομίζω ότι χάθηκε άδικα ο Ράιτ που θα άλλαζε τον ρυθμό και θα υπήρχαν καλύτερες προοπτικές.
14:49
spyros7 : ποιον γκαρντ θα εφερνες εσυ στον ολυμπιακο?κ που αλλου θέλει ενισχυση?με χαινς αντι σιμμονς θα ειχε τρομερη δυναμη στη φροντ λαιν..
14:50
Σπύρο μου θα σε στεναχωρήσω. Ταπεινή μου άποψη είναι πως το πρόβλημα δεν είναι ο Χάινς, αλλά ένας ψηλός να μπορεί να κυριαρχεί στην επίθεση με ποσταρίσματα και να έχει ...μπόι για τις άμυνες. Ο Ντάνστον, που μοιάζει κάπως με τον Χάινς, δεν έκανε κακή δουλειά έως τώρα. Μην ξεχνάς ότι ο Χάινς είναι για ένα πολύ συγκεκριμένο μπάσκετ.
14:50
Thrileon : Καλησπέρα. Μπορείς να εξηγήσεις σε παρακαλώ τι γίνεται με το θέμα των παικτών του Ολυμπιακού στην Εθνική? Είναι βάσιμες η αξιώσεις του Ολυμπιακού?
14:53
Βάσιμες 100% μεν, αλλά δεν είναι το θέμα δε. Θα μπορούσε να τις έχει κινήσει από πέρυσι. Ας μην γελιώμαστε, παίζονται οι τελικοί, οι ερυθρόλευκοι φοβούνται ότι θα αδικηθούν και προσπαθούν να πιέσουν τον...Αη Γιώργη. Νομίζω ότι στο θέμα ομοσπονδίας, ο Ολυμπιακός έχει αργήσει κάποια χρόνια να λειτουργήσει. Θυμίζω πως Ολυμπιακός και Παναθηναϊκός "καθάρισαν" τον Βασιλακόπουλο στα 90ς και ήρθε η έκρηξη του μπάσκετ. Το πρόβλημα είναι ότι θα έπρεπε το επαγγελματικό μπάσκετ να μην έχει καμία σχέση με την ΕΟΚ, ιδιαίτερα οι διαιτητές. Για οποιαδήποτε σκέψη οποιουδήποτε νου.
14:53
Alexandros : Τάσο καλησπέρα,ήμουν προχθες στο σεφ και πραγματικά η φτώχεια του παναθηναικού κάτω από το καλάθι είναι απερίγραπτη... Λουκάς, Λάσμε, Γκιστ Φώτσης και τέλος.δε πιστεύεις ότι θα βοηθούσε και ο Μπατιστ για 10 έστω λεπτά?
14:54
Νομίζω Αλέξανδρέ μου, ότι το ερώτημα...απαντήθηκε μέσα στην χρονιά. Νόμιζαν πολλοί ότι ο Μπατίστ αδικήθηκε από τον Πεδουλάκη. Όχι, δεν θα βοηθούσε διότι μοιάζει να είναι εντελώς εκτός μπάσκετ και το θεωρώ ανεξήγητο. Αυτό που δείχνει δεν είναι μόνο η εικόνα 37αρη. Είναι εικόνα απομάχου.
14:54
Κωστας : Μια ερώτηση Τάσο γιατι δεν παίζει ο παπας τη εχει γινει με αυτόν τον παίκτη;τη εκανε και το πληρώνει τοσο ακριβά φετος;
14:55
Έπαιξε στην αρχή, έδειξε καλά και κακά στοιχεία, η χρονιά του είναι το 2014/2015. Τώρα και ο Αλβέρης δεν θέλει να ρισκάρει εν μέσω τελικών.
14:56
Παυλος : Καλησπερα, που νομιζεις οφειλεται η αστοχια του ΠΑΟ?
14:56
kostis83 : βλεπεις αρκετα κλειστο ματς?εγω δεν πιστευω οτι καποια ομαδα θα περασει τους 70 ποντους και θα στηριχτουν κυριως στην αμυνα
14:56
Ειλικρινά, ο δεύτερος τελικός, γκρέμισε την κοσμοθεωρία αυτών των αγώνων, Θα δούμε αν ήταν εξαίρεση.
14:56
Bruce : Γεια σου Τάσο! Γιατι τα γκαρντ του ΠΑΟ είναι σε τόσο κακή κατάσταση φέτος; Πέρσι στους τελικούς έπαιζαν πολυ καλύτερα. Τους βλέπεις όλους να φεύγουν το καλοκαίρι ;
14:57
Πολύς κόσμος θα αλλάξει. Τα πάντα θα κριθούν από τις θερινές συζητήσεις για προπονητή αλλά και του Διαμαντίδη. Τί πλάνο έχει για το εγγύς μέλλον του. .
14:57
PANOS : ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΤΑΣΟ. ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΣΤΕΝΕΨΕΙ ΤΟ ΡΟΤΕΙΣΟΝ ΣΗΜΕΡ Ο ΜΠΑΡΤΖΩΚΑΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ?
14:59
Πάνο μου η λογική του Μπαρτζώκα είναι όσο πιο μεγάλο ροτέισον ώστε ο Ολυμπιακός να μην χάνει τον ρυθμό του στην άμυνα κυρίως. Δηλαδή να έχει φρεσκάδα. Νομίζω ότι στους τελικούς όλα αυτά αλλάζουν. Προσωπικά δεν διαφωνώ μαζί σου.
14:59
ChristosChalkis : Τασο γιατι ειναι φετος τοσο κακος ο Παναθηναικος?...ποια η γνωμη σου?γιατι απο ροστερ δεν εχει κ τοσο κακο...
15:00
Χρήστο μου, γιατί δεν εξελίχθηκε όπως σχεδίαζε. Δύο παίκτες ήταν το ζήτημα: ένας πλέι μέικερ από την αρχή της σεζόν κι ένας ψηλός αντί του Σόφο. Δύο πολύ σημαντικοί παίκτες που δεν ήρθαν ποτέ.
15:00
redfan : στον ολυμπιακό θα έπαιρνες ένα ψηλό τύπου ντέιβις,μπουρούση και θα κρατούσες το σίμονς για 3ο ή έναν τύπου χάινς,ντόρσευ και θα κρατούσες σέρμα για 3ο;
15:02
Του λείπει ακριβώς ένας ψηλός όπως οι δύο πρώτοι. Όχι απαραίτητα αυτοί οι δύο. Τον Σίμμονς δεν θα τον κρατούσα, τον Σερμαντίνι θα τον πακετάριζα μαζί του. Το δίδυμο, όχι μαζί, Χάινς, ΝτόρσεΪ ήταν το καλύτερο που είχε ο Ολυμπιακός.
15:02
geossss : ΤΑΣΟ ΠΟΤΕ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΛΟ ΜΑΤΣ Ο ΠΑΟ ΣΤΑ ΤΡΙΠΟΝΤΑ?ΕΛΕΟΣ ΔΗΛΑΔΗ ΧΑΧΑ...
15:02
χρηστος13 : γιατι τοσο κακος φετος ο Παναθηναικος?
15:03
redfan : τι πιστεύεις ότι χρειάζεται να κάνει ο καββαδάς για να σταθεί σε υψηλό επίπεδο; και σε πόσα χρόνια θα μπορούσε να γίνει αυτό;
15:03
Δύο καλοκαίρια στην Αμερική για ατομική προπόνηση.
15:03
Πέτρος : Το πρώτο παιχνίδι χάθηκε για τον Ολυμπιακό λόγω Μπαρτζώκα. Δεν μπορεί ο Σπανούλης να σουτάρει από όπου να ναι και να τον κρατάς στο παιχνίδι, ούτε ο Collins να φεύγει αιφνιδιασμό στο 51-53 και αντί να τελειώσει στο ένας με έναν να δίνει στο τρίποντο στον Περπέρογλου. Συμφωνείς;
15:05
Σε πρώτη ανάγνωση αυτό είχα γράψει κι εγώ. Κοιτώντας όμως πάλι το παιχνίδι, δεν αλλάζω την άποψη για το κοντό σχήμα του Ολυμπιακού, ότι ήταν λάθος, όμως ο Σπανούλης άρχισε να πετάει τις μπάλες όταν Λοτζέσκι και Σλούκας είχαν 0/3 ελεύθερα τρίποντα. Μετά η μπάλα πήγε στον Περπέρογλου κι έκανε δύο σερί λάθη. Πού να το...πιάσεις και πού να το αφήσεις;.
15:05
Nikos : Οκλαχόμα ή Spurs?
15:05
Aggelos : Τασο καλησπερα. Πες μου τι βλεπεις για την συνεχεια της σειρας Σπερς-Οκλαχομα.
