Τρελός Παππάς βάφτισε... νικητή τον Παναθηναϊκό

Σε μια αγχώδη πρεμιέρα στην Ευρωλίγκα ο Νίκος Παππάς έκανε τη διαφορά για τον Παναθηναϊκό στο 84-76 επί της μαχητικής Ζαλγκίρις. Ο Έλληνας γκαρντ είχε 19 πόντους, κυρίως δε άλλαξε το ρυθμό του "τριφυλλιού" στην τέταρτη περίοδο.

Τρελός Παππάς βάφτισε... νικητή τον Παναθηναϊκό

Ο Παναθηναϊκός είχε την πίεση στο πρώτο ευρωπαϊκό ματς της σεζόν και όχι η φιλοξενούμενη Ζαλγκίρις. Νέα ομάδα οι πράσινοι και χωρίς... δεύτερο πλέι μέικερ μετά τον τραυματισμό του Τζέιμς τρόμαξαν να κάμψουν την αντίσταση της ομάδας του Σαρούνας Γιασικεβίτσιους.

Οι "πράσινοι" είχαν πολλά κενά διαστήματα στην απόδοσή τους, κυρίως επιθετικά. Η έλλειψη ενός έξτρα οργανωτή και τα χαμηλά ποσοστά δεν άφησαν την ελληνική ομάδα να επιβάλει το ρυθμό της και το ματς ήταν ρευστό μέχρι τέλους.

Σε αυτό το σκηνικό ο Νίκος Παππάς ήταν ο παίκτης που είχε ανάγκη το "τριφύλλι". Έπαιξε πολύ "άσος", αλλά δεν ήταν αυτό το... μυστικό. Ήταν η ενέργεια που έβγαλε, η ταχύτητα με την μπάλα στα χέρια, η πίεση όταν αμυνόταν: με μια λέξη η αυτοπεποίθηση που είχε.

Στο 30' ο Παναθηναϊκός έχανε 52-51 και στο 33' το σκορ ήταν 59-59. Ήταν τότε που ο Παππάς έβαλε δυο σερί τρίποντα και από τότε το "τριφύλλι" δεν κοίταξε πίσω. Όχι πως δεν κινδύνευσε, αφού από το 77-68 η Ζαλγκίρις έφτασε στο 78-74, με τον Μότουμ να κάνει ζημιά και τις χαμένες βολές ν' αποτελούν ανοικτή πληγή. Έγινε ωστόσο η απαραίτητη διαχείριση στο τελευταίο λεπτό.

Τα δεκάλεπτα: 20-15, 37-30, 51-52, 84-76

Παναθηναϊκός: Σίνγκλετον 13(2/6τρ, 7ρ, 3ασ), Νίκολς 2, Ρίβερς 2(0/3τρ), Μποχωρίδης, Φώτσης 6(2), Παππάς 19(3/4τρ), Φελντέιν 8(2), Γκιστ 8, Χαραλαμπόπουλος 2, Μπουρούσης 11(6ρ), Καλάθης 13(1/5τρ, 4ασ)

Ζαλγκίρις: Πάνγκος 3(1/5τρ), Λεκαβίτσιους 12(2), Βέστερμαν 4, Σεϊμπούτις, Μότουμ 19(1τρ, 5ρ), Γιανκούνας 13(8ρ), Γιαφτόκας 4(5ρ), Μιλάκνις 11(2), Λίμα 2, Καβαλιάουσκας 6, Ουλανόβας 2

ΤΟ LIVE CHAT ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ

20:56
Καλησπέρα σας
20:56
Μαζί θα σχολιάσουμε το πρώτο παιχνίδι του Παναθηναϊκού για τη φετινή Euroleague
20:58
Στο ρόστερ των "πρασίνων" είναι οι Σίνγκλετον, Νίκολς, Ρίβερς, Μποχωρίδης, Πατ Καλάθης, Φώτσης, Παππάς, Φελντέιν, Γκιστ, Χαραλαμπόπουλος, Μπουρούσης και Νικ Καλάθης

