Η συζήτηση με τον Δημήτρη Κριτή

Ο Δημήτρης Κριτής συνομίλησε για περισσότερο από 2 ώρες με τους αναγνώστες του Contra.gr για την επεισοδιακή αναμέτρηση του Παναθηναϊκού με τον ΠΑΟΚ. Τα όσα έγιναν και ο κίνδυνος τιμωρίας των δύο ομάδων στο επίκεντρο της συζήτησης.

Η συζήτηση με τον Δημήτρη Κριτή
pao.jpg INTIME SPORTS

Το live chat

11:49
Καλημέρα σε όλους. Σε δέκα λεπτά μπαίνουμε στον διάλογο. Φτιάχνουμε ένα καφεδάκι γιατί ήταν δύσκολη η χθεσινή νύχτα και ξεκινάμε. Περιμένω τις ερωτήσεις σας.
12:06
Άντε πάμε. Με ευπρέπεια, γιατί είναι περίεργοι καιροί και ακόμη πιο πρίεργο το μυαλό μου.
12:06
Τρελόγατος : Καλημέρα Δημήτρη. Σε παρακαλώ απάντησε μου γιατί ούτε μια φορά μέχρι σήμερα δεν έχει δείξει καμία ΠΑΕ πρόθεση να τιμωρίσει με αποκλεισμό από το γήπεδο συγκεκριμένους οπαδούς; Η Τσέλσι απέκλεισε οπαδό επειδή καθόταν όρθιος.
12:10
Τι να σου πω τώρα βρε αδερφέ; Κάποιον γενικό αφορισμό, τύπου "τους βολεύουν τα επεισόδια" ή κάποια διαπίστωση όπως "λόγω ηλιθιότητας", "λόγω ανασφάλειας", "λόγω...";
Σκατά.
12:11
ΠΑΝΟΣ : ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.ΟΤΑΝ ΕΓΙΝΑΝ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΣΤΗ ΤΟΥΜΠΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΥΡΙΟΙ........ΕΓΡΑΨΑΝ ΟΤΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΦΤΑΕΙ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΔΙΔΑΞΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΝΟΗΣΙΕΣ ΚΑΙ ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΠΟΛΛΟΙ ΤΟ ΑΠΑΣΤΗΚΑΝ.ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΠΑΣΤΗΚΑΝ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΠΟΙΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΩΝ ΤΟΥ ΠΑΟΚ ΤΟΤΕ.ΤΩΡΑ ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΝ?ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΡΘΟΥΝ ΜΕΤΡΑ ΘΑ ΘΡΗΝΗΣΟΥΜΕ ΘΥΜΑΤΑ.ΤΕΛΟΣ Η ΑΤΙΜΩΡΗΣΙΑ ΓΑΙ ΟΛΟΥΣ.ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΗ ΤΟΥΜΠΑ Η ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΟΚ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ?ΔΥΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΕΙΩΝ 3 ΒΑΘΜΟΥΣ.ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΧΑΔΙ.ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΛΕΣ ΝΑ ΤΟ ΞΕΝΑΚΑΝΟΥΝ.ΑΝΤΕ ΝΑ ΦΑΕΙ 7-8 ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΝΑ ΔΕΙΣ.ΑΛΛΑ ΠΟΥ.
12:13
Πιστεύεις ότι υπάρχει η διάθεση εκ μέρους όλων να μπει το μαχαίρι στο κόκκαλο; Συγχώρα με, αλλά αν το πιστεύεις, πρώτα θα δεις θύματα και μετά μέτρα. Φιλικά στο λέω.
12:13
Dimitris : συνονόματε καλημέρα. θελω να σου εφιστήσω τη προσοχη σε κάτι. ειναι καιρός οι δημοσιογράφοι να σταματήσετε να βρίσκετε παλιότερες καταστάσεις κ να συγκρινετε ομάδες μεταξύ τους για το ποια έχει υπάρξει πιο "καφρος" στο παρελθόν.έτσι είναι το ελληνικό ποδόσφαιρο.Χθες ηταν η Λεωφόρος, προχθές η Τούμπα κ πιο πριν η Ριζούπολη. μην αναλώνεστε σε κείμενα δικαιολόγησης κάποιας ομάδας. φιλικά
12:17
Δεν μπορούμε να εξομοιώνουμε όλες τις περιπτώσεις. Στην Τούμπα ή στη Ριζούπολη έγιναν όσα έγιναν για να ωφεληθεί αγωνιστικά η γηπεδούχος ομάδα και είχαν ως θύματα και τους ποδοσφαιριστές των φιλοξενουμένων. Στη Λεωφόρο αυτό που έγινε ήταν ένα ρεσιτάλ ηλιθιότητας, χωρίς σκοπό. Παίζουν ένα ρόλο και τα κίνητρα.
Κατά τα άλλα, συμφωνώ να κλείσει τώρα ο κύκλος. Ποιος θα μπει μπροστά; Ποιός έχει τη θέληση να τερματίσει εδώ και τώρα αυτόν τον κύκλο αίματος και βίας; Υπάρχει Κράτος; Υπάρχει σύμπραξη προέδρων και Διοργανώτρια Αρχή; Silver Alert, εξαφάνιση μεσηλίκων...
12:19
Γιώργος : Γελάω(αν και ειναι για να κλεμε) με τη χθεσινή πρωτοβουλία αλαφούζου σαββίδη. λες και εμείς μαζί με τους παοκτζήδες ήμαστε τα αδικημένα παιδάκια της οπαδικής καφριλας. Περνάμε μεσαίωνα κύριε Κριτή και νοθούμε δυστυχώς όλοι, τα πάντα και παντού. Όταν ένας λαός χωρίζεται σε χιλιάδες στρατόπαιδα, ήτε κομματικα, ητε αθλητικα ητε οτιδήποτε άλλο, και το μίσος και η καχυποψία για το δίπλα είναι τόσο μεγάλη, τότε τα συμπεράσματα στους ξένους. δώσε πόνο Μέρκελ. Οτι αξίζουμε έχουμε και μας κυβερνούν οι ανίκανοι που εμείς εκλέξαμε και ΑΞΙΖΟΥΜΕ!!!
12:20
Δυστυχώς Γιώργο. Και μέσα στο λαό, είμαστε και οι δυο μας.
12:21
panagiotis : poia tha ein logika i timwria t panathinaikou meta ta x8esina??????
12:24
Θα κάνω την πάπια, γιατί ξέχασα να το αναφέρω ΚΑΙ σήμερα πριν ξεκινήσουμε. Στο Inbox υπάρχουν 38 ερωτήσεις. Μετά από αυτές δεν θα δημοσιευτεί καμία με greekglish.
Βέβαιος ο αποκλεισμός της έδρας, ενδεχομένως και αφαίρεση βαθμών, με το ερώτημα να παραμένει: "Από πότε; Φέτος; Του χρόνου; Μην είναι οι κάμποι; Μην είναι τα βουνά;"...
12:25
γιωργος : ο μονος τροπος για να σταμτησουν τα επεισοδια ειναι να επιρεπονται οι οπαδοι αντοπαλων ομαδων οχι ομως οι οργανωμενοι συμφωνεις ?
12:28
Και πώς θα το ελέγξεις αυτό Γιώργο; Από το εάν θα φέρουν διακριτικά; Τα επεισόδια θα σταματήσουν όταν ο φιλοξενούμενος δηλώνει με ονομαστική κατάσταση τους εκδρομείς και διώκονται ποινικά με οποιαδήποτε συμμετοχή τους σε επεισόδια.
Όταν οι συλληφθέντες δικάζονται και καταδικάζονται. Όταν το ελληνικό ποδόσφαιρο αποκλειστεί από την Ευρώπη. Βασικά όταν το θελήσουμε.
12:29
servitoros10 : Kalimera. Tha ithela na rotisw an iparxei skepsi apozimiosis ton katoxon diarkias meta ta xthesina episodia. Na thimisw pws idi exei xathei ena paixnidi sti sezon kai opws fainetai alla 2 me kathari ipaitiotia tis dioikisis opws alloste to paradexthike (i skepsi kai protovolia swsti alla me poli lathos plano).
12:31
Κάποτε μιλούσαμε για αποζημίωση. Αν δηλαδή τους επιστραφούν τα 20-30 ευρώ των χαμένων αγώνων, θα νιώσουν καλύτερα ή θα αποκατασταθεί η τάξη; Δεν νομίζω. Το θέμα είναι ο αποκλεισμός όσων ευθύνονται. Είτε ατομικά, είτε αν αυτό δεν είναι εφικτό, ομαδικά, έως ότου επιτύχουν αυτοκάθαρση αν πρόκειται για οργανωμένες ομάδες ανθρώπων.
