Η συζήτηση με τον Σταύρο Γεωργακόπουλο

Ο Σταύρος Γεωργακόπουλος συνομίλησε με τους αναγνώστες του Contra.gr, λίγες ώρες πριν από την κρίσιμη αναμέτρηση του Ολυμπιακού με τη Μάλμε στη Σουηδία. Οι πιθανές συνθέσεις, το σχήμα του Μίτσελ και η προσμονή για το μεγάλο διπλό.

Η συζήτηση με τον Σταύρο Γεωργακόπουλο

Ο διάλογος:

15:42
Σε λίγα λεπτά, ο Σταύρος Γεωργακόπουλος ανοίγει την κουβέντα για τη "μάχη" του Ολυμπιακού με τη Μάλμε, λίγες ώρες πριν από τη σέντρα. Στείλτε από τώρα τις ερωτήσεις σας
15:52
Καλησπέρα σε όλους και καλό μήνα! Ο Οκτώβρης θα γίνει... κόκκινος όπως και η γνωστή ταινία με τον Σον Κόνερι σε περίπτωση επικράτησης απόψε σε βάρος της Μάλμε στη Σουηδία. Είμαστε έτοιμοι να ξεκινήσουμε τον ζωντανό διάλογο...
15:54
Dimmyc : Θα λετουργήσει θετικά η πρόκληση του προπονητή της Μάλμε?
15:56
Έχω την αίσθηση πως οι κουβέντες του προπονητή της Μάλμε δεν έγιναν με σκοπό να απαξιώσει τον Ολυμπιακό, αλλά για να βάλει στην πρίζα τους δικούς του παίκτες. Προσπάθησε με τα λόγια του να περάσει το μήνυμα ότι οι παίκτες του μπορούν να τα καταφέρουν απόψε. Παρότι ήταν άκομψη η τοποθέτησή του, εκτιμώ πως η πρόθεσή του ήταν να συσπειρώσει περισσότερο τη δική του ομάδα, η οποία αν δεν νικήσει και απόψε απομακρύνεται πολύ νωρίς από τους στόχους της στη διοργάνωση...
15:56
loua : πως το βλεπεις σημερα?
15:59
Πιστεύω ότι η Μάλμε θα επιχειρήσει να μπει πολύ δυνατά στον αγώνα και θα κυνηγήσει ένα γρήγορο γκολ για να πάρει το πάνω χέρι στην αναμέτρηση. Λογική είναι μια τέτοια προσέγγιση από την πλευρά των Σουηδών. Εκτιμώ ότι ο Μίτσελ θα παρατάξει την ομάδα του με βασικό προσανατολισμό το "μηδέν παθητικό" και τον βαθμό της ισοπαλίας. Ωστόσο θα ψάξει και ο ίδιος το γκολ από την αρχή και ίσως επιχειρήσει να αιφνιδιάσει τους γηπεδούχους από τα πρώτα λεπτά, αν οι παίκτες του εκμεταλλευθούν τα κενά στις αντεπιθέσεις. Γενικά θα είναι πολύ δύσκολο παιχνίδι ανάλογο με το περσινό στις Βρυξέλλες κόντρα στην Άντερλεχτ, άσχετα αν τελικά ο Ολυμπιακός επιβλήθηκε με άνεση στο φινάλε.
15:59
John7 : τι αδυναμίες έχει η Μάλμε; πως θα την χτυπήσει πιστευεις ο Μίτσελ;
16:01
Η Μάλμε είναι μια κλασική ομάδα της Σκανδιναβίας που στηρίζεται στο ομαδικό και δυναμικό παιχνίδι, καθώς και στην τακτική προσέγγιση του αγώνα. Είναι μια συμπαγής ομάδας χωρίς πολλά μεγάλα αστέρια που εξαρτάται από την απόδοση του συνόλου. Πιστεύω ότι ο Μίτσελ θα προσεγγίσει συντηρητικά την αναμέτρηση επιχειρώντας να περιορίσει το ρίσκο και θα επιδιώξει να εκμεταλλευθεί η ομάδα του τις καλές στιγμές της στην επίθεση, όπως, επίσης, και τις στημένες φάσεις. 
16:02
iliasgamias : full epithesh shmera??
16:03
Όχι, η άποψή μου είναι ότι θα δούμε έναν Ολυμπιακό προσεκτικό, συγκεντρωμένο, με συμπαγείς γραμμές και επιθετικό με... μέτρο, όχι άναρχα και χωρίς καλύψεις. 
