ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Η συζήτηση για τον Ολυμπιακό

Ο Θέμης Καίσαρης συνομίλησε με τους αναγνώστες του Contra.gr σχολιάζοντας τη μεγάλη νίκη του Ολυμπιακού επί της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ. Διαβάστε τον διάλογο για την επόμενη μέρα του θριάμβου και όλα τα τελευταία νέα από το ερυθρόλευκο ρεπορτάζ.

Η συζήτηση για τον Ολυμπιακό
ch1233456.jpg
11:37

Kαλημέρα. Σε δέκα λεπτά ξεκινάμε την κουβέντα για την τεράστια νίκη του Ολυμπιακού επί της Γιουνάιτεντ. 

11:41

Γιαννης : πως σου φανηκε ο Εντινγκά χθες, Θεμη; ειχε αμφισβητηθει πολυ πριν ξεκινησει το ματς

11:43

Δεν είναι τόσο αμφισβήτηση, όσο αμφιβολία. Κόσμος και ΜΜΕ εμπιστεύονται καλύτερα ο,τι έχουν δει με τα μάτια τους και φοβούνται το άγνωστο. Ο Εντιγκά δεν είχε πείσει πως μπορεί να βοηθήσει συ υψηλό επίπεδο, δεν είχαμε τέτοιο δείγμα. Κόντρα στη Γιουνάιτεντ ήταν εκπληκτικός. Άλλωστε δεν υστέρησε κανένας.

11:45

Τον Εντιγκά τον βοήθησε πολύ ο Μίτσελ, που δεν τον είχε δίδυμο με τον Μανιάτη στην ίδια ευθεία, αλλά τον έβαλε μόνο του μπροστά απ’την άμυνα, με τους Μανιάτη-Τσόρι μπροστά του. Υπήρχε ένα ερωτηματικό για τις πάσες του, αλλά χωρίς μεγάλη πίεση απ’τη Γιουνάιτεντ, δεν είχε κανένα πρόβλημα. Στο φινάλε, ποιος είχε πρόβλημα χθες;

11:46

Kwstas : Καλημερα Καισαρη!θελω να πω 2 πραματα!τον Dominquez τον θυμαμαι απο τοτε που επαιζε στην ΖΕΝΙΤ φοβερος παιχτης και τρομερη τριπλα!(τουλαχιστον τοτε)ηξερα οτι θα βοηθησει τον ολυμπιακο αργα η γρηγορα!και μακαρι ο κ.μαρινακης να κρατισει τον καμπελ

11:50

Τότε τον μάθαμε όλοι, όταν ήταν σημείο αναφοράς της τότε Ζενίτ. Και χθες είχε τις περισσότερες ντρίμπλες του αγώνα, με έξι πετυχημένες στις εννιά, έκανε όργια. Για τον Κάμπελ το ίδιο λένε και οι οπαδοί της Άρσεναλ, μακάρι ο Βενγκέρ να του δώσει ευκαιρία του χρόνου.

11:51

GIO7 : ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΜΙΤΣΕΛ?ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΒΓΑΖΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΝΕΟΥΣ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ.

11:54

Για τη χθεσινή τακτική μπορούμε να μιλήσουμε στη συνέχεια, όμως θέλω να πω κάτι, που ανέφερα στη SUPER BALL της Κυριακής. Ο Μίτσελ διαχειρίστηκε όσο καλύτερα μπορούσε τους τελευταίους δύο μήνες. Η ομάδα ήταν σίγουρο πως θα έκανε κοιλιά και έχουμε δει και στο παρελθόν να χάνεται το ενδιαφέρον απ’τους παίκτες. Ο μόνος τρόπος για να κρατηθούν ενεργοί και στην τσίτα, ήταν να υπάρχει ένα συνεχές rotation: να παίρνουν όλοι ματς, αλλά και όλοι να ανησυχούν για τη θέση τους κόντρα στη Γιουνάιτεντ. Αυτό έγινε τέλεια και έτσι “κέρδισε” Εντιγκά, Πέρες, Ολαϊτάν. 

11:55

Bull : Άμα προκριθεί θα είναι μακράν η μεγαλύτερη νίκη του.Τώρα είναι η πιο σημαντική αλλά η μεγαλύτερη είναι το 6-2 με την Λεβερκούζεν 😉

11:56

Όχι, ο αποκλεισμός του Άγιαξ με 2-0 το 1984 είναι για μένα η μεγαλύτερη νίκη μέχρι χθες.

11:56

Νικος : Είναι το φετινό ρόστερ του Ολυμπιακού το καλύτερο όλων των εποχών;

11:57

Νικος : Είναι το φετινό ρόστερ του Ολυμπιακού το καλύτερο όλων των εποχών;

11:58

Εγώ είμαι ερωτευμένος με το ρόστερ της 2ης χρονιάς του Βαλβέρδε 😉 αλλά οι επιτυχίες δίνουν τους βαθμούς, αυτές γράφουν την ιστορία. 

11:58

Παναγιώτης : Κάποια γνώμη για το πως θα πρέπει να παραταχθεί ο Ολυμπιακός στη ρεβάνς; Ευχαριστώ.

12:00

Νωρίς για μεγάλες συζητήσεις. Το μόνο σίγουρο είναι πως ρυθμός και εικόνα του αγώνα πρέπει να είναι όπως στο χθεσινό ματς. Αν ο ρυθμός και ο σχεδιασμός είναι ίδιοι με το 2-0, τότε ο Ολυμπιακός θα είναι μια χαρά. 

12:01

Στέφανος : Τίποτα δεν έχει τελειώσει δεν πρέπει να παρασυρθεί από τον ενθουσιασμό του ο Ολυμπιακός….Χρειάζεται σοβαρότητα και υπευθυνότητα το επαναληπτικό παιχνίδι!!!!

12:02

Κυριάκος : Τι πιθανότητες δίνεις στην πρόκριση του Ολυμπιακού μετά το χθεσινό αποτέλεσμα;

12:03

Οι πιθανότητες εξαρτώνται απ’το ρυθμό της ρεβάνς. Ίδιος με του Φαλήρου, φαβορί ο Ολυμπιακός. Λίγο πιο γρήγορος, 50-50. Πολύ πιο γρήγορος, φαβορί η Γιουνάιτεντ.

12:04

GIO7 : ΑΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΤΗΝ ΑΜΥΝΤΙΚΗ ΤΕΤΡΑΔΑ ΤΗΣ MANU ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ ΠΩΣ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΣΗ ΚΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ Ο ΜΟΓΙΕΣ ΕΧΕΙ ΠΑΙΧΤΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΤΡΙΑΔΕΣ;ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΙΚΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΦΕΛΑΙΝΙ ΚΑΓΚΑΒΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΚΜΕΤΤΑΛΕΥΤΕΙΣ.

