Πόσo καλά γνωρίζετε τη σειρά P της Huawei;

Η παρουσίαση του μοντέλου Ascend P2.

Πόσo καλά γνωρίζετε τη σειρά P της Huawei;
©2016 BRYAN SHEFFIELD

H ιστορία της σειράς P της Huawei άρχισε το 2012. Τότε, η Huawei παρουσίασε το μοντέλο της Αscend P1 κατά τη διάρκεια εμπορικών εκθέσεων ηλεκτρονικών ειδών για καταναλωτές στο Las Vegas.

Έναν χρόνο αργότερα, τον Φεβρουάριο, στη Βαρκελώνη, ένα σχέδιο και λεπτομέρειες σχετικά με το δεύτερο μοντέλο της σειράς, δηλαδή το μοντέλο Ascend P2 της Huawei, αποκαλύφθηκαν. Αυτό έγινε όταν ήμαστε ήδη έκπληκτοι από την όμορφη σχεδίαση και το πόσο απίστευτα λεπτά ήταν αυτά τα τηλέφωνα.

Η 18η Ιουνίου του 2013 φαίνεται να είναι η πιο σημαντική ημερομηνία στην ιστορία της Huawei. Τότε έκανε ντεμπούτο το πρώτο κορυφαίο γνήσιο έξυπνο τηλέφωνό της, το Huawei Ascend P6.

Επίσης, ήταν μία από τις χειρότερες ημέρες για τους αντιπάλους της Huawei, όταν συνειδητοποίησαν ότι έχουν να κάνουν με ένα προχωρημένο ανταγωνιστή, ο οποίος, όχι μόνο είχε την κατάρτιση για να γίνει πρωτοπόρος αλλά και ήταν έτοιμος να σχεδιάσει ένα κορυφαίας τεχνολογίας έξυπνο τηλέφωνο εξίσου καλό ή ακόμη καλύτερο από τα δικά τους προϊόντα.

Πόσo καλά γνωρίζετε τη σειρά P της Huawei;

Το 2013, στο εκθεσιακό κέντρο Earls Court του Λονδίνου, η Huawei συνέχισε να τονίζει τη σημασία που είχε δώσει στο να δημιουργήσει έναν τέλειο σχεδιασμό, αυτό του Ascend P8 της Huawei, έτσι ώστε να μπορέσει να ικανοποιήσει τις προσδοκίες και των πιο απαιτητικών πελατών.

Η παρουσίαση περιελάμβανε μία ταινία που έδειχνε ανθρώπους με δεμένα μάτια οι οποίοι καλούνταν να ψηλαφίσουν το σώμα του έξυπνου τηλεφώνου. Οι ερωτηθέντες επεσήμαναν πόσο ευχάριστο ήταν να αγγίζουν τις καμπυλωτές άκρες, την ακαμψία του μεταλλικού σώματος, το ιδανικό βάρος και πόσο διακριτικά λεπτό ήταν (λίγο μεγαλύτερο από 6 mm). Μόλις θα έβλεπαν το νέο προϊόν, θα έμεναν κατάπληκτοι.

Από τότε ακόμη, η Huawei είχε την επίγνωση του γεγονότος ότι ένα έξυπνο τηλέφωνο δεν είναι μόνο μία συσκευή υψηλής τεχνολογίας αλλά και ένα προϊόν, το οποίο θα πρέπει να είναι κάτι περισσότερο. Υποτίθεται ότι θα πρέπει να μας εντυπωσιάζει με τον σχεδιασμό της, αφού περνάμε με αυτή την κομψή συσκευή αρκετές ώρες την ημέρα.

Το P6 λανσαρίστηκε στην αγορά ως το πιο λεπτό smartphone στον κόσμο. Η Huawei υπερηφανεύτηκε για την ικανότητά της να τοποθετήσει τόσα πολλά χαρακτηριστικά σε ένα τόσο κομψό σώμα. Κατά τη διάρκεια μίας παρουσίασης στο Λονδίνο, ο επικεφαλής του τμήματος κινητών τηλεφώνων, για πρώτη φορά, τόλμησε να συγκρίνει αυτό το έξυπνο τηλέφωνο άμεσα με τα προϊόντα των σημαντικότερων ανταγωνιστών της Huawei.

