Το έκρινε ο Μπουρούσης στο φινάλε...

Με φόλοου στα 11'' πριν από τη λήξη και 2/2 βολές στα 5'' ο Γιάννης Μπουρούσης (18 πόντοι, 5 ριμπάουντ) υπέγραψε τη νίκη-θρίλερ του Παναθηναϊκού επί της Νταρουσάφακα. Έπαιξαν και οι Τζέιμς - Γκέιμπιελ στο 86-80 του (μισοάδειου) ΟΑΚΑ.

Το έκρινε ο Μπουρούσης στο φινάλε...

Ο Παναθηναϊκός έχει μάθει να ζει στα όρια. Να νικάει (Μπάμπεργκ, Μακάμπι) ή να χάνει (Εφές, Ρεάλ, Ολυμπιακός). Στο ματς με την Νταρουσάφακα η πλάστιγγα έγειρε στη δική του πλευρά.

Το τελικό +6 (86-80) φαντάζει ονειρεμένο δεδομένης της τροπής που πήρε ο αγώνας μετά το 46-32 του "τριφυλλιού" στο 18'15''. Μέχρι τότε η ομάδα του Τσάβι Πασκουάλ λειτουργούσε εξαιρετικά στην επίθεση, με Τζέιμς - Γκέιμπριελ να μπαίνουν στο ροτέισον και να δίνουν ενέργεια, και αξιοπρεπώς στην άμυνα εξαιρουμένης της επίδοσης στα αμυντικά ριμπάουντ.

Αφότου χάθηκε αυτή η ισορροπία, ο Παναθηναϊκός εγκλωβίστηκε χάνοντας τον προσανατολισμό του στο παρκέ. Η Νταρουσάφακα πήρε πολλά από τον Κλάιμπερν και άλλα τόσα από τον Γουαναμέικερ και τον Άντερσον, με αποτέλεσμα να έρθει το 56-54 και το 73-70.

Όταν δε έγινε το 78-77 για την ομάδα του Μπλατ, οι εφιάλτες ακόμη μιας ήττας στο ΟΑΚΑ επέστρεψαν. Ήταν η στιγμή που μέτρησε η ευστροφία αφενός του Μπουρούση (ασίστ στον Καλάθη) αφετέρου του Σίνγκελτον (κλέψιμο, κάρφωμα). Ο Άντερσον είχε 1/2 βολές και όταν δύο φορές ο Μπουρούσης έστειλε τον Παναθηναϊκό στο +4 έπεσαν οι τίτλοι τέλους.

Τα δεκάλεπτα: 21-16, 46-34, 64-60, 86-80

Παναθηναϊκός Σίνγκελτον 13(1τρ, 6ρ), Νίκολς 7(1), Ρίβερς 13, Τζέιμς 7, Φώτσης 3(1), Παππάς 12(2), Φελντέιν, Γκέιμπριελ 2, Μπουρούσης 18(14/18β, 5ρ), Καλάθης 11(1τρ, 7ρ, 5ασ)

Νταρουσάφακα: Γουιλμπέκιν 8(1τρ, 7ασ), Μπατούκ, Ερντέν 5, Γουαναμέικερ 19(1), Κλάιμπερν 26(9ρ), Αλντεμίρ 2, Σαβάς, Άντερσον 16(3/5τρ, 7ρ), Σλότερ, Μπέρτανς 4

ΤΟ LIVE CHAT ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ

21:31
Καλησπέρα σε όλους, ένα τέταρτο πριν από το τζάμπολ στο Παναθηναϊκός-Νταρουσάφακα.
21:33
Οι (ευχάριστες) ειδήσεις της τελευταίας στιγμής είναι η ταυτόχρονη παρουσία στη 12άδα των Κένι Γκάμπριελ και Μάικ Τζέιμς. Αν και πόσο θα χρησιμοποιηθούν, θα το κρίνει ο Πασκουάλ. Ο πρώτος έχει ρυθμό, ο δεύτερος όχι...
21:33
Οι δύο Αμερικανοί στο παρκέ...
21:33
vasilis : Πρέπει παση θυσια να κερδισουμε σημερα. και να δουμε και τον γκαμπριελ. ποια ειναι η γνωμη σας για αυτον και για το σημερινο ματς;
21:36
Ματς-παγίδα που ο Παναθηναϊκός έχει την υποχρέωση να πάρει. Η ομάδα του Μπλατ έχει ήδη τρία διπλά, σε πιο εύκολες έδρες βέβαια, ενώ νίκησε και την ΤΣΣΚΑ. Ο Γκάμπριελ είναι ένας παίκτης που τη δεδομένη στιγμή ήταν από τις πιο safe επιλογές της αγοράς. Αν θα ταιριάξει, ο χρόνος θα δείξει.
21:36
bluemoon : νομιζω πωσ σημερα ο παο θα παρει μια ανετη νικη..
21:36
Λουκάς : ο mike james τελικα ειναι pio poly point η shooting guard?
21:37
Ο Τζέιμς είναι ένας γκαρντ που θέλει την μπάλα στα χέρια, δεν πασάρει, αλλά τελειώνει φάσεις. 
21:37
Γιάννης: : Φίλε μου ειλικρινά έχεις ξαναδεί πιο τραγικό εντός έδρας παιχνίδι του Ολυμπιακού τα τελευταία χρόνια;6 στα 33 τρίποντα.Δεν έχει ξαναγίνει;Πως το εξηγείς Γιάννη;
21:38
Άσχημα βράδια έχουν όλες οι ομάδες. Αν δεν μπουν τα πρώτα δέκα, σε παίρνει από κάτω και λογικό, βαραίνει η μπάλα. Αν ήταν ποσοστό βολών, δεν θα ήταν αποδεκτό.
21:38
angelos : καλησπερα και καλη δουλεια.πιστευεις οτι πρεπει να στηριχτουν μποχω και χαραλαμπο απο πασκουαλ και να αφησουμε κατα μερους σεναρια και για αλλες μεταγραφες?
21:40
Άλλες μεταγραφές δεν φαίνεται πως θα γίνουν προσώρας, από τη στιγμή που κρίθηκε προτιμότερο να περιμένουν τον Τζέιμς. Μαζί με τον Πασκουάλ θα πρέπει και αυτά τα παιδιά να δείξουν τσαγανό, ότι όντως θέλουν και αξίζουν να παίζουν. Μικροί είναι βέβαια ακόμα, αλλά όσο χάνουν χρόνο, τόσο εις βάρος τους είναι...
21:40
panos : θα παιξει ο τζειμς ?
21:41
Δεν είμαστε στο μυαλό του Πασκουάλ. Ίσως λίγο... Ίσως όμως η επιλογή αυτή είναι μήνυμα ότι είσαι εδώ, μαζί μας, σε στηρίζουμε.
21:42
Ο Ίμπο στο ΟΑΚΑ. Πέρυσι στο αντίστοιχο ματς είχε βραβευτεί.
21:44
panos : αμα τυχη και παιξει πιστευεις οτι θα τα παει καλα ?
21:45
Δεν θα ρισκάρει πολλά, νομίζω, γιατί ο φόβος πάντα είναι στο μυαλό των αθλητών. Θα κάνει απλά πράγματα.
21:45