20:58
Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Παναθηναϊκός συναντά τη Ζάλγκιρις στην πρεμιέρα της κορυφαίας ευρωπαϊκής διοργάνωσης, σε συλλογικό επίπεδο
20:59
Αυτό συνέβη για πρώτη φορά την αγωνιστική περίοδο 1995-96. Η χρονιά τελείωσε με τον Παναθηναϊκό στην κορυφή της Ευρώπης
20:59
Κάτι αντίστοιχο έγινε και τη σεζόν 1999-200, αλλά και την αγωνιστική περίοδο 2008-09
21:02
Στο πρώτο ματς της τρίτης και τελευταίας ημέρας της πρεμιέρας, η Μπαρτσελόνα επικράτησε της Ούνικς στο Καζάν 69-63, με πολυτιμότερο παίκτη τον Χουάν Κάρλος Ναβάρο. Οι "μπλαουγκράνα" έτρεξαν επί μέρους 20-2 στο φινάλε
21:05
Ο Σαρούνας Γιασικεβίτσιους επισκέπτεται για πρώτη φορά το ΟΑΚΑ, ως χεντ κόουτς αντίπαλης ομάδας. Οι φίλοι του Παναθηναϊκού τον υποδέχθηκαν με θερμό χειροκρότημα
21:06
Τι είπε ο Μπαρτζώκας μετά τη νίκη στο Καζαν
21:09
Στην Κωνσταντινούπολη, 1.16 πριν το τέλος του πρώτου μισού, η Φενέρμπαχτσε προηγείται 35-33 της Μπάμπεργκ
21:10
Nikos Lavrio : Nίκη καλησπέρα. Είναι ο Κουκ ο παίκτης που χρειάζεται ο Παναθηναϊκός;
21:11
Καλησπέρα Νίκο. Ο Παναθηναϊκός δεν είχε πολλές επιλογές, επί της ουσίας. Θα έπρεπε να περιμένει τα "κοψίματα" του ΝΒΑ και δεν είχε αυτήν την πολυτέλεια. Οπότε, δεδομένων των συνθηκών είναι μια αξιοπρεπής λύση για 2 μήνες που τον χρειάζεται
21:14
O Ομάρ Κουκ είναι στο ΟΑΚΑ, με την οικογένεια του
21:16
O Παναθηναϊκός ξεκινά με Καλάθη, Φελντέιν, Χαραλαμπόπουλο, Γκιστ και Σίνγκλετον
21:17
Η Ζάλγκιρις με τους Πάνγκος, Σεϊμπούτις, Ουλάνοβας, Καβαλιάουσκας και Γιανκούνας
21:17
Αστοχο το πρώτο σουτ του ματς, από τον Καβαλιάουσκας. Ο Γκιστ στο ριμπάουντ
21:18
Επιθετικό φάουλ του Καβαλιάουσκας
21:19
Ο Γκιστ κλέβει, τρέχει και ο Καλάθης πάει στη γραμμή των βολών
21:19
Το ρολόι δείχνει 1.30
21:19
Ο Παναθηναϊκός έχει μπει μουδιασμένα
21:19
1-0... από τον Καλάθη, με τη δεύτερη βολή του να είναι εύστοχη (1.32'')
21:19
DJ Kos : Kαλα γιατι κανανε το τζαμπολ μεχρι να το παρει η Ζαλγκιρις ? προς το παρον μονο αμυνα ο Παο
21:20
Αυτό αναμένεται να κάνει όλο το βράδυ, εν τη απουσία και του Τζέιμς
21:20
Ο Καβαλιάουσκας για το 1-2, με τον Σίνγκλετον να αξιοποιεί την πάσα του Καλάθη για το 3-2 (2.10)
21:21
Λάθος του Πάνγκος, άστοχο τρίποντο του Σίνγκλετον, επιθετικό ριμπάουντ του Χαραλαμπόπουλου, αλλά χάνεται άλλη μια ευκαιρία
21:21
Ο Σεϊμπούτις... πετά το δώρο του Καβαλιάουσκας. 
21:21
Ο Καλάθης για το 5-2 (3.20)
21:22
Ο ΠΑΟ έχει δοκιμάσει τέσσερα τρίποντα, σε 2.30''
21:22
Ο Καλάθης σε εύκολο λέι απ (7-4, 4')
21:22
Ο Καβαλιάουσκας εξ επαφής (7-6)
21:23
DJ Kos : Η ομαδα δε πειθει προς το παρον. Παντα στα πρωτα 2 λεπτα ψαχνομαστε και συνηθως ξεκιναμε και με 0-8 κλπ. Αυτο πρεπει να διορθωθει. Η Ζαλγκιρις ευτυχως μετρια.
21:23
Υπάρχει μια νωθρότητα, αλλά μη ξεχνάς ότι ο ΠΑΟ τελεί και υπό το σοκ της αιφνίδιας απώλειας του Τζέιμς, που προοριζόταν για βασικός
21:23
Εν τη απουσία του Μπουρούση, η Ζάλγκιρις επιχειρεί να χτυπά κάτω από το καλάθι
21:24
Το σετ παιχνίδι φαίνεται να είναι θέμα για τον ΠΑΟ σε αυτά τα 4.49''
21:25
Ο Γκιστ χρεώνεται το 2ο φάουλ του (5.06'') και πάει στον πάγκο. Στη θέση του ο Νίκολς. Τάιμ άουτ. Το σκορ είναι 7-6
21:26
Ο ΠΑΟ έχει 3/3 διπ., 0/4 τριπ., 1/2 βολές, 2-1 ριμπ., 1 ασίστ, 2 λάθη 
21:26
airgist : Vai vai ...παμε vamos πως το λενε
21:26
Η Ζάλγκιρις ξεκίνησε με 3/5 διπ.,. 0/1 τριπ., 3-1 ριμπ., 2 ασίστ, 1 κλεψ. και 4 λάθη
21:26
DJ Kos : Απ οσο φαινεται σε αυτη τη πενταδα μονο ο Φελντειν εχει το τριποντακι πρεπει να παρει προσπαθειες γιατι οι αλλοι το σπανε ως τωρα...
21:27
Ο Πεδουλάκης περιμένει καλύτερη άμυνα του Καλάθη στον Πάνγκος. Ζήτησε από τον Σίνγκλετον να βοηθά τον Φελντέιν
21:27
Ο Φελντέιν έχει το τρίποντο, αλλά θα ήταν χρήσιμο να δούμε καμια συνεργασία παραπάνω
21:27
Ο Μπουρούσης στο παρκέ
21:28
Ο Παππάς στη θέση του Καλάθη
21:28
Οι πέντε από τους 7 πόντους του ΠΑΟ είναι από δευτερεύοντα αιφνιδιασμό
21:28
Χρέη πλέι μέικερ αναλαμβάνει ο Παππάς. Στην πρώτη... κάθοδο, του "παίρνει" επιθετικό φάουλ ο Βέστερμαν
21:29
Ο Βασίλης Χαραλαμπόπουλος με πρωτοβουλία για το 9-9 (6.40)
21:29
serjohn : Ακόμα δεν ξεκίνησε το παιχνίδι βγήκαν οι προπονητές..... πρεμιέρα έχουμε!!!
21:29
Πρεμιέρα σε σεζόν 30 αγώνων. Σωστός
21:30
9-11 από τον Γιανκούνας. Άμεση η απάντηση από τον Νίκολς (11-11, 7.15)
21:30
"Σκοτωμένο" σουτ του Βέστερμαν, άστοχο
21:30
Οι πόντοι της Ζάλγκιρις έχουν προέλθει από πλάγιο πικ εντ ρολ
21:31
Μόνος στη γωνία ο Παππάς και 14-11
21:31
Η ασίστ ήταν του Νίκολς
21:31
Νέο τάιμ άουτ
21:32
Ο Σάρας είδε τους παίκτες του να μπερδεύονται δυο φορές στις αλλαγές και... τους κάλεσε να τους θυμίσει τι πρέπει να κάνουν
21:32
Ο Πεδουλάκης ζήτησε από τον Νίκολς να δίνει βοήθειες στον Παππά
21:33
airgist : Παππας ftw....
21:33
Ο Βέστερμαν σε ντράιβ, νικά δυο παίκτες του ΠΑΟ, με τελευταίο τον Μπουρούση (14-13, 8.40)
21:34
Ο Μπουρούσης με χουκ και με πλάτη, διαμορφώνει το 16-13 (9')

