Το συλλεκτικό hypercar της Porsche κόστισε μισό μηνιάτικο στον Λεμπρόν Τζέιμς

Μέσα σε ένα εικοσιτετράωρο προέκυψαν τρεις διαφορετικές ειδήσεις που αφορούσαν τον ΛεΜπρον Τζέιμς. Ο λαός εκτίμησε περισσότερο ένα βίντεο, λίγων δευτερολέπτων με τον King να οδηγεί συλλεκτικό hypercar της Porsche. Πέρασε σε δεύτερη μοίρα ότι σχολίασε κάτι που είχε πει ο Κάιρι Έρβινγκ τον Οκτώβρη και σε τρίτη την αλλαγή κανονισμού του ΝΒΑ για πάρτη του.

O ΛεΜπρον Τζέιμς στο συλλεκτικό hypercar της Porsche.
O ΛεΜπρον Τζέιμς στο συλλεκτικό hypercar της Porsche. @E30ALEX99 (INSTAGRAM)

Η πρώτη ανάγνωση είναι πως η τελευταία απόφαση που πήρε το ΝΒΑ είχε στο επίκεντρο τον ΛεΜπρον Τζέιμς, πρωτίστως και μετά όλους τους Λέικερς και τους Χιτ που έπαιζαν μπάσκετ έως τις 11 του Οκτώβρη -και τον έκτο τελικό της σεζόν 2019-20. Σε δεύτερη ανάγνωση, ο Covid-19 έγινε ο λόγος που η κορυφαία λίγκα μπάσκετ του κόσμου αναγνώρισε την ανάγκη για load management, για να μην πέσει 'περονόσπορος'.

Πριν τον Καγουάι Λέοναρντ και το all in των Ράπτορς, για να τον κρατήσουν 'φρέσκο' έως το τέλος της διαδρομής που τους βρήκε πρωταθλητές του ΝΒΑ, η 'διαχείριση φορτίου' υπήρχε εκεί έξω, ως όρος, αλλά δεν είχε γίνει πρόβλημα στο μυαλό των διοικούντων τη λίγκα. Το έκανε ο Λέοναρντ.

Εξ ου και τα αφεντικά δεν είχαν στη βίβλο των κανονισμών κάτι περισσότερο από την 'Player Resting Policy'. Το πρόσθεσαν το 2017, ώστε να σταματήσουν οι προπονητές να αφήνουν εκτός αποστολών (και δη αγώνων που μεταδίδονταν σε όλο το έθνος), παίκτες που δεν ήταν τραυματίες, αλλά ήταν κουρασμένοι από τα back to back ματς. Δηλαδή, να 'πληγώνουν' το τηλεοπτικό προϊόν -και τους φαν που πήγαιναν στο γήπεδο για να δουν τα είδωλα τους, αλλά εκείνα ήταν σε σιέστα. Σε μια κίνηση καλής θέλησης, το ΝΒΑ αφαίρεσε από τα προγράμματα τα 4 ματς σε πέντε βράδια και τον αριθμό των back to back παιχνιδιών, για κάθε οργανισμό. Ο όποιος παραβάτης θα πλήρωνε 100.000 δολάρια, για κάθε high profile παίκτη που έμενε εκτός πανεθνικής μετάδοσης, ενώ ήταν υγιής.

Τι αποφάσισε όμως, ο Άνταμ Σίλβερ με τους governors (βλ. ιδιοκτήτες των οργανισμών): σύμφωνα με το memo που έλαβαν οι ομάδες, αυτοί που έχουν σερί παιχνίδια 'μπορούν να ξεκουράσουν έναν βετεράνο-κλειδί, ο οποίος έπαιξε σημαντικό ρόλο στην πορεία της ομάδας έως το τέλος των playoffs ή να ξεκουράσουν έναν παίκτη, ο οποίος δεν έχει επανέλθει πλήρως από διάγνωση με Covid-19'.

Η λίγκα θα λαμβάνει υπ' όψιν την ηλικία του αθλητή, την ιστορία των τραυματισμών του, το γενικότερο 'φορτίο' της καριέρας του, αν είχε κορονοϊό και το πρόγραμμα της παρέας του και θα είναι πιο ελαστική, στην εκκίνηση της νέας αγωνιστικής περιόδου. Το memo ολοκληρωνόταν με τη σύσταση να μην ξεκουράζονται πολλοί υγιείς παίκτες μιας ομάδας, στο ίδιο παιχνίδι και να μην μένουν εκτός οι υγιείς, στα εκτός έδρας ματς.

Στην πρώτη επαφή που είχε με ρεπόρτερ ο King, τη Δευτέρα 7/1 στο training camp των Λέικερς, τον ρώτησαν για τα νέα δεδομένα. Απάντησε πως θα αποφασίσει ο ίδιος με τους υπευθύνους της ομάδας του, για τα λεπτά συμμετοχής του στην αρχή της σεζόν που θέλει να ολοκληρώσει με ένα ακόμα 'δαχτυλίδι'. “Πάντα άκουγα τους προπονητές μου για το load management” είπε για αρχή (ασχολίαστο) “κάθε χρονιά κάνουμε την ίδια συζήτηση. Θα είμαστε έξυπνοι, όσο μπορούμε, ώστε να διασφαλίσουμε ότι είμαι πάντα έτοιμος. Προφανώς κάθε παιχνίδι 'μετράει', αλλά διαγωνιζόμαστε για κάτι πολύ σημαντικό. Υπάρχει διακριτό όριο με εμένα, αλλά και η κατανόηση πως η αγωνιστική περίοδος θα είναι μικρότερη. Η offseason εν τω μεταξύ, είναι η μικρότερη της ιστορίας, όλων των σπορ -νομίζω θα φτάσει τις 71 ημέρες. Είμαστε πολύ προσεχτικοί, σε ό,τι με αφορά, όπως προχωράμε”. Οι πρωταθλητές κάνουν πρεμιέρα στις 22/12. Οκτώ μέρες μετά ο Τζέιμς θα 'κλείσει' το 36ο έτος της ηλικίας του. Και από ό,τι φαίνεται, από μνήμη πάει περίφημα.