Άρχισε το ματς.

21:46
Ο λίγος κόσμος στο ΟΑΚΑ θυμίζει ματς ελληνικού πρωταθλήματος.
21:46
giorgos : καλη τυχη στην ομαδα
21:46
Ο Φώτσης στο "4", αρχίζει με τρίποντο.
21:47

1'15'' Παναθηναϊκός - Νταρουσάφακα 3-0

21:48
panos : ποτε λες οτι ο τζειμς θα συνελθει και θα αρχισει να παιζει καλα οπως πριν τον τραυματισμο ?
21:49
Ποιος λέει ότι θα είναι ο ίδιος παίκτης με πριν; Ή ότι στον Παναθηναϊκό θα κάνει ό,τι στην Μπασκόνια. Διαφορετικά μεγέθη. Υπομονή χρειάζεται...
21:49

2'35'' Παναθηναϊκός - Νταρουσάφακα 5-5

21:50
Όλοι οι πόντοι της Νταρουσάφακα από τον παικταρά Άντερσον.
21:51
Ο Φελντέιν αρχίζει με 0/2 βολές και 0/1 τρίποντο. Παίκτης ψυχολογίας είναι ο Δομινικανός, να δούμε πώς θα συνεχίσει.
21:52

3'58'' Παναθηναϊκός - Νταρουσάφακα 8-7

21:53
Ο Καλάθης έχει ήδη 5 πόντους, από τους 10 του Παναθηναϊκού.
21:54

5'20'' Παναθηναϊκός - Νταρουσάφακα 12-7

21:55
Τάιμ άουτ. Ο Παναθηναϊκός έχει αφήσει την Νταρουσάφακα με 3/9 σουτ ως τώρα. Πρέπει να προσέξει το αμυντικό ριμπάουντ. Έχει ήδη δύο χαμένα.
21:57
Ο Παναθηναϊκός χάνει εύκολα επιθέσεις. Κρατάει πάντως αμυντικά. Το 12-7 δεν έχει αλλάξει.
21:58

6'40'' Παναθηναϊκός - Νταρουσάφακα 12-9

21:58
swthrhs : Eixe akoustei gia mayrokefalidi otan anelave o pasqoual pou kollhse telika
21:59
Θεωρήθηκε προτεραιότητα ο γκαρντ, που δεν ήρθε τελικά. Όσο είναι ελεύθερος, ποτέ δεν ξέρεις...
21:59
Nikos13 : Pisteuw simera na kerdisoume gia na gelasei ligo to xeilaki mas meta apo toses pikres pou exoume parei.
22:00

7'33'' Παναθηναϊκός - Νταρουσάφακα 17-9

22:01
Μοιρασμένο το σκοράρισμα από τον Παναθηναϊκό με Καλάθη στους 5, Σίνγκλετον στους 4, Ρίβερς και Φώτση στους 3, Νίκολς στους 2
22:01

8'30'' Παναθηναϊκός - Νταρουσάφακα 19-11

22:02
Με 4/5 δίποντα και 3/6 τρίποντα ο Παναθηναϊκός έχει βελτιώσει την επιθετική παρουσία του.
22:02
Νίκος: : Καλησπέρα Γιάννη.Σαν φίλαθλος του Παναθηναϊκού που είσαι θέλω να μου πεις αν μπορείτε να κατακτήσετε κάτι φέτος.
22:04
Ποιος σου είπε ότι είμαι φίλαθλος του Παναθηναϊκού. Δημοσιογράφος είμαι. Ούτε μάντης να ξέρω, πώς θα είναι τα πράγματα ως το Μάιο-Ιούνιο. 
22:04
Ο Τζέιμς στο παρκέ. Δεν ήταν για ψυχολογικούς λόγους στη 12άδα...
22:04
Γιάννης : Η ομάδα χρειάζεται οπωσδήποτε 1 5άρι και 1 γκαρντ-δημιουργό.Νομίζω ότι είναι πολύ χτυπητές αυτές οι ελλείψεις.Δεν πάμε μακριά χωρίς αυτές τις 2 προσθήκες.
22:05
arhs : Poios einai o pio akrivoplhrwmenos paiktjs ths euroleageu k ti poso..euxaristww
22:05
Ο Ντε Κολό, αν δεν κάνω μεγάλο λάθος. Γύρω στα 3 εκατ. ετησίως ίσως και κάτι παραπάνω.
22:05
Γιάννης : Καλά ξεκινήσαμε...
22:06

