Live Chat με τον Κώστα Γουλή για τον Παναθηναϊκό

Γιάννης Αλαφούζος, Αντρέα Στραματσόνι, Ζιλμπέρτο Σίλβα, ποδοσφαιριστές. Ο Κώστας Γουλής άνοιξε διάλογο με τους αναγνώστες του Παναθηναϊκού για όλα τα καυτά ζητήματα στον Παναθηναϊκό. Δείτε όλη την κουβέντα.

Live Chat με τον Κώστα Γουλή για τον Παναθηναϊκό
ACTION IMAGES PRESS AGENCY

ΤΟ LIVE CHAT

14:01

 Καλησπέρα σας. Είμαι ο Κώστας Γουλής και για το επόμενο δίωρο θα συζητήσουμε ότι θέλετε γύρω απ’ την επικαιρότητα (και όχι μόνο) του Παναθηναϊκού…

14:09
Κωνσταντινος : καλησπερα...υπαρχει μελλον στον παναθηναικο και γενικοτερα στο ελληνικο ποδοσφαιρο?

Υπάρχει. Κάθε σύλλογος έχει μέλλον αδερφέ, αλλά το ορίζει ο ίδιος. Αν έχει πλάνο ξεκάθαρο, πάντα μια ομάδα βρίσκει το δρόμο της.
14:10
john : Καλησπέρα.Ποιό θεωρείτε ότι είναι το σημαντικότερο αγωνιστικό πρόβλημα του Παο που έχει οδηγήσει σε απτυχημένα αποτελέσματα και βαριές ήττες σε Ελλάδα καιΕυρώπη
14:11
Κωνσταντινος : καλησπερα...υπαρχει μελλον στον παναθηναικο και γενικοτερα στο ελληνικο ποδοσφαιρο?
14:15
Το πιο σημαντικό πρόβλημα του εφετινού Παναθηναϊκού είναι η νοοτροπία του. Αυτό που ξεκινάει απ' τα τα πιο ψηλά πατώματα και φτάνει μέχρι τη βάση... Διότι ουδείς μπορεί να ισχυριστεί ότι τα εφετινά "υλικά" της ομάδας δεν είναι εξαιρετικά. Η νοοτροπία τους αλλοιώθηκε από ένα σημείο και μετά...
14:16
gate 13 : Κωστα καλησπέρα.... ποσο υπομονη να κανουμε πλεον... τελικα τι ειναι καλυτερο για την ομαδα να μεινει ή να φυγει ο Ιταλός??
14:18
Δεν είναι θέμα υπομονής. Είναι θέμα αν θα αλλάξει κάτι προς το καλύτερο δεδομένου ότι μιλάμε για μια ομάδα που "χτίστηκε" αποκλειστικά πάνω του. Και ο Ιταλός δεν είναι ο μοναδικός που φταίει γι' αυτό που βλέπουμε τον τελευταίο μήνα.
14:18
Χρήστος : Καλησπέρα κ. Γουλή. Πιστεύω ότι θα ήταν καλό για την ομάδα να αποχωρούσε τώρα ο Stramacioni και να ερχότανε κάποιος προπονητής (ουζουνίδης) ώστε να είχε περιθώρ
14:20
Να φύγει λοιπόν ο Στραματσόνι αν δεν νικήσει και την ΑΕΚ. Οκέι, καλώς και λογικό έως εδώ. Ο Ουζουνίδης, πως και γιατί θα πρέπει να είναι ο "εκλεκτός" της επόμενης μέρας. Γιατί είναι Ελληνας και ξέρει την ελληνική πραγματικότητα; Εχει σχέση το πως είναι δομημένο αυτή τη στιγμή το ρόστερ της ομάδας, με το στυλ ποδοσφαίρου που παίζει ο Ουζουνίδης; Για να μην πάμε βεβαίως και στα πρόσφατα, τα καλοκαιρινά. Να πάρει ο Παναθηναϊκός έναν προπονητή, ο οποίος το περασμένο καλοκαίρι βρέθηκε ένα βήμα απ' τον Ολυμπιακό (μέχρι και στα γραφεία του είχε πάει) κι εντέλει δεν έκλεισε επειδή δεν τον ήθελε η Θύρα 7; Δεν ξέρω πως το βλέπει ο καθένας...
