Η ψηφιακή μεταμόρφωση της Μπέτις γέμισε χωρίς κόστος το γήπεδό της

Μια σειρά ψηφιακών projects έχει φέρει σημαντικές αλλαγές στην Μπέτις, συμπεριλαμβανομένης και μιας αύξησης ύψους 50% στην προσέλευση των φίλων της στο 'Benito Villamarin'. Η τεχνογνωσία του τμήματος πληροφορικής των 'βερδιμπλάνκος' μοιράζεται προκειμένου να βοηθήσει και άλλους συλλόγους να αναπτυχθούν.

Η ψηφιακή μεταμόρφωση της Μπέτις γέμισε χωρίς κόστος το γήπεδό της

Δεν είναι μόνο ο αγωνιστικός χώρος όπου τα τελευταία χρόνια η Μπέτις έχει σημειώσει αξιοσημείωτη πρόοδο. Την ίδια στιγμή που ο σύλλογος της Σεβίλλης έχει πετύχει καλά πλασαρίσματα στις εγχώριες διοργανώσεις, κερδίζοντας παράλληλα εμπειρίες από τη συμμετοχή στα ευρωπαϊκά Κύπελλα, το τμήμα ΙΤ εισάγει μια τεχνολογία που δημιουργεί ομορφότερες συνθήκες για την βάση των φίλων της ενώ παράλληλα φέρνει ενίσχυση στα έσοδα.

Πρόκειται για μια ριζοσπαστική και ταυτόχρονα προσεκτική προσέγγιση της Μπέτις. Από τη μια πλευρά, ο τρόπος λειτουργίας του συλλόγου αναθεωρείται, έτσι ώστε οι βασικές διαδικασίες να μπορούν να γίνουν ψηφιακά. Από την άλλη, εξακολουθούν να διατηρούνται τα παραδοσιακά μέσα επικοινωνίας για να εξασφαλιστεί ότι κανένας οπαδός δεν θα μείνει πίσω. Με τη διαχείριση αυτής της ξεχωριστής διαδικασίας και την επίτευξη θετικών αποτελεσμάτων σε πολλαπλά επίπεδα, η Μπέτις έχει γίνει πρωτοπόρος στη La Liga που ακολουθούν και το παράδειγμα της ακολουθούν κι άλλοι σύλλογοι.

"Έχουμε κάνει τα πράγματα ευκολότερα για τους οπαδούς και με αυτόν τον τρόπο έχουμε μεταμορφώσει τον σύλλογο", δήλωσε ο IT μάνατζερ, Αντόνιο Χιμένεθ Λόπεθ. "Έχουμε αφήσει πίσω το παλιό μοντέλο ποδοσφαίρου, όπου απαιτείται φυσική παρουσία σε γραφεία και αναμονή στις ουρές , μετακομίζοντας σε ένα 100% διαδυκτιακό μοντέλο".

Ένα από τα πιο ορατά παραδείγματα πλεονεκτήματος των νέων ψηφιακών εξελίξεων είναι η παρουσία των οπαδών της Μπέτις στις εξέδρες του 'Benito Villarmarin'.

"Τρελαινόμαστε με τη θέα των άδειων καθισμάτων, δεν θέλουμε κενές θέσεις στο γήπεδο μας", εξήγησε ο Χιμένεθ Λόπεθ, ο οποίος σημείωσε ότι το τμήμα πληροφορικής έχει επιτύχει κατά 50% αύξηση της μέσης προσέλευσης στο στάδιο από τη σεζόν 2016/17. Η σημερινή μέση προσέλευση των 48.000 είναι η τέταρτη μεγαλύτερη στην Ισπανία, σύμφωνα με την Μπέτις.