16:03
dinos : posa goal pisteus pws 8a boun shmera
16:04
Πιστεύω πως όσο πιο χαμηλά μείνει ο δείκτης του σκορ τόσο περισσότερο θα αυξηθούν οι πιθανότητες του Ολυμπιακού για ισοπαλία ή νίκη. 
16:04
geo 7 : πιστεύεις ότι όντως ο προπονητής της μάλμε πιστεύει στην ανωτερότητα της ομάδας του;
16:06
Ασφαλώς και το πιστεύει όπως κάθε προπονητής σε αυτό το επίπεδο. Απλώς ο τρόπος που το εξέφρασε ήταν άκομψος, υπερβολικός και ασεβής προς τον Ολυμπιακό, την ομάδα και την ιστορία του. Εδώ μίλησε με σεβασμό για τον Ολυμπιακό ο Σιμεόνε πριν τον πρώτο αγώνα και όπως αποδείχθηκε κάτι ήξερε. Ο Σουηδός επέλεξε να σηκώσει τους τόνους επειδή προφανώς πιστεύει ότι αυτό θα κάνει καλό στην ομάδα του. 
16:06
Βαγγέλης : Σχετικά με το ότι ο προπονητής της μαλμε μασ απαξιώσε μπορεί να μασ κάνει κακό οι θα μασ κάνει ακόμα καλύτερους
16:07
Είναι σίγουρο ότι ο Μίτσελ εκμεταλλεύθηκε ήδη αυτές τις δηλώσεις του αντίπαλου προπονητή. Ήταν το πρώτο πράγμα που μετέφερε στους παίκτες του πριν το ξεκίνημα της χθεσινής προπόνησης. Το μόνο σίγουρο είναι πως ο Χαϊρέντε πείσμωσε όχι μόνο τους παίκτες του, αλλά και τους παίκτες του Ολυμπιακού με ό,τι αυτό συνεπάγεται. 
16:07
θωμας : Καλησπερα σταυρο. Πιστευεις ο μιτσελ θ εμπιστευτει τ σαλινο παροτι ερχεται απο τραυματισμο ομως δειχνει μεγαλυτερη σιγουρια στην αμυνα απο τν ομαρ? Επισης ντουρμαζ η αφελλαι?και κατι τελευταιο μ τν εντινγκα τ γινεται..γτ δν παιζει καθολου? Δλδ τοσο αναντικαταστατος ειναι ο μανιατης? Ευχαριστω...
16:11
Καλησπέρα φίλε. Πέρυσι ο Σαλίνο ήταν από τους πλέον βασικούς στο Τσάμπιονς Λιγκ κι επειδή είναι πιο έμπειρος από τον Ομάρ, συγκεντρώνει πολλές πιθανότητες να ξεκινήσει απόψε, αλλά δεν είναι σίγουρο. Μέχρι τώρα η βασική επιλογή είναι ο Ελαμπντελαουί, ο οποίος είναι καλύτερος επιθετικά, αλλά χειρότερος αμυντικά. Στο ερώτημα Ντουρμάζ ή Αφελάι, ο Ολλανδός έχει προβάδισμα και λόγω ποιότητας, αλλά και λόγω απόδοσης στον πρώτο αγώνα. Είναι σφαίρα ο Αφελάι και σε ανοικτή άμυνα μπορεί να κάνει πάρτι. Σχετικά με τον Εντινγκά, τον οποίο προσωπικά θεωρώ βασικό υποψήφιο να αγωνιστεί απόψε, ο ίδιος ο Μίτσελ είπε ότι θέλει δουλειά επειδή έχασε προπονήσεις λόγω Εθνικής. Ο Κονγκολέζος δεν έχασε τη θέση του από τον Μανιάτη, αλλά από τον Μιλιβόγεβιτς. Πάντως, πέρυσι στις Βρυξέλλες ο Εντινγκά ήταν από τους διακριθέντες και ο Μίτσελ τα "μετράει" όλα...
16:12
passpartou7 : σταυρο καλησπερα πιστευεις οτι ο μιτσελ μπορει να βαλει σαλινο και ομαρ και να αφησει εξω τον αφελαι??
16:12
Θεωρώ ότι μπορεί να δούμε κάτι τέτοιο στη διάρκεια του αγώνα κι όχι από το ξεκίνημα. 