12:05

Εκπληκτικές, όχι. Χωρίς τον Μάτα η Γιουνάιτεντ δεν έχει εκπληκτικές τριάδες ούτε στο κέντρο ούτε στην επίθεση. Πάντα σε σύγκριση με το μέγεθός της. 

12:06

johnfragos : itan to kalutero paixnidi tou olympiakou taktika stin eurwppi,psuxologika etoimos,tromeri fusiki katastasi aneleito presing…stoixeia megalis omadas

12:08

Όσον αφορά την εκτέλεση του σχεδίου, ναι συμφωνώ. Σαν τακτική δεν ήταν κάτι το ανεπανάληπτο που θα μείνει στην ιστορία για την πρωτοτυπία του. Μια πολύ σωστή ανάγνωση του αντιπάλου ήταν. Αυτό δεν σημαίνει πως ήταν εύκολο για τους παίκτες, όλοι έδωσαν το 100%.

12:10

Ψυχολογικά οι παίκτες επηρεάστηκαν μόνο στα τελευταία 3-4 λεπτά, υποθέτω πως κάπου τους λύγισε το βάρος της στιγμής: είχαν μπροστά τους μια τεράστια στιγμή. Σ’όλο το υπόλοιπο ματς, κατάλαβαν γρήγορα πως τους έχουν. Κάθε παίκτης πείστηκε πως δεν θα έχει πρόβλημα με τον αντίπαλό του, πως τον έχει.

12:10

Βασίλης : τι έπαιξε μεγαλύτερη σημασία το καλό στήσιμο του Μίτσελ ή η αδιαφορία-σαπίλα της United ;;;;;

12:12

Γιατί πρέπει να μπαίνουμε σε χαζά διλήμματα; Ένας αγώνας διαμορφώνεται απ’όλα τα στοιχεία του. Ο Ολυμπιακός νίκησε 2-0 τη Γιουνάιτεντ σε ματς νοκ-άουτ. Δεν θα βάλουμε δίπλα στο σκορ έναν αστερίσκο *και η Γιουνάιτεντ ήταν για κλάματα. 

12:13

και τα μυαλα στα καγκελα : Το μεγαλυτερο κερδος που εχει η ομαδα απο την παρουσια του Μιτσελ ειναι το οτι τους εχει εμφυσησει την πιστη στη νικη με οποιοδηποτε αντιπαλο και να μη μασανε απο φανελες … αλλωστε απο ποιον να μασησει ο πρωην αρχηγος της Ρεαλ.

12:14

Ναι. Ο Μίτσελ έχει δώσει και μια εκπληκτική συνέντευξη στον Γκάρντιαν, νομίζω την Κυριακή δημοσιεύτηκε, με αφορμή τον αγώνα. Όποιος τη διαβάσει, θα καταλάβει ακριβώς αυτό που λες.

12:15

Κωστας Παγκρατι : Καλήμερα. Άριστα πήρε χθες η ομάδα στο τακτικό κομμάτι. Με διπλή άμυνα ζώνης και κλείνοντας κάθε διάδρομο προς την εστία είτε από τον άξονα είτε στα άκρα δεν άφησε να δημιουργήσει ευκαιρίες. Βέβαια ενα λάθος έγινε στην φάση του Φαν Πέρσι, με τον Σαλινο να μην τραβιέται για το οφσάιντ και κοντέψαμε να φάμε γκολ. Τα πράγματα θα είναι διαφορετικά στην Αγγλία. Δεν θα είναι έτσι η Μάντσεστερ εκεί. Οπότε πρέπει να σκοράρει. Ακόμα και 3-0 να είναι ένα γκολ χρειάζεσαι.

12:17

Ενενηντάλεπτο χωρίς λάθος δεν κάνει κανείς, ούτε εμείς που βλέπουμε το ματς. Το σχέδιο ήταν άψογο, εκτελέστηκε τέλεια. Προσφερόταν πολύ ο αντίπαλος. Όπως είχαμε δει σε κείμενο το Σάββατο, η Γιουνάιτεντ έχει χάσει σχεδόν όλη την κάθετη απειλή και παίζει μόνο απ’τα άκρα και προβλέψιμα. 

12:20

Στο πικ της φόρμας του, ο Αβραάμ ήταν ο,τι καλύτερο εδώ και χρόνια. Ο Μανωλάς ήταν και χθες καταπληκτικός και προσωπικά του δίνω μεγάλο ρισπέκτ για το πως διαχειρίστηκε την είσοδο του Γουέλμπεκ. Δεν ήταν εύκολο για τον Ολυμπιακό να διαχειριστεί δύο φορ στην κορυφή και ο Μανωλάς έβγαλε εκτός μας τον Γουέλμπεκ. 

12:20

Παναγιώτης : Κάποια γνώμη για το πως θα πρέπει να παραταχθεί ο Ολυμπιακός στη ρεβάνς; Ευχαριστώ.

12:20

basilis : καλη ηθριαμβολογια αλλα ρε παιδια αυτη ημαντσεστερ πρεπει να ειναι ηχεορορερη τον τελευταιων 20 ετων

12:22

Και τι να κάνουμε; Να γράψουμε πως νίκησε τη Μίντλεσμπρο; 

12:24

Στο φινάλε, τι να κάνουμε; Όσες μεγάλες ομάδες έχουμε κερδίσει δεν ήταν δα και με τις κορυφαίες ενδεκάδες της ιστορίας τους. Όμως η Μίλαν είναι Μίλαν, η Μπαρτσελόνα είναι Μπαρτσελόνα και η Γιουνάιτεντ είναι Γιουνάιτεντ.

12:25

Γιώργος Χριστ. : Καλησπέρα Θέμη και παιδιά. Έμεινα εντυπωσιασμένος από το πώς μας περίμενε η Μάντσεστερ και πόσο προσεκτική ήταν όταν είχαμε μπάλα. Δεν ξέρω αν είναι θέμα σεβασμού που μας είχαν, έλλειξης αυτοπεποίθησης ή τι άλλου αλλά το κλειδί για μένα είναι το πώς θα μας αντιμετωπίσουν στην ρεβάνς. Αν μπουν δυνατά σαν να σκέφτονται “ποιός Ολυμπιακός;” ή αν θα τους έχει επηρεάσει το χθεσινό και θα τρέμουν το λάθος μην τους κράξει και το κοινό τους. Από την άλλη εμείς πρέπει να παίξουμε πάλι συγκεντρωμένα και έξυπνα και ό,τι είναι να ρθει θα έρθει. ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στους παίκτες και τον προπονητή για την απόδοσή τους!

