Η πολύ σκληρή προπόνηση του Αντρέ Ντράμοντ που εξαΰλωσε το λίπος του

Ο Αντρέ Ντράμοντ είναι ένας από τους πέντε πιο πολύτιμους παίκτες του ΝΒΑ μετά από τα 12 πρώτα ματς του με τους Πίστονς. Υπάρχει λόγος πίσω από τη μεταμόεφωση.

Ο Αντρέ Ντράμοντ είναι φέτος αγνώριστος και αυτό βγαίνει προς τη στατιστική του
Ο Αντρέ Ντράμοντ είναι φέτος αγνώριστος και αυτό βγαίνει προς τη στατιστική του DARRON CUMMINGS

Μπορεί η μέχρι τώρα πορεία των Detroit Pistons να είναι μέτρια αλλά υπάρχει ένας παίκτης στο ρόστερ τους που είναι ο κυρίαρχος μέσα στη ρακέτα, σε όλο το NBA. O Αντρέ Ντράμοντ πάντα ήταν ένα καλός, δυνατός και υπολογίσιμος σέντερ. Φέτος όμως έχει ανέβει επίπεδο και έχει εκτινάξει στα ύψη τις επιδόσεις του. Στα fantasy basketball games που κατατάσσουν τους παίκτες ανάλογα με τα στατιστικά τους είναι νούμερο 2 σε όλο το NBA.

Πάρε μια βαθιά ανάσα και διάβασε τους μέσους όρους του: 19.9 πόντοι ανά ματς, 16.8 ριμπάουντ, 55.7% ευστοχία εντός πεδιάς, 3.1 ασίστ, 2.2 τάπες και 1.8 κλεψίματα. Θηριώδης! Το αποτέλεσμα που βλέπουμε στο παρκέ έχει και εξήγηση και αυτή είναι η σκληρή προπόνηση που ακολουθεί τα τελευταία δύο χρόνια. Αυτή τον έκανε να χάσει 10 κιλά λίπος και να αυξήσει τη μυϊκή του μάζα. Τα πιο βασικά στοιχεία όμως που πρόσθεσε είναι η έκρηξη και τα γρήγορα πόδια. Ειδικά στην offseason, προπονείται στο γυμναστήριο 3-4 ώρες σχεδόν κάθε μέρα.

Παρακάτω μπορείς να πάρεις ένα δείγμα απο τις ασκήσεις που έχει στο πρόγραμμα του. Δοκίμασε να εκτελέσεις κάποιες ασκήσεις του και θα δεις το λόγο που κατάφερε να εκτοξευτεί αγωνιστικά.

1. MEDICINE BALL THROWS

2. DEADLIFTS

3. BOX JUMPS

4. JUMPS WEIGHTED SQUATS

5. SLED PUSH

6. BURPEE PULL UP

7. DYNAMIC BENT OVER ROW

8. PUSH PRESS

Αν θες να μάθεις καινούργιες ασκήσεις και να αναβαθμίσεις την προπόνηση σου, βρες τον Βαγγέλη Πολυμερόπουλο στο Instagram @vpolimero.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