ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Η συζήτηση για τον Παναθηναϊκό

Ο Δημήτρης Κριτής συνομίλησε για περισσότερες από 3 ώρες με τους αναγνώστες του Contra.gr για την επόμενη μέρα στον Παναθηναϊκό μετά την αποκάλυψη του ενδιαφέροντος του Δημήτρη Γιαννακόπουλου στην ΠΑΕ.

Η συζήτηση για τον Παναθηναϊκό
13:15

Καλησπέρα
σε όλους. Αρχίζουμε τον διάλογο και
περιμένουμε τις ερωτήσεις σας.

13:15

ΓΙΑΝΝΗς : ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΣΕ ΟΛΟΥς.ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΟΠΩς ΤΗΝ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΣΤΕ????

13:19

Όλα
δείχνουν ότι μπαίνουμε σε μια καλύτερη
εποχή σε ό,τι αφορά στην οικονομική
ευρωστία και την ανταγωνιστικότητα της
ομάδας. Ωστόσο πολλά θα παίξουν ρόλο
για να φτάσουμε να πούμε ότι αυτή είναι
η ομάδα που ονειρευόμαστε. Μεταξύ μας,
δεν ξέρω πόσοι το είπαν ακόμη και σε
εποχή πολυμετοχικότητας.

13:20

ALEX : άμα αναλάβει τι βλέπεις να γίνεται με το θέμα του γηπέδου???εγώ πιστεύω να αγοράσει το οακα(μπασκετικο) και να φτιάξει εκεί ποδοσφαιρικό γήπεδο και εγκαταστασεις για τον ερασιτεχνη

13:23

Θεωρώ αδιανόητο να μιλάμε για τέτοια επένδυση με διεθνή συμπαίκτη και να μην υπάρχει στο πλάνο και η ανέγερση νέων γηπεδικών εγκαταστάσεων. Για να  είμαι ειλικρινής, πληροφορούμενος το ενδεχόμενο να είναι Κινέζος ο “συμπαίκτης”, το μυαλό μου πήγε αμ΄’εσως στην περιοχή του Ελληνικού.
Πάντως να ξέρεις ότι τα πράγματα είναι δύσκολα στο Ολυμπιακό Στάδιο σε ό,τι αφορά στις δυνατότητες παρέμβασης, π.χ. την μετατροπή του Σταδίου σε γήπεδο κ.λ.π.

13:23

ΓΙΑΝΝΗς : ΔΗΜΗΤΡΗ ΕΙΝΑΙ ΝΩΡΙς ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΕΙς ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙς ΜΕ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕς????

13:26

Δεν μου αρέσει να μιλάω με ποσοστά, αλλά επειδή φαντάζομαι ότι θα με σκάσεις μέχρι το τέλος, θα πω 80-20. Και το 20 έχει να κάνει με τον οικονομικό έλεγχο και τις συμφωνίες που έχουν υπογραφτεί για Απήλιον, τηλεοπτικά δικαιώματα και δεν ξέρω τι άλλο σκέφτεται διαφορετικά ο νέος ιδιοκτήτης.

13:27

mitsma13 : an ontws mpei o giannakopoulos sthn pae posa xrhmata 8a valei?8a mpoun lefta kai gia gipedo?kai ton genarh 8a ginoun kapoies metagrafes?

13:29

Το
πόσα χρήματα θα βάλει, θα εξαρτηθεί και
από τα ανοικτά μέτωπα τα οποία υπάρχουν.
Μακροπρόθεσμα θα υπάρξει αναμφίβολα
μία σημαντική επένδυση και ασφαλώς
συζητάμε και για νέο γήπεδο και
προπονητικές εγκαταστάσεις. Για τον
Γενάρη, με την υπάρχουσα κατάσταση όπως
τουλάχιστον διαμορφώνεται ως τώρα,
νομίζω ότι αρκούν 2 καλές κινήσεις για
να διεκδικήσεις με καλύτερες πιθανότητες
επιτυχίας τη δεύτερη θέση και το όνειρο
του Τσάμπιονς Λιγκ.

13:29

Giannis Kalaitzidis : Για να κάνω λίγο και τον συνήγορο του διαβόλου. Θυμόμαστε όλοι πέρσυ τον Γιαννακόπουλο να λέει ότι παραχωρεί δωρεάν τις μετοχές του στο μπάσκετ, γιατί χωρίς τη στήριξη των δικών του δε μπορεί. Τώρα λέτε ότι θα βάλει 30-40% από τα 120. Πως θα γίνει αυτό;

13:33

Επειδή
γνωρίζω την οικογένεια Γιαννακοπούλου
τόσα χρόνια που ασχολούμαι με το ρεπορτάζ,
θεωρώ ανόητο να πιστεύει κανείς ότι ο
Δημήτρης Γιαννακόπουλος λειτουργεί ως
μονάδα, χωρίς προηγουμένως να ενημερώσει
και να συζητήσει με την οικογένειά του.
Τα όσα αναφέρεις για τη συγκεκριμένη
χρονική στιγμή, ήταν μία ενδοοικογενειακή
διαφωνία που τελείωσε με το… καλημέρα,
παρά τον παρορμητισμό με τον οποίο
λειτούργησε ο Δημήτρης. Η οικονομική
επιφάνεια της οικογένειας Γιαννακοπούλου
δεν αμφισβητείται, αλλά κυρίως δεν
αμφισβητείται η τρέλα της να τα διαθέσει
για τον Παναθηναϊκό. Γιατί κι άλλοι τα
έχουν αλλά δύσκολα βγαίνουν από την
τσέπη.

13:33

Αντωνης : Δημήτρη,τα 25 εκατομμυρια που χρωσταει αυτη τη στιγμη ο Παναθηναικος,εχει σκοπο να τα δωσει ο Γιαννακοπουλος ,γιατι δεν πιστευω να δηλωνει οτι σκοπευει να μπει και ξερωντας οτι η ομαδα χρωσταει…

13:35

Ασφαλώς και θα υπάρξει σταδιακή αποπληρωμή των χρεών. Δεν μπορεί να γίνει διαφορετικά, γιατί στον Παναθηναϊκό υπάρχει η ιδιαιτερότητα ότι δεν  μιλάμε γενικώς και αορίστως για χρέη προς την εφορία ή το ΙΚΑ ή γενικά το Δημόσιο. Είναι χρέη προς ποδοσφαιριστές κι εκεί τα πράγματα είναι διαφορετικά. Θα πρέπει όμως να δούμε και ποιοι είναι οι διακανονισμοί τους οποίους πέτυχε η διοίκηση Αλαφούζου όλο αυτό το διάστημα και αν θα γίνει χρήση τους.

13:36

mariovic : Γιατί δεν κάνετε το διάλογο ΜΕΤΑ την επίσημη πρόταση;

13:37

Ήταν
κάτι που ζητήθηκε από πολλούς αναγνώστες
και οφείλουμε να ανταποκριθούμε, έστω
κι αν το τοπίο δεν έχει πλήρως αποσαφηνιστεί.

13:38

ΓΙΩΡΓΟΣ : ΛΟΓΙΚΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΘΑ ΤΡΕΞΟΥΝ ΓΡΗΓΟΡΑ ΜΙΑΣ Κ ΟΙ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΕ. ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΛΑΦΟΥΖΟΥ ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ? ΘΑ ΑΠΟΔΕΧΘΕΙ ΟΤΙ ΗΡΘΕ ΚΑΠΟΙΟΣ Π ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ?

13:40

Ακόμη κι αν δεν ήθελε να παραχωρήσει τα ηνία, γνωρίζει πολύ καλά το λαϊκό έρεισμα της οικογένειας Γιαννακοπούλου και αποκλείεται να αρνηθεί. Άλλωστε η πρώτη του τοποθέτηση ότι περιμένει με ανοικτές αγκάλες της πρόταση της οικογένειας, χωρίς καμία προϋπόθεση εκ μέρους της “Παναθηναϊκής Συμμαχίας” δίνει τον τόνο.

13:40

Κώστας : Τώρα που θα έρθει ο Γιαννακοπουλος,θα γυρίσει ο Σισε;

13:40

Ακόμη δεν τον είδαμε, τρέξαμε και τον βαφτίσαμε. Ελα ρε Κώστα…

13:41

Hania13 : Καλησπέρα Δημήτρη,να κρατάμε μικρό καλάθι ή να αρχίσουμε να χαμογελάμε από σιγά σιγά?

13:43

Σκάσε κανά χαμόγελο. Οι απέναντι άρχισαν ήδη να ανησυχούν.
Χωρίς πλάκα τώρα, το μεγαλύτρο κέρδος αυτή τη στιγμή και χωρίς να γνωρίζουμε την τελική έκβαση, είναι ότι επιτέλους μιλάμε για μία ισχυρή εναλλακτική πρόταση. Δεν είναι πλέον μονόδρομος η αυτοδιαχείριση.

13:43

Kostas : Δημητρη νομιζει πω θα εκπλαγεί απο τα χρεη της ομαδας και τις λαμογιες που κανανε οι προηγουμενοι

13:44

Έχει εικόνα και δεν μπορεί τα πράγματα να είναι πολύ διαφορετικά, από αυτά που λίγο πολύ ξέρουμε. Για μένα θα είναι μεγαλύτερο πρόβλημα οι όποιες συμφωνίες έχει συνάψει η διοίκηση Αλαφούζου για το μέλλον και δεν υπακούουν στο πλάνο που έχει στο μυαλό του ο νέος επενδυτής.