15:06
Αγγελος-Θεσ/νικη : Καλησπέρα σε όλους. Τάσο θέλω την αποψη σου για το ζευγαρι Σπερς-Οκλαχομα.
15:07
Για τους τελικούς της Δύσης που ρωτούν οι Άγγελοι και ο Νικόλας, θα ήθελα πολύ Θάντερ, αλλά βλέπω Σπερς. Αναθάρρησα κάπως στο 2-2, όμως μου φαίνεται ότι ο Σκοτ Μπρουκς ακόμα δεν μπορεί να διαχειριστεί το παιχνίδι όπως ο ο μπαρμπά Πόποβιτς.
15:07
giorgio : taso mhpws ksereis pote lhgoun ta symvolaia tou danston, collins kai lojeski?
15:07
Από όσα γνωρίζω, όλα τα συμβόλαια είναι +1 με επιλογή της ομάδας.
15:07
παναγιωτης : πιστεθεις οτι ο παο πρεπει να αρχισει να κοιταει αμερικανους προς nba ωστε να τον βοηθησουν πραγματικα.
15:09
Παναγιώτη μου, να αρχίσει να κοιτάει πάντα παίκτες, όχι απαραίτητα από το ΝΒΑ. Θυμίζω ότι πέρυσι από τον Ιούλιο, ο Πεδουλάκης κυνηγούσε Λάσμε-Γκιστ. Μετά ήρθε ο Καπόνο τον οποίο κακώς έβγαλε από την ομάδα. Το διόρθωσε όμως με Κάρι και Γκουίν. Υπάρχουν τόσοι καλοί παίκτες παντού.
15:09
ιερεμιας : ταοο.πιστευεις ότι ο ολυμπιακος θα συνεχισει στο ρυθμο του 2ου ματς η παλι θα μπει υπνωτισμένος ; παντως αν πιασει τα ιδια στανταρ με το 2ο ευκολα η δυσκολα θα κερδισει
15:09
Στο δεύτερο ματς, δεν είχε γρήγορο ρυθμό στην αρχή, αλλά έβαλε τα σουτ και όλα τελείωσαν.
15:09
Μιτσος Σ : Για πες μας αν ξερεις την ακριβη κατασταση του Γκιστ. Το χτεσινο ρεπορταζ απλα λεει οτι θα ειναι στην αποστολη και ξεπερασε το προβλημα χωρις να δινει πολλες λεπτομερειες. Την προπονηση χτες την εβγαλε; Της Τριτης οπως μαθαμε απο το ρεπορταζ δεν την εβγαλε. Με μια προπονηση;
15:10
Ο Γκιστ θα παίξει αλλά σίγουρα δεν είναι κοντά στο 100%,
15:10
ΚΩΣΤΑΣ : ΑΥΤΟΙ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΟΜΩΣ ΤΙΣ ΕΥΡΩΛΙΓΚΕΣ,ΟΙ ΑΘΛΗΤΙΚΟΙ.ΤΟΝ ΕΙΔΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΟΜΙΤΣ ΤΙ ΕΚΑΝΕ ΣΤΟ ΦΑΙΝΑΛ ΦΟΡ
15:10
παναγιωτης : γιατι ο παο να μην κοιταξει να παρει τον χαινς. θα ηταν πολυ ανατρεπτικο για τα δεδομενα του?
15:11
Παναγιώτη μου αυτό που λέμε αφορά σε ένα στυλ που οικοδόμησε ο Παναθηναϊκός με τον Πεδουλάκη. Ένας άλλος προπονητής μπορεί να μην θέλει τέτου στυλ παίκτες.
15:11
Γιώργος : Τάσο, ένα σχόλιο για τον μικρό τελικό: Πανιώνιος-ΠΑΟΚ;
15:12
Οι ομάδες προσπαθούν, αλλά φαίνεται ότι δεν έχουν κίνητρο. Ελεύθερα παιχνίδια και βλέπουμε κανέναν λιγότερο γνωστό(Τσαϊρέλη, Σαλούστρο).
15:12
κωστακης7 : πιστευετε οτι ο ολυμιακος αν δνε κατακτησει το πρωταθλημα θα ειναι αοτυχια γιατι πως βλεπουμε εχει καλυτερη ομαδα απο τον παο
15:12
Όποιος δεν πάρει το πρωτάθλημα, έχει αποτύχει φέτος.
15:13
giannis91 : ποιους θεωρεις παιχτες-κλειδια αποψε και για τους δυο?
15:13
Όλα τα γκαρντ διότι αυτά διαχειρίζονται το παιχνίδι.
15:13
NIK 17 : ΚΤΙΜΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΡΠΕΡΟΓΛΟΥ;pAUL dAVIS ΠΟΥ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΑΥΤΟς,ΕΙΧΕ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟ ΣΟΒΑΡΟ ΞΕΡΕΙς;ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ
15:16
Αν θα μείνει; Σε έναν μήνα θα ξέρουμε. Ο Ντέιβις κτύπησε φέτος και αν θυμάμαι έχει ήδη ένα ιστορικό τραυματισμών στο ΝΒΑ.
15:16
Κώστας@ : Τάσο καλησπέρα, διαφωνείς ότι με παίχτες στυλ, Ούκιτς,Ραιτ,Μπράμο,Γκιστ,Λασμε,Καρι, ο ΠΑΟ χάνει πολύ σε ποιότητα;Εννοώ μπασκετική ποιότητα, κανένας τους δεν έχει τεχνική, δεν ξέρει να τελειώνει φάσεις-πχ πόσες φορές ο μπράμος πέρνει φόρα σαν τρένο και δεν μπορεί να τριπλάρει ή να καταλάβει ότι εκτός απο κάρφωμα υπάρχει και το λευ απ. Μόνο ο Κάρι από τους παραπάνω έχει ένα ρεπερτόριο κινήσεων αλλά φέτος δεν βλέπεται. Ο ΠΑΟ κατ'εμέ αυτό που πάσχει είναι παίχτες με ποιότητα τεχνική....πολλοί μπετατζήδες.. ωραία η άμυνα αλλά δεν έχει παίχτες να παίξουν με πλάτη-κανένα 4άρι ή 5άρι πλιν μπατίστ μπορεί να παίξει με πλάτη, και κανένα γκαρντ δεν μπορει να διμηουργήσει πλιν #Δ.
15:18
Η επιτυχία του περυσινού Παναθηναϊκού, ίσως και του φετινού αν πάρει το πρωτάθλημα, ήταν ότι έπαιξε ένα μπάσκετ ακριβώς στα μέτρα αυτών των παικτών. Είναι όλοι τους τρομερά χρήσιμοι, με  τις αδυναμίες τους βεβαίως. Role players που λένε, πλην Λάσμε θα σου πω. Όλοι χρειάζονται. Αν ο Διαμαντίδης ήταν ο Διαμαντίδης του 2011, δεν θα φαίνονταν οι αδυναμίες.
15:18
XARIS 78 : ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΤΑΣΟ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΜΙΑ ΣΥΝΤΟΜΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΠΙΜΟΝΟ ΠΑΡΑΓΚΩΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΠΑΠΠΑ
15:19
Μεγάλο καράβι ο Πανιώνιος, αλλά εδώ μιλάμε για υπερωκεάνιο. Μεγάλη η διαφορά στο κουμαντάρισμα.
15:19
ΓΙΩΡΓΟΣ: : Θεωρώ οτι σήμερα είναι η μεγαλύτερη ευκαιρία του Ολυμπιακού της τελευταίας δεκαπενταετίας να σπάσει την έδρα και να σηκώσει την κούπα. Αλλά δεν ξέρω εαν καταφέρει να ξεπεράσει το κόμπλεξ που εχει αποκτήσει τα τελευταία χρόνια στην εδρα του ΠΑΟ. Θεωρείς ότι υπάρχει κάτι τέτοιο? (κόμπλεξ)
15:20
Γιώργο μου, το είπε ο Πρίντεζης: "όταν παίζουμε στο ΟΑΚΑ μας διακατέχει ένας εκνευρισμός". Το λες άγχος; το λες κόμπλεξ;, το λες πίεση λόγω ηττών; Σε λίγες ώρες θα ξέρουμε.
15:20
Thrileon : Επίσης, έχουμε καμία ελπίδα να δούμε ποτέ ανταγωνιστίκο πρωτάθλημα όπως παλαιότερα ή πάλι θα βλέπουμε 4-5 ωραία ματς το χρόνο (το να μετακομίσω Αμερική δεν θα το εκλάω ως απάντηση...:-) )
15:20
Όχι, αλλά Ιταλία και Ισπανία είναι πιο...κοντά.