12:32
Theo78 : Δημήτρη καλησπέρα, Θα μας πεις σε παρακαλώ πως ξεκίνησαν χθες τα επεισόδια, γιατί από την μετάδοση της συνδρομητικής δεν έβγαινε κάποιο συμπέρασμα. Με ποιες τιμωρίες κινδυνεύουν οι ομάδες με βάση το φύλλο αγώνα.
12:35
Δυστυχώς, μετά τα καλά λόγια που όφειλα να πω στον τελικό για τους φίλους του ΠΑΟΚ, χθες έστειλαν στην Αθήνα ό,τι χειρότερο τους περίσσευε. Με την είσοδό τους στη θύρα 6 εκτόξευσαν δύο καπνογόνα και μία φωτοβολίδα προς την γειτονική θύρα 7 που είχε οπαδούς του Παναθηναϊκού. Μετά άρχισε η ανταλλαγή προϊόντων...
Αποκλεισμός έδρας και αφαίρεση βαθμών. Θα παίξει ρόλο και η απόφαση που θα προηγηθεί για τον τελικό κυπέλλου. Γιατί σε αυτή την περίπτωση θα υπάρχει υποτροπή.
12:36
estiakos : Καλημέρα Δημητρη...Περα από τις γενικες ενημερωσεις των sites για το συμβαν που ελαβε χωρα στις κερκιδες...Γνωριζεις καποια συγκεκριμενη αφορμη που ξεσπασαν τα επεισοδια?? Υπάρχει πιθανοτητα προβοκατσιας?
12:39
Δεν ξέρω αν μπορούμε να μιλάμε για προβοκάτσια και δεν το θέλω κιόλας. Υπάρχει ευθύνη της Αστυνομίας που επέτρεψε την ανεξέλεγκτη είσοδο των οπαδών του ΠΑΟΚ στη θύρα 6, αντί αυτό να συμβεί συντεταγμένα, ακριβώς με τον τρόπο που επιλέχθηκε μετά τα επεισόδια, δηλαδή να εισέλθουν και να παραμείνουν περιστοιχισμένοι από ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις. Εκτός... Εκτός κι αν δεν ήταν επιλογή της Αστυνομίας, αλλά απαίτηση των ομάδων και δη του ΠΑΟΚ αν πίστεψε ότι μπορεί να τους ελέγξει. Τότε αλλάζει και συγγνώμη.
12:39
Δαναος : Καλημερα Δημητρη και καλη εβδομαδα.Η Διοικηση του ΠΑΟΚ ειναι υπευθυνη για τα χθεσινα επισοδεια διοτι οφειλε να δωσει τα εισητηρια δε φιλαθλους που ειθελαν να δουν το ματς και οχι να ξεκινησουν αυτες τις ασχημιες!!
12:41
Συμφωνώ. Και αυτή τη φορά υπήρχε και η περιρρέουσα ατμόσφαιρα ήπιων συμπεριφορών, αν απουσίαζαν οι προκλήσεις. Θα είχαμε γλυτώσει με κανα΄δυο γαλλικά και ένα πιάνο για του Μέγα Αλέξανδρου τη μάνα.
12:41
Παύλος : Καλημέρα κ.Κριτή. Υπάρχει πιθανότητα η βαθμολογική τιμωρία του ΠΑΟ μας, να ισχύσει στα play off?? Ευχαριστώ καλή συνέχεια.
12:43
Παύλο, έχουμε μπλέξει με αστείους και επικίνδυνους τύπους. Το γεγονός ότι τόσες μέρες μετά την απόφαση για τον ΠΑΟΚ και δεν έχουν μπει καν στη διαδικασία να απαντήσουν γηια το πότε θα ισχύσει η ποινή αφαίρεσης βαθμών, με κάνει να πιστεύω ότι μπορεί και να αφαιρεθούν από τα πλέι οφ, προκειμένου να μην υποθηκεύσουν και το επόμενο πρωτάθλημα. Αλλά αυτό δεν είναι παρά μία σκέψη ασορτί με την ανευθυνότητα που τους δέρνει.
12:45
Φώτης : Καλημέρα και καλή εβδομάδα. Πέρα απ το αν ήταν άστοχη η ιδέα της μετακίνησης οπαδών αντίπαλων ομάδων κλπ θα θελα να σταθώ στο ρόλο που έπαιξε η αστυνομία χτες και συγκεκριμένα θα θελα να ρωτήσω πως είναι δυνατόν σ όλες τις θύρες του γηπέδου χτες να μην επιτρέπουν να περνάνε ούτε τα μπουκάλια με το νερό αν έχουν το καπάκι επάνω και οι οπαδοί του ΠΑΟΚ με το που μπηκαν στην εξέδρα να ανάβουν και να πετάνε δεν ξέρω και γω πόσες φωτοβολίδες..Ευχαριστώ πολύ.
12:46
Φρέσκος στο γήπεδο Φώτη ή έχεις διαχρονικά το ίδιο ερώτημα; Α ρε Φώτη. Γ... το φελέκι μου μέσα.
12:47
Βαγγέλης : Καλήσπερα. Αυτό που είδα εγώ σαν οπαδός του ΠΑΟΚ ήταν τραγικό απο όλες της πλευρές..και απλά αποφάσισα οτι δεν θα ασχοληθώ άλλο γιατί αν μια ΠΑΕ θέλει άνετα βγάζει εκτός ομάδας όλους τους κάφρους...αλλα καμία ΠΑΕ στην ελλάδα δεν το κάνει αυτό. Μια ζώη βία και αηδία και πάντα φταίνε οι άλλοι. Γουστάρω μπάλα και η λύση μου είναι οι οπαδοί απο ΟΛΕΣ της ομάδες αν θέλουν καθαρό πρωτάθλημα να τα πούνε μεταξύ τους και να μην πάει κανένας σε κανένα γήπεδο...(έτσι σίγουρα θα πάει πίσω το πρωτάθλημα αλλά μόνο έτσι θα καθαρήσει..). Ας περάσουμε ενα μήνυμα ΟΛΟΙ μαζί αλλίως θα έχουμε μια ζώη τα ίδια. Ακούγετε τραβηγμένο αλλά μόνο έτσι θα αλλάξει κάτι. Είμαι 32 και βλέπω μπάλα απο τα 10 μου..και κάνουμε μόνο βήματα πίσω..
12:48
Μακάρι να μπορούσα να σου πω ότι έχεις άδικο Βαγγέλη, αν και με στενοχωρεί η ιδέα να πάτε εσείς στα σπίτια σας και να τους χαρίσετε το ποδόσφαιρο.
12:49
mike : δηλαδή τώρα δεν θα φιλοξενηθούν οι φιλάθλοι του παο στην τούμπα;
12:51
Ναι, ενώ πριν θα φιλοξενούνταν... Δεν κατάλαβες ότι ο Παναθηναϊκός στην ουσία είπε ναι σε μετακίνηση, ενώ ήξερε ότι λόγω τιμωρίας του ΠΑΟΚ δεν θα είχε οπαδούς του στην Τούμπα;
Ή μήπως θα έβαζαν μόνο τους δικούς του μέσα;
12:52
Omagos : Γιατι με το που μπηκαν αρχησαν μανουρα ? Τσιμπησαν και οι αλλοι και εγινε οτι εγινε.... αλλα γιατι? δεν ειχε περασει ουτε ενα λεπτο... Μηπως βολευει καλυτερα να εχουμε και εμεις τιμωρεια στην εδρα μας.... μηπως οπως λεσ στο αρθρο σου πιαστηκαμε Κωτσοι...οχι μονο ο Αλλαφουζος αλλα ολοι...
12:52
Το "όλοι" εννοείται. Απλώς θα είχε αποφευχθεί αν δεν είχε επιτραπεί η μετακίνηση.
12:53
ΜΗΤΣΟΣ ΙΛΙΟΝ : ΜΕΤΑ ΤΟ ΓΚΟΛ Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΣΚΟΡ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΗΓΕ ΓΙΑ ΑΛΛΟ ΕΝΑ
12:55
Υπήρξαν λάθη και από τον Αναστασίου χθες, αλλά ποιός μπορεί να τον κατηγορήσει όταν βλέπει την προσπάθεια μιας ολόκληρης χρονιάς να πηγαίνει στράφι από 30 ανεγκέφαλους, είτε προκλήθηκαν, είτε όχι; Θολώνει το μυαλό φίλε μου...