Αυτός κατέκρινε ιδιαίτερα την πολύ χειρότερη ποιότητα των φωτογραφιών τους. Ηταν τότε που ο φωτογραφικός γονότυπος χαρακτήρισε ολόκληρη τη σειρά P. Η Huawei έθεσε έναν σαφή στόχο, να παράγει έξυπνα τηλέφωνα τα οποία θα έβγαζαν φωτογραφίες πολύ καλύτερης ποιότητας από εκείνα του ανταγωνισμού. Ο στόχος επιτεύχθηκε, διότι, εντός 12 μηνών από το λανσάρισμά του, 14 εκατομμύρια P6 έξυπνων τηλεφώνων πωλήθηκαν και ήταν διαθέσιμα σε πάνω από 100 χώρες.

Εναν χρόνο αργότερα στο Παρίσι, στις 7 Μαΐου 2014, η Huawei παρουσίασε το έξυπνο τηλέφωνο Ascend P7. Εκείνη την εποχή η εταιρεία κατείχε την τρίτη θέση ως δημιουργός έξυπνων τηλεφώνων στον κόσμο.

Το τελευταίο μοντέλο τηλεφώνου ακολούθησε τον σχεδιασμό των προηγούμενων γενεών της σειράς P, αλλά στο λειτουργικό σύστημα, επονομαζόμενο ως EMUI, είχαν πραγματοποιηθεί περίπου 650 βελτιώσεις. Η επίπονη δουλειά των σχεδιαστών που αναπτύχθηκε σε διαφορετικές ηπείρους ήταν να κάνει το P7 εξαιρετικό για τον παγκόσμιο πελάτη.

Είναι η ικανοποίηση των πελατών από διαφορετικά πολιτισμικά και γεωγραφικά υπόβαθρα που αποδεικνύεται ότι είναι η πιο δύσκολη πρόκληση για τους σχεδιαστές των κινητών συσκευών τηλεφώνων. Το P7 ήταν το πρώτο έξυπνο τηλέφωνο ικανό να πάρει μία «πανοραμική selfie», την οποία η Huawei ονόμασε Groufies. Η μπροστινή κάμερα έγινε εξίσου σημαντική με την πίσω, καθώς ήταν εξοπλισμένη με έναν αισθητήρα 12 megapixel. Η κύρια κάμερα ήταν ικανή να τραβήξει μία φωτογραφία μέσα σε 1,2 δευτερόλεπτα από τη στιγμή που το έξυπνο τηλέφωνο ήταν ξεκλείδωτο.

Ο Απρίλης του 2015 σηματοδότησε το λανσάρισμα ενός νέου μέλους της οικογένειας Huawei το οποίο έκανε πάλι την πρώτη του εμφάνιση στο Λονδίνο. Η λέξη «Ascend» απεσύρθη από το όνομα του τηλεφώνου και η φράση «Ignite your creativity» - «Αφήστε τη φαντασία σας ελεύθερη», έγινε το σύνθημα προώθησης του έξυπνου τηλεφώνου.

Ο χρήστης του Huawei 8 έγινε καλλιτέχνης και το Huawei 8 ήταν το εργαλείο του. Το P8 εισήγαγε τη λειτουργία του χρωματισμού με το φως και τη λειτουργία σκηνοθεσίας με τη δυνατότητα λήψης από τρεις διαφορετικές οπτικές γωνίες και ταυτόχρονη επεξεργασία. Εγγυάται τη λήψη από διαφορετικές οπτικές γωνίες, η οποία μέχρι τώρα απαιτούσε την απασχόληση ολόκληρου φωτογραφικού συνεργείου. Η λειτουργία selfie ενισχύθηκε από το χαρακτηριστικό που ονομάζεται «Perfect selfie».

