Γιατί το να γυμνάσεις τους γλουτούς δεν είναι μόνο γυναικεία υπόθεση

Αν οι μύες των γλουτών μένουν αγύμναστοι, τότε οι μυϊκές ανισορροπίες στα πόδια θα σε οδηγήσουν σε τραυματισμούς.

Γιατί το να γυμνάσεις τους γλουτούς δεν είναι μόνο γυναικεία υπόθεση
ΑΝΤΡΕΑΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ / TOURETTE PHOTO

Πολλοί άντρες δεν δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στους γλουτούς και στους οπίσθιους μηριαίους (συνήθως αυτοί οι μύες γυμνάζονται πακέτο). Αυτό είναι ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που μπορεί να κάνει κάποιος. Παρακάτω σου παρουσιάζουμε 3 βασικές ασκήσεις που καλό είναι να βάλεις στα προπονητικά σου προγράμματα. Για να τις κάνεις ακόμα πιο αποτελεσματικές, θα πρέπει να έχεις συνεχώς στα πόδια ένα λάστιχο πάνω απο τα γόνατα. Με αυτό τον τρόπο, θα κρατάς συνεχώς ενεργοποιημένους του γλουτούς σου και θα νιώθεις πιο έντονο το κάψιμο εμποδίζοντας επίσης την έξω στροφή των γονάτων και ισχίων που μπορεί να οδηγήσει σε τραυματισμούς.

ΑΣΚΗΣΗ 1: ΑΝΥΨΩΣΗ ΓΛΟΥΤΩΝ

Γιατί το να γυμνάσεις τους γλουτούς δεν είναι μόνο γυναικεία υπόθεση
ΑΝΤΡΕΑΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ / TOURETTE PHOTO

Κλασική άσκηση η οποία ενεργοποιεί και γυμνάζει γλουτούς και οπίσθιους μηριαίους. Μπορείς να την κάνεις με 2 παραλλαγές είτε με τα πόδια στο πάτωμα είτε με τα πόδια σε ύψωμα όπως πχ. σε ελβετική μπάλα.

ΑΣΚΗΣΗ 2: ΑΠΑΓΩΓΗ ΠΟΔΙΩΝ

Γιατί το να γυμνάσεις τους γλουτούς δεν είναι μόνο γυναικεία υπόθεση
ΑΝΤΡΕΑΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ / TOURETTE PHOTO

Ουσιαστικά προσπαθείς να ανοίξεις τα γόνατα, ενώ τα λάστιχα σε εμποδίζουν. Θα νιώσεις το πλαϊνό μέρος των γλουτών να καίγεται. Όσο πιο πολύ αντέχεις, τόσο καλύτερα.

ΑΣΚΗΣΗ 3: ΑΡΣΕΙΣ ΘΑΝΑΤΟΥ

Γιατί το να γυμνάσεις τους γλουτούς δεν είναι μόνο γυναικεία υπόθεση
ΑΝΤΡΕΑΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ / TOURETTE PHOTO

Η κλασικότερη άσκηση και η πιο αποτελεσματική. Έχει όμως και ένα μειονέκτημα. Θέλει πολλή προσοχή στην τεχνική της εκτέλεσης διότι αν δεν την κάνεις σωστά, ίσως τραυματίσεις την μέση σου. Στην αρχή εκτέλεσε την άσκηση μόνο με το βάρος της μπάρας και όσο την μαθαίνεις ανέβαζε τα κιλά.

Ευχαριστούμε για τη φιλοξενία το Studio Γυμναστικής, MELTDOWN FITNESS HOUSE (Λεωφόρος Κύπρου 172, Αργυρούπολη, τηλ:6944691723).

Αν θες να μάθεις καινούργιες ασκήσεις και να αναβαθμίσεις την προπόνηση σου, βρες τον Βαγγέλη Πολυμερόπουλο στο Instagram @vpolimero.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