13:45

πανος : καλησπερα δημητρη πιστευω ολα καλα θα πανε ο παναθηναικος μπενει σε μια νεα εποχη με τον δημητρη γιαννακοπουλο στο τιμονι της παναθας μας!!

13:45

Μακάρι Πάνο, μαζί σου.

13:45

Χάρης : Μήτσο, παίζει να εμφανιστεί ο Βγενό; Εγώ θέλω Αντρέα, δεν ψήνομαι με Γιαννακόπουλο!

13:47

Εγώ θέλω και Δημήτρη και Αντρέα και… και… Δεν ξέρω αν το θέλουν και οι ίδιοι. Πάντως μέσα μου δεν έχει σβήσει το σχήμα της πολυμετοχικότητας στον Παναθηναϊκό, φτάνει να πρόκειται για μία παρέα ανθρώπων με τα ίδια μυαλά και την ίδια τρέλα για τον Παναθηναϊκό.

13:47

Stamatis : kalispera dimitri, poia einai i prwsopikh sou apopsi gia to mpasimo tou giannakopoulou? kai an ta xreh tis pae einai parapanw apo osa pisteue, mporei na min proxwrhsei stin paraxwrhsh twn metoxwn?

13:49

Ξαναλέω Σταμάτη, ότι δεν νομίζω πως τα χρέη μπορεί να αποδειχθούν πρόβλημα. Αφ’ ενός μεν είναι λίγο ως πολύ γνωστά τα νούμερα, αφ’ ετέρου δε η διοίκηση Αλαφούζου έχει διακανονίσει την καταβολή του μεγαλύτερου μέρους αυτών σε έναν χρονικό ορίζοντα τριετίας, ώστε να διευκολυνθεί στο κεφάλαιο της αδειοδότησης. Ασφαλώς θα περιμένουμε να τα δούμε όλα αυτά και στην πράξη.

13:49

Vagos : Καλό μεσημέρι Δημήτρη ! Τα 15 εκατ. που είπες χτες από που το έμαθες; Γιατί ολοι σήμερα λένε για 100 εκατομ +

13:53

Αυτό που είπα χθες στην εκπομπή SuperBall ήταν ότι αυτή τη φορά απαιτούνται περισσότερα από 15 εκατομμύρια ευρώ σε μία αύξηση μετοχικού κεφαλαίου, γιατί έχει μεγαλώσει αρκετά το μετοχικό ποσοστό της Παναθηναϊκής Συμμαχίας. Δεν μίλησα για το σύνολο της επένδυσης. Άλλωστε δεν μπορώ να γνωρίζω ποια είναι τα σχέδια σε ό,τι αφορά στο γηπεδικό και άλλα πολυδάπανα κεφάλαια της ιστορίας.

13:54

Bασίλης : Πριν κανα μηνα δεν ειχε ειπωθει οτι αν ποτε στρεφοταν προς το ποδοσφαιρο θα αναλαμβανε την ομαδα της σπαρτης? Τι αλλαξε ξαφνικα? Κατα ποσο μπορουμε να ειμαστε σιγουροι οτι ολο αυτο δεν ειναι παραμυθι?

13:56

Δεν είναι λάθος η απορία σου Βασίλη. Αλλά φαντάζομαι γνωρίζεις κι εσύ ότι η οικογένεια Γιαννακοπούλου δεν παίζει με το όνομα και την υστεροφημία της.

13:57

michalis_oropos : δημητρη το χρεος τισ παε ποσο ειναι?? αμα τελικα γινει η συμφωνια αλαφουζου-γιαννακοπουλου τι θα γινει μ τ απηλιον και μ τα λεφτα που εχει βαλει ο αλαφουζος??

13:58

Γύρω στα 25 λένε οι πληροφορίες, αλλά δεν είναι δυνατόν να διασταυρωθούν. Θα τα μαθαίναμε στη γενική συνέλευση της “Παναθηναϊκής Συμμαχίας”, τώρα φαντάζομαι ότι θα τα μάθουμε νωρίτερα. Τα χρήματα που έχει βάλει ως ταμειακή διευκόλυνση στην ΠΑΕ ο Γιάννης Αλαφούζος (ομολογιακό δάνειο και προσωπικές εγγυήσεις σε διακανονισμούς) θα επιστραφούν ασφαλώς.

13:59

Βαιος : Ας πούμε οτι χρωστάμε 25εκ. Βάζουν 100εκ. σε 2-3 χρόνια. Μόλις τελειώσουν τι θα γίνει?

14:01

Ό,τι συμβαίνει σε όλες τις ομάδες του κόσμου. Θα ξαναβάλουν όταν χρειαστεί. Με συμμετοχή στο Τσάμπιονς Λιγκ και αναδιάρθρωση του τμήματος μάρκετινγκ που έχω την εντύπωση ότι υπολειτουργεί, δεν βλέπω γιατί να τελειώσουν, αλλά εν πάση περιπτώσει πέρα από τα έξοδα υπάρχουν και τα έσοδα.

14:02

Μάριος : Μήπως η όλη κίνηση του κου Γιαννακόπουλου να το ανακοινώσει το Σαββατο στην εκδήλωση αποπνέει μια αισθηση παρόρμησης. Μου κάνει εντύπωση που δεν είχε μιλήσει καθόλου με τον κο Αλαφούζο νωρίτερα.

14:03

Αυτό σχολίασα και χθες στη SuperBall, ως κάτι που δεν μου έκανε πολύ καλή εντύπωση, ως προς τη διαδικασία. Αλλά οι δυο τους γνωρίζουν καλύτερα. Η ανταπόκριση Αλαφούζου πάντως δεν είναι ενοχλημένου από τον τρόπο προσέγγισης.

14:03

τακης : Δημητρη καλο μεσημερι…εγω απο την πλευρα μου κραταω μικρο καλαθι(οχι για τις προθεσεις του Δημητρη)Απλα γιατι τοσα χρονια ολο ακουμε και ακουμε και τιποτα δεν γινεται…..μακαρι να μπαινουμε οπως λες σε καλυτερη εποχη….και μακαρι να ακολουθησουν και αλλοι για να καθαρισει η μποχα που υπαρχει εντος και εκτος γηπεδων της σουπερ(λιγδ)….ευχαριστω για το χρονο σου!!!!!

14:04

mike : θα αρχίσει να προκαλεί και στο ποδόσφαιρο ο εφευρέτης?? εδώ πάντως θα χει να κάνει με τον μαρινάκη όχι με αγγελόπουλους που είναι ”αγαθοί”…

14:05

Και φαντάζομαι, ειδικά ο Δημήτρης, τρέμει στην ιδέα… Αφήστε βρε τους βλαχοτσαμπουκάδες κι από δω κι από κει.

14:06

Alex : Με τα χρεη τι θα γγίνει

14:07

Παιδιά, αρκετά ερωτήματα έχουν ήδη απαντηθεί. Κάντε τον κόπο και διαβάστε τη συζήτηση από την αρχή για να μην επαναλαμβανόμαστε.

14:07

ΤΑΣΟΣ : ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΓΗΠΕΔΟ. ΜΕ ΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΟΜΩΣ

14:09

Οι πληροφορίες του Τάσου Μαγουλά και το ρεπορτάζ των “Πράσινων Νέων” λένε ότι δεν θα υπάρξει το παραμικρό πρόβλημα. Άλλωστε μην ξεχνάμε το μόνο των Γιαννακόπουλων όλα αυτά τα χρόνια: “Ο ΠΑΟ είναι ένας, ενιαίος και αδιαίρετος”.

14:09

El Greco : Σε ό,τι έχει να κάνει με το υπάρχον ροστερ,το ρεποσταζ αναφέρεται σε σαρωτικές αλλαγές, ή σε απλή ενδυνάμωση του ροστερ; Το εκπονημένο πλάνο με προώθηση των παιδιών από τις ακαδημίες θα ακολουθηθεί;

14:12

Αυτό είναι κάτι που πρέπει να απαντήσει η νέα επενδυτική ομάδα. Νομίζω ότι η αξιοποίηση των Ακαδημιών δεν μπορεί να βρει αντίθετο κανέναν. Μπορεί όμως οι ξένοι που θα πλαισιώσουν το εγχείρημα να είναι πολύ μεγαλύτερης αξίας.δίπλα στους ανερχόμενους μικρούς.

14:14

Γιάννης : Δεν καταλαβαίνω αυτό το “δεν θα αναλάβει χρέη προηγούμενων ετών”. Αν η ομάδα έχει χρέη ο -εκάστοτε- ιδιοκτήτης δεν τα επωμίζεται; Μπορείς λίγο να με διαφωτίσεις;

14:16

Θα μου επιτρέψεις να μην συμμετάσχω σε επικοινωνιακό παιχνίδι μέσω διαρροών. Όταν έρθει η ώρα να κάτσουν οι δύο πλευρές στο ίδιο τραπέζι, θα ακουστούν τα πραγματικά επιχειρήματα και θα ξεκαθαρίσουν όλα.
Το ύψος των χρεών είναι λίγο ως πολύ γνωστό. Από κει και πέρα υπάρχει η ανάληψη ευθυνών, υπάρχει το “κούρεμα”, υπάρχουν οι διακανονισμοί και… και…

14:17

PaoPantou : Πόσες πιθανότητες βλέπεις για το θέμα του Βοτανικού εφόσον κλείσει οριστικά θετικά το θέμα.. Πιστέυεις πως θα μειωθεί το μπάτζετ στο μπάσκετ τα επόμενα χρόνια αν καταλήξει και στην ΠΑΕ τελικά?

