ΠΑΕ Ξάνθη: Τα Jumbo της Super League

"Τα Jumbo βάζουν αγγελίες για υπαλλήλους και η ΠΑΕ Ξάνθη βγάζει ανακοινώσεις με αγγελίες για προπονητές". Διαβάστε στο Contra.gr άλλους 16 λόγους που η ΠΑΕ Ξάνθη με τις ανακοινώσεις της, θυμίζει τα γνωστά πολυκαταστήματα.

ΠΑΕ Ξάνθη: Τα Jumbo της Super League

“...Γραφικέ κ. Αναστασίου, άσε την Ξάνθη από το στόμα σου και αν έχεις κάτι να καταγγείλεις.....Super ουάου coach”.

Διαβάζοντας την παραπάνω ανακοίνωση της ΠΑΕ Ξάνθη μετά το παιχνίδι του Κυπέλλου μεταξύ των “ακριτών” και του Παναθηναϊκού, το πρώτο πράγμα που μας ήρθε στο μυαλό ήταν τα Jumbo.

Όχι, επειδή θέλουμε να πάρουμε στολή για τις ερχόμενες αποκριές, αλλά γιατί οι ανακοινώσεις της Ξάνθης, έχουν πάρα πολλά κοινά στοιχεία με τις διαφημίσεις των συγκεκριμένων πολυκαταστημάτων.

ΠΑΕ Ξάνθη: Τα Jumbo της Super League
INTIME SPORTS

Ποιος μπορεί να αρνηθεί ότι εκνευρίζεται τόσο από τις ανακοινώσεις της “ακριτικής” ΠΑΕ, όσο και από τα σποτ των Jumbo, αλλά ταυτόχρονα περιμένει πως και πως πότε θα βγει η/το επόμενη/ο για να την/το “κράξουν”.

Με αφορμή την προαναφερθείσα ανακοίνωση και με αρκετή δόση χιούμορ το Contra.gr βρήκε τις εξής ομοιότητες μεταξύ των Jumbo και της ΠΑΕ Ξάνθη:

-Τόσο η Ξάνθη όσο και τα Jumbo βγάζουν απείρως περισσότερες ανακοινώσεις/ διαφημίσεις από τους ανταγωνιστές τους.

ΠΑΕ Ξάνθη: Τα Jumbo της Super League

-Αν περάσουν τρεις μήνες χωρίς να βγάλουν, αρχίζουμε να ανησυχούμε.

-Προκαλούν αντιδράσεις. Οι ανακοινώσεις της ΠΑΕ προκαλούν τις αντιδράσεις των φιλάθλων των αντίπαλων ομάδων, ενώ τα σποτ των Jumbo την αντίδραση της Πρωτοβάθμιας Επιτροπής Ελέγχου Επικοινωνίας η οποία απαγόρεψε την παρακάτω διαφήμιση:

-Χρησιμοποιούν τη γλώσσα του λαού: "Σούπερ ουάου κοουτς", "Ε ρε Jumbo που σας χρειάζεται".

-Έχουν ευρωπαϊκή αύρα. Τα Jumbo γυρνάνε διαφημίσεις στο Λονδίνο, ενώ οι ιθύνοντες της Ξάνθης διαφημίζουν συχνά πυκνά τις ευρωπαϊκών προδιαγραφών υποδομές τους.

-Βάζουν και οι δύο αγγελίες για υπαλλήλους. Τα Jumbo για υπαλλήλους στα καταστήματα τους, ενώ η ΠΑΕ Ξάνθη για προπονητή...

Κατά τη διάρκεια του Μουντιάλ η ΠΑΕ Ξάνθη εξέδωσε την εξής ανακοίνωση: "ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ

Νέος, ωραίος, γνώστης της αγγλικής, πτυχιούχος γαλλικής φιλοσοφίας, απόφοιτος του Χάρβαρντ και με μεταπτυχιακό στην πυρηνική φυσική και γνωρίζοντας και λίγο από ποδόσφαιρο.

Υ.Γ.: Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να στέλνουν βιογραφικά στην Π.Α.Ε. SKODA ΞΑΝΘΗ.