21:34
Αυτό ήταν το πρώτο καλάθι του διεθνή σέντερ με τη φανέλα του Παναθηναϊκού, στην Ευρωλίγκα
21:35
Ο Μπουρούσης στις βολές, μετά το ριμπάουντ που μάζεψε από το άστοχο τρίποντο του Ρίβερς
21:35
18-13, στα 31'' για το τέλος της πρώτης περιόδου
21:35
Ο Κουκ δεν είναι στην Αθήνα, διορθώνει ο σχολιαστής της συνδρομητικής τηλεόρασης
21:36
O Παππάς τρέχει για το 20-15 που είναι το σκορ πρώτης περιόδου
21:37
Η είσοδος των Μπουρούση και Παππά βελτίωσαν τη λειτουργία του Παναθηναϊκού, αφού οι Λιθουανοί έπαψαν να σημαδεύουν τη ρακέτα
21:37
Ο δε Παππάς έδωσε ταχύτητα. Μένει να δώσει και συνεργασίες, δεδομένου ότι χρησιμοποιήθηκε ως "άσος"
21:38
ANDYS : O PAPAS ISOS H KALYTERH MET5AGRAFH TOU EFETINOU PAO?
21:38
Ο Παππάς πρέπει να δείξει συνέπεια και να προσφέρει κάτι περισσότερο και στην άμυνα. Θα φανεί μέσα στους μήνες αν μπορεί να ανταποκριθεί στο ρόλο που τον προορίζουν
21:39
airgist : Ερωτηση: αν παρουμε κουκ,θα βγει απο πρωταθλημα ο φελντειν? Γιατι διαβασα αν δε τον παρουμε θα μπει ο νικολς.δε χρειαζομαστε φελντειν? Γκαρντ θελουμε
21:39
Ο ΠΑΟ έχει δικαίωμα να δηλώσει παίκτες στον ΕΣΑΚΕ έως το απόγευμα της Δευτέρας. Αν δεν προλάβει ο Κουκ, θα βάλουν τον Νίκολς
21:39
Ορθώς λες πως η ομάδα χρειάζεται γκαρντ. Ο Πεδουλάκης όμως, δεν δείχνει να προτιμά τον Φελντέιν
21:40
20-15 το σκορ στο 11'
21:40
Ο Μπουρούσης νικά και πάλι τον Λίμα με πλάτη (22-15)
21:41
11 οι πόντοι των Μπουρούση και Παππά από την ώρα που μπήκαν
21:41
Ο Παππάς τρέχει, φτάνει κάτω από το καλάθι και χάνει λέι απ
21:42
Ο Λεκάβιτσιους αστοχεί σε τρίποντο (η ομάδα του έχει 1/7 από την περιφέρεια), αλλά ο Μότουμ σκοράρει, κερδίζει και φάουλ και κάνει το σκορ 22-18
21:42
ALEXIS : KALA MPOUROUSAROS LEME DEN EIPARXEI PAIDIA
21:43
airgist : Με το νικολς θα ειναι 5 ,γι αυτο ρωταω για φελντειν...γκαρντ δε χρειαζομαστε??? Αν μπει νικολς θα βγει ο φελντειν??? Σορυ για την προηγουμενη διατυπωση..
21:44
Ο συλλογισμός σου είναι σωστός και κατάλαβα τι λες. Σου εξηγώ πως αυτή θα ήταν η πιο σωστή επιλογή (Φελντέιν). Αλλά ο Πεδουλάκης θα διαλέξει αυτόν που εμπιστεύεται περισσότερο 
21:45
O Παναθηναϊκός πρέπει να παίξει καλύτερη άμυνα. Να κυνηγήσει την μπάλα, να κλείσει οπτικά πεδία
21:45
Οι "πράσινοι" έκαναν το 5ο λάθος τους
21:45
22-21 το σκορ στο 12.45
21:45
airgist : Οκ τωρα το ειδα...κατι θα ξερει ο κοουτς
21:45
orange_iguana : Πολύ ασύνδετος μου φαίνεται ο ΠΑΟ, μάλλον ο Τζέιμς τους αποσυντόνισε πολύ... Ο Μπουρούσης και ο Καλάθης ό,τι κάνουν είναι η φάση
21:46
Και οι πρωτοβουλίες του Παππά. Βασικά, οι πρωτοβουλίες γενικότερα. Δεν έχω δει πολλές συνεργασίες, πολλές πάσες, να ψάχνουν το σουτ
21:46
Στο 10-0 το σερί των Λιθουανών (22-25, 13.35)
21:47
Έως τώρα έχουμε δει πως όταν ο ΠΑΟ πάει σε σετ παιχνίδι, οι επιλογές είναι ή Μπουρουσης ή τρίποντο. Και το τρίποντο δεν είναι λύση (1/7)
21:47
Ο Λεκάβιτσους για το 22-27 (14.25)
21:48
Ο Μπουρούσης με διπλή προσπάθεια σταματά το σερί της Ζάλγκιρις (24-27)
21:48
Στους 8 πόντους ο Μπουρούσης 
21:49
Τρίποντο του Φώτση (ελεύθερο) για το 27-27. Νέο τάιμ άουτ
21:49
Lefteris : Πολυ ασύνδετος παιδιά , ξεχάστε τον παλιό καλό ΠΑΟ .... Έχουμε και ΣΕΦ Δευτέρα...
21:49
airgist : Λιγο υπομονη θελει η ομαδα...πρωτος επισημος αγωνας...αν πεταγαμε θα ηταν το περιεργο...παμε γερα
21:50
Συμφωνώ. Αν έπαιζαν εξαιρετικά τώρα, θα ήταν πρόβλημα. Θα πρέπει όμως, να δουλέψουν λίγο περισσότερο το μεταξύ τους. Ξεκάθαρα ο Μπουρούσης είναι εκείνος που να αναζητούν
21:51
Ο Σάρας πάντως, κάνει εξαιρετικό κοουτσάριμα -δεδομένου και του υλικού που έχει. Παίζει πάντα με δυο χειριστές
21:52
Η εντολή του Σάρας είναι ξεκάθαρα να μην αφήσει τον ΠΑΟ να τρέξει και αυτό ακριβώς έχει επιτύχει η ομάδα του, μολονότι οι "πράσινοι" με Καλάθη και Παππά θέλουν να "ανοίξουν" το ρυθμό
21:52
T/P85 : θα ''λυθει'' η ομάδα παιδιά χαλαρωστε...παιχτες υπαρχουν φετος
21:53
2.36'' για την ολοκλήρωση του πρώτου ημιχρόνου
21:53
8-12 το επί μέρους σκορ της β' περιόδου
21:53
airgist : Στο σετ εννοειται ο μπουρου...σε λιγο θα μπουν κ τα σουτ...ολα θα γινουν...αα κ μη ξεχασω ,,διπλο στο σεφ οτι κ να λενε...
21:55
Η Ζάλγκιρις χάνει λέι απ, ο Νίκολς για 3, ο Φώτσης στο ριμπάουντ, ο Σίνγκλετον αστοχεί για τρεις και νέο επιθετικό ριμπαόυντ,πριν ο Φελντέιν το κάνει τρεις πόντους. 31-27 και στο 9-0 το σερί του ΠΑΟ
21:55
Νέο εύστοχο τρίποντο, αυτή τη φορά από τον Φώτση (34-29, 18.21'')
21:56
Ο αρχηγός του Παναθηναϊκού (μοιράζεται τον τίτλο με τον Καλάθη) έχει 5 πόντους. Το πρώτο σουτ χρεώθηκε για δυο.
21:56
Ο Γιανκούνας στις βολές και 34-30
21:57
Ο Μπουρούσης είναι εκτός και αντιλαμβάνεστε από πού "χτυπά" η Ζάλγκιρις
21:57
Κλέβει ο Φελντέιν και... κλέβει ο Πάνγκος
21:57
lasnick : Δεν ειναι συστημα το spacing ολη την ωρα ρε coach
21:57
airgist : Μαγος ειμαι??? Χα χα παμε λεμε
21:57
Σε νέο άστοχο μακρινό σουτ ο Σίνγκλετον
21:58
Στα χέρια του Φώτση και αυτό το ριμπάουντ
21:58
Αστοχεί, αλλά η κατοχή είναι και πάλι του Παναθηναϊκού των 6 επιθετικών ριμπάουντ πια
21:58
Το σκορ είναι 34-30
21:58