14:18

Και τώρα έχει μειωθεί το μπάτζετ στο μπάσκετ, ωστόσο παραμένει ένα από τα μεγάλα στην Ευρώπη. Για το θέμα του Βοτανικού δεν είμαι ιδιαίτερα αισιόδοξος κι αυτό δεν έχει να κάνει με τον Παναθηναϊκό, αλλά με τον Δήμο Αθηναίων και άλλους εμπλεκομένους.

14:18

Beckham : Πιστευεις αν αναλάβει ο Γιαννακόπουλος θα αλλάξει πολύ η ποδοσφαιρική ομάδα εννοώ σε παίκτες και προπονητή

14:19

Σε πρώτη φάση, σίγουρα όχι. Ο έλεγχος της χρονιάς θα δρομολογήσει τις εξελίξεις από κει και πέρα.

14:20

ΣΑΚΗΣ : ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΑΛΗΜΕΡΑ, ΕΠΕΙΔΗ ΟΠΟΤΕ ΑΚΟΥΩ ΑΠΟΓΕΙΩΣΗ ΚΑΙ ΕΚΤΟΞΕΥΣΗ, ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΠΟΝΑΕΙ ΑΚΟΜΑ Ο ΑΠΑΥΤΟΣ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΤΟΜΗ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΗ, ΛΕΩ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΩ ΜΙΚΡΟ ΚΑΛΑΘΙ. ΒΕΒΑΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗ ΜΕΣΗ Η ΕΓΓΥΣΗΣΗ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ. ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΟΛΑ ΚΑΤ ΕΥΧΗΝ

14:21

Νικος : Καλησπέρα Δημήτρη,έχεις πληροφορίες για ενεργοποίηση παλιών μετόχων(πχ Πολέμης); Υ.Γ. Υπήρχε κάποτε ένα project του Θ.Γιαννακόπουλου για στέγαση όλων των τμημάτων στο Α.ΝΙΚΟΛΑΙΔΗΣ,έχει ακουστεί έστω και σαν σκέψη;

14:23

Για ενεργοποίηση υφιστάμενων μετόχων, δεν έχει ακουστεί κάτι. Σε ό,τι αφορά στο σχέδιο του Θανάση Γιαννακόπουλου για την ανακατασκευή της Λεωφόρου, το μόνο που μπορούμε να πούμε με σιγουριά, είναι ότι ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος δεν ήταν αρνητικός στο σχέδιο του ΠΑΝ.ΚΙ για επιστροφή στη Λεωφόρο και αναδόμησή της. Από κει και πέρα, υπάρχουν διάφορα νομικά θέματα που θα πρέπε να ξεπεραστούν. Περιμένουμε πάντως τις επόμενες ημέρες τη δημοσιοποίηση των σχεδίων του Κινήματος για το θέμα της Λεωφόρου.

14:24

Nikos : giati oloi osoi erxonte na valoun lefta lene oti tha mpoun 120 ekatomiria se 3 xronia? tosa den etaze kai o Tsakas me tous prigipes??

14:27

Το συγκεκριμένο ποσό είναι τα χρήματα που απαιτούνται για την τακτοποίηση των οφειλών, την αναδιοργάνωση της ομάδας και την ανέγερση σύγχρονων γηπεδικών εγκαταστάσεων. Είναι λοιπόν φυσιολογικό να ακούγονται τα ίδια νούμερα, κάθε τόσο. Πάντως από το στόμα του Δημήτρη Γιαννακόπουλου δεν έχω ακούσει συγκεκριμένο νούμερο.

14:27

Αλκης13 : Δημήτρη νομιζω οτι για πρωτη φορα μετα την πολυμετοχικοτητα φαινεται κατι αισιοδοξο στον οριζοντα. Το σημαντικοτερο ειναι να υπαρχει υπομονη απο τον κοσμο διοτι εχουμε πολλα παραδειγματα (αν ευδοκιμησει το deal) oπου τα λεφτα δεν εφεραν τις επιτυχιες τουλαχιστον αμεσως. Το σημαντικοτερο ειναι η υπομονη, Πως πιστευεις θα πρεπει να διαχειριστει ο Δημητρης και ο κοσμος (και αντιστροφα) την ιστορια αυτη δεδομενου του εκρηκτικου του χαρακτηρα καθως και την ελλειψη υπομονης του κοσμου λογω πολλων ετων ελπιδων που διαψευδονταν;

14:28

Με νηφαλιότητα και υπομονή. Το ‘χουν , δεν το ‘χουν. Κι από δω κι από κει.

14:28

ΓΙΑΝΝΗς : ΔΗΜΗΤΡΗ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΜΙΛΟΥΣΑΜΕ ΓΙΑ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΤΩΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΩΝ ΚΡΟΙΣΩΝ ΚΑΙ ΛΟΓΟ ΚΡΙΣΗς.Ο ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟς ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΡΙΣΗ ΚΙ ΕΧΕΙ ΠΧ Ο ΠΟΛΕΜΗς Η Ο ΕΥΓΕΝΙΔΗς Η Ο ΒΕΝΙΑΜΗς ????

14:29

ΓΙάννη, δεν φαντάζομαι να περιμένεις να απαντήσω αντ’ αυτών. Πάντως δεν είναι όλες οι περιπτώσεις που ανέφερες, ίδιες. Κάποιοι ουδέποτε εκδήλωσαν ενδιαφέρον να συμμετάσχουν και κάποιοι άλλοι είχαν πολύ διαφορετικές προϋποθέσεις ώστε να συμμετάσχουν.

14:30

τζιτζος : τι ειναι παλι αυτα που λεει ο γιαννακοπουλος για τα χρεη ??? τι θα κανει δηλαδη θα παρει τον παο και θα πληρωνει τα χρεη ο αλαφουζος

14:30

Ας κάτσουν στο τραπέζι και θα δούμε. Μέσα στην εβδομάδα, όλα θα ξεκαθαρίσουν.

14:31

Panos : Προλαβαίνει να κάνεις μεταγραφές Ιανουάριο όταν και αν μπει στην ΠΑΕ; Επίσης με το υπάρχον πλάνο για ανάδειξη νέων ταλέντων θα συνεχιστεί με μεγαλύτερη οικονομική ανεση ή θα παραγκωνιστού οι μικροί;

14:32

Η ζωή με έχει διδάξει, ότι κανείς που πραγματικά αξίζει, δεν χάνεται. Αν ανέβει ο πήχης των απαιτήσεων, θα πρέπει και οι μικροί να πείσουν ότι μπορούν να ακολουθήσουν. Αποκλείεται να παίζουν, απλά για να παίζουν.

14:32

Γιωργος : Μακάρι να ήρθε η ώρα να αναλάβει η άγια αυτή οικογένεια το παναθηναικό μας. Θεωρείς πιθανό το ενδεχόμενο να αποδειχτούν φρούδες οι ελπίδες και αν ναι ποιο είναι το μεγαλύτερο εμπόδιο

14:33

Οι διακανονισμοί των χρεών και οι συμφωνίες που δεσμεύουν το μέλλον. Εκτός κι αν τεθεί και θέμα για τον τρόπο με τον οποίο θα γίνει η είσοδος στην ΠΑΕ.

14:34

Βαστακης Κωνσταντίνος : Μακάρι να προχωρηση το εγχείρημα για το καλό του Παναθηναϊκού μας.ο Δ.ΓΙαννακοπουλος κ κατα προέκταση η οικογένεια του αγαπούν με ανιδιοτέλεια τον Παναθηναϊκό κ είναι πραγματικά οι μόνοι που μπορούν να τον βγάλουν από αυτή την δίνη θέση.προεδρε προχωρά είμαστε όλοι δίπλα σου.καλησπερα κύριε κριτή.

14:36

Καλησπέρα Κωνσταντίνε. Η αγάπη του ιδιοκτήτη είναι σημαντική. Αλλά η συνδρομή του κόσμου ηθική και υλική είναι ακόμη σημαντικότερη. Αυτό δεν πρέπει να το ξεχνάμε ποτέ.

14:36

Σωτηρης: : γεια σου Δημήτρη. Υπάρχει ελπίδα να γλυτώσουμε από το 4-3-3 του Αναστασίου? Θα ξαναδούμε καλά εξτρέμ στον Παναθηναϊκό?

14:38

Πώς γίνεται από τη μία να θες να γλυτώσουμε από το 4-3-3 και από την άλλη να θες εξτρέμ. Σε ποιο άλλο σύστημα υπάρχουν εξτρέμ; Μια χαρά πάει το έργο για την ώρα. Θα έλεγα ανέλπιστα καλά. Με πορδές δεν βάφονται αυγά.