P.O. Box: 1.243.396"

-Αξιοποιούν την αναγνωρισημότητα του Άι Βασίλη. Τα μεν βγάζουν διαφημίσεις τύπου:

Η δε, το 2008 μετά από αγώνα Ολυμπιακός-Ξάνθη, έχει βγάλει ανακοίνωση με αφορμή το γεγονός πως θεωρούσε πως αδικήθηκε στο συγκεκριμένο ματς και μια δήλωση του τότε προπονητή των "ερυθρολεύκων" για pumpers.

Μεταξύ άλλων η ανακοίνωση της ΠΑΕ έλεγε: "Ο Αϊ Βασίλης να του φέρει pumpers. Για ποιους εννοούσε; Για αυτούς που είπε ο ποδοσφαιριστής ΖΗΚΟΣ;... Τα "pumpers" του Aϊ Βασίλη, ποιον θα έχουν αυτή τη φορά παραλήπτη";

-Αφήνουν σεξουαλικά υπονοούμενα. Στις αρχές του 2015 η Ξάνθη είχε βγάλει ανακοίνωση: "ΑΜΑΝ ΘΕΙΟ, ΤΙ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ!!!", αναφερόμενη μάλλον στον πρόεδρο της ΚΕΔ και τον ορισμό των διαιτητών στον αγώνα με τον Πανθρακικό.

Από την άλλη πλευρά τα πολυκαταστήματα έχουν βγάλει διαφήμιση όπως η παρακάτω με αναφορές στα ...μπούτια και την πέτσα του σουβλιστού αρνιού:

-Βγάζουν πολύ νωρίς τις ανακοινώσεις/ διαφημίσεις τους. Τα Jumbo μέχρι και ενάμιση μήνα πριν από τα Χριστούγεννα ή το Πάσχα, ενώ η Ξάνθη έχει βγάλει ανακοίνωση μόλις στο 15ο λεπτό του αγώνα Παναιτωλικός-Ξάνθη (17/3/2104) με αφορμή την αποβολή ποδοσφαιριστή της στο 5ο λεπτό του παιχνιδιού, η οποία έλεγε: ""Θεέ μου, βοήθεια. Τι γίνεται στο Ελληνικό Ποδόσφαιρο;"

-Κάνουν άνοιγμα στην Ευρώπη. Η Ξάνθη έχει καταφέρει να συμμετάσχει τέσσερις φορές στο UEFA, ενώ τα Jumbo έχουν ανοίξει υποκαταστήματα σε Βουλγαρία, Κύπρο και Ρουμανία.

-Ασχολούνται με τα κόμικ και τον κινηματογράφο. Τα Jumbo βγάζουν διαφημίσεις με αφορμή τον "Django":

ενώ η Ξάνθη βγάζει ανακοινώσεις με τον "Run Tan Plan" του Λούκι Λουκ: "Πωλούνται ή ενοικιάζονται ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΕΙΣ για "ψάρεμα", "κυνήγι", "ποδόσφαιρο" σε επιλεγμένα περίπτερα και ψιλικατζίδικα.

Πληροφορίες: Run Τan Plan

Τηλ. σταθερό: 63200987

Κινητό: 223456789"

Και μιας και γίνεται κουβέντα για ψάρεμα:

-Αγαπούν τις λίστες. Τα Jumbo πολλές φορές αναφέρονται στα σποτ τους σε λίστα πραγμάτων που μπορεί να βρει κάποιος στα πολυκαταστήματά τους (π.χ. μολύβια, τετράδια, σχολικές τσάντες, κτλ.), ενώ η Ξάνθη σε ανακοινώσεις της, όπως αυτή που ακολουθεί, προτείνει στον Σαρρή μια λίστα διαιτητών για βράβευση:

"Κύριε Σαρρή,

Η SKODA ΞΑΝΘΗ προτίθεται να βραβεύσει για την εξαιρετική κατά την άποψή της, παρουσία τους στη Superleague τους κάτωθι διαιτητές και βοηθούς και προς τούτο ζητά τη συναίνεσή σας, προκειμένου να προβεί σ’ αυτήν την εκδήλωση που θα την πραγματοποιήσει αμέσως μετά την λήξη του φετινού πρωταθλήματος.