Έχουμε μπει στην τελική ευθεία για την ανάπαυλα
22:00
Tελείωσε η επίθεση, χωρίς να εκδηλωθεί σοβαρή προσπάθεια. 
22:00
Ο Σίνγκλετον δείχνει να είναι... χαμένος ακόμα
22:00
DJ Kos : Tα πολλα 3ποντα πρεπει να τα βαρανε οι Παππας,Φελντειν,Φωτσης,Μπουρουσης. Οι αλλοι ειναι κρυοι σημερα.
22:01
Μάλλον πρέπει να πιέσουν λίγο παραπάνω στην άμυνα, για να διευκολύνουν τη ζωή τους και να μην κάνουν... διαγωνισμό άστοχων τριπόντων
22:01
GelorgeLux : Σιγουρο το διπλο την Δευτερα!!!
22:03
Οι Λιθουανοί κάνουν το 6ο λάθος και ο Φελντέιν τιμωρεί με τρίποντο (37-30)
22:04
Σε αυτό το πρώτο μισό ο Σίνγκλετον έχει 3π. με 1/6 σουτ, ο Νίκολς 2, ο Φώτσης 6, ο Παππάς 5, ο Φελντέιν 6, ο Γκιστ... δυο φάουλ και 0 πόντους, στο 0 είναι και οι Ρίβερς και Μποχωρίδης, ο Χαραλαμπόπουλος στους 2, ο Μπουρούσης στους 8 και ο Καλάθης στους 5
22:04
GelorgeLux : Που εισαι ρε Μητσαρα αρχηγε????
22:04
lasnick : Με james θα ημασταν αλλη ομαδα
22:04
Ισχύει
22:05
Συνολικά, ο ΠΑΟ έχει 4/6 βολές, 9/16 διπ., 5/15 τριπ., 11-6 ριμπ., 8 ασίστ, 2 κλεψ., 7 λάθη
22:05
Η Ζάλγκιρις μετρά 2/3 βολές, 11/22 διπ., 2/11 τριπ., 10-7 ριμπ., 5 ασίστ, 3 κλεψ., 7 λάθη
22:07
Πάμε και στο συμπέρασμα του πρώτου ημιχρόνου: αν δεν πιέσει ο Παναθηναϊκός στην άμυνα, να βρει φάσεις στο "ανοιχτό" γήπεδο, ό,τι είδατε στο πρώτο ημίχρονο θα το δείτε και στο δεύτερο. Ο Σάρας "πήρε" το ρυθμό του αγώνα, κλείνοντας με την άμυνα το κέντρο της ρακέτας του. Αυτό είχε ως συνέπεια τα πολλά τρίποντα του ΠΑΟ που μέτρησε 9/16 διπ. και 5/15 τριπ. Αν δείτε το σύνολο, θα δείτε πως δεν υπάρχει ακριβώς ισορροπία, καθώς στο "πέντε με πέντε" αν δεν δώσει λύση ο Μπουρούσης, υπάρχει πρόβλημα
22:07
Ζωγραφου Θ13 : καλησπερα Νικη, απο Ζωγραφου. Σε ποιο λεπτο ειναι το παιχνιδι? τι φαινεται να λειπει στην ομαδα?
22:07
Ελπίζω να σε κάλυψα
22:07
Παναθα : Κ άφησε τον φελντειν εκτος Α1 μεγάλο λαθος
22:07
GelorgeLux : Μεγαλη βλακεια του James να σπασει την τζαμαρια μετα την παρατηρηση του Πεδουλακη λαι να τραυματιστει....
22:08
Η αντίδραση ήταν κακή, από όποια οπτική και αν το δεις.Θα έλεγα ωστόσο, ότι οι ευθύνες είναι μοιρασμένες. Εν πάση περιπτώσει, το θέμα είναι τι γίνεται από εδώ και στο εξής. Ο Πεδουλάκης πρέπει να βρει λύσεις άμεσα. Δηλαδή, πιο άμεσα δεν έχει
22:09
Γιαννης : Τόσο σερί που το πήγε ο Σιγκλετον θα τη κάνει σε μας την κοιλιά δυστυχως. Κατά τα άλλα πάλι έπρεπε να μπει ο φωτσης για να εμπιστευτούμε τρίποντο.
22:09
Αν δεν ήταν ο Φώτσης και ο Φελντέιν, ο Παναθηναϊκός θα είχε 1/11 τρίποντα
22:12
Τα λέμε σε λίγο, για το β' ημίχρονο
22:12
GelorgeLux : Θα βρουμε λυσεις ρε παιδια...η Παναθα ειναι μεγαλη ομαδα!!!
22:12
Το σκορ ημιχρόνου είναι 37-30
22:12
Cidgid : Ασυνδετη ομάδα. Δεν υπάρχει πλάνο στην επίθεση και στην άμυνα. Τόσο πολύ από διοργάνωσε την ομάδα η απουσία του Τζέιμς; δύσκολα το σκ με γαυρο
22:13
Δευτέρα παίζουν
22:13
δημητρης : ο παο δεν ηταν πολυ καλος σημερα
22:19
Ξεκίνησε το δεύτερο ημίχρονο
22:19
Ο Λεκαβίτσιους μειώνει σε 37-32
22:19
Meletis : Leipei o mualo ths omadas.Me liga logia olla peipoun.
22:20
Αν και είμαστε ακόμα στην αρχή, ομολογώ ότι με τον Καλάθη χειριστή, οργανωτή, σκόρερ, αμυντικό κλπ δεν γίνεται δουλειά. Χρειάζεται βοήθεια. Μένει να κάνει κάποιος ένα βήμα μπροστά, να βοηθήσει
22:20
Γιαννης : Μεγαλη απουσια του διαμαντιδη για το δεσιμο των παικτων...
22:20
Καποιος : Αν δεν ηταν και ο Γκαλης δεν θα μιλαγαμε σημερα!! Με τα ΑΝ δεν κανεις τιποτα...
22:20
Γιωργος : Ο παο ειναι ακομα σε κατασταση προετοιμασιας, ακομα διπλες προπονησεις κανει.Καλυτερα να κερδιζει η ομαδα απριλιο, παρα νοεμβρη,και για αυτο δουλευει το τιμ..
22:20
Σταμ : ρε παιδιά, κόψτε τη μιζέρια, πρώτο επίσημο ματς είναι... ήμαρτον 8 στα 10 σχόλια γκρινιάζετε...
22:21
Το νέο format είναι τόσο περίπλοκο, που οι ομάδες πρέπει να αποδίδουν από την εκκίνηση. Βέβαια, ό,τι ισχύει για τις ελληνικές ομάδες, ισχύει πάνω κάτω για όλους. Αν και σε κάποιες χώρες, οι ομάδες έχουν δώσει διπλάσια ματς ήδη
22:21
Ο Λεκάβιτσους σκοράρει και πάλι (37-35, 22.30). Ο ΠΑΟ δεν έχει σκοράρει στην τρίτη περίοδο
22:21
Ο Μπουρούσης από την κορυφή. Αστοχεί
22:21
5/18 τα τρίποντα του Παναθηναϊκού
22:24
Ο Λεκάβιτσους κλέβει από τον Γκιστ που έχει δυο φάουλ από την πρώτη περίοδο. Κάρφωμα από τον Ουλάνοβας (37-37) και τάιμ άουτ από τον Πεδουλάκη
22:24
Ανδρέας : Πιστεύεις ότι η απουσία του Διαμαντιδη είναι αισθητή; Αυτό βέβαια θα το γνωρίζουμε καλύτερα στη συνέχεια, αλλά θέλω μια εκτίμηση για ότι φαίνεται σ αυτο το ματς
22:24
Με τον Διαμαντίδη ο Σάρας θα είχε άρδην διαφορετικό -πιο σύνθετο- πλάνο και η διαφορά θα ήταν στο +10 τουλάχιστον για τον ΠΑΟ, από το πώς θα μοίραζε το παιχνίδι
22:24
βαγγελης : με το πρωτο παιγνιδι,,αρχισατε,,την μουρμουρα,,,ελεος
22:25
Η Ζάλγκιρις συνεχίζει να παίρνει επιθετικά ριμπάουντ και ο ΠΑΟ να είναι εγκλωβισμένος. Ο Γκιστ στο πρώτο καλάθι της ομάδας του για την τρίτη περίοδο (39-37, 33.30)
22:25
DJ Kos : Παντα στα 2-3 λεπτα του παιχνιδιου ειτε του ημιχρονου οι παιχτες μενουν στα αποδυτηρια... Μπαινουμε κρυοι. Υπάρχει απο περυσι αυτο το προβλημα.