14:21
Βαγγέλης : Καλησπέρα, καιρός να κάνετε την αυτοκριτική σας, είστε μια μικρή γιούβε που συνεχως αδικειται απο τη νιον και το δωδεκάθεο. Είστε για κλάμματα
14:22
Βαγγέλη συμφωνώ. Την αυτοκριτική του οφείλει να την κάνει ο Παναθηναϊκός και κάθε ένας μέσα στον σύλλογο. Αλλά μην μπερδεύουμε το ένα με το άλλο. Το γεγονός ότι ο Παναθηναϊκός τραβάει το ζόρι του κι έχει ένα πολύ άσχημο φεγγάρι, σημαίνει π.χ. ότι δεν υπάρχει εγκληματική οργάνωση στο ποδόσφαιρο; Σοβαροί είμαστε τώρα;
14:23
Βαγγέλης : Καλησπέρα, καιρός να κάνετε την αυτοκριτική σας, είστε μια μικρή γιούβε που συνεχως αδικειται απο τη νιον και το δωδεκάθεο. Είστε για κλάμματα
14:24
Τους Ελληνες με προσωπικότητα θα τους ήθελα κι εγώ πολύ στον Παναθηναϊκό. Βλέπεις κανέναν που ήταν διαθέσιμος και δεν πήγε να τον αποκτήσει το "τριφύλλι";
14:24
takaros : κωστα οσο μενει ο ασχετοσ ιταλος και οσο δεν υπαρχουν ελληνες με προσωπικοτητα δεν θα ξαναδουμε παναθηναικο. το ποσο μικροι εχουμε γινει φαινεται απο τ ευρωπη
14:26
Μένει ουσιαστικά για να έχει την τελευταία ευκαιρία του. Η λογική και το παρελθόν μας έχουν δείξει πως δεν γυρίζει εύκολα ένα τέτοιο "φύλλο". Οπως δεν το φύλλο με τον Αναστασίου μετά την Καμπάλα. Μένει λοιπόν κι έχει την τελευταία ευκαιρία του...
14:26
Βασίλης : Καλά όλα για τον Στραματσόνι που λέμε, ο ρόλος του Ζιλμπέρτο ποιος είναι ακριβώς όμως; αυτός + τον Λέτο είναι οι μόνοι που ξέρουν από πρωταθλητισμό.
14:28
Αυτό είναι ένα απ' τα μεγάλα λάθη του Αλαφούζου. Το ότι δόθηκαν υπερεξουσίες στον προπονητή, όπως είχαν δοθεί αντίστοιχα και στον Αναστασίου, μετά την απομάκρυνση του Νταμπίζα. Και ο ΖΙλμπέρτο Σίλβα, ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας είναι επί της ουσίας... ευνουχισμένος, ενώ κανονικά, η λογική υπαγορεύει πως έπρεπε να είναι το απόλυτο "αφεντικό" μέσα στα αποδυτήρια. Για όλα...
14:28
Cmikelo : Επίσης, ο Λιάγκας γιατί παράτησε την Σκορδά? Είναι επικαιρότητα και αυτό.
14:29
Λογικά θα πρέπει να του έκαψε 2-3 σερί φορές το φρικασέ στο φούρνο και τρελάθηκε ο Λιάγκας...
14:29
Τεο13 : Κακησπερα παρολο που η ομαδα φαινοταν να εχει μεγαλο και βαθυ ροστερ τωρα παρουσιαζει ελλειψεις και λογω τραυματισμων βεβαια μηπως χρειαζεται μεταγραφες?
14:31
Φίλε Τεό, δεδομένα θέλει έναν τερματοφύλακα ΒΑΣΙΚΟ κι όχι για να μονομαχήσει με τον Στιλ για τη φανέλα του Νο1, έναν κεντρικό χαφ για να δίνει "ανάσες" σε Ζέκα, Λεντέσμα και έναν μπακ αριστερό, διότι ο Χουλτ παραβγάζει μυϊκά ζητήματα με τον προσαγωγό του... Και είναι κρίμα, διότι είναι εξαιρετικός παίκτης.
14:31
Giannis : Γιατί ο ζιλμπερτο δεν έχει ποιο ενεργό ρόλο στην ομάδα ;
14:33
Αυτό είναι ένα πολύ βασικό θέμα αδερφέ, στο οποίο πρέπει κάποια στιγμή να υπάρξει σαφής τοποθέτηση κι απ' την "κεφαλή" της ΠΑΕ. Ο Ζιλμπέρτο Σίλβα ήρθε ως τεχνικός διευθυντής στον Παναθηναϊκό, ο Αλαφούζος αφιέρωσε δεκάδες ώρες για να τον πείσει να έρθει στην Ελλάδα και δεν νοείται, να περιορίζονται οι αρμοδιότητές του, ΜΟΝΟ στο χτίσιμο της ακαδημίας και σε 1-2 προσθετικές κινήσεις στα μεταγραφικά...
14:34
μπαμπης 13 : τι περιμενει ακομα για να αντιδρασει ο κοσμος του παο ποσο υπομονή ανοχη τελος
14:34
Είδες εσύ τον κόσμο να μην αντιδράει το βράδυ της Κυριακής; 
14:36
Kiko : Ποια η αντίδραση του Πααναθηναϊκού στην επανεμφάνιση Τσάκα;
14:37
Ακόμη επισήμως καμία. Αλλά μην ασχολούμαστε παιδιά με αστείες καταστάσεις και φαιδρά πρόσωπα...