15:21
spyros7 : συμφωνω μαζι σου...ο ολυμπιακος μετα τον μπουρουση δν ειχε παίχτη να ποσταρει στο 5...με υγειή λο(μακαρι να γυρισει οπως ήταν προπερσι) και ενα τετοιο σεντερ μπορει ακομα και euroleague ξανα
15:21
praxitelis : τάσο έχεις αρχίσει τις κωλοτούμπες τελευταία για τις ικανότητες κάποιων παικτών
15:22
Name a few...
15:22
Δημήτρης : Που πρέπει να χτυπήσει η κάθε μια ομάδα για να επιτύχει το στόχο της ?
15:23
O Παναθηναϊκός να δώσει λιγότερα ελεύθερα σουτ και ο Ολυμπιακός να...βάλει τα ελεύθερα σουτ που θα έχει. Επίσης η ρακέτα μπορεί να παίξει ρόλο, με την έννοια ποιος ψηλός θα τραβήξει σκορ. Λάσμε ή Ντάνστον;
15:23
αμάραντος : τάσο? παλτάκι ο Χάινς έτσι?
15:24
Σε καμία περίπτωση. Παίκτης για ένα συγκεκριμένο μπάσκετ, όπως το έκτισε ο Ολυμπιακός. Τα λέμε δύο χρόνια τώρα.
15:24
rouxlas : Τάσο μη ξεχνάς οτι όταν και οι Spurs νίκησαν τα πρώτα δυο παιχνίδια της σειράς όλοι τους okc τους ειχαν τελειωμένους. Ξέρω θα πεις έπαιξε ρόλο η επιστροφή Ibaka. Κάτι μου λέει πάντως οτι οι Spurs έχουν κουραστεί!!!! Επίσης μπορείς να μου εξηγείς πως ο πιο θεαματικός παίκτης του nba για φέτος κατά τη γνώμη μου, ο gerard green αφήνει το nba παιζει d-league, Ρωσία ακόμη και Κίνα και επιστρέφει κάνοντας μια εξαιρετική χρονιά φέτος? Πως αφήνεις ένα τέτοιο παίκτη?
15:25
Γιατί παίζει σε μία ομάδα που δεν είναι οι Celtics ή στην Ανατολή. Παίζει σε μία ομάδα που έχει ανάγκη από τέτοιου στυλ παίκτες και απογειώθηκε. Στο ΝΒΑ, παίζει ρόλο η παράδοση ενός συνόλου. Οι Σανς δεν θα γίνουν ποτέ Πίστονς ή Σέλιτκς για παράδειγμα. Ούτε οι Σέλτικς, Λέικερς.
15:25
παναγιωτης : διατητικα τι εχουμε σημερα;;;; πιστευω οτι αυτη η τριαδα θα παι...ξει μεγαλο ρολο στο τελικο αποτελεσμα.... την ειλικρινη γνωμη σου θα ηθελα, γιατι σαν ομαδα ο θρυλος ειναι πολυ καλυτερος!!!!
15:27
Μια  χαρά πάει έως τώρα το πράγμα. Τί το συζητάμε;
15:27
tttt : πιστευω οτι μαιμι θα παρει το νβα
15:28
james : Καλησπέρα. Νομίζω ότι δεν προσεγγιστηκε καλά το τελευταίο παιχνίδι ούτε από δημοσιογράφους ούτε από κόσμο. Ο ΠΑΟ δεν έκανε τόσο κακό παιχνίδι,ούτε πολύ μακριά από τα στανταρντ του βρέθηκε. Έβαλε τους πόντους που μπορέι να βάλει σε κάθε ματς. Απλά η άμυνα ήταν κακή, η περιφερειακή άμυνα, και ο ΟΣΦΠ είχε πολύ μεγάλη ευστοχία. Πιστεύω ότι εκεί θα κριθεί το πρωτάθλημα. Στο αν ο Ολυμπιακός θα μπορεσει να έχει >50% στα μακρινά σουτ στο ΟΑΚΑ. Αν έχει θα το πάρει. Αλλιώς με κάποοιο τρόπο θα χάσει στο τέλος κ το 3ο κ το 5ο ματς. Το 4ο θα το πάρει όπως και να 'χει. Εγώ πιστεύω πάντως ότι ο ΟΣΦΠ είναι μία ασταθής ομάδα που δε μπορεί να νικήσει εύκολα εκτός. Δε βλέπω ηγέτες εκεί για τα δύσκολα και η φανέλα δεν είναι ασήκωτη όπως η πράσινη.
15:28
Ακης από Γερμανία : Πως βλέπεις τον Σφαιροπουλο για ΠΑΟ; Απο τους καλύτερους έλληνες, με εμπειρία euroleague και εχει βγάλει ενα σωρό παίκτες
15:30
Τόσο ο Ζοτς αλλά και ο Ντούντα, μας δίδαξαν κάτι: πόσο σημαντικό είναι το προπονητικό τιμ, όχι μόνο ο επικεφαλής. Ο Σφαιρόπουλος είναι πολύ καλός προπονητής με έναν εξαιρετικό συνεργάτη τον Παπαχατζή. Με τόσα παιχνίδια, τελείωσαν οι εποχές του προπονητή δερβέναγα.
15:30
θοδωρης : γιατι ο σιμμονς αρχικη
15:31
Γιατί ο Ολυμπιακός ήθελε να ακουμπήσει την μπάλα περισσότερο στην ρακέτα και να δυσκολέψει τον Λάσμε ή τις αλλαγές στα μαρκαρίσματα.
15:31
dimi : οι τελευταιες εμφανισεις τ μαυροκεφαλιδη ουσιαστικα 'αδειαζουν' τον πεδουλακη γ τον παραγκωνισμο τ..πιστευεις θ παραμεινει στν ομαδα και αν ναι,θ συνεχισει στ ιδιο καλο tempo?
15:32
Είναι παίκτης υψηλού επιπέδου και ο Πεδουλάκης μετά τα πρώτα παιχνίδια νομίζω ότι φοβήθηκε ήττες και το γύρισε σε πιο αμυντικογενείς παίκτες.
15:32
redfan : και σέρμα και ψηλός τύπου ντέιβις-μπουρούση; 2 δεινόσαυροι δηλαδή; δεν νομίζω ότι συμφέρει, ειδικά από τη στιγμή που λίγες ομάδες στην ευρώπη παίζουν έτσι. εδώ έχουμε έναν τώρα και δεν παίζει γιατί σε πολύ λίγους αντιπάλους ταιριάζει
15:32
κωσταντης : Τάσοποια γκαρντ που μπορούν να ανταποκριθούν στα οικονομικά δεδομένα των αιωνίων έχεις ξεχωρισει;
15:33
Μαν αν τα πούμε Κωσταντή μου, οι άλλοι τί θα κάνουν; Πέραν της πλάκας, ότι βλέπουμε εμείς και μας αρέσει σε μία επιφενειακή ματιά, δεν σημαίνει ότι θα αρέσει σε έναν επαγγελματία προπονητή.
15:33
Κώστας@ : Delaney,Djedovic,Μπόχω,Cooper,Bogdanovic-Partizan,Lauvergne,Lawal,Hendrix- Στη θέση Ukic-Curry-Wright-Batiste-Bramos-Lasme?
15:34
Πάνος : Ποιοι προπονητές είναι ελεύθεροι αυτοί την στιγμή και θα αναλάμβαναν ένα πρότζεκτ με το brand name του παναθηναικου;
15:34
Όλοι θα παρακαλούσαν. ΟΚ, θα παίξει ρόλο το οικονομικό, όμως, όταν σου κτυπά την πόρτα ο Παναθηναϊκός, πας χωρίς ερωτήσεις. Αυτό έχει διδάξει η πείρα. Εκτός αν χαμηλώσει πολύ ο προϋπολογισμός.
15:38
mitsos thess : ΠΟΙΑ Η ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΠΑΝΟΥΛΗ ΣΤΑ ΜΑΤΣ ΤΟΥ ΟΑΚΑ??ΘΕΩΡΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΜΕΝΕΙ ΕΚΤΟΣ 12ΑΔΑΣ!!!
15:39
ΟΚ, τότε θα ξέρουμε ποιος θα πάρει τα παιχνίδια. Όσο κακός κι αν είναι, και είναι, μην ξεχνάς ότι όλη η άμυνα είναι πάνω του, οπότε αν μπουν για τον Ολυμπιακό τα σουτ, η δουλειά γίνεται.
15:39
Stergios : Τασο καλησπέρα..Με την περίπτωση Νίκου Παππά τι γίνεται? Γιατι ούτε ο Αρτζι όύτε κι ο Αλβέρτης τον χρησιμοποιούν..Τι θα γίνει?
