Η συζήτηση με τον Σταύρο Γεωργακόπουλο

Ο Σταύρος Γεωργακόπουλος συνομίλησε με τους αναγνώστες του Contra.gr για την ήττα του Ολυμπιακού στη Σουηδία από τη Μάλμε, τα αμυντικά προβλήματα, την "αφλογιστία" του Κώστα Μήτρογλου και τις δηλώσεις του Μίτσελ πριν από τον αγώνα. Μπείτε στον διάλογο.

Η συζήτηση με τον Σταύρο Γεωργακόπουλο
INTIME SPORTS

Ο διάλογος:

14:31
Σε λίγα λεπτά, ο Σταύρος Γεωργακόπουλος ανοίγει την κουβέντα για την ήττα του Ολυμπιακού στη Σουηδία. Στείλτε από τώρα τις ερωτήσεις σας
14:55
Καλησπέρα σε όλους. Είμαστε έτοιμοι να μιλήσουμε για όλα όσα αφορούν το χθεσινό παιχνίδι του Ολυμπιακού με τη Μάλμε. Σε λίγα λεπτά ξεκινάμε...
15:06
Anastasello : Pisteuw kai oti apo to match me tin atletico h amuna mas einai san elvetiko tyri einai argoi polu den kanoun eidika o mpotia tragiki diatisia alliose pisteuw to apotelesma ti les stauro?
15:08
Θα συμφωνήσω μαζί σου φίλε. Τέτοια ατομικά λάθη δεν επιτρέπονται, όπως δεν επιτρέπονται και τέτοια λάθη από τον διαιτητή, ο οποίος διαμόρφωσε τελικά το αποτέλεσμα. 
15:09
Nikos : Me abidal kai siova den tha yparxei megalyterh sigouria sthn amyna?
15:13
Αυτό είναι κάτι που θα πρέπει να το δούμε. Μην ξεχνάμε ότι και οι δύο είναι αριστεροπόδαροι οπότε είναι ένα ερώτημα το πως θα δέσουν. Πάντως, ο Σιόβας δείχνει απαραίτητος σε αυτή τη φάση...
15:14
George : Τραγικά λάθη στην αμυνα μας κόστισαν
15:15
Τα λάθη που έγιναν στην άμυνα του Ολυμπιακού και στα δύο γκολ δεν γίνονται ούτε από ερασιτεχνικές ομάδες. Κι εδώ θα πρέπει να εστιάσει ο Μίτσελ τουλάχιστον στον τομέα της σωστής συνεννόησης. Δεν γίνεται σε δύο φάσεις Ρομπέρτο και Μποτία να μην μπορούν να συνεργαστούν σωστά. Και δεν αναφέρομαι μόνο στο 1-0, αλλά και στη φάση που ο Μποτία πήγε να βάλει αυτογκόλ για να μην ξεχνιόμαστε!
15:15
Stratos : Πιστεύεις οτι υπάρχει γιατρειά για τον φετινό Ολυμπιακό?
15:16
Φυσικά και το πιστεύω. Μιλάμε για μια νέα ομάδα με 7-8 μεταγραφές στην ενδεκάδα, οπότε είναι λογικό να μην έχει βρει ακόμη την κατάλληλη χημεία και ομοιογένεια. Πολλοί από αυτούς παίζουν φέτος για πρώτη φορά στο Τσάμπιονς Λιγκ, άρα και το λάθος είναι μέσα στο πρόγραμμα. 
15:17
ΝΙΚΟΛΗΣ : ΑΓΑΠΗΤΕ ΣΤΑΥΡΟ ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ. ΣΥΜΠΤΩΣΗ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΠΤΩΣΗ! Η ΑΜΥΝΑ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΑΝΥΠΟΛΗΠΤΗ! ΚΡΙΜΑ... ΗΤΑΝ ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΤΟ ΧΘΕΣΙΝΟ ΜΑΤΣ...ΔΗΛΑΔΗ ΡΕ ΣΤΑΥΡΟ ΟΙ ΜΠΟΤΙΑ ΚΑΙ ΑΜΠΙΝΤΑΛ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΤΟΥ ΑΒΡΑΑΜ? ΚΡΙΜΑ.. ΚΥΤΤΑΞΕ ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ ΑΥΤΟ ΒΛΕΠΩ ΘΕΜΑ ΜΙΤΣΕΛ. ΝΑΙ ΝΕΑ Η ΟΜΑΔΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΗΡΕ ΕΧΘΕΣ!! ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
15:19
Φίλε έχω καταθέσει την άποψή μου για τον Αβραάμ και δεν την αλλάζω. Ο πρώην αρχηγός της ομάδας δεν ήταν σε θέση να ζητήσει κάτι περισσότερο από τον Μίτσελ σε σχέση με όσα είχε δείξει ο ίδιος μέσα στο γήπεδο. Να προκύψει θέμα Μίτσελ επειδή οι κεντρικοί του αμυντικοί έκαναν δώρο δύο γκολ στον αντίπαλο δεν το πιστεύω και δεν το θεωρώ λογικό. Ο Ισπανός δεν ανέλαβε χθες την ομάδα, αλλά εδώ κι ενάμιση μήνα δουλεύει έχοντας αλλάξει το μισό ρόστερ και πλέον. Δεν έχει μαγικό ραβδί...
15:19
apostolos : καλησπερα...σχετικα με το χθεσινο ματς εχω να πω οτι δεν ημασταν χαλια αλλα ατυχοι!καποιες αλλαγες θελει η αμυνα αλλιως η ομαδα ειναι οκ! σαλινο αντι ελαμπτελαουι κ σιοβας στο κεντρικο αμυντικο δυδιμο! κ επισης να παιζουμε με καθαρα εξτρεμ! τι γνωμη εχετε??
15:21
Ο Σαλίνο και ο Σιόβας δεν ήταν έτοιμοι να αγωνιστούν λόγω τραυματισμών, οπότε δεν μπορούσε να κάνει κάτι διαφορετικό ο Μίτσελ. Όσο για τα εξτρέμ, ούτε ο Αφελάι είναι καθαρό εξτρέμ, ούτε ο Ντουρμάζ. Ο Ντοσεβί είναι, αλλά δεν έχει δηλωθεί στη λίστα της ΟΥΕΦΑ. Για να είμαι ειλικρινής περίμενα πολλά περισσότερα από τον Ντουρμάζ, ενώ ο Αφελάι ήταν και χθες, όπως και στον αγώνα με την Ατλέτικο, ένας από τους καλύτερους σε απόδοση. 
15:21
Dimmyc : Καλησπέρα Σταύρο. Τελικά, υπάρχει θέμα της χθεσινής 4άδας της άμυνας και της εκάστοτε επίθεσης του Ολυμπιακού για τις απαιτήσεις του c.l. ή όχι? Ξεκάθαρη άποψη, όχι "ντρίμπλες"...
15:24
Καλησπέρα. Έχω γράψει πολλές φορές σε αντίστοιχες ερωτήσεις ότι η άμυνα είναι θέμα αμυντικής λειτουργίας όλης της ομάδας. Ωστόσο, τα χθεσινά γκολ οφείλονται καθαρά σε ατομικά λάθη των στόπερ, ίσως και του Ρομπέρτο, με αποτέλεσμα να δικαιώνονται όσοι ανησυχούσαν όλο το προηγούμενο διάστημα. Όσο για την επίθεση, ο Μήτρογλου το έβαλε και χθες το γκολ άσχετα αν -κακώς για μένα- δεν μέτρησε. Θέλει ακόμη δουλειά επειδή δείχνει πιο αργός απ' ότι τον έχουμε συνηθίσει, αλλά το γκολ το έχει. Ήταν μεγάλη η έλλειψη χθες του Μπενίτες, ο οποίος θα μπορούσε με κάθετες εφορμήσεις να κάνει πολύ αισθητή την παρουσία του. 