14:39
Κωνσταντινος : πολυ γενικο αυτο...και θεωργτικο...εγω πρακτικα βλεπω καθε χρονο το ελληνικο ποδοσφαιρο και γενικα ο αθλητισμος να εχει φθινουσα πορεια....ουσια δεν διαφαινεται
14:42
Το πρόβλημα της πειθαρχίας έχει να κάνει με τη συνολικότερη "χαλαρή" νοοτροπία που λέγαμε πριν. Το "ε, και να χάσουμε δεν έγινε και κάτι...", που ξεκινάει από ψηλά στον Παναθηναϊκό και καθρεπτίζεται και μέσα απ' το αγωνιστικό τμήμα. Δεν υπάρχει κάποιος να τραβήξει αυτιά στην ομάδα στα πειθαρχικά. Ο Στραματσόνι δεν μπορεί να κάνει ΚΑΙ αυτό, ο Αλαφούζος δεν το "έχει" να φωνάζει στους παίκτες και οι Ζιλμπέρτο, Σαραβάκος που θα μπορούσαν, δεν είναι άτομα που θα πάνε σε συγκρούσεις λόγω ιδιοσυγκρασίας
14:44
Το θέμα της φυσικής κατάστασης, για μένα δεν υπάρχει σε τόσο απόλυτο βαθμό όσο παρουσιάζεται. Διότι αν ήταν έτσι, θα "έσκαγε" ο Παναθηναϊκός σε όλα τα παιχνίδια του έως τώρα. Κι αυτό ΔΕΝ συνέβη σε όλα. Η προετοιμασία, επειδή ζητήθηκε απ' τον Στραματσόνι πάση θυσία να περάσει ο σύλλογος στους ομίλους του Europa έγινε σε ένα επίπεδο 70% από πλευράς έντασης. Οχι στα "κοκκινα". Το τεχνικό τιμ ανέμενε μια πτώση στο διάστημα των δύο διακοπών, αλλά δεν περίμενε τόσους μαζεμένους τραυματισμούς. 
14:45
Αντώνης : Καλησπέρα, ένα σχόλιο για την προφανή έλλειψη πειθαρχίας, και φυσικής κατάστασης?
14:46
θοδωρης γερμανια : τον ροτσα τον θεωρεις τελειωμενο σαν προπονητη
14:47
Δεν νομίζω ότι θέλει ο Ρότσα πλέον να ασχοληθεί με την προπονητική άλλο... Τουλάχιστον σε επίπεδο ανδρικών ομάδων.
14:49
kostas : Καλησπέρα...για ποιο λόγο κράτησε τν ιταλό..διάβασα οτι πηρε κ κάποιον να κάνει κουμάντο στα αποδυτήρια..δν μπορεί ο ίδιος??
14:51
Δεν είναι ούτε ο Στραματσόνι άνθρωπος των συγκρούσεων. Και χρειάζεται ένα πρόσωπο (καιρό τώρα) μέσα στα αποδυτήρια, για να βάζει "χέρι" εκεί που πρέπει, όταν πρέπει...
14:51
Χαράλαμπος : Εσείς κε Γουλή που παρακολουθείτε την ομάδα συνέχεια γιατί σας πήρε τόσο καιρό να καταλάβετε ότι ο Ιταλός δεν είναι προπονητής; από πέρυσι δεν είχε φανεί αυτό?
14:53
Χαράλαμπε σου είπε κανείς ότι δεν θεωρώ προπονητή τον Στραματσόνι; Το πως βλέπει κανείς τη μπάλα είναι δικό του θέμα. Υπάρχουν ξέρεις και πράγματα που επηρεάζουν τις καταστάσεις. Αλλά στην Ελλάδα, είναι δοκάρι κι έξω "μ...ας", δοκάρι και μέσα "θεός". Ολοι μας ξέρουμε καλύτερη μπάλα απ' όλους!
14:54
evan : ΚΩΣΤΑ ΠΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ, ΑΠΟ ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΠΕΝΑΛΤΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΦΕΤΟΣ Ο ΠΑΟ, ΗΤΑΝ ΚΑΝΕΝΑ ΥΠΑΡΚΤΟ? 2 ΜΑΚΡΟΒΟΥΤΙΑ ΒΙΓΙΑΦΑΝΙΕΖ ΚΑΙ 2 ΣΟΥΗΔΙΚΕΣ ΒΟΥΤΙΕΣ
14:56
ΔΕΝ υπήρχε πέναλτι στον Βιγιαφάνιες με τον Αστέρα Τρίπολης, ΔΕΝ υπήρχε πέναλτι στο ντέρμπι. Αυτό που έδωσε ο Σιδηρόπουλος ήταν πέρα για πέρα λάθος. Και το γράφω ξεκάθαρα, διότι ουδέποτε θα κάνω αυτά για τα οποία... γελάω
14:57
Πάππας 13 : Κύριε Γουλή πιστευεται ότι μεγαλύτερη ευθύνη στον ΠΑΟ δεν την εχει ο κύριος αλαφουζος; γιατί ολοι βριΖουν τον στραματσονι αυτος φταίει τωρα;
15:04
Την τελική ευθύνη σε μια λανθασμένη πορεία, την έχει πρώτα απ' όλα ο "καπετάνιος" του "καραβιού". Και στην προκειμένη περίπτωση, ναι, η Νο1 ευθύνη ανήκει στον Γιάννη Αλαφούζο. Οσα μπράβο του αξίζουν για το γεγονός ότι δεν άφησε να διαλυθεί (να ΔΙΑΛΥΘΕΙ ΟΜΩΣ) ο σύλλογος το 2012, για το ότι έβαλε ένα σωρό δικά του χρήματα, διότι μείωσε τα χρέη και το έλλειμμα του συλλόγου σε μονοψήφιο αριθμό εδώ και καιρό, άλλο τόσο πρέπει να ακούσει και κριτική γι' αυτό που γίνεται εδώ και δύο χρόνια. Μα πάνω απ' όλα για την σαθρή νοοτροπία της ομάδας...