15:39
,default : Καλησπέρα τασο,πιστεύεις ότι ο ολυμπιακός θα στοχεύσει ξανά την ρακέτα του παο για να πάρει κάποια φάουλ από της επαφές;
15:40
Μοιάζει να είναι το πλάνο του. Να δούμε διότι ο Μπαρτζώκας αλλάζει αρκετά πράγματα γενικά και ειδικά.
15:40
giwrgos7 : Τασο σχολιασε οτι θες. 1) Ασ πεο καποιος στον Μπαρτζωκα να μεινει ηρεμος στο ΟΑΚΑ ακομα και οταν αδικειται. Ο εκνευρισμος μεταδιδεται στους παικτες και ειναι απο τους λογους που χανει. 2) Ενα μεγαλο ευχαριστω στον Δημητρη που εδιωξε τον Πεδουλακη, με τετοιο προεδρο ο ΠΑΟ εχει εξασφαλισει την πορεια προς το περιθωριο για πολλα χρονια. 3) Σουλης για εθνικη. Ο πιο υποτιμημενος Ελληνας προπονητης. Τι παραπανω εχει ο Ζουρος η ο Κατσικαρης που δουλευουν εξωτερικο? Ο Σουλης με πενιχρο ροστερ παραουσαιζει παντα αξιοαμχες ομαδες και ειναι μεγαλη αλεπου.
15:42
1. Όντως η εικόνα δεν είναι καλή κι επηρεάζει. 2. Θα φανεί στο τέλος μόνο. Αν χάσει το πρωτάθλημα ο Παναθηναϊκός, θα έχει κοστίσει η αλλαγή κόουτς. Αν όχι...3. Θα έπρεπε εδώ και χρόνια να είναι από τους υποψηφίους αλλά δεν αρέσει στον Άη Γιώργη και την παρέα της φεγγαρόπετρας. Του λείπουν οι Public relations.
15:42
Γιώργος 7 : Με τα εισιτήρια της Κυριακής τι γίνεται;Υπάρχουν;
15:42
Στην ιστοσελίδα του μπασκετικού Ολυμπιακού, έχει  όλες τις λεπτομέρειες.
15:43
MJ-6rings : Delaney,Djedovic,Μπόχω,Cooper,Bogdanovic-Partizan,Lauvergne,Lawal,Hendrix- Στη θέση Ukic-Curry-Wright-Batiste-Bramos-Lasme?
15:43
Νικος_Πειραιάς : Τασο, οι φετινοι τελικοί Ελλαδας μου φαινονται οι πιο αδιάφοροι από ποτέ.Ακομα και τα γηπεδα δεν ειναι γεματα.Εχεις και εσυ αυτή την αισθηση?
15:44
Νίκο μου, αν και σήμερα, μετά τα δύο πρώτα ο κόσμος δεν πάει, σημαίνει ότι ζητάει κάτι καλύτερο. Η αλήθεια είναι ότι φέτος τα παιχνίδια είναι ίδια και μας κούρασαν. Απίστευτα.
15:44
δημητρης : ο παππας φαινεται να μην μπορει να οργανωσει και να μην εχει καθαρο μυαλο, αλλα στο πρωτο παιχνιδι κυριως αλλα και στο δευτερο οπου ο ουκιτς,καρι,ραιτ δεν προσφεραν απολυτως τιποτα, για ποιον λογο να μην βαλεις τον παππα? χειροτερα δεν θα μπορουσε να τα κανει τα πραγματα πιστευω..
15:44
Νίκος : Και κατι αλλο για τον Διαμαντίδη.Πλεον δεν κυνηγαει το κοψιμο ψηλά.Στα καλά του εριχνε τουλάχιστον δυο τάπες σε κάθε παιχνίδι.Πλεον δεν εχει τα πνευμόνια
15:44
Γιάννης : Ο Ολυμπιακός φέτος είναι αρκετά πιο ποιοτικός απο τον Παναθηναϊκό, συν οτι έχει και την καλή ψυχολογία απο το προηγούμενο παιχνίδι. Απο την άλλη πλευρά, ο Παναθηναϊκός είναι "λαβωμένος" ψυχικά και έχει ανέτοιμο τον Γκίστ σήμερα. Με βάση αυτά τα στοιχεία, ποιά η πρόβλεψή σου για το σημερινό παιχνίδι;
15:45
Γιάννης, έχει περισσότερες επιλογές ναι, αλλά πιο ποιοτικός δεν θα το έλεγα. Το πρόβλημα του Παναθηναϊκού, με τις λιγότερες επιλογές, είναι αν ο Γκιστ δεν μπορεί να ανταπεξέλθει. Εκεί θα κριθούν τα πάντα.
15:46
kwstantinos : exoume kamia pliroforia ean exoun kanei protasi sto perperoglou apo tourkia alla kai genika giati exw akousei oti tha kinithoun kai gia allous paiktes olympiakou kai panathinaikou xwris na ligoun ta simvolaia tous opws ekane i barca me [papanikolaou
15:47
Κωνσταντίνε μου, είχαμε ένα ρεπορτάζ χθες στο contra.gr. Ονόματα ακόμα δεν είναι σίγουρα, πλην Βεζένκοφ που έκλεισε, αλλά θα δούμε παιδιά από Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό, να τα κτυπούν Φενέρ κι Εφές.
15:47
κωσταςκρητη : καλησπερα τασο σπανουλης η διαμαντιδης? ξερω κλασσικη ερωτηση αλλα θελω την αποψη σου...και επεισης ποιον θεωρεις ποιο clutch παιχτη απο τους 2
15:48
Σαν παίκτη, προτιμώ τον Σπανούλη με την έννοια ότι μου αρέσει περισσότερο αυτό το στυλ. Σαν clutch; Δεν έχουν καμία διαφορά. Απλά τους δίνεις την μπάλα. Είναι το ίδιο...clutch.
15:48
Πάνος : Τάσο o Paul George πόσο μεγάλο όργιο είναι;Το παλικάρι έκανε τον Λεμπρόν χθες να μοιάζει με παιχτάκι της σειράς σε άμυνα και επίθεση.Μεγάλη παιχτάρα
15:48
giorgio : taso na fantastw oute simera tha einai gemato to oaka etsi? den eida kanena arthro gia sold out... krima pou oi telikoi protathlimatos tis elladas (me tis toses epityxies se ethniko kai syllogiko epipedo) anti na einai giorti kai theama, einai misogemata gipeda kai gkrinia gia ti diaitisia... (kai mi mou peite oti ftaiei i oikonomiki krisi...)
15:50
Γιώργο μου δεν είναι κρίμα, να μην βλέπουμε ωραίο μπάσκετ όμως. Και σε φίλαθλη ατμόσφαιρα; Είμαι 40 ετών πια και δεν μπορώ πλέον να ακούω για την μάνα του ενός και του άλλου. Δεν γίνεται στο ΟΑΚΑ, να βρίζουν τον Αγγελόπουλο και στο ΣΕΦ τον Γιαννακόπουλο. Δεν γίνεται όταν δεν ακούες ΕΝΑ μπιπ σύνθημα για τους παίκτες τους. Ένα τραγούδι για τον 3D, 10 λεπτά, κάτι για τον Σπανούλη. Δεν γίνεται αυτός ο οχετός πια. Τουλάχιστον δεν μπορώ να τον ακούσω.
15:50
nikos : τασο καλησπερα...νομιζω σε βρισκω λαθος..το μπασκετ πλεον εχει παει σε ενεργεια κ ταχυτητα,αλμα...γι'αυτο κ παιχτησ 1,98(χαινς) παιζουν μπασκετ σε υψηλο επιπεδο!το μπασκετ πλεον πηγαινει στο run an gun..η εποχη του τσουκου τσουκου αποτελει παρελθον....
15:51
Ναι Νίκο μου, αν μπορεί  η ομάδα να υποστηρίξει γρήγορο μπάσκετ. Δεν νομίζω ότι έλαμψε φέτος με την ΤΣΣΚΑ διότι το στυλ είναι διαφορετικό. Στο γρήγορο μπάσκετ είναι όντως από τους καλύτερους στην Ευρώπη.
15:51
Αλέξανδρος : Τι πρεπει να προσεξει ο ολυμπιακος για να ξεπερασει το φραγμα των 60 ποντων?
15:52
Τα νεύρα του και να μην ασχολείται συνέχεια με τους διαιτητές.
15:52
στεργιος : τασο εχει ακουστει οτι ο παο θα παει για μαντζαρη το καλοκαιρι..ισχυει κατι τετοιο?
15:52
Όχι. Έχει συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό.