12:55
stratos : Εκτος απο τους παιχτες του παναθηναικου που φανηκαν κουρασμενοι,και ο Αναστασιου δεν ηταν σε καλη βραδια νομιζω.δεν ευτηχησαμε να βαλουμε δευτερο γκολ και μοιραια το δεχτηκαμε.φαινοταν το ματς οτι παει για ισοφαριση.anyway,ειμαστε καλυτεροι απο τους αλλους και πιστευω θα την παρουμε την πρωτη θεση.
12:59
Η αλήθεια είναι ότι μπερδεύτηκαν τα πράγματα. Πίστευα ότι θα ήταν καθοριστικά τα δύο συνεχόμενα εντός έδρας παιχνίδια που έχει ο Παναθηναϊκός (4η και 5η αγωνιστική), αλλά πλέον πριν από αυτά είναι κρίσιμο το επόμενο ματς στην Τρίπολη.
13:00
karras13 : Επειδή η ομάδα έχει παρα πολλά να διορθώσει ακόμα σε παιχτικο επίπεδο προτιμώ να μην βγούμε τσ.λ ώστε να μην πάρουν τα μυαλά αέρα.επίσης ένας πρόωρος αποκλεισμός (οι πιθανοί αντίπαλοι καίνε) σου χαλάει όλο τον προγραμματισμό.συμφωνεις?
13:01
Θεωρώ πως ούτως ή άλλως ο Παναθηναϊκός θα παίξει στους ομίλους του Europa League. Απλώς περνώντας μέσα από τα πλέι οφ του Τσάμπιονς Λιγκ θα βάλει άλλα 2 εκατ. ευρώ στο ταμείο του
13:02
Δημητρης : Δημητρη για ποια θεση πιστευεις θακινηθει ο παο εκτος απο αυτη του δεξιου χαφ;
13:03
Δεν νομίζω ότι πάει για δεξί χαφ. Πάει για δεξί μπακ (μπακ-χαφ) και επιτελικό μέσο.
13:03
stavros : Kαλημερα είναι τόσο δύσκολο να λυσουν το πρόβλημα της ατιμωρησίας; Οι κάμερες δεν λειτουργούν στη λεωφόρο; Οποιος πεταξε κάτι ή πατησε στο γήπεδο να συλληφθεί σημερα αυριο μεθαύριο σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Τέλος τι εξυπηρετεί αρθρο με τίτλο για όλα φταίει ο Μαρινακης στο site; O φίλαθλος με κοινή λογική ξερει που φταίει ο Μαρινακης και που όχι. Μήπως και οι αθλητικογράφοι να κάνουν βήματα μπροστά;
13:04
Τρελόγατος : Δημήτρη αυτό που λέω είναι πως δυστυχώς δεν είναι μόνο θέμα Αστυνομίας και ΕΠΟ/Super League. Οι ίδιες οι ομάδες δεν έχουν πρόθεση. Δυστυχώς για κάποιους κανίβαλους θα τιμωρηθούμε για άλλη μια φορά με αποκλεισμούς έδρας και βαθμούς. Και βέβαια δυστυχώς λόγω ΕΠΟ/Super League την επόμενη φορά που θα υπάρξουν τέτοια επισόδεια από "άλλες" ομάδες θα δούμε άλλη στάση της αθλητικής δικαιοσύνης.
13:04
ΔΗΜΗΤΡΗΣ : ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΚΑΤΑ ΕΝΑ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΤΡΟΠΟ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΑΝ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟΛΕΚΑΝΟΠΕΔΙΟ. ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΘΥΜΗΣΩ ΤΑ ΟΡΓΙΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΟΥΣΑΝ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ,ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΕΤΑ ΣΤΗΝ ΛΕΓΟΜΕΝΗ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ,ΑΥΤΗ Η ΣΥΣΣΩΡΕΥΜΕΝΗ ΑΔΙΚΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΜΙΑ ΔΙΕΞΟΔΟ ΚΑΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ Σ ΟΛΑ ΑΥΤΑ.ΑΛΛΑ ΑΛΛΑ ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ 'ΚΥΡΙΟΥΣ' ΠΟΥ ΛΟΙΜΕΝΟΝΤΑΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΑΛΛΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ Σ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΚΑΤΑΡΗΜΑΓΜΕΝΟ ΤΟΠΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΚΑΡΑΒΟΚΥΡΗΔΕΣ
13:05
ΑΝΤΡΈΑΣ : τι θα γίνει με τον τριαντα; θα μεινει και του χρονου δεξι μπακ. νομιζω ότι δεν κάνει. από τερματοφύλακες θα μείνουμε με καπινο και κοτσόλης;
13:06
Θα αποκτηθεί δεξί μπακ. Οι Καπίνο, Κοτσόλης θα συνεχίσουν εκτός απροόπτου.
13:06
κωστας καλαμαρια : δεν πειραζει αδελφια ειναι αστα να τρωγονται ως σκυλια οχι σαν αλλα ως εχει σημασια αυτο
13:07
LeoN : εχθες 300 ατομα μπηκαν πεταξαν τα παντα απεναντη στι θ .6 και επι 5 λεπτα οι αστυνομια δεν τουσ ακουμπουσε.παρα μονο οταν στην θυρα 6 ηρθαν οργαν. Φιλαθλοι του παναθηναικου.οσο για τα σκουπιδια τους δημοσιογραφους τα ιδια και τα ιδια.
13:07
Τα είπαμε για την αστυνομία LeoN.
13:08
Ανδρεας : Καλημερα Δημητρη,πως κρινεις οτι ΠΟΤΕ δεν τιμωρειται μια ομαδα με αφαιρεση βαθμων(βλεπε πανιωνιος-οσφπ πριν χρονια,ιστορια με σισε και αναστασιου) και την πληρωνουν σωστα αν θες ολοι οι υπολοιποι;
13:08
Tragic...
13:09
Ορφέας : Καλημέρα και καλή εβδομάδα. Εγώ δυστυχώς ήμουν εχθές στην 7. Και λέω δυστυχώς γιατί δεν ευχαριστήθηκα ούτε ένα λεπτό το παιχνίδι (όχι για αγωνιστικούς λόγους). Θα ήθελα να σας ρωτήσω εάν γνωρίζεται γιατί δεν υπήρχε διαχωριστικό μεταξύ των θυρών 6 και 7;
13:10
Υπήρχαν κάγκελα. Προφανώς έπρεπε να υπάρχει και περίφραξη σε πολύ μεγάλο ύψος, όπως συμβαίνει και στο κλειστό του ΟΑΚΑ, όταν το απαιτούν οι συνθήκες.
13:11
Κώστας13 : Δημήτρη απο την στιγμή που όλοι ξέραμε πως η τουμπα θα ειναι κλειστή και δεν μπορεί να φιλοξενήσει κόσμο για φέτος,με ποια λογική ο Αλαφούζος ήθελε μετακίνηση οπαδών απο αρχής τον χθεσινό αγώνα????
13:12
Είχε καλή δικαιολογία, αλλά δεν την χρησιμοποίησε.
13:13
stratos : Ρε παιδια για τα επεισοδια θα συζηταμε??δεν βγαζουμε ακρη.ας σχολιασουμε το ματς.
13:13
Νικος : δεν το εχουμε σαν χωρα με τις μετακινησεις..τι τα ηθελαν εχτες τα εισητιρια? λες και δεν ξερουμε τι γινεται
13:14
spyros : δεν μαθαμε κατι καινουργιο. ανεγκεφαλοι -με ολη την κυριολεκτικη σημασια της εννοιας- υπαρχουν σε ολες τις ομαδες. ανεξεραίτως. ο αλαφουζος πραγματι πηγε να κανει κατι καλο αλλα οπως σωστα παραδεχτηκε αποδειχτηκε υπεραισιοδοξο. φταιει ομως γιατι πηγε να λυσει το προβλημα επιφανειακα, για τα ματια του κοσμου και οχι στον πυρηνα του. οπως ειδαμε ουτε τους συνδεσμους του δεν μπορει να ελεγξει. ακομα και τωρα τα σχολια στα video των επεισοδιων ειναι εμετικα συζητώντας αμυαλα πλασματα για το τι εστι τρομοκρατια και ποιος μπορει να την προβαλλει καλυτερα μεσα απο το γηπεδο. δεν ξερω τι πρεπει να γινει δεν ειμαι και ο πιο αρμοδιος. αυτοι που ειναι ξερουν τι πρεπει να κανουν αλλα το ερωτημα ειναι γιατι δεν το κανουν. κατι τους βολευει στην ολη κατασταση. εγω χτες απολαυσα ισπανικο πρωταθλημα. η ρεαλ εχανε απο βαλενθια και ο κοσμος ηταν θαυμασιος. το ελλ. πρωταθλημα εχει γινει σαν γ εθνικη σε καποια χωρα της αφρικης, καλη σας μερα
13:15
Rocky : Δημήτρη αυτές τις μέρες (θα) υπάρχει η ειρωνεία ότι είμαστε ίδιοι με όλους...άρα να μην μας φταίει πάλι και ακόμα...η ριζούπολη.Ρωτάω όμως:αν από τότε οι τιμωρίες ήταν βαριές,πολύ βαριές όμως,θα υπήρχαν μιμητές σήμερα?Νομίζω ότι το πρόβλημα της νοοτροπίας μας στα γήπεδα αρχίζει με το πρόβλημα της νοοτροπίας μας στην έλλειψη τιμωρίας και τελικά ανοχή στην αντιγραφή της καφρίλας...
