Μουντιάλ με... διαφημίσεις: το νέο μεγάλο πρόβλημα

Οι διαφημίσεις εν ώρα αγώνα, ό,τι πιο ενοχλητικό μπορεί να συμβεί, είναι ο μεγάλος βραχνάς για τους τηλεθεατές του Παγκοσμίου Κυπέλλου!

Μουντιάλ με... διαφημίσεις: το νέο μεγάλο πρόβλημα

Μετά την επιβολή από την FIFA των τρίλεπτων τάιμ άουτς, ενός μετά το πρώτο ημίωρο κάθε ημιχρόνου, λόγω των υψηλών θερμοκρασιών που θα επικρατούν στη Βραζιλία το διάστημα φιλοξενίας του Μουντιάλ, τα τηλεοπτικά δίκτυα που έχουν τα δικαιώματα μετάδοσης ετοιμάζουν... διαφημιστικά πάρτι.

Η Παγκόσμια Συνομοσπονδία σκοπεύει να δώσει κατευθύνσεις, ενημερώνοντας μία ημέρα πριν για το πότε ακριβώς θα γίνονται οι εν λόγω διακοπές για να δροσίζονται οι ποδοσφαιριστές, αλλά και ποιες εταιρίες-χορηγοί έχουν προτεραιότητα να διαφημίζονται. Ουδείς όμως μπορεί να είναι βέβαιος ότι στο βωμό του κέρδους δεν θα υπάρξουν παρεκκλίσεις από τον αρχικό προγραμματισμό. Τα παραδείγματα με το βρετανικό ITV είναι πρόσφατα με πιο χαρακτηριστικό τη μη live μετάδοση του γκολ του Τζέραρντ στο παιχνίδι της Αγγλίας με τις ΗΠΑ στο Μουντιάλ του 2010.

Τουλάχιστον τα τάιμ άουτς δεν θα ισχύουν σε κάθε παιχνίδι της διοργάνωσης, μια και η θερμοκρασία την ώρα της σέντρας θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 32 βαθμοί για να διακόψει ο ρέφερι την κανονική ροή.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