15:24
ΧΑΛΙΚΙΑΣ ΛΑΚΗΣ : ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΜΗΛΟΥ ΠΟΙΟΤΙΚΟΥ ΡΟΣΤΕΡ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΦΛΥΑΡΟ ΑΝΟΥΣΙΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
15:25
Διαφωνώ ότι το ρόστερ δεν είναι ποιοτικό. Σε ατομικό επίπεδο θεωρώ ότι η φετινή ομάδα είναι καλύτερη, αλλά υστερεί στο σκέλος της ομοιογένειας. Όσο για το ανούσιο παιχνίδι με την κατοχή να αγγίζει το 70% και να μην έρχεται το γκολ, θα συμφωνήσω. Θα πρέπει να βρεθεί τρόπος ώστε αυτή η κατοχή να μετατρέπεται σε ανάλογες ευκαιρίες και γκολ. Αυτή είναι δουλειά του προπονητή. 
15:26
rokos : kalhspera nomizo oti sthn exelixsi toy pexnhdioy epexe katoristiko rolo o dietitis ena kol ta alaze thn psixologa ton mexton toy olympiakoy ala k ths malme.oso pernoyse h wra toso ta podia ton pexton toy olympiakoy varenan to antiteto h tis malme patoysan kalitera giayto pistevo oti epexe katoristiko rolo o dietitis
15:26
Έχεις δίκιο φίλε, αλλά αν δεν γίνονταν κι αυτά τα παιδαριώδη λάθη στην άμυνα, ο Ολυμπιακός θα μπορούσε να νικήσει παρά τα μεγάλα λάθη του διαιτητή. 
15:27
Bασίλης : Πριν απο τον αγώνα με την αθλέτικο είχα εκφράσει την απορία μου για το αν εκτεθούμε αμυντικά με τις προσθήκες και τις αποχωρήσεις που έγιναν στην ομάδα. Τότε είχατε πει ότι άμυνα δεν θα έχει πρόβλημα αν λειτουργεί σαν σύνολο καλά. Έτσι όπως έχουνε τα πράγματα,μπορείς να δεις πρόκριση στους 16? ή θα παλεύουμε με μάλμε για το europa ? (Το 2-0 τους δίνει το πάνω χέρι)
15:28
Είναι αλήθεια ότι είχα γράψει πως η άμυνα εξαρτάται από τη συνολική αμυντική λειτουργία. Τα χθεσινά λάθη ήταν ατομικά, άρα δεν μιλάμε για ομαδική λειτουργία. Πιστεύω ότι ο χρόνος θα λειτουργήσει υπέρ του Ολυμπιακού, καθώς μιλάμε για μια νέα ομάδα. Επίσης, εκτιμώ πως δεν πρόκειται να μείνει στον όμιλο πίσω από την πολύ μέτρια Μάλμε, παρά το χθεσινό αποτέλεσμα. Πιστεύω ότι η τρίτη θέση του ομίλου παραμένει ένας πολύ εφικτός στόχος. 
15:29
θωμας : Χαιρεται...μηπως τελικα η νικη μ τν ατλετικο μας εκανε κακο παρα καλο? Ισως καποιοι παικτες υπερεκτιμησαν τς δυνατοτητες τους κ εχουν καβαλησει τ καλαμι? Κ ολο αυτο τ "μεθυσι" απο τν νικη μας εκανε ολους ακομα κ τους ιδιους τς παιχτες ν παραβλεψουν τς φανερες αδυναμιες στν αμυνα κ στν αναπτυξη απο τ ακρα..? Ευχαριστω...
15:30
Είναι γεγονός ότι η νίκη επί της Ατλέτικο "έκρυψε" κάποιες αδυναμίες οι οποίες φανερώνονται στην πορεία. Ο ίδιος ο Μίτσελ, ωστόσο, είχε πει μετά από το 3-2 ότι η ομάδα του έχει ακόμη δουλειά να κάνει, προκειμένου να φτάσει στο επιθυμητό επίπεδο. 
15:30
ΚΩΣΤΑΣ ΑΠΟ ΚΕΡΚΥΡΑ : Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΙΤΣΕΛ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΟΤΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΔΥΜΟ ΔΕΝ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΕ ΚΑΘΟΛΟΥ? ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΤΡΟΜΕΡΗ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙ ΕΞΩ ΤΟΝ ΤΣΟΡΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΕΜΙΣΕΙ ΜΕ ΑΜΥΝΤΙΚΑ ΧΑΦ, ΤΟΤΕ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.
15:32
Ο Μίτσελ δεν θα μπορούσε να αλλάξει πολλά στην άμυνα από τη στιγμή που ο Σιόβας παραμένει τραυματίας και ο Αυλωνίτης είναι εντελώς άπειρος. Όσο για τον Τσόρι νομίζω ότι δεν έβγαλε μάτια χθες από τη στιγμή που μπήκε στο παιχνίδι. Στα 33 του χρειάζεται ιδιαίτερο χειρισμό ο Αργεντινός για να παραμείνει φρέσκος. Νομίζω ότι ο κόουτς περίμενε περισσότερα από τον Κασάμι, ο οποίος για δεύτερο στη σειρά παιχνίδι έμεινε στα ρηχά...
15:32
Γιώργος : Καλησπέρα. Όταν κάποιοι φωνάζαμε για τον πρόχειρο σχεδιασμό, οι δημοσιογράφοι του Ολυμπιακού μας λέγατε γραφικούς. Τώρα η δικαιολογία ποια είναι? Τι άλλο πρέπει να κάνει ο Μποτία για να καταλάβουμε ότι είναι παλτό, ή τι άλλο να γίνει για να δούμε ότι ο Μανιάτης δεν είναι δεξί χαφ? Πρόχειρος σχεδιασμός το καλοκαίρι, παίκτες που ήρθαν και δεν έχουν ούτε τη μισή αξία αυτών που έφυγαν και η 4η θέση ξανάρχεται σιγά σιγά
15:34
Προσωπικά δεν θεώρησα γραφικό κανέναν από εσάς και τα γραπτά μένουν. Μπορείς να δεις τι είχα γράψει σχετικά από το καλοκαίρι ως τώρα. Επέμενα κι επιμένω, όμως, ότι ο κάθε ποδοσφαιριστής πρέπει να κρίνεται αφού περάσει ένα εύλογο διάστημα προσαρμογής. Το ίδιο λέω και τώρα για τον Μποτία. Προσωπικά περίμενα ακόμη περισσότερα από τον Αμπιντάλ, επειδή είναι ο Αμπιντάλ και οι απαιτήσεις λογικά είναι μεγαλύτερες. 
15:35
Βαγγέλης : Καλησπέρα Σταύρο εγώ είπα χθες τα αμυντικά στόπερ δεν εμπνέουν εμπιστοσύνη και πόσο μάλιστα ο μποτια και λιγότερο ο αμπινταλ οι ομαδα αδύνατοι σε αυτό το κομμάτι είδαμε εχθές ξεκάθαρα την απουσία του μανωλα και φάνηκε από την ασυνεννοησία που είχαν μεταξύ τους ο Ολυμπιακός υστερεί στην άμυνα το Γενάρη πρέπει να πάρει στόπερ αλλιώς είναι δύσκολα τα πράγματα. 
15:36
Μανωλά δύσκολα θα βρει ξανά ο Ολυμπιακός, ωστόσο, δεν ήταν κι εύκολο να πει όχι σε πρόταση 15 εκατομμυρίων για κεντρικό αμυντικό. Πάντως, δε νομίζω ότι θα είναι άθλος να σοβαρευτούν λίγο περισσότερο οι κεντρικοί αμυντικοί της ομάδας και να μην κάνουν τόσο αστεία λάθη. Με τη Μάλμε έπαιζαν όχι με τη Ρεάλ ή τη Μπαρτσελόνα. Μόνοι τους έκαναν μάγκα τον Ρόσενμπεργκ. 
