Απάντηση Πηλαδάκη για το γήπεδο
Απάντηση στην ανακοίνωση της Δευτέρας (18/9) του ΥΠΕΧΩΔΕ έδωσε ο Κώστας Πηλαδάκης. Ο μεγαλομέτοχος της ΑΕΛ απαντά στην τοποθέτηση του αρμοδίου υπουργείου, ότι η καθυστέρηση της έναρξης των έργων για την κατασκευή νέου γηπέδου οφείλεται αποκλειστικά στην ίδια.

ΥΠΕΧΩΔΕ έδωσε ο
Κώστας
Πηλαδάκης. Ο μεγαλομέτοχος της
ΑΕΛ απαντά στην τοποθέτηση του αρμοδίου υπουργείου, ότι η καθυστέρηση της έναρξης των έργων για την κατασκευή νέου γηπέδου οφείλεται αποκλειστικά στην ίδια. Αναλυτικά…
“Την απόλυτη ευθύνη της διαδικασίας συμπλήρωσης και προώθησης του φακέλου της κατασκευής του Νέου Γηπέδου έχουν η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού ως ιδιοκτήτης και το Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε., όπως προκύπτει και από τη μεταξύ τους σχετική αλληλογραφία (20.03.2006/Αρ. Πρωτ. 2918 Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε., 23.05.2006 Γ.Γ.Α. και 23.08.2006/Αρ. Πρωτ.3 4776 Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε.), με την αρωγή του Δήμου Λαρισαίων, της Π.Α.Ε. και του Ερασιτεχνικού Σωματείου.
Ό,τι ακριβώς έχω δηλώσει μέχρι σήμερα είναι αληθές και αποδεικνύεται από την επίσημη αλληλογραφία και τα έγγραφα του Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. με τη Γ.Γ.Α. Πιο συγκεκριμένα, με το από 23.08.2006 έγγραφο του Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. ζητήθηκε οριστική βεβαίωση του Δασαρχείου, συνοδευτικό Διάγραμμα Δασαρχείου καθώς και τα διαγράμματα που συνοδεύουν τις αποφάσεις της Ζ Εφορίας Βυζαντινών Αρχαιοτήτων και Νεωτέρων Μνημείων, τα οποία δεν είχαν ζητηθεί με το από 20.03.2006 έγγραφο του Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. Όλα αυτά αποδεικνύουν το γεγονός ότι όσα δήλωσα στη συνέντευξή μου την 02.08.2006 ήσαν απολύτως ακριβή.
Ανακοίνωση με την οποία γνωστοποιείται η έναρξη χορηγικού προγράμματος μα ακόμα μία εταιρία εξέδωσε η ΠΑΕ ΑΕΛ. Αναλυτικά…
“H ΠΑΕ ΑΕΛ 1964 βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να καλωσορίσει στο μεγάλο γκρουπ των χορηγών της ακόμη μία εταιρία μεγάλης δυναμικής με έδρα τη Λάρισα. Η OPEL AUTO TEAM Α.Ε. συμπορεύεται στο πλευρό της ΑΕΛ για την αγωνιστική περίοδο 2006-07 ως χορηγός υποστήριξης.
H εταιρία OPEL AUTO TEAM Α.Ε είναι μέλος του επίσημου δικτύου OPEL από το 1998. Διαθέτει συνολικά 6 καταστήματα, εκ των οποίων τα 4 εδρεύουν στη Θεσσαλία και τα 2 στην Αθήνα, απασχολώντας συνολικά 110 εργαζόμενους. Ανήκει στον «Όμιλο Εταιριών Σφακιανάκη», ο οποίος εκτός της OPEL έχει στο δυναμικό της τις ακόλουθες εταιρίες: SUZUKI, CADILLAC, FORD, VOLVO, BMW, φορτηγά DAF, τρακτέρ LANDINI, EXECUTIVE LEASE, NATIONAL ALAMO, SPEEDEX COURIER”.
Όσον αφορά στις περίφημες εμπορικές χρήσεις, τα δήθεν ιδιωτικά μου συμφέροντα και την πολιτική ισονομίας με τα άλλα σωματεία, η θέση μου ήταν και παραμένει ξεκάθαρη. Καταρχάς συμφωνούμε με όσες ρυθμίσεις έχουν γίνει για τα άλλα σωματεία έως σήμερα και τις επικροτούμε. Επικουρικά αναφέρουμε ότι στους Ολυμπιακό, Παναθηναϊκό και ΑΕΚ δόθηκαν τόσες εμπορικές χρήσεις, όσες απαιτούνται για να είναι βιώσιμα τα έργα που υλοποιούν και σίγουρα πολλαπλάσιες από όσες αιτείται η ΑΕΛ
Κλείνοντας, θα ήθελα ο κόσμος της Λάρισας να γνωρίζει ότι αυτή είναι η τελευταία μου ανακοίνωση. Το γήπεδο είναι ιδιοκτησίας της ΓΓΑ, ενώ η ΑΕΛ θα είναι χρήστης του Γηπέδου. Τονίζω, λοιπόν, ότι το Νέο μας Γήπεδο θα παραμείνει για πάντα περιουσία του λαού και δεσμεύομαι ότι θα κατασκευαστεί με όσες εμπορικές χρήσεις, βάσει της αρχής ισονομίας με τις άλλες ΠΑΕ, κρίνει ο Υπουργός ΠΕΧΩΔΕ”.
*** Την Τετάρτη (20/9, 11:30), στις προπονητικές εγκαταστάσεις στα Δένδρα, θα παραχωρήσει ο Γιώργος Δώνης την καθιερωμένη συνέντευξη Τύπου πριν το ματς με τον Ιωνικό.