12:28

Το έγραφα και πριν το ματς, η Γιουνάιτεντ έτσι τα πηγαίνει τα εκτός έδρας ματς του Champions League. Τον υψηλό ρυθμό τον προτιμάει στο Ολντ Τράφορντ, εκτός πάει σε χαμηλό τέμπο. Ε, ήταν το μεγαλύτερο δώρο προς τον Ολυμπιακό. Και νομίζω πως οι ερυθρόλευκοι μ’αυτήν την απορία μπήκαν στο ματς, περίμεναν να δουν πως θα πάει η Γιουνάιτεντ. Μόλις φάνηκε πως ο ρυθμός δεν θα ανοίξει, τότε ο Ολυμπιακός στην ουσία έγινε αφεντικό.

12:28

Πάνος : Ο Ολυμπιακός έχει σκοράρει και στα 7 ευρωπαϊκά παιχνίδια που έδωσε φέτος. Αν το κάνει και στο 8ο θα προκριθεί. 4 γκολ απ’τη φετινή United δε μπορεί να δεχτεί.

12:29

Πολύ σωστός. Αλλά μη λέμε μεγάλες κουβέντες για αγώνα που θα γίνει σε αγγλικό γήπεδο, εκεί έχουμε δει πολλά έργα. 

12:30

Χένρι : ΚΑΙ ΑΣ ΝΙΚΗΣΑΜΕ 2 0 , ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ ΦΟΒΑΜΑΙ ΘΕΜΗ , ΕΣΥ ΤΙ ΑΠΟΨΗ ΕΧΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΤΣ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ

12:31

Την είπα αρκετές φορές. Ο ρυθμός θα καθορίσει τα πάντα. Ο Ολυμπιακός πρέπει να αμυνθεί και να βρει τρόπους να σκοράρει. Τη δυσκολία/ευκολία της αποστολής θα την καθορίσει ο ρυθμός του αγώνα. Σε ρυθμό σαν τον χθεσινό, ο Ολυμπιακός μπορεί να κάνει και διπλό.

12:32

Χρηστος Σιαχ : Όλοι παραδέχονται ότι ο Ολυμπιακός ανέβηκε επίπεδο, που το προσδιορίζεις αυτό; Επίπεδο Πόρτο πχ; Και ήταν θέμα σχεδίου ή τύχης αυτή η άνοδος;

12:35

Μοιάζει με τη Γιουνάιτεντ σ’αυτό. Η Γιουνάιτεντ γιγαντώθηκε γιατί ήταν ισχυρή την κατάλληλη εποχή: όταν ξεκίνησε η Πρέμιερ Λιγκ, το Champions League, το deal των τηλεοπτικών δικαιωμάτων. Έχτισε έτσι μια μεγάλη διαφορά με τις υπόλοιπες αγγλικές, που χρειάστηκαν πολλά λεφτά και χρόνο για την ανταγωνιστούν τα επόμενα χρόνια. Βάλε τον Ολυμπιακό στη θέση της Γιουνάιτεντ και τα καταλαβαίνεις όλα. 

12:36

Ηλίας : με αυτό το κέντρο η γιουναϊτεντ δεν κάνει τίποτα,κύριε μογιες,πουλάμε μανιάτη αν ενδιαφέρεστε,μόνο 25 μύρια….

12:37

20 και τον Ερνάντες. Πάντως, το καλοκαίρι με τον Μανωλά θα γίνει χαμός.

12:38

pantelis : Ελπίζω Θέμη να μήν χαθεί και αυτή η ευκαιρία της ομάδας μάς να καθιερωθεί στην ελίτ του ευρωπαικού ποδοσφαίρου..υπάρχει η μαγιά,υπάρχει ο προπονητής,μήν γίνουν τα ίδια λάθοι με τήν ομάδα που άφησε ο Βαλβέρδε,,τι λες και εσύ?

12:40

Την καθιέρωση τη φέρνει η διάρκεια και μόνο αυτή. Ο Ολυμπιακός δεν είναι μόνο φέτος καλός στην Ευρώπη, πλέον το έχει κάνει αρκετές σεζόν και με διαφορετικές προσεγγίσεις κάθε φορά. Αυτό που σίγουρα έχει αλλάξει είναι η συνολική εκμετάλλευση της παρουσία στο Champions League. Ο Ολυμπιακός καρπώθηκε τεράστια οφέλη απ’τον αγώνα με τη Γιουνάιτεντ με τα όσα φρόντισε να κάνει εκτός χορταριού.

12:42

Χρηστος : Μεγαλη επιτυχια της ομαδας, δεν υπαρχει καμια αμφισβητιση. Το καλο στοιχειο για μενα ειναι οτι ο Ολυμπιακος προσπαθησε και καταφερε να εχει πλανο στο παιχνιδι του, προσπαθησε να φτιαξει το δικο του παιχνιδι και οχι να παρασυρθει απο τη Μαντσεστερ. Εβγαλε ενεργεια, υγεια και μας εκανε να πιστευουμε οτι αν κρατησει αυτα τα στοιχεια μπορει να προχωρησει παραπερα. Παρολα αυτα, οπως και μετα την κληρωση που καποιοι την ειχανμ σιγουρη την προκριση με τη < > Μαντσεστερ, δεν πρεπει να προδικαζουμε τιποτα, και το ματς στο Μαντσεστερ 90 λεπτα θα ειναι και πολλα γινονται.

12:43

Έξι ματς έχουν γίνει μέχρι στιγμής στους 16 και ο Ολυμπιακός είναι ο μοναδικός γηπεδούχος που νίκησε και μάλιστα χωρίς να δεχθεί γκολ. Όλοι οι άλλοι έχασαν. 

12:44

κρατερος : καταρχην να καλημερισω την παρεα . η ερωτηση μου ειναι η εξης : χτες ο μιτσελ πηρε την ταυτοτητα του μογιες η ο μογιες ειναι ενας “μικρος ” προπονητης για ενα τοσο μεγαλο συλλογο χωρις σε κανενα βαθμο να μειωσω την εμφανιση του ολυμπιακου που εκανε ξεκαθα το καλυτερο παιχνιδι του την φετινη χρονια

12:45

Κι άλλο λανθασμένο δίλημμα. Το ένα δεν αναιρεί το άλλο. Μια χαρά σχεδίασε το ματς ο Μίτσελ, ανεξαρτήτως του Μόγιες. Και ο Σκοτσέζος προφανώς και δεν είναι κάποιο μεγάλο όνομα, πρώτη φορά σε νοκ-άουτ βρέθηκε ο άνθρωπος. 

