Το σκριν της adidas στον Χάρντεν για να σιωπήσει τους επικριτές

Η -ας πούμε- ΚΕΔ του ΝΒΑ μελέτησε όσα κάνει ο Τζέιμς Χάρντεν και κατέληξε ότι δεν πρόκειται για βήματα. Η adidas πήρε την ασίστ και έδωσε στο 'μούσι' το πεδίο για να απαντήσει σε όσους τον βρίζουν.

H Adidas ρωτάει 'αν μπορούσες να επιλέξεις μεταξύ του να είσαι κατανοητός ή αξέχαστος, τι θα διάλεγες;'.
H Adidas ρωτάει 'αν μπορούσες να επιλέξεις μεταξύ του να είσαι κατανοητός ή αξέχαστος, τι θα διάλεγες;'. AP PHOTO/MARCO GARCIA

O Tζέιμς Χάρντεν έχει ακούσει τα πάντα, για τον τρόπο που έχει 'πατεντάρει', προκειμένου να είναι ο κορυφαίος σκόρερ όλων, στο ΝΒΑ. Δεν ξέρω αν θυμάσαι, αλλά πέρυσι έδινε 36.1 πόντους, ανά ματς, με τον δεύτερο Πολ Τζορτζ να 'χει 28 και τον τρίτο Γιάννη Αντετοκούνμπο από 27.7. Το 'μούσι' είχε το δεύτερο μεγαλύτερο χρόνο συμμετοχής (υπολειπόνταν ένα δευτερόλεπτο των Μπράντλι Μπιλ και Πολ Τζορτζ, οι οποίοι έπαιζαν για 36.9'' κατά μ.ο.), ενώ είχε το μεγαλύτερο usage%: από τα χέρια του ολοκληρώνονταν το 39.5% των plays των Ρόκετς, με τον -δεύτερο- Τζόελ Εμπίντ να αναλαμβάνει το 32.4% των Σίξερς. Τη βλέπεις τη διαφορά. Τέλος πάντων. Το θέμα μας είναι άλλο.

Ο σταρ του Χιούστον έγινε θέμα στο τελευταίο training camp των διαιτητών του ΝΒΑ, όπου μεταξύ άλλων μελετήθηκε το step back και αν είναι τελικά, step step back (δηλαδή, βήματα) ή όχι. Οι ειδικοί ανέλυσαν όλες τις φάσεις και κατέληξαν στο ότι στην συντριπτική πλειοψηφία, ο Χάρντεν δεν κάνει βήματα. Η adidas πήρε την ασίστ και έκανε το συγκεκριμένο θέμα αντικείμενο της τελευταίας διαφήμισης του παίκτη της.

Ο τίτλος είναι 'ποιος έχει ανάγκη να γίνεται κατανοητός, όταν μπορεί να γίνει αξέχαστος'.Απολαύστε.

Στο video ακούγονται φωνές σχολιαστών να λένε πως 'ο Τζέιμς Χάρντεν είναι διαφορετικός', ότι αυτό που παίζει δεν είναι μπάσκετ και ο τύπος που 'χει αναλάβει το voice over του διαφημιστικού εξηγεί ότι σε όλα είναι διαφορετικός (από το παιχνίδι και την εμφάνιση, έως το step back όπου όπως σημειώνεται 'παραείναι διαφορετικό).

"Αν το να είσαι ο καλύτερος σκόρερ όλων των εποχών σε κάνει διαφορετικό, τότε ισχύει και αυτό για τον Τζέιμς. Και κάνει κάποιους ανθρώπους έξαλλους. Δεν το καταλαβαίνουν. Δεν τρέχει τίποτα. Γιατί τι θα προτιμούσες να είσαι; Κατανοητός; Ή αξέχαστος;". Εκεί εμφανίζεται το Free to create και ο Χάρντεν που κάνει το cut.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