16:12
Γιώργος Χαλκιδική : Καλησπέρα Σταύρο πιστεύεις το παιχνίδι θα κριθεί στην άμυνα η στην επίθεση? Εννοώ θα κερδίσει οποίος βάλει πιο πολλά η θα πανε και οι δύο σφιχτα πισω με πρωτο στόχο το μηδεν ευχαριστώ εκ των προτέρων
16:13
Πιστεύω ότι ο Μίτσελ δεν θέλει να πάει το παιχνίδι στη ρωσική ρουλέτα όπως έγινε πέρυσι με την Άντερλεχτ, άσχετα αν το τελικό αποτέλεσμα τον δικαίωσε. Σε τελική ανάλυση αν μια ομάδα είναι υποχρεωμένη να ρισκάρει, αυτή είναι η Μάλμε κι όχι ο Ολυμπιακός. Το καλό αποτέλεσμα για τους "ερυθρόλευκους", πάντως, θα έρθει πρώτα από την άμυνα. 
16:14
Πανος7 : Ενδεκαδα εχουμε?
16:16
Έχω γράψει πολλές φορές ότι με τον Μίτσελ δεν μπορεί να είναι κανείς σίγουρος. Ο βασικός κορμός θα αποτελείται σίγουρα από εκείνους που έπαιξαν με Ατλέτικο και Ατρόμητο, ωστόσο, "βλέπουν" ενδεκάδα και οι Σαλίνο, Εντινγκά, Ντουρμάζ. Δεν αποκλείω ακόμη και την έκπληξη με Διαμαντάκο, αν ο Μίτσελ επιλέξει να πιέσει ψηλά τους Σουηδούς.  
16:16
vasilhs : ti sxedio apo pleuras mitsel sthn diataksh .. k pws vlepete eseis thn omada tha ta kataferei h tha pathei auto pou pathainei panta se agwnes favori?
16:18
Πιστεύω ότι θα επιλέξει πάλι το 4-4-2 με τους τέσσερις χαφ στην ευθεία στο ανασταλτικό σκέλος. Στην επίθεση, ο Τσόρι θα βγαίνει μαζί με τον Αφελάι στην πλάτη του σέντερ φορ. Άρα στο επιθετικό σκέλος περιμένω μετατροπή της διάταξης σε 4-3-3 ή 4-3-1-2. 
16:19
Ανέστης : Καλησπερα σας κυριε Γεωργακοπουλε,Πιστευετε πως ο ολυμπιακος πρεπει να κυριαρχησει αποψε ή να παιξει με το μυαλο της μαλμε αφηνοντας να εννοηθει πως εκεινη ειναι το αφεντικο? (Οπως με την αντερλεχτ στο 0-3)
16:20
Ο Ολυμπιακός θα επιχειρήσει να κρατήσει τη μπάλα όσο γίνεται περισσότερο στα δικά του πόδια και να μην κυνηγάει την Μάλμε, ώστε να ελέγξει και το ρυθμό του αγώνα. Πολλά θα εξαρτηθούν από την έκβαση των προσωπικών μονομαχιών στο χώρο του άξονα. Ο Μίτσελ δεν θέλει να "ξεφύγει" το παιχνίδι όπως πέρυσι με την Άντερλεχτ, αφού σε μια τέτοια περίπτωση κανείς δεν ξέρει πού θα κάτσει η... μπίλια. 

16:22
osfp: : με τον πoυλιδο ποτε θα βγει η αποφαση τελικα??
16:23
Η πρώτη απόφαση αναμένεται μέσα στο πρώτο 10ήμερο ή 15ήμερο του Οκτώβρη, η οποία λογικά θα αποτελέσει οδηγό και για τις οριστικές εξελίξεις.Ολυμπιακός και παίκτης περιμένουν ότι θα δικαιωθεί και θα μείνει ελεύθερος από την Τίγκρες.  
16:24
sakis : Ο Ολυμπιακός είναι ουσιαστικά μια καινούργια ομάδα αφού απέκτησε πολλούς ποδοσφαιριστές το καλοκαίρι και είναι λογικό να μην έχουν δέσει ακόμη. Επειδή πιστεύω ότι στο παιχνίδι με την Ατλέτικο βγήκε το παιχνίδι στον Ολυμπιακό και δεν είναι τόσο δυνατός όσο θέλουμε να νομίζουμε πιστεύεις σήμερα να γίνει η ζημιά???άλλωστε έχουμε κακή παράδοση σε τέτοιες έδρες και με ομάδες θεωρητικά αουτσάιντερ. 
