ΑΕΛ-ΠΑΟΚ: Πινακάς ζωγραφικής με Βαρέλα και Ίνγκασον

Το πέναλτι-γκολ του Βιεϊρίνια στην τελευταία φάση της αναμέτρησης στο Αλκαζάρ έδωσε έναν βαθμό στον ΠΑΟΚ, αλλά σίγουρα δεν ισοφάρισε την ομορφιά του τέρματος που πέτυχε ο Πινακάς, 'ζωγραφίζοντας' κατά σειρά τους Βαρέλα, Ίνγκασον και Πασχαλάκη.

Ο Πινακάς πανηγυρίζει το τέρμα που σκόραρε για λογαριασμό της ΑΕΛ στο 1-1 με τον ΠΑΟΚ στο Αλκαζάρ, για την 14η αγ. της Super League Interwetten | 03/01/2021
Ο Πινακάς πανηγυρίζει το τέρμα που σκόραρε για λογαριασμό της ΑΕΛ στο 1-1 με τον ΠΑΟΚ στο Αλκαζάρ, για την 14η αγ. της Super League Interwetten | 03/01/2021 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΑΝΤΩΝΗΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ / EUROKINISSI

Ίσως το σενάριο νίκης να υπέγραφε μια υπερβολή στο πλάνο της ΑΕΛ για την αναμέτρηση με τον ΠΑΟΚ στο Αλκαζάρ. Σίγουρα πάντως δεν ήταν μέρος των σχεδίων του 'Δικεφάλου' η απώλεια βαθμών κατά την επίσκεψη του στον θεσσαλικό κάμπο. Αν κάποιος διάβαζε τα αποτελέσματα της στατιστικής δίχως να γνωρίζει την τελική έκβαση της αναμέτρησης, θα πόνταρε στο ενδεχόμενο της επικράτησης των φιλοξενούμενων.

Εντούτοις, οι πανηγυρισμοί τους στην τελευταία φάση του αγώνα δεν ήταν τίποτε παραπάνω από τον έναν βαθμό της ισοφάρισης ενός γκολ που είχε προηγηθεί και που σπάνια βλέπουμε στα ελληνικά γήπεδα. Πολύ περισσότερο όταν έρχεται από τα πόδια ενός Έλληνα ποδοσφαιριστή. Ένα γκολ που θα μπορούσε να είναι μέρος των highlights κάποιου εκ των κορυφαίων παικτών στον κόσμο. Χωρίς υπερβολή.

Ο ΠΑΟΚ είχε την πρωτοβουλία των κινήσεων από το πρώτο λεπτό. Κυκλοφορούσε τη μπάλα, την έβαζε στην περιοχή, δημιουργούσε συνθήκες για γκολ αλλά υστερούσε στην τελική απόφαση και τις σωστές εκτελέσεις. Το ποσοστό κατοχής μπάλας έφτανε στο 68% για την ομάδα του Γκαρσία, που ολοκλήρωσε την προσπάθεια της με 17 τελικές (11 στον στόχο) και 12 κερδισμένα κόρνερ. Η ΑΕΛ προσπαθούσε να κρατήσει χαμηλά το τέμπο και να κλείσει τους χώρους, ελπίζοντας να βρει ένα λάθος του αντιπάλου για να απειλήσει στην κόντρα ή με κάποια στημένη φάση.

Ο Μιχαήλ με τον Νάγκι ήταν πρώτοι μεταξύ ίσων στην άμυνα των 'βυσσινί', ο ΠΑΟΚ φόρτωνε με άγχος όσο δεν έβρισκε τον τρόπο να μετουσιώσει σε κάτι χειροπιαστό την ανωτερότητα του στο γήπεδο. Το ματς κυλούσε χωρίς σκορ, όταν ο Γιάννης Τάτσης αποφάσισε να παρέμβει από τον πάγκο.

Η πρώτη κίνηση αφορούσε την είσοδο του Πλατέλλα στο 53', η δεύτερη ήταν αυτή που... έβγαλε είδηση. Γκοτζαμανίδης και Γλυνός ήταν ήδη δίπλα στον τέταρτο διαιτητή περιμένοντας την διακοπή του αγώνα για να πάρουν τις θέσεις των Μιλοσάβλιεβιτς και Πινακά αντίστοιχα. Η διακοπή αυτή ήρθε αλλά εν μέσω πανηγυρισμών, που μετέθεσαν την είσοδο του δεύτερου στο ματς κατά περίπου 15 λεπτά. Ήταν η στιγμή που ο Πινακάς έγιναν κάτοχος της μπάλας έξω από την περιοχή του ΠΑΟΚ. 'Άδειασε' πρώτα τον Βαρέλα, έκανε τούνελ τον Ίνγκασον στη συνέχεια και έβαλε σε... πίνακα ζωγραφικής τους στόπερ του 'Δικεφάλου' πριν σκάψει τη μπάλα στην έξοδο του Πασχαλάκη για το 1-0 στο Αλκαζάρ! Υπέροχο τέρμα, από αυτά που συνήθως παρακολουθούμε στα μεγάλα πρωταθλήματα της Ευρώπης.

Ο Γκαρσία πέρασε στο ματς τους Σβαμπ και Τσόλακ στην προσπάθεια της ισοφάρισης, που ήρθε με εύστοχη εκτέλεση πέναλτι του Βιεϊρίνια στην τελευταία ουσιαστικά φάση της αναμέτρησης. Με το τελικό 1-1 στο Αλκαζάρ να έχει διπλή ανάγνωση για κάθε ομάδα, αλλά δεδομένα να στοιχίζει μέτρα στον ΠΑΟΚ στην κούρσα της κορυφής...


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

24MEDIA NETWORK