14:38

ΓΙΑΝΝΗς : ΔΗΜΗΤΡΗ Ο ΑΛΑΦΟΥΖΟς ΠΩς ΠΙΣΤΕΥΕΙς ΟΤΙ ΑΙΣΘΑΝΕΤΑΙ????

14:39

Φαντάζομαι, ανακουφισμένος.

14:39

Michalis13 : Ευχής έργον να δούμε τον Παναθηναικό μας πάλι ψηλά.Θα ήθελα όμως να ρωτήσω κατα πόσο μπορεί να ισχυεί μια τέτοια πρόταση;Έτσι ξαφνικά ή προυπήρχε κάτι;

14:40

Για την οικογένεια Γιαννακοπούλου, πάντα υπήρχε στο πίσω μέρος του μυαλού ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός. Αν οι συνθήκες είναι ώριμες για να το κάνει, θα το κάνει. Αυτή τη φορά, με συμπαίκτες της επιλογής της.

14:41

Κώστας : Η ΠΑΕ θα περάσει στα χέρια του ή στην κεφαλή της θα μείνει ο Αλαφούζος! Επίσης ντροπή για τον αλαφούζο τώρα που βρήκε καλό συμπαίχτη να μην βάλει και αυτός το χέρι στην τσέπη!!Δεν λέω ότι δεν το έβαλε αλλά μπορεί λίγο πιο βαθιά!!

14:43

Έχουμε ξαναπεί πολλές φορές ότι δεν μπορούμε να κάνουμε κουμάντο στην τσέπη κανενός. Κι εν πάση περιπτώσει, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ουδέποτε ο Αλαφούζος μίλησε για διάθεση προσωπικών κεφαλαίων, πλην των αναγκαίων για να περπατήσει το εγχείρημα της λαϊκής βάσης.
Συνεργασία Γιαννακόπουλου-Αλαφούζου δεν προβλέπεται, ούτε πιστεύω ότι υπάρχει αμοιβαία διάθεση για κάτι τέτοιο.

14:44

Giorgos : Kalo meshmeri kai apo thn Kypro. Demetri 8a h8ela na dw thn ektimhsh sou (ean exeis tetoia phgh fysika) se sxesh me to plano ths omadas, giati pisteuw oti paei kala, kai opoiadhpote 3afnikh anisorropia 8a htan krima (diathrhsh proponhth-upervoles se metagrafes-arxhsteush twn newn). Exei skopo o Giannakopoulos na to diathrhsei ean 3ereis?Epishs emena mou fainetai oti oxi mono exei milisei me ths dikh tou oikogeneia alla kai thn allh… kai sygkekrimena ton tews idiokthth…ti les?

14:46

Θέλεις πάλι να ακούσω τα σχολιανά μου; Ο.Κ. δικαίωμά σου. Λοιπόν, ουδέποτε ήθελα την οικογένεια Βαρδινογιάννη έξω από τον Παναθηναϊκό. Αυτό που ήθελα ήταν να παραμείνει μακριά από τιμόνι, εφ’ όσον από ένα σημείο και μετά δεν είχε σκοπό να οδηγήσει προσωπικά το καράβι.
Αν ο Δημήτρης έχει βρει τον τρόπο να ηγηθεί έχοντας και την συνδρομή της, μαγκιά του. Αλλά δεν το νομίζω.

14:47

geortz23 : Ελα Γιαννακοπουλε στην ΠΑΝΑΘΑ για ΤΙΤΛΟΥΣ

14:47

aris : Αυτος ο ξενος επενδυτης που βρικε το κινητρο να ερθει να επενδυσει σε μια μια ομαδα χωρις γηπεδο χωρις κανενα περιουσιακο στοιχειο και με μερικα εκατομυρια χτεος;

14:48

Αφού μόνος σου το είπες: πρέπει να αποκτήσει γήπεδο και να αξιοποιήσει τα τεράστιοα περιθώρια των ανεκμετάλλευτων μέχρι σήμερα πηγών εσόδων.

14:49

NIKOS papagiannhs : η εμπλοκή Γιαννακόπουου με το ποδοσφαιρικό τμήμα ποιά επίδραση πιστεύεις θα έχει στο μπασκετικό τμήμα? και το λέω διότι κάνει συνεχείς μειώσεις του badget απο πέρυσι.

14:49

Καμία περαιτέρω Νίκο

14:50

kominio : Δημητρη καλησπερα.2 ερωτησεις, πρωτον: Η οικονομικη πολιτικη Αλαφουζου εχει μειωσει τα χρεη της ομαδας? γιατι εδω και 5 μηνες ακουμε 22-25 εκατ. χρεος δεν μειωνεται καθολου? Και 2ον ο συμαικτης Κολοσσος απ το εξωτερικο οταν ανοιξει τα βιβλια της ΠΑΕ και δει μια τρυπα 25 εκατ. γιατι να επενδυσει?

14:52

Ήταν περίπου 28 και εικάζεται ότι βρίσκεται γύρω στα 24-25 τώρα. Δεν υπάρχει μόνο η επένδυση. Υπάρχει και η απόσβεση. Και στον Παναθηναϊκό υπάρχουν πάρα πολλά περιθώρια εκμετάλλευσης του τεράστιου brand name του, για κάποιον που ξέρει να το κάνει σωστά.

14:53

αντωνης : δεν θα επρεπε πριν βγει τιποτα προς τα εξω, να υπηρχε μια μυστικη συναντηση αναμεσα σε αλαφουζο γιαννακοπουλο?

14:53

Συμφωνώ απόλυτα Αντώνη. Αλλά δεν…

14:54

Thanasis_Eleusina13 : Καλησπέρα Δημήτρη. Τί πιστεύεις ότι θα γίνει με το γηπεδικό αν περάσουμε στην εποχή Γιαννακόπουλου;

14:55

Ο Παναθηναϊκός θα αποκτήσει το δικό του γήπεδο. Το πού εξαρτάται και από τον συμπαίκτη, εξαρτάται και από το σύνολο της επένδυσης.

14:55

Harry13 : Δημήτρη, εχθές είδα την εκπομπή Super ball και αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι η σιγουριά που έβγαλες προσωπικά για την επικείμενη συνάντηση των δύο ανδρών μέσα στην εβδομάδα… Αυτή η σιγουριά υπάρχει ακόμα;

14:56

Επιβεβαιώνεται μέσω των επισήμων διαρροών των δύο πλευρών. Ή μάλλον πιο σωστά από την πλευρά Γιαννακόπουλου κυρίως, διότι ο Αλαφούζος δεν έχει να κάνει τίποτε περισσότερο από το να περιμένει.

14:57

Giannis Kalaitzidis : Πιστεύεις ότι ο Δημήτρης θα είναι πρόεδρος και στα 2 τμήματα εάν τελικά την πάρει την ΠΑΕ; Και έχει μιλήσει με κανέναν παλαίμαχο η κάτι τέτοιο;

14:59

Πάγια θέση της οικογένειας είναι να ηγείται όλων των επιχειρηματικών εγχειρημάτων της. Αν και εδώ που τα λέμε, το τμήμα μπάσκετ είναι έτσι δομημένο τόσα χρόνια, που ο Φραγκίσκος Αλβέρτης, για παράδειγμα, δεν θα είχε το παραμικρό πρόβλημα ή αναστολή να το διευθύνει.

14:59

βαγγελης-13 : Υπαρχει περιπτωση να παραμεινει μοντελο τυπου παναθηναικης συμμαχιας εστω και για 2-3 χρονια μεχρι την αποπληρωμη χρεων τα οποια δηλωσε δεν αναλαμβανει??

15:02

Να παραμείνει ως ηγέτιδα δύναμη, όχι. Από την άλλη όμως, βάζεις ένα θέμα που προσωπικά με απασχολεί πολύ στην επόμενη ημέρα. Όταν έφτασαν τα πράγματα σε αδιέξοδο, τρέξαμε στον κόσμο και ζητήσαμε το υστέρημά του για τη σωτηρία. Και κάποιοι δεν το αρνήθηκαν, θεωρώντας μάλιστα τιμή τους να αποτελέσουν μέρος της διοίκησης της αγαπημένης τους ομάδας. Τώρα θα τους πούμε, βρήκαμε λεφτά και άντε γειά;
Νομίζω ότι και ο νέος επενδυτής θα ήθελε στο πλευρό του τον κόσμο που αισθάνεται έτσι και θα διευκολύνει την παραμονή του, έστω με ένα ποσοστό κάτι παραπάνω από συμβολικό. Ταπεινή μου άποψη και όχι πληροφορία.

15:03

Andreas : Καλησπερα,θελω να πιστευω οτι ο γιαννακο εχει κανει προεργασια για να μην αφησει το μπασκετ σε δευτερη μοιρα.Ολα μπαινουν σε καλη τροχια.

15:04

dhmos : mono gianmakopoulo..kanenan allo

15:04

Γιάννης_ Καλλιθέα : Αν μπει στην ΠΑΕ ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος, θεωρείς ότι αλλάζουν οι στόχοι (προς τα πάνω) για φέτος;

15:05

Για φέτος, όχι. Βελτιώνονται όμως πολύ οι προύποθέσεις για να πετύχει η ομάδα το υψηλότερο δυνατό.