16:28
Όταν μια ομάδα δεν έχει καταφέρει να αποκτήσει την απαιτούμενη ομοιογένεια, προσπαθεί να καλύψει αυτή την αδυναμία με καλύτερη οργάνωση και συγκέντρωση στο παιχνίδι της. Νομίζω ότι ο Ολυμπιακός θα προσεγγίσει και αυτό το παιχνίδι όπως με την Ατλέτικο, καθώς αν ρισκάρει θα έχει πρόβλημα. 
16:28
πανος7 : σταυρο παιζει εκπληξη με φορτουνη στην 11αδα??
16:29
Ο Φορτούνης ακολούθησε την αποστολή, αλλά για ψυχολογικούς λόγους. Δεν έχει δικαίωμα συμμετοχής, καθώς δεν έχει δηλωθεί στη λίστα της UEFA, κάτι που ισχύει και για τον Γκαζαριάν, ο οποίος δεν θα έπαιζε ούτως ή άλλως λόγω τραυματισμού, αλλά και για τον Ντοσεβί. 
16:29
Μανώλης 7 : Γεια σας. Ποιό αποτέλεσμα είναι καλύτερο στο άλλο παιχνίδι εκτός από το χ. Γνώμη μου είναι νίκη της Γιουβέντους.
16:30
Δεν έχεις άδικο αν αναλογιστούμε ότι μετά ο Ολυμπιακός θα αντιμετωπίσει τους Ιταλούς και με 6 βαθμούς στα δύο πρώτα παιχνίδια, ίσως εμφανιστούν πιο χαλαροί στη συνέχεια της διοργάνωσης. 
16:31
νικος περιστερι : καλησπερα..μια πιθανη εντεκαδα...? διαιτητης ποιος θα ναι?
16:31
Για την ενδεκάδα τα είπαμε. Διαιτητής θα είναι ο Ρώσος Σεργκέι Καράσεφ. 
16:32
antreas : kalhspera kai kalo mhna! ego pisteou o olimpiakos 8a diskoleuth arketa mia kata thn apopsimou einai to pio krisimo paixnidi
16:33
Συμφωνώ μαζί σου. Αυτό ακριβώς έγραψα και στο σχόλιό μου που δημοσιεύθηκε το πρωί στο contra.gr. 

http://www.contra.gr/Columns/Comment/stavros-georgakopoulos/ena-paixnidi-mia-prokrish.3056904.html
16:33
rokos : pantos egw nomizo einai poly dikola simera.
16:34
Όντως θα είναι πολύ δύσκολο παιχνίδι, καθώς το κίνητρο είναι τεράστιο κυρίως για τους Σουηδούς που παίζουν στην έδρα τους και προέρχονται από ήττα. Πάντως, ο προπονητής τους φρόντισε να "φτιάξει" και τους παίκτες του Ολυμπιακού...
16:34
Τολης : Καλησπερα, πιστευεις οτι ο Ολυμπιακος πρεπει να παιξει για την ισοπαλια και αν ερθει καποιο γκολ καλως, η για τη νικη? Μην ξεχναμε οτι αν νικησει κανει μεγαλο βημα για προκριση ενω με ισοπαλια μαλλον παει για τριτη θεση
16:35
Νομίζω ότι πρώτος και πιο ρεαλιστικός στόχος θα πρέπει να είναι η ισοπαλία. Αν οι συνθήκες του αγώνα το ευνοήσουν και ο Ολυμπιακός νικήσει, θα έχει κάνει το μεγαλύτερο βήμα για την πρόκριση από τώρα. 
16:35
leoCH : Καλησπερα σταυρο. Πιστευεις το διδυμο μποτια,αμπινταλ θα μπορεσει να ανταπεξελθει στις αναγκες του σημερινου παιχνιδιου?
16:36
Έχω γράψει πολλές φορές ότι η άμυνα δεν είναι αποκλειστική αρμοδιότητα των δύο στόπερ, αλλά συνολικά της αμυντικής λειτουργίας. Όλοι και οι δέκα μπροστά από τον Ρομπέρτο θα πρέπει να είναι συνεπείς στα ανασταλτικά τους καθήκοντα, ώστε να γίνει πιο εύκολη και η δουλειά των Αμπιντάλ, Μποτία.
16:37
ΗΛΙΑΣ ΠΡΕΒΕΖΑ : ΣΤΑΥΡΟ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΟΜΥΜΠΙΑΚΟ-ΑΤΛΕΤΙΚΟ Η'ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΤΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ?ΑΠΛΑ ΒΛΕΠΩ ΣΙΓΟΥΡΟ ΤΟΝ ΜΙΤΣΕΛ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΑΛΛΑ ΤΙ ΕΧΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΟΥΔΕΙΣ ΞΕΡΕΙ.