15:52
MJ-6rings : Ο Jackson, της Lyon-Villeurbanne τι απέγινε; Γιατι δεν έχει ενδιαφερθεί καμιά ομάδα; Ο άνθρωπος είναι εξωπραγματικός για Ευρώπη-έχει κλείσει NBA;
15:52
θοδωρης : πιστευεις πως ο μπαρτζωκας θα παιξει πιο πολυ με τα τριποντα η με το ποσταρισμα
15:53
Θα ξεκινήσει με ποστ, για να πάρει ελεύθερα τρίποντα. Αυτό έκανε στο ΣΕΦ.
15:53
Δημητρης : Τασο, τα παντα ειναι νοοτροπια νομιζω, εαν για παραδειγμα ηταν προπονητης οΝτουντα στον ΠΑΟ φετος θα επαιζαν ολοι οι μικροι απο τον Διαμαντακο μεχρι Παππα και Γιανκοβιτσ και θα ευχαριστιοταν οκοσμος μπασκετ.Οι Ελληνες βλεπουν τον προεδρο σαν αφεντικο που ανα πασα στιγμη θα τους δειξει την πορτα εξοδου.
15:53
Ολόσωστος.
15:53
Periklis : Taso kalispera. Dn prepei o sloukas na pernei perissotero xrono se kathe mats?Nomizw exei apodeixei poios einai k to gegonos oti paizei aisthita ligotero apo to mantzari dn to katalavainw...
15:54
Αν βάλει τα σουτ, παίζει. Αν δεν τα βάλει, όχι. Κάπως έτσι είναι ο χρόνος του πλέον.
15:54
Στέλιος : Τάσο καλησπέρα. Ο Ολυμπιακός μοιάζει να θέλει πιο πολύ τον τίτλο. Ο ΠΑΟ μοιάζζει κουρασμένος. Τι πιστεύεις; Κι επίσης πιστεύεις ότι μία ομάδα που δεν αμύνεται αλλά μόνο αφιερώνεται στην επίθεσή της, έχει μέλλον στο μπάσκετ; Εννοώ τη φετινή Ρεάλ που κατά τη γνώη μου σε δύκολα παιχνίδια δεν έδειξε αυτό που φάνταζε... Καλή συνέχεια
15:54
μπουγατσας : παιδια ,κακα τα ψεματα,απο τη στιγμη που οι αγγελοπουλαιοι τσιγγουνευτηκαν περσι το καλοκαιρι,που θα εμεναν στη ιστορια,ας μη περιμενουμε πολλα φετος
15:55
Well, δεν είναι θέμα τσιγκουνιάς. Νομίζω ότι εμπιστεύτηκαν υπερβολικά τα όσα συνέβησαν προ διετίας και πίστεψαν ότι πουλώντας τον Παπανικολάου θα είναι λογιστική και αγωνιστική ισορροπία. Χρήματα δόθηκαν πάλι, πάρα πολλά διότι δεν υπάρχουν έσοδα. Το μοναδικό που θεωρώ λάθος είναι η χωρίς λόγο πώληση του Παπ και μάλιστα σε ανταγωνιστική ομάδα.
15:56
MJ-6rings : Ο Jackson, της Lyon-Villeurbanne τι απέγινε; Γιατι δεν έχει ενδιαφερθεί καμιά ομάδα; Ο άνθρωπος είναι εξωπραγματικός για Ευρώπη-έχει κλείσει NBA;
15:57
Μιλάμε για τον Γάλλο Edwin Jackson;
15:57
γρηγορης : αποψη μου παντα αν ο ολυμπιακος ειναι αστοχος απο τα 6.75 θα χασει τον αγωνα και σημερα..
15:57
στεργιος : απαντα μια φορα σε σοβαρη ερωτηση ελεος.και οκ ξερω δεν θα το ανεβασεις
15:58
Mitsakos7 : Ο ΠΑΟ προφανως θα δώσει έμφαση στην περιφεριακή άμυνα σήμερα. Δεν θα μπορούσαμε να τον πιάσουμε στον ύπνο πέρνοντας το παιχνίδι μέσα από την ρακέτα;
15:59
Θα μπορούσατε, αλλά έχετε τους παίκτες; Υπάρχει στον Ολυμπιακό, ένας ψηλός που θα τελειώσει 7-8 φάσεις με πλάτη;
15:59
Extreme13 : Τάσο περνάνε οι Thunder ?
15:59
Extreme13 : Επειδη πολλοι δεν γνωριζετε γιατι ηταν μιοσοαδειο το οακα στον 1ο τελικο , μην βγάζετε μονοι σας συμπερασματα. Φιλικα
16:00
Δύσκολα οι Θάντερ. Αν έχεις κάποια εικόνα, αν συνέβη κάτι, καλό θα ήταν να το πούμε.
16:00
tasos : taso sinonomate ti pisteueis oti o collins prepei na parameinei ston olumpiaco den lew to paidi voithise sto prwto paixnidi alla den mou kanei san paiktis i prepei na kinithei o olumpiacos gia kapoion allo paikti
16:01
Αναστάση μου με το πιο όμορφο όνομα στον  κόσμο, τα πάντα είναι σε σχέση με τον σχεδιασμό τους. Τί σχεδιάζουν για το εγγύς και απώτερο μέλλον της ομάδας. Δύσκολα πάντως να μείνει.
16:01
costas : se ti epipeda pisteueis oti 8a paei to skor simera? panw 60 65 pontous ?
16:01
Who knows? Λογικά πάντως ο Παναθηναϊκός δεν θα αφήσει τον ρυθμό να ξεφύγει ως γηπεδούχος.
16:02
chris : taso o kaimakoglou tha htan mia kalh periptwsh an tha fugei o perperoglou;
16:02
Ακριβώς και...ακριβός.
16:02
Χρήστος : Τάσο καλησπέρα, τι γίνεται τελικά με το θέμα προπονητή στην εθνική? Ακόμα να κλείσει κάποιος οριστικά? Επίσης τι όργια ήταν αυτά χθες απο τον Stephenson, τόσο αγωνίστικά όσο και "παρασκηνιακά" ξεφτίλισε τους Heat.
16:03
Χρήστο μου όταν φωνάζω: "έλα στο Φοίνιξ Stephenson" μου λένε διάφορα. Έχει τρομερή προοπτική.
16:03
Extreme13 : Τασο υπαρχει περιπτωση σλουκι λουκ στην παναθα?πιστευω με μια τετοια προσθηκη σηκωνουμε το 6+1ο
16:03
Δεν φτάνουν μόνο τέτοιοι παίκτες για το 7ο. Θα ήταν μία βάση όμως.
16:04
Δημήτρης : Τι είναι το clutch Tάσο μου ?
16:05
Well a clutch shooter είναι ο παίκτης που βάζει τα κρίσιμα καλάθια. Νομίζω ότι είχε δωθεί το παρατσούλι mr. clutch στον Jerry West.
16:05
Dimitris : Τάσο, βγάζοντας εκτός την ιδιαιτερότητα αυτών των παιχνιδιών, το πλεονέκτημα έδρας του Παναθηναϊκού και την πιθανή ανετοιμότητα του Γκιστ. Ποιά ομάδα πιστεύεις, αντικειμενικά και ουδέτερα, οτι πραγματικά έχει περισσότερες πιθανότητες να πάρει την νίκη σήμερα;
16:06
Αν ο Γκιστ είναι στο 100%, θα έδινα ένα ελάχιστο, ελαχιστότατο προβάδισμα στον Παναθηναϊκό λόγω...προϋπηρεσίας.
16:06
μαικ : Τασο λυπάμαι τόσο πολύ τους φανατισμένους οπαδούς του Παναθηναικού και τους Ολυμπιακού που δε μπορούν να καταλάβουν ότι ο αθλητισμός είναι μια γιορτή και που δεν είναι αντάξιοι των ομάδων που υποστηρίζουν (που είναι στις κορυφαίες τη Ευρώπης).Μακάρι οι φετινοί τελικοί να είναι οι πρώτοι μετά από χρόνια χωρίς σημαντικά παρατράγουδα.Χαίρομαι όμως που βλέπουμε να δίνονται περισσότερες ευκαιρίες σε Ελληνες παίχτες(αν και σε αυτό συνέτεινε η οικονομική κίση) και νομίζω οτι το κλειδι της επιτυχίας θα είναι αυτό τα επόμενα χρόνια, η εμπιστοσύνη σε ταλαντουχους Έλληνες με μερικές αξιόλογες προσθήκες ξένων.
16:07
Χρήστο, ξέχασα για την εθνική. Ο Κατσικάρης έχει συμφωνήσει στο 95% του συμβολαίου, υπάρχει μία λεπτομέρεια και η αποδέσμευση του Τρινκιέρι.
16:07
κώστας : πιστεύεις ότι ο ολυμπιακός τώρα που είναι σε πιο μεγάλη φόρμα θα το πάρει το ματς ? εάν όχι πού θα κριθεί ο αγώνας ?