12:46

χρήστος : πιστευεις οτι ο ολυμπιακος επρεπε να ψαξει το 3 γκολ εχθες οπως πηγαινε το ματσ για να κλειδωσει τη προκριση

12:48

Το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα όταν τελείωσε το ματς ήταν “και λίγα ήταν”. Πράγματι, η τελική αίσθηση λέει πως θα μπορούσε να έρθει και ένα τρίτο γκολ. Βλέποντας για δεύτερη φορά των αγώνα είδα πως μετά το 2-0 ο Ολυμπιακός προετοιμάστηκε για πόλεμο. Για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα έπεσε πίσω, γιατί περίμενε πως μετά το 2-0 η Γιουνάιτεντ θα πατήσει γκάζι και θα έρθει πολιορκία. Και οι αλλαγές του Μίτσελ σ’αυτή τη λογική ήταν. Η Γιουνάιτεντ όμως δεν έκανε κάτι τέτοιο και έτσι πέρασε ένα χρονικό διάστημα που ο Ολυμπιακός θα μπορούσε να είναι πιο απειλητικός.

12:49

Nikitas : Τεράστια νίκη για τον Ολυμπιακό. Τα στατιστικά είναι απίστευτα και βγάζουν μάτια. Είτε η MUFC είναι στα κάτω της είτε ο ΟΣΦΠ έπαιξε χωρίς παραμικρό λάθος, τίποτα δε μπορεί να μειώσει τη καθαρότατη υπεροχή και τελική νίκη του ΟΣΦΠ. ΟΜΩΣ, σκέφτομαι ότι ΙΣΩΣ το “lack of desire to play”, όπως είπε εχθές κι ένας άγγλος σχολιαστής δηλαδή έλλειψη πάθους για να παίξουν και πόσο μάλλον στο CL που είναι το μόνο που τους έχει απομείνει, είναι αξιοπερίεργο. Μήπως δε θέλουν-δεν έχουν όρεξη με τον Μόγιες που μπλέξανε; Σκεφτείτε ότι ο Rooney ανανέωσε μέχρι το ’19 με 360 χιλιάδες λίρες τη βδομάδα. Άρα μήπως θέλουν να στείλουν τον Μόγιες στον αγύριστο; Εγώ χθες προσωπικά δεν θυμάμαι να άκουσα καν το όνομά του στον αγώνα. Σαν αμυντικό χαφ έπαιζε. Όλα αυτά με μπερδεύουν. Θα φανεί στον επαναληπτικό.

12:51

Αρκετοί, ακόμα και στην Αγγλία, έχουν κάνει παρόμοια σχόλια για την εικόνα των παικτών της Γιουνάιτεντ. Κυρίως γιατί συνέδεσαν την εικόνα με όσα έγιναν μετά: Ο Φαν Πέρσι έκανε παράπονα για την τακτική και είπε πως είναι κρίμα που άλλοι κινούνται στους χώρους που θέλει να κινηθεί αυτός. Προσέθεσε μάλιστα πως ξέρει τι φταίει, αλλά δεν θέλει να κατηγορήσει κάποιον. Γίνεται ένας χαμός στη Γιουνάιτεντ, με πολλές φήμες. 

12:52

Dimitris7 : Τις απαραδεκτες δηλωσεις του βαν περσι οτι θα επρεπε να εχουν νικησει 2 -0 ή 3-0 πως τις βλεπεις;;; Πραγματικα απαραδεκτες δηλωσεις και εκτος τοπου και χρονου!!!!

12:53

Μην τα μπερδεύεις. Οι δηλώσεις δεν γίνονται για να μειωθεί ο Ολυμπιακός, αλλά για να γίνει κριτική στον Μόγιες.

12:53

Bull : Ο Μανωλάς θα φτάσει τα 10 με 12 το καλοκαίρι ?

12:55

Κανείς δεν μπορεί να ξέρει. Είναι πολύ πιθανό οι εμφανίσεις σε συνδυασμό με την ηλικία του να προκαλέσουν πραγματικό ενδιαφέρον από πολλές ομάδες, κάτι που δεν έγινε με τον Μήτρογλου. Σε ένα τέτοιο παζάρι για τον Μανωλά, κανείς δεν μπορεί να ξέρει που θα φτάσουν τα ποσά. 

12:55

Αλέξης : Ο Μίτσελ με Παρί ξεκίνησε με Σιόβα Μετζανί,Σάμαρη 6άρι…,Μανιάτη δεξιά αν και είχε Παπάζογλου(Σαλίνο τραυματίας).Στην πορεία καθιέρωσε Μανωλά,έδιωξε Μετζανί,πάγκο Σάμαρη,πήρε Μαρκάνο(που είχε γίνει περιγελος παλιότερα των οπαδών…)χρησιμοποιεί ελάχιστα Σαβιόλα στα σοβαρά ματς.Παίζει με καθαρό 6άρι Εντιγκά στα δύσκολα.Θεωρείς ότι ο Μίτσελ δείχνει τεράστια εξέλιξη,αν και ξεκίνησε με πολλά λάθη;Και μαζί με Μίτσελ εξελίσσεται και η εικόνα της ομάδας;

12:57

Ο Μίτσελ συνεχίζει αυτό που κάνει απ’την αρχή της σεζόν. Δίνει ευκαιρίες σε όλους και μετά φροντίζει να είναι απολύτως δίκαιος στην ανταμοιβή. Όλοι θα παίξετε, όλοι μπορείτε να βρεθείτε κάποια στιγμή να είστε συνέχεια βασικοί, κερδίστε το στο γήπεδο.

12:58

filippos : μεγαλη νικη του ολυμπιακου η πρωτη στη νοκαουτ φαση του champions league. πιστευεισ οτι ο αβρααμ πρεπει να προτιμηθει του μαρκανο στη ρεβανς?

12:58

john 7 : Ο Μανωλάς ήταν απλά εκπληκτικός εχθές,έδωσε μαθήματα για το πως καλύπτεις όλους τους χώρους στην άμυνα!Για ΜΑΡΚΑΝΟ,πως τον είδες,αν και λίγο πολύ τον ξέρουμε…Βέβαια θεωρώ ότι δεν απειλήθηκε ιδιαίτερα!

13:00

Δεν είναι έτοιμος ο Αβραάμ για αυτό το επίπεδο. Επιπλέον, ο Μαρκάνο απέδειξε πως είναι στο επίπεδο που τον είχαμε γνωρίσει, έχασε τον Φαν Πέρσι μόνο μια φορά.

