I love... Euroleague TV

I love... Euroleague TV
Εχουν περάσει 16 με 18 χρόνια από την εποχή που οι Πέμπτες της καθημερινότητάς μας ήταν γεμάτες μπάσκετ. Οι μάχες του αυτοκράτορα του ελληνικού μπάσκετ Αρη με τις μεγάλες δυνάμεις του ευρωπαϊκού μπάσκετ όπως ήταν η μεγάλη Γιουγκοπλάστικα, η Μπαρτσελόνα, η Τρέισερ Μιλάνου καθήλωναν το ελληνικό φίλαθλο κοινό μπροστά από τις μικρές οθόνες και έκαναν τα θέατρα να …αργούν.

Στην συνέχεια τη θέση του Αρη πήρε ο ΠΑΟΚ, ο Ολυμπιακός, ο Παναθηναϊκός, η ΑΕΚ, η διοργάνωση μετονομάστηκε από ευρωπαϊκό πρωτάθλημα σε Ευρωλίγκα ενώ η τηλεοπτική προβολή της έφτασε στα όρια της υπερβολής. Το γεγονός αυτό είχε ως συνέπεια τον κορεσμό και τη πτώση της τηλεθέασης ιδιαίτερα με την κατάκτηση της Ευρωλίγκα από Παναθηναϊκό και Ολυμπιακό.

Τα δύο τελευταία χρόνια βέβαια οι φίλοι του μπάσκετ στην Ελλάδα βίωναν μία πολύ άσχημη εμπειρία, αυτή της μη τηλεοπτικής κάλυψης των αγώνων της Ευρωλίγκα από ελληνικό τηλεοπτικό δίκτυο. Οι φίλοι του μπάσκετ, κυρίως αυτοί που διαμένουν μόνιμα στην επαρχία, έχασαν την επαφή τους με την κορυφαία διασυλλογική διοργάνωση και αναγκαστικά γύρισαν πίσω στη …ρομαντική εποχή του ραδιοφώνου. Και όλα αυτά ενώ η Ευρωλίγκα της ULEB, παρά τα οργανωτικά της προβλήματα και την κόντρα της με την FIBA EUROPE, κέρδιζε την εμπιστοσύνη των ευρωπαίων μπασκετόφιλων, των μεγάλων ομάδων της Γηραιάς Ηπείρου αλλά και των τηλεοπτικών καναλιών.

Η επανοδός της λοιπόν στις ελληνικές τηλεοπτικές οθόνες μόνο θετικό αντίκτυπο μπορεί να έχει στο ελληνικό μπάσκετ. Το συνδρομητικό κανάλι δίνει την ευκαιρία στους Ελληνες φιλάθλους να απολαύσουν μπάσκετ υψηλού επιπέδου και να αποκαταστήσουν εν μέρει την επαφή τους με το άλλοτε αγαπημένο τους άθλημα. Βέβαια ουδείς μπορεί να ισχυριστεί ότι η Ευρωλίγκα έχει την αστραφτερή λάμψη του Τσάμπιονς Λιγκ ή το καταπληκτικό μάρκετινγκ του ΝΒΑ, πρόκειται όμως για μία διοργάνωση που όμοιά της δεν υπάρχει στην Ευρώπη.

Πλέον οι ελληνικές ομάδες (φέτος ο Παναθηναϊκός και η ΑΕΚ του χρόνου και κάποιες άλλες) έχουν την δυνατότητα να ξανακερδίσουν φίλους και να ανακτήσουν το χαμένο τους γόητρο μετά από μία «μαύρη» τηλεοπτικά εποχή. Η προβολή των προσπαθειών τους από την τηλεόραση, έστω και τη συνδρομητική, αποτελεί μονόδρομο για την άνοδο της δημοτικότητας του αθλήματος. Μόνο έτσι θα επιστρέψουμε, αν αυτό είναι δυνατόν βέβαια, στις χρυσές εποχές των αρχών της δεκαετίας του 90 όταν το μπάσκετ έμπαινε σε κάθε ελληνικό σπίτι.

24MEDIA NETWORK