15:04
ηλιας : κωστας εχει διαρευσει συνολικα ποσες αριθμητικα θα ειναι οι προσθηκες παντου
15:05
Πιστεύω ότι τερματοφύλακα (βασικό) και κεντρικό χαφ θα πάρει δεδομένα. Αλλά είναι ακόμη νωρίς για να πούμε κάτι ως 100% δεδομένο
15:05
ΚΩΣΤΑΣ : ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΑΤΣ ΜΕ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟΙ ΠΑΙΚΚΤΕΣ ΑΠΟΛΟΓΗΘΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΘΥΡΑ 13.ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ?
15:07
Πιστεύω ότι σ' αυτό το σκέλος δεν έκαναν λάθος. Ο κόσμος είναι εξοργισμένος μ' αυτά που βλέπει από πέρσι και με τον τελευταίο μήνα, που είχε ως αποκορύφωμα το βαρύ κι ασήκωτο 3-0 στο Φάληρο. Για μένα ήταν σωστή κίνηση να πάνε και να μιλήσουν με τον κόσμο και να δώσουν εξηγήσεις για όλο αυτό που γίνεται... Αλλά και για να μην υπάρξουν "ξεσπάσματα" στην πορεία...
15:07
xrhstos : το λεγομενο ενδιαφερον κινεζων ειναι υπαρκτο? η απλα αερολογιες ?
15:09
Παιδιά σας παρακαλώ μην ασχολούμαστε με "φύκια" και "σώτα". Το φάγαμε μια φορά (κι εγώ μέσα μέχρι ενός σημείου και έχω τονίσει πολλάκις πόσο μ...ας ήμουν), επειδή ήταν πολύ "ψαρωτικά" όλα αυτά τότε στις συναντήσεις των εκπροσώπων με τους δικηγόρους του Τζίγγερ κ.ο.κ. Μην ξανασχολούμαστε με Κινέζους, Αγγλους, Γάλλους, Πορτογάλους...
15:11
Βαγγέλης : Οσο ρίχνουν τις αποτυχίες τόσων ετών στη διαιτησία & σε εγκληματικές οργανώσεις ΔΕΝ πρόκειται ποτέ να πάρουμε πρωτάθλημα!Το χρησιμοποιούν ως άλλοθι.Η γνώμη σο?
15:14
Ηθελα να κάνουμε μια κουβέντα πάνω σ' αυτό. Ξέρεις ποιο είναι το μεγάλο λάθος του Αλαφούζου, της διοίκησης και των στελεχών της ομάδας; Το ότι "έχω παράπονα απ' τη διαιτησία" (που πολύ σωστά τα έχει ο Παναθηναϊκός, με τις "πιστολιές" που έχει φάει εδώ και χρόνια), το πέρασαν και το "πότισαν" στο μυαλό των παικτών. Είναι άλλο, πολεμάω την εγκληματική οργάνωση (και πολύ καλά κάνεις σαν σύλλογος και μακάρι να την "ξεριζώσεις" και να στην στείλεις στα βάθη της "μπουζού") και άλλο το "περνάω" αυτό το πράγμα μέσα στην ομάδα. Επί Νταμπίζα δεν το έβλεπες αυτό, επειδή ο τότε τεχνικός διευθυντής είχε καταφέρει να το "αποκρούσει" απ΄το μυαλό των παικτών του. Σε μεγάλο βαθμό. Και γι' αυτό εκείνος ο Παναθηναϊκός, των πολύ μικρότερων μέσων και του 1/3 του σημερινού μπάτζετ, πέτυχε πέντε-δέκα πράγματα παραπάνω...
15:15
KOSTAS : Συμφωνω απόλυτα μαζί σου ότι το βασικό πρόβλημα του φετινου Παναθηναικού ειναι η νοοτροπία της μικρής ομάδας .Δυστυχως ποτίστηκε στο DNA όλων
15:16
Και ξέρεις ποιο είναι το τραγικό της υπόθεσης; Οτι φέτος όλοι ξεκίνησαν με διάθεση να αλλάξει η νοοτροπία της ομάδας, η mentality που έλεγε διαρκώς ο Στραματσόνι. Και στα προκριματικά την είχε. Στην πρεμιέρα με τον Λεβαδειακό και στο ματς με τον ΠΑΣ την είχε. Εκτοτε... αγνοείται! Ισως γιατί κάποιοι "ψήλωσαν" απότομα. Ισως γιατί ήρθε (άνευ λόγου και δικαιολογίας) χαλάρωση. Αλλά αυτό δεν επιτρέπεται, αν θες να κάνεις το βήμα παραπάνω...