13:01

Αυτή τη στιγμή αυξάνονται ολοένα οι φήμες για απόλυση του Μόγιες. Σε συνέχεια των όσων σας έλεγα πριν για το κλίμα στη Γιουνάιτεντ.

13:01

ΠΙΠΗΣ : ΘΕΛΩ ΝΑ ΥΠΕΝΘΥΜΗΣΩ ΟΤΙ Η ΑΓΓΛΙΚΗ ΟΜΜΑΔΑ ΕΧΑΣΕ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΦΕΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ….Η ΚΑΚΗ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΗΣ

13:04

Φρόντισα να το γράψω στο κείμενο πριν τον αγώνα. Η Γιουνάιτεντ φαινόταν καλύτερη στην Ευρώπη γιατί οι αγώνες ήταν διαφορετικοί απ’τους εγχώριους. Η εικόνα των αγώνων έκρυβε τις αδυναμίες της. Γι’αυτό και έγραψα πως ο Ολυμπιακός πρέπει να παίξει τη Γιουνάιτεντ της Αγγλίας. Να της αφήσει τη μπάλα και να εκθέσει όλα τα προβλήματά της. http://www.contra.gr/Columns/CaesarSalad/kokkinoi-diavoloi-sto-limani.2661146.html

13:06

Γιαννης : Σ αυτή τή φάση ελιναι πολύ δύσκολο γιά τήν Γιουνά’ι’τεντ νά πράγει παιχνίδι στήν Ευρώπη γιατι τής λείπει ο μαέστρος πού απέκτησε στήν Αγγλια ο Μάτα . Καί μέ δεδομένο οτι σ αυτον στηρίζετε η προσπάθυεια της νά σώσει τή χρονιά στην Αγγλία όλες οι προσπάθειες της εκεί περνούν απ αυτόν. Στ΄ην Ευρώπη δέν έχει ανάλογο παίκτη μέ αποτέλεσμα νά ”χάνετε ”στη δημιουργία παιχνιδιού . Δέν τίς έδινα πολλές πιθανότητες πρίν απ τό χθεσινό παιχνίδι ,τι΄ς ελαχιστοποιώ μετά απ αυτό. Δέν αρκούν μόνο η δύναμη καί η ταχύτητα για να κερδίσεις ενα Ευρωπα’ι’κό μάτς σ αυτή τή φάση τών 16. Χρειάζετε καί πλάνο ανάπτυξης. και χωρίς Μάτα δέν είχε εναλακτικό !!!

13:07

Ακόμα και με το Μάτα δεν έχει αλλάξει τίποτα. Με τον Μάτα η Γιουνάιτεντ έκανε 81 σέντρες σε 90 λεπτά κόντρα στην ουραγό Φούλαμ και τελικά έφερε 2-2. 81 σέντρες σε 90 λεπτά. 

13:09

Χαμός με τον Μόγιες! Οι αποδόσεις των μπουκ πέφτουν, κάποιες εταιρίες έχουν κλειδώσει το στοίχημα και φουντώνουν οι φήμες για απόλυση. Όμως, από αξιόπιστο ρεπορτάζ δεν επιβεβαιώνεται κάτι τέτοιο.

13:09

Αποστολης : Θεμη καλα ολα αυτα που λεμε για την τραγικη M.U αλλα ολοι πρεπει να δουμε πως ο Ολυμπιακος πια “μεγαλωσε”.Ειναι η πρωτη φορα (και με τη Παρι βασικα) που ειδα τον Ολυμπιακο να μπαινει μεσα με το στιλ “Ελατε να μετρηθουμε να δουμε ποιος ειναι καλυτερος” Δε βλεπεις αυτο που μεχρι πριν 5-6 χρονια χαναν πριν βγουν στη σεντρα με τη λογικη “Ε Manchester ειναι…”

13:11

Έτσι έγινε. Στα πρώτα 15-20 ο Ολυμπιακός ήθελε να σιγουρευτεί πως η Γιουνάιτεντ δεν έχει κατέβει με μεγάλη ένταση. Μόλις σιγουρεύτηκε, τότε όλη η συμπεριφορά ήταν “σας έχουμε”.

13:12

Ο Τσόρι έπαιξε τεράστιο ρόλο σ’αυτό και δεν εννοώ το πρώτο γκολ. Αυτός ήταν που ξεκίνησε τις κούρσες, που έπαιζε κάθετα με άνεση. Αυτόν είδαν όλοι οι συμπαίκτες του και είδαν πως έχουν τη Γιουνάιτεντ, αυτός έδωσε το σύνθημα.

13:14

Χρηστος Σιαχ : Μπορείς να θυμηθείς άλλη ελληνική ομάδα να έχει τόσες πετυχημένες μεταγραφές σε μια σεζόν όπως ο φετινός Ολυμπιακός; Είναι απίστευτο το ποσοστό επιτυχίας.

13:17

Τελικά δεν μετράει το ποσοστό. Το θέμα είναι πόσο πετυχημένα θα είναι τα θετικά ντιλ. Όλοι κάνουν λάθη στις μεταγγραφές και ο Ολυμπιακός εννοείται πως έκανε και φέτος. Αλλά αυτό που μένει δεν είναι τα λάθη, αλλά το πόσο καλές αποδείχθηκαν οι σωστές κινήσεις. Εκεί τα πήγε εξαιρετικά ο Ολυμπιακός. 

13:18

Συμφωνώ 100% με φίλο στο twitter: 

Το να απολυθεί ο Μόγες, για τον Ολυμπιακό, θα είναι χειρότερη εξέλιξη ακόμη κι από το να έμπαινε το σουτ του Φαν Πέρσι στο τέλος. 

13:19

geocheguevra : ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ,ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΟΥ ΦΕΤΙΝΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΤΑ ΑΚΡΑ ΠΡΩΤΟΝ ΚΑΙ Η Η ΑΛΛΗΛΟΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΑΚΡΩΝ.ΕΧΕΙΣ 2 FULL BACK ΚΑΙ ΔΥΟ ΧΑΦ ΕΞΤΡΕΜ(ΤΗΝ 4ΑΔΑ ΠΟΥ ΕΙΔΑΜΕ ΧΘΕΣ),ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΕΡΑ,ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ,ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΡΥΛΙΚΗ 4ΑΔΑ ΜΑΥΡΟΓΕΝΙΔΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ,ΓΕΩΡΓΑΤΟΣ ΤΖΟΡΤΖΕΒΙΤΣ.ΕΣΥ ΤΙ ΛΕΣ ΘΕΜΗ?