Εσύ ξεχνάς, ο ΛεΜπρον όχι

Τον Οκτώβρη, ο Κάιρι Έρβινγκ είχε δεχθεί να φιλοξενηθεί από τον Κέβιν Ντουράντ, στο podcast που λανσάρισε τότε ο τελευταίος (με τίτλο 'The Etcs.'). Μεταξύ των πολλών που είπε ήταν πως ο παρουσιαστής του σόου "είναι ο πρώτος συμπαίκτης που εμπιστεύομαι, όσο τον εαυτό μου, για να πάρει το τελευταίο σουτ παιχνιδιού". Εσύ μπορεί να μη το θυμάσαι, το θυμάται όμως ο ΛεΜπρον, όπως φάνηκε από το σχόλιο που έκανε σε επεισόδιο του Spectrum SportsNet, που προβλήθηκε τη Δευτέρα 7/12.

"Στην αρχή ήθελα να δω τι είπε γενικά, να μην κρίνω μεμονωμένα από μια φράση. Μετά είπα ένα 'damn', όχι από θυμό, αφού εκτελώ winning shots όλη μου τη ζωή. Περισσότερο γιατί έπαιξε με τον Κάιρι για τρεις σεζόν (στους Καβς) και στην κοινή μας πορεία το μόνο που ήθελα ήταν να τον δω να αναδεικνύεται MVP της λίγκας. Το μόνο που με ενδιέφερε ήταν η δική του επιτυχία. Αλλά δεν 'έβγαινε'. Είχαμε ωστόσο, τη δυνατότητα να πάρουμε πρωτάθλημα. Το πιο τρελό δηλαδή, είναι ότι παρά τα όσα συνέβαιναν, πήραμε τίτλο. Οπότε με πλήγωσε λίγο αυτό που είπε". Παρ' όλα αυτά, δεν αλλάζει το γεγονός ότι "είναι ένας από τους πιο ταλαντούχους παίκτες, εξ όσων έπαιξα ποτέ. Όταν βρεθήκαμε ήταν ένα νέο παιδί, μόλις 22 χρόνων και στη διαδικασία που ωρίμαζε. Στο παρκέ έκανε πράγματα που δεν είχα ξαναδεί ποτέ. Πίστευα πολύ σε εκείνον και του είχα πει πως αν δεν καταφέρει να αναδειχθεί μια μέρα MVP του ΝΒΑ, θα είχε γιατί ο ίδιος θα 'χει πουλήσει 'φθηνά' τον εαυτό του. Ήταν από τους λόγους που επέστρεψα στο Κλίβελαντ, πέραν της δουλειάς που δεν είχα τελειώσει. Τα media προσπάθησαν πολλές φορές να μας βάλουν σε μπελάδες, αλλά πάντα τον δικαιολογούσα. Τώρα νιώθω σαν να δέχθηκα χτύπημα, για το οποίο δεν ήμουν έτοιμος".

Όλα αυτά τοποθετήθηκαν σε ενδιαφέρον κοινού κάτω αυτού που ακολουθεί και προέκυψε την ίδια ημέρα, για τον τρίτη φορά (αριθμός ρεκόρ) 'Sports Illustrated Sportsperson of the year'.

Κάποιος τον πέτυχε να οδηγεί σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας, πριν τον δει να του απευθύνει χαιρετισμό, να πατάει γκάζι και να εξαφανίζεται. Ο άνθρωπος που 'τράβηξε' το video, ονόματι Άλεξ πάτησε το play όταν είδε ένα υπεραυτοκίνητο -των οποίων είπε πως είναι φαν. Μετά διαπίστωσε πως το οδηγούσε ο ΛεΜπρον. Δεν του μίλησε (δεν ακούγεται φωνή στο ντοκουμέντο), πριν δει τον King να τον χαιρετάει.

H Porsche 918 Spyder convertible είναι 'το πιο γρήγορο hypercar' του γερμανικού κολοσσού της αυτοκινητοβιομηχανίας, το οποίο κυκλοφόρησε σε περιορισμένα 'κομμάτια', μεταξύ του 2013 και του 2015. Η αρχική τιμή του ήταν στα 845.000 δολάρια. Πλέον αξίζει μεταξύ 1.1 και 1.7 εκατομμυρίων δολαρίων. Δηλαδή, μισό μηνιάτικο του ΛεΜπρον βάσει της νέας, διετούς, επέκτασης που υπέγραψε για 85.000.000 δολάρια.

Χρειάζεται μόλις 2.4 δευτερόλεπτα, για να πάει από το 0 στα 97 χιλιόμετρα (60 mph), μικρότερος χρόνος που κατεγράφη στις δοκιμές οχημάτων που 'χουν γίνει σε πίστα της Καλιφόρνια, με το AutomobileMag να διευκρινίζει ότι “είναι ένα από τα πιο προηγμένα, τεχνολογικά αυτοκίνητα που έχει κατασκευάσει ποτέ η Porsche”. Kαι που στην κανονική εκδοχή (με σταθερή οροφή) δεν θα χωρούσε τον Τζέιμς.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

24MEDIA NETWORK