13:16
Akis : ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥς ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ. ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΗ. ΤΟ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΜΕ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΠΡΙΝ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΛΛΑ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΧΘΕς ΕΙΝΑΙ ΟΛΙΓΩΝ ΤΙ ΑΤΟΠΟ... ΕΣΕΙΣ ΣΑΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΒΑΖΕΤΕ ΤΟ ΜΑΧΑΙΡΙ ΣΤΟ ΚΟΚΚΑΛΟ.... ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΕ ΜΕ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΤΑ ΦΡΕΣΚΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΕ ΑΠΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΣΑΣ ΘΕΣΗ, ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΤΡΟΠΟ... ΦΤΑΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΜΑΧΑΙΡΙ ΣΤΟ ΚΟΚΚΑΛΟ. ΔΕΙΞΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ(ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΚΗ ΕΝΝΟΙΑ). ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΘΑ ΤΟΝ ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ... ΕΓΩ ΟΜΟΛΟΓΟ ΠΩς ΔΕΝ ΤΟΝ ΞΕΡΩ. ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΕΙΧΑ ΔΕΙ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ ΚΟΝΤΡΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΝΤΕΡΜΠΥ ΣΤΗΝ ΤΟΥΜΠΑ ΚΑΙ ΟΣΑ ΕΓΙΝΑ... ΝΑ ΛΕΕΙ "ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ Ο ΟΣΦΠ ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΕ ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΞΩ, ΟΛΑ ΜΑΖΕΜΕΝΑ..." ΔΛΔ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΚΑΙ Η ΒΙΑ ΣΤΑ ΓΗΠΕΔΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΟΣ ΕΙΔΟΥΣ ΒΕΝΤΕΤΑ? ΔΛΔ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΝΤΙΠΟΙΝΑ ΓΙΑ ΟΤΙ ΕΓΙΝΕ ΣΤΗΝ ΤΟΥΜΠΑ....? ΚΑΙ ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΑΝΤΙΠΟΙΝΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΙΣΟΣΤΑΘΜΙΣΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΗΣ ΤΟΥΜΠΑΣ? ΔΥΣΤΥΧΩΣ... ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΤΟΣ ΚΑΙ ΘΕΑΜΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΛΟ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΠΑΕΙ....ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ... ΞΕΡΕΤΕ ΚΥΡΙΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΘΕΙ Ο "ΑΡΤΟΣ", ΚΟΙΝΟΣ ΤΟ ΧΑΡΤΖΙΛΗΚΑΚΙ....
13:19
Δικό μου ήταν το κομμάτι Άκη, με αρκετά διαφορετική διατύπωση βέβαια. Και απευθυνόταν σε όσους έπεσαν από τα σύννεφα με τα γεγονότα της Τούμπας, λες και δεν τα είχαν ξαναζήσει, είτε ως θύτες, είτε ως θύματα. Ιδιαίτερα για παρελθοντικούς θύτες, ήταν αποκρουστικό το στοιχείο της έκπληξης που δήθεν τους είχε κυριεύσει.
Και ξαναλέω πάλι Άκη. Ας κλείσει αυτός ο κύκλος τώρα. Υπάρχει θέληση από όλους; Εσύ τις λες;
13:20
Δάσκαλος : Μα ούτε τις τιμωρίες δεν δέχονται οι ομάδες. Αντί να πουν "ναι, οι οπαδοί μας έκανα τα επεισόδια, δεχόμαστε την τιμωρία" βρίσκουν ένα κάρο δικαιολογίες και μηνομνεύουν το πόσο ελαφρύτερες ήταν οι τιμωρίες άλλων. Λες και συναγωνίζονται σε ανωριμότητα δωδεκάχρονα παιδιά.
13:20
Γιωργος : Κ'αυτός ο Σαββίδης. οραία, είπες να πάρεις 300 άτομα στην Αθήνα. ήταν ανάγκη να πάρει 300 ούγκανους? Αλλά θα μου πείς κύριε Κριτή, αν είχαμε παίδακια και υγιέις ανθρώπους στους 300 του Παοκ πιος ξέρει σπίτια που θα κλεινανε. Λαός αμόρφωτος, χωρίς παιδία και έρμεο του καθενός. Λαός ηλίθιος που έχει θεοποιήσει τον κάθε ΑΧΡΗΣΤΟ και ΤΣΟΓΛΑΝΟ
13:20
Σάββας : Δημήτρη υπάρχει περίπτωση ο ΠΑΟ να τιμωρηθεί με αφαίρεση βαθμών? Αν ναι, στο επόμενο πρωτάθλημα ή από τώρα?
13:21
ανδρεας : Καλημερα κΚριτη,ο αποκλεισμος της εδρας και το ενδεχομενο αφαιρεσης βαθμων θα ισχυσουν για τα πλει-οφ?
13:22
Πιθανότατος ο αποκλεισμός της έδρας, κανείς δεν ξέρει την έναρξη ισχύος ποινής αφαίρεσης βαθμών. Δείτε σας παρακαλώ και λίγο νωρίτερα.
13:23
λυκος : καλημέρα, σε όλους. λοιπόν, μόνο για τις φασαρίες θα μιλούμε σήμερα; τα είδαμε, τα είπαμε και δεν ξέρω αν μάθαμε. για το τι έγινε στο παιχνίδι δεν θα μιλήσουμε.ότι για τσου λου παίζουν όλες οι ομάδες. και ότι είδαμε ξανά τον παο να θέλει να κρατήσει το 1-0. ας μιλήσουμε για μπάλα και αφήστε τις μολότοφ και τις ιπτάμενες καρέκλες. ειρήνη σε όλους.
13:23
κωστας : μηπως φταιει ο ολυμπιακος παλι? τα πραγματα ειναι απλα, καμερες παντου κ οπαδικη ταυτοτητα για εισοδο στους αγωνιστικους χωρους. κ οι συλληψεις να μη διαρκουν μια νυχτα, αλλα να υπαρξουν πραγματικες ποινες. να δουμε αν τωρα θα τιμωρηθει ο μποξερ που του ειχαν κανει γαργαρα το πρωτο κροσε...
13:24
Κωστής : Εγω ειμαι οπαδος του Ολυμπιακου και απο την μερα που ακουστηκε οτι θα εχει μετακινηση οπαδων ηξερα οτι θα γινουν αυτα.Και στον τελικο κυπελλου εγιναν αλλα περασε λιγο στο ντουκου για δηθεν ευρωπαικο τελικο.Μετακινηση οπαδων πρεπει να γινονται μονο στην επαρχια.Αλλου πανε για πολεμο ολοι οι οπαδοι.Καλημερα και καλη βδομαδα
13:25
Ναι, γιατί λίγες πόλεις της περιφέρειας έχουν στενάξει από τους "υπέροχους λαούς". Πουθενά φίλε μου. Πουθενά έως ότου λειτουργήσουν οι νόμοι.
13:25
stratos : Πρωτον ηταν πολυ λαθος που ξεκινησε το ματς και μετα μπηκαν οι οπαδοι στη θυρα.πρωτη φορα το βλεπω αυτο.παντοτε τους βαζουν αρκετα νωριτερα.ηταν λες και ειχαν τα σκυλια δεμενα και τα αμολυσανε λυσσασμενα.με το που μπηκαν στη θυρα ξεκινησαν να πετανε καπνογονα και καθισματα.