15:37
χρήστος : σταυρο πότε επιστρέφει ο σιόβας?
15:37
Σε περίπου 20 μέρες. 
15:37
Για΄ννης : Εκλεισα την τηλεόραση πριν λήξει το ματς , και το ακουγα μετα απο το ραδιο του αυτοκινητου. Το τελευταίο 5 λεπτο που δεν ακούμπησε ο μητρογλου την μπαλλα αν ακουγε καποιος τον σχολιαστή δεν νομιζω να καταλάβαινε κανεις οτι παιζει ελληνικη ομάδα .Τραγικό..χωρίς ελληνικο πάθος ΔΕΝ. Επίσης οι επιλογες παικτών ειτε εφυγαν ειτε ηρθαν φανηκε η διαφορά..Επιλογές Μίτσελ κ τακτική στο ΜΗΔΕΝ.. ομαρ η σαλίνο? ξέρετε την απάντηση.. Ξενέρωσα τελείως
15:38
Καλό είναι να μην τα ισοπεδώνουμε όλα μετά από ένα ή δύο άσχημα αποτελέσματα. Αυτή η ομάδα έκανε περήφανους τους οπαδούς της πριν από μερικές ημέρες στον αγώνα με την Ατλέτικο. Μπάλα είναι και γυρίζει. Ο Ολυμπιακός έχει μεγάλα περιθώρια βελτίωσης και ο Μίτσελ μόνο βλάκας δεν είναι. 
15:39
Maniaths7 : Καλησπέρα !! Πιστεύεις στον φετινό ολυμπιακό ;
15:40
Ασφαλώς. Έχει πολλούς καλούς παίκτης. Ομοιογένεια δεν έχει ακόμη. Να το θυμάστε από τώρα ότι οι ίδιοι παίκτες του χρόνου στην ίδια διοργάνωση θα είναι πάνω 50%, όταν θα έχουν αποκομίσει και τις σχετικές εμπειρίες. Οι περισσότεροι δεν είχαν προϋπηρεσία στη διοργάνωση κι αυτό δικαιολογεί κάποια λάθη, όχι, όμως, τα παιδαριώδη που είδαμε χθες στα δύο γκολ. 
15:40
geia : δεν ητανε πεναλντι...καθαρο τζαρτζ ητανε...εσυ τι λες?
15:40
Ήταν καθαρό πέναλτι κι αυτό το λένε όλοι, μέχρι και ο προπονητής της Μάλμε. 
15:41
Νίκος : Ο Μποτία είναι η αποτυχημένη φετινή μεταγραφή?
15:42
Ο Μποτία είναι ο... Μποτία κι όχι ο Καναβάρο ή ο Μπαρέζι. Πρόκειται για έναν αμυντικό, ο οποίος δεν έχει μεγάλες δυνατότητες, αλλά δεν είναι και για πέταμα. Μόλις "δέσει" με την υπόλοιπη άμυνα, θα μπορέσει να προσφέρει και περισσότερα έχω την αίσθηση. 
15:42
Θανάσης : Νομίζω ότι αν σταθούμε στην διαιτησία είναι σαν να κρύβουμε τα σκουπίδια κάτω από το χαλάκι.
15:43
Δεν έχεις άδικο. Ο Ολυμπιακός έχασε χθες από τα δικά του λάθη. Ωστόσο, και ο διαιτητής διαμόρφωσε το αποτέλεσμα τόσο στο ακυρωθέν γκολ του Μήτρογλου, όσο και στον μη καταλογισμό του εξόφθαλμου πέναλτι, σε ένα χρονικό σημείο που το σκορ ήταν στο 1-0.  
15:43
Air Mike : Sumfwneis oti me Abidal kai Botia den mporoume na perimenoume polla fetos?
15:44
Είναι ακόμη πολύ νωρίς. Αμπιντάλ και Μποτία ήταν από τους καλύτερους στον αγώνα με την Ατλέτικο. Δεν γίνεται τη μία βδομάδα να είναι παικταράδες και την άλλη άχρηστοι. Στο τέλος της σεζόν θα γίνει ταμείο για όλους. 
15:44
Anastasello : O ntourmaz poly eksw apo ta nera tou kai stoixiise 2.5 ek. Pisteuw Pws Mporousame na paroume kati kalhtero
15:45
Σύμφωνα με την εικόνα που έχει δείξει ως τώρα ο Ντουρμάζ συμφωνώ μαζί σου, αν και είναι ακόμη νωρίς για ασφαλή συμπεράσματα. 
15:45
Ηλιας : Καλησπέρα σας. Διαφωνώ ότι ο διαιτητής διαμόρφωσε το αποτέλεσμα.
15:45
Δικαίωμά σου φίλε. Στέρησε ένα γκολ κι ένα πέναλτι από τον Ολυμπιακό. 
15:46
TEO - L : O Olympiakos sigoura adikithike extes sth fash tou penalty tou Maniati (gia to offside thewrw th fash ws mh genomenh).O Maniatis omws se olo to paixnidi fainotan poly ekneurismenos kai se kathe fash diamartyrotan.An itan ligo pio sugrathmenos mporei to penalty na eixe dothei...
15:46
Μπορεί να έχεις δίκιο φίλε. Όλα παίζουν ρόλο σε έναν αγώνα και οι διαιτητές επηρεάζονται. 
15:47
Sotiris Prassas : Πριν τον αγώνα η Μάλμε υπερεκτιμήθηκε..... στην διάρκεια του αγώνα και μετά τα πρώτα 30 λεπτά που Ο Ολυμπιακός ήταν κυρίαρχος πιστέυω ότι υποτιμήθηκε, με αποτέλεσμα την χαλαρότητα και τα παιδικά λάθη.... Υ.Γ. Ο Ντουρμάζ απογοήτευση.... ούτε σέντρα δεν μπορούσε να βγάλει...
15:48
Γενικά ήταν ένα παιχνίδι στα μέτρα του Ολυμπιακού. Προσωπικά πιστεύω ότι ήταν πιο εύκολο το "διπλό" ακόμη και από το περσινό 0-3 με την Άντερλεχτ στις Βρυξέλλες. 
15:48
χρήστος : πιστεύεις οτι η ομάδα θέλει ακόμη χρόνο να δέσει ή οτι οι παίκτες που αποκτήθηκαν πέραν οτι είναι μικροί και σε ηλικια και ταλαντούχοι χρειαζονται χρονο για να αποκτήσουν χαρακτηρα πρωταθλητή?
15:49
Και χρόνο χρειάζονται και παιχνίδια στα πόδια τους για να βελτιωθούν ακόμη περισσότερο και να δημιουργήσουν μια πολύ καλή ομάδα με μακρινό ορίζοντα. 
15:49
nikos : Re paidia xalaroste...etsi einai to podosfairo..gia ayto ton logo eimaste trelamenoi oloi...yparxoun kala paixnidia opos me atletiko kai kaka me malme...ti na kanoume?eimaste olympiakos kai sta kala kai sta asxima...oso gia tous filous tou panathinaikou pou panigirizoun einai toso asteioi kai toso kompleksikoi taytoxrona
15:50
Είναι βέβαιο ότι μέσα στο ποδόσφαιρο υπάρχει και η νίκη και η ήττα. Ο Ολυμπιακός έδειξε και στα δύο φετινά του παιχνίδια στο Τσάμπιονς Λιγκ ότι έχει μεγάλες δυνατότητες ανεξαρτήτως αποτελέσματος. Όσο για τους οπαδούς των άλλων ομάδων δεν έχουν με τι άλλο να ασχοληθούν και ασχολούνται με τον Ολυμπιακό. 
