Μπάγερν-Παναθηναϊκός: Άλλος ο Μπόλντγουιν κι άλλος ο Μακ

Πόσο ν' αλλάξει τη μοίρα ενός Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ ο Μάριο Χεζόνια τη στιγμή οι βασικοί οργανωτές του υποπίπτουν σε 9 από τα 16 λάθη της βραδιάς; Οι 'πράσινοι' ηττήθηκαν 76-71 από την Μπάγερν στο Μόναχο, διότι δεν είχαν έναν Μπόλντγουιν στο κουμάντο.

Ο Σέλβιν Μακ δεν βοήθησε όσο τον είχε ανάγκη ο Παναθηναϊκός και με 4 λάθη ήταν από τους αδύναμους κρίκους στην ήττα από την Μπάγερν
Ο Σέλβιν Μακ δεν βοήθησε όσο τον είχε ανάγκη ο Παναθηναϊκός και με 4 λάθη ήταν από τους αδύναμους κρίκους στην ήττα από την Μπάγερν EUROKINISSI SPORTS

Το προ μηνός 88-77 στο ΣΕΦ και το κυνήγι της δέκατης νίκης στην Euroleague αρχίζει να στοιχειώνει τον Παναθηναϊκό ΟΠΑΠ. Και τρίτη, πλέον, απόπειρα έπεσε στο κενό από το 76-71 της Μπάγερν (του 18-10) στο Μόναχο. Σε διάστημα μικρότερο των έξι ημερών οι 'πράσινοι' ηττήθηκαν για δεύτερη φορά επί γερμανικού εδάφους χωρίς το ένα αποτέλεσμα να διαφέρει πολύ από το άλλο. Έριξαν μεν την αντίπαλη παραγωγικότητα, αλλά με παραπάνω από 15 λάθη ξανά και τρίποντο ακόμη χειρότερο (4/18, 22%) δεν διέθεταν την απαιτούμενη ισορροπία στις δύο πλευρές του παρκέ για να φτάσουν ως το τέλος της διαδρομής.

Οι 14 πόντοι του Μάριο Χεζόνια ήταν εκ νέοι οι περισσότεροι από παίκτη του 'τριφυλλιού' σε δεύτερο σερί ματς, με 3/9 σουτ, μόνο που οι 7 λιγότεροι συγκριτικά με την Τρίτη και η έλλειψη της απαιτούμενης υποστήριξης, αποτυπωμένη στα 9 λάθη των (υποτιθέμενων) χειριστών της μπάλας που οργανώνουν με ασφάλεια/καθαρό μυαλό, εκ του αποτελέσματος μέτρησαν στην τελική συγκομιδή. Ούτως ή άλλως, το 'circus shot' με το ένα πόδι δεν χάριζε κάτι παραπάνω από τρεις.

Όπως μέτρησε ότι έλειπαν ξανά οι έτεροι επιθετικοί άξονες (Νέντοβιτς-Παπαπέτρου) που θα βοηθούσαν τον Κροάτη. Κανονικά θα έπρεπε αυτό να συμβεί από άλλους. Ούτε όμως ο Σαντ-Ρος ούτε ο Σέλβιν Μακ ανταποκρίθηκαν στο ρόλο τους. Ο Κουβανός των 2 πόντων μοίρασε μεν 4 ασίστ και μάζεψε άλλα 3 ριμπάουντ, αλλά το 0/4 πίσω από τα 6μ75, όταν στο 2021 είχε 10/23, και οι 5 χαμένες μπάλες μηδένισαν κάθε άλλη συνεισφορά. Ο Αμερικανός δεν έδωσε τίποτα χειροπιαστό επίσης. Διότι όντως οι 5 πόντοι του (από 1/4 σουτ και 3/4 βολές) συνοδεύτηκαν από 2 ασίστ, 1 ριμπάουντ και 1 κλέψιμο, αλλά η πλειονότητα των 4 λαθών του έγιναν σ' ένα σημείο που ο Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ είχε 'χτίσει' διψήφιο προβάδισμα (24-35) και κρατούσε τα γκέμια για 18 λεπτά, ελπίζοντας σ' ένα ανάλογο δεύτερο μισό. Σ' αυτό το σημείο Παπαγιάννης και Όγκαστ είχαν μαζί 6 πόντους.

Σε 1'09'' ο Μακ ξόδεψε αβίαστα τρεις επιθέσεις και σε συνδυασμό με το τρίποντο-αντιαθλητικό φάουλ του Καλαϊτζάκη σε προσπάθεια του Μπόλντγουιν στην εκπνοή του πρώτου μισού ανατράπηκε το μομέντουμ. Ο πρώην παίκτης του Ολυμπιακού έδωσε όλα όσα δεν κατάφεραν από τον '1' οι δύο ξένοι του Κάτας. Το 'τετράποντο' για το 37-36 του 20' ήταν το turning point για την ψυχοσύνθεσή του. Ως τότε είχε 5 πόντους όντας αμέτοχος σε ό,τι συνέβαινε στο παρκέ, καθώς άμυνα των 'πρασίνων' φρόντιζε να μην παίρνει την μπάλα σε βολικές θέσεις.

Αφότου εξέθεσε τον Καλαϊτζάκη (που είχε μπει μόνο και μόνο για το μαρκάρισμα στη σταυρωτή) ενεργοποιήθηκε. Στο 52-44 ο Μπόλντγουιν έφτανε τους 16 πόντους και παρά την προσπάθεια που κατέβαλαν οι 'πράσινοι' να ακολουθήσουν (57-55, 30') ήταν ανέφικτο ν' ανακόψουν το 'ένας εναντίον ενός' του. Όποιος κι αν έπεφτε πάνω του μετά την αλλαγή στο σκριν, όσο μακρύς κι αν ήταν (Μήτογλου, Παπαγιάννης) για να του θολώσει το οπτικό πεδίο είχε σοβαρό ζήτημα. Στο 68-63 είχε ήδη σκοράρει 23 πόντους (με 14 από την έναρξη του δεύτερου ημιχρόνου) και σημείωσε άλλους 4 ως το φινάλε, αφού ούτε ο πιο ευέλικτος Σαντ-Ρος τον έβγαλε από τη ζώνη ασφαλείας του, και η επανάληψη την προ 48ωρου επίδοση στο Βελιγράδι (με ισάριθμα εύστοχα δίποντα) ήταν η δεύτερη καλύτερη του στη σεζόν.

Επιπρόσθετα ο Μπόλντγουιν είχε στο ενεργητικό του 6 τελικές πάσες για όλο κι όλο 1 λάθος! Κι ας έχει πίσω του μονάχα 63 παιχνίδια στο ΝΒΑ, το 13% δηλαδή των συνολικών 486 συμμετοχών του (κατά 6 χρόνια μεγαλύτερου) Σέλβιν Μακ, αυτός διέθετε την ωριμότητα/ποιότητα/ιδιοσυγκρασία/βαρύτητα ενός παίκτη τέτοιου επιπέδου.

News 24/7

24MEDIA NETWORK