16:38
Ο Ολυμπιακός σίγουρα δεν θα επιχειρήσει να παίξει φουλ επίθεση απόψε, όπως στο Περιστέρι, άσχετα αν δεν του βγήκε. Θα είναι πολύ πιο προσεκτικοί οι παίκτες και θα ψάξουν την αντεπίθεση όπως έγινε και στον αγώνα με την Ατλέτικο. Η Μάλμε δεν είναι Ατλέτικο, αλλά οι παίκτες της θα δώσουν το 100%, άρα ο βαθμός δυσκολίας ανάμεσα στα δύο παιχνίδια είναι ανάλογος. 
16:38
Γιώργος : Καλησπέρα Σταύρο πιστεύεις ότι ο αφελαι θα παίξει καλά σήμερα ευχαριστώ
16:40
Είναι θεωρητική η ερώτηση θα είναι θεωρητική και η απάντηση. Αν κρίνω με βάση την απόδοσή του στον αγώνα της πρεμιέρας, λογικά περιμένουμε κάτι ανάλογο. Όπως λέμε συχνά τα μεγάλα παιχνίδια είναι για τους μεγάλους παίκτες. Για μένα βαρόμετρο απόψε θα είναι ο Κασάμι, ο οποίος έδειξε τι μπορεί να κάνει στα πρώτα παιχνίδια, αλλά στον αγώνα με τον Ατρόμητο ήταν απών κι αυτό επηρέασε συνολικά την ομάδα.  
16:40
γιαννης7 : καλησπέρα Σταυρο!θεώρω ότι κλειδί για το σημερινό αγώνα είναι ο ολυμπιακός να βαλει ένα γρήγορο γκολ που θα του δώσει την ευκαιρια να επιβάλλει το ρυθμο του αλλα και να αποφύγει μια πολυπρόσωπη άμυνα!αυτό χρειαζεται σε τετοιου είδους παιχνίδια!
16:42
Πάντα ένα από τα βασικά ζητούμενα σε μία αναμέτρηση είναι το γρήγορο γκολ. Αν το πετύχει ο Ολυμπιακός θα έχει τη δυνατότητα να βρει ακόμη περισσότερους κενούς χώρους στην άμυνα των Σουηδών, οι οποίοι είναι λογικό πως θα ρισκάρουν πιο πολύ. 
16:43
Στην Ευρώπη με 3 με 7 γκολ - ευρωξεφτίλας : Γαυράκια πόσα θα γράψει σήμερα το κοντέρ; Το βράδυ όλοι Τάκαρο να γελάσουμε.
16:45
Φίλε έχεις γίνει κι εσύ οπαδός της... Μάλμε; Γιατί σε κάθε ευρωπαϊκό παιχνίδι του Ολυμπιακού, ξαφνικά ο αντίπαλος αποκτά πολλούς Έλληνες οπαδούς, αλλά τώρα τελευταία μένετε συνήθως με την όρεξη και ψάχνεται την επόμενη ομάδα που θα υποστηρίξετε. Αντί να ασχολείστε με την ομάδα σας έχετε "τρελαθεί" με τον Ολυμπιακό... 
16:45
Δημήτρης Αιγάλεω : Καλησπέρα, Για τις Θλάσεις στην ομάδα ξέρεις κάτι; Ασχολούνται καθόλου με το θέμα;Είναι φανερό πως κάποιο λάθος κάνουνε στο Ρέντη. Η επιστήμη έχει προχωρήσει πολύ και δεν είναι δυνατόν να μην έχουν προβληματιστεί με το θέμα. Πάντως για να μην μας περνάνε για χαζούς από κλωτσιές αντιπάλων δεν παθαίνεις θλάση όπως προσπαθούν να μας πείσουν..
16:46
Οι θλάσεις -εκτιμώ- πως προέρχονται από το ταξίδι στις ΗΠΑ και την επιπλέον κούραση που προκάλεσε. Επηρέασε σε ένα βαθμό όλη την προετοιμασία, άσχετα αν υπήρχαν άλλα οφέλη για τον σύλλογο από πλευράς πρεστίζ κ.λπ.
16:48
Χρηστος : καλησπερα καλη επιτυχια στην ομαδα μας σημερα,κατι ασχετο απο το παιχνιδι να ρωτησω ο Μπονγκ ειναι ακομη στο ροστερ μας?
16:48
Ναι, είναι ακόμη στο ρόστερ, αλλά δεν έχει δηλωθεί στην ευρωπαϊκή λίστα. 