15:51
Γαύρος : Η άμυνα ήταν 3ης εθνικής...ντροπή
15:51
Η ίδια άμυνα έπαιξε και με την Ατλέτικο. Οπότε η αλήθεια βρίσκεται κάπου στη μέση. 
15:52
manos7 : stayro oso afora to penalti an deis kala tin fash o maniatis me to pou pepnei tihn psa apo ton afelai den prospathei na soutarei pros tin estia alla kleinei pros ta aristera kai pereimenei ton amyntiko na pesei panw tou.o diaithths eitane konta stihn fash kai eixe xekatharo pedio.ayto eide kai afto sfyrixe.ayta ta kanoume stin ellada kai mas krazoune.teioi pou eimaste kala na pathoume
15:53
Από τη στιγμή που ο ίδιος ο κόουτς της Μάλμε παραδέχθηκε πως υπάρχει πέναλτι τι άλλο να πούμε; Βέβαια, ο Μανιάτης, θα συμφωνήσω μαζί σου, μπορούσε να τελειώσει τη φάση εκεί που βρέθηκε, αλλά το γκολ δεν είναι στο ρεπερτόριό του. Τι να κάνουμε; Είναι για άλλες δουλειές ο αρχηγός της φετινής ομάδας. 
15:53
γιαννης : σαλινο σιοβας αυλωνιτης μαζουακου πρεπει να δουμε στην αμυνα..στο κεντρο φορτουνη σιγουρα μπενιτεζ επισης..περιμενω να επιστρεψει και ο ντοσεβι...οσο για την αμυνα μας ...δεν αξιζε καν τον κοπο να γραψω γι αυτην ..τραγικος ντουρμαζ ο μητρογλου απλα δεν υπαρχει..τελειως εκτος τοπου και χρονου αφελλαυ μαζουακου οι καλυτεροι μας
15:54
Φορτούνης και Ντοσεβί δεν έχουν δικαίωμα συμμετοχής στην ΟΥΕΦΑ, αφού δεν δηλώθηκαν. Ο Μήτρογλου θέλει χρόνο και ο Ντουρμάζ κάποιος να τον ξυπνήσει. Δεν είναι εικόνα αυτή να περπατάει όταν δεν έχει τη μπάλα στα πόδια. Λες και κάνει αγγαρεία είναι ο Τζίμι.
15:55
johnny : Εγώ πιστεύω οτι το ιδανικό θα ήταν Σιόβας Αυλωνίτης στην άμυνα που σίγουρα έχουν περισσότερη όρεξη και επικοινωνία μεταξύ τους. Ο Αμπιντάλ πλέον είναι μεγάλος και χωρίς όρεξη και ο Μποτία δέν ξέρει τι άθλημα παίζει. Πώς το βλέπεις σαν σενάριο?
15:55
Βλέπω ότι μπορεί να δούμε σύντομα αυτό το δίδυμο αν δεν βελτιωθούν Μποτία και Αμπιντάλ. 
15:56
Πάνος : Σταύρο το χειρότερα από όλα είναι ότι αυτό το παιχνίδι μας γύρισε χρόνια πίσω τότε που είχαμε στην άμυνα παίχτες όπως Ανατολάκη,Κωστούλα,Πάντο και τρέμαμε σε κάθε επίθεση του αντιπάλου.Μποτία και Ομάρ δεν έχουν τα προσόντα.είναι ξεκάθαρο.
15:57
Θεωρώ υπερβολική την προσέγγισή σου φίλε. Ένα εκτός έδρας παιχνίδι έχασε ο Ολυμπιακός και πέσαμε να τους φάμε, δικαίως σε έναν βαθμό, αλλά πριν μερικά χρόνια έτρεμε το φυλλοκάρδι μας σε κάθε φάση που δημιουργούσε ο αντίπαλος. Μην το ξεχνάς. 
15:57
kotsero : Μηπως οι μεταγραφες που εγιναν δεν ταιριαζουν με το συστημα που παιζει η ομαδα μας?
15:57
Αν ίσχυε κάτι τέτοιο φαντάζομαι ότι ο Μίτσελ θα είχε εκφράσει τις αντιρρήσεις του. Δεν είναι από τους προπονητές που κρύβονται ο Ισπανός. 
15:58
Nikos : Δε γίναμε ξαφνικά άμπαλοι, ούτε ο Μίτσελ κακός προπονητής. Η ομάδα θα βρει το δρόμο της, ο Προπονητής ξέρει και θα βγάλει στους παίχτες τον εγωισμό που πρέπει να ριζώσει στο κεφάλι τους και την νονοτροπία τους γενικότερα...Το χειρότερο τώρα είναι ο πανικός..Ο Ολυμπιακός και πωτάθλημα θα σηκώσει και στην Ευρώπη δε θα τα παρατήσει τόσο εύκολα..Έχουμε εμπιστοσύνη στον Προπονητή μας και τη δουλειά που γίνεται.
15:59
Συμφωνώ με αυτή την ψύχραιμη προσέγγιση, αφού κι εγώ αυτό πιστεύω ότι θα συμβεί στην πορεία, χωρίς να παραβλέπω τα κακώς κείμενα. 
16:00
Γιωργος : Λανθασμενη επιλογη να ξεκινα παγκο ο ντομινγκεζ κατα τη γνωμη μου
16:01
Ο Τσόρι και πέρυσι αν θυμάστε δεν έπαιζε σε όλα τα παιχνίδια. Στα 33 του και με τις αποστάσεις που διανύει χρειάζεται φρεσκάρισμα. Μπορεί αν έπαιζε από την αρχή χθες να βλέπαμε κάτι διαφορετικό, αν με τα "αν" δεν μπορείς ποτέ να καταλήξεις σε ασφαλές συμπέρασμα. 
16:01
Σπυρος : Οταν το πρωταθλημα θα το παρεις και με παλτα ακομα στην ενδεκαδα σου αυτα θα βλεπεις στην ευρωπη μια κρυο μια ζεστη,μανιατη στο τελικο με τον αστερα δεν διαμαρτυρηθηκες για τη χερουκλα,οτι δινεις παιρνεις δυστηχως....
16:03
Ο Ολυμπιακός είναι μια ελληνική ομάδα και δεν πρόκειται ποτέ να φτάσει στο επίπεδο της Μπαρτσελόνα ή της Ρεάλ στην Ευρώπη. Αντίθετα, με βάση το επίπεδο του ελληνικού πρωταθλήματος έχει γίνει μία πολύ καλή ευρωπαϊκή ομάδα κι αυτό οφείλουμε να το αναγνωρίσουμε όλοι μας. 
16:03
αρρωστοςθρυλος : με το μητρογλου τι γινεται; γιατι σερνεται τοσο; τα πρβληματα στα ποδια του τα εχει ξεπερασει; και ενα ακομα. ο κασαμι δεν γινεται να χανεται στα ακρα......
16:04
Ο Μήτρογλου έχασε πέρυσι σχεδόν όλο το δεύτερο γύρο, οπότε είναι λογικό να χρειάζεται χρόνο για να επανέλθει. Δεν ξέχασε τη μπάλα, απλά δεν είναι μηχανή. Μέσα από τα παιχνίδια θα βρει τη φόρμα του. Επίσης, δεν έχει ξεχάσει να βάζει γκολ, αυτό το βλέπουμε όλοι μας, έστω κι αν δεν είναι ακόμη στο 100% από πλευράς ετοιμότητας. 
16:04
gess : ρε σταυρο ειναι δυνατον να λες οτι ο διαιτητης διαμορφωσε αποτελεσμα?το πεναλτυ απο ριπλει δεν ειναι και τοσο πεναλτυ αφου ο μανιατης εχει αρχισει ηδη την ''καθοδο''...
16:05
Εντάξει ρε σεις. Δεν είναι πέναλτι. Είπε ψέματα ακόμη και ο προπονητής της Μάλμε που παραδέχθηκε στη συνέντευξη Τύπου ότι υπάρχει ανατροπή. Έλεος! 