13:26
Παρης : Απο ότι φαίνεται είμαστε όλοι ζώα και εξυπηρετούμε τις ορέξεις του συστήματος και τις μαφίας που έχει βιάσει το ελληνικό ποδόσφαιρο..Σιχαθηκαμε ποια αυτο το πράγμα....Ας παρθούν σοβαρες αποφασεις..ακομα και υποβιβασμοί για 100 ατομα που κάνουν επεισόδια..μονο τότε οι οπαδοί θα βαλουν μυαλό και θα προστατεύουν την ομάδα τους...ειμαι Παναθηναϊκός φίλε Δημήτρη και πραγματικά στεναχωρήθηκα πολυ για ότι έγινε χθες..τα ατομα αυτα που έκαναν συνέχισαν τα επεισόδια δεν ήταν της 13.και όλοι απορούμε ποιοι είναι αυτοί οι ανεγκέφαλοι που έφυγαν απο τις θέσεις τους και που ήταν τόσο καλά οργανωμένοι γ επεισόδια..τιμωριες τωρα για όλους.εφαρμογη του νομου!ας περάσει παρακαλω
13:27
Γιατί να μην περάσει ρε Πάρη; Αυτά που προτείνεις δεν βλέπω να περνάνε με τίποτε...
13:27
ΙΩΑΝΝΗΣ : Αν πραγματικα ηθελαν οι ''αρμοδιοι''-αναρμοδιοι να λυσουν το προβλημα της βιας και της αλητειας, θα μπορουσαν με τρεις απλους τροπους. 1.) Ονομαστικα εισιτηρια. Κανεις δεν θα μπαινει στην κερκιδα, χωρις στοιχεια. 2.) Διαλυση των υπαρχοντων συνδεσμων ''φιλαθλων'' και επανιδρυση τους κατω απο νεο πλαισιο λειτουργιας και 3.) English style...Οποιοσδηποτε συλληφθει για παρανομες ενεργειες εντος αθλητικου χωρου, απαγορευση εισοδου του σε αθλητικους χωρους οπου αγωνιζεται η ομαδα του και υποχρεωση του, την ωρα του αγωνα της ομαδος του, να παρουσιαζεται στο αστυνομικο τμημα της περιοχης του, οπυ θα παραμενει μεχρι το τελος του αγωνα. Αλλα ποιος θα τα κανει αυτα....Και σε ποια χωρα....
13:28
stratos : Οι οπαδοι του Παοκ επρεπε να ειχαν μπει στο γηπεδο πολυ πριν ξεκινησει το ματς.ετσι δε θα ειχαμε ουτε καθυστερηση εναρξης του αγωνα ουτε τοσο μεγαλη εκταση επεισοδιων.ειναι σιγουρο οτι καποιοι ηθελαν τα επεισοδια.δεν εψαξε κανεις τους οπαδους του παοκ.τοσα πυρομαχικα δεν τα ειδε κανεις???
13:28
Πανος : πως σας φανηκε η νεα φανελα? θεωρω το χρυσο χρωμα ακυρο
13:29
Πάνο, δεν παίζεσαι...
13:30
giannhs : Μια ειναι η λυση σε ολο αυτο. Βλεπε παραδειγμα Θατσερ. Αποκλεισμος ολων των ομαδων απο ευρωπη για 3-4 χρονια και να τα εισητηρια να ειναι απο 50 ευρω και πανω.
13:30
Ε, όχι ρε Γιάννη και 50 ευρώ. Δεν είναι όλα τα φτωχαδάκια χουλιγκάνια. Θα τους κόψουμε τη μπάλα;
13:31
Βατομουρο : Τι έχεις να πεις για τη δήλωση Μίτσελ? :p
13:32
Απόλυτα φυσιολογική. Αυτός τα έζησε κιόλας.
13:32
Πανετας13 : Καλύτερα να ισχύσει η τιμωρία στα πλει οφς...καλυτερα να πάμε Ουέφα και μα παίξουμε τα ματς τον Αύγουστο με σωστή προετοιμασία και όλους μας τους παίχτες..κυριε κριτή πιστεύετε ότι ο Παναθηναϊκός θα ταν καλύτερο να βγει Τσου λου?
13:33
Συμφωνώ, δες και παραπάνω σε πρώτη ευκαιρία.
13:34
Ορφέας : Καλημέρα και καλή εβδομάδα. Μήπως γνωρίζεται γιατί οι οπαδοί του παοκ εισήλθαν λίγο πριν την έναρξη του αγώνα?
13:35
Σχέδιο της Αστυνομίας. Πολλές φορές οι φιλοξενούμενοι χάνουν και τον μισό αγώνα.
13:35
ΝΙΟΝΙΟΣ : Στο εξωτερικό γιατί δεν γίνονται από τους ίδιουσ οπαδούσ αυτά?
13:36
Γιατί θα συλληφθούν, θα φυλακιστούν και εκεί κανένας πρόεδρος δεν μπορεί να ψήσει τον τοπικό αστυνομικό διευθυντή να τους αφήσει ελεύθερους. Τι δεν καταλαβαίνεις; Αλλά σ' αρέσει να το ακούς, ε;
13:38
ΔΗΜΗΤΡΗΣ : ΚΥΡΙΕ ΚΡΙΤΗ ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ. ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ. ΗΜΟΥΝ ΣΤΗΝ 11 ΘΥΡΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΥΡΙΟΣ ΕΙΧΕ ΦΕΡΕΙ ΜΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΟΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΝ ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ Η ΟΠΟΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 5 ΛΕΠΤΑ ΕΠΑΘΕ ΝΕΥΡΙΚΟ ΚΛΟΝΙΣΜΟ. ΗΤΑΝ ΑΠΑΡΑΔΕΧΤΗ Η ΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΣΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΛΕΝΞΟΥΝ 300 ΑΤΟΜΑ. ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΙΜΩΤΡΗΘΟΥΝ ΜΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΟΜΑΔΕΣ ΜΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΑΠΟ ΤΑ PLAY OFF ΓΙΑ ΦΕΤΟΣ? ΟΥΤΕ ΤΟ ΜΑΧΑΙΡΙ ΣΤΟ ΚΟΚΚΑΛΟ ΟΥΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ. ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΩΡΑ ΑΜΕΣΣΑ ΚΙΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΗΚΑ
13:39
Εεε, τώρα κι αυτός τη σχέση του πρώτη φορά στο γήπεδο σε ματς Παναθηναϊκός-ΠΑΟΚ; Ας ξεκίναγε από ένα Παναθηναϊκός-Πλατανιάς και περνούσε σιγά-σιγά στα σκληρά. Κατυθείαν στην ηρωΐνη; Πλακίτσα κάνουμε ρε φίλε, τι άλλο μας έμεινε;
13:40
βασιλης : αυτα ειναι λογια του αερα. δεν μπορει σε ολα τα κρατη οι ομαδες να μπορουν να κουμανταρουν τους φιλαθλους τους και εδω να μας φταει η αστυνομια.... αν δεν μπορει η αστυνομια να μην την στελνουν στα γηπεδα, ας παρουν ιδιωτικη ασφαλεια. και τον ταραξια στο τμημα, μηνυση και δια βιου αποκλεισμος απο το γηπεδο
13:41
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΛΙΟΝ : Είναι κρίμα να μας αφαιρεσουν βαθμούς απο τα play off γιατι παει χαμένος ο στόχος για να πάμε τσου λου αλλα ακομα πιο κριμα να αφαιρεθουν στο επόμενο πρωταθλημα γιατι θα ειναι μεγάλο μείον για την κατακτηση του τιτλου την νεα σεζον
13:42
Ε, ναι, αλλά αποφάσισε ρε συ συνονόματε. Ξέρω, χαμένα τα έχουμε όλοι...
13:42
xristos13 : μητσο ο αλαφουζος απο ποιους ζηταει συγνωμη? γιατι δεν καταδικαζει πρωτα τους δικους μας? τι φοβαται?
13:45
Ο Γιάννης Αλαφούζος στην ουσία επανέλαβε τη δήλωσή του και στους ποδοσφαιριστές της ομάδας. Ο πρόεδρος του Παναθηναϊκού βρέθηκε νωρίς το πρωί στο Κορωπί και ζήτησε συγνώμη από το τμήμα για τα όσα έγιναν εκτός και εντός αγωνιστικού χώρου το βράδυ της Κυριακής.
Έχω μια υποψία ότι θα τους πάρει η μπάλα και τους "δικούς μας". Εισιτήρια διαρκείας θέλει να πουλήσει και οι "δικοί μας" δεν βοηθούν με τέτοιες συμπεριφορές, είτε προκλήθηκαν, είτε όχι.