22:26
Ο Γιαβτόκας για το 39-39
22:26
Θοδωρής : Ηρεμία παιδιά. Είναι νωρίς ακόμα. Ας το πάρουμε το ματσάκι και με μισό πόντο.
22:27
Ο Παναθηναϊκός μόλις έκανε το πρώτο φάουλ, στην τρίτη περίοδο (στο 35' και ενώ το επί μέρους είναι 2-9). Ο Αρτζι ρίχνει στο παρκέ τον Παππά -αντί του Καλάθη
22:28
Ο Μιλάκνις στην τρίτη προσπάθεια της Ζάλγκιρις σε μια επίθεση, διαμορφώνει το 39-41
22:28
Δέκα τα επιθετικά ριμπάουντ της Ζάλγκιρις
22:28
υληθειος : ποσο χαρουμενος θα ημουν να ειχα στην ομαδα κατι αναλογογο σε ταλεντο ελληνων στην ομαδα με αυτο των λιθουανων της ζαλγκιρις...
22:28
ΗΛΙΑΣ PS : ΠΗΡΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΕΦΕΤΟΣ ΤΟΥ ΛΕΙΠΕΙ ΟΜΩΣ Ο ΠΑΙΚΤΗΣ ΗΓΕΤΗΣ Ο ΠΑΙΚΤΗΣ ΦΥΣΙΟΓΝΩΜΙΑ ΚΑΙ ΛΙΓΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΣΕΙ Η ΟΜΑΔΑ
22:28
ΔΣ83 : Οι ελληνικές ομάδες είναι για θέσεις 6-10
22:29
Θα πρότεινα να τους δώσουμε λίγο χρόνο
22:29
Ο Γιαβτόκας ξεχάστηκε κάτω από το καλάθι και 41-43
22:29
DJ Kos : Ο Γιαβτοκας ειναι ο μονος παιχτης που μπορει να παρει 10 επιθετικα ριμπαουντ να κανει 10 σουτ και να τα χασει ολα...
22:30
Υπό πίεση ο Σίνγκλετον για το 44-43. Έχασε όλα τα ελεύθερα και έβαλε το "κλεισμένο". Είμαστε στο 26.30
22:30
Απόπειρα αιφνιδιασμού για τον Παναθηναϊκό. Ο Γκιστ θα πάει στη γραμμή των βολών
22:31
Ρίβερς, Γκιστ, Σίνγκλετον, Φελντέιν και Παππάς για τον Παναθηναϊκό
22:31
Ευστοχες οι βολές του Γκιστ και 46-43, αλλά ο Μότουμ απαντά αμέσως -αφού πήρε και ένα ακόμα επιθετικό ριμπάουντ
22:31
Θοδωρής : Νίκη ποιον βλέπεις καλύτερο μέσα στο γήπεδο από τον παναθηναϊκό?
22:32
Θα σου πω ποιος δεν είναι επιζήμιος: ο Φελντέιν. Και όσο είναι ο Μπουρούσης στο γήπεδο τουλάχιστον υπάρχει απειλή μέσα από το καλάθι
22:32
Θα σου πω επίσης, ότι δεν φαίνεται να μπορεί ο Παππάς να είναι το μπακ απ του Καλάθη στον "άσο" και πως όλοι πρέπει να προσπαθήσουν πολύ περισσότερο στην άμυνα -κάτι που αποφεύγουν
22:33
Την ίδια ώρα, ο Σάρας παίζει συνέχεια με δυο χειριστές
22:34
Ο ΠΑΟ έχει εκτελέσει 21 τρίποντα (έχει βάλει τα 6) και 20 δίποντα (έχει βάλει τα 10). Ο Ρίβερς σκοράρει και κερδίζει φάουλ
22:34
Είναι οι πρώτοι του πόντοι 
22:34
9-18 το επί μέρους σκορ της περιόδου
22:34
nikos : ΚΟΙΜΑΤΑΙ ΣΤΑ ΡΙΜΠΑΟΥΝΤ Ο ΠΑΟ.ΚΑΙ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΚΑΚΗ ΑΜΥΝΑ
22:34
48-48 στο 28.11
22:34
Ανδρέας : Πιστεύω θα είναι η καλύτερη χρονια της euroleague! Πλούσιο θέαμα, πολλά ντέρμπι, και δικαιοσύνη στο 100% Όταν προσαρμοστεί η διαιτησία στους κανονισμους.
22:34
Σίγουρα θα είχε "χορταστική" και όποιος αντέξει
22:34
DJ Kos : Ο Ριβερς μονο τριποντα και εκπληκτικα αστοχα. Αν τον προτιμισει και "κοψει" Φελντειν θα ειναι εγκλημα.
22:35
Ο Ρίβερς είναι πολλά περισσότερα από αυτά που δείχνει σήμερα. Θα πρότεινα να του δώσουμε λίγο χρόνο. Επίσης, πάντα χρήσιμο είναι να αξιοποιεί ο κάθε προπονητής τους παίκτες του, όπως κάνει δηλαδή σήμερα ο Σάρας
22:35
Γιαννης : Ο kook αποψη μου θα βοηθησει πιο πολυ (θα ειναι πιο κοντα στα πραγματα που εκανε ο μητσο)απο james που ειναι λιγο ατομιστης και δημιουργει εκνευρισμο στην ομαδα
22:36
Ο Τζέιμς είναι γρήγορος, "βλέπει" γήπεδο και σκοράρει. Τον λες και χρήσιμο. Ο Κουκ δεν είναι γρήγορος, αλλά έχει πολλά που θα βοηθούσαν ας πούμε, σήμερα
22:37
6/24 τα τρίποντα του ΠΑΟ μετά και το άστοχο του Καλάθη. Ο Παναθηναϊκός πήρε τρια επιθετικά ριμπάουντ στην ίδια φάση, αλλά προκοπή δεν είδε. Πέραν του Καλάθη, αστόχησε και ο Ρίβερς από μακριά
22:37
Ο Σίνγκλετον -που έπαιρνε τα ριμπάουντ- πάει στις βολές
22:37
36'' για το τέλος της τρίτης περιόδου
22:37
48-52 το σκορ
22:38
49-52 με 1/2 βολές του Σίνγκλετον
22:38
T/P85 : στραβωσανε οι μπασκετες...παιξτε λιγο ρακετα ρε παιδιά
22:38
Για να παίξουν στη ρακέτα, πρέπει να συνεργαστούν και να καταλήξει το play εκεί.
22:38
Lefteris : Ανέτοιμη η ομάδα δυστυχώς ,αυτή ειναι η πραγματικότητα . Η Ζαλγκίρις δηλ. Γιατί ειναι ποιο ετοιμη? Λίγος ο παιδουλακης , αδουλευτοι οι παίχτες
22:39
Κάνε λίγη υπομονή
22:39
Ανδρέας : Το πρώτο ντέρμπι euroleague ολυμπιακου Παναθηναϊκού ποτέ είναι ξέρουμε;
22:39
Μη ξεχάσεις το ματς της Δευτέρας. Μετά θα τα ξαναπούν 18/11, στο ΟΑΚΑ
22:39
51-52 το σκορ στο 30'
22:41
11/21 δίποντα για τον Παναθηναϊκό και 6/25 τρίποντα. Προφανώς και κάτι δεν έχει γίνει σωστά. Τα ριμπάουντ είναι 15-10, 9 οι ασίστ (ενδεικτικό του τι πάει "στραβά"), 4 τα κλεψίματα και 9 τα λάθη
22:41
Η Ζάλγκιρις έχει 3/15 τριπ. (είδε ό,τι δεν τη θέλουν και βρήκε άλλους τρόπους), 19/38 διπ., 18-12 ριμπ., 8 ασίστ, 5 κλεψ και 10 λάθη
22:41
nikos : ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΧΑΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ Ο ΠΑΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑ.ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΕΝΑ ΣΤΥΛ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΟΜΑΔΑ.
22:42
Δεν έχει προσανατολισμό. Έχει χάσει τα ριμπάουντ, έχει κάνει αρκετά λάθη και έχει ελάχιστες ασίστ. 
22:42
DirtySniper : Νικη Για ποιο λογο ο Μπουρουσης εμφανιζεται υπερβαρος? Φταιει ο Πεδουλακης που δεν τον πιεζει η πλεον δεν εχει κινητρο?