16:07
Στα σουτ.
16:07
Θανασης : Καλησπερα!πιστεύεις οτι ο παναθηναικος πληρωνει το λάθος του πεδουλάκη να μην παρει ενα ψηλο και βαρι κορμι στην ρακετα για Center ,ωστε ν παιζει με μαυροκεφαλιδη και ν εχει διδυμους πυργους?
16:08
Το λάθος του Πεδουλάκη είναι ότι δεν επέμεινε για πλέι μέικερ και αποδέχθηκε την επιστροφή Μπατίστ ως ξένου.
16:09
τασος : δεν αντικατασταθηκαν επαξια οι ελλειψεις ..απουσιες Ηains , law ,pap, dorsey ...kai auto fanike dystyxws...
16:09
Thrileon : Μου κάνει εντύπωση φέτος η παρουσία των Διαμαντίδη - Φώτση - Μπατιστ. Κάποιο σχόλιο?
16:10
Ο Διαμαντίδης περισσότερο πνευματικά είναι κουρασμένος. Ο Φώτσης είναι πάντα...Φωτσάρα με τα καλά και τα κακά του. Ο Μπατίστ το έχει παρατήσει άγνωστο γιατί.
16:10
MJ-6rings : Ναι, τον γκαρντ, της Γαλλίας το 2009, και παίχτη της ASVEL
16:10
Τώρα κοίταζα τα στατιστικά του, σκοράρει πολύ, αλλά όπως τον θυμάμαι δεν έγινε πλέι μέικερ. Στην Βιλερμπάν είναι.
16:11
giannis : Lh antikeimenikos n Eisai task gt katantaei LG kourastiko
16:11
στέφανος : Τάσο ποιοι προπονητές είναι ελεύθεροι και μπορεί να απασχολήσουν τον παο; Υποθετικά μιλοντασ γιατί μέχρι το τέλος δεν πρόκειται να γίνει κίνηση επίσης ποια συμβόλαια λήγουν στον παναθηναικο φέτος; Ο κατσικαρης γίνεται να αναλάβει και άλλη ομάδα παράλληλα με την εθνική; Για φέτος μιλάω
16:12
Αυτή είναι η λεπτομέρεια που θέλει ο Κατσικάρης. Ζητάει αμέσως μετά το τουρνουά να αποδεσμεύεται, ώστε να έχει την προοπτική της Ισπανίας, όπου απαγορεύεται να είσαι σε εθνική.
16:12
Dida : To ksero exei ginei polis doros gia to an paizei i oxi o Pappas logo proniton kai aksiopistias sti proponisi ok!se ena match pou xanis me 20 pontous diafora kai exis enan ukic pou perpatai se ena olokliro match den kataleveno gt den ton vazis mesa esto kai gia na ksekourasis ton ukic gia simera?pia einai apopsi s?
16:13
Το γεγονός ότι ο Αλβέρτης που δεν είναι ακόμα προπονητής ή δεν έχει την λογική του κόουτς, δεν τον χρησιμοποιεί μου λέει πολλά. Ξέρει από περίεργους χαρακτήρες, υπήρξε και ο ίδιος με ιδιατερότητες. Ακόμα δεν έχει σκοτώσει τον παίκτη μέσα του, άρα κάτι δεν κάνει καλά ο μικρός. Ο όχι και τόσο μικρός.
16:14
Greco : emeis file an kai olumpiakoi theloume gemato to oaka alla mallon epeidi eixe 3 eisageleis den anoiksan tis portes na mpoun tzampa..
16:14
tasos : kalispera!! ti metagrafes pisteueis xreiazetai o OLYMPIAKOS?
16:14
Καλύτερους ξένους εκεί που πονάει.
16:14
μπουγατσας : η πωληση παπ,ηταν το λαθος των λαθων,εκλεισες την τρυπα στο παζλ ενος απο τους κυριοτερους αντιπαλους.μαζι με χαινς εχασες τισ δυο αστειρευτες πηγες ενεργειας.τωρα οσον αφορα τους ξενους,δε χρειαζεται σχολιο,ενας καλος ενας μετριος και αμετρητα μπαζα...προεδροι,παρ ολα αυτα, σιγουρα ευχαριστουμε για οσα απιστευτα ζησαμε,που οταν γινουν μακρινο παρελθον θα καταλαβουμε την τεραστια αξια τους
16:15
Νικος : Επειδη μιλάμε για ψηλό με πλάτη.Πλεον σε ολοκληρο τον πλανητη οι ψηλοι που παιζουν με πλάτη είναι ελάχιστοι.Οι ομαδες παιζουν πλεον με πιο ελαφρια σχήματα
16:16
Και όμως στο τελικό της Ευρωλίγκας πήγαν οι δύο ομάδες που είχαν ψηλούς οι οποίοι παίζουν πλάτη και οι 4 του φάιναλ φορ, είχαν τα ίδια στοιχεία. Οι Σπερς υπάρχουν ακόμα διότι έχουν τον τελευταίο κανονικό ψηλό. Οι Πέισερς βρίσκονται στους τελικούς της Ανατολής, μόλις ο Χίμπερτ βρήκε ρυθμό. Πάντως θες για λίγο ή πολύ, έναν παίκτη να τελειώνει εύκολα τις φάσεις κοντά στο καλάθι.
16:16
Κογκς : Τασο πιστευεεις ο Μαρκοπουλος θα τεριαζε στον Παο κ για την αξιοποιηση των ελληνων?
16:17
Μπαρτζώκας και Πεδουλάκης απέδειξαν ότι οι Έλληνες προπονητές μπορούν να σταθούν σε αυτό το επίπεδο. Με τις αδυναμίες και τα λάθη τους.
16:17
γιανης : για τον λο τι πιστευεις??θα μεινει??εγω θα του εδινα μια ευκαιρια...
16:17
Αν θέσει ο Ολυμπιακός στόχο φάιναλ φορ και πρωτάθλημα, δεν θα είναι ρίσκο;
16:17
Chris13 : Τάσο κανένα νεο για την Εθνική και κυρίως για το θέμα του προπονητή δεν έχουμε?
16:18
Ο Κατσικάρης γαρ...εγγύς
16:18
θανος : καλησπερα Τασο ..1)ο bogdanovic της παρτιζαν θα ταιριαζε στον ολυμπιακο σε περιπτωση που δεν ανανεωσει ο περπε ? 2)ποιος πιστευεις θα περασει απο σπερς-θαντερ ?
16:19
Θάνο μου ο Ολυμπιακός πολύ σωστά επένδυσε στον Παπαπέτρου για οτιδήποτε χρειαστεί στο 3. Δυστυχώς Σπερς, αλλά θα δούμε τρομερούς τελικούς.
16:19
Extreme13 : Τασο εισαι αλανι
16:19
Extreme13 : Τασο πιστευεις πως ο παυλος γιωργος μπορει να κουβαλησει τους ινδιανους βηματιστες , ή η θερμότης του Μαιαμι δεν θα δυσκολευτει να φτασει στον τελικο?
16:20
Θερμότης for finals
16:20
Δημητρης : νομιζω οτι ο Διαμαντιδης δεν εχει κουραστει οπως ολοι λετε, απλα βαρεθηκε. Τοσα χρονια το ιδιο και το ιδιο σαν δημοσιος υπαλληλος δεν δοκιμασε κατι διαφορετικο και αυτο ειναι κομματι του χαρακτηρα του που θα τον κυνηγαει, καποιος επερεπε να τον παρει απο τα μαλλια για το ΝΒΑ μονος του δεν θα μπορουσε.
16:20
Βαγγέλης : Τάσο για να μιλήσουμε λίγο για εθνική ποια 12αδα βλέπεις να επιλέγει ο Φώτης και τι στυλ μπάσκετ θα δούμε; Υπάρχει περίπτωση ο Φώτης να αναλάβει και άλλη ομάδα εκτός της εθνικής;
16:21
Βαγγέλη μου έδωσε πάσα αλά Στιβ Νας. Είναι θέμα διότι ο Κατσικάρης είχε παίκτη και πάντα μιλάει με τα καλύτερα λόγια για τον Βασιλειάδη. Τον οποίο, πλην Ζούρου, έκοβαν οι προπονητές και οι "προπονητές" πριν καν την προετοιμασία. Όπως πέρυσι. Θα έχει ενδιαφέρον διότι επιτέλους έχουμε όχι μόνο προπονητή που κάνει ότι θέλει, όπως τελευταίος ο Ζούρος, αλλά και θα έχει άπαντες διαθέσιμους.
