Η Nike Football παρουσίασε την ταινία κινουμένων σχεδίων "The Last Game"

Τη Δευτέρα, η Nike Football αποκάλυψε το τρίτο μέρος της καμπάνιας #riskeverything. Πρόκειται για το "The Last Game", την πεντάλεπτη ταινία κινουμένων σχεδίων στην οποία πρωταγωνιστούν μερικοί από τους καλύτερους ποδοσφαιριστές του κόσμου και αναλαμβάνουν ως αποστολή να σώσουν το ποδόσφαιρο από τα χέρια ενός μοχθηρού εγκεφάλου, του επονομαζόμενου Επιστήμονα.

Η Nike Football παρουσίασε την ταινία κινουμένων σχεδίων "The Last Game"

Ο Επιστήμονας -μια ιδιοφυΐα με μειλίχιο και ήπιο χαρακτήρα- μελετά το παιχνίδι εδώ και χρόνια και απορρίπτει τα τολμηρά ρίσκα που αναλαμβάνουν στο γήπεδο οι χαρακτήρες του Cristiano Ronaldo, του Zlatan Ibrahimovic και του Neymar Jr. Η έρευνά του, σύμφωνα με την οποία τα ανάποδα ψαλίδια του Ibrahimovic έχουν ποσοστό αποτυχίας 76%, τον οδηγεί στη δημιουργία των Κλώνων, ρομπότ που έχουν προγραμματιστεί για να απομακρύνουν κάθε ανάληψη ρίσκου και να εστιάζουν μόνο στην αποτελεσματικότητα, τη λήψη αποφάσεων και τα αποτελέσματα.

"Με την ταινία "The Last Game" θέλουμε να δείξουμε στον κόσμο ότι η Nike, όπως και κάθε αληθινός λάτρης του ποδοσφαίρου, πιστεύει πως το παιχνίδι θα πρέπει να χαρακτηρίζεται από ευφυΐα, τόλμη και θάρρος. Η απόκτηση αυτοπεποίθησης που οδηγεί τους παίκτες στο να αναλαμβάνουν ρίσκα είναι άκρως σημαντική στο ποδόσφαιρο. Φανταστείτε ένα κόσμο χωρίς την ευφυΐα του Cristiano Ronaldo, τα ακροβατικά του Zlatan ή τα μαγικά του Neymar", δήλωσε ο Davide Grasso, Nike’s Chief Marketing Officer.

Η Nike Football παρουσίασε την ταινία κινουμένων σχεδίων "The Last Game"

Μετά την πρώτη σκηνή, όπου ο Επιστήμονας συστήνει τους Κλώνους, παρακολουθούμε την αδιάφορη αντίδραση που έχει ο κόσμος στον τρόπο με το οποίο αυτοί παίζουν ποδόσφαιρο. Το ευφυές ποδόσφαιρο παύει να υπάρχει και το παιχνίδι σχεδόν εξαφανίζεται. Και ενώ οι πραγματικοί παίκτες ζουν τώρα μια "φυσιολογική" ζωή, ο Βραζιλιάνος θρύλος Ronaldo (Το Φαινόμενο - el Fenómeno) αποφασίζει ότι δεν πάει άλλο και αναλαμβάνει ως αποστολή να ξαναζωντανέψει το παιχνίδι και να επαναφέρει το έξυπνο ποδόσφαιρο με την ανασυγκροτημένη ομάδα, που αποτελείται από τους πιο λαμπρούς παίκτες του κόσμου.

Σώζει τον αποκαρδιωμένο Zlatan που πουλάει βιβλία σε ένα κιόσκι έξω απ' το γήπεδο, αφήνοντας πίσω του αντίτυπα του βιβλίου του I AM ZLATAN. Τον Cristiano Ronaldo, που έχει καταδικαστεί να ζει ως κούκλα βιτρίνας, απαγάγει ο συνονόματός του από το κατάστημα SPORT-U-GAL. Η αγροτική ζωή του Iniesta παίρνει τέλος μέχρι να πει Magista. Η καινούρια καριέρα του Neymar και του David Luiz ως κομμωτές σταματά όταν Το Φαινόμενο τους αρπάζει, ενώ η εργασία του Wayne Rooney ως ψαράς διακόπτεται όταν κάποιος τον αρπάζει και τον βάζει σε ένα φορτηγάκι.

Η Nike Football παρουσίασε την ταινία κινουμένων σχεδίων "The Last Game"

Αφού τους συγκεντρώνει όλους, Το Φαινόμενο καταφέρνει να πείσει τους επιφυλακτικούς παίκτες μιλώντας τους με πάθος για τη νίκη που πρέπει να πετύχουν κατά των Κλώνων. Για να εξαλείψει ρίσκο τυχόν αμφιβολίες, ο Βραζιλιάνος μύθος τους θυμίζει μερικές από τις μεγαλύτερες στιγμές τους, ενώ αυτοί ανεβαίνουν τα σκαλιά μιας μυστικής τοποθεσίας.

Η προσοχή του κόσμου στρέφεται στην αναμέτρηση μεταξύ Παικτών και Κλώνων, αφού αυτή πρόκειται να καθορίσει το μέλλον του ποδοσφαίρου.

"Τα τελευταία 90 δευτερόλεπτα της ταινίας "The Last Game" αποδεικνύουν, χωρίς αμφιβολία, ότι το ευφυές ποδόσφαιρο θα πρέπει να είναι το μοναδικό είδος ποδοσφαίρου -ευφυές, δημιουργικό και γεμάτο ρίσκο. Με αυτό έχει να κάνει και η καμπάνια #riskeverything", συμπλήρωσε ο Grasso.

Η ταινία "The Last Game" δημιουργήθηκε από τη Nike, σε συνεργασία με τη Wieden + Kennedy και την Passion Pictures και μπορείτε να τη δείτε εδώ.

Για επιπλέον φωτογραφικό υλικό μπείτε εδώ.

Παρακολουθήστε και τη σελίδα στο Facebook για να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα της Nike!

News 24/7

24MEDIA NETWORK