22:43
Μια χαρά κίνητρο έχει -μετά και την περυσινή χρονιά. Έχω την αίσθηση ότι ο τρόπος που τον χρησιμοποιεί ο Αρτζι έχει να κάνει και με τακτική, εν όψει του ντέρμπι. Αν συμβαίνει αυτό, γίνεται λανθασμένα -αν με ρωτάς
22:43
Ο Σίνγκλετον σκοράρει 56-55, πριν ο Μιλάκνις νικήσει τον Γκιστ με λόμπα (56-57, 31.37)
22:44
Η πρώτη συνεργασία του ματς: ο Καλάθης υψώνει, ο Γκιστ καρφώνει και κάπως έτσι αλλάζουν τα momentum (58-57, 32)
22:44
υληθειος : η ομαδα καλα κρατει ενω ο κοουτς δειχνει να πελαγ να ειναι ..καλα εκει στον παγκο. η αληθεια ειναι ομως μας λειπουν δυο αμερικανοι ακομα
22:44
George : το παιχνιδάκι την δευτέρα είναι πολυυυυ μεγάλος ΑΣΟΣ, θυμηθήτε ο πεδουλακης δεν θα δει τον αη βασίλη από τον πάγκο....
22:44
T/P85 : να παει εκει το play gist και Μπουρουση αφου σουτ απο μακρια κανει αποψε πολλά στην περιφέρεια υπαρχει αξιοπιστο σουτ του Φωτση Φιλντειν να ανοιξει η αμυνα
22:44
George : στην euroleague ο παο δεν θα βει ούτε 8ος θα δειτε,, απλά δειτε τι παρολίγον να κάνει η μπαμπερ στην τουρκία σήμερα και θα καταλάβετε πολυυυς λίγοςςςς ο παο
22:45
orange_iguana : Αντικειμενικά, στα χαρτιά αυτό είναι ένα απ'τα 4-5 ευκολότερα παιχνίδια της σεζόν στην Ευρωλίγκα, ήττα θα είναι πολύ κακό αποτέλεσμα..
22:45
Αντιαθλητικό του Λεκάβιστους στον Σίνγκλετον, με τον Σάρας να διερωτάται "γιατί". Γιατί επιχείρησε να κόψει αιφνιδιασμό και αυτό με τους νέους κανονισμούς είναι αντιαθλητικό
22:45
Ο Σάρας καλεί κοντά του τους παίκτες του, ενώ ο Σίνγκλετον αστοχεί στην πρώτη βολή
22:45
makοs : george άντε δες το γαύρο να τρώει 18 ποντάκια και μην πετάγεσαι
22:46
Marios xios : nomizo pos oi elinikes omades fetos den tha proxorisoun...kai an exereseis mpourousi den exei igeti o pao pou autos sinithos eina guard..
22:46
59-57 στο 32.30
22:46
T/P85 : με τοσους καινουργιους παιχτες περιμενατε να σειτε διαστημικο μπασκετ.. που εχετε δει αυτα?
22:47
Οι ομάδες που 'χουν τον ίδιο κορμό με πέρυσι, έχουν σε πρώτη φάση ένα προβάδισμα. Αλλά φέτος δεν συγχωρούνται οι ολιγωρίες. Για παράδειγμα, ο ΠΑΟ έχει κάνει 14 φάουλ, τη στιγμή που δεν δείχνει να μπορεί να σταματήσει με άλλον τρόπο τις επιθέσεις της Ζάλγκιρις (πχ κλέψιμο). Αυτό δεν είναι θέμα νέων παικτών, αλλά αντίληψης
22:47
DirtySniper : Μιλαω για τα εξτρα κιλα του ψηλου. Απλα δεν αντεχουμε και φετος 2 Ραντουλιτσα να τον γλεντανε τα αντιπαλα γκαρντ στο πικερολ
22:48
Θα ξαναπώ ότι κάθε παίκτης έχει τα συν και τα πλην. Δουλειά του προπονητή είναι να καλύπτει τις αδυναμίες και να ενισχύει τα πλεονεκτήματα
22:48
62-59 από τον Παππά
22:48
Σε μια πρωτοβουλία
22:49
Nikos : Oloi vgazete simperasmata kiolas kai kokkinoi kai prasinoi Eleos pia ypomoni kai tha doume!Panathinaikos eimai alla den palevete h gkrinia apo to 1o paixnidi
22:49
Andreas : Γιατι δεν μπαινει ο Σαρας μεσα να παιξει? πιο ωραιο θεαμα θα δουμε! (Μεταξύ αστείου και σοβαρού πάντα)
22:49
Οι πρωτοβουλίες των Σίνγκλετον και Παππά κυριαρχούν στην τελευταία περίοδο
22:49
6.39'' για το τέλος
22:50
Lucifer : Νίκη, πιστεύεις ότι ο ΠΑΟ μαζί με την Ρεάλ έχουν την κορυφαία γραμμή ψηλών στην Ευρώπη;
22:50
Lucifer (ωραίο σίριαλ, παρεμπιπτόντως) πιστεύω ότι έχουν πληρότητα. Αν θα 'χουν και αποτελεσματικότητα, είναι κάτι που μένει να αποδειχθεί
22:51
Ο Παππάς ξανά για τρεις και 65-59 (33.10)
22:51
γαρυφαλλος : οσο κι αν μας πληγωνει... μπραβο στα πιτσιρικια τα λιθουανα.
22:51
Ασίστ του Παπά στον Γκιστ και με ανάποδο λέι απ του Αμερικανού το 67-62
22:52
Ο Γκιστ αστοχεί στη βολή, ο Σίνγκλετον στο ριμπάουντ και 69-62
22:52
Ναι, αυτό είναι το ξέσπασμα του ΠΑΟ έπειτα από 34.40''
22:52
Δημήτρης : Τεράστια η απώλεια του James,¨αλλο παιχνίδι με αυτόν,τελείως διαφορετικό γιατί δεν έχει δουλευτεί
22:53
Γιαννης : Εγω βλεπω οτι πλεον αδυναμες αμαδες δεν υπαρχουν. Μπαρτσελονα και Φενερ κερδισαν με τη ψυχη στο στομα. Ο Παο σημερα δεν καλοπερναει. Καθε νικη θα ειναι χρυσος.
22:53
Andreas : δείτε τα όλα σαν ουδέτεροι θεατές. Τρία συνεχόμενα χρόνια έπαιρνε euroleague ελληνική ομάδα (2011 ΠΑΟ και 12 & 13 Ολυμπιακός). Λογικό να αργήσουμε να ξαναδούμε
22:53
μποχου : Νικη πιστευεις οτι εχουμε ελπιδες για φ4 με βαση την τωρινη εικονα της ομαδας???
22:53
nikos : ΑΝΤΕ ΡΕ GIST ΔΩΣΕ ΛΙΓΟ
22:54
69-64 στο 35.40
22:54
μποχου : Νικη πιστευεις οτι εχουμε ελπιδες για φ4 με βαση την τωρινη εικονα της ομαδας???
22:55
Βάσει της τωρινής εικόνας, το Final Four άντε να 'χε μόνο την ΤΣΣΚΑ. Προτείνω να τα ξαναπούμε προς τον Δεκέμβριο, επ' αυτού του ζητήματος
22:55
Ο Λεκάβιτσους σε νέο τρίποντο, για το 69-67
22:55
T/P85 : πιστευω ο Σαρας θα γινει ο επομενος Ομπραντοβιτς
22:55
Ζωγραφου Θ13 : ειναι 30 παιχνιδια στην Ευρωπη και 4-5 φωτια στην Ελλαδα. δεν ειναι ευκολο πλεον.
22:55
DirtySniper : Παμε ρε ομαδαρα
22:55
Γιαννης : Η μονη ομαδα που εντυπωσιασε στη 1η αγωνιστικη ηταν η ΤΣΣΚΑ. Μοιαζει να ειναι ενα κλικ πανω απο ολους τους αλλους. Βεβαια ακομα ειναι νωρις.
22:55
Θοδωρής : Αν είναι εύκολο τώρα στο τέλος πιο συχνά σκορ και χρόνο..ευχαριστώ