Φινάλε α' περιόδου / Παναθηναϊκός - Νταρουσάφακα 21-16

22:06
Νίκος: : Δεν είπα πως είσαι μάντης.Αλλά όλοι ξέρουμε ποια είναι η ομάδα σου.
22:07
Μάλλον εσύ είσαι μάντης τελικά...
22:07
χρηστος13 : αυτος ο Νικολς κανει τιποτα στην ομαδα?παικτης 10λεπτου μου φαινεται...
22:07
Δεν είναι παίκτης που κάνει τη διαφορά, ούτως ή άλλως.
22:07
George : Πιστεύω οι δύο ελληνικές ομάδες δεν έχουν τύχη στην συγκεκριμένη διοργάνωση
22:08
Ο Τζέιμς στον άσο και Παππάς στο 2. Ο Αμερικανός πάει σε εύκολες πάσες για την ώρα.
22:09

11'00'' Παναθηναϊκός - Νταρουσάφακα 23-18

22:09
Φώτης: : Γιατί Γιάννη είναι χαώδεις οι διαφορές στις ετήσιες απολαβές ανάμεσα σε ποδοσφαιριστές και καλαθοσφαιριστές;
22:10
Άλλα τα μεγέθη των εσόδων, το ποδόσφαιρο απευθύνεται σε όλον τον κόσμο, το μπάσκετ όχι.
22:10
χρηστος13 : οι μικροι θα παιξουν ποτε?ουτε στο πρωταθλημα δεν αποδιδουν καλα καλα
22:11
Μπαίνει στην πρώτη διεκδίκησή του ο Τζέιμς, δεν φοβήθηκε. Καλό μαντάτο.
22:11

12'02'' Παναθηναϊκός - Νταρουσάφακα 27-18

22:11
Γιάννης : Το κακό είναι ότι,σε αντίθεση με προηγούμενα χρόνια,το τι κάνεις από Σεπτέμβριο μέχρι Ιανουάριο μετράει.Ομάδες ανέτοιμες,ασύνδετες,με ελλείψεις,θα μείνουν πίσω.
22:12
Ρευστή η κατάσταση ακόμη, γιατί ούτε η Φενέρ έχει σταθερότητα ούτε η Μπαρτσελόνα ούτε η Εφές που έχουν μεγαλύτερα μπάτζετ.
22:13
teoZ : νωρις ειναι ακομα αλλα με Τζεημς εχει ανβασει 2 ταχυτητες την ομαδα στην επιθεση
22:13
Παύλος : Δεν γίνεται σε κάθε ματς να έχουμε 3 παίκτες με 0 χρόνο συμμετοχής.Αφού δεν μπορούν να σταθούν στο επίπεδο αυτό,ας πάνε δανεικοί.Καλό θα τους κάνει.Βαλτώνουν.
22:13

12'35'' Παναθηναϊκός - Νταρουσάφακα 27-21

22:14
χρηστος13 : τη φετινη ευρολιγκα δεν θα την κερδισει αυτος που παιζει το καλυτερο μπασκετ αλλα οποιος καταφερει να μην εχει πολλυς τραυματισμους μεχρι το τελος.συμφωνεις?
22:14
Θα μετρήσει πολύ το βάθος πάγκου για να φτάσεις μακριά. Στο Final-4 άλλα θα μετρήσουν.
22:14
makhs : kaluteros nte kolo h spanoulhs poia h gnwmh sas
22:16
Άλλοι παίκτες. Ο Ντε Κολό παίζει με ένστικτο, καλύτερος σκόρερ. Ο Σπανούλης παίζει πλέον με το μυαλό του. Ένα σκαλί πάνω ο Σπανούλης λόγω ισχυρού χαρακτήρα. Ο Γάλλος βέβαια είναι το μέλλον.
22:16

13'55'' Παναθηναϊκός - Νταρουσάφακα 33-27

22:17
Ο Γουαναμέικερ κάνει ζημιά με 9 πόντους. Όλοι στη δεύτερη περίοδο.
22:18

14'55 Παναθηναϊκός - Νταρουσάφακα 33-29

22:18
Παύλος : Καλύτερος όλων ο Μίλος Τεόντοσιτς.Εχει ανατείλει η εποχή του στην Ευρωλίγκα και είναι πιθανό να πάρει Ευρωλίγκες μαζεμένες.
22:18
χρηστος13 : ενω ο σπανουλης ειναι καλυτερος οργανωτης και αμυντικος ρε γιαννη?
22:19
Φυσικά και είναι καλύτερος οργανωτής, αλλά δεν είναι θέμα της στιγμής. Έχουμε ματς σε εξέλιξη.
22:19
Lefteris : Θελουμε έναν αντί Μπουρούση δεν τον βλέπω να προσαρμόζεται
22:20

16'08'' Παναθηναϊκός - Νταρουσάφακα 36-29

22:20
kwsths : Ti bugget exei o pao k o olumpiakos
22:20
Γύρω στα 8-10 εκατομμύρια χωρίς εφορία. Τα συμβόλαια των παικτών δεν ανακοινώνονται.
22:21

17'18'' Παναθηναϊκός - Νταρουσάφακα 41-31

22:22
Τάιμ άουτ. Για την ώρα ο Παναθηναϊκός κερδίζει από την επίθεσή του με 11/17 δίποντα και 5/10 τρίποντα. Έχει επίσης 8 ασίστ. Τα 7 χαμένα αμυντικά ριμπάουντ είναι πρόβλημα.
22:22
χρηστος13 : βλεπω οτι γενικα το ευρωπαικο μπασκετ δεν βγαζει τα σπουδαια ταλεντα του παρελθοντος.Με καποιες εξαιρεσεις.Και οταν βγαζει οι περισσοτεροι τηνκοπανανε.Γερολιγκα
22:23
Έρχονται όμως πλέον καλοί Αμερικανοί. Δούναι και λαβείν...
22:23
kwsths : Pws n pareis euroleuageu enw t bugget twn omadwn mas einai 10 k ths cska 40..megalh diafora xrhmarwn k poiothtas..kabw lathos;
22:24
Όχι, αλλά οι εφορίες είναι πολύ μεγαλύτερες εδώ και τ' ανοίγματα περιορισμένα.
22:24
Nikos : Poso kosmo exei peripou ??
22:26
Όχι πάνω από 5 χιλιάδες.
22:28