16:22
tasos : taso pisteueis pws uparxei kapoia logiki eksigisi giati o mpartzwkas peire to shermantini kai sen ton vazei agou exei pleonektima me ton pao alla den to evaze oute euroligka to idio isxuei kai me ton batiste apo ton panathinaiko pou mporei na voithisei kata tinj gnwmi moi
16:22
Ο Παναθηναϊκός πήρε τον Μπατίστ σε μία κίνηση συναισθηματική. Λάθος κατ' εμέ. Ο Μπαρτζώκας νομίζω ότι φοβήθηκε από τους τραυματισμούς και ήθελε έναν ακόμα παίκτη που να μην είναι στυλ Μουν, αλλά να ξέρει την ομαδα και να μην διαμαρτύρεται.
16:23
Nikos : ήμαρτον με την καραμέλα ότι ο παο αφήνει τα σουτ. Αλλο να αφηνείς το Μαντζαρη ή το Κόλινς, άλλο τον Σπανούλη. Δηλ. ο Οσφπ μαρκάρει με την ίδια ζέση τον Διαμαντίδη και τον Ματσιούλις στο τρίποντο; Ο Λιθουανος στη σειρα έχει σουταρει 10 τριπόντα ολομόναχος. Αν είναι έτσι η -καλή- άμυνα του Παο, τότε θα βάζαν όλοι 5 μαντράχαλους στην ρακέτα και δεν θα χαναν ποτε
16:23
σπυρος γερμανος : σε ποιες θεσεις πιστευεις οτι ο ολυμπιακος χρειαζετε ενισχυση;μεχρι ποσους ξενους (αμερικανους και ευρωπαιους) μπορει να εχει το ροστερ;
16:23
Μάνος : Αν και δεν προκειται να γινει θα το πω.Ο Διαμαντιδης έχει βαρεθεί/κουραστεί στον Παναθηναικό. Θα εβρισκε κινητρο ξανά μόνο με αλλαγη ομάδας....
16:24
Σε άλλη ομάδα αν πήγαινε ποτέ, μπορεί και να έφευγε στο ζέσταμα. Ποιο ζέσταμα; Μόλις έβλεπε άγνωστο φροντιστή να κουβαλάει πετσέτες αγνώστου ταυτότητος, είχε μπει στο αεροπλάνο. Είναι άνθρωπος που δένεται με αυτό που έχει.
16:24
σπυρος γερμανος : καλησπερα....τι λες για κατσικαρη και ολυμπιακο;μπορει να γινει τιποτα αν φυγει ο μπαρτζωκας;ποιους προπονητες θεωρεις ικανους για ολυμπιακο (ελληνες και ξενους) σε περιπτωση που δεν μεινει ο μπαρτζωκας
16:25
Σπύρο μου, ο Ολυμπιακός έχει πολύ καλό προπονητή. Ότι κι αν γίνει πρέπει η διοίκησή του, όπως έκανε με τον Ντούντα, να φτιάξει ένα πλάνο για τα επόμενα χρόνια. Υλικό υπάρχει.
16:25
Θανασης : Ο Ζόραν Νρράγκιτς για τον ΠΑΟ πως Θα σου φαινοταν για βασικο playmaker?στην Μάλαγα παντως δεν επαιρνε πολλα λεφτα
16:26
Καλή λύση για τον πάγκο ως "2" όμως.
16:26
Ακης : Ποια η γνώμη σου για μπαρτζωκα, θεωρώ την ώρα του αγώνα οτι ούτε τα ταιμ ουατ διαχειρίζεται σωστα ούτε την ψυχολογία (συνέχεια κοπανιεται δημιουργώντας εκνευρισμό) πως γίνεται να τρέχουν οι αντίπαλοι σερί 10-15 πόντων και να μην περνει ενα ταιμ ουτ;
16:27
Η καλύτερη. Αν μάλιστα δεν γκρίνιαζε τόσο στους διαιτητές, θα ήταν ακόμα καλύτερη. Η ομάδα ξέρει άριστα πώς λειτουργεί ο προπονητής και το αντίστροφο. Δεν νομίζω ότι επηρεάζει τόσο. Δουλεύει σκληρά, έχει σχέδιο, οι επιλογές ξένων ήταν φέτος το ζήτημά του.
16:27
Ακης : Επίσης νομιζω οτι η μέγιστη απώλεια ηταν ο law και στην δημιουργία και στο μπασιμο!!! Μάντζαρης Σλουκας φόβουνται της ακια τους και ψάχνουν μόνιμα την πάσα
16:28
JASON : Καλησπερα Τασο, υπαρχει καποιος λογος που οι Αγραβανης, Κατσιβελης και Καββαδας δεν χρησιμοποιούνται καθόλου/
16:28
Για τον Ολυμπιακό κρίνεται όλη η χρονιά. Θα ήταν άδικο να τους...φορτώσει με τέτοια άγχη.
16:28
Theo Apo germania : Pistevo oti irthe i ora na spasi tin Edra o Olympiakos. Pesi kalitero Basket k. ine se kaliteri forma k. perisoteres enalaktikes lisis. Oso ja to ti chriasete o OSFP. Enan Gero k. kalo Lo (i ena paromio Pekti)...enoite prepi na Figi o kollins. Akoma ena dinato Palikari stin Raketa tipu Danston. Ja paradigma ton Chains! Tipota allo. Pekts tipu Sarmantini k. o allos o fefgatos den thimame to onoma tu den kanun ja OSFP! Kalo Pechnidi to Vradi!
16:28
Βασιλης : Τασο ποια πιστευεις θα ειναι η 3αδα στο 5 για τν εθνικη ομαδα στ μουντομπασκετ?
16:30
Μπουρούσης, Κουφός. Δεν νομίζω ο Κατσικάρης να πάει για πιο βαρύ σχήμα(Σόφο ή Βουγιούκας). Αν και ο πολύ αγαπητός σε εμένα Σόφο, έχει 2/2 αρνήσεις οπότε δεν θα πρέπει να είναι στην πρώτη...γραμμή.
16:30
JASON : Τασο,ξερεις μηπως ποιο θα ειναι το team του Κατσικαρη στην Εθνικη?
16:31
Ξέρω για Σκουρτόπουλο, συζήτηση για Πρίφτη, αν δεν μείνει ΠΑΟ, και τον Γεραγωτέλη.
16:31
Χρήστος : Πως θα τους εχει ολους διαθεσιμους; θα ερθοτν καλαθης-κουφος;
16:32
Ο Κουφός, λόγω Μουντομπάσκετ θα έρθει ως καλό παιδί. Ο Καλάθης διαθέσιμος είναι, εκτός αν η ποινή του ισχύσει και στην FIBA.
16:32
Μαριος : Τι παιχνιδι περιμενουμε να δουμε απο τις ομαδες?
16:33
Θεαματικό, ελεύθερο, συναρπαστικό. Αν κοιτάται ο Ύψιστος και παρέμβει ο δικός μας, ο Άγιος Γεράσιμος.
16:33
Βασίλης : Ο κατσικαρης θα μπορούσε να αναλάβει και τον παναθηναικο; Πιστεύεις ότι είναι ο κατάλληλος να δουλέψει στο πρότζεκτ του Γιαννακόπουλου και γενικά του παναθηναικου με την ελληνοποίηση όπου δίπλα θα υπάρχουν οι παίχτες ξένοι να ολόκληρωνουν το σύνολο;
16:33
Το μυστικό είναι στο δεύτερο σκέλος: να βρει ένα συγκεκριμένο πρότζεκτ ο Γιαννακόπουλος και να το στηρίξει  ότι κι αν γίνει. Έτσι θα κτιστεί πάλι ο Παναθηναϊκός σε στέρεες βάσεις.
16:34
Paco : Καλησπέρα Τάσο. Πιστεύω οτι αν ο ολυμπιακος παίξει με πίκ κ για να τροφοδοτήσει τους ψηλούς εχει πλεονέκτημα. Κάθε φορα προσπαθεί μόνο με την περιφέρεια κ αν δεν τους κάτσουν τα σουτ δυσκολεύει το πράγμα. Αντίθετα με ντανστον Πρίντεζη κατα κύριο λόγο αλλα κ με Σίμονς πιστεύω υπέρτερει αυτη της στιγμη έναντι του ΠΑΟ. Τιγ γνώμη σου
16:34
Αυτό έδειξε ότι θέλει να κάνει την Δευτέρα. Σήμερα, οψόμεθα.
16:34
still : pia einai h gnowmh sou gia tous dietites ?den nomizeis pos allios sfirane sro SEF kai allios sto OAKA?
16:35
Μέχρι τώρα, μία χαρά είναι. Είδα και τον Σχινά στην Κεφαλλονιά προ εβδομάδας, όρεξη είχε. Μην ασχολούμαστε με τους γκρι τώρα. Μετά...βλέπουμε.