22:56
ΟΚ
22:56
παταγος : Πρωτο ματς ειναι .........μονο νικη και τα υπολοιπα θα ερθουν στην συνεχεια
22:56
Ο Μπουρούσης επιστρέφει, τεσσάρι ο Σίνγκλετον (στον πάγκο ο Γκιστ με 4 φάουλ)
22:56
Με Πεδουλάκη προπονητή ούτε μέχρι τους 16 δεν φτάνεις... : Vasilis
22:57
Ο Μπουρούσης καρφώνει και 71-67, στα 3.41'' πριν το τέλος
22:57
Εξαιρετική συνεργασία των "πρασίνων". Ο Παππάς κλέβει και καρφώνει (73-67)
22:57
Andreas : Η Μακαμπι πως σου φαίνεται? Προς Θεου δεν σου ζητάω πρόβλεψη από τώρα, απλά αν θα κάνει κάτι ανάλογο του παρελθόντος...
22:58
Πλήρης ομάδα, έχει "φορτώσει" με ποιότητα το ρόστερ, αλλά τώρα ο προπονητής πρέπει να τους κάνει ομάδα. Και αρκετοί έχουν μάθει να 'χουν πολύ την μπάλα στα χέρια τους. Άρα πρέπει να τη μοιραστούν
22:58
Θοδωρής : Παταγος.......ΣΩΣΤΟΣ
22:58
ph.g. : Πιστεύω πως ο Καλάθης είναι ο πιο over rated παικτης στην Euroleague
22:59
Διαφωνώ. Στις καλές του μέρες, κάνει πολλά πολύ καλά. Το σουτ είναι η αδυναμία του, οκ, αλλά τακτοποιεί πολλές ουσιαστικές λεπτομέρειες
22:59
serjohn : Πότε είδαμε τον Παο με τον Τζειμς σε ευρωπαϊκό παιχνίδι και λέμε ότι θα ήμασταν άλλη ομάδα!!! Ακόμα και να χάσουμε, έχουμε καινούργια ομάδα.οι λιθουανοι έχουν!!
22:59
αντικειμενικος : ο παππας τουλαχιστον δειχνει ναναι καλα τουλαχιστον
22:59
DJ Kos : Απο φετος δεν υπαρχει πια φαση των 16...
22:59
DirtySniper : Με τετοιο Παππα δε χρειαζομαστε κανενα Τζεημς
22:59
Δεν κάνουν τις ίδιες δουλειές. Οπότε θα διαφωνήσω
23:00
73-68, στα 2.59 για το τέλος. Τέταρτο ομαδικό φάουλ για τη Ζάλγκιρις. Άλλα τόσα έχει και ο ΠΑΟ. Από το επόμενο πάνε στο μπόνους
23:01
Ο Γιαβτόκας σταματά με φάουλ τον Μπουρούση -για δεύτερη φορά, σε λίγα δευτερόλεπτα. Ο διεθνής σέντερ στις βολές
23:01
serjohn : Που να παίζαμε με Τσσκα.....παίζουμε με μία ομάδα στα μέτρα μας.κοιταμε το επόμενο παιχνίδι!!!
23:01
Lucifer : Αν δυσκολευόμαστε τόσο με τη Ζαλγκίρις, τι Δευτέρα με τον Ολυμπιακό τι θα κάνουμε; Τροφή για σκέψη.
23:01
Γιαννης : Ο Καλαθης δεν εχει δουλεψει καθολου το σουτ του. Εχει μεινει στασιμος και συνεπως ειναι προβλεψιμος. Πολυ καλο court vision και εξαιρετικη αμυμα τα ατου του.
23:01
Πίεση στην μπάλα;
23:01
thanos : Pios einai 1os scorer
23:02
Ο Παππάς έχει 17π., ο Σίνγκλετον 13 και ο Μπουρούσης 11. Ο Καλάθης ευστόχησε σε τρίποντο και διαμόρφωσε το 77-68, στα 2.05'' για το τέλος
23:02
ΓΕΡΜΑΝΟΣ : ΟΛΟΙ ΓΙΝΑΤΕ ΠΑΛΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΕΛΛΗΝΑΡΕΣ ΜΟΥ
23:02
Όλοι έχουν δικαίωμα στην άποψη, αρκεί να μην προσπαθούν να την επιβάλουν -θα έλεγα εγώ
23:02
DirtySniper : Παππας και Τζεημς παρομοιοι παικτες.Καλυτερα ο παππας που ποναει την ομαδα παρα με τον καθε Αμερικανο που χτυπαει το χερι του στη τζαμαρια
23:03
Andreas : το πιστεύω ότι αν δεν είχε αποχωρήσει ο Καλάθης τοτε από τον ΠΑΟ (το 11 ή το 12 αν θυμάμαι καλά) τώρα θα ήταν πολύ ανώτερος
23:03
Δημήτρης : οσοι εχουν δεί πέρυσι όλα τα παιχνίδια του James σε συνεργασία με τον Μπουρούση μπορούν καταλάβουν,στον άσσο ο μόνος που μπορεί να βοηθήσει ΠΟΛΥ,γρήγορο
23:03
Giorgio : Ποιος james ρε παιδιά.. Αν είναι να μένει ένας παίχτης έξω και να μην τραβάει η ομάδα δεν κανουμε τιποτα.
23:03
Ηλιας : Καλησπερα Νικη. ο Τζειμς εβαλε το χερακι του και μας εβγαλε τα ματακια με την ανοησια που εκανε! Για να δουμε πως θα παει ο μαραθωνιος
23:04
77-72, με τον Μότουμ, έπειτα από ασίστ του Γιαβτόκας. 1.24'' για το τέλος
23:04
Ο Καλάθης πάει στη γραμμή
23:04
Επιστρέφει ο Γκιστ αντί του Μπουρούση
23:04
ΓΕΡΜΑΝΟΣ : ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΩ...ΟΜΩΣ Β Ι Α Ζ Ο Μ Α Σ Τ Ε ΟΠΩΣ ΣΕ ΟΛΑ
23:04
Γιαννης : Ο ετοιμος Ολυμπιακος θα ηταν φοβητρο. Ομως, πολλοι παιχτες του ειναι ξεκαθαρα ανετοιμοι και εχει και μια τεραστια τρυπα στο 4.
23:04
DirtySniper : Εγω περυσι ειδα τα παιχνιδια μονο με τον ΠΑΟ. Αλλα δε μπορεις να βγαλεις συμπερασμα Τζεημς απεναντι σε Νικ. Ο Τζεημς ειναι πολυ γρηγορος και ο Νικ δεν ειναι
23:04
Lucifer : Αληθεύει ότι ο Τζέις έσπασε την τζαμαρία επειδή δεν συνεννοούνταν με τον κόουτς Πεδουλάκη;
23:05
Όχι
23:05
Ο Μότουμ για το 78-74. Ο Αυστραλός "πληγώνει" τον ΠΑΟ. 1.08'' για το τέλος. Έχει φτάσει τους 19π.
23:05
kemp40 : Μαντζαρης η Παππας;
23:06
Προσεγγίζουν με άρδην διαφορετικό τρόπο το παιχνίδι
23:06
Ο Καλάθης αστοχεί στην πρώτη βολή. Ευστοχεί στη δεύτερη και 79-74. Εχουμε μπει στο τελευταίο λεπτό
23:06
αντικειμενικος : οταν δεις οτι δεν σου μπαινουν τα σουτ και δεν εχει πλανο για για πικ εν ρολ τοτε ναι θα τα βρισκεις μπαστουνι και με τη θεωρητικα κατωτερη του ομιλου
23:06
Οι διαιτητές δίνουν βήματα στον Γιανκούνας. Είχε μπροστά του τον Καλάθη
23:07
14 τα λάθη της Ζάλγκιρις
23:07
44'' για το τέλος
23:07
μποχου : μπορει καποιος να πει την αληθεια γιατι εσπασε την τζαμαρια ο τζεημς κι εκανε κακο στην ομαδα? γιατι ο καθενας λεει οτι θελει....
23:07
Το Contra έχει γράψει σχετικό άρθρο
23:08
Ο Καλάθης πάλι, στις βολές. Ευστοχεί στην πρώτη προσπάθεια, χάνει τη δεύτερη. Στο ριμπάουντ ο Σίνγκλετον, αλλά του φεύγει η μπάλα από τα χέρια (80-74, 39'' για τη λήξη)
