5 tips για να ιδρώνεις λιγότερο

Τα 5 καλύτερα αποσμητικά της αγοράς, που θα σε βοηθήσουν να τα καταφέρεις.

President Barack Obama wipes sweat from his face during a campaign event at Iowa State University, Tuesday, Aug. 28, 2012, in Ames, Iowa. (AP Photo/Pablo Martinez Monsivais)
AP

Είναι που η θερμοκρασία έχει ανέβει αισθητά, που αγχώνεσαι, που τρέχεις, που πας γυμναστήριο, που ζεις 'φάσεις' που σου προκαλούν μια φούντωση, μια φλόγα, που συνεχώς κινείσαι και μαζί κυλά ο ιδρώτας στο κορμί σου.

Κι ενώ κάποτε το να ιδρώνεις τη φανέλα εθεωρείτο brutal και sexy, πλέον τα κορίτσια- όλες εμείς δηλαδή- προτιμούμε ξεκάθαρα τα πιο καθαρά αγόρια. Δεν είναι μόνο θέμα αισθητικής, είναι θέμα καθαριότητας και αρχοντιάς. Το να μυρίζεις όμορφα και να περιορίσεις τον ιδρώτα είναι τα ζητούμενα.

Πώς θα πετύχεις και τα δύο; Παρακάτω, βρήκαμε για εσένα μερικά πολύτιμα tips και συμμάχους στον αγώνα σου κατά του ιδρώτα.

Διάλεξε το σωστό σύμμαχο (αποσμητικό ή αντιιδρωτικό)

Το αποσμητικό είναι το μυστικό για να ιδρώνεις λιγότερο και να μυρίζεις καλύτερα, τέσσερις εποχές, δώδεκα μήνες το χρόνο, πόσο μάλλον τώρα που καλοκαιριάζει. Είτε σε μορφή spray, είτε roll-on, είτε stick, βρες τη μορφή αποσμητικού που σε βολεύει και ψάξε για το αγαπημένο σου άρωμα, αυτό που θα αισθανθείς πως σε τονώνει καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας. Παράλληλα, αυτό που πρέπει να ξέρεις είναι πως τα αποσμητικά νέας τεχνολογίας ελέγχουν απόλυτα την εφίδρωση, διατηρούν τον ιδρώτα άοσμο και δρουν αποτελεσματικά για πολλές ώρες αφού τα εφαρμόσεις στην επιδερμίδα σου.

Αν ιδρώνεις πολύ και αντιμετωπίζεις πρόβλημα κακοσμίας, προτίμησε τα αποσμητικά σε στικ και roll-on λόγω της μεγαλύτερης ποσότητας που αφήνουν όταν απλώνονται στην επιδερμίδα ή αντιιδρωτικά. Κι αν αναρωτιέσαι ποια είναι η μεγαλύτερη διαφορά μεταξύ αποσμητικών και αντιιδρωτικών, σημείωσε πως τα πρώτα καταπολεμούν τα βακτήρια που προκαλούν την κακοσμία, ενώ τα δεύτερα (βλέπε αντιιδρωτικά) περιέχουν ουσίες που καταπολεμούν την εφίδρωση, συνήθως άλατα αλουμινίου, που ελαττώνουν την έκκριση ιδρώτα από τους ιδρωτοποιούς αδένες σφραγίζοντας προσωρινά, την εξωτερική επιφάνεια των ιδρωτοποιών πόρων.

Σου βάζω δύσκολα; Παρακάτω θα βρεις τα 5 καλύτερα αποσμητικά της αγοράς.

Nivea Men Dry Impact Spray

Το αποσμητικό της Nivea
Το αποσμητικό της Nivea

Axe Collision Αποσμητικό Σώματος

Το αποσμητικό της Axe
Το αποσμητικό της Axe

Vichy Homme Deodorant κατά του ιδρώτα

To αποσμητικό της Vichy
To αποσμητικό της Vichy

Noxzema Invisible ΗΙΜ

Το αποσμητικό της Noxzema
Το αποσμητικό της Noxzema

Kielh's Βody Fuel Antiperspirant & Deodorant

To αποσμητικό της BodyFuel
To αποσμητικό της BodyFuel

Άπλωσε το τη σωστή ώρα

Μπορεί να σου ακούγεται τελείως γυναικεία γνώση, όμως εγώ οφείλω να σε ενημερώσω πως πρέπει να εφαρμόζεις το αποσμητικό σου σε καθαρή και στεγνή επιδερμίδα, αμέσως μετά το μπάνιο. Παράλληλα, τελευταίες έρευνες έχουν δείξει πως η καταλληλότερη ώρα να εφαρμόζεις το αντιιδρωτικό είναι το βράδυ, πριν κοιμηθείς, γιατί τότε το δέρμα είναι πιο στεγνό από οποιαδήποτε άλλη ώρα της ημέρας και επιτρέπει στη σύνθεσή του να εισβάλλει στους ιδρωτοποιούς αδένες, αποτρέποντας τη μελλοντική εφίδρωση την επόμενη μέρα.

Επίλεξε το σωστό outfit

Ξεκινάμε από μέσα προς τα έξω. Θα σου πρότεινα να επιλέγεις βαμβακερά εσώρουχα και κατ' επέκταση ρούχα, αποφεύγοντας τα συνθετικά ιδιαίτερα όταν η θερμοκρασία χτυπάει κόκκινο. Ξέρω σου ακούγεται αστείο, αλλά ισχύει. Plus, τα συνθετικά υφάσματα προκαλούν εντονότερη εφίδρωση, συμβάλλοντας αφετέρου ακόμη και στην κακοσμία. Μήπως κάτι ήξερε ο πατέρας σου που φόραγε τη λευκή βαμβακερή- με λεπτή ράντα δε- φανέλα; Γι αυτό το λόγο, προτίμησε τα πιο φαρδιά πουκάμισα ή μπλούζες και άσε τα κολλητά μπλουζάκια του Ronaldo για τις πιο δροσερές μέρες.

Πρόσεξε τι τρως

Δεν είσαι εσύ, αλλά η διατροφή σου. Υπάρχουν μερικές τροφές που θεωρούνται υπεύθυνες για την κοκοσμία του σώματος. Για παράδειγμα σίγουρα θα έχεις προσέξει πως όταν τρως κάτι πικάντικο ή καυτερό, μια κάποια μεγαλύτερη εφίδρωση την αισθάνεσαι. Μέσα στη λίστα με τις συγκεκριμένες τροφές συμπεριλαμβάνονται τα μπαχαρικά όπως το κάρυ ή το κύμινο, το κρεμμύδι, το σκόρδο αλλά και λαχανικά όπως το μπρόκολο ή το κουνουπίδι. Γι' αυτό το λόγο, ειδικά τις μεσημεριανές ώρες που η θερμοκρασία είναι στα υψηλότερα επίπεδα, προτίμησε πιο ελαφριά γεύματα και τροφές που σε ενυδατώσουν και θα σε κρατήσουν cool.

Το αυτονόητο aka το πρωινό μπάνιο

Τι καλύτερο από το να ξεκινήσεις την ημέρα σου με ένα δροσερό ντους; Εκτός από αναζωογόνηση και καθαρισμό της επιδερμίδας σου, θα σε βοηθήσει να μειώσεις τη θερμοκρασία του σώματος που έχει ως αποτέλεσμα μείωση της εφίδρωσης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