16:35
JASON : Τασο, οσο και να ακουγεται περιεργο θεωρω οτι ο Παο εχει καλυτερους βοηθους προπονητη και γενικα αυτοι που ειναι διπλα στον Μπαρτζωκα μου φαινονται λιγοι...γιατι τσιγκουνευτηκαν να παρουν εναν Μανουσελη για παραδειγμα?
16:37
Όπως το λες είναι με την έννοια, ότι πλην του ικανότατου Παππά, ο Ολυμπιακός έχει πιο άπειρα παιδιά. Κάπου το έχασαν στο...μέτρημα. Το οικονομικό. Θυμίζω ότι ο Ίβκοβιτς είχε δίπλα του και τον Αγγέλου και τον Κέσαρ, δηλαδή δύο εν δυνάμει πρώτους προπονητές.
16:37
JASON : Τασο, θεωρω οτι στο Μουντομπασκετ θα μπορουσαμε ανετα να κατεβουμε με 2 12αδες, εχουμε μεγαλο βαθος, συμφωνεις/
16:38
Όχι τόσο βάθος. Έχουμε πολύ καλούς παίκτες, αλλά κανέναν Γκασόλ, Νοβίτσκι, Πάρκερ. Οι ομάδες νικάνε, ναι μεν αλλά...
16:38
still : pos sou fenetai o alvertis san proponitis?
16:38
Ασχέτως αποτελέσματος, πρέπει να επιμείνει. Να δοκιμάσει. Είμαι υπέρ τέτοιων λογικών αν υποστηρίζονται από έμπειρους προπονητές και σχέδιο. Ότι συμβαίνει στο ΝΒΑ δηλαδή.
16:38
geossss : τασο ο αντετοκουμπο θα παιξει εθνικη?σορρυ αν απαντηθηκε...
16:39
Σίγουρα όχι στην Νέων Ανδρών, όπως είχαμε γράψει στο contra.gr, άγνωστο αν θα κληθεί στην ανδρών. Μάλλον θα κληθεί και ας χάσει κάποιες ημέρες λόγω σάμερ λιγκ.
16:39
giorgos : O antentokoumpo pisteyeis tha to parei ston ethniki???
16:39
Βασιλης : Τασο με Ζηση κ Καιμακογλου τι γινεται?παιζουν στα πρωταθληματα τους?
16:40
Ο Ζήσης σε καλή κατάσταση, ο φίλος μας ο μουσάτος, ήταν σούπερ αλλά τραυματίστηκε και απουσιάζει τον τελευταίο καιρό.
16:40
Αντικειμενικός : Ένα σχόλιο για το τέλος εποχής του Παναθηναϊκού? Ακολουθεί 10ετία Ολυμπιακού?
16:41
Το τέλος εποχής θεωρητικά ήταν πέρυσι, και δεν ακολούθησε σερί Ολυμπιακού. Θα ξέρουμε σε μία δεκαετία. Μοιάζει δύσκολο όσο ο Παναθηναϊκός έχει ισχυρή διοίκηση. Το σερί του Παναθηναϊκού παγιώθηκε, μόλις οι ερυθρόλευκοι σταμάτησαν να επενδύουν.
16:41
JASON : Πιστευω παντως ο Κατσικαρης να ριξει και μια ματια προς Πατ Καλαθη μερια, το παιδι δεν ειναι τυχαιο...
16:42
Μου αρέσει πάρα πολύ κι εμένα. Τον παρακολουθούσα από το σεν τζόζεφς. Κρίμα που δεν πήρε ευκαιρίες στην Ελλάδα σε υψηλότερο επίπεδο. Εννοώ δεν έπαιξε.
16:42
Στράτος : Το μεταγραφικό παζάρι ποτέ ανοίγει και τελειώνει στο μπάσκετ; Ο παναθηναικοσ αν τυχόν αλλάξει προπονητή πιστεύεις ότι θα φέρει έλληνα ή ξένο; Για κατσικαρη στον παναθηναικο τι λες;
16:43
Για όποιον ενδιαφέρεται, στο Λονδίνο  15 Ιανουαρίου ο Γιαννάκης Αντετοκούμπο και οι Μπακς κοντράρονται με τους Νικς. Go Γιαννάκη.
16:44
Να φέρει κάποιον που θα υπηρετήσει ένα πλάνο. Το πλάνο όμως το φτιάχνει, στο γενικό πλαίσιο, η διοίκηση.
16:44
Zack : Αν ο Ολυμπιακός παίξει με Ντανστον Σίμονς και Πρίντεζη μπορεί να ''φορτώσει'' το καλάθι χωρίς να εκβιάζει τρίποντα
16:44
ΑΓΓΕΛΟΣ : ΤΑΣΟ,ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΠΩΣ Ο ΠΡΙΝΤΕΖΗΣ ΚΑΝΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ Η ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ?
16:45
Τέτοιους παίκτες δεν πρέπει να τους χάνουν οι ελληνικές ομάδες.
16:45
μπαμπης : Η γνωμη σου για τον ΤΣΟΡΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ???
16:45
Η.... χειρότερη
16:45
JASON : Η Κεφαλονια θα κατεβασει ποτε ανταγωνιστικη ομαδα σε καπιο αθλημα εκτος πολο (που και αυτο ξεφουσκωσε?)? δεν εχετε δικαιολογια πλεον με Καλλονη, Ρεθυμνο, Παναξιακο, ΝΟ Χιου και Πλατανια...
16:46
JASON : Ρε Τασο,πηγαινε τουλαχιστον στο ΟτεΤΒ να σε ακουμε πιο συχνα!
16:48
Ιάσωνά μου, κατά καιρούς έχουν μπει λεφτά, στο ποδόσφαιρο, αλλά όπως πάντα με λάθος τρόπο. Εδώ το πόλο δεν καταφέραμε να παίξει Ευρώπη και τώρα έπεσε. Δεν είμαστε ακόμα γι αυτά. Ας φτιάξουμε πρώτα υποδομές στο νησί, ας βελτιωθούν κάποια πράγματα και θα βρεθούν οι άνθρωποι να στηρίξουν μία ομάδα.
Όσο για το άλλο, δεν χρειάζεται. Μεγαλώσαμε. Πάντα υπάρχουν καλύτεροι και πάντα υπάρχουν άνθρωποι, που δεν σε θέλουν μαζί τους.
16:48
Χρήστος : Χαιρετίσματα στην όμορφη Κεφαλονιά Τάσο! Μυρτος το πρωί μεσημέρι και το βράδυ πλατεία! Ο Αλβέρτης για να γίνει κανονικός προπονητής δεν θα πρέπει να πάρει κάποια σεμινάρια και γενικά να εκπαιδευτεί;
16:49
Χρήστο μου με τον δρόμο που...δεν έχουμε πια, δεν σε βλέπω τόσο άνετο στο Μύρτο. Αν μείνει, θα ακολουθήσει την κανονική οδό πιστεύω. Όλα αυτά πρέπει να τα κάνει.
16:49
goknicksgo : καλα αυτο για τον πατ καλαθη στην εθνικη ηταν το κορυφαιο της ημερας
16:50
Όποιος παίκτης έχει δικαίωμα συμμετοχής, πρέπει να υπολογίζεται. Θυμίζω ότι προ τριετίας, είχε περιληφθεί στα πλάνα του προπονητή. Δεν πρέπει να απορρίπτουμε κανέναν.
16:53
Finito καλοί μας φίλοι. Σε λίγο ξεκινά ο τρίτος μικρός τελικός και 19.45 ο μεγάλος τρίτος τελικός. Μακάρι να μην χρειαστούν, αλλά έχετε από κοντά τα μαύρα γυαλάκια, μην πάθουμε τίποτε από το θέαμα. Μακάρι να δούμε μόνο καλό μπάσκετ και το contra.gr θα  έχει πάντα το καλύτερο live ενώ μετά το τέλος του ντέρμπι ακολουθεί η τηλεοπτική εκπομπή superbasketball με Μίχαλο, Τριαντάφυλλο και όλο τον...μπασκετικό λαό.
Καλό μπάσκετ να δούμε.
Mille mercis
16:53
Χρήστος : Τάσο επειδή είδα οτι μίλησες για Κεφαλονιά και επειδή έτ υχε και έπαιξα μπάσκετ Β'ΕΣΚΑΗ πέρσι, η ομάδα Α.Σ Κεφαλλονιάς έχει ένα καταπληκτικό άσσο ο οποίος είναι γεννημένος το '95. Τι σουτάρα έχει αυτο το παιδί? Να το κοιτάξετε και του το επιτρέψει το ύψος του θα κάνει καριέρα.

News 24/7

24MEDIA NETWORK