23:08
ΓΕΡΜΑΝΟΣ : ΜΗ ΒΙΑΖΕΣΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΧΗΜΕΙΑ. ΑΚΟΜΗ ΜΕΤΑΚΟΜΙΖΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΑΙΧΤΕΣ
23:08
Δύσκολο λέι απ του Λεκάβιτσους, ριμπάουντ από τον Γιανκούνας που χρεώνεται βήματα
23:08
gianna13 : Παππάς μας κρατάει ζωντανους. Χωρίς τον Μήτσο ειμαστε άλλη ομάδα. Απλά αναντικαταστατος! Τη Δευτέρα θα κερδίσουμε. Δεν ειναι ετοιμοι αυτοί.
23:09
Andreas : Δευτέρα τι ώρα ο αγώνας?
23:09
19.00
23:09
Γιαννης : Ο Μαντζαρης απο τον προηγουμενο Ιανουαριο εναι σκια του εατου του
23:09
FROUD : Για τον κουκ δεν προχώρησε, καμία άλλη επιλογή υπάρχει;
23:09
Προχωρά πιο αργά από ό,τι θα ήθελαν -ιδανικά θα τον ήθελαν σήμερα στην Ελλάδα. 
23:10
23'' για το τέλος, το σκορ είναι 82-74
23:10
Takis : Απαράδεκτο πράγμα επαγγελματίες όπως ο Καλάθης να χάνουν τόσες βολές. Ανεπίτρεπτο, είνια η δουλειά τους, ένα 10% απόκλιση και πολύ είναι
23:11
Lefteris : Ποτε θα βρεθεί η χημεία απο του χρόνου? Μας δουλεύεις? Κοιτα τη μπασκονια πως παίζει σήμερα που ειναι ΟΛΗ η ομάδα καινούργια. Και μετά μιλάτε εσείς για χημεία
23:11
Όλα εξαρτώνται από το τι θέλει ο κάθε προπονητής (τι ζητά, πώς αξιοποιεί τους παίκτες του). Μη ξεχνάς πως η απώλεια του Τζέιμς είναι σημαντική, αφού η προεργασία είχε γίνει με αυτόν στην "εικόνα"
23:11
Γιανκούνας στις βολές στα 14''' για το τέλος
23:12
82-76 το σκορ και νέο τάιμ άουτ
23:12
Άραβας : σε ποιο κανάλι παίζει ο παο την Δευτέρα?
23:12
OTE TV
23:12
πανος : την Δευτέρα θα χάσετε κι εσείς ανέτοιμοι είστε, απορώ πως οι Ισπανοι είναι πάντα έτοιμοι κ οι δικές μας ομάδες πρέπει να έρθει Δεκέμβρης για να μπουν στο κλιμα
23:13
Οι ισπανικές ομάδες έχουν δώσει τρεις φορές περισσότερα παιχνίδια από τις ελληνικες
23:13
FROUD : Συμφωνώ Takis, και υπόψη ότι παίζει σημαντικό ρόλο η διαφορά, ειδικά με ομάδες που μπορεί να ισοβαθμισουμε στο τέλος
23:13
Giorgio : Σωστός ο Λευτέρης
23:13
Μιχαήλ : χωρις Μητσο βλεπουμε αλλον Παο
23:13
12'' για το τέλος και ο Παππάς πάει στη γραμμή των βολών
23:13
Gio13 : Νίκη, πιστεύεις ότι ο Καλάθης μπορεί να βγεί mvp στην Ευρωλίγκα;
23:14
Όχι. τεράστιος ο ανταγωνισμός
23:14
84-76 το σκορ
23:14
Αστοχο σουτ από τον Βέστερμαν και ο Παναθηναϊκός νικά 84-76
23:16
Ο Σίνγκλετον είχε 13π., 6 ριμπ., 3 ασίστ, 2 κλεψ, ο Νίκολς 2π. με 1/4 σουτ, 3 ριμπ, 2 τάπες, ο Ρίβερς 2 π. , ο Μποχωρίδης δεν σκόραρε σε 2.53'' συμμετοχής, ο Φώτσης είχε 6π. σε 7.37'', ο Παππάς 19 σε 22.23'' (2/3 διπ., 3/4 τριπ., 6/6 βολ.), Φελντέιν 8, Γκιστ 8, Χαραλαμπόπουλος 2, ο Μπουρούσης 11 και 6 ριμπ. σε 17.27'' και ο Νικ Καλάθης 13π. (4/12 σουτ) και 4 ασίστ. Ο Πατ Καλάθης δεν έπαιξε
23:16
Όλοι μαζί είχαν 20/30 βολές, 17/30 διπ., 10/30 τριπ., 20-11 ριμπ., 13 ασίστ, 5 κλεψ., 9 λάθη και 4 τάπες
23:17
Η Ζάλγκιρις πήρε 19 πόντους από τον Μότουμ, 12 από τον Λεκαβίτσιους και 11 από τον Μιλάκνις που ήταν οι διψήφιοι. Συνολικά, η ομάδα του Σάρας είχε 14/16 βολές, 22/44 διπ.,. 6/23 τριπ., 24-16 ριμπ., 9 ασίστ, 5 κλεψ., 14 λάθη 
23:17
john : Ο ολυμπιακος εχει περιθωρια βελτιωσης τετοια ωστε να φτασει μεχρι το f4?
23:18
Όλοι έχουν περιθώρια βελτίωσης -είναι ξεκάθαρο. Αν είχε ένα επιπλέον τεσσάρι τα πράγματα -κατ' εμε- θα ήταν πιο εύκολα
23:18
avpns13 : Το ΜΟΝΟ που μετράει είναι το +8 ΑΝΤΙ του -18 σε μία ΠΡΕΜΙΕΡΑ!
23:18
gianna13 : Κραταμε μόνο τη νίκη. Θελουμε πολύ δουλεια ακόμα. Τουλαχιστον να κερδισουμε τη Δευτέρα για να εχουμε ηρεμια
23:18
Lefteris : Νίκη θα μπορούσαν να δώσουν δυνατά φιλικά τόσο καιρό και θα είχαν και αυτοί παιχνίδια
23:18
Συμφωνώ
23:18
Maiκ Κιατο : Παναθες υπομονή θέλει η ομάδα κ ηρεμία και στήριξη κ μπάσκετ κ ποδόσφαιρο κ τα καλυτερα έρχονται
23:18
πανος : συγχαρητήρια στον παναθηναϊκό για τη νικη
23:19
Σπυρος : Ο mvp φετος ειναι ο τεοντοσιτς παιδια.. Ειναι τρομερος
23:19
παταγος : ποιος περιμενε να δει ιδιο τον παο χωρις τον διαμαντιδη?
23:19
ford : Την Δευτέρα το παιχνίδι ειναι 50-50!
23:19
προβατο : αγαπητο μου ημερολογο.. αποψε ειδα κατι λιθουανους να πηδαν σαν κατσικια και να παιρνουν τα ριμπαουντ απο αφροαμερικανους
23:19
ΓΕΡΜΑΝΟΣ : ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ ΜΑΣ. ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ. ΟΙ ΙΣΠΑΝΟΙ 1 ΜΗΝΑ. ΝΑ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ
23:19
redhoopsteam : φαινεται οι σχεσεις πεδουλακη παιχτων να μην ειναι οι καλυτερες...ξερουμε κατι επ αυτου Νικη?
23:20
θα σου πω κάτι: στη δουλειά σου μπορεί να παίζεις μπουνιές με το αφεντικό σου. Όταν όμως, το αποτέλεσμα είναι προϊόν ομαδικής δουλειάς, οφείλεις να είσαι επαγγελματίας. Πολλώ δε, οι ακριβοπληρωμένοι. 
23:20
DirtySniper : Νικη πως το βλεπεις το ματς της Δευτερας. Που πιστευεις οτι θα κριθει?
23:21
Στη συγκέντρωση που δεν φάνηκε να 'χει κάποιος από τους δυο τους, στην πρεμιέρα της Ευρωλίγκας. Εννοώ τη συγκέντρωση με συνέπεια -στο πλάνο. 
23:22
Ευχαριστούμε που ήσασταν μαζί μας στην πρεμιέρα του Παναθηναϊκού στη φετινή Ευρωλίγκα και το 84-76 επί της Ζάλγκιρις. Να έχετε καλό βράδυ

News 24/7

24MEDIA NETWORK