15:18
KOSTAS : Ο Παναθηναικός έπρεπε να είχε τον δικό του Θεοδωρίδη για την εύρυθμη λειτουργία της ομάδας στα αποδυτήρια .Ένας Δομάζος ή Κωνσταντίνου θα ήταν ότι έπρεπε.
15:20
Αδερφέ, ας μην χάνουμε τη μπάλα. Να είχε τον δικό του Θεοδωρίδη ο Παναθηναϊκός; Ας το γυρίσουμε στο υποβρύχιο σκουός καλύτερα. Κι επίσης, με όλον τον σεβασμό στα δύο ιερά τέρατα που μου ανέφερες χρειάζεται ένα πρόσωπο του σήμερα ή τέλος πάντων, μιας πολύ πιο κοντινής εποχής. Αν ήταν στο χέρι μου, θα έφερνε π.χ. για το ρόλο αυτό τον Κυργιάκο. Αφού δεν μπορεί ο σύλλογος να φέρει πίσω π.χ. τον Νταμπίζα. Αλλά δεν αποφασίζω εγώ ή εσείς...
15:21
Δημήτρης : Κύριε Γούλη, ας μην κοροϊδευομαστε..ειναι δυνατόν να συνεχίζεται να μιλάτε για εγκληματική οργάνωση;; η ομάδα του ΠΑΟ παει κατα διαολου εδω και χρόνια
15:23
Και ότι μπορεί να πηγαίνει όπως πηγαίνει ο Παναθηναϊκός αδερφέ, αυτό "καθαγιάζει" τα όσα εγκλήματα έχουν γίνει; Υπάρχουν δικογραφίες, υπάρχουν ένα σωρό πράγματα που "τρέχουν", υπάρχει μια υπόθεση που οδηγείται σε δίκη και μου λες αν θα μιλάμε για την εγκληματική οργάνωση; Οκέι...
15:24
Σταυρος : Νομιζω οτι ο Στραματσιονι οτι ειχε να δωσει το εδωσε,με το αποτ.της Κυριακης να ειναι το αποκορυφωμα.Ελληνας προπονητης και στροφη στους Ελλ.Παικτες.
15:25
Ακόμη ένα "ξήλωμα" δηλαδή μεσούσης της περιόδου. Αλλοι 20 παίκτες στην πόρτα της εξόδου κι άλλες 20 μεταγραφές. Αν νομίζεις ότι έτσι θα γίνει δουλειά φίλε μου... Υπάρχει πάντως και μια πολύ λάθος εντύπωση σε μεγάλο κομμάτι του κόσμου, ότι το εφετινό ρόστερ είναι "λίγο". Να με συγχωρείτε, αλλά διαφωνώ κάθετα σε αυτό..
15:25
Βασίλης : Οι ακαδημίες γιατί διαλύθηκαν και βλέπεις αποτελέσματα 5-0 από ΟΣΦΠ? Πότε θα ξαναβγούν παίκτες από εκεί?
15:28
Το 5-0 απ' τον Ολυμπιακό στους Νέους ήταν όντως τρομερά "βαρύ" σαν σκορ. Πόσω μάλλον απ' τη στιγμή που η εφετινή ομάδα του Παναθηναϊκού πήγαινε σούπερ μέχρι τώρα, έχοντας μόνο νίκες ως το συγκεκριμένο ματς. Η συγκεκριμένη φουρνιά "μικρών" του Ολυμπιακού έχει περισσότερους καλούς παίκτες απ' την αντίστοιχη του Παναθηναϊκού, που διαθέτει 3-4 πολύ καλούς έως αξιόλογους. Γενικά τα τελευταία χρόνια, ο Παναθηναϊκός πλήρωσε ακριβά την αδυναμία του να φιλοξενήσει περισσότερους από 10-12 παίκτες από ηλικίες 14-17 ετών στο "Γ. Καλαφάτης" και την ίδια στιγμή ο ΠΑΟΚ με τον Ολυμπιακό, "σκούπισαν" όλα τα καλά ταλέντα σ' αυτές τις ηλικίες...
15:28
ΓΙΑΝΝΗς ΑΒΡΑΜΗς : ΚΩΣΤΗ ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΣΕ ΟΛΟΥς.1]Ο ΑΛΑΦΟΥΖΟς ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ ΘΑΡΡΕΙς ΟΤΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΙ ΣΤΟ ΜΕΓΕΘΟς ΚΑΙ ΤΙς ΤΕΡΑΣΤΙΕς ΑΠΑΙΤΗΣΕΙς ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ??ΣΟΥΙΤΕς ΠΟΙΟΙ ΠΗΡΑΝ??