ΗΜΙΧΡΟΝΟ: Παναθηναϊκός - Νταρουσάφα 46-34

22:29
Ο Παναθηναϊκός είναι στο +12, μια καλή βάση για το δεύτερο ημίχρονο. Η Νταρουσάφακα δεν παίζει... άμυνα και αυτό έχει ευνοήσει την ελληνική ομάδα, η οποία έχει 58% στα δίποντα και 50% στα τρίποντα. Μοναδικό πρόβλημα τα 9 χαμένα αμυντικά ριμπάουντ.
22:29
Markos : Sthn katataksi, ti metraei sthn isovathmia metaksy omadwn?
22:29
Φυσικά...
22:30
ανδρεας : Φίλε kwsths ο πιο φθηνός Ολυμπιακός πήρε 2 συνεχόμενες euroleague, και μια ο ΠΑΟ του 2011 χωρις Σαρας κλπ οπως παλια, το συνολο 3. δεν παιζουν τα λεφτα μπασκετ
22:30
nikolas : Ti xrhmata perneii o calathes
22:30
Τα γνωστά 2 εκατομμύρια.
22:30
Κώστας : Ο Τζέιμς τι λέει??τωρα μπήκα στν παρέα σας
22:31
Έπαιξε 5 λεπτά στον άσο και έδειξε να μην φοβάται. Έβαλε δυο πόντους με 1/3 σουτ, έδωσε και μια 1 ασίστ.
22:31
prokos : Βαλε οτι ειναι κ 3000 ολλανδια....ποσο κοσμο.ναχει?
22:31
Κώστας : Τα ταλέντΑ πανε NBA...ΓΤ να κάτσουν εδώ..εκει παίζουν κ πιο ελεύθερα..αλλα λεφτά..show..γήπεδα
22:31
Αρης : τζειμς παιχταρα μας ελειψες
22:31
χρηστος13 : θελω να μου πεις με ειλικρινια που βλεπεις τον παο και τον ολυμπιακο να φτανουν φετος.Δεν με πειθει κανενας τους.Μικρο βαθος παγκου
22:32
Η οκτάδα είναι το χαμηλό ταβάνι, το Final-4 υπέρβαση.
22:34
Φώτης: : Καλησπέρα Γιάννη η ΑΕΚ πότε εκτιμάς ότι θα κατακτήσει πρωτάθλημα;
22:34
Με τα τωρινά δεδομένα, θ' αργήσει πάρα πολύ...
22:34
xristos : posous pontous exei o mpourousis?
22:35
4 με 1/1 δίποντο, 2/3 βολές.
22:35
John : App tous traumatismous tha exartithoun ta panta pisteuo paidia
22:35
john 13 : Πολυ light ο αγωνας σημερα. Περιμενα πιο γερες αμυνες
22:36
Πρώτος σκόρερ του Παναθηναϊκού ο Ρίβερς με 10 πόντους, ο Σίνγκλετον έχει 9 πόντους και οι Παππάς-Καλάθης 7.
22:37
prokos : Την οκταδα λογικα την εχουμε...εκει θα δειξει ο αντιπαλος
22:37
Φώτης: : Δηλαδή πόσο;Σε 15 χρόνια;Εγώ σου λέω ότι τον Ολυμπιακό θα τον κερδίσουμε.
22:39
Σάββατο κοντή γιορτή... Δεν είναι σε αυτό το επίπεδο ακόμη.
22:39
χρηστος13 : κατι ακομα.πιστευεις οτι οι αμυνες λογω των πολλων αγωνιστικων εχουν γενικα χαλαρωσει ή μπα?
22:39
Έχει αλλάξει η προσέγγιση.
22:39
Πέτρος : Με ΤΣΣΚΑ,Ρεάλ,Φενέρ να είναι τα μεγάλα φαβορί για το F-4,ουσιαστικά μένει 1 θέση για 5-6 ομάδες.Καλά,οι ελληνικές είναι απίθανο να πάνε πέρα από τους 8.
22:39
stathis : φωτης τον ολυμπιακο και το παο αν τους πετυχεις κουρασμενους μπορει να τους κερδισεις αλλα οταν χανει ο Αρης και Η ΑΕΚ απο σκαιλανερς και νιμπουργκ...
22:39
Πέτρος : Λίρα εκατό ο Ρίβερς.Η καλύτερη φετινή μεταγραφή.Επιτέλους αποκτήσαμε 3άρι της προκοπής.Ούτε θέλω να θυμάμαι με ποιους παίζαμε πέρσι στο 3...μπρρρ.
22:40
kostas : xoneikat kai ouonameiker πακετο οποιος θελει final4 του χρονου
22:41
stathis : εγω θυμαμαι ο παυλοβιτς που ηταν πιο αργος και απο τη σκια του που και ο γουιλιαμς που δεν ειχε δωσει ποτε πασα στη ζωη του...
22:41
Φώτης: : Δηλαδή εσύ το θεωρείς θαύμα να κερδίσει η ΑΕΚ;Λες και ο Ολυμπιακός είναι διαστημική ομάδα.Δεν μπορώ να σε καταλάβω.
22:42
Θα το θεωρήσω μεγάλη έκπληξη, ναι... Όχι ακατόρθωτο, αλλά με μικρές πιθανότητες.
22:42
panos : πως τον ειδες τον τζειμς ?
22:42
Έπαιξε 5 λεπτά στον άσο και έδειξε να μην φοβάται. Έβαλε δυο πόντους με 1/3 σουτ, έδωσε και μια 1 ασίστ. Για τα δεδομένα της στιγμής (πρώτο ματς), θετική παρουσία.
22:42
Πέτρος : Συμφωνώ με τον Φώτη. Νομίζω ότι η μεγάλη ευκαιρία της ΑΕΚ για το πρωτάθλημα,είναι φέτος.Μακάρι Φώτη να το σηκώσετε.
22:43
Φώτης: : Έρχεσαι στα λόγια μου Στάθη.Η ΑΕΚ θέλει το κάτι παραπάνω για να θεωρείται ισάξια διεκδικήτρια του τίτλου.Μπορεί να γίνει η υπέρβαση με τον Ολυμπιακό.
22:43
stathis : οχι απλα θεωρω οτι η ΑΕΚ και ο Αρης μπορουν να εκμεταλλευτουν τη κουραση των δυο μεγαλων απο τον παραλογο αριθμο παιχνιδιων στη Ευρωπη χωρις και κατι
22:43
Πέτρος : Λανθάνουσα γλώσσα,κύριε Ζωϊτέ; :) Πικρές πιθανότητες...:)) .
22:44
Δαίμων του πληκτρολογίου...
22:44

Άρχισε το δεύτερο ημίχρονο.