16:05
τσακι : Μετά Χριστόν προφήτες όλοι...τα λέγαμε δεν κάνει ο μποτια...ο ΑΜΠΙΝΤΑΛ όνομα μεν όχι καθαρό στόπερ..κανατε τους έξυπνους κ περιμένετε κ θα δούμε...πηγές πήρες τον Ντουρμαζ που είναι κάτω του μέτριου Τυχαίο;;
16:06
Προσωπικά δεν επικαλέστηκα ποτέ το αλάθητο του Πάπα. Αναγνωρίζω τα λάθη μου, ωστόσο, δεν αντέχω όσους γκρινιάζουν μόνιμα και από συνήθεια, όπως επίσης και τους μετά Χριστόν προφήτες. 
16:07
Απορημενος με διαιτησια : Σταύρο να σε ρωτησω, στο ΟΣΦΠ-ΠΑΟ 2-1 το 2011 που κρίθηκε το πρωτάθλημα, είχαμε αλλοιωση αποτελεσματος;
16:08
Κανένα πρωτάθλημα δεν κρίθηκε σε εκείνο το παιχνίδι φίλε! Μην τα βλέπετε όλα όπως σας βολεύουν. Όντως είχαμε αλλοίωση αποτελέσματος σε εκείνο το παιχνίδι, αλλά δεν έκρινε το πρωτάθλημα. Ακόμη κι αν νικούσε ο ΠΑΟ απλά θα μάζευε τη διαφορά με τον Ολυμπιακό και τίποτα περισσότερο. 
16:08
manos7 : stayro to provlima sthn omada den eine mono h amyna alla kai to oti h omada den vgazei dynamh nevro kai pathos mesa sto xortari logo elleipshs ellinon pextwn pou ponane tin fanela.tin apopsh sou eyxaristw
16:09
Συμφωνώ μαζί σου στο πρώτο σκέλος, διαφωνώ στο δεύτερο. Δε νομίζω ότι υπήρχαν πολλοί διαθέσιμοι Έλληνες παίκτες για να έρθουν στον Ολυμπιακό και ο Ολυμπιακός δεν τους απέκτησε. Πρέπει να εξετάζουμε πάντα με γνώμονα και το τι υπάρχει διαθέσιμο στην αγορά. 
16:10
Περιανδρος : Εκτος απο την αμυνα ο ολυμπιακος εχτες περα απο τα πλαγια μπακ δεν ειχε ενα παικτη να κανει αναπτθξη παιχνιδου και για το διορθωσει αυτο ο μιτσελ εβαλε τον ντομινγκεζ.πιστευει οτι ηταν το καταλληλο σημειο ή επρεπε να μπει απο την αρχη του ματς.επισης τι πιστευεις για τον κεντρικο επιθετικο,μπορει ο μητρογλου να συνεχισει βασικος ή το ιανουαριο πρεπει να ανανεωθουμε επιθετικα?
16:11
Για τον Τσόρι είναι υποθετικό το ερώτημα, οπότε θα είναι υποθετική και η απάντηση. Πάντως, και από τη στιγμή που μπήκε στο παιχνίδι ο Ντομίνγκες έκανε πολλά λάθη, κάτι που δεν μας έχει συνηθίσει. Όσο για τον Μήτρογλου μέχρι τον Γενάρη θα δούμε τι μπορεί και τι δεν μπορεί άρα θα βγάλουμε και πιο σοβαρά συμπεράσματα. Μέχρι τότε αναμένεται να έχει αποκτηθεί και ο Πουλίδο...
16:11
βασιλης φ : καλησπερα σε ολους. απο εχθες εχω δει λιγα αλλα εχω ακουσει παρα πολλα. θα ηθελα να μαθω εαν ηταν οφ σαιτ ο μποτια (ο εντινγκα ηταν φυσικα, συμμετεχει στη φαση αφου πηδαει για κεφαλια αρα κ οφ σαιτ το γκολ) κ εαν επρεπε να παρουν κιτρινες καρτες αρκετοι της μαλμε
16:13
Αν δεις ένα γκολ της Μπιλμπάο κόντρα στη Νάπολι που μέτρησε, θα καταλάβεις πως η συμμετοχή στη φάση εξαρτάται από το πως θα το κρίνει ο διαιτητής και ο βοηθός. Θα μπορούσε εύκολα να μετρήσει αυτό το γκολ, αλλά δεν μέτρησε. Επίσης, ο διαιτητής ήταν γενικά κακός χθες όπως και οι βοηθοί, τις αποφάσεις των οποίων δέχθηκε ο ρέφερι. Πάντως και να έβγαιναν μερικές ακόμη κάρτες δε νομίζω ότι θα άλλαζαν και πολλά. 
16:15
Αταξίδευτος : Πίκρα από το αποτέλεσμα, πίκρα και χτύπημα στον εγωισμό μας γιατί...επιβεβαιώθηκε ο προπονητής της Μάλμε Σταύρο. Πιστεύω πως πρέπει να περιμένουμε μέχρι το τέλος του Α γύρου του CL και μετά να κάνουμε ταμείο. Πάντως η τακτική του ''sellin' club'' με τους όρους που έγινε πέρυσι συσσώρευσε ευρώ στα ταμεία αλλά ...γκρίνια στους οπαδούς. Ευχάριστη έκπληξη ο Μαζουάκου(;) Θέλω τη γνώμη σου, δείχνει φιλότιμος και δουλευταράς.
16:16
Ξεκινώντας από το τέλος, θα σου πω ότι συμφωνώ για τον Μαζουάκου 100%. Είναι λαχείο. Από 'κει και πέρα είναι γεγονός ότι θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι το τέλος του πρώτου γύρου για να βγάλουμε τα πρώτα ασφαλή συμπεράσματα. 
16:16
panos : καλησπερα... τι γνημη εχετε για τις αποφασεις του διαιτητη? και στο γκολ και στο πεναλτι και στις καρτες που τους χαρισε?
16:17
Έχω τοποθετηθεί ήδη για τις αποφάσεις του ρέφερι και των βοηθών του. Κρατάω απλά μια επιφύλαξη μήπως ήταν οφσάιντ ο Μποτία στη φάση του γκολ που πετυχαίνει ο Μήτρογλου. Αν ο Ισπανός δεν ήταν οφσάιντ, εκτιμώ πως η φάση δεν έπρεπε να σταματήσει επειδή ήταν εκτεθειμένος ο Εντινγκά, επειδή πιστεύω ότι δεν επηρέαζε τη φάση ο Κονγκολέζος. 
16:17
Angelos : καλησπερα σε ολους. εγω πιστευω οτι η ομαδα θελει χρονο να δεσει. το υλικο ειναι καλο.αν βρεθουν και στην αμυνα θα παμε καλα.
16:18
Κι εγώ την ίδια άποψη έχω και περιμένω...
16:18
Jack : Μεγαλος μυρωδιας ο Ντουρμαζ ουσια 0 και ο Μητρογλου πολυ βαρυς
16:18
Όλα αυτά θα τα δούμε και θα τα κρίνουμε με ασφάλεια στην πορεία φίλε. Ακόμη είναι νωρίς. 
16:18
κωστ : ΑΥΤΟΣ Ο ΑΦΕΛΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΤΡΙΟΣ ΧΩΡΙΣ ΟΥΣΙΑ...ΣΩΣΤΕΣ ΠΑΣΕΣ,ΤΡΕΞΙΜΑΤΑ,ΜΑΡΚΑΡΕΙ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΟΥΣΙΑ ΜΗΔΕΝ...
16:20
Διαφωνώ! Όπως στο πρώτο παιχνίδι έβαλε γκολ και έδωσε την ασίστ στον Μαζουάκου, έτσι και χθες όσες καλές πάσες πέρασαν μπροστά, όπως στη φάση του Μανιάτη και το τετ α τετ του Μήτρογλου ξεκίνησαν από τα δικά του πόδια. 
