3 ασκήσεις που θα γίνουν η φυσική καφεΐνη σου κάθε πρωί

Οι πρώτες μέρες του 2020 είναι λογικό να σε βρίσκουν βαρύ, αλλά αυτές οι πρωινές ασκήσεις θα αντικαταστήσουν τον καφέ σου και θα σε γεμίσουν ενέργεια.

3 ασκήσεις που θα γίνουν η φυσική καφεΐνη σου κάθε πρωί
ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΕΛΛΗΣ

Πρώτη εβδομάδα του 2020 και ο οργανισμός σου προσπαθεί να συνέλθει από τα καμώματα των εορτών. Ποτό, φαΐ, ξενύχτι, το τρίπτυχο της καταστροφής αλλά απαραίτητο ώστε να ξεφύγεις από την ρουτίνα και τη βαρετή καθημερινότητα. Τώρα που τελείωσαν όμως οι γιορτές, καθάρισες το μυαλό και γέμισες τις μπαταρίες σου, πρέπει και εσύ να ξεκινήσεις δυναμικά την καινούργια χρονιά. Εμείς σε ξεκινάμε από τα εύκολα. Με τη βοήθεια της γυμνάστριας Μελίνας Βαζαίου, σου παρουσιάζουμε 3 ασκήσεις που μπορείς να κάνεις το πρωί 10-15 λεπτά αφού ξυπνήσεις.

Οι συγκεκριμένες ασκήσεις είναι αρκετά εύκολες και έχουν στόχο να ξυπνήσουν το σώμα, το μυαλό και το μεταβολισμό. Γυμνάζουν όλες τις βασικές ομάδες του σώματος και μετά απο την εκτέλεση τους θα νιώσεις δυνατός, φρέσκος και λειτουργικός. Είναι μια φυσική καφεΐνη που μπορεί να αντικαταστήσει αποτελεσματικότερα τον πρωινό σου καφέ.

1. ΑΝΥΨΩΣΕΙΣ ΛΕΚΑΝΗΣ

3 ασκήσεις που θα γίνουν η φυσική καφεΐνη σου κάθε πρωί
ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΕΛΛΗΣ

Άσκηση για να ξυπνήσεις τη μέση σου, τους οπίσθιους μηριαίους και τους γλουτούς. Απλά ξαπλώνεις ανάσκελα στο χαλί ή σε στρώμα και σηκώνεις ψηλά τη λεκάνη. Μείνε για 3 δευτερόλεπτα σε αυτή την θέση. Κάνε 30 επαναλήψεις.

2. ΚΟΜΠΡΑ

3 ασκήσεις που θα γίνουν η φυσική καφεΐνη σου κάθε πρωί
ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΕΛΛΗΣ

Μια κλασική κίνηση που τη δουλεύουν πολύ στη γιόγκα. Ξυπνάει τους κοιλιακούς σου και τους ραχιαίους σου. Ξάπλωσε μπρούμυτα και έχοντας τα χέρια κάτω σήκωσε το άνω μέρος της λεκάνης. Μείνε εκεί για 3 δευτερόλεπτα και επέστρεψε στην αρχική θέση. Κάνε 30 επαναλήψεις.

3. BIRD DOG

3 ασκήσεις που θα γίνουν η φυσική καφεΐνη σου κάθε πρωί
ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΕΛΛΗΣ

Συνδυαστική κίνηση που ενεργοποιεί όλο το σώμα. Γονάτισε με τα χέρια κάτω στο πάτωμα και το κορμό ίσιο και σήκωσε ψηλά τεντωμένα αντίθετο χέρι με πόδι. Μείνε εκεί 3 δευτερόλεπτα και επέστρεψε στην αρχική θέση. Κάνε 15 επαναλήψεις για κάθε άκρα.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