16:49
Βαγγέλης ολυμπιακοσ : Στην άμυνα πως θα είναι τα πράγματα σήμερα γιατί οι Μάλμε είναι μια γρήγορη ομάδα ο αμπινταλ με μπότες θα τα βγάλουν πέρα?
16:50
Επαναλαμβάνω ότι η άμυνα μιας ομάδας, αποτελεί ζήτημα συνολικής ανασταλτικής λειτουργίας όλης της ομάδας. Στο παιχνίδι με την Ατλέτικο που όλοι ανταποκρίθηκαν καλά σε αυτόν τον τομέα, είδαμε και τα αποτελέσματα, ενώ στο Περιστέρι που κάποιοι είτε δεν επέστρεφαν γρήγορα στις θέσεις του είτε μάρκαραν με τα μάτια είδαμε, επίσης, ποιο ήταν το αποτέλεσμα. 
16:51
nikos : καλησπέρα, θεωρώ ότι αν το παιχνίδι παέι στην δύναμη και στις δυνατές κόντρες ο ολυμπιακός θα έχει πρόβλημα. Όπως φάνηκε από τις δηλώσεις του προπονητή και του Rosemberg οι ΄ξυλοκόποι' είναι υπερόπτες, μήπως θα έπρεπε να παίξεις επιθετικά με μήτρογλου κορυφή και πίσω του αφελάι-τσορι-ντουρμαζ, ώστε να τους αιφνιδιάσεις. Αυτοί θα παίξουν φουλ επίεθση με ανοιχτα μετόπισθεν λογικά.
16:52
Δεν αποκλείεται να δούμε και κάτι τέτοιο, αν ο Μίτσελ αποφασίσει να ρισκάρει και να κυνηγήσει τη νίκη από το πρώτο λεπτό. Θεωρώ πιθανότερο Ντουρμάζ ή Αφελάι με πιθανότερο τον τρόπο να καθίσει στον πάγκο και να ρισκάρει ο κόουτς στη διάρκεια του αγώνα, ανάλογα με την εξέλιξη. Πάντως, ο Ολυμπιακός διαθέτει και τα ανάλογα κορμιά και τις ανάλογες λύσεις για να κοντράρει στα ίσια τους Σουηδούς και στο σκέλος της δύναμης. 
16:53
Σπύρος : Καλησπέρα. Πιστεύεις ότι θα είχε αποτέλεσμα η παρουσία του Αφελάι ως σέντερ φορ στο συγκεκριμένο ματς; Ισως να εκμεταλλευόταν όλα τα όπλα ταχύτητας που διαθέτει o Μίτσελ;
16:54
Ο Αφελάι μπορεί να ανταποκριθεί σε έναν τέτοιο ρόλο μόνο αν ο Ολυμπιακός παίξει κόντρα και μόνο κόντρα. Σε οργανωμένη άμυνα δεν έχει το εκτόπισμα για να κοντράρει βαριά κορμιά. Πάντως, έχει μια λογική η σκέψη σου σε περίπτωση που μείνει στον πάγκο ο Μήτρογλου, ο οποίος είναι σκόρερ ολκής, αλλά όχι ιδιαίτερα γρήγορος. 
16:54
Γουντας 7 : καλησπερα..βλεπεις καμια εκπληξη στην εντεκαδα σημερα...??? και αν ναι ποιες αλλαγες?
16:56
Μια έκπληξη μπορεί να είναι η απουσία του Μήτρογλου από το αρχικό σχήμα και μια επιθετική τριάδα αποτελούμενη από Τσόρι, Αφελάι, Ντουρμάζ, χωρίς δηλαδή "καθαρό" σέντερ φορ. Από 'κει και πέρα, διεκδικούν θέση και ο Σαλίνο και ο Εντινγκά. Μια άλλη έκπληξη μπορεί να είναι ο Εντινγκά στο αρχικό σχήμα και τέσσερις κεντρώοι χαφ στη μεσαία γραμμή με τον Κασάμι αριστερά, τον Μανιάτη δεξιά, Τσόρι, Μήτρογλου μπροστά και χωρίς καθαρό εξτρέμ. 
16:56
παρης : μακάρι ο Ολυμπιακός να χάσει, το εύχομαι.
16:57
Σε έχει πικράνει πολύ ο Ολυμπιακός φαίνεται, αλλά δεν είσαι ο μόνος. Όσοι δεν είναι Ολυμπιακός είναι αντί-Ολυμπιακοί. Αυτό είναι το μόνο σίγουρο. 