13:20

Καλά τα λες, αλλά μην αδικείς την παλιά τετράδα κι αυτοί είχαν κάνει τρομερά πράγματα στην εποχή τους.

13:22

Η τελευταία φήμη για τον Μόγιες λέει πως στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης ξέρουν πως θα φύγει σήμερα.

13:23

Ξαναλέω, μιλάμε για φήμες, ακόμα δεν υπάρχει αξιόπιστο ρεπορτάζ.

13:23

Arkoudos : Μετά την εμπειρία με Ζίκο, ομολογώ πως ήμουν δύσπιστος με τον Μίτσελ… πιστεύεις ότι σε μια μεγαλύτερη ομάδα θα κάνει καλή δουλειά; Γιατί στη Χετάφε δεν πετάνε και από τη χαρά τους, το ίδιο και στη Σεβίλλη…

13:25

Ίσως τελικά προπονητές σαν κι αυτόν να μην έχουν ποτέ ουδέτερα περάσματα. Ίσως προσεγγίσεις σαν του Μίτσελ να είναι καταδικασμένος είτε για μεγάλους θριάμβους είτε για μεγάλες αποτυχίες.

13:26

boufos7 : Μεγάλο κέρδος για το πρεστίζ του συλλόγου και ο χθεσινός χαμός που έγινε μετά το ματς στα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η ομάδα έχει χρθση ευκαιρία να καθιερωθεί στις 16-8 καλύτερες ομάδες της Ευρώπης και ο Μαρινάκης πρέπει να εστιάσει εκεί, χωρίς να ασχολείται τόσο με το παρασκήνιο στην Ελλάδα

13:28

Ο Ολυμπιακός χειρίστηκε άψογα την αναμέτρηση σε όλους τους τομείς. Όσον αφορά το παρασκήνιο, ομάδα που δεν ασχολείται με αυτό είναι μία στις 100.

13:29

nikolakis : εγώ θα ρωτήσω το εξής : πόσο δύσκολο είναι να παίζει με μισές στροφές απο εχτές κάθε σαββατοκύριακο? Διότι εχτές έπεξε στα κόκκινα, 115km είναι πολλά. Μπράβο για μία πολύ καλή νίκη σε μία όχι και τόσο αξιόμαχη MUTD, αλλά θέλουμε κι άλλη πρόοδο, να μην καθυσηχαστούμε. Και το άλλο βασικό να μην ξεπουλήσουμε το καλοκαίρι και αρχίσουμε πάλι απο την αρχή.

13:31

Θα διαφωνήσω λίγο. Ναι, οι παίκτες του Ολυμπιακού έβγαλαν μεγάλη ένταση, τα έδωσαν όλα. Όμως, άλλο πράγμα η ατομική ένταση κάθε παίκτη κι άλλο ο ρυθμός που καλείται να παίξει. Ο Ολυμπιακός ήταν στα κόκκινα, ο αγώνας δεν ήταν, ο ρυθμός του. 

13:32

γιωργος7 : Διαφωνω με την αποψη σου νωριτερα οτι η τακτικη δεν ηταν κατι το ανεπαναληπτο σε 2 σημεια – 1) Παροτι ηταν 1-0 το παιχνιδι μπηκε στο β ημιχρονο πολυ επιθετικα με σκοπο 2ο γκολ ενω 9/10 φορες παλιοτερα θα κλεινομασταν πισω και 2) με το μαρκαρισμα των Καρικ και Κλεβερλι ωστε να μην παιρνουν πρωτη μπαλα απο Μανιατη και Ντομινγκεζ η πρωτη μπαλα ερχοταν απο Ριο και Βιντιτς και ετσι αποκοπηκε ολη η Μαντζεστερ. Αν αυτα δεν ειναι σωστη τακτικη προπονητη τοτε τι ειναι. Επιπλεον διαφωνω και με την αποψη σου οτι η νικη το 1984 επι Αγιαξ ηταν η μεγαλυτερη. Αλλη εποχη, μονο 32 ομαδες στο τοτε ΚΠ με μονο μια απο τις μεγαλες χωρες και ο τοτε Αγιαξ ηταν σε περιοδο ανανεωσης και πτωσης, καμια σχεση με την τωρινη Μαντζεστερ ακομα και εν πτωσει. Αλλωστε και με τη νικη εκεινη μονο στους 16 πηγε οπου και αποκλειστικε απο Μπενφικα. Εμενα το μονο που με στεναχωρει ειναι οτι η εμπιστοσυνη Μιτσελ προς Ελληνες ποδοσφαιριστες μειωνεται με αποτελεσμα να παιζουμε μονο με 2.5 Ελληνες χθες απο 5-6 στους ομιλους. Σιγουρα τιποτα δεν εχει τελειωσει αλλα η ομαδα εδειξε οτι δεν εχει να φοβηθει τιποτα και απεκτησε μεγαλο ψυχολογικο αβανταζ.

13:35

Στο τελευταίο είσαι άδικος. Χτύπησε ο Σιόβας, έφυγε ο Μήτρογλου. Δεν είναι εύκολο να βρεις Έλληνες να παίξουν ισάξια στις κενές θέσεις, δεν το έκανε επίτηδες ο Μίτσελ. Μόνο ο Σάμαρης βγήκε απ’τη βασική ενδεκάδα, αλλά αυτό δεν λέει κάτι, ούτε αναιρεί την εμπιστοσύνη που του έχει δείξει φέτος.

13:35

Kαι τα μυαλα στα καγκελα : Επειδη βλεπω οτι πολλοι φοβουνται το εκτος εδρας ματς να θυμισω πως τα καλυτερα του παιχνιδια στη φαση των ομιλων ο Θρυλος τα εκανε στη Λισσαβωνα και στο Παρισι … δε βλεπω λογο για φοβο απλως συγκεντρωση και σεβασμος χρειαζεται και φυσικα πλανο που φετος εχει δειξει οτι διαθετει σχεδον σε ολα τα παιχνιδια και το ακολουθει οσο καλυτερα γινεται

13:38

Σωστός για αυτά τα δύο ματς. Ξεχνάς, όμως, κάτι: άλλο τα εκτός των ομίλων κι άλλο το εκτός των νοκ-άουτ. Στον όμιλο ο Ολυμπιακός τα δίνει όλα σε κάθε ματς, αλλά η Γιουνάιτεντ, η Παρί δεν θα το κάνει σε όλα τα ματς. Μπορείς να τους πετύχεις χαλαρούς. Τώρα όμως δεν μιλάμε για εκτός έδρας ματς, μιλάμε για εκτός έδρας ρεβάνς. Ρεβάνς, ο χαμένος πάει σπίτι του. Άλλη πίστα απ’το Παρί-Ολυμπιακός.