22:44
kostas : χλωμός ο μπουρούσης έχει και του χρόνου συμβόλαιο;
22:44
Ναι, είναι διετές. Γι' αυτό και ήρθε...
22:45
Φώτης: : Ευχαριστώ Πέτρο.Δυστυχώς όμως δεν είσαι ΑΕΚ.Τι ομάδα είσαι;
22:45
Φώτης: : Γιάννη μεγάλη έκπληξη το αποτέλεσμα ενός ντέρμπι;Μου φαίνεται πως δεν ξέρεις το μεγαλείο της ΑΕΚ.
22:45
panos : Ναι αλλα ο αρης εχασα μεσα στο γηπεδο του απο εμας και οχι δυσκολα ενω ειχαμε πολυ κουραστηκα ματς
22:45
mhtsos : γιατι εχει τοσο λιγο κοσμο;
22:46
Αυτό ψάχνουν και στον Παναθηναϊκό.
22:46

21'15'' Παναθηναϊκός - Νταρουσάφακα 46-37

22:47
Δεν έχει αρχίσει καλά ο Παναθηναϊκός, μουδιασμένος.
22:47
Πέτρος : Είμαι Παναθηναϊκός,Φώτη. Αλλά νισάφι με το δίπολο μια ζωή.Είστε δυνατοί φέτος και μακάρι να το φτάσετε μέχρι τέλους.
22:48
panos : Τον χρειαζομαστε τον μπουρουση φιλε κωστα αλλιος ποιος θα παιξει 5 ? ειδικα τωρα θα βοηθησει με την απουσια γκιστ
22:48
John : Gianni pisteueis oti I triada ton gard papas Kalathis Kai tzeims einai apo 'tis kaliteres Kai anoteri apo auto tou osfp
22:49
Ο Ολυμπιακός δεν έχει τρεις, έχει 4-5 στην περιφέρεια. Υπερτερεί εκεί τουλάχιστον σε αριθμό..
22:49

23'05'' Παναθηναϊκός - Νταρουσάφακα 46-41

22:50
Ο Παναθηναϊκός έχει κολλήσει στους 46 πόντους και μπαίνει ο Μπουρούσης για να παίξει τον άτεχνο αλλά θηρίο Ερντέν
22:50
alexander : ποσο κοσμο εχει στο γηπεδο?
22:50
Όχι πάνω από 5 χιλιάδες.
22:51
Πέτρος : Περισσότερο κι από τον Μπουρούση,φέτος χρειαζόμαστε τον Ούκιτς...Κι εδώ το χαμόγελο είναι όντως πικρό :(( .
22:51

23'31'' Παναθηναϊκός - Νταρουσάφακα 48-41

22:51
panos : Ο λιγος κοσμος ειναι λογο οτι το εισητηριο ειναι 15 ευρω πρωτα απο ολα και επισης αυτο που εγινε με τη σπαρτη και τον κ.Γιαννακοπουλο
22:52
Ο Ρίβερς με φάουλ και τεχνική ποινή (πολύ υπερβολική) δίνει έξτρα βοήθεια στην Νταρουσάφακα.
22:53

24'20'' Παναθηναϊκός - Νταρουσάφακα 48-44

22:53
prokos : Τον βλεπω να κανει το κακο δεκαλεπτο το τριτο
22:54
Γιάννης : Τι έγινε με την Σπάρτη,Πάνο;Δεν το ξέρω αυτό.
22:54
Γιώργος : Εσύ Γιάννη το μόνο που ξέρεις είναι να ασκείς κριτική.Γιατί είναι άτεχνος ο Ερντέν;Την δουλειά του την κάνει και με το παραπάνω;Τι περίμενες Χακίμ Ολάζοουν;
22:54
Γιωργος : Ο Μπορουσης τεριαζει σε αλλο στυλ απ αυτο που πεζει τωρα ο ΠΑΟ αμα επανελθει 100% ο Τζειμς θα δειτε ποσο καλυτερα θα πεζει και θα ειναι διπλο καλο για εσας.
22:54
ανδρεας : ισχύει αυτό με την κάρτα φιλάθλου στον Παναθηναικό; γιατί στον Ολυμπιακό την έχουν υποχρεωτική
22:55
Ο Πασκουάλ κάνει χρήση του τάιμ άουτ γιατί ο Παναθηναϊκός είναι εγκλωβισμένος σ' ένα παιχνίδι που βολεύει τους Τούρκους. Από το +14 στο +2 μόνο (48-46).
22:55
John : To paixnidi tha to parei to them a einai na desei Oso pio grigora I Omada simfoneis gianni
22:55
prokos : Οχι στο μπασκετ δεν ισχυει καρτα
22:56
Ο Κλάιμπερν έχει 14 πόντους και 7 ριμπάουντ. Όποιος κι αν έχει πάει πάνω του, δεν έφερε αποτέλεσμα. Ο Μπουρούσης πάντως πήρε το τέταρτο φάουλ του Ερντέν.
22:56
kostas13 : εγω πιστευω οτι το μεγαλυτερο προβλημα του μπουρουση δεν ειναι στην επιθεση αλλα στην αμυνα.ειναι κακος στις αλλαγες
22:57
Χρηστος : επρεπε να παει στο καλαθι για να παρει ταιμ αουτ? ειμαι υπερβολικος?
22:57