15:05

tasos : Dimitri xtes stin superball eipes oti pithanon o giannakopoulos na bei me auksisi metoxikou kefalaiou, tha edine pisteueis xrimata en leuko stin simaxia na ta diaxeiristei opws thelei???

15:08

Είπα, ότι είναι δύο οι τρόποι με τους οποίους μπορεί να επιτευχθεί η είσοδος στην ΠΑΕ. Ο ένας είναι η παραχώρηση των μετοχών της “Παναθηναϊκής Συμμαχίας” και ο άλλος η συμμετοχή σε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου που θα του εξασφαλίσει το απαιτούμενο πλειοψηφικό πακέτο.
Δεν νομίζω ότι θα έδινε λεφτά του να τα διαχειριστεί οποιοσδήποτε άλλος και μιλάμε για σοβαρό οικονομικό κεφάλαιο ασφαλώς.
Άποψή μου, είναι ότι η είσοδος δεν θα γίνει μέσω αύξησης μετοχικού κεφαλαίου.

15:09

hlias 13 : Καλημέρα δημήτρη!Αν τελικα γινει πραγματικοτητα ολο αυτο το σεναριο για να μπει ο Γιαννακοπουλος στην ΠΑΕ πιστευω οτι θα δωσει περα απο τα λεφτα και την Παναθηναικη ψυχη του…σε σχεση με αλλους που περασανε.συμφωνεις?

15:10

Απόλυτα και είναι σημαντικό να το αισθάνεται και να το εισπράττει ο κόσμος έτσι.

15:11

γιαννης σ : καλησπερα Δημητρη. Ο Δημ Γιαν/λος εχει αποψη για το αγωνιστικα της ΠΑΕ?? και να το θεσω πιο λιανα… ξερει μπαλα Η΄μονο μπασκετ?? (ξερει τουλαχιστον περισσοτερη μπαλα απο τον Αλαφούζο?) ευχαριστω

15:13

Θεωρείς ότι ήξεραν μπάσκετ, πριν φτιάξουν την αυτοκρατορία που έφτιαξαν; Όλα αυτά τα χρόνια η οικογένεια Γιαννακοπούλου απέδειξε ότι γνωρίζει να εμπιστεύεται τους κατάλληλους ανθρώπους στις κατάλληλες θέσεις, αλλά και να κρατάει στα δικά της χέρια το τιμόνι για όλα τα υπόλοιπα.
Το ίδιο θα γίνει και στο ποδόσφαιρο εφ’ όσον ευοδωθεί το ενδιαφέρον της.

15:14

πρασινος13 : υπαρχει περιπτωσει να μπει και ο πολεμης (να βαλει χρηματα) ο γιος ή ο μπαμπας που εχουν πιο πολλα και απο τον χοντρο;;;

15:15

Αποδείχθηκαν πολύ σφιχτοί όλα αυτά τα χρόνια και δικαίωμά τους. Ίσως δεν πείστηκαν κιόλας για τη σωστή διαχείριση.Για την ώρα δεν υπάρχει τέτοια πληροφόρηση και η εμπειρία έχει δείξει ότι όταν κάποιος “κρυώνει”, δύσκολα επανέρχεται σε υψηλές θερμοκρασίες.

15:16

Αποστολης : Στον μπασκετικό παναθηναϊκό βλέπεις να αλλάζει τίποτα?

15:17

Όχι, τίποτε περαιτέρω Αποστόλη. Αυτό λένε οι πληροφορίες των μπασκετικών συναδέλφων μου και δεν έχω λόγο να τις αμφισβητήσω. Αντίθετα, η αγάπη των Γιαννακόπουλων για το δημιούργημά τους συνηγορεί.προς αυτή την κατεύθυνση.

15:18

τάσος : Εφοσον ο γιαννακοπουλος λεει: ¨τα χρηματα που θα βαλω ανηκουν στο αύριο και οχι στο χθες”, πως γινεται να κανει μια τετοια κινηση χωρις να καλυφθει η τρυπα; δεν ειναι αδυνατον; και εφοσον δε γινεται γιατι να γινει μια τετοια δηλωση;

15:19

Δεν είναι δήλωση. Αφήστε να κάτσουν στο τραπέζι και όλα θα πάρουν τον δρόμο τους.

15:19

Γιωργος Ξάνθη : εγω να πω την αλη8εια μου μαρεσει ετσι οπως βλεπω την ομαδα , με τους πιτσιρικαδες που τα δινον ολα για την φανελα και που αρχισαν σιγα σιγα να δειχνουν καποια πραγματα μεσα στο γηπεδο περα απο το παθος . θα η8ελα να μεινει η ομαδα σαυτο το μοντελο για ακομα 2 χρονια , κανοντας “παπαδες στο μελλον”

15:21

Και ποιος δεν το θέλει; Αλλά μην μου πεις ότι δεν θα ήθελες δίπλα στους πολλά υποσχόμενους πιτσιρικάδες και κάποιους ΑΑΑ ξένους…

15:22

θοδωρης : Δημητρη καλημερα , θελω να σε ρωτησω αν μπορει να υλοποιηθει το πλανο του βοτανικου.. οι μελετες ειναι ετοιμες οποτε με την καταλληλη χρηματοδοτηση ξεκιναει… τι γνωμη εχεις εσυ;

15:24

Πολύ φοβάμαι ότι η συγκεκριμένη υπόθεση έχει πλέον βαλτώσει οριστικά. Και δεν αναφέρομαι στις προθέσεις του Παναθηναϊκού και οποιουδήποτε επενδυτή. Μιλάω για το συγκεκριμένο πρότζεκτ και τα ήξεις αφιξεις του Δημάρχου Αθηναίων από την πρώτη κιόλας ημέρα της εκλογής του.
Κι αν μέχρι σήμερα δεν το άκουσες ευθέως από τα χείλη του, είναι γιατί μόλις το πει ενεργοποιεί μία βόμβα ρητρών αποζημίωσης που μπορεί να το στείλει μέχρι και στη… φυλακή.

15:24

iakovos : Δημήτρη απο χθές που ακούστηκε η είδηση της πιθανής συμμετόχης της οικογένειας Γιαννακόπουλου όλοι οι παναθηναικοί αναθαρρήσαμε και όλοι οι αντίπαλοι έχουν αρχίσει και προβληματίζονται…αυτο ειναι και το μεγαλύτερο κέρδος κατ εμέ.δίνει ένα όραμα για το αύριο γιατι έχουμε χρόνια να δούμε πραγματικαά τόσο γνήσιο παναθηναικό προεδρο.συμφωνείς??

15:27

Το είπαμε νωρίτερα Ιάκωβε. Το πρώτο κέρδος, ανεξαρτήτως εξέλιξης, είναι ότι ο κόσμος πλέον γνωρίζει ότι υπάρχει εναλλακτική πρόταση από αξιόπιστη και παναθηναϊκή οικογένεια. Δεν αντιμετωπίζει πλέον την υφιστάμενη κατάσταση ως αναγκαίο και αναπόφευκτο κακό.
Μιας και το ανέφερες όμως, δεν τολμώ να σκεφτώ τι θα γίνει σε περίπτωση ναυαγίου. Όταν δηλαδή έχει απαξιωθεί πλήρως η μοναδική σήμερα (διαχειριστική, συμφωνώ) λύση.

15:28

ΓΙΩΡΓΟΣ : ΘΕΟΡΩ ΚΑΛΗΤΕΡΟ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΜΕ ΣΙΓΟΥΡΙΑ ΓΙΑ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ, ΕΞΑΛΟΥ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΗΣ ΠΑΕ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΜΕΓΑΛΟ.

15:28

Herc : Καλησπέρα Δημήτρη! Τα μμε συμφερόντων Γιαννακόπουλου γράφουν ότι η επένδυση αφορά το μέλλον και όχι αμαρτίες άλλων! δεν γίνεται ο Γιαννακόπουλος να θέλει πραγματικά να πάρει τη παε χωρίς να επωμιστεί και τα χρέη της;; αλλιώς μου ακούγεται σαν τρικ για να αποχωρίσει! επίσης είναι παράλογο να κάνει αυτη τη κίνηση χωρίς να ττο έχει σκεφτεί το υπάρχοω χρέος λίγο πολύ το ξέρει! ευχαριστώ εκ των προτέρων!!

15:29

ΓΙΑΝΝΗς : ΔΗΜΗΤΡΗ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΙ.ΟΛΟΙ ΟΙ ΡΕΠΟΡΤΕΡ ΛΕΤΕ ΟΤΙ Ο ΚΟς ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟς ΕΙΝΑΙ ΘΕΟΤΡΕΛΟς ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟς ΚΑΙ ΠΑΜΠΛΟΥΤΟς.ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΚΡΥΦΤΗΚΕ ????

15:31

Γιάννη, θα πρέπει κάποια στιγμή να καταλάβουμε όλοι, ότι άνθρωποι με τέτοια οικονομική επιφάνεια, λειτουργούν πάντα στη ζωή τους πολύ εγωκεντρικά. Δεν είναι καθόλου έυκολο να διαθέτουν λεφτά για να τα διαχειρίζονται άλλοι. Ο χρόνος κατά τον οποίο κάποιος θα αποφασίσει να συμμετάσχει σε σχήμα συνεργασίας, εξαρτάται κατά πολύ από το πρόσωπο το οποίο ηγείται της προσπάθειας και θα αναλάβει την διαχείριση των κεφαλαίων.