13:40

Alex : Θεμη, ενα σχολιο γι αυτο που ειπε ο Ροι Κιν, οτι το Αγγλικο πρωταθλημα δεν ειναι το καλυτερο στον κοσμο και αυτο φενεται απο τ αποτελεσματα στο τσαμπιονς λιγκ

13:42

Ο Κιν βρήκε μια ευκαιρία να τα χώσει στη Γιουνάιτεντ, με την οποία δεν έχει και τις καλύτερες σχέσεις. Ανεξαρτήτως αυτού, οι Άγγλοι φέτος την πάτησαν στους ομίλους. Όταν βγαίνεις 2ος υπάρχει μετά η πιθανότητα να έρθει η Μπαρτσελόνα και η Παρί και να σε “αποκλείσουν” απ’το πρώτο ματς. Ήρθε και ο Ολυμπιακός και έδεσε το γλυκό.

13:44

Για να καταλάβουμε κάποια πράγματα για το χθεσινό ματς, ας σκεφτούμε το εξής. Οι οπαδοί της Λίβερπουλ συζητάνε πόσο καλός ήταν ο Μανωλάς, που έχουν διαβάσει πως ενδιαφέρει τη Λίβερπουλ, ενώ αυτοί της Άρσεναλ λένε πως πρέπει να τον κοιτάξει ο Βενγκέρ.

13:45

akis : pws sou fainetai o salino?se poia thesi pisteueis oti xreiazetai paixth h omada gia na anevei akoma epipedo?

13:47

Ο Σαλίνο είναι μοναδική περίπτωση. Δεν έχω δει άλλον ποδοσφαιριστή να παίζει τόσο διαφορετικά σε σχέση με την εικόνα του. Το σώμα του παραπέμπει σε μπακ που θα χάνει πολύ εύκολα προσωπική μονομαχία και αυτός όχι μόνο δεν είναι κακός, αλλά δεν χάνει μάχη με τίποτα. 

13:48

Όσον αφορά τις μεταγγραφές, είμαι σχεδόν σίγουρος πως ο Ολυμπιακός πια θα παίρνει παίκτες παντού. Κάθε καλοκαίρι θα ψάχνει καλές περιπτώσεις σε όλες τις θέσεις, θα αγοράζει με τα λεφτά που θα παίρνει από πωλήσεις και θα αναδεικνύει τους νέους παίκτες που θα του βγουν. Αυτό κάνει, αυτό νομίζω πως θα συνεχίσει να κάνει.

13:49

nikolakis : μπράβο και ξανά μπράβο. εγώ θα ήθελα να ξέρω πόσο δύσκολο είναι να παίζουμε με τις μισές στροφές και σοβαρότητα κάθε μάτς του σαββατοκύριακου? επίσης να επισημάνω πόσο σημαντικό είναι να κρατήσεις κορμό και να μην ξεπουλήσεις το καλοκαίρι όλη την ομάδα για να μην ξεκινάς πάλι απο την αρχή τον Σεπτέμβρη.

13:51

Ο Ολυμπιακός πουλάει και θα συνεχίσει να το κάνει. Συνηθίστε το, είναι selling club, όλοι φεύγουν για τη σωστή τιμή, στη σωστή στιγμή. Γι’αυτό και θα συνεχίσει και να ψωνίζει πολλούς παίκτες, να ψάχνει τους επόμενους.

13:51

george7 : καλο η κακο να φυγει ο μογιες πριν τον επαναληπτικο μιας και το λεσ?

13:52

Πλάκα κάνεις; Καταστροφικό σενάριο είναι η απόλυση Μόγιες. Καλύτερα 2-1 με Μόγιες στη ρεβάνς, παρά 2-0 χωρίς Μόγιες.

13:52

Φάνης : Θέμη πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος καρεμπέ και ισα στη φετινή πορεία?

13:55

Δεν γίνονται μεγάλες επιτυχίες χωρίς πολλούς πρωταγωνιστές και δεν υπάρχουν μεγάλες αποτυχίες που δεν έχουν πολλούς φταίχτες. Δεν γίνεται μια ομάδα να έχει τη φετινή πορεία του Ολυμπιακού χωρίς καλή δουλειά από τους ανθρώπους στα υψηλά πόστα. 

13:57

mstratak : Ρε Θέμη, αυτοί οι Άγγλοι διεθνείς της Man Utd, τι παλτά περιοπής είναι αυτοί ρε; Ποιός Carrick, Smalling και Young; Τί γατάκια είναι αυτοί; Και μετά απορούν οι Άγγλοι γιατί έχουν να σηκώσουν κούπα ως χώρα από το στημένο του ’66!

13:59

Τον Κάρικ τον εκθέτει η ομάδα, έχει πάει και 33, δεν φταίει αυτός. Για τους υπόλοιπους ρώτα τον Φέργκιουσον που έχει ξοδέψει τόσα λεφτά για Γιανγκ και Τζόουνς

14:00

δημητρης : θεωρεις οτι χθες ο ολυμπιακος επαιξε μπαλα?αυτη η γιουναιτεντ οθτε τον αρη δεν θα μπορουσε να κερδισει.απλα τισ δυο του ευκαιριες τις εκανε γκολ

14:01

Ο Ολυμπιακός υπηρέτησε το σωστό σχέδιο. Το έγραψα και πριν το ματς, αυτή είναι η σωστή προσέγγιση και όχι να πάει να πάρει την πρωτοβουλία ή να ανεβάσει τους ρυθμούς. Έκανε αυτό που έπρεπε, απέφυγε αυτό που θα του δημιουργούσε αχρείαστα προβλήματα. Παίζω μπάλα λέγονται όλα αυτά.

14:03

Spiros : Θημυθείτε το : του χρόνου με Βίντιτς φευγάτο και Φέρντιναντ συνταξιούχο, βασικό στόπερ της MANU θα είναι ο Μανωλάς !!!

14:05

Πήγα να γράψω μακάρι, αλλά το ξανασκέφτηκα.

14:05

Ζησης : Θέμη πιστευώ πως ο Ολυμπιακος θα πρεπει να κραταει στο ροστερ του παιχτες επιπεδου Τσόρι κτλ αν θελουμε να εχει διαρκεια και διακριση στην Ευρωπη και να μην προχωραει σε πωλησεις αυτων , πραγμα βεβαια δυσκολο και για την πμαδα και τον παιχτη.

14:08

Παίκτες σ’αυτήν την ηλικία μένουν, όπως έκανε ο Ιμπαγάσα, έκανε ο Φουστέρ που είναι πιο μικρός, θα κάνει τώρα ο Τσόρι και ο Σαβιόλα. Αυτοί που δεν έχουν μεταπωλητική αξία μένουν, αυτοί κάνουν τον κορμό. Αυτοί που δεν ξέρεις πότε θα φύγουν είναι οι ταλαντούχοι μικροί, έλληνες και ξένοι. Μιραλάς δεν κρατάς, Μήτρογλου δεν κρατάς και πλέον δεν θα κρατάς ούτε τον Μανωλά. 

14:09

Χάρης : Κύριε Καίσαρη καλησπέρα. Θα ήθελα αν μπορείτε να σχολιάσετε την εμφανιση του Ολαϊτάν στο χθεσινό παιχνίδι και αν πιστεύετε ότι είναι ικανός να ανταποκριθεί στη θέση του επιθετικού περιοχής σε ένα στυλ αλα Ετο στο επίπεδο του Ολυμπιακού σε βάθος χρόνου. Ευχαριστω.

14:11

Ο μικρός κάνει πράγματα που είναι δύσκολα για την ηλικία του. Στα 19-20 το συνηθισμένο είναι να είσαι ένας γρήγορος παίκτης, που παίζει γραμμή, πάει στην ντρίμπλα και μετά ψάχνουμε αν έχεις καλά τελειώματα. Ο Ολαϊταν, όμως, εκτός απ’αυτά, έχει δώσει πολλά ως φορ κι αυτό είναι το δύσκολο για την ηλικία του. Είναι εμφανώς άγουρος, πόσω μάλλον για τη θέση του επιθετικού, όμως βγάζει πράγματα. Τελειώνει φάσεις, κρατάει με πλάτη μακριά απ’την περιοχή, παίζει με τους άλλους. Τα έκανε όλα από λίγο χθες κι ήταν άτυχος στο σουτ που θα έκανε το 3-0. 

14:13

Ο Γκάρντιαν μπαίνει στο χορό των φημών για Μόγιες και έχει γκάλοπ για το αν πρέπει να μείνει μέχρι το τέλος της χρονιάς. Το 54% λέει όχι, να φύγει τώρα. Μπείτε και ψηφίστε να μείνει.

14:14

ΣΤΑΥΡΟΣ : ΘΕΩΡΕΙΣ ΟΤΙ Ο MACHADO ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΣΤΥΛ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ Ο MICHEL ΓΙΑ CHAMPIONS LEAGUE?

14:16

Δεν ξέρω τι άλλες κινήσεις θα γίνουν και τι προτάσεις μπορεί να έχει ο Μασάντο. Είναι όμως σαφές πως ο Πορτογάλος αξίζει. Δεν είναι κακός παίκτης και τώρα που πλέον ο κόσμος ασχολείται με άλλους, έχει πολλά να προσφέρει. Το κυριότερο είναι πως μοιάζει να περνάει καλά, έχει δεθεί με την ομάδα και δεν απογοητεύτηκε στο διάστημα που δεν έπαιζε.

14:19

Dimitris : Συμφωνώ με τη πώληση Μητρογλου όπως και αν έγινε. Πιστεύω όμως ότι στο χθεσινό αγώνα φάνηκε η απουσία του ειδικά στις μεγάλες μπαλιές και στα στημένα. Κερδίσαμε όμως σε ταχύτητα άρα και σε πίεση. Πολλά λάθη έκανε ο Σμολινγκ και αυτό έδεινε άλλον αέρα στην αριστερή πλευρά του ολυμπιακού.… Πιστεύω πως το μόνο λάθος σε αυτή τη φάση (από πλευράς Ολυμπιακού) είναι η μη δήλωση- ύπαρξη του Κάνιο. Στο σημείο που βγήκε ο Τσόρι μόνο αυτός θα μπορούσε να κάνει παιχνίδι στο κέντρο αντάξιο του.

14:21

Σωστή η σκέψη για το διάστημα που βγήκε ο Τσόρι. Το κακό είναι πως ο Ολυμπιακός δεν μπορούσε να φανταστεί πως στην ουσία η Γιουνάιτεντ δεν αντιδρούσε ούτε τότε. Αν ο Μίτσελ μπορούσε να το ξέρει από πριν, ο Τσόρι δεν θα έβγαινε, δεν θα υπήρχε λόγος. 

14:21

john_scummbar : Που πιστεύεις πως φταίει ο Moyes κ που είναι άτυχος?Σίγουρα του άφησε κακό ρόστερ ο Αlex Ferguson.Φαίνεται πως δε μπορεί να δώσει ψυχολογία στους παίκτες του κ η χθεσινή τους εμφάνιση αφήνει ερωτιματικά για τη φυσική τους κατάσταση.

14:23

Για το Μόγιες έγραψα όταν επιλέχθηκε, δεν τα λέω τώρα. Και αυτός και το ρόστερ είναι αποκλειστικές ευθύνες του Φέργκιουσον. Αυτός του άφησε αυτό το υλικό, αυτός υπέδειξε τον Μόγιες στη διοίκηση ως τον εκλεκτό του.

14:24

Κιμων : Θέμη η MAN UTD πόσες αλλαγές μπορεί να έχει στην ενδεκάδα της στο Τράφορντ σε σχέση με το Καραισκάκης. Και ο Ολυμπιακός πόσο μπορεί να αντέξει στα κόκκινα για άλλο ένα 90λεπτο ώστε να πάρει την πρόκρηση? Γιατί δεν μας έχει μάθει έτσι στην Super League για πολλούς λόγους.

14:25

Θα έχει σχεδόν σίγουρα Γιανουζάι και Φελαϊνί, θα δούμε και ποιους άλλους. Πάνω απ’τα πρόσωπα είναι ο ρυθμός. Με τον χθεσινό ρυθμό, ο Ολυμπιακός είναι φαβορί. Με ανεβασμένο τέμπο, η πρόκριση είναι 50-50. Με πολύ υψηλό τέμπο, η Γιουνάιτεντ έχει το προβάδισμα, παρά το 2-0.

14:28

Μ’αυτά και μ’αυτά συμπληρώσαμε σχεδόν τρεις ώρες. Σας ευχαριστώ για τη συμμετοχή, τα σχόλια και τις ερωτήσεις. Όπως λένε και στο ράδιο, μείνετε συντονισμένοι στο contra.gr για εξελίξεις στο θέμα του Μόγιες. Καλό απόγευμα. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

24MEDIA NETWORK