16:58
Takis 7 : Φέτος η ομάδα δεν εμπνέει, ειδικά η άμυνα. Ο Αφελάι προέρχεται από ρήξη χιαστών. Κανένας παίχτης δεν επανήλθε μετά από τέτοια εγχείρηση (Νίνης, Γεωργιάδης, Βενετίδης, Αμπιντάλ δεν πείθει ότι ειναι εντάξει. Ο Μητρογλου παικταράς, σίγουρα θέλει στήριξη, αλλά ακόμη δεν πιάνει τα περσινά επίπεδα. Ποιοί θα τραβήξουν το κουπί;
17:00
Υπάρχουν δεκάδες παίκτες που έκαναν επέμβαση για ρήξη χιαστών και επέστρεψαν στα επίπεδα που βρίσκονταν πριν. Μην ξεχνάς τον Τζόρτζεβιτς στον Ολυμπιακό ή τον Ίβιτς. Ο Μήτρογλου δεν έκανε χιαστό, αλλά αρθροσκόπηση. Ο Αφελάι είναι πλέον έτοιμος, απλά χρειάζεται προσοχή επειδή έχει ταλαιπωρηθεί από διάφορους τραυματισμούς τα τελευταία χρόνια. Πάντως, ο φετινός Ολυμπιακός έχει και πολλές και ποιοτικές λύσεις. 
17:01
δημιος : πιστεύω ότι η Μάλμε θα κερδίσει απόψε, όχι μόνο επειδή παίζει στην έδρα της αλλά και διότι ο Ολυμπιακός δεν έχει καλή ψυχολογία μετά την ήττα στο Περστέρι.
17:02
Δεν πρέπει να ξεχνάς φίλε, ότι ο Ολυμπιακός συνήθως αντιδρά μετά από ένα αρνητικό αποτέλεσμα, αλλά κι όταν βρίσκεται με την πλάτη στον τοίχο. Απόψε δεν είναι με την πλάτη στον τοίχο, αλλά είναι σίγουρο ότι οι παίκτες του θα έχουν αυξημένο κίνητρο μετά την ήττα από τον Ατρόμητο, καθώς και από τις δηλώσεις του Σουηδού προπονητή. 
17:02
Βαγγέλης : Σταυρό ο μητρογλου πως τον βλέπεις είναι σε θέση να πάρει την ομάδα από το χέρι ώστε να σκοράρει ?
17:03
Ο Μήτρογλου δεν είναι ακόμη στο 100% από πλευράς ετοιμότητας και φυσικής κατάστασης, ωστόσο, μια ευκαιρία να βρει θα το κάνει το γκολ κι αυτό είναι απαραίτητο σε κάθε ομάδα του πλανήτη, όχι μόνο στον Ολυμπιακό.
17:03
alex 7 : Καλησπέρα Σταυρο . Πιστευεις πως ο Μιτσελ θα βαλει στην αρχικη ενδεκαδα ντουρμαζ κ αφελαι μαζι ?
17:04
Δεν δίνω πολλές πιθανότητες. Νομίζω ότι μπορεί να τους δούμε μαζί στη διάρκεια της αναμέτρησης, χωρίς να παίρνω και όρκο. 
17:04
orestis : O afellay θα παιξει;ακομα πιστευεις οτι θα παιξουμε οπως με την ατλετικο η θα υπαρχει καποια αλλαγη συνθεσης;
17:05
Πιστεύω ότι μπορεί να υπάρξουν μέχρι τρεις αλλαγές σε σχέση με το σχήμα που παρατάχθηκε κόντρα σε Ατλέτικο και Ατρόμητο. Μπορεί, όμως, να δούμε και τους ίδιους ένδεκα, αν ο Μίτσελ θελήσει να τους στηρίξει και να τους δώσει την ευκαιρία να πάρουν το... αίμα τους πίσω. Πιστεύω ότι ο Αφελάι μάλλον θα είναι και απόψε στο αρχικό σχήμα. 
17:07
Dimitris_K : 1. βλέπω φαβοριτισμό του Ολυμπιακού κ από την άλλη εγώ φοβάμαι πολύ τις Σκανδιναβικές ομάδες γιατί έχουν ρυθμό αυτή την εποχή, εμείς καλά-καλά ούτε 10 επίσημα δεν έχουμε κάνει (για να μην ασχοληθώ με τις προσθαφαιρέσεις στο ρόστερ). Πιστεύετε ότι είναι τόσο καθαρό φαβορί ο Ολυμπιακός ? 2. Ο Μήτρογλου θα ξεκινήσει ?