1) Κύριον Παππά

2) Κύριον Δημητρόπουλο

3) Κύριον Κάμπαξη

4) Κύριον Ιωαννίδη

5) Κύριον Αμπάρκιολη..."

-Η Ξάνθη μπορεί να μην βγάζει διαφημίσεις, αλλά ασχολείται με τις τηλεοπτικές διαφημίσεις. Με πηγή έμπνευσης την παρακάτω διαφήμιση της Wind για τον Πίου:

η Ξάνθη έβγαλε τον Ιούλιο του 2012 την εξής ανακοίνωση: "Η SKODA ΞΑΝΘΗ έχοντας εξαντλήσει όλα τα περιθώρια δεν μπόρεσε να υπογράψει 5ετές επαγγελματικό συμβόλαιο με τον ποδοσφαιριστή Πίου και υπέγραψε με τον αδερφό του".

-Κανείς δεν ξέρει επισήμως ποιος βρίσκεται πίσω από τις προαναφερθείσες διαφημίσεις και ανακοινώσεις. Φημίζεται ότι πίσω από τις διαφημίσεις βρίσκεται ο ίδιος ο ιδιοκτήτης των Jumbo, ενώ πίσω από τις ανακοινώσεις ο πρόεδρος της Ξάνθης, Χρήστος Πανόπουλος.

-Αγαπάνε τα λαϊκά εδέσματα. To Jumbo τις ελιές στο κλείσιμο του σποτ με την πεθερά:

και η Ξάνθη τα Λειβαδιώτικα σουβλάκια, με αφορμή ματς κόντρα στον Λεβαδειακό: "...Φαίνεται ότι εκτός από εμάς που το γευτήκαμε, διαχρονικά αρέσει σε πολλούς το σουβλάκι το Λειβαδιώτικο..."

-Το μιλάνε και οι δύο το αγγλικό. Στα αγγλικά ήταν μία από τις χριστουγεννιάτικες διαφημίσεις των Jumbo:

στα αγγλικά και ανακοίνωση της Ξάνθης τον Νοέμρβρη του 2011, προκειμένου να διαμαρτυρηθεί για τη διαιτησία σε αγώνα με τον Αστέρα Τρίπολης: " Jimmy Clark CAA

USA Channel Reporter is reporting:

Yesterday between 19:30 and 21:20 Greek local time, Greece was hit by a destructive earthquake of 7.7 degrees of the Richter scale, followed immediately after by a HURRICANE of the devastating 218 mph.

Fortunately, the casualties were restricted to just one victim. Moreover, the blinds saw the light and the dumbs spoke"

και η μετάφραση: "Ο Τζίμι Κλαρκ, ανταποκριτής αμερικανικού καναλιού αναφέρει:

Χθες, μεταξύ των 19.30 και 21.20 ώρα Ελλάδος, η Ελλάδα χτυπήθηκε από καταστροφικό σεισμό 7,7 ρίχτερ, τον οποίο ακολούθησε, αμέσως, τυφώνας ταχύτητας 218 μιλίων την ώρα.

Ευτυχώς είχαμε μόλις ένα θύμα. Επίσης, οι τυφλοί βρήκαν το φως τους και μουγγοί μίλησαν".

-Μετά το ποπ δεν έχουν στοπ. Από τη στιγμή που άρχισαν να βγάζουν ανακοινώσεις-διαφημίσεις, δεν έχουν σταματήσει, ούτε δείχνουν να έχουν κάτι τέτοιο στο μυαλό τους.

Τόσο οι μέχρι τώρα διαφημίσεις των Jumbo, όσο και οι ανακοινώσεις της ΠΑΕ Ξάνθη, είναι πετυχημένες, αφού πετυχαίνουν το στόχο τους η κάθε μία στο είδος της. Θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον μια συνεργασία των δύο στο μέλλον για τη δημιουργία μιας ανακοίνωσης-διαφήμισης.

(Εν αναμονή της επίσημης ανακοίνωσης της ΠΑΕ Ξάνθη για το Contra.gr)

Διαβάστε ακόμη:

Οι σκέψεις ενός οπαδού μετά από ήττα σε ντέρμπι

Οι 11 χίπστερ της Super League

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