Η πρωτοβουλία της Super League Interwetten που 'έριξε' τα ελληνικά social media

Μία δράση της Super League Interwetten γέμισε το twitter και το instagram με ένα συγκεκριμένο hashtag για καλό σκοπό.

#slgr_hamogelo: Η πρωτοβουλία της Super League Interwetten για το Χαμόγελο του Παιδιού
#slgr_hamogelo: Η πρωτοβουλία της Super League Interwetten για το Χαμόγελο του Παιδιού EUROKINISSI SPORTS/ΚΛΟΝΤΙΑΝ ΛΑΤΟ

Η Super League Interwetten έχει να ζηλέψει πολλά σε εμπορικό επίπεδο από τα μεγάλα πρωταθλήματα του εξωτερικού, όχι όμως το παρακάτω. Διότι μια ενέργειά της στα social media θύμισε ότι δεν χρειάζεται μόνο πακτωλός χρημάτων για να λειτουργείς κατά τα ξένα πρότυπα, αλλά και έμπνευση, γνώση.

Την προηγούμενη αγωνιστική, το πρωτάθλημα διεξήχθη τόσο στους αγωνιστικούς χώρους όσο και στα social media. Με ένα μήνυμά της, η λίγκα ζήτησε από τους φιλάθλους να... χαμογελάσουν, να αποτυπώσουν αυτό το στιγμιότυπο σε μια φωτογραφία και να την ανεβάσουν μαζί με το #slgr_hamogelo, κάνοντας ταυτόχρονα mention τον λογαριασμό της.

Σκοπός αυτής της δράσης είναι η συγκέντρωση χρημάτων για λογαριασμό του 'Χαμόγελου του Παιδιού', του φιλανθρωπικού οργανισμού που εδώ και δεκαετίες βοηθάει παιδιά που έχουν πάσης φύσεως ανάγκη.

Δειλά δειλά, οι φωτογραφίες των απλών φιλάθλων άρχισαν να ανεβαίνουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Φυσικά, δεν ήταν απαραίτητο να φανεί όλο το πρόσωπο, το χαμόγελο ήταν αρκετό. Το #slgr_hamogelo (μαζί με τα #slgr #hamogelotoupaidiou #slgr_hamogelo) άρχισε να γίνεται trend, να ανεβαίνει στις τάσεις και ξαφνικά χιλιάδες σχετικά ποσταρίσματα γέμισαν τα timelines των χρηστών.

Μάλιστα, την Πέμπτη το #slgr_hamogelo έγινε νο1 trend στο ελληνικό twitter, πετυχαίνοντας το virality που επεδίωξε η λίγκα, για έναν πολύ σημαντικό και καλό σκοπό. Δεν χρειάστηκαν τα εκατομμύρια της Primera Division ούτε να αγωνίζεται στο πρωτάθλημα παίκτης επιπέδου Κριστιάνο Ρονάλντο για να γίνει μια ενέργεια που πραγματοποιείται και στα προηγμένα πρωταθλήματα. Κάποια πράγματα χρειάζονται απλά μεράκι.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

24MEDIA NETWORK