15:31
Χωρίς να έχω 100% εικόνα για όλους, μπορώ να σου πω, ότι σουίτες πήραν οι κ.κ. Πατέρας, Πολέμης, Θεοδωρόπουλος, Τίτος Βασιλόπουλος κι αν δεν κάνω λάθος ο Τζίγγερ. Ο Γιάννης Αλαφούζος είναι ένα ισχυρό μέγεθος, έχει δώσει ως τώρα πάνω από 28 εκατ. ευρώ για την οικονομική εξυγίανση της ομάδας κι απ' τη στιγμή που δεν υπάρχει κάποια άλλη λύση στον ορίζοντα, ο σύλλογος "τρέχει" υπό τη δική του καθοδήγηση. Το δε θέμα με το "μέγεθος" του καθενός, είναι πάντα σχετικό...
15:32
Αλέξανδρος : Κώστα όταν έχεις φτιάξει την λεγεώνα των ξένων για ομάδα μην έχεις απαιτηση να παίξει πορωμένα στο ντέρμπυ...Λίγοι ξένοι το νιώθουν π.χ. ΖΕΚΑ,ΛΕΤΟ&ΒΙΓΙΑΦΑΝΕΣ.
15:33
Δεν συμφωνώ φίλε. Υπ' αυτή την άποψη η Ρεάλ έπρεπε να χάνει όλα τα ματς, η Σίτι να τρώει τριάρες, η Παρί να μην σταυρώνει νίκη. Το θέμα δεν είναι αν έχεις Ελληνα ή ξένο παίκτη, αλλά καλό παίκτη. Και το πως θα περάσεις τη νοοτροπία του νικητή και το τι σημαίνει κάθε ματς, στο μυαλό του...
15:33
Παρασκευή : Με τον Βονόρτα που έχετε εκει μεσα τι παίζει;Δε σε ξελάσπωσε καλα την 1η φορα ή επειδη ειναι Έλληνας κ οχι ξένος δεν τον θελετε;Δε θελετε τους δικους σας;Έλεος!
15:35
Το "εκεί μέσα" και τι "έχουμε" πως το εννοείς αδερφέ. Ο Παναθηναϊκός δεν μου ανήκει κι εδώ που τα λέμε δεν ανήκει σε κανέναν, αλλά σ' όλο τον κόσμο του. Δεν νομίζω ότι υπάρχει κανείς που δεν θέλει τον κύριο Βονόρτα... Κάθε πράγμα στον καιρό του...
15:35
Λεωνιδας : Εχει διαρρευσει τιποτα αν εχει ο αλαφουζος καποια λιστα στα χερια του με προπονητές?
15:38
Δεν υπάρχει λίστα με προπονητές. Και για να μην συγχέουμε κάποια πράγματα. Σήμερα θα κάνει ένα ραντεβού με τον Ζιλμπέρτο Σίλβα, για να ακούσει και τη δική του γνώμη για το τι φταίει για την εικόνα της ομάδας τον τελευταίο μήνα. Επειδή όμως, έχει ζήσει τα περσινά με τον Αναστασίου ο Αλαφούζος κι επειδή συμπτωματικά έρχεται ένα ντέρμπι με την ΑΕΚ, όπως και τότε, είναι ξεκάθαρο πως αν δεν νικήσει πάλι ο Παναθηναϊκός θα οδηγηθεί εκ των πραγμάτων σε αλλαγή προπονητή. Κι ετούτη τη φορά είναι σημαντικό να υπάρχει μια προεργασία στην αγορά των τεχνικών, για να υπάρξει (εφόσον ξαναλέω χρειαστεί μετά την ΑΕΚ) διάδοχη κατάσταση. Οχι όμως... κουτουρού, αλλά ενός προπονητή που θα ταιριάζει στη φιλοσοφία του πρότζεκτ που ξεκίνησε απ' τον περασμένο Γενάρη και θα είναι πιο κοντά η λογικά του σ' αυτά που θέλει να χτίσει η ομάδα...
15:38
Τόλης : Κύριε Γουλή η αγωνιστική συμπεριφορά Μπέργκ δεν είναι περίεργη; Πήραμε 1εκ και χαλαρά..σιγά το πράμα. Ο Σισέ όταν έμπενε είτε με Πλατανια είτε με Μπάρτσα φωτιες
15:41
Επειδή στη ζωή όλοι... λατρεύουν τις θεωρίες συνωμοσίας. Αν ήταν να το ρίξει στο... σορολόπ ο Μπεργκ, ΔΕΝ θα υπέγραφε να μείνει, αλλά θα ψαχνόταν να φύγει το καλοκαίρι, όταν είχε και πάλι προτάσεις, αλλά δεν ασχολήθηκε. Εχει σκεφτεί/αναρωτηθεί/προβληματιστεί ποτέ κανείς σας ποτέ, για το γεγονός ότι ο Σουηδός παίζει εδώ και 15 μήνες ΣΕΡΙ μπάλα, με μόλις 10 μέρες διακοπές μετά το Euro; Αν ήταν να είναι στο 200% σε κάθε ματς, λογικά θα ήταν απ' τον πλανήτη... Κρύπτον!