16:20
γιαννης : Νομίζω ότι διπλα στον αμπιταλ πρέπει να δοκιμάσει τον αυλωνιτη εσύ τι γνώμη έχεις μήπως είναι καλύτερα είναι και πιο γρηγορος
16:20
Αυτό μπορούμε να το κρίνουμε μόνο στην πράξη φίλε. Δεν ξέρω αν είναι πιο γρήγορος, αλλά σίγουρα δικαιούται ευκαιρίες από τη στιγμή που κάτι δεν πάει καλά στο κέντρο της άμυνας. 
16:21
andrew7 : καιρος ηταν να προσγειωθουμε γιατι νομισαμε οτι εχουμε καλητερη ομαδα απο περυσι...μετα απο τετοιες πωλησεις ειναι αδυνατο...ποια ειναι η γνωμη σου ...ευχαριστω
16:21
Έχω τοποθετηθεί και στο παρελθόν σχετικά με το ρόστερ του Ολυμπιακού. Σε ατομικό επίπεδο νομίζω ότι είναι καλύτερο του περσινού. Ωστόσο, όλοι αυτοί θα πρέπει να δέσουν μεταξύ τους κι αυτό δεν γίνεται από τη μία μέρα στην άλλη. 
16:22
IΝΙΚΟΛΗΣ : ΣΤΑΥΡΟ ΣΟΡΡΥ, ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ"ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΚΑΤΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΙΤΣΕΛ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΟΣΑ ΕΙΧΕ ΔΕΙΞΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ" . ΔΗΛΑΔΗ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ?
16:23
Θέλω να πω ότι σύμφωνα με όσα είχε δείξει ο Αβραάμ μέχρι την ημέρα που έφυγε, δεν μπορούσε να απαιτεί μεγαλύτερο χρόνο συμμετοχής. Πέρυσι ήταν 4ος σε χρόνο συμμετοχής, αλλά δεν έδειξε κάτι ιδιαίτερο ή έστω κάτι που να προϋποθέτει την μονιμοποίησή του στην ενδεκάδα. 
16:23
manolis : to pragma teleios realistika den allazei, xasame apo mia malme poy an epaize SL tha paleue gia mia thesi gia eksodo sto uefa
16:24
Συμφωνώ ότι η Μάλμε στα δικά μου μάτια τουλάχιστον δεν είναι καλύτερη ομάδα από τον Αστέρα Τρίπολης. Χωρίς ίχνος υπερβολής ή υποτίμησης του Αστέρα. 
16:25
Σπυρος : Μετριο πρωταθλημα φετος, εχετε μετρια ομαδα, αφου δωσατε οτι ειχατε και δεν ειχατε οποτε 10 χρονια πισω σε εμφανισεις εκτος εδρας στην ευρωπη παλι...αναμενομενο μια κρυο μια ζεστη θα ειστε φετος.
16:26
Αυτό θα το δούμε στην πορεία φίλε. 
16:26
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ : ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ .ΡΕ ΣΤΑΥΡΟ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΕ ΠΕΡΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΙΤΣΕΛ .ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΙΨΗ ΠΑΙΚΤΩΝ Η ΑΛΛΑΓΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΤΟΥ ΜΙΤΣΕΛ???
16:26
Είναι έλλειψη ομοιογένειας φίλε και τίποτα περισσότερο ή λιγότερο. 
16:26
Γιωργος : Λανθασμενη επιλογη να ξεκινα παγκο ο ντομινγκεζ κατα τη γνωμη μου
16:27
Αυτός ο Τσόρι κάνει τη διαφορά στον Ολυμπιακό και όσοι παίζουν δίπλα του αποκτούν επιπλέον αυτοπεποίθηση. Ίσως ήταν λάθος που δεν ξεκίνησε χθες, αλλά δεν μπορούμε να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα κρίνοντας εκ του αποτελέσματος. 
16:28
Βαγγέλης : Καλησπέρα σταυρό σχετικά με τα στόπερ η ομαδα έχει πρόβλημα φαίνεται ξεκάθαρα δεν μπορούν να συνεργαστούν μποτια και αμπινταλ έχουν περάσει και τα χρόνια για τον δεύτερο ο δε μποτια πολύ κατώτερος του μανωλα και αυτό φαίνεται στην αμυντική λειτουργία τις ομάδας πιστεύω το Γενάρη πρέπει να πάει για στόπερ τι λες αλλιώς μου φαίνονται δύσκολα τα πράγματα ποια η γνώμη σου?
16:29
Αν δεν υπάρξει βελτίωση στο αμυντικό σκέλος και δεν βρεθεί λύση εκ των έσω θεωρώ δεδομένο ότι θα υπάρξει ενίσχυση τον Γενάρη με έναν πρωτοκλασάτο στόπερ. Λογικό είναι. 
16:30
Δημήτρης Χ : Η ομάδα χτίζεται σιγά σιγά... Αν σκεφτείς πόσοι παίκτες λείπανε πέρσι και σε ποιες θέσεις καταλαβαίνεις τί γύμνια είχε ρόστερ που μας άφησε ο Κόκκαλης... Δεν είχες αμυντικό χαφ (ο μανιάτης δεξί μπακ αγοράστηκε, παρόπερσι είχες άλο ένα δεξί μπακ τον Μοντεστό κι φυσικά τον εντιγκά που ήταν δανεικός)... Τέρμα δανεικός ο ρομπέρτο, δανεικός κι ο Κάμπελ, αριστερό χαφ πήρες-έδιωξες-ξαναπήρες κτλ κτλ Το φετινό έγκλημα είναι η φυγή του αβραάμ... και ρίχνω ευθύνες και στον παίκτη... Τώρα αυτός θα έπαιζε...αλλά δεν είχε υπομονή ήταν και ντεφορμέ... Επιθετικό δεν έχεις... Θέλει δουλειά ακόμα η ομάδα και 4 σοβαρές προσθήκες... Φέτος κινδυνεύει σοβαρά να μην πάρει ούτε το πρωτάθλημα...
16:31
Συμφωνώ σε γενικές γραμμές. Διαφωνώ για την επίθεση, αφού πιστεύω και στον Μήτρογλου και στον Μπενίτες και στον Διαμαντάκο, όπως και στον Πουλίδο, ο οποίος λογικά θα έρθει. Επίσης, δε νομίζω πως υπάρχει κανείς καλύτερος για να πάρει το πρωτάθλημα από τον Ολυμπιακό. 
16:31
Γιαννης ΚΑΤΕΡΙΝΗ : Ετσι πως είναι τωρα ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ πως βλέπεις το επερχομενο ματς με τον ΠΑΟΚ?
16:32
Βλέπω καθαρή νίκη του Ολυμπιακού για πολλούς λόγους. Δες τα αντίστοιχα περσινά παιχνίδια στο Καραϊσκάκη και θα καταλάβεις. Ο ΠΑΟΚ είναι βελτιωμένος σε σχέση με πέρυσι, πιο σοβαρός και συμπαγής, αλλά υστερεί σε σύγκριση με τον Ολυμπιακό, παρότι ο πρωταθλητής είναι ακόμη ασταθής. Ξέρω ότι η απάντησή μου δεν θα ικανοποιήσει τους φίλους του ΠΑΟΚ, αλλά αυτό πιστεύω. 
