X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Η Νότιγχαμ είναι η πιο αγαπητή ομάδα στο Ηνωμένο Βασίλειο

Η Mediawroks χρησιμοποίησε τεχνητή νοημοσήνη προκειμένου να αναλύσει τα 1.000 πιο πρόσφατα tweets που αφορούσαν συλλόγους στο Νησί. Τα οποία και αξιολόγησε με βάση τη συναισθηματική αξία ανά ποστ. Τα αποτελέσματα εκπλήσσουν.

O Μάτι Κας πανηγυρίζει ένα τέρμα που πέτυχε στο City Ground για λογαριασμό της Νότιγχαμ Φόρεστ απέναντι στη Ρέντινγκ, στο πλαίσιο της Sky Bet Championship | 22/012020 BRADLEY COLLYER/PA VIA AP

Από τη στιγμή που τα social media κατέκλυσαν τον κόσμο, γέννησαν μια σειρά από μελέτες που αφορούν την αλληλεπίδραση των χρηστών, τον χειρισμό τους και τον τρόπο που χρησιμοποιούνται για την επικοινωνία και την εξωτερίκευση συναισθημάτων. Μια τέτοια έρευνα από την Mediaworks αφορούσε την 'συναισθηματική ανάλυση' 104 επαγγελματικών συλλόγων ποδοσφαίρου σε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο. Και τον τρόπο που μπορεί να συζητηθεί ένα θέμα με θετικό ή αρνητικό τρόπο στα social media.

Πριν από την έναρξη της τρέχουσας αγωνιστικής περιόδου, η Mediawroks χρησιμοποίησε την τεχνολογία ΑΙ προκειμένου να αναλύσει τα 1000 πιο πρόσφατα tweets που αφορούσαν συλλόγους, με βάση τα hashtags που χρησιμοποίησαν οι χρήστες.

Η αξιολόγηση έγινε με βάση τη συναισθηματική αξία ανά ποστ. Με το μηδέν να συμβολίζει την απόλυτη τιμή της αρνητικότητας και το 100 να αποδίδει την μεγαλύτερη τιμή ενός θετικού σχολίου.

H Mediaworks ανέλυσε τα δεδομένα για να αποδώσει ένα σκορ σε κάθε σύλλογο με βάση τα αισθήματα των φιλάθλων προς αυτό. Τα αποτελέσματα αποκάλυψαν πως η Νότιγχαμ είναι η πιο αγαπητή ομάδα, μπαίνοντας στην σεζόν 2020-2021, με σκορ 74.32/100.

Η Χάμιλτον από τη σκωτσέζικη Premier League ήταν δεύτερη με 71.37/100 και η Σουίντον από την League Two της Αγγλίας στην τρίτη θέση, με σκορ 71.06/100. Στην τέταρτη θέση βρέθηκε η Άκρινγκτον Στάνλεϊ της αγγλικής League One και πέμπτη ήταν η νεοφώτιστη στη League Two, Μπάροου.