Άλλη μία φορά στο Λονδίνο, ο επικεφαλής του τμήματος έξυπνων τηλεφώνων της Huawei υπερηφανεύθηκε με την πεποίθηση ότι το P8 είχε μία καλύτερη φωτογραφική μηχανή, σχεδιασμό, μπαταρία και προσέφερε καλύτερη λήψη από τον εξίσου διάσημο ανταγωνιστή.

Τώρα βρισκόμαστε στο έτος 2016. Αρκετές εβδομάδες πριν από το λανσάρισμα της συσκευής Huawei Ρ9, η εταιρεία ανακοίνωσε την έναρξη της συνεργασίας με τη θρυλική μάρκα Leica. Αυτή η πληροφορία πρέπει να έχει κλονίσει τους ανταγωνιστές: Ο πιο δυναμικός παίκτης στην αγορά των smartphones μαζί με τον πραγματικό θρύλο ανάμεσα στους κατασκευαστές φωτογραφικών μηχανών.

Μία τέτοια συνεργασία θα πρέπει να δημιούργησε ένα smartphone, το οποίο θα θέσει τα πρότυπα ακόμη υψηλότερα. Το γεγονός ότι οι πρώτες φωτογραφίες του P9 έδειξαν δύο κάμερες στο πίσω μέρος του τηλεφώνου δημιούργησε ακόμη εντονότερα συναισθήματα. Η Huawei έχει καταπλήξει τους πάντες. Η μία από τις κάμερες είναι μονόχρωμη και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να κάνει τις συνηθισμένες, έγχρωμες φωτογραφίες σας να είναι πιο λεπτομερείς ή να κάνει λήψη μαυρόασπρων εικόνων στο στιλ της Leica.

Αυτές οι εικόνες είναι πιο ποιητικές, ατμοσφαιρικές και διαφορετικές από αυτές που θα μπορούσε κάποιος να βγάλει από ένα smartphone μέχρι τώρα. Μία ακόμη έκπληξη περιμένει τους επαγγελματίες φωτογράφους: Μία ειδική επαγγελματική λειτουργία για την αποθήκευση αρχείων σε RAW μορφή. Αυτή η μορφή, ήδη στον υπολογιστή, σας προσφέρει σχεδόν άπειρες δυνατότητες για να δημιουργήσετε εικόνες.

Πρέπει να τονιστεί, ωστόσο, ότι υπάρχει κάτι περισσότερο στη συσκευή της Huawei πέρα από την καινοτόμο προσέγγιση στη φωτογραφία. Διαθέτει ακόμη πιο τέλειο σχεδιασμό, σούπερ γρήγορο ανιχνευτή δακτυλικών εντολών και μία μεγαλειώδη οθόνη. Το P9 είναι εξοπλισμένο με έναν ταχύτατο επεξεργαστή και ο χρήστης έχει πρόσβαση στo πιο πρόσφατο σύστημα Android.

Οι οπαδοί του κινηματογράφου θα είναι ενθουσιασμένοι. Η παγκόσμια καμπάνια του τελευταίου μοντέλου P9 της Huawei παρουσιάζει την όμορφη και ταλαντούχα ηθοποιό Scarlett Johansson. Παράλληλα, αίσθηση στις γυναίκες θα προκαλέσει ο γοητευτικός Henry Cavill.

Η Huawei μαζί με τη σειρά P έχει προχωρήσει σε μεγάλο βαθμό τα τελευταία χρόνια. Τα smartphones της είναι εκλεπτυσμένα, καλοφτιαγμένα και έχουν σχεδίαση που κόβει την ανάσα. Η ίδια η εταιρεία θεωρείται ως ένας από τους ηγέτες των σημαντικότερων παικτών στην αγορά των έξυπνων τηλεφώνων.

Η σειρά P είναι ένα απίστευτο παράδειγμα που αποδεικνύει πώς η σκληρή δουλειά, η τελειότητα και η πίστη στην επιτυχία μπορούν να οδηγήσουν στην επίτευξη του στόχου που θέσαμε εμείς οι ίδιοι.

News 24/7

24MEDIA NETWORK