Η ψηφιακή μεταμόρφωση της Μπέτις γέμισε χωρίς κόστος το γήπεδό της

Αυτό επιτυγχάνεται επιτρέποντας στους κατόχους εισιτηρίων διαρκείας που δεν μπορούν να παρευρεθούν σε μια αναμέτρηση, να μοιράζονται το εισιτήριό τους με έναν φίλο ή μέλος της οικογένειας μέσω της επίσημης εφαρμογής του συλλόγου. Μπορούν να αλλάξουν την κατάσταση του εισιτηρίου (από παιδί σε ενήλικο για παράδειγμα), ή να διαθέσουν το εισιτήριο για μεταπώληση. Στην περίπτωση αυτή, ο σύλλογος κατανέμει τα κέρδη 50/50 με τον κάτοχο του εισιτηρίου διαρκείας, με το ποσό να εμφανίζεται τον επόμενο μήνα στον τραπεζικό τους λογαριασμό.

Με 50.000 εγγεγραμμένους κατόχους εισιτηρίων διαρκείας, μαζί με μια λίστα αναμονής ακόμη 7.000, η Μπέτις είναι ένας από τους συλλόγους που ακολουθούν πιο πιστά οι οπαδοί της στην Ισπανία. Και οι αριθμοί αυτοί αυξάνονται. Ο σύλλογος υποστηρίζει ότι η πλειοψηφία των κατόχων χρησιμοποιεί ήδη την επίσημη εφαρμογή του συλλόγου και ότι η προσθήκη μιας ψηφιακής υπηρεσίας εισιτηρίων αποδείχθηκε εξαιρετικά επιτυχημένη.

"Έχουμε αυξήσει σημαντικά την προσέλευση στο γήπεδο, γεγονός που ενισχύει τα οικονομικά του συλλόγου καθώς και τη διεθνή εικόνα της Ρεάλ Μπέτις", πρόσθεσε ο διευθυντής επικοινωνίας του συλλόγου Χούλιο Χιμένεθ Έρας. "Η εικόνα του γηπέδου στη διάρκεια των εντός έδρας αγώνων είναι ελκυστική και κάνει τους ανθρώπους που το βλέπουν στην τηλεόραση να θέλουν να βιώσουν αυτή την εμπειρία"

Με την έκδοση του εισιτηρίου -ακόμη και εκτός έδρα αγώνων- ηλεκτρονικά ή την ανανέωση των διαρκείας με αυτό τον τρόπο, αποφεύγονται οι ουρές στα εκδοτήρια, ενώ όσοι ζουν μακριά έχουν την ίδια ευκαιρία να αποκτήσουν ένα εισιτήριο. Η Μπέτις έχει φροντίσει και για τους οπαδούς που δεν νιώθουν άνετα με την τεχνολογία, παρέχοντας μια τηλεφωνική γραμμή γαι την εξυπηρέτηση τους.

Η ψηφιακή μεταμόρφωση της Μπέτις γέμισε χωρίς κόστος το γήπεδό της

Για να ολοκληρώσει την πρωτοβουλία της ψηφιακής έκδοσης εισιτηρίων, η Μπέτις προχώρησε στην αναβάθμιση της τεχνολογίας του σταδίου, προκειμένου να γίνει εφικτή η πρόσβαση των οπαδών σε αυτό χωρίς τυπωμένο εισιτήριο σε χαρτί. Πλέον ο κόσμος μπορεί να μπει στο 'Benito Villamarin' σκανάροντας τον κωδικό QR στην πύλη.

Με όλες τις πρωτοβουλίας ψηφιακής αναβάθμισης που έχει εφαρμόσει, η Μπέτις είναι διατεθειμένη να μοιραστεί τις ιδέες της με όλους τους συλλόγους του πρωταθλήματος και την La Liga. Έχει ήδη δώσει κατευθύνσεις στις Ατλέτικο, Λας Πάλμας και Ζιρόνα για τον τρόπο που μπορούν να αυξήσουν την πληρότητα των γηπέδων τους.

"Οι σύλλογοι πρέπει να αφιερώσουν περισσότερους πόρους στην πληροφορική και να καλύψουν τα τμήματα αυτά με ειδικευμένους ανθρώπους", τόνισε ο Χιμένεθ Λόπεθ. "Ακριβώς όπως είναι απαραίτητος ένας καλός αγωνιστικός χώρος ή η οικονομική υγεία, έτσι πρέπει να προωθηθεί η ανταλλαγή γνώσεων μεταξύ των συλλόγων".

News 24/7

24MEDIA NETWORK