X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Ο Γκριεζμάν ταξίδεψε στο χρόνο με τη νέα, προβληματική, εμφάνιση της Μπαρτσελόνα

Οι παραδοσιακές ρίγες επέστρεψαν στις φανέλες αντανακλώντας το παρελθόν της Μπαρτσελόνα, 'επιχρισμένες' με το χρυσό από τη δεκαετία του 1920. Η κόμη του Αντουάν Γκριεζμάν παρέπεμπε σε Γάλλο πρίγκιπα μιας άλλης εποχής.

Ο Αντουάν Γκριεζμάν στον πιο πρόσφατο από τους αγώνες της Μπαρτσελόνα, με αντίπαλο τη Βαγιαδολίδ AP PHOTO/MANU FERNANDEZ

Η κυκλοφορία της νέας φανέλας των εντός έδρας αγώνων της Μπαρτσελόνα συνάντησε ποικίλες αντιδράσεις. Πρωτευόντως για την 'τσουχτερή' τιμή της, διότι η αυθεντική, αυτή που θα φορούν στα παιχνίδια οι ποδοσφαιριστές των 'μπλαουγκράνα', έχει τιμολογηθεί στα 139.99 ευρώ!

Η υποδεέστερη ποιοτικά, αυτή που προορίζεται για τις πλατιές μάζες των φανς ως αποτέλεσμα άλλης επεξεργασίας υλικών, δεν πρόκειται να κοστίζει περισσότερα από 89.99 ευρώ (σε καμία περίπτωση λίγα), αλλά προς το παρόν δεν είναι διαθέσιμη, είτε μέσω διαδικτύου είτε στα παραδοσιακά καταστήματα, εξαιτίας ενός τεχνικού προβλήματος (στην παραγωγή και στη διανομή του προϊόντος) - όπως ενημέρωσε την Τρίτη το κλαμπ της Καταλονίας. Μια συνθήκη μάλιστα που, σύμφωνα με τους Financial Times, έχει προκαλέσει μια αντιδικία με τη Nike. Συνολικά η Μπαρτσελόνα αξιώνει περισσότερα από 15 ως 20 εκατομμύρια ως αποζημίωση για την εμπορική και οικονομική βλάβη που έχει υποστεί από το προβληματικό υλικό, καθώς τα χρώματα έχαναν τη λάμψη τους και ξέβαφαν μετά το πλύσιμο, και την καθυστέρηση που προέκυψε αναπόφευκτα.

Ανεξαρτήτως τιμής πάντως, η φρέσκια εκδοχή της εμφάνισης της Μπαρτσελόνα είναι αυτή της τελευταίας 5ετίας που παραπέμπει πιο πολύ από κάθε προηγούμενη στις πατροπαράδοτες ρίζες της. Οι κάθετες χοντρές ρίγες προτιμήθηκαν από τις παράλληλες λωρίδες, τ' ακανόνιστα σχήματα ή τα γεωμετρικά μοτίβα που κοσμούσαν από το 2015 τις φανέλες και 'γεννούσαν' μια αναστάτωση στο μάτι. Θα δει, φυσικά, κανείς πως η φανέλα είναι παρόμοια με την αντίστοιχη της σεζόν του 2010-11, στο φινάλε της οποίας οι 'μπλαουγκράνα' κατέκτησαν το πρωτάθλημα με 30 νίκες και το Champions League χάρη στο 3-1 επί της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ. Γούρικη αν μη τι άλλο.

Συγκριτικά μ' εκείνη βέβαια έχουν σκουρύνει τα δύο βασικά χρώματα (κόκκινο-μπλε), ενώ η προσθήκη της χρυσής λεπτομέρειας μεταξύ των κάθετων ριγών ράφτηκε ως έξτρα στοιχείο προκειμένου να υμνηθεί η ομάδα της δεκαετίας του 1920, η οποία είχε θέσει τις βάσεις για τη μελλοντική επιτυχία και την πληθώρα των τίτλων που γέμισαν την τροπαιοθήκη του συλλόγου, με απαρχή αυτόν της ενοποιημένης λίγκας το 1929.

Όλα αυτά παράλληλα με το χρυσοκίτρινο κολάρο στη στρογγυλή λαιμόκοψη.

Εκ του αποτελέσματος αποδείχθηκε πως ο πιο ταιριαστός γι' αυτό το time travel στο παρελθόν ήταν ο Αντουάν Γκριεζμάν. Ο 29χρονος επιθετικός έλυσε τον κότσο του, άφησε την πλούσια χαίτη του να πέσει ανάλαφρα στους ώμους, περιποιήθηκε στην εντέλεια το σύνολο των 'φουσκωμένων' μαλλιών του, χωρίς τις πολλές μπούκλες ή τα αξεσουάρ (κορδέλες, κλπ), και εμφανίστηκε στη φωτογράφιση για τις ανάγκες του λανσαρίσματος ως ένας άλλος ιππότης. Ένα πριγκιπόπουλο μιας άλλης εποχής, είτε της Γαλλικής Επανάστασης και του ρομαντισμού, με καταγωγή από το Μακόν, εκεί στα κεντρικά της πατρίδας του. Των προηγούμενων αιώνων, αναμφίβολα.

Το παρατήρησαν κι άλλοι, πολλοί.

Κάποιος τρίτος τον παρομοίασε με αρχαίο Έλληνα θεό.

Ο τρόπος που ποζάρει, δε, μπροστά στο φακό ο Γάλλος δεν απέχει πολύ, σχεδόν καθόλου, από την ακριβή στάση εκείνων των μοντέλων που στέκονταν απέναντι από τον καμβά διάσημων ζωγράφων αλλοτινών χρόνων και κατέληγαν σε διαχρονικές προσωπογραφίες. Τουλάχιστον ο ίδιος δεν ξεβάφει.