15:41
giorgos 13 : 3eroume poios palaimaxos ellinas 8a nai o genikos arxigos Kwsta???k poia i gnwmi s gia proponiti...esu poion 8a eparnes??
15:44
Πίστεψέ με από χθες αυτό ψάχνω/ουμε όλοι οι ρεπόρτερ. Δεν έχω 100% αίσθηση ακόμη. Δεν είναι πάντως ο Κυργιάκος ή ο Καραγκούνης π.χ., διότι αυτό αναζητήθηκε απ' τους ρεπόρτερ. Αλλο θα είναι λογικά το πρόσωπο, αλλά η επιλογή θα πρέπει να είναι πολύ προσεκτική. Για τον προπονητή η γνώμη μου ήταν και παραμένει πως δεν είναι... μυρωδιάς, όπως πολλοί τον θεωρούν ή απλός μάνατζερ κι όχι προπονητής. Εχει πολλά θετικά ο Στραματσόνι, έχει μια φιλοσοφία που προσωπικά με εκφράζει, αλλά αυτό ο καθένας μπορεί να το βλέπει διαφορετικά. Αν εντέλει αποχωρήσει, δεν νομίζω ότι ο Παναθηναϊκός θα πάει σε επιλογή απ' την Ελλάδα για τον αντικαταστάτη του...
15:44
Ανδρεας : Πιστευω Κωστα οτι η αλλαγη προπονητη θα ειναι τεραστιο λαθος...Μεχρι τελος της χρονιας πρεπει να μεινει και επιτελους να δουμε τι θα κανει.
15:46
Κι εγώ συμφωνώ με αυτό. Τον κάθε προπονητή πρέπει να τον κρίνεις συνολικά στο φινάλε κάθε χρονιάς. Η λογική του "ράβε-ξήλωνε" κάθε χρόνο, ποτέ δεν έφερε αποτελέσματα στον Παναθηναϊκό, απ' τη στιγμή δε που δεν είχε την τελευταία 20ετία "αβάντες" που έχουν άλλοι. 
15:46
gate 13 : ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΘΕΜΑ ΥΠΟΜΟΝΗΣ ΦΙΛΕ ΚΩΣΤΑ... ΔΟΥΛΕΥΩ 10 ΩΡΕΣ ΤΗ ΜΕΡΑ ΓΙΑ 500 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΔΙΝΩ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΝΑ ΔΩ ΤΗΝ ΚΑΨΟΥΡΑ ΜΟΥ....
15:47
Δεν διαφωνώ αδερφέ. Για τον καθένα η ομάδα είναι τις περισσότερες φορές το επόμενο πιο ιερό πράγμα, μετά τη μάνα, τον πατέρα και τα αδέρφια του...
15:47
eva555 : καλησπέρα με το μπουμάλ τι γίνεται ?ευχαριστω
15:49
Ο Μπουμάλ δυστυχώς κουβαλάει από πέρσι ένα θέμα με τους κοιλιακούς και τους προσαγωγούς του κι από το καλοκαίρι του βγήκε πολύ πιο έντονα. Εχει κάνει σερί θεραπείες, αλλά απ' τη στιγμή που επανήλθαν οι πόνοι πάνω που επέστρεφε, δεν νομίζω ότι στο τέλος θα αποφύγει την επέμβαση. Και είναι κρίμα, γιατί είναι παίκτης που έχει να σου δώσει πολλά στο παιχνίδι...
15:49
Κωστας13 : Για πες εμας που μας αδίκησε η εγκληματική οργάνωση ποσά πρωταθλήματα μας στέρησε ολα τα χρονια...ότι υπαρχει βρώμα υπαρχει αλλα κάνατε τη παναθα ομαδούλα ολοι
15:50
Αδερφέ, εσύ ή είσαι από άλλο ανέκδοτο ή είσαι 11-12 χρονών ή απλά είσαι άλλη ομάδα και troll-άρεις. 
15:50
ΚΩΣΤΑΣ ΜΑΛΛΗΣ : Καλησπέρα.Εγώ θέλω να σταθώ στις μεταγραφές της ομάδας ειδικότερα στους ξένους παίχτες που ήρθαν φέτος στην ομάδα.Μπορούν να παίξουν αντέχουν?
15:52
Οτι μπορούν για μένα είναι δεδομένο. Και τα "κότσια" τους μια χαρά τα είδα και στην Στοκχόλμη, και στην Κοπεγχάγη και στο Βίγο. Το θέμα είναι η ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ τους κι αυτό ξαναλέω ξεκινάει από την κορυφή. Πρόεδρος, στελέχη, τεχνικός διευθυντής και προπονητής. Ολα είναι "αλυσίδα". Και που είστε; Και να πέσει και κάνα πρόστιμο για να σφίξουν οι "πισινοί", δεν θα πάθει κανείς και τίποτα. Το μόνιμο "ντάντεμα" βλάπτει...