25'06'' Παναθηναϊκός - Νταρουσάφακα 50-46

22:58
kostas : τεσσαρι ο νικολς και αλλα τεσσερα τεσσαρια στον παγκο. πολυ μπερδεμα
22:58
teoZ : τουλαχιστον βαζει τις βολες αποψε
22:58
Χρηστος : ολα ντερμπι
22:58
prokos : Δεν επιτρεπεται να γινεται πασα στην πλατη του μπουρου.....πολυ κακος φετος....
22:59

25'27'' Παναθηναϊκός - Νταρουσάφακα 51-48 

22:59
Χρηστος : ο Σαβας μπηκε να παιξει ξυλο
23:00
Ο Τζέιμς δίνει σκορ πέρα από τον Μπουρούση. Παίρνει και το επιθετικό από τον Σαβάς.
23:00

26'15'' Παναθηναϊκός - Νταρουσάφακα 56-48

23:01
Ο Ρίβερς στους 13 με 3/4 τρίποντα.
23:01
giorgos : γιατι δεν παιζουν οι μικροι ελληνες παικτες. Δεν τους υπολογιζει προπονητης. σχεδον παντα πενγταδα ειναι 5 ξενοι
23:01
Μετράει η εμπειρία, μην έχουμε πολλές απαιτήσεις ακόμα.
23:02
Πρόβλημα τα 4 φάουλ του Ρίβερς.
23:03
kostas : ο νικολς μηπως περισσευει γιαννη;
23:03
Προς το παρόν όχι.
23:03

26'50'' Παναθηναϊκός - Νταρουσάφακα 56-52

23:04
kostas13 : ρε εσυ γιαννη συμπεριφερονται στο μποχωριδη σαν να ειναι κανας νεοσσος.το ιδιο και προπερσυ στο Γιανκοβιτς.Ο Φωτσης 22 χρονων ηταν βασικος
23:05
Αν δεν τον εμπιστεύονται, ο δανεισμός είναι μία λύση.
23:06

27'51'' Παναθηναϊκός - Νταρουσάφακα 58-55

23:07
Εύκολα φάουλ δίνει ο Παναθηναϊκός.
23:08

28'40'' Παναθηναϊκός - Νταρουσάφακα 61-56

23:08
prokos : Συμφωνεις με τον τροπο που παιζει ο τζειμς? Πικ του μπουρου και μπασιμο με σουτ....νομιζω νωρις τον εβαλε
23:08
Έτσι παίζει.
23:09
Χρηστος : και εγω θελω να βαζει τους μικρους αλλα δεν γινεται οταν τα παιχνιδια ειναι ντερμπι να το ρισκαρει. και για καποιο λογο ολα τα παιχνιδια τα κανει ντερμπι
23:10
Ο Μπουρούσης κερδίζει διαδοχικές κατοχές, φάουλ και... μία τεχνική ποινή. Ευνοημένος ο Παναθηναϊκός από την εξέλιξη.
23:10

29'27'' Παναθηναϊκός - Νταρουσάφακα 64-58

23:10
Βαγγέλης : Ο Γκαμπριελ δεν εχει χρησιμοποιηθεί μεχρι στιγμης?
23:11
12'30'' λεπτά με 2 πόντους και 2 ριμπάουντ.
23:11
John : O ntontits 'tis real diladi pou kanei papades prepei na paei daneikos.ti lete re paidia.trelos einai o also pou ton exei mesa sinexeia.
23:11
kostas13 : και σε παιχνιδια ευκολα του πρωταθληματος που παιζουν οι μικροι τι κανουν?τιποτα!!!
23:11
kostas : κολησε ο καλαθης κακες επιλογες
23:11
teoZ : γιατι πρεπει να ματωουν οι παιχτες του ΠΑΟ για να παρουν ενα φαουλ!? και τις Νταρου οχι..και περνουν και Τ.Π
23:11
Παύλος : Εντάξει ο Φώτσης από την 1η στιγμή που τον είδαμε παρκέ,καταλάβαμε ότι έχει ταλέντο για NBA.Οι τωρινοί δεν έχουν πείσει ότι αξίζουν ούτε 5 λεπτά συμμετοχής...
23:11
prokos : Νομιζω οτι αργοτερα θα δουμε κι αλλα plays απο τζειμς. Δε νομιζω οτι θα παιζει μονο ετσι....
23:12

Φινάλε γ' περιόδου: Παναθηναϊκός - Νταρουσάφακα 64-60

23:12
nikos : o mpourousis pws paei apo pontous?
23:13
Στους 14 με 12/14 βολές.
23:14
Ο Παναθηναϊκός έχει μπλέξει γιατί έχασε το ρυθμό του στην επίθεση και από το +14 έφτασε στο +2. Κρατήθηκε πάντως μπροστά, κάτι σημαντικό για την ψυχολογία.
23:14
Παύλος : Πεδουλάκης,Ιβάνοβιτς,Τζόρτζεβιτς,ξανά Πεδουλάκης,Πασκουάλ.Κανέναν από αυτούς δεν έπεισαν οι μικροί.Δεν είναι τυχαίο.Η εμμονή ΔΓ δεν κάνει καλό.Να πάνε δανεικοί.
23:15
Ο Παναθηναϊκός είχε μόλις 1/10 στην τρίτη περίοδο, τη στιγμή που η Νταρουσάφακα είχε 9/12.
23:15

30'32'' Παναθηναϊκός - Νταρουσάφακα 67-60

23:15
kostas13 : συμφωνω με το παυλο.ολοι οι προπονητες τους αδικουν?και το γιανκοβιτς τον αδικησαν και αυτον που τον εστειλαν δανεικο στον αρη απο τη βαλενθια?
23:17