16:33
Γιώργος : Το φετινό ρόστερ είναι ποιοτικότερο? Από που κι ως που? Ο Μποτία θυμίζει Ουαντού, ο Αμπιντάλ δεν κάνει για Ευρώπη, οι ακραίοι δείχνουν καλοί αλλά '' λίγοι '' αμυντικά. Ο Μήτρογλου καμία σχέση με πέρυσι, Μπενίτες δεν έχουμε δει ενώ και στα εξτρέμ εκτός από Αφελλάυ ποιος πλησιάζει έστω και λίγο την ποιότητα του Κάμπελ? Μόνο στα χαφ είμαστε καλά φέτος, αλλά όχι απαραίτητα καλύτερα από πέρυσι. Α και επίσης μην είστε τόσο '' αντικειμενικοί '' με τα σχόλια που κόβετε.
16:34
Αυτή είναι η άποψή μου, χωρίς να απορρίπτω τις αντίθετες απόψεις. Πιστεύω ότι συνολικά το ρόστερ του Ολυμπιακού είναι καλύτερο από πέρυσι, αλλά δεν έχει βρεθεί ακόμη η ανάλογη χημεία. Δεν έχουμε κόψει κανένα σχόλιο. Αντίθετα, προσπαθούμε να δημοσιεύουμε όλα όσα δεν είναι υβριστικά. 
16:35
Θέμης : Είναι νωρίς ακόμα, αλλά μήπως πρέπει να περιμένουμε ενίσχυση της άμυνας το Γενάρη?
16:35
Το είπες μόνος σου. Είναι νωρίς ακόμη, αλλά αν χρειαστεί ενίσχυση, ασφαλώς και θα υπάρξει.
16:35
LEO7 : KALHSPERA STAYRO.AMYNA ROBERTO BOTIA ADITAL KAKOISTOI.KENTRO KASAMI MANIATIS MILIVOGEVITS POLOI METRIOI.EPITHESH MITROGLOU ANIPARXTOS. DEN MAS FTEEI O DIETITHS POU XASAME APO MIA OMADOULA SAN TH MALMOE.TO SXOLIO SOU
16:36
Φίλε τους "τελείωσες" όλους. Η απαξίωση των πάντων δεν αποτελεί κριτική. Ασφαλώς και δεν έπρεπε να χάσει ο Ολυμπιακός από τη Μάλμε, αλλά μην τους βγάλουμε κι όλους άχρηστους. Οι ίδιοι νίκησαν την Ατλέτικο. Όσο για εκείνους που λένε "ποια Ατλέτικο" χθες νίκησε τη Γιουβέντους...
16:37
nikos : Καλησπερα,πιστευω πως με υγειη Σιοβα θα πρεπει να παει με κεντρικο αμυντικο δυδιμο Σιοβα-Αμπινταλ (ακομα και Αυλωνιτη,εξαλλου ειναι αρκετα γρηγορος και η εμπειρια κερδιζετε παιζοντας σε τετοια παιχνιδια (π.χ. Μανωλας-Σιοβας τη σεζον 2012-13)).Τελος πιστευω πως ο Εντινγκα θα πρεπει να παιζει περισσοτερο και πολλοι τον εχουν παρεξηγησει σαν ποδοσφαιριστη.
16:38
Έχω ακόμη απορίες αν μπορούν να δέσουν Αμπιντάλ, Σιόβας από τη στιγμή που και οι δύο είναι αριστεροπόδαροι. Πιστεύω όμως ότι θα δούμε κάποια στιγμή κι αυτό το σχήμα στο κέντρο της άμυνας. Ο Εντινγκά ήταν χθες από τους καλύτερους, ωστόσο, πιστεύω ότι βρήκε επειδή ο Μίτσελ δεν ήθελε να χάσει η ομάδα του σε ύψος. Γι' αυτό και κράτησε τον Μιλιβόγεβιτς μέχρι το τέλος του αγώνα. 
16:38
dimitris : αρκετα με την αμυνα..σε λιγο σιοβας και σαλινο θα βελτιωσουν πολλα..με την επιθεση τι γινεται ???? εχω πολλα ματς να δω εστω και μια σχεδιασμενη προσπαθεια για γκολ...εσεις ειδατε ????
16:39
Οι αυτοματισμοί στην επίθεση πέρα από την ατομική ικανότητα των παικτών, εξαρτάται και από το διάστημα που οι ίδιοι παίκτες παίζουν μαζί. Συμφωνείς φαντάζομαι ότι θέλουν χρόνο. 
16:39
Johnny : Μήπως χρειάζεται λίγο ψυχραιμία; Η ομάδα είναι καινούργια και χρειάζεται χρόνο για να ρολάρει..
16:40
Συμφωνώ!
16:40
Νίκος : Καλησπερα!Πιστευεις οτι ειναι καλο που γινεται η διακοπη στο πρωταθλημα για την ομαδα?Γιατι εγω προσωπικα αν παιζαμε με τον ΠΑΟΚ το επομενο ματς δεν νομιζω να πηγαιναμε μακρια...
16:41
Εγώ πάλι πιστεύω ότι αν γινόταν παιχνίδι την Κυριακή ο Ολυμπιακός θα νικούσε άνετα. Όσοι πιστεύετε το αντίθετο απλά σκεφτείτε ότι ο ΠΑΟΚ έχει αγώνα απόψε, άρα ο δείκτης κόπωσης των παικτών του θα ήταν ακόμη μεγαλύτερος. 
16:41
Jack : Σε λίγο θα μας πείτε ότι ήθελε να βάλει τον Σιόβα και απλά ήταν τραυματίας. Ο Μποτία έχει παίξει σε όλα τα ματς, εκτός αυτό με τον ΟΦΗ που ήταν τραυματίας. Γελάει ο κόσμος με την επιλογή αυτού του παίκτη... Ο Αμπιντάλ δε μου φταίει γιατί δεν ήταν ποτέ στόπερ!Ωσ λίμπερο μπορεί να βοηθήσει, αλλά με έναν αμυντικό που να ξέρει τα βασικά δίπλα του... Φυσικά φταίει ο Αβραάμ Παπαδόπουλος για όλα... Θα το ακούσουμε και αυτό
16:42
Με απόφαση του Μίτσελ έμεινε πέρυσι στην ομάδα ο Σιόβας παρότι είχαν έρθει προτάσεις από το εξωτερικό. Αν ήταν υγιής, λοιπόν, μάλλον θα ήταν και βασικός. Όσο για τον Αβραάμ ό,τι είχα να γράψω το έχω γράψει. Μέχρι να φύγει δεν ήταν ο Αβραάμ που ξέραμε πριν τον τραυματισμό του, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι ο Μποτία είναι καλύτερος. Αν έμενε ο Αβραάμ λογικά θα έπαιζε και περισσότερο, αλλά επέλεξε να φύγει... 
16:43
Jack : Otan 8a desei o Mpotia 8a exei petaksei to poulaki.. Kante oti mporeite gia na ton vgalete paiktara... To palikari de strivei me tipota... Alla logiko na mh 8elete na kathgorhsete tis metagrafes toy proedrara...
16:44
Κανείς δεν είπε ότι ο Μποτία είναι παικταράς, αλλά δεν μπορούμε να τον βγάλουμε και άχρηστο από τον πρώτο μήνα. Όταν ο Ολυμπιακός πήρε τον Μανωλά οι περισσότεροι έβριζαν για την επιλογή. Τώρα που έφυγε οι ίδιοι βρίζουν που δεν έμεινε στον Ολυμπιακό. 
16:44
Nikos : O dietitis Ftei Pou Poulisame MiaAksiologi Demeni Amina
16:45
Ο διαιτητής φταίει για τις αποφάσεις του σε βάρος του Ολυμπιακού στο συγκεκριμένο παιχνίδι. Για την αλλαγή της άμυνας, ασφαλώς και δεν φταίει ο διαιτητής, ούτε δικαιολογούνται τα αστεία λάθη που έγιναν στα γκολ. Από τους τέσσερις της περσινής άμυνας, πάντως, Αβραάμ και Χολέμπας ζήτησαν μόνοι τους να φύγουν κι αυτό δεν μπορεί να το αμφισβητήσει κανείς. 