15:53
Κωστας13 : Έχουμε το καλυτερο υλικό εδω και 5 χρονια...να κόψει τις μ......ς ο Αλαφούζος με τους άλλους δυο και αφησει την ομάδα να παίξει και οχι να διαμαρτύρεται
15:55
Ξαναλέω, ότι το πρώτο που πρέπει να κάνει ο Αλαφούζος και οι συνεργάτες του είναι να κρατήσουν την ομάδα και το ποδοσφαιρικό τμήμα, ΜΑΚΡΙΑ απ' τη (σωστή) μάχη που δίνουν εδώ και καιρό οι διοικούντες, κατά του συστήματος και της διαφθοράς. Η ομάδα πρέπει να ασχολείται μόνο με την πάρτη της. Κι όταν θα μπει μέσα στο γήπεδο για να την "πιστολιάσει" ο κάθε καμικάζι, από εκεί και πέρα είναι ΕΥΘΥΝΗ της διοίκησης για τα περαιτέρω...
15:56
Σιγά-σιγά αλάνια θα βάλουμε ένα φινάλε... Κι αν σε κάποιον δεν προλάβω να απαντήσω, με την κακολογήσει. Θα τα ξαναλέμε συχνά από εδώ...
15:59
Βασίλης : Ο Ζιλμπέρτο δεν έχει προσφέρει τίποτα. Ο Νταμπίζας έφυγε γιατί ήταν Ολυμπιακός, αλλά ο μόνος που έκανε κάποια δουλειά.
16:00
Τον Ζιλμπέρτο ο Παναθηναϊκός οφείλει να τον αξιοποιήσει πολύ, πολύ καλύτερα απ' αυτό που κάνει σαν σύλλογος σήμερα. Ο Νταμπίζας φίλε ΔΕΝ έφυγε επειδή έπαιζε μπάλα στον Ολυμπιακό. Διότι Ολυμπιακός σαν ομάδα, δεν ήταν ποτέ του...
16:01
Κωνσταντίνος : Το αυριο στο ροστερ?Πασσας σαραμαντας κουρος κουρμπελης Τσουκαλάς Βασιλακακης ανσαριφαντ σοζει σιωπης λισγαρας γιακουμακηδες απο πλατανια και λειβαδεια? Χωρανε?
16:01
Μέχρι...πεντάδα πας στο MANAGER μ' αυτή την ομάδα.
16:02
Dimitris : Το θέμα είναι η λάθος νοοτροπια έχουμε χάσει τόσα χρόνια στηρίζοντας παίχτες που έρχονται για τα λεφτά και δεν δίνουμε ευκαιρίες σε δικά μας παιδια πχ χουχουμης
16:02
Είδες ειδικά τον Χουχούμη να πιάνει απ' τα μαλλιά τις ευκαιρίες που πήρε τα τελευταία 4 χρόνια;
16:03
Ηλιας : Πειτε τα καθαρα για τους τραυματισμους. Τα γηπεδα προπονησης ειναι πολυ κακα.
16:04
Κι αυτό έχει παίξει μεγάλο ρόλο φέτος στους τραυματισμούς. Συμφωνώ. Και είναι ανεπίτρεπτο για τον Παναθηναϊκό να έχει 1-1,5 γήπεδο για προπόνηση εδώ και έξι μήνες. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!
16:04
Αλέξανδρος : Μετεγραφή προέδρου χρειάζεται κι όχι παικτών
16:05
Αν τον βλέπεις και δεν τον βλέπουμε οι υπόλοιποι αδερφέ...
16:05
Srop : Οι κινέζοι επενδυτές είναι μια καλή λύση όπως το παρουσιάζει ο Λάμπρος γκαραγκανης
16:06
Το κακό είναι ότι έχω μεγαλώσει για να μάθω κινέζικα... Στα 38 μου δεν με βλέπω να κάθομαι εύκολα στα θρανία. Ας τα πάρουμε λίγο στην πλάκα το συγκεκριμένο θέμα, κι ας μην ψάχνουμε "σωτήρες" στα άχυρα...
16:07
Νικος Σαλονικη : Μηπς θα επρεπε ο Αλαφουζος να ξεκινησει αληθινα την διαδικασια πωλησης της Παε? Πιστευω οτι θα βρεθει καποιος να την παρει....
16:09
Φίλε δεν νομίζω ότι έχει κλείσει την πόρτα σε κανέναν. Οποιος θέλει μπορεί αύριο το πρωί κιόλας να πάει να πάρει την ΠΑΕ. Σ' αυτό το κομμάτι δεν μπορεί να τον κατηγορήσει κανείς. Αν αύριο εμφανιστεί ένας επιφανής επιχειρηματίας και δείξει ένα πλάνο σωστό και αξιόπιστο, δεν υπάρχει περίπτωση να του πει ο Αλαφούζος "α, όχι δεν στη δίνω...".
16:10
Λοιπόν μάγκες, κλείνουμε γιατί περάσαμε πολύ την ώρα και θα μας... κυνηγήσουν. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για την ανταπόκριση και ζητώ συγνώμη σε όσους δεν πρόλαβα να απαντήσω. Την υγειά μας να έχουμε και θα τα λέμε συχνά από εδώ. Καλό απόγευμα σε όλους...

News 24/7

24MEDIA NETWORK