31'30'' Παναθηναϊκός - Νταρουσάφακα 69-60

23:17
Ο Νίκολς βοηθάει τον Παναθηναϊκό επιθετικά, αλλά δεν μπορεί να παίξει τον Κλάιμπερν στην άμυνα.
23:17
Γιώργος : Ο Μπουρούσης είναι κολώνα σήμερα.Θα τους βάλει 20 πόντους,θα τους φορτώσει ένα σωρό φάουλ...Μπράβο.Τέτοιον Μπουρούσαρο θέλουμε.
23:18
prokos : Ο σιγκλεντον γιατι δεν επαιξε στην τριτη περιοδο. Νομιζω οτι ο καλαθης με τον τζειμς μπερδευτηκαν λιγο
23:18
Χρηστος : μαγκες, ο Χαραλαμποπουλος να σας θυμισω πως βγηκε Nvp στο ευρωπαικο πρωταθλημα νεων και κερδιζε ομαδες μονος του. Ολα να τα μηδενιζετε
23:18

32'14'' Παναθηναϊκός - Νταρουσάφακα 71-62

23:18
kostas13 : ναι και φαει αλλους 20 στην αμυνα ομως...
23:19
Σ' ένα κομβικό σημείο ο Παναθηναϊκός κάνει ένα ξέσπασμα για να ξεφύγει, αλλά ο Άντερσον μειώνει 71-65.
23:19
kostas13 : ο Χαραλαμποπουλος ειναι 19.οι υπολοιποι ομως?
23:20

33'05'' Παναθηναϊκός - Νταρουσάφακα 73-65

23:20
kostas13 : και ο πατ καλαθης τι ρολο εχει και αυτος στην ομαδα?ιδιοτητα αδερφος του νικ?
23:20
Εκτός 12άδας, απόψε.
23:21
Kevind35 : Ο τζειμς εχει το ιδιο αναρχο επιθετικο στυλ με τον παππα. Ποιον θεωρεις πιο ολοκληρωμενο παιχτη;
23:21
Ο Τζέιμς έχει κατέβασμα, ο Παππάς όχι.
23:22

34'21'' Παναθηναϊκός - Νταρουσάφακα 73-70

23:22
kostas : περιφερεια με κλαιμπερν γουιλμπεκιν γουοναμεικερ και τα τρωμε απο αντερσον
23:22
Γιώργος : Τον Μπουρούση τον παίρνεις για να χτίσεις ομάδα πάνω του.Τον καλύπτεις αμυντικά όπως έκανε η Λαμποράλ και εκμεταλλεύεσαι την ποιότητά του.Ετσι κερδίζεις.
23:23
Ούτε να καρφώσει φοβάται ο Τζέιμς. Έχει... επιστρέψει!
23:23

34'45'' Παναθηναϊκός - Νταρουσάφακα 74-70

23:24

35'20'' Παναθηναϊκός - Νταρουσάφακα 76-70

23:25
Κάνει να ξεφύγει ο Παναθηναϊκός με διάβασμα στην επίθεση, να σου το τρίποντο του Γουίλμπεκιν (76-73).
23:25
nick : πιστευω πως ο τζειμς με τον καιρο θα επιστρεψει και παλι στον παλιο του εαυτο
23:25
Πέτρος : Ελπίζω να φοβάται πλεόν να ρίξει μπουνιά σε τζαμαρία...Κατά τ'άλλα,εντάξει τον βλέπω :)) .
23:25
Είναι ύπουλο ένα τραύμα στο χέρι, αλλά δεν δείχνει να φοβάται.
23:26
teoZ : Τοση ωρα πετουσαν τουβουλα ,τωρα τα βαζουν..
23:26
teoZ : Ενταξει δεν ειναι και καμια παικταρα ο james..
23:27
Οριακό το ματς στο τελευταίο 4λεπτο. Άλλο ένα θρίλερ με παρόντα τον Παναθηναϊκό.
23:27
Μια κερδισμένη κατοχή που ίσως μετρήσει, θέλει καλάθι για το +5 ή το +6.
23:27
Λουκάς : το παιχνιδι παει παλι σε ειδικες κατα στασεις. ελπιζω να δειξουν κοτσια αυτη τη φορα. μονο ετσι θα ψηθει η ομαδα!
23:27
Alex : Ελπιζω να νικησουμε τωρα γιατι τον φοβςμαι τον Πασκουαλ
23:27
nikos : prwtos scorer agwna?
23:28
Ο Κλάιμπερν με 24.
23:28

36'45'' Παναθηναϊκός - Νταρουσάφακα 76-75

23:29
Ο Μπουρούσης έχει 0/2 βολές!
23:29

37'15'' Παναθηναϊκός - Νταρουσάφακα 76-77

23:30
Αλεξ : Τελειωστε το παιχνιδι παιδια
23:30
Πέτρος : Παιχτάρα είναι Τεό.Απλά θα ήταν πυρηνικό όπλο αν είχε δίπλα του φέτος και τον Ανταμς,όπως πέρσι.
23:30
Βήματα του Γουαναμέικερ. Ο Παναθηναϊκός οφείλει να σκοράρει.
23:31

38'12'' Παναθηναϊκός - Νταρουσάφακα 78-77

23:31
Ο Σίνγκλετον κλέβει και καρφώνει, είναι ίσως η φάση του αγώνα!
23:31
Πασκουαλ : Δεν μπορω με τιποτα να επηρεασω το παιχνιδι της ομαδας μου τα τελευταια λεπτα. Οσα πανε και οσα ρθουνε...
23:31
Λουκάς : δημιουργια μεσα στο ζωγραφιστο μηδεν. με βολες και τριποντα μονο δεν κερδιζεις τα αιχνιδια!
23:31
Panοs : Πως σουταρει ετσι για 3 ο Καλαθης ρε παιδια. Σα να πεταει τουβλα ειναι. Ακομα να μαθει?
23:32
Πέτρος : Η μπάλα στον Μπουρούση.Θα τους καθαρίσει.
23:32
Ο Παναθηναϊκός έχει μια άμυνα να βγάλει για να τελειώνει. Σε καμία περίπτωση να μην δεχθεί τρίποντο.
23:33