16:46
ΝΙΚΟΣ, ΑΡΤΑ : Καλά πιστεύεις ότι ΑΜΠΙΝΤΑΛ και ΜΠΟΤΙΑ είναι παίχτες για Α' ΕΘΝΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑΣ; Μην που πεις για την προϊστορία τους . Κοίτα προσεχτικά τα παιχνίδια με ΑΘΛΕΤΙΚΟ, ΑΤΡΟΜΗΤΟ και ΜΑΛΜΟΕ.
16:46
Δηλαδή προσπαθείς να με πείσεις ότι ξέχασαν το ποδόσφαιρο; Ειδικά ο Αμπιντάλ; Μην τρελαθούμε!
16:46
Βορειος ανεμος : Φτιαξτε ομαδα πρωτα και μετα να μιλατε για διαιτησια
16:47
Η ίδια ομάδα έριξε 3 στην Ατλέτικο.
16:47
Jack : Ο Αμπιντάλ και ο Μποτία απο τους καλύτερους στο ματς με την Ατλέτικο??Καινούριο ανέκδοτο αυτό?? Το 2-1 απο που προήλθε??το 3-2 απο που??Οι επεμβάσεις του Ρομπέρτο ήταν λάθη ποιών??δικά μου?? Ότι να 'ναι...
16:48
Δηλαδή ο αμυντικός κρίνεται μόνο από τις φάσεις που δεν έπραξε σωστά ή από τη συνολική του εικόνα; Συμφωνώ ότι ο Αμπιντάλ έχασε τον Μάντζουκιτς στη φάση του 2-1. Στο υπόλοιπο παιχνίδι, όμως, πόσες φάσεις καθάρισε και αυτός και ο Μποτία; Δες ξανά τα ματς και ξαναμιλάμε...
16:48
ΜΑΚΗΣ : Η διαιτησία έπαιξε έδρα 70-30 γιατί πιστεύω ότι η Ευρώπη δεν αφήνει τις μεγάλες ομάδες απροστάτευτες (ΓΙΟΥΒΕ-ΑΤΛΕΤΙΚΟ). Τα έσοδα είναι μεγαλύτερα (μεγαλύτερα γήπεδα, μεγαλύτεροι χορηγοί). Η ομάδα μας πληρώνει τις αδυναμίες στην άμυνα. Ο Αυλωνίτης είναι απαραίτητος. Επίσης πολύ αργή ανάπτυξη στην επίθεση. Δεν υπάρχει το ξεπέταγμα από τους εξτρέμ και δεν τροφοδοτείτε σωστά ο επιθετικός, όποιος και να είναι. Είμαστε μια ομάδα χωρίς εκπλήξεις στην επίθεση και ομάδες κλειστού τύπου μας αντιμετωπίζουν πανεύκολα. Φαίνεται ήδη η έλλειψη του Καμπελ και του Ιμπαγάσα
16:49
Σε γενικές γραμμές θα συμφωνήσω μαζί σου και θα συνυπογράψω για Κάμπελ και Ιμπαγάσα. 
16:49
μανολης : ενταξει,δεν μπορουμε να το αποδειξουμε αλλα ο διαιτητης εκτελουσε υπηρεσια της ουεφα. απλα η ουεφα εδωσε στην αθλετικο μια ευκαιρια για να διωρθωσει το λαθος της στο καραισκακη.ο αμπτελαουι,ο μποτια,ο αμπινταλ και η μη υπαρξη ενος δευτερου φορ φονια ειναι οι αδυναμοι κρικοι της ομαδας.με σαλινο,αυλωνιτη και σιοβα πιστευω θα λυθει το προβλημα στην αμυνα.στην επιθεση ομως;
16:50
Όλα αυτά τα ερωτήματα θα λυθούν από μόνα τους στην πορεία της σεζόν. 
16:50
Βορειος ανεμος : Καμια τυχη δεν εχετε με αυτον τον ΠΑΟΚ θα διασυρθειτε
16:51
Κράτα μικρό καλάθι φίλε. Πριν ένα μήνα γίνονταν λαϊκά δικαστήρια στην Τούμπα και μεταμεσονύκτιες συσκέψεις Σαββίδη στο Μακεδονία Παλάς. Μην έχετε κοντή μνήμη ορισμένοι γιατί θα πέσετε από τα σύννεφα. 
16:51
ΓΙΩΡΓΟΣ : ΚΑΙ ΠΈΝΑΛΤΙ. ΝΑ ΈΔΙΝΕ ΜΕ ΤΈΤΟΙΑ ΆΜΥΝΑ ΠΆΛΙ ΘΑ ΈΧΑΝΕ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΌΣ. ΓΙΑΤΊ ΔΕΝ ΛΈΤΕ ΌΤΙ ΜΕ ΜΑΪΜΟΎ ΠΈΝΑΛΤΙ. ΈΧΑΣΕ Η ΒΈΡΟΙΑ
16:52
Αν δεν κάνω λάθος το παιχνίδι με τη Βέροια έληξε 3-0. Τρίποντο ήταν το πέναλτι;
16:52
Γιάννης 77 : Σταύρο, καλησπέρα!!Θεωρώ οτι στο χθεσινό παιχνίδι ήταν λανθασμένη η αλλαγή του Ντινγκά ο οποίος κάλυπτε με την πληθωρική του παρουσία και τα 2 στόπερ σε κάποιες περιπτώσεις!Συμφωνείς?Επίσης...ο Μανιάτης απαγορεύεται να μείνει στον πάγκο όταν ξεκινά η ομάδα με 3 κεντρικά χαφ??Συγγνώμη για το ύφος,αλλά προσωπικά θεωρώ ΝΤΡΟΠΗ για την ομάδα να φέρει ένας τόσο ΜΕΤΡΙΟΣ παίκτης το περιβραχιόνιο!!!Σε ευχαριστώ πολύ!!!
16:53
Κρίνοντας εκ του αποτελέσματος ίσως ο Εντινγκά δεν έπρεπε να αντικατασταθεί. Όσο για τον Μανιάτη μπορεί να κάνει πολύ καλά συγκεκριμένες δουλειές μέσα στο γήπεδο, όπως δεν μπορεί να κάνει κάποιες άλλες. Πάντως, είναι από τους πιο φιλότιμους και μαχητικούς παίκτες της ομάδας. Δεν γίνεται σε κάθε στραβή να μας φταίει πάντα ο Μανιάτης. Είναι άδικο. 
16:54
Νικος Ζ : Τα περί προσαρμογής τα θεωρώ αστεία, όποιος είναι παίχτης της προκοπής μπαίνει και παίζει αμέσως τη μπάλα που ξέρει όπως τόσοι και τόσοι παιχταράδες που έχουμε δει στον Ολυμπιακό. Δε μας έκανε ο Ronaldinho γιατί προτιμήσαμε τα νιάτα και την ταχύτητα του Τσορι (ας γελάσω) .Και έλεος πια με τις προσωπικές επιλογές των Ισπανών προπονητών: Ουρταδο, Μικελ Αλόνσο, Γιεστε, Όσκαρ, Ντουρμαζ, Μποτια, Μιγκέλ Τόρες....ποιόν να πρωτοθυμηθώ....;;;;
16:55
Όταν ο παίκτης είναι καλός ασφαλώς και παίζει με το καλημέρα. Όσο καλός κι αν είναι πάντως, χρειάζεται χρόνο για να μάθει τους διπλανούς του και να τον μάθουν. Νόμος απαράβατος. 
16:56
Κάπου εδώ μετά από δύο και πλέον ώρες φτάνει στο τέλος της και η σημερινή μας ζωντανή επικοινωνία. Σας ευχαριστώ για τη συμμετοχή και θα τα ξαναπούμε πολύ σύντομα. Να είστε όλοι καλά. 

News 24/7

24MEDIA NETWORK