13:45
Γιωργος κρητη : Καλημερα κ.Κριτη..θεωρειται οτι ο αλαφουζος ειναι ο "ηθικος αυτουργος" για τα χθεσινα της λεωφορου?? αφου ουσιαστικα εκανε κακο στην ομαδα και ξερει τι θα πει ποδοσφαιρο στην ελλαδα..ευχαριστω
13:47
Ε, όχι και ηθικός αυτουργός ρε Γιώργο. Ηθικός αυτουργός λέγεται κάποιος που προκαλεί και επιδιώκει κάτι, στο οποίο απλά δεν συμμετέχει. Βλέπεις κανένα λόγο να επιδιώξει ο Γιάννης Αλαφούζος κάτι τέτοιο; Ζημιά του έκανε και μάλιστα πολύ μεγάλη και σε πολλά επίπεδα.
13:48
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ : Εδω στην ΕΛΛαδα για να βαλουν μυαλο αυτοι οι καφροι πρεπει να γινουμαι παλια Τουρκια,δηλαδη να τουσ ρωταμε με ποιο χερι πεταξαν το καπνογονο και να τουσ το κοβουμε για να μην πω να τουσ κοψουμε τιποτα αλλο επειδη αυτοι οι'κυριοι'απλα δεν εχουν τιποτα εκτοσ απο βλακεια στο κεφαλι.
13:49
Βασίλης : σε παρακαλώ να σχολιάσεις και αυτόν τον ' ΚΥΡΙΟ ΙΝΣΑΟΥΑΛΔΕ' που ρίχνει μπουνιές παντού απλά απαράδεκτος.
13:50
Τι να σχολιάσω ρε συ Βασίλη; Το έκανε μέσα στο ματς με τον Ολυμπιακό, το έκανε μετά το ματς με τον Παναθηναϊκό. Προφανώς θα περιμένουν να το κάνει και πριν από ένα ματς για να τον απελάσουν.
13:50
cosy : αχαχαχα γελαω με τον τιτλο στην αρχικη σελιδα: "LIVE Κριτής: Υπάρχει ευθύνη της αστυνομίας" Συγχαρητηρια Κε Κριτη που προαγετε την βια, ριχνωντας τις ευθυνες αλλου. Δεν ειναι υποχρεωση της αστυνομιας να εποπτευει τα γηπεδα. Ειναι ιδιωτικοι χωροι
13:54
Να το απαιτήσει και να αποχωρήσει. Να τους αφήσει να βγάλουν τα μάτια τους μόνοι τους. Αλλά όσο πληρώνονται για την τήρηση της τάξης στα γήπεδα, θα πρέπει και να τηρείται η τάξη. Δεν νομίζω να τους κράτησαν ποτέ το μεροκάματο γιατί έπεσε ξύλο ή έγιναν ζημιές σε περιουσίες;
Η χθεσινή διαχείριση της κατάστασης ήταν κάκιστη.
13:55
Δημητρης : Και βεβαια εχει ευθυνη η αστυνομια αλλα μεγαλυτερη ευθυνη εχει η πολιτεια οπου δεν διαλυει τους συνδεσμους και τους οργανωμενους φονιαδες τοσα χρονια
13:55
teo13 : καλησπερα κ Κριτη εγω δεν θα ααναφερθω στα επισοδεια γιατι δεν εαξιζει να ασχολεισαι με ζωα δεν μπορω να καταλαβω γιατι ο αναστασιου δεν χρησιμοιποιει ποιο πολυ ωρα τον πετριτς κ επιμενει στον καρελη ακομα η γιατι να παιζει τοσο πισω ο κροατης ειπαμε να παιζουν οι νεοι αλλα να μην το παραξυλωνουμε ποια ειναι η γνωμη σας???
13:56
Δεν γνωρίζουμε τη φυσική κατάσταση και τις αντοχές του κάθε ποδοσφαιριστή. Ο Πέτριτς έχει ταλαιπωρηθεί αρκετά και έχει φανεί στην πράξη ότι δεν είναι ακόμη έτοιμος για 90λεπτο και μάλιστα υψηλής έντασης.
13:57
coyote : οι φωτογραφίες από τα επεισόδια μια χαρά μου φαίνονται Εσας? ας τους χώσει μέσα Παρασκευή του Αγ. Πνεύματος να καθίσουν μέχρι τη Τρίτη φυλακή να στρώσουν επιδερμίδα
13:57
Το πιστεύεις; Αλήθεια;
13:58
Χρηστος : Καλησπέρα σε όλους... Λόγω των σκηνικών των χτεσινών έχω κόψει το γήπεδο εδώ και 12 χρόνια. Είμαι 39, το πρώτο μου ματς που πήγα γήπεδο ήταν το ΑΕΚ - ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ( επί εποχής ΕΣΤΕΡΧΑΖΥ στην ΑΕΚ ) στο ΟΑΚΑ, και καθόμουν μικρό παιδί τότε σε "ουδέτερη" θύρα μαζί και με ΑΕΚτσήδες και άλλους "βάζελους". Μόνο μία λύση υπάρχει για να καθαρίσει κάπως όλο αυτό το συνοθύλευμα... να πονέσει, αλλά πραγματικά να πονέσει η τσέπη στις ΠΑΕ. Ας αρχίσουν από κάπου είτε ΠΑΟ, ΠΑΟΚ, ΟΣΦΠ, Ατρόμητος, κωλοπετινίτσα, δε με νοιάζει..να τους πονέσουν εκεί που πραγματικά πονάει. Μεθαύριο που θα μου πει ο γιος μου οτι θέλει να παει γήπεδο, πώς θα τον πάω ?? Να κοιτάω αν του έρθει καμμία πέτρα φωτοβολίδα ή χημικό στο κεφάλι?? και αν του έρθει, και μες τη θολούρα μου σφάξω 2-3 θα φταίω εγώ ?? Να τους διαλύσουν και να τους πονέσουν εκεί που πραγματικά πονάει...στην τσέπη...και όχι με προστιμάκια και αηδίες. Κλείσιμο της έδρας για όλο το πρωτάθλημα, αποκλεισμός από ευρώπη..και για να δούμε μετά, βάζουν μυαλό ή όχι ???
13:59
ΝΑΙ ρε Χρήστο. Αλλά δεν...
13:59
tasos : Thelw na rwthsw mono opadoi tou panathinaikou hsevalan stop agwnistiko xwro????
14:00
Εισέβαλλαν οπαδοί από θύρες του Παναθηναϊκού. Αν έχεις πληροφορίες για το τι ομάδα ήταν, στείλτες.
14:01
ΒΑΣΙΛΗΣ : Μιλανε πολλοι για ευθυνες της αστυνομιας. Την ευθύνη έχουν οι Π.Α.Ε., εμείς θα πληρώνουμε για να φυλάνε τους ανεγκέφαλους,να τους φυλάνε οι ομάδες τους.Η μόνη λύση βαριές τιμωρίες.Πιστεύω ότι πρέπει να συζητηθεί επιτέλους πρωτάθλημα 10 ομάδων, σε 4 γύρους, για να προστατεύσουν από μόνοι τους, το ακριβό τους μετά προιόν.Ευχαριστώ.
14:02
ιωαννης : Δημητρη μηπως χαιδευεις αυτια?ειναι αντικειμενικος τωρα?διαβασε τι απαντας απο την αρχη και ποσο ωραια πας τη συζητηση εκει που θελεις εσυ,αυτο δεν ειναι δημοσιογραφια και επιτελους να κανετε τα αυτονοητα,οχι μου γινατε δασκαλοι του ποδοσφαιρου και της κοινωνιας τωρα.καλησπερα.
14:03
Γιατί ρε Ιωάννη; Ποιους χάιδεψα;
14:03
Γιώργος : Για τη άμυνα τι σενάρια ακούγοντε? θεορώ πως εκεί πονάει η ομάδα περισσότερο. Υπάρχει αστάθεια και ο χαρακτήρας του Κουτρουμπή δεν με πίθει. Μπροστά θεορώ πως έχουμε ποιότητα και γενικά η ομάδα είναι γυμνασμένη καλά οπότε από τρεξίματα καλά πάμε. Τι λέτε εσείς?
14:04
Στην άμυνα εκτός του δεξιού μπακ δεν είναι πρώτη προτεραιότητα η απόκτηση παίκτη, εκτός κι αν δεν παραμείνει ο Σίλντεφελντ.
14:04
Leonidas : Το ότι εσείς οι δημοσιογράφοι τα ρίχνετε μόνιμα και βολικά στην αστυνομία και χαιδεύετε τους κάφρους μήπως φανερώνει κάποια συναλλαγή; ή απλώς τους τρέμετε τόσο πολύ. Θα ήθελα ειλικρινά μια απάντηση κ. Κριτή.
14:06
Λεωνίδα ρίξε μια ματιά σε όσα έχουμε πει νωρίτερα κι αν έχεις την ίδια γνώμη, ότι γλείφω ή φοβάμαι τους οπαδούς, το ξανασυζητάμε.
