Ο λαός ψηφίζει: Φθηνότερα εισιτήρια

Ο λαός ψηφίζει: Φθηνότερα εισιτήρια
Αν και ο Αρσέν Βενγκέρ προσπάθησε περισσότερο να επιτεθεί στην Τσέλσι παρά να… διασώσει την Premiership στις δηλώσεις του περί "βαρετού ποδοσφαίρου και μείωσης του κοινού στα γήπεδα", το θέμα που προέκυψε απασχόλησε αρκετά τα ΜΜΕ της Αγγλίας. Το BBC, στην ιστοσελίδα του, φιλοξενεί μία δημοσκόπηση που αποτελείται από πέντε ερωτήσεις και απευθύνεται στους φιλάθλους. Στόχος, να βρεθούν τα αίτια της πτώσης της προσέλευσης στα γήπεδα από τους ίδιους του… πελάτες των εξεδρών. Τα πέντε ερωτήματα είναι τα εξής:


1) Εχει γίνει βαρετή η Premiership;
2) Είναι πολύ ακριβή η παρακολούθηση αγώνων από το γήπεδο;
3) Μεταδίδονται πάρα πολλοί αγώνες από την τηλεόραση;
4) Οι ποδοσφαιριστές έχουν χάσει την επαφή τους με το κοινό;
5) Τι μπορεί να γίνει για να επιστρέψει ο κόσμος στα γήπεδα της Premiership;




1) Σταχυολογώντας τις περίπου 300 απαντήσεις που έχουν δοθεί μέχρι στιγμής η γραμμή που ακολουθείται είναι κοινή από την πλειοψηφία των φιλάθλων. Αναφορικά με την πρώτη ερώτηση, η μεγαλύτερη μερίδα πιστεύει ότι η ποιότητα της Premiership είναι ικανοποιητική, αν και πριν δύο με τρία χρόνια ήταν ακόμα μεγαλύτερη.
Σημείωση: Δεν έχουν δει ακόμα αγώνα στην Ελλάδα γι’ αυτό έχουν παράπονα.

2) Χωρίς καμία υπερβολή, η απάντηση στην δεύτερη ερώτηση ήταν καθολική. Οι Αγγλοι φίλαθλοι θεωρούν ιδιαιτέρα… επίπονο για την τσέπη το αντίτιμο των 50-60 λιρών που χρειάζεται για το εισιτήριο, ενώ και οι μετακινήσεις που περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα θεωρούνται επίσης ακριβές. Μάλιστα, δεν είναι λίγοι εκείνοι που τονίζουν ότι η τιμή είναι αβάσταχτη από τη στιγμή που φέρνουν στο γήπεδο και την οικογένεια.
Σημείωση: Όταν με 50 λίρες πηγαίνεις στο γήπεδο σαν άνθρωπος, βλέπεις ποδοσφαιρικό θέαμα (τις περισσότερες φορές), έχεις τις απαραίτητες ανέσεις στο γήπεδο και εκτός αυτού, επιστρέφεις σπίτι σου σώος και αβλαβής, μάλλον ικανοποιημένοι θα πρέπει να είναι οι… αχάριστοι Αγγλοι.

3) Από τη δεύτερη ερώτηση προκύπτει και η απάντηση της τρίτης. Οι φίλαθλοι που δεν είναι σε θέση να πηγαίνουν συχνά στο γήπεδο θεωρούν ότι το πρόγραμμα της τηλεόρασης δεν περιέχει αρκετές ποδοσφαιρικές μεταδόσεις., έστω και αν υπάρχει η δυνατότητα παρακολούθησης αγώνων με το σύστημα pay-per-view. Εν τούτοις, ένας πολύ μεγάλος αριθμός απαντήσεων μιλάνε για υπερβολική προβολή (Παρασκευή ορισμένες φορές, δύο αγώνες το Σάββατο, δύο την Κυριακή, ένας τη Δευτέρα, καθώς και οι ευρωπαϊκές αναμετρήσεις), ρίχνοντας εκεί την ευθύνη της μείωσης του κοινού στις εξέδρες των γηπέδων.
Σημείωση: Εξι αγώνες Premiership των Λάμπαρντ, Ντρογκμπά, Ρομπέν, Ρούνεϊ, Ρονάλντο, Ανρί, Μπέργκαμπ, Τζέραρντ Σισέ και των λοιπών σε σχέση με έξι αγώνες του ελληνικού πρωταθλήματος. Χα...

4) Οι απόψεις διίστανται και στην τέταρτη ερώτηση. Από τη μία υπάρχει η θεωρία που θέλει τους παίκτες να έχουν εισχωρήσει τόσο στο ποδοσφαιρικό star-system (ή να φιλοδοξούν να το πράξουν), με αποτέλεσμα να μην ασχολούνται με τον κόσμο που τους επικροτεί (τουλάχιστον όχι στον επιθυμητό βαθμό). Στον αντίποδα, υπάρχει η άποψη πως υπάρχουν αρκετοί ποδοσφαιριστές που γίνονται ένα με τη μάζα, με παραδείγματα όπως ο Ρούνεϊ ή ο Ντρογκμπά, οι οποίοι είναι ιδιαίτερα εκδηλωτικοί, ακόμα και σε περιπτώσεις όπου έρχονται σε αντιπαράθεση με φιλάθλους.
Σημείωση: Σε αυτό το θέμα έχουμε βάλει τα γυαλιά στους Αγγλους. Κάθε ποδοσφαιριστής έχει προσωπική σχέση με όλους τους φιλάθλους (της ομάδας του και αντιπάλους). Και όχι μόνο οι παίκτες, αλλά και οι μητέρες τους, οι αδερφές τους, το σόι τους…

5) Τέλος, στο πέμπτο (και πλέον ουσιώδες) ερώτημα, οι απαντήσεις που κυριαρχούν είναι δύο. Η πρώτη είναι η μείωση της τιμής του εισιτηρίου. Μάλιστα, αυτή η πρόταση υπάρχει στα posts σχεδόν όλων των συμμετεχόντων στη δημοσκόπηση. Από την άλλη, διάχυτη είναι η επιθυμία να γίνει λίγο πιο ανταγωνιστικό το πρωτάθλημα, καθώς τα τελευταία χρόνια οι ομάδες που διεκδικούν τον τίτλο είναι δύο κάθε σεζόν, ενώ φέτος, όπως δείχνουν τα πράγματα, υπάρχει η εξής μία.
Σημείωση: Η πρότασή μας ως contra.gr είναι μία ανταλλαγή ποδοσφαιρικών πληθυσμών. Ή ακόμα και μια ανταλλαγή πρωταθλημάτων δεν θα μας πείραζε…

24MEDIA NETWORK