38'45'' Παναθηναϊκός - Νταρουσάφακα 80-77

23:33
παυλος : καλησπερα γιάννη και σ όλα τα παιδιά,η αλήθεια είναι ότι ο τζέιμς είναι καλός παίχτης αλλά μέχρι εκεί,αλλαγή έπαιζε στην λαμποράλ μην τρελαίνεστε
23:33
ILIAS : Πόσους πόντους έχει ο Καλάθης?
23:34
11
23:34
Γιώργος Μαρούσι : Δεν είναι περίεργο που φέτος στην ευρωλίγκα ο Παναθηναϊκός χάνει ή κερδίζει στον πόντο; Όλα τα ματς οριακά..
23:34
fcnikos : mhpws exoume parei sfyrigmata? h idea mou einai??
23:34
διονυσης : σταματήστε τη γκρίνια , μια χαρά είναι η ομάδα
23:34
Πέτρος : Δυνατή η Νταρουσάφακα.Νίκη με μισό πόντο και προχωράμε.
23:34
prokos : Ο σιγκλετον ειναι καταλυτης στην ομαδα, νομιζω πολυ καλυτερος απο περισυ
23:34
kostas13 : με 5/16 σουτ.κλασικος καλαθης
23:34
JimGramm : Αφήστε τα σχόλια και πείτε μας το ματς.
23:35

39'13'' Παναθηναϊκός - Νταρουσάφακα 80-77

23:35
Επίθεση οι φιλοξενούμενοι, τώρα κρίνονται όλα.
23:35
Πέτρος : Ανταμς-Τζέιμς ήταν φονικό δίδυμο και κυριαρχούσαν στο παιχνίδι όταν έπαιζαν μαζί.Χανόταν η μπάλα.
23:36
Alex : Ας τελειωσει πια
23:36
Φάουλ για βολές στον Άντερσον, στα 33'' για τη λήξη.
23:36

39'27'' Παναθηναϊκός - Νταρουσάφακα 80-78

23:36
Carmello : Σας ακούω για τον καλαθη όμως δεν έχω δει καμμία ομαδα να εχει τετοιο παίκτη που μπορει και κανει εξίσου καλα αρκετά πραγματα στο γηπεδο.Τωρα αν η ομαδα δεν εχε
23:37
Mike : Αστε την γκρινια. Απλα ας το δεχτούμε...παει ο παναθηναϊκός που ξέραμε
23:37
ΗΛΙΑΣ ΓΙΑΝΝΕΝΑ : ΠΟΛΥ ΑΓΧΟΣ ΦΕΤΟΣ ΜΑΣ ΦΟΡΤΩΝΕΙ Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ,Σ ΟΛΑ ΤΑ ΣΠΟΡ...
23:37
Ο Μπουρούσης τελειώνει μάλλον το ματς με φόλοου στα 11''
23:38

39'49'' Παναθηναϊκός - Νταρουσάφακα 82-78

23:38
kostas13 : γιαννη εχω βαρεθει να ακουω για την αστοχια του καλαθη στα σουτ.αν δεν μπορει να σκοραρει ας μην παιρνει τοσες προσπαθειες.απλο δεν ειναι?
23:38
Τους τις δίνουν, θα τις πάρει.
23:38
Πέτρος : Μπλατ είναι αυτός.Δεν τον κερδίζεις εύκολα.Δυνατή η Νταρουσάφακα φέτος.Θα πάει ψηλά.
23:38
Γιώργος : Ναι ρε Μπουρούσαρε!!!!
23:38
Alex : Τελος νικη
23:38
JimGramm : Έλα ρε Μπουρουσαρεεεε!!!!
23:38
Λουκάς : χρωσταγε ενα καλο παιχνιδι ο μπουρου. πολυ καλος αποψε. σε σινγκλετον κορυφαιοι
23:39
teoZ : κανετε φοαυλ να εχει ο ΠΑΟ την τελευταια κατοχή οταν περασει το γηπεδο η Νταρου
23:39

39'55'' Παναθηναϊκός - Νταρουσάφακα 82-80

23:40
Τάιμ άουτ και 5'' για τη λήξη. Η μπάλα στον Παναθηναϊκό.
23:40
nikos : posous evale o mpourousis?
23:40
Έχει 16.
23:40
χρησταρας : νικη και προχωραμε ετσι οπως εγινε η ευρολιγκα ολοι χανουν απο ολους
23:40
Χρηστος : ηταν φαουλ του Σιγκλετον/?
23:40
Στην πρώτη φάση ναι, στη δεύτερη βρίσκει μόνο μπάλα.
23:41
Γιώργος : Καλά που στο μπάσκετ υπάρχει ακόμη Παναθηναϊκός...Διότι στο ποδόσφαιρο δεν υπάρχει ομάδα Παναθηναϊκός και το ξέρουμε όλοι...
23:41
Κωστας13 : Σταματήστε την κλάψα με τον καλάθη βοηθάει την ομάδα όσο κανείς αλλος
23:41
χαρης : Παιδια ηρεμια.ειναι ακομα νωρις.θα παει final four η ομαδα.
23:41
Chris13 : Πόσους πόντους Μπουρούσης και Σινγκλετον?
23:41
16 και 13
23:42
Mail Kiáto : Παναθηναϊκός δεν ειναι ο Μπουρούσης μάγκες ξεκολατε !! ΠαναθΑ ειναι άλλο πράγμα κερδίζει χάνει !!!
23:42

39'55' Παναθηναϊκός - Νταρουσάφακα 84-80

23:42
χρηστος : παμε στοιχημα οτι ο παο θα ειναι sto final4? ενας αρειανος
23:43

ΦΙΝΑΛΕ: Παναθηναϊκός - Νταρουσάφακα 86-80

23:44
Ο Παναθηναϊκός παίρνει το ματς έστω και οριακά, βελτιώνοντας το ρεκόρ του. Πολύ χρήσιμη νίκη, βαθμολογικά και ψυχολογικά. Μάλιστα στο φινάλε εξασφάλισε και ένα +6 με το καλάθι του Παππά στην εκπνοή.
23:45
Ευχαριστούμε για την παρέα, καλό βράδυ...

News 24/7

24MEDIA NETWORK