Όσο αρίστευσε στον τελικό η Αστυνομία, τόσο μαντάρα τα έκανε χθες. Τι να κάνουμε;
14:07
xristos13 : eimai periergos pou pisteuw oti h astunomia perimene ta epeisodia alla logo ligou kosmou elegxomena wste na xegrapsoume tis metakinhseis?
14:08
Δεν θέλω να το πιστεύω, ότι έπαιξαν ζαριά με ανθρώπινες ζωές. Και δεν το πιστεύω.
14:08
ΤΕΟ13 : EΓΩ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ Ο ΟΣΦΠ ΕΚΑΝΕ ΤΑ ΙΔΙΑ Κ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ Κ ΤΙΜΩΡΟΥΤΑΝ ΜΟΝΟ ΜΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΕΔΡΑΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΤΙΜΩΡΗΘΟΥΜΕ ΜΕ ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΒΑΘΜΩΝ??ΜΟΝΟ ΣΕ ΜΑΣ ΙΣΧΥΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ??ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Η ΔΙΟΙΗΚΗΣΗ ΑΝ ΙΣΧΥΣΕΙ ΑΥΤΟ ΑΣ ΠΑΡΕΙ ΜΕΤΡΑ ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΤΟ ΤΙΜΩΡΗΘΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΜΥΑΛΟ ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΙΜΩΡΟΥΝΤΕΙ ΟΛΟΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ.ΕΛΕΟΣ ΔΛΔ
14:09
Ας γίνει επιτέλους μια αρχή. Και σε μας και σε σας και στους άλλους. Αλλά ας γίνει μια γαμ... αρχή.
14:09
Czral : Πιστευω οτι η μονη τιμωρια που πρεπει να επιβαλλεται ειναι απαγορευση στις ευρωπαικες διοργανωσεις,μονο τοτε οι διοικησεις θα αναγκαστουν να περιορισουν τα "καλοπαιδα" για να μην χασουν τα λεφτα!
14:10
dinow : Καλησπερα Δημητρη , αν αποκτηθει δεξι μπακ ο Τριανταγυλλοπουπς θα παιξει στοπερ ?
14:11
Ασφαλώς. Θα είναι τουλάχιστον στις επιλογές του Γιάννη Αναστασίου και αυτός θα αποφασίσει. Δεν πιστεύω να αποκτηθεί δεξί μπακ και να δούμε πάλι τον Τριανταφυλλόπουλο εκεί.
14:11
Δημήτρης : Καλημέρα Δημήτρη.Έχουν σκοπό να πουλήσουν κάποιον η μόνο αν έρθει καλή πρόταση;
14:12
Μόνο αν έρθει μία πολύ καλή πρόταση.
14:12
cosy : τελικα δεδομενης της αφαιρεσης βαθμων φαβορι για CL ειναι ο Ατρομητος ή ο Αστερας;
14:13
Αν αφαιρεθούν από τα πλέι οφ, σίγουρα αποκτούν προβάδισμα.
14:14
stelios : Από το σύνολο των ομάδων είτε ολυμπιακός είτε παναθηναικός κ.ο.κ. είναι γνωστό ποιοι συμμετέχουν στα γεγονότα κάθε φορά, η λύση λοιπόν είναι απλή. Δεν επιτρέπεται πλέον να μπει στο γήπεδο όποιος συμμετέχει σε αυτά. Δεν με νοιάζει τι θα κάνει η αστυνομία ή τι θα κάνει το κράτος ας πάρει την απόφαση ο πρόεδρος της κάθε ομάδας και από κοινού όλοι μαζί να το συμφωνήσουν και να το πράξουν, όχι σπασμοδικά. Αλλά προφανώς όπως αναφέρουν παρακάτω βολεύει ο προσωπικός στρατός της κάθε ομάδας για άλλους σκοπούς.
14:14
Akis : ΜΑΚΑΡΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ... ΤΟ ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΕ ΟΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ. ΠΑΩ ΓΗΠΕΔΟ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ... ΓΙΟΥΧΑΡΩ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΓΑΥΡΟΥΣ ΟΤΑΝ ΡΙΧΝΟΥΝ ΚΑΠΝΟΓΟΝΑ... ΔΕΝ ΤΑ ΘΕΛΩ ΑΥΤΑ ΣΤΑ ΓΗΠΕΔΑ ΒΡΕ ΑΔΕΡΦΕ ΠΩΣ ΤΟ ΛΕΝΕ! ΣΤΗΝ ΦΙΕΣΤΑ ΜΕ ΓΕΝΙΚΗ ΕΙΣΟΔΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ 5 ΕΥΡΩ... ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΤΙΓΜΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΑΚΟΥΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΛΕΝΕ "ΘΕΑΤΡΟ ΚΥΡΙΕ ΡΕΦΕΡΙ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΑΟΥΛ... ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΑ".... ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΦΡΟΙ ΕΠΙΣΗΣ ΠΡΟΣΕΧΑΝ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ.... ΑΡΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ... ΕΤΣΙ ΠΙΣΤΕΥΩ!!!
14:15
Κωνσταντινος13 : Μηπως χρειαζεται να κινηθουμε και για την αποκτηση αριστερου μπακ?Ο χουχουμης ηταν τραγικος χτες..
14:17
Τραγικός δεν ήταν, αλλά υπάρχει χάσμα μεταξύ Νάνο και Χουχούμη αυτή τη στιγμή. Επίσης και ο Γιάννης Αναστασίου μετέφερε τον Πράνιτς αριστερό μπακ, μετά την είσοδο του Σαλπιγγίδη και έστειλε πιο μπροστά τον Χουχούμη. Υπάρχει ένα θέμα, για ένα παιδί πάντως που έχει πολύ καλά προσόντα και πρέπει να δουλέψει περισσότερο.
14:18
Κώστα δεν θα δημοσιεύσω το σχόλιό σου για τον ΠΑΟΚ, γιατί δεν έχω καμία διάθεση να ανοίξω κύκλο αντιπαράθεσης Παναθηναϊκών-ΠΑΟΚτσήδων. Μου τάνουν τα χθεσινά. και μου περισσεύουν.
14:19
Δημητρης : Μητσαρα, δυο νικες με αστερα η τουλαχιστον 4 ποντους και θα μαστε σε πολυ καλη θεση για την προκριση στα προκριματικα του τσαμπιονς λιγκ! Οσο για τα επεισοδια...κατοικος του εξωτερικου ειμαι και φαντασου τα εχω βαρεθει..τα ιδια και τα ιδια..και μια ερωτηαη: ο σαββιδης δεν μοιρασε τα 300 εισητρια που πηρε ο παοκ?! Αν ναι που παει και τα δινει...
14:19
Δεν είδες που τα έδωσε; Θέλει και ρώτημα;
14:20
Θοδωρης : Δημητρη καλημερα να ρωτησω σε περιπτωση που ο Παναθηναικος βγει δευτερος στα πλευ οφ και παιξει τον ενα προκριματικο του Γιουροπα θα ειναι στους ισχυρους ? και ξερεις περιπου τι ομαδες θα ειναι στους ανισχυρους ? ευχαριστω πολυ
14:21
Ναι, θα είναι στους ισχυρούς. Δεν ξέρουμε ακριβώς ομάδες ακόμη, αλλά θα είναι μια βατή κλήρωση για τον φετινό Παναθηναϊκό, αλλά χωρίς τα σκαμπανεβάσματά του.
14:21
ΝΙΚΟΣ-ΚΑΛΑΜΑΤΑ : ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ ΓΕΝΙΚΑ..ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΠΛΕΥΡΑ Η ΒΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΑ ΑΝΑΒΟΛΙΚΑ.ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΓΙΑ 2-3 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΟΙΚΙΟΘΕΛΩΣ ΣΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΑΣ.ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ ΟΙ ΠΡΟΕΔΡΟΙ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΟΒΑΡΟΙ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΧΑΣΟΥΝ ΠΟΛΛΑ...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...
14:22
giannhs : Μονο ετσι θα μαθουν ομως. Αφου δεν μπορουν να ξεχωρισουν τα χουλιγκανια μονο αυτη ειναι η λυση. Ετσι θα δημιουργηθει κινιτρο να απομακρυνθουν απο τους φιλαθλους ολοι αυτοι που τα χαλανε ολα. Οσο για τον αποκλεισμο των ομαδων απο την ευρωπη πιστευω οτι θα αλλαξει πολλα πραγματα στο ποδοσφαιρο της ελλαδας.