17:09
Εγώ πάλι εξακολουθώ να πιστεύω ότι θα είναι λάθος προσέγγιση να θεωρήσουν στον Ολυμπιακό ότι είναι φαβορί της αναμέτρησης. Η Μάλμε δεν είναι καμιά ομαδούλα της σειράς και παίζει στην έδρα της. Ακόμη και οι καιρικές συνθήκες δεν ευνοούν τον Ολυμπιακό. Σύμφωνα με όσα γνωρίζουμε ως τώρα ο Μήτρογλου συγκεντρώνει τις περισσότερες πιθανότητες για να ξεκινήσει στην κορυφή της επίθεσης. Μην ξεχνάμε ότι στο αντίστοιχο περσινό παιχνίδι με την Άντερλεχτ πέτυχε χατ τρικ!
17:10
k ασβ : Σταυρο τι λες θα το παρουμε το χ?
17:11
Δεν είμαι μάντης για να προβλέψω την έκβαση του αγώνα, αλλά πιστεύω ότι και το Χ απόψε θα είναι πολύ θετικό αποτέλεσμα για τον Ολυμπιακό μετά από τη νίκη του στο πρώτο παιχνίδι του ομίλου. 
17:11
Γιώργος Φραγκ. : Καλησπέρα Σταύρο! Είναι λογικό να προβληματίζομαι για την άμυνα του Ολυμπιακού στο ψηλό παιχνίδι, αλλά και στην ταχύτητα? Τα τελευταία χρόνια ο Ολυμπιακός είχε πολύ στιβαρή άμυνα..Φέτος δείχνει να πονάει εκεί.
17:13
Στο παιχνίδι με τη μπάλα στον αέρα ο Ολυμπιακός δεν έχει πρόβλημα, καθώς διαθέτει πολλά ψηλά κορμιά. Πλην του Αμπιντάλ και του Μποτία σε αυτή την κατηγορία ανήκουν οι Κασάμι, Μήτρογλου, Μιλιβόγεβιτς. Συμφωνώ ότι η άμυνα υστερεί σε ταχύτητα λόγω της αποχώρησης του Μανωλά, ωστόσο, ούτε ο Αμπιντάλ είναι αργός, ούτε οι δύο ακραίοι (Σαλίνο ή Ομάρ και Μαζουάκου). 
17:15
stergiod : Re vazelia min asxoliste me emas .... Akoustike oti eginan fasaries alithevi?
17:17
Ρεπορτάζ από τη Σουηδία αναφέρουν ότι υπήρξαν συμπλοκές με την Αστυνομία, σύλληψη ενός Έλληνα οπαδού και δύο τραυματισμοί. Ας ελπίσουμε από εδώ και πέρα να κυλήσουν όλα ομαλά και η "κόντρα" να περιοριστεί εντός του αγωνιστικού χώρου. 
17:17
ΗΛΙΑΣ : Μπορεί ο Ολυμπιακός να παίξει στα ίσια τη Μάλμε και να την κερδίσει ?
17:17
Ασφαλώς και το μπορεί, αρκεί η ομάδα συνολικά να πιάσει πολύ καλή απόδοση. Δεν είναι καλύτερη η Μάλμε από τον σοβαρό Ολυμπιακό, παρότι παίζει στην έδρα της. 
17:19
zhshs7 : thn exeis dei ka8olou thn malme?
17:20
Την έχω παρακολουθήσει σε δύο παιχνίδια. Είναι στιβαρή ομάδα, καλά πειθαρχημένη που δεν παρατάει το παιχνίδι μέχρι το τελευταίο λεπτό, αλλά έχει ταβάνι στην απόδοσή της. Δεν είναι η ομάδα που θα φοβίσει έναν αντίπαλο επιπέδου Ολυμπιακού, αν δεν της επιτρέψει να επιβάλει το ρυθμό της. 
17:22
Κάπου εδώ τέσσερις περίπου ώρες πριν τη σέντρα στον αγώνα της Σουηδίας φτάνει στο τέλος της η σημερινή ζωντανή μας επικοινωνία. Ευχαριστώ για τη συμμετοχή σας και καλή επιτυχία σε όλες τις ελληνικές ομάδες που μας εκπροσωπούν στην Ευρώπη αρχής γενομένης από το αποψινό παιχνίδι του Ολυμπιακού. Να είστε όλοι καλά! 

News 24/7

24MEDIA NETWORK