15:31

μαριος : δημητρη,προσωπικα πιστευω πως η οικογενεια γιαννακοπουλου εχει πληρη γνωση για τα οικονομικα της παε,γιατι πολυ απλα τα τελευταια χρονια δεν εχει σταματησει να συνεισφερει,και δεν προκειται να εδιναν ψευτικες ελπιδες στν κοσμο του παναθηναικου αν δεν ηταν σιγουροι για την κινηση τους.

15:31

βασιλής : δημητρη καλησπερα.εγω νομιζω οτι το deal θα γινει και θα χαμογελασουμε ολοι οι παναθηναικοι.θα ο μητσαρας και κανα δυο μεταγραφες και θα βγουμε και ευρωπη.και απο του χρονου τα καλυτερα,τρεμε γαυρε

15:33

Bellafonte : Κύριε Κριτή το ρεπορτάζ σας περί σύνδεσης κινέζων με ελληνικό και περί των εισφερομένων κεφαλαίων στην ΠΑΕ από που προκύπτει ???? Έχετε αναλογιστεί ότι με τέτοιου τύπου προχειρότητες δημιουργείτε στον κόσμο την εντύπωση ότι έρχεται ο μεσσίας!!!! Έτσι κάνετε δύσκολο το έργο του Γιαννακόπουλου

15:38

Αυτό λένε οι πρώτες πληροφορίες και αυτό μεταφέρεται με όλες τις επιφυλάξεις που πρέπει να συνοδεύουν μία πληροφορία. Στο ρεπορτάζ υπάρχουν διάφοροι δίαυλοι πληροφόρησης και έρευνας, όπως επίσης υπάρχουν και οι στενοί συνεργάτες των πρωταγωνιστών, που διευκολύνουν το ρεπορτάζ. Αν πιστεύεις ότι ο επενδυτής δεν έχει τη δυνατότητα να κόψει μαχαίρι μία πληροφορία που μπορείς να μου χρεώνεις προσωπικά, αλλά σήμερα δημοσιεύεται στο σύνολο του αθλητικού Τύπου, επίτρεψέ μου να σου πω ότι κάνεις λάθος.

15:38

Stamatis : dimitri an ta melh tis panathinaikhs summaxias den apoxwrisoun ti tha ginei?

15:41

Αν πρόκειται για παραχώρηση των μετοχών, θα αποφασίσει η πλειοψηφία. Αν η πλειοψηφία αποφασίσει ότι η είσοδος μπορεί να γίνει μόνο με συμμετοχή σε αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου, είναι κατανοητό ότι θα πρέπει η Συμμαχία να συμμετάσχει ανάλογα με το ποσοστό της για να το διατηρήσει. Πόσο εφικτό σου φαίνεται κάτι τέτοιο;

15:42

Γιωργος : Δημητρη εγω πιστευω οτι πισω απ τους κινεζους κρυβετε ο Τσακας…τι λες;;;;χαχαχα!!!

15:42

Συμφωνώ στο χα χα χα!

15:48

Ευάγγελος : Μήτσο καλημέρα! Πολύ ευχάριστα τα νέα! Εύχομαι όλα να πανε καλα! Πιστεύω πως αν τελικά ολοκληρωθεί το deal, πρώτα ο Θεός, θα ήταν όμορφο να μπορούσε να μπει ο καθένας στην σημαχία με ένα ελάχιστο ποσό των 10 ευρώ τον χρόνο (καθώς οι καιροί είναι δύσκολοι για μας!). Έστω και συμβολικά προκειμένου να υπάρξει συσπείρωση 2-3 εκατ. φιλάθλων? Τι λες? Απλα μια απλή σκέψη είναι…

15:49

ΜΑΝΟΣ : το θεμα είναι να μπορέσει να ελένξει την παράγκα αλλιώς ότι και να βάλουν θα πέσει στο κενό.Τι πιστευεις εσυ;

15:50

Όποιος έχει τα γένια, έχει και τα χτένια, όπως συνηθίζει να λέει και ο πατέρας του. Στο μπάσκετ τους πήρε λίγο καιρό, αλλά την καθάρισαν την μπουγάδα Κόκκαλη και Ιωαννίδη.

15:50

emilios.13 : sise etimasu ja athina

15:51

Θανάσης : Με τρομάζει λίγο ο παρορμητισμός του Γιαννακόπουλου αλλά κανείς δεν διαφωνεί πως λατρεύει το Τριφύλλι. Το ζήτημα θα ‘ναι να μην χαλάσει το πλάνο με τις ακαδημίες και απλά να πάρουμε ένα – δυό παίκτες κλάσης σε κάθε γραμμή. Ας μην πάμε σε λογικές λουις γκαρσία και γκοβού!

15:52

MANOS : καλη σου μερα δημητρη!ο συνονοματος σου εσκασε την καταλληλη στιγμη αυτο ομως εχει κ ενα ερωτημα,γιατι τωρα κ οχι πιο πριν?τι αλλαξε τωρα?βαλανε το αλαφουζο να τρεξει σαν πιονι τοσο καιρο?

15:53

Περισσότερο πάει το μυαλό μου στην οριστικοποίηση συμμετοχής συμπαίκτη στο εγχείρημα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν διευκόλυνε η παρουσία του Αλαφούζου και της μνημονιακής πολιτικής του μέχρι σήμερα, έναν υποψήφιο επενδυτή.

15:53

ΓΙΩΡΓΟΣ : ΠΙΣΤΕΥΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΜΕΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΕΠΙΣΗΜΟ Η ΘΑ ΠΑΜΕ ΣΕ ΝΕΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ.ΚΑΙ ΕΑΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΑΛΑΦΟΥΖΟΣ ΕΙΧΕ ΓΕΝΙΚΩΣ ΑΓΝΟΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΛΟΓΙΚΑ ΕΚΑΝΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ.

15:54

Θεωρώ ότι θα γνωρίζουμε προς τα που οδεύει το πράγμα. Να τελειώσει με μία συνάντηση είναι ανέφικτο.

15:55

Τάσος Χαλκίδα : Δημήτρη καλησπέρα…με καθαρά εμπορικούς όρους τι μπορεί να δώσει μια ελληνική ΠΑΕ σε ξένο επενδυτή? για την οικογένεια των Γιαννακόπουλων, οκ το καταλαβαίνω ειναι συνδυασμός τρέλας για τον παναθηναικο κ συμφερόντων (όλοι καταλαβαίνουμε τι μπορεί να προσφέρει μια παε ΚΑΕ εγνωσμένης αξίας) αλλά για τον ξένο συν- επενδυτή ?οποτε θεωρώ ότι πρέπει να κρατάμε μικρό καλάθι……

15:57

Πιστεύεις ότι οι ιδιοκτήτες της Τσέλσι, της Μάντσεστερ Σίτι, της Μάλαγα και τόσων άλλων συλλόγων, έχουν θετικό ισολογισμό στις ποδοσφαιρικές τους εταιρίες; Υπάρχει και το πρεστίζ. Και πολύ περισσότερο σε μία χώρα που παρουσιάζονται πλεον επενδυτικές ευκαιρίες για όσους έχουν χρήματα να διαθέσουν, η ταυτόχρονη συνιδιοκτησία μιας μεγάλης ποδοσφαιρικής ομάδας, είναι αναμφίβολα συν.

15:59

ΒΑΓΓΕΛΗΣ : ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΘΑ ΕΠΑΙΖΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΕΤΣΙ,ΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ 100% ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΠΑΕ ΣΤΟΝ ΤΕΛΟΣ?ΘΑ ΑΦΗΝΕ Ο ΘΑΝΑΣΗΣ Ή Ο ΠΑΥΛΟΣ ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΗ ΝΑ ΡΕΖΙΛΕΨΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ,ΠΟΥ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΟΥΝ ΧΤΙΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΘΡΥΛΟ?

15:59

μαριος : ο αλαφουζος πιστευεις θα συνεχισει να προσφερει στην παε,αν οχι οικονομικα εστω απο καποιο ποστο?

16:00

Όχι, δεν το πιστεύω. Έχουν μεγάλες διαφορές σε θέματα φιλοσοφίας και πολιτικής.

16:00

SPY_BA : ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΟΙΟ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΛΟΓΟΣ ΑΠΟ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΤΑΒΑΝΤΟΥΡΙ.?

16:02

Το παρασκήνιο θα με απασχολήσει εφ’ όσον τα πράγματα κυλίσουν ομαλά. Αν όχι, δεν έχει κανένα ενδιαφέρον.

16:02

πρασινος13 : παντως πιστευω οτι αν δεν ηταν σιγουρος ο δημητρης δεν θα εκανε το κοπο να ανοιξει το θεμα με της μετοχες.οποτε κατι καλο θα γινει!!!

16:03

drose1 : κ. Κριτή, πιστεύετε ότι ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος σκεφτόταν καιρό την ενασχόληση του με την Π.Α.Ε;

16:03

Εξ από ανέκαθεν, που λεν και στο χωριό μου.

16:05

Master81 : Πώς θα φαινόταν ένα πρωτάθλημα με προέδρους Μαρινάκη, Γιαννακόπουλο, Μελισσανίδη, Σαββίδη, αλλά ενδεχομένως και Τσάκα, Μπεό, Κούγια και -γιατί όχι- Ψωμιάδη? Για να μην βάλω και τις υπόλοιπες δημοκρατικές δυνάμεις… Σαν προοπτική φαντάζει καλή ή τρομακτική?

16:05

Λίγο θρίλερ, το έχει, δεν μπορείς να πεις…

16:05

Gastone_13 : Πιστευω οτι ο Γιαννακοπουλος δεν προκειται να παρατησει το μπασκετ. Η εμπλοκη του στην ΠΑΕ ειναι απλα η βιτριωα ωστε να μπουνε οι Κινεζοι επενδυτες. Κατι σαν εγγυηση δηλαδη ωστε να τους πεισει να ασχοληθουν. Προφανως ειναι κατι που σκεφτεται καιρο και απλα προετοιμαζε το εδαφος και τις προθποθεσεις. Διαφωνεις Δημητρη?

16:06

 Σίγουρα η συμμετοχή στο ποδόσφαιρο φαντάζει ακόμη πολύ πιο ελκυστική ως προοπτική.

16:07

Αντώνης : Δημήτρη, πιστεύεις πραγματικά ότι το Ελληνικό Ποδόσφαιρο είναι ένα προϊον που μπορεί να χωρέσεις 3 μεγαλοεπενδυτές (ΟΣΦΠ, ΠΑΟ, ΠΑΟΚ); Δεν παίρνει μεγάλο ρίσκο με το να επενδύει αυτά τα ποσά; Μήπως πρέπει να συγκρουστεί μετωπικά με τον Μαρινάκη για να πάρει τα πρωτεία; Ο Μαρινάκης μέχρι να βγάλει τα λεφτά που έβαλε δεν πρόκειται να τον αφήσει; Μήπως έχει αρχίσει και βγάζει λεφτά και τα βρήκανε μεταξύ τους και τώρα έρχεται αλλαγή σκυτάλης; Γιατί νομίζω ότι κάπως έτσι ήρθε και ο Μαρινάκης με τις ευλογίες του Πατέρα. Πολλά ερωτήματα έβαλα…

16:08

Η αλήθεια είναι το βασικότερο έσοδο για τις ελληνικές ομάδες, που είναι η συμμετοχή στο Τσάμπιονς Λιγκ χωράει μετα βίας (και υπό τις καλύτερες προϋποθέσεις) δύο.

16:09

Adam : Μου δημιουργείται η απορία: Εφόσον τελικά η οικογένεια μπορεί να δώσει στην ΠΑΕ οικονομική ώθηση επιπέδου 40-50 εκατ. (σε ορίζοντα 3ετίας, οκ) – και άρα επαληθεύει την οικονομική της επιφάνεια – γιατί πέρυσι ξήλωσε όλη τη μπασκετική ομάδα και τον Ομπράντοβιτς με κύριο επιχείρημα τη μείωση του μπάτζετ; Υπήρχαν όντως λόγοι οικονομικής στενότητας ή ήταν πρόσχημα; Κι αν υπήρχαν, γιατί δεν υπάρχουν τώρα;

16:12

Συγκρίνεις δύο εντελώς ανόμοια πράγματα. Τα έσοδα μιας ομάδας μπάσκετ είναι μηδαμινά και η χρηματοδότηση δεν έχει την παραμικρή ανταποδοτικότητα. Ήταν παράλογα τα χρήματα που ξοδεύονταν για την ομάδα μπάσκετ όλα αυτά τα χρόνια και βάρυναν αποκλειστικά την τσέπη του ιδιοκτήτη.
Στο ποδόσφαιρο είναι σίγουρα διαφορετικά τα πράγματα, ιδιαίτερα για τους συμμετέχοντες στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις και κυρίως το Τσάμπιονς Λιγκ, αλλά ξαναλέω ότι υπάρχει πάντα και το γηπεδικό θέμα.

16:12

Γιώργος : Καλησπέρα! Η οικογένεια αυτή χρόνια τώρα έχει επενδύσει στην τρέλα της και την αγάπη της για τον Παναθηναϊκό , δημιούργησε την κορυφαία ομάδα σε συλλογικό επίπεδο του ελληνικού αθλητισμού και την κορυφαία ομάδα που πέρασε ποτέ από το ευρωπαϊκό μπάσκετ .. η συμφωνία θα επιτευχθεί διότι αυτοί οι άνθρωποι αγαπούν το έμβλημα της ομάδας παραβλέποντας την οικονομική κρίση και συνεχίζει να βάζει χρήματα, χωρίς ανταλλάγματα .. ο κόσμος τους στηρίζει τους θέλει να διοικήσουν το σωματείο !

16:14

Τασιο : Με την κινησει αυτη του Γιαννακοπουλου πιστευεις οτι θα επιστρεψουν και αλλοι παλιοτεροι μετοχοι και επενδυτες?? ΒΛεπε ΠΑΤΕΡΑΣ!

16:15

Γιαννακόπουλος και Πατέρας; Δεν Νομίζω Τάκη…

16:15

Giannis Kalaitzidis : Από τη μία λες σε μένα πως το όνομα Γιαννακόπουλος αποτελεί εγγύηση και πως ο Δημήτρης αποκλείεται να έκανε κάτι χωρίς να έχει ενημέρωσει και να συζητήσει με την οικογένεια του και από την άλλη λες οτι δε σου έκανε καλή εντύπωση και σένα για το γεγονός ότι αναφέρθηκε για την εμπλοκή του σε μία εκδήλωση του ερασιτέχνη. Απόφασισε..

16:18

Δεν ξέρω αν αναφέρεσαι σε μένα ή σε κάποιον συνομιλητή, αλλά δεν καταλαβαίνω κιόλας τι σχέση έχουν αυτά τα δύο. Προσωπικά θεωρώ ότι αποκλείεται να έχει προχωρήσει σε μία κίνηση, χωρίς προηγουμένως να ενημερώσει και να συζητήσει με την οικογένειά του, αλλά από κει  και πέρα δεν μου άρεσε και με ξένισε το γεγονός ότι δημοσιοποίησε μία πρόθεση χωρίς πορηγουμένως να έρθει σε μία επαφή με αυτούς που ηγούνται την δεδομένη στιγμή του ποδοσφαιρικού Παναθηναϊκού. Που είναι το περίεργο ή το αντικρουόμενο;

16:19

Durden : Στην Πρασινη λενε ξεκαθαρα οτι τα λεφτα εχει σκοπο να τα βαλει στην ομαδα και οχι να πληρωσει παλια χρεη.τι σημαινει αυτο θελει να παρει την ομαδα και τα χρεη ποιος θα τα πληρωσει?

16:20

Πίσω από τις συγκεκριμένες γραμμές, αυτό που εγώ διαβάζω είναι ότι επιθυμεί παραχώρηση μετοχών και όχι συμμετοχή σε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου. Ο νοών νοείτο…

16:20

takis : δημητρη ειναι σιγουρο οτι ειναι κινεζοι οι συμπαικτες;

16:21

Τίποτε περισσότερο από μία πληροφορία, την οποία ωστόσο θα μπορούσε να είχε διαψεύσει ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος μέσω των συχνών διαρροών συνεργατών του.

16:21

Νικος : υπαρχει περιπτωση ο παο να νοικιασει παλι την παιανια?εχει ακουστει πολυ σημερα και περα τουτου το απηλιον θελει πολλα βελτιωτικα εργα.ποια η γνωμη σου?

16:23

Δεν το αποκλείω Νίκο, αλλά θα πρέπει επιτέλους να μάθουμε τι ισχύει με το Απήλιον. Έχει αγοραστεί; Έχει ενοικιαστεί με προϋποθέσεις εξαγοράς (leasing). Μπορεί ο νέος επενδυτής να το ακυρώσει; 

16:26

sokratis : Dimitri pio einai to pososto tis panathinaikis simaxias

16:28

Μετά και την παραχώρηση του ποσοστού Πατέρα πλησίασε το 70%.

16:29

pao13 : Aν εμείς οι Παναθηναϊκοί θεωρούμε ότι είναι θετικό που θα αναλάβει το ποδοσφαιρικό τμήμα ο Δ.Γιαννακόπουλος τότε ο Παναθηναϊκός έχει πέσει πααααρα πολύ χαμηλά.ΚΡΙΜΑ!

16:29

γιωργος : ειμαι 34 χρονων και απο οσο θυμαμαι παναθηναικος λοιπον χειροτερη κατασταση τον παο δεν τον θυμαμαι ετσι μονο αισιοδοξος μπορει να ειμαι με το ονομα γιανακοπουλος.

16:30

takis : δημητρη η γνωμη μου ειναι οτι ο γιανακοπουλος γνωριζει τα χρεη.ισως η διαρροη απο τα δικα του μμε εχει να κανει με τυχον αξιωσεις της τωρινης διοικησης για χρηματα.

16:30

δημητρης : Για εμένα πρέπει να μεινει ο Αναστασίου τουλάχιστον μια πενταετία

16:30

Πανος : Ίσος η ομάδα να χρειάζεται ένα δημιουργικό μεσο και ένα πιο σταθερό αριστερό μπακ

16:32

νικος : δημητρη αν και εφοσον ολοκληρωθει το deal πιστευεις οτι ο αλαφουζος θα παραμεινει καπως στο παναθηναικο?γιατι οτι και να λενε οι οπαδοι μας και οι αντιπαλοι, στη φουρτουνα ηταν ο ΜΟΝΟΣ καπετανιος.

16:32

Όχι, δεν θα παραμείνει, το εξηγήσαμε παραπάνω.

16:33

NIKOS 13 : ΡΕ ΔΗΜΗΤΡΗ ΕΓΩ ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ…ΚΑΙ ΟΛΑ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΝΤΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΔΩΝΗ..ΕΙΔΕΣ ΤΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ ΤΗΣ ΠΡΑΣΙΝΗΣ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ..ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ…

16:38

Νικος : Δημητρη το 2012 ο πλουσιοτερος ελληνας ομογενης ο καλτσιδης ενδιαφερθηκε για την παε!!!!συναντηθηκε ο γοντικας και ο αλαφουζος στο σκαφος του.η απαντηση του αλαφουζου ηταν οτι δεν πουλαμε τον παο και επιθυμουμε να συνεχησουμε το εργο μας(πραγματικα απιστευτο).τωρα τι αλλαξε?το ονομα γιαννακοπουλος???

16:41

Το μαθαίνω από σένα. Δεν το πιστεύω για να είμαι ειλικρινής, αλλά οφείλω να φιλοξενήσω αυτό που πιστεύεις. Ο Αλαφούζος δεν έχει τη δυνατότητα ή μάλλον πιο σωστά τη διάθεση, να χρηματοδοτήσει αυτή την ιστορία και δεν μπορεί να αντέξει την πίεση που συσσωρεύει το όνομα Γιαννακόπουλος. Δεν είναι καθόλου εύκολο να αρνηθεί.

16:41

PETER13 : Καλησπερα και απο μενα,διαβαζω με μεγαλη μου λυπη οτι ο παναθηναικος παει καλα και να μην γινουν μεγαλες αλλαγες ενω ο παναθηναικος αυτη την στιγμη ειναι 4ος με 14 βαθμους διαφορα απο την κορυφη….δεν λεω χαιρομαι που βλεπω να παιζουν παιδια απο την ακαδημια,χαιρομαι που επιτελους βγαζουμε παθος στο γηπεδο αλλα δεν συμβιβαζομαι οσο αυτη η ομαδα ονομαζεται παναθηναικος με τιποτα λιγοτερο πλην της κορυφης και για να φτασεις εκει χρειαζονται χρηματα και δραστικες αλλαγες….

16:42

Nikos : Κακά τα ψέματα το χρέος τυπικά ‘κλείνει’ με χρονιά στο Τσάμπιονς Λίγκ. Από εκεί και πέρα ο Δημήτρης είναι σπουδαίος επιχειρηματίας αρκεί να δεί κανείς πόσο αξιοποίησε το τμήμα Μάρκετινγκ του Μπάσκετ και έχει φέρει έσοδα. Και πιστεύω ότι σε 1-2 χρόνια θα δρομολογηθεί και το γήπεδο οπότε και τα έσοδα θα αυξηθούν και ο ΠΑΟ θα είναι ποιό δυνατός για μεγαλύτερα βήματα.

16:43

Don Cavlon : Καλησπέρα Δημήτρη.Μακάρι να γίνει το Deal γιατί χρειαζόμαστε όλοι μας,τον Παναθηναϊκό μας δυνατό όπως όλοι γνωριζούμε,για να έχει και ανταγωνισμό το πρωτάθλημα.Γιατί τώρα είναι πρωτάθλημα του ενός δυστυχώς :(.Εύχομαι ο Δημήτρης ο Γιαννακόπουλος,να είναι τόσο λεβεντιά όπως ο πατέρας του ο Παύλος.Καλό σε όλους θα κάνει η ανάληψη του ποδοσφαιρκού τμήματος από αυτόν.Αναμένουμε τις ευχάριστες εξέλήξεις,και εύχομαι να μην εξεληχθούν σε επικοινωνιακά τεχνάσματα.

16:45

Γιωργος : Δημήτρη η συνάντηση με την πρόταση του γιαννακοπουλου θα γίνει την Παρασκευή;

16:45

Τίμος : Ο Αλαφούζος παρόλο που το μεγαλύτερο ποσοστό των απόψεων πιστεύει οτι φθείρεται ο Παναθηναϊκός υπο την διοίκηση του ,η ομάδα στα αγωνιστικά πάει καλά και ενω θα έπρεπε να βουλιάζει (οικονομικά) προσπαθεί να ανταπεξέλθει την ώρα που πολλοί έκαναν τα στραβά μάτια.Η κίνηση Γιαννακόπουλου είναι το καλύτερο που θα μπορούσε να γίνει αυτή τη στιγμή για να σταθεί παλι στα πόδια του ο Παναθηναικός,απλα πιστευω οτι οποιαδήποτε αλλαγή στο ρόστερ στο προπονητικό τιμ δεν θα επιφερουν καλες εξελίξεις τουλάχιστον για φέτος.Υπάρχουν παίχτες με γερές βάσεις που σε 2-3 χρόνια μπορούν να κανουν την ομάδα πολύ ανταγωνιστική σε Ελλάδα και Ευρώπη.Πιστεύεις οτι αν αναλάβει ο Γιαννακόπουλος θα μπεί ο Παο σε μια τροχια πώλησης και αντικατάστασης του μεγαλύτερου μέρους του ρόστερ;

16:47

Είναι πολύ νωρίς για να συζητάμε θέματα διαχείρισης της ομάδας πριν ακόμη υπάρξει οριστική εξέλιξη στοι όλο deal. Σαφώς και η ανάληψη των ηνίων από νέο επενδυτή θα συνοδευτεί από κάποιες εντυπωσιακές κινήσεις ενίσχυσης του υλικού, αλλά δεν νομίζω ότι θα υπάρξει κατεδάφιση των θετικών στοιχείων που αποκομίσαμε.

16:48

giorgos 13 : ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΔΗΜΗΤΡΗ ! ΗΘΕΛΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ ΕΑΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ Η ΞΑΦΝΗΚΗ ΕΜΠΛΟΚΗ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΛΟΥΛΟΥ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΝΤΡΑ ΤΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ..(ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΜΟΡΦΗ ΠΙΕΣΗΣ) ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΩΣ Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΜΑΣ ΓΙΓΑΝΤΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ…Κ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΕΝΩΜΕΝΕΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΝΧΕΙΡΗΜΑ..ΚΡΗΤΗ 13

16:49

Σε μία χώρα που ξεκάθαρα πλέον δεν αποφασίζει η ίδια για το μέλλον της, αλλά οι δανειστές της, δεν ξέρω αν πρακτικές και λογικές των 80’ς και 90’σ έχουν κάποια θέση ή ισχύ.

16:50

Μακης : Ας μην βιαζομαστε..εχουν δει πολλα τα ματια μας!

16:51

σπυρος : εγω θελω να ρωτησω δημητρη πιστευεις οτι αυτη τη στιγμη αυτο που χρειαζεται ο πανθηναικςο ειναι ενας προεδρος με λεφτα η ενας προεδρος με πλανο και οραμα?καλα τα χρηματα δε λεω και σημαντικα στο παγκοσμιο ποδοσφιαρο αλλα ποια πιστευεις θα ειναι η επομενη μερα στο παναθηναικο εμ δημητρη γιαννακοπουλο?

16:51

Ένας ιδιοκτήτης με όραμα και ξεκάθαρο πλάνο, που θα έχει τη διάθεση να δαπανήσει τα χρήματα που απαιτούνται ώστε να γίνουν όλα τα παραπάνω πραγματικότητα.

16:52

Nik_13 : Το καλό με το Δημήτρη είναι ότι δε χρειάζεται να βάλει τα λεφτά που θα έβαζε ο οποιοσδήποτε άλλος επενδυτής. Και μόνο το όνομά του αρκεί για να επιστρέψει ο κόσμος στο γήπεδο με κέφι και διάθεση. Αυτό από μόνο του θα σπρώχνει την ομάδα μπροστά.

16:53

Γιωργος : Δημήτρη η συνάντηση με την πρόταση του γιαννακοπουλου θα γίνει την Παρασκευή;

16:53

.Μέχρι την Παρασκευή, λένε οι πληροφορίες

16:57

Κλείσαμε τέσσερις ώρες και πλέον επαναλαμβανόμαστε. Είναι λογικό, διότι δεν ήταν όλοι από την αρχή της συζήτησης και οι νέοι επισκέπτες ρωτούν πράγματα που έχουν συζητηθεί εκτενώς. Με την ολοκλήρωση της συζήτησης, το σύνολο του διαλόγου θα είναι διαθέσιμο για όσους πραγματικά τους ενδιαφέρει.
Ευχαιρστούμε πολύ για τη συμμετοχή και παραμένουμε στη διάθεσή σας για απορίες, σχόλια και παρατηρήσεις.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

24MEDIA NETWORK