14:22
sifis44 : Δημητρη ειναι φανερο οτι στον τελικο κυπελλου με 21.300 η καθε ομαδα δεν εγινε το παραμικρο και χτες με 300 φιλοξενουμενους να γινετε αρενα.. η αστυνομια φταιει και ειναι φανερο οτι δεν κανει καλα την δουλεια της
14:23
Κι εκεί έγιναν, αλλά πταίσματα για τα δικά μας δεδομένα.
14:24
MAKHS : ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΒΟΥΛΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ Ο ΧΩΡΟΣ ΤΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ. ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΟΙ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΟΙΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΤΕΙΑ; ΕΠΕΙΔΗ ΛΟΙΠΟΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΧΡΟΝΟ ΘΑ ΒΛΕΠΩ ΜΟΝΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ. ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΕΙΝΑΙ ΘΕΑΜΑ ΚΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ. ΑΝ ΥΠΗΡΧΕ Η ΘΑΤΣΕΡ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΩΡΑ ΟΛΑ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΑΛΛΑΞΕΙ.ΚΡΙΜΑ ΓΙΑΤΙ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΑΛΗΤΕΙΑ ΕΙΤΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟΥΣ 'ΦΙΛΑΘΛΟΥΣ ΕΙΤΕ ΣΤΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ.
14:25
Δημήτρης : Κύριε Κριτή, αν και θα προτιμούσα ποδοσφαιρική κουβέντα (για μεταγραφές πχ και που θέλουμε ενίσχυση), νομίζω ότι την βασική ευθύνη φέρουν οι ίδιες οι ομάδες. Κακά τα ψεμματα τα επεισόδια και τις "βεντέτες" τις κάνουν κυρίως οργανωμένοι. Πρασινοκοκκινοκιτρινόμαυροι στρατοί που αμφιβάλω αν πέρνουν και χαμπάρι από ποδόσφαιρο. Ζήτημα είναι λοιπόν ποιός στους συντηρεί αυτούς τους στρατούς. Οι ίδιες οι ομάδες έπρεπε να απαγορεύσουν την είσοδο, δεν χρειάζεται καν να παρέμβει η πολιτεία. Αντ αυτού έχουμε παράγοντες που κάθονται στο ίδιο τραπέζι μαζί τους, θεωρούν ότι φέρνουν μπανάνες στο γήπεδο επειδή πεινάνε και βλέπουν παντού σκοπιμότητες των άλλων, πάντα των άλλων, αυτοί είναι αγνοί! άντε και με Μαρινάκη Δήμαρχο...!
14:26
Δημοτικό σύμβουλο. Όπως δήλωσε σε συνέντευξή του σε κυριακάτικη εφημερίδα, υπάρχει ασυμβίβαστο λόγω επαγγελματικών ενασχολήσεων.
14:27
Νικος Ρ : Ειναι τραγικό να βλέπεις τους "εξυγιαντες" του Ελληνικού ποδισφαιρου, να μην ειναι είς θέσιν να ελέγξουν τις ορδές των αμορφωτων και εγκεφάλων τους. Ποια ειναι η αιτία που ο κάθε Σαββιδης, ο κάθε Αλαφούζος χαιδευουν τα αυτιά των κοπροσκυλων τους, αντι να κάνουν κάτι; Ακόμη και τώρα που οι Ολυμπιακοί ειναι σε άδεια και στις ξαπλώστρες του, ο Σαββιδης και ο Αλαφούζος, τα συνετερακια, πάλι στον Μαρινάκη και τον Ολυμπιακό θα ρίχνουν τις ευθύνες για τα χάλια τους. Παραδειγματική τιμωρία 10 αγωνιστικών χωρίς τους κάφρους τους, και απο 1-2 εκ. Πρόστιμο στις διοικήσεις τους για να βάλουν μυαλό, και αυτοί και οι άλλοι.
14:28
Οι άλλοι ποιοι είναι; Εννοείς και τους δικούς σου ή εξαιρούνται;
14:28
Angelos : Σταματήστε αυτή την παραμυθα του γιατί στην Ευρώπη δεν τα κάνουν...Έχει τιμωρηθεί αρκετές φορές ο ΠΑΟΚ στην Ευρώπη γιατί τα έκανε & άλλες Ελληνικές ομάδες. Αναλογικά συμβαίνουν περίπου το ίδιο. τίποτα δεν αλλάζει. Οι ίδιοι ανεγκέφαλοι είναι και τα κάνουν παντού.
14:29
παρης : Και για να μιλήσουμε και λίγο για μπαλίτσα γιατι οι ανεγκέφαλοι δεν μας αφηνουν θεωρώ ότι χθες ο Αναστασίου δεν θα έπρεπε να βαλει και πετριτς και Μπεργκ και καρελη μαζί..ο πετριτς δεν δείχνει έτοιμος είναι αργος.η κλάση τ χθες τον βοηθησε να βαλει το γκολ και να θεωρηθεί καλός.στην πραγματικότητα η ομάδα έχανε τρεξίματα...φανερη και απουσια του νάνο που εκτός απο αμυντικά βοηθαει και επιθετικά και δημιουργικα.επισης οπωσδήποτε πρέπει να κλείσουμε γκαλο εξαιρετικός επιθετικά μέτριος αμυντικά αλλα σε αυτο το στυλ που παίζει ο Αναστασίου είναι απαραίτητος..και τα δυο μπακ μας θα ανεβαινουν και θα έχουμε εξαιρετικές σέντρες..και με έναν επιθετικό σαν τον Μπεργκ η πετριτς έστω στο 70 τοις εκατό με τρεξίματα παραπάνω θα είμαστε απειλητικοί ακομα και στην Ευρώπη..οπωσδηποτε θέλουμε 8 αρη και αλλο ρνα εξάρι.αμυνα πρέπει να κρατήσουμε σιντερφελντ και να μετακινήσουμε τριαντ στα μπακ.το παιδί έχει ταλέντο.οζι όμως γ δεξι μπακ παρόλο π έχει βελτιωθεί και έχει μετατραπεί σε πολυθεσιτη
14:30
Αλεξανδρος : Ισως θα ηταν καλυτερα να αφησουμε την κατασταση να εξυγιανθει απο μονη της. Να μην υπαρχουν αστυνομικες δυναμεις, και να μπαινουν οι φιλαθλοι μεικτα σε ολες τις θυρες. Αν θελουν ας τις παιζουν... Καποια στιγμη το συστημα αυτο θα εχει αποβαλει καθε παρασιτο και το γηπεδο θα ειναι ασφαλες για ολους και την ασφαλεια θα την παρεχουν οι ιδιοι οι φιλαθλοι!
14:31
Ο Γιάννης Αλαφούζος ζήτησε συγγνώμη για την υπεραισιοδοξία του. Εσύ Αλέξανδρε το τερμάτισες!
14:32
giannis7 : ολυμπιακός είμαι αλλά μήπως είναι καλύτερη ιδέα να βρούν μια καλύτερη λύση μαρινάκης , αλαφούζος και σαβίδης στο να απομονώσουν όλους αυτούς που καταστρέφουν κάθε χρόνω όλο και περισσότερο το ελληνικό ποδόσφαιρο?
14:33
Ανακοίνωση της ΠΑΕ Παναθηναϊκός πριν από λίγο:
"Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός ανακοινώνει ότι, παρά την αρχική συμφωνία ανάμεσα στις δύο ΠΑΕ, δεν πρόκειται, για λόγους ασφαλείας, να διαθέσει εισιτήρια στους οπαδούς της στο ματς της Τετάρτης στην Τρίπολη. Ως εκ τούτου θα επιστραφούν στη γηπεδούχο ομάδα".
14:35
Steve : Η μόνη ευθύνη που έχει η αστυνομία είναι που ασχολείται με το ποδόσφαιρο. Αφού οι ομάδες θέλουν τους οπάδους αυτού του είδους να πλη΄ρωνουν σεκιούριτυ να τους κουμαντάρουν. Δεν είναι υποχρεωμένοι οι φορολογούμενοι να πληρώνουν υπερωρίες αστυνομκών για ανώνυμε εταιρείες!
14:36
Θα ζητήσω συγγνώμη αλλά πρέπει να διακόψουμε, αφ' ενός για να επιστρέψουμε σε ροή ρεπορτάζ, αφ' ετέρου γιατί θα πάρει τη θέση μου ο Σάκης Γκίνας.
Σας ευχαριστω όλους. Μέσα στην εβδομάδα θα μιλήσουμε και για ποδόσφαιρο, για όσους το ήθελαν και σήμερα, αλλά τα γεγονότα δεν μας το επέτρεψαν.

